loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 310 نظرات (0)

مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم

آیا خیره شدن به نمایشگر به چشم ها آسیب می رساند؟ 

بیش از 2 ساعت استفاده روزانه از رایانه عوارض بینایی و جسمی 

خیره شدن به نمایشگرها و آسیب احتمالی چشم 

خطرات خیره شدن به گوشی در تاریکی

نمایشگر دیجیتالی ، مضرات نمایشگر دیجیتالی

در سال های اخیر مدت زمان پشت میز نشینی افراد و خیره شدنشان به صفحه نمایشگر های دیجیتالیبه شدت افزایش پیدا کرده است.این علاقه و توجه مشکلات بسیاری را برای چشم افراد به وجود می آورد.

خطر خیره شدن به نمایشگر دیجیتالی

عدم استفاده از صفحات دیجیتالی در زندگی های امروزی تقریبا غیر ممکن به نظر میرسد.این دستگاهها با صفحات نمایشگر دیجیتالی آبی رنگ خود مشکلات بسیاری را برای سلامتی ما به وجود آورده اند.

این روزها برای بسیاری ما زندگی خلاصه می شود در صفحا نمایشگر دیجیتالی آبی رنگی که گاهی بدون اینکه متوجه باشیم بدون وقفه ساعت ها به آنها خیره می شویم؛ اما این نمایشگر جذاب با چشمان ما چه می کنند؟ آیا می توان سر دردهای بدون وقفه و اشک چشم را به گردن همین وسایل دیجیتالی دوست داشتنی انداخت؟

نشستن های طولانی مدت نه تنها ما را چاق و تنبل کرده است بلکه خطر ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان و سکته های قلبی را افزایش می دهد؛ ولی پیامدهای زندگی وابسته به صفحات دیجیتال و صندلی های راحت به همین جا ختم نمی شود. چشمان ما آسیب پذیرترین عضوی هستند که در خاموشی و به تدریج قدرت خود را در اثر این سبک زندگی از دست می دهند.

تاثیر نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم ، مضرات نمایشگر دیجیتالی ، آسیب نمایشگر دیجیتالی بر چشم

همین موضوع باعث شده در حال حاضر تعداد افراد مبتلا به «فشار چشم دیجیتال» روز به روز با سرعت شتابنده ای افزایش پیدا کند. خشکی و سوزش چشم ، دید تار، خستگی چشم، سر درد، کمر و گردن درد از شایع ترین علائم این مشکل هستند. شاید پذیرش این موضوع برای ما سخت باشد ولی استفاده روزانه بیشتر دو ساعت از وسایل دیجیتالی زمینه بروز این علائم را فراهم می کند. این امر زمانی تشدید می شود که کاربران فاصله استاندارد با صفحات دیجیتالی را رعایت نکنند و مدت ها از فاصله ای نزدیک به این صفحان چشم بدوزند.

فشار چشمی ناشی از لوازم دیجیتالی که گاهی به عنوان سندرم دید کامپیوتری از آن یاد می شود، به اثبات رسیده است.بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تولید لوازم مراقبت از چشم در مورد عوارض مضر نور آبی دستگاه های دیجیتالی نگران هستند؛ زیرا تحقیقات آزمایشگاهی و تحقیقات بر روی حیوانات نشان دادند که قرار گرفتن در معرض میزان زیادی از نور آبی به بافت شبکیه چشم آسیب می رساند.

بنا بر تحقیقات انجام شده، در حال حاضر از هر 10 نفر هشت نفر به صورت هم زمان به دو صفحه دیجیتالی نگاه می کنند. افرادی که اغلب جزء کاربران پر مصرف محسوب می شوند و بیشتر از دو ساعت در طول شبانه روز به وسایل دیجیتال خود نگاه می کنند.تمامی این ها در شرایطی است که اغلب مردم صحبت کردن در خصوص این مشکل را ضروری نمی دانند به ندرت برای حل آن یا گرفتن مشورت به سراغ چشم پزشک می روند؛ ولی اگر قرمزی، سوزش و درد چشم به بخشی از زندگی روزانه شما بدل شده است بهتر است پیش از آنکه دیر شود و گرفتار عواقب جدی تر شوید به فکر راه چاره ای اساسی باشید.

چه باید کرد تا از آسیب چشمی نمایشگر دیجیتالی در امان بود:

1. به هنگام کار با کامپیوتر، فاصله مناسب را رعایت نمایید که تقریباً برابر با فاصله بازو از کامپیوتر است. همچنین از قوز کردن بپرهیزید.

2. زمانی که از گوشی استفاده می کنید، تا آنجا که ممکن است صفحه را از چشم ها دور نگه دارید. هر چه فاصله صفحه از چشم ها بیشتر باشد، کمتر احتمال دارد که فشار چشمی ایجاد شود. همچنین سایز نوشته ها و تصاویر را به اندازه ای بزرگ کنید که راحت قابل دیدن باشد.

3. هر 20 دقیقه، 20 ثانیه استراحت کنید و به فاصله ای دور در حدود 20 فوت دورتر، نگاه کنید. همچنین این کار باعث می شود پلک بزنید تا سطح چشم ها مجدداً مرطوب شود.

4. به چشم پزشک مراجعه کنید. حتی مشکلات کوچک بینایی ممکن است احتمال ابتلا به فشار چشمی دیجیتالی را افزایش دهد. بهتر است به هنگام استفاده از کامپیوتر یا دستگاه های دیجیتالی از عینک مختص این کار استفاده کنید.

5. از چشم پزشک شیشه های عینکی را بخواهید که نور آبی را مسدود می کنند. یکی سری عدسی عینک وجود دارد که باعث می شود کمتر در معرض نور آبی قرار بگیرید.

6. مطمئن شوید که لنزهای عینک شما دارای پوشش آنتی رفکت هستند. حذف انعکاس ها می تواند باعث راحتی در بینایی و کاهش فشار چشمی شود.  

 

 

 

 

مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم - نمناک

namnak.com/25750-مضرات-نمایشگرهای-دیجیتالی.html

نمایشگر دیجیتالی و مضرا نمایشگر دیجیتالی و نمایشگر دیجیتالی و فشار چشم و آسیب نمایشگرهای دیجیتالی به چشم و جلوگیری از فشار چشم و مضرات نور آبی را در ...

مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../مضرات-خیره-شدن-به-نمایشگرهای-دیجیتالی-ب...

مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم در سال های اخیر مدت زمان پشت میز نشینی افراد و خیره شدنشان به صفحه نمایشگر های دیجیتالیبه شدت افزایش ...

مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم

iruni.ir/news/383034

عدم استفاده از صفحات دیجیتالی در زندگی های امروزی تقریبا غیر ممکن به نظر میرسد.این دستگاهها با صفحات نمایشگر دیجیتالی آبی رنگ خود مشکلات بسیاری را ...

آیا خیره شدن به نمایشگر به چشم ها آسیب می رساند؟ - دیجیاتو

digiato.com/article/2015/.../آیا-خیره-شدن-به-نمایشگر-به-چشم-ها-آسیب-م/

۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که خیره شدن به نمایشگرها چه اثراتی را روی ... خستگی دیجیتالی چشم (Digital Eye Strain) که گاهی اوقات تحت عنوان ... بسیاری از شرکت های ارائه دهنده محصولات مراقبت چشمی نگران اثرات مخربی ...

EYE CARE TECHNOLOGY - Asus

www.asus.com/Microsite/2015/display/eye_care.../farsi/index.htm

سبک زندگی دیجیتال امروز خطرات بسیاری را برای ما به همراه دارد، مخصوصا برای چشمان ما. ... پرش تصویر نتیجه روشن و خاموش شدن سریع لامپ‌های تابش نور ‌LED در نمایشگر است که ... فناوری کاهش نور آبی چشمان شما را در برابر امواج مضر نور آبی محافظت می‌کند. ... چگونه پنل صفحه ضد تابش خیره‌ کننده درجه A+ ایسوس به شما کمک می‌کند؟

بیش از 2 ساعت استفاده روزانه از رایانه عوارض بینایی و جسمی ...

www3.irna.ir/fa/News/81913372/

۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بیش از دو ساعت خیره شدن به صفحه نمایش در روز موجب خستگی چشم، سردرد و ... از سوی دیگر خستگی چشم به واسطه استفاده زیاد از تجهیزات دیجیتالی موجب ... از نمایشگرهای ویدیویی ساطع می شوند در زمینه ابتلا به عوارض نقش دارند.

مضرات خیره شدن طولانی مدت به گوشی موبایل برای سلامت جسم ...

www.sakhtafzarmag.com › اخبار و مقالات › گوناگون › مطالب گوناگون

 رتبه: ۴٫۴ - ‏۸ رأی

۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز به ندرت از معشوق ازلی – ابدی خود یعنی ... مضرات خیره شدن طولانی مدت به گوشی موبایل برای سلامت جسم شما .... سخت افزار: قیمت، مشخصات و مقایسه کالای دیجیتال ... بر روی چشم به علت بازی کردن زیاده ،الخصوص مانیتورهای led واسه بعضی از چشم ها led خیلی مضر هست.

خیره شدن به نمایشگرها و آسیب احتمالی چشم - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/51029/خیره-شدن-به-نمایشگرها-و-آسیب-احتمالی-چشم

۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش شفاآنلاین، خیره شدن طولانی مدت از عوامل اصلی درد و ناراحتی چشم محسوب ... اثرات بلند مدت قرار گرفتن در معرض نور HEV همچنان در دست بررسی و ... حتی مشکلات جزئی در بینایی می توانند خطر چشم درد دیجیتال را افزایش دهند.

تصاویر برای مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشمگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم

نتیجه تصویری برای مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم

نتیجه تصویری برای مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم

نتیجه تصویری برای مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم

تصاویر بیشتر برای مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم

خطرات خیره شدن به گوشی در تاریکی - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/fa/news/5303989/خطرات-خیره-شدن-به-گوشی-در-تاریکی

۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي در ادامه گفت : به محض تاريك شدن هوا يا وقتي كه لامپي را خاموش مي كنيم ... را در خواب برای فرد به وجود می‌آورد شامل عدم استفاده از ابزارهای دیجیتال به مدت 4 ... که در این راه آسیب خواهد دید چشمان شما است و بدون یک چشم سالم عملا خود را برای ... و تبلت در اتاق تاريك و قبل از خواب با توجه به اشعه ساتع شده از نمايشگر ، مغز ...

چشم هایتان را فدای کامپیوتر نکنید ! - بیتوته

www.beytoote.com/health/malady-remedy/eyes-sacrifice-computer.html

این مسأله به همراه خیره شدن به صفحه مانیتور و تمرکز بر روی موضوع کار سبب می شود تا پلک ها ... برای دریافت عینک مناسب کامپیوتر به چشم پزشک مراجعه کنید. ... فشارسنج,دستگاه دیجیتالی فشارسنج ... مضرات دوباره گرم کردن غذا, مواد غذایی سمی ...

خطرات خیره شدن به گوشی در تاریکی - Bourse News

www.boursenews.ir/fa/mobile/153637

۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی در ادامه گفت : به محض تاریک شدن هوا یا وقتی که لامپی را خاموش می کنیم ... را در خواب برای فرد به وجود می‌آورد شامل عدم استفاده از ابزارهای دیجیتال به مدت 4 ... رفتار کنید زیرا نخستین عضوی که در این راه آسیب خواهد دید چشمان شما است و ... شده از نمایشگر ، مغز انسان را به شدت دچار آسیب می کند که در نهایت منجر به عدم ...

آیا خیره شدن به نمایشگر به چشم ها آسیب م - سایت تفریحی ...

www.livetop.ir/tag/آیا-خیره-شدن-به-نمایشگر-به-چشم-ها-آسیب-م/

سایت تفریحی مهر سل : این مانیتورها واقعا به چشم مان آسیب می زنند ! ... که آیا نگاه‌های طولانی مدت به صفحه‌نمایش‌های دیجیتال، تاثیر سوء روی بینایی دارد یا خیر! ... منتشر می‌شوند، نورهای مضر و خطرناک HEV دارند و موجب عارضه سستی چشم می‌شوند.

سندرم بینایی رایانه(قسمت اول) | نور پژوهان شرق

irannps.org/?p=470

۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شایع ترین این مشکلات عبارتند از: خستگی چشم ، (استنوپی )،سوزش، قرمزی ... این مساله به همراه خیره شدن به صفحه نمایشگر وتمرکز روی صفحه کار ...

عوارض جدی خیره شدن به مانیتور و گوشی برای چشم - نیک ...

www.niksalehi.com/pezeshki/view/221904.php

۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چشم ، مانیتور ، گوشی موبایل ، سلامتی ، عارضه چشمی ,عوارض جدی خیره شدن به ... ارسال 2 گزارش درباره انتخابات الکترونیکی به شورای نگهبان ... وی افزود: خیره شدن به مانیتور در ساعت‌های متمادی، از عمده‌ترین دلایلی است که فرد را دچار ...

برچسب ها - خستگی چشم - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/خستگی%20چشم

یا تلویزیون در نهایت موجب آسیب دائمی چشمان انسان می. ... خیره شدن به نمایشگر باعث تضعیف چشم نمی‌ شود. بروز آسیب های مزمن چشمی شود یا خیر ... را در مورد اثرات چشم دوختن به نمایشگر بر سلامت. ... درد و ناراحتی چشم محسوب می شود چشم درد دیجیتال.

عوارض خطرناک خيره شدن به موبايل چيست

sanjab.cofeblog.ir/post/2998

۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوارض جدی خیره شدن به مانیتور و گوشی برای چشم - نیک صالحی ... ستون فقرات و عوارض خم شدن گردن و مضرات موبایل در نمناک. 14 . قرمز شدن چشمها بعد از ... از لوازم دیجیتالی مانند موبایل تقریبا نصف این مقدار پلک می زنند. .... دانشمندان به بررسی اثرات نگاه کردن به نمایشگر تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها، ... و در اتاق ...

خستگی دیجیتالی چشم چیست؟ چطور از آن جلوگیری کنیم؟

www.khabaronline.ir/detail/431354/root/science

۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با یکی از شایع‌ترین مشکلات چشمی ناشی از کار با ابزارهای دیجیتالی آشنا شوید. ... دیجیتال آسیب‌هایی به بدن وارد می‌کند و دراین‌بین شاید چشم بیشتر در ... فناوری‌های جدید انسان‌ها را نزدیک‌بین کرده است/هشدار درباره خیره شدن به نمایشگرها ... برای تشخیص اشعه‌های مضر خورشید برای پوست/جلوگیری از ابتلا به سرطان ...

مضرات نمایشگر های دیجیتال برای چشم را جدی بگیرید - وب ...

webiranco.ir/مضرات-نمایشگر-های-دیجیتال-برای-چشمتان/

مضرات نمایشگر های دیجیتال برای چشم را جدی بگیرید ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ 0 دیدگاه ... و لامپ‌های LED نیز ساطع می‌شود؛ اما بیشتر افراد مدت طولانی به این نور خیره نمی‌شوند. ... خستگی چشم به این دلیل ایجاد می‌شود که مدت زیادی روی یک صفحه‌نمایش با فاصله ثابت تمرکز ... کاربران مرورگر کروم گاهی با کاهش سرعت و کند شدن آن رو به رو می شود.در ...

مراقب چشمان خود باشید!!! در این مقاله بر آنم تا شما دانشجویان ...

pand.snn.ir/Print/177/

ابتدا با (خستگی چشم) و دلیل شیوع آن، که خود من هم به تازگی در اثر استفاده مکرر ... همانطور که میدانید ساختار چشم ما همانند یک دوربین دیجیتال عمل می کند و از عدسی، ... و علت آن نور زیاد صفحه نمایشگر و خیره شدن به آن بدون پلک زدن به مقدار کافی و. ... نمایش ها هستند و عملکرد آن ها طوری است که اشعه های مضر ساتع شده از صفحه نمایش ها را ...

Fars News Agency : از درگیری 90 درصدی کاربران رایانه به ...

www.farsnews.com/printable.php?nn=13940521001285

۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از درگیری 90 درصدی کاربران رایانه به بیماری چشمی تا شیوع علائم گردنی ... در دنیای مدرن تبدیل شده و به ناچار، این خیره شدن می‌تواند فشار زیادی بر چشمان شما ... فراگیر شدن استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی دیجیتال در جامعه مدرن ... نمایش‌گر دیجیتال الکترونیکی دیگر منحصر به رایانه رومیزی نیست، بلکه امروزه ...

با این روش‌ها آسیب به چشمان‌تان را هنگام خیره شدن به صفحه ...

itresan.com/.../reduce-eye-strain-when-using-smartphones-and-tablets-in-...

۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با این روش‌ها آسیب به چشمان‌تان را هنگام خیره شدن به صفحه نمایش کمتر کنید! ... پس بهتر است به جای گفتن از ضررهای این‌کار، به شما راه‌هایی را معرفی ... در iOS برای تنظیم روشنایی، تنها کافیست از پایین صفحه به سمت بالا سوئیپ کنید. ... از درد چشم جلوگیری می‌کند و در پی آن روی خواب شما هم تاثیر بدی نمی‌گذارد.

۱۰ دقیقه به چشمان فرد مقابلتان خیره شوید، چیزهای عجیب و ...

www.zoomit.ir/articles/etc/24261-stare-into-someone-s-eyes

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویدیو پروژکتور · دوربین دیجیتال · تلویزیون · دوربین فیلم برداری · پخش کننده ... خیره‌ شدن در چشم افراد برای مدتی به کوتاهی ۱۰ ثانیه، می‌تواند سبب ایجاد ... برای دانستن تبعات خیره‌ شدن به مدت ۱۰ دقیقه‌، ما را در زومیت همراهی کنید. ... تماشا کنید: فناوری نمایشگر بریل که امکان مطالعه، کار با نمودارها و جداول را به ...

عوارض كار كردن با كامپيوتر و جلوگيري از آن - پارسی طب

fa.parsiteb.com/عوارض-كار-كردن-با-كامپيوتر-و-جلوگيري-از/

عوارض کار طولانی مدت با کامپیوتر شامل ضایعات چشم، سردرد ، کمر درد و فشار در ..... این مسأله به همراه خیره شدن به صفحه مانیتور و تمرکز بر روی موضوع کار سبب می ...

مضرات خیره شدن طولانی مدت به گوشی موبایل | Abbas ...

https://www.linkedin.com/.../مضرات-خیره-شدن-طولانی-مدت-به-گوشی-موبای...

۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز به ندرت از معشوق ازلی ... به همین دلیل خیره شدن مداوم و طولانی مدت به صفحه نمایش کامیپوتر یا موبایل و ... از فشار مضاعف روی ستون فقرات و حتی چشمان شما کم ‌کنند و سلامتی تان را تضمین نمایند. .... From bus fares to trading, digital payments are so ubiquitous that ...

تلویزیون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/تلویزیون

امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه‌های تلویزیونی، سیما گفته می‌شود. ... ۳.۱ اجزای یک سیستم تلویزیون; ۳.۲ تکنولوژی نمایشگر; ۳.۳ واژه‌های مربوط به ... دستگاه نیپکو تا پیشرفت فناوری تقویت‌کننده الکترونیکی لامپ خلأ و لامپ ... که با توجه به توانائیهای چشم انسان تصویر یکسان ومناسبی تهیه و نمایش می‌دهد.

چشم | بانک جامع اطلاعات پزشکان و سلامت - پزشک آشنا

www.pezeshkashna.com/category/چشم/

آیا مجبورید زمان زیادی را به نمایشگر انواع دستگاهها خیره شوید ؟ ... استراحت کنید خیره شدن به مانیتور (یا هر صفحه دیجیتال)باعث آسیب به چشمان ... عینک های محافظ همچنین از 90 درصد حوادث که موجب آسیب به چشم در هنگام ورزش می شود جلوگیری می کند.

اخبار روز » Blog Archive » صدرنشینی شهرداری بم در لیگ ...

nchse.ir/صدرنشینی-شهرداری-بم-در-لیگ-بانوان/

خواص فوق العاده چای بابونه · مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم ... تیم شهرداری بم موفق شد با شکست وحدت ایثار گران به صدر جدول لیگ برتر ...

مشکلات جسمی کار با کامپیوتر** چند نرم افزار مفید** (قابل ...

www.askdin.com/archive/index.php/t-29609.html

به نظر می رسد با فراگیرتر شدن به کارگیری کامپیوتر در محل های کار و حتی در خانه .... و در این حین برای چند لحظه از نگاه کردن و خیره شدن به صفحه نمایشگر بپرهیزید. ... خیره شدن به صفحه نمایش رایانه برای مدت طولانی برای چشمان شما مضر است، پس ..... و کامپیوتر استفاده می کنند مشکلات چشمی و عصبی (تشعشعات الکترونیکی و.

دانلود آهنگ جدید دیما سلطانی به نام تاریکی | وطن

vatann.com › آهنگ

۱۱ دقیقه پیش - ارسال شده توسط: Poya TehranMusic در آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, عمومي ... مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم.

بازی بال های تاریک منتشر شد + لینک دانلود و تریلر جدید | وطن

vatann.com › آندروید

۶ دقیقه پیش - داستان بازی بال های تاریک : داستان این بازی در مورد گم شدن و دزدیده شدن بازیگران سینما ... مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم.

کودکان و نگاه زیاد به صفحه گوشی | هفیان | مجله سلامتی |

hefyan.com › خانه › دسته‌بندی نشده

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درد انگشتان دست و مچ، تنگی عروق خونی در چشم به خاطر خیره شدن به ... مضرات نگاه کردن زیاد به صفحه گوشی رئیس انجمن چشم پزشکان با اشاره به مدت زمان نگاه کردن … ... 6 راه که لوازم دیجیتالی همراه به بدن آسیب می رسانند – دکتر کرمانی ..... به‌‌همین علت، خیره شدن طولانی به نمایشگر کامپیوتر یا خواندن پشت سر هم ...

تصاویر سه بعدی - سایت نجوم ایران

www.noojum.com/top-news/80-top-news/6710-3d-photos.html

چراکه در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه می توانید تصاویر 3بعدی را بدون نیاز به عینک ... بیننده بایستی با خیره شدن به تصویر، فوکوس چشم خود را به گونه ای تغییر دهد که به نقطه ای ... معایب این روش: .... ها و ثروتمندان قادر به انجام آن بودند، اما پیشرفت دستگاه های دیجیتالی این قاعده ها را تغییر داد. .... Head mounted display ...

تیر ۱۳۹۴ - بهترین دوست دنیا

volleyball-s.blogfa.com/1394/04

+ نوشته شده در یکشنبه ۱۴ تیر۱۳۹۴ ساعت 9:20 توسط نفس | آرشیو نظرات .... كدام رنگ عینك آفتابی مضر است؟ ... آیا خیره شدن به نمایشگر به چشم آسیب می رساند؟ ... عینکی که صرفا برای کار با کامپیوتر یا دیگر دستگاه های دیجیتالی تجویز شده ...

بیماری های چشم [بایگانی] - انجمن شهروند دیجیتال

forum.saramad.ir/archive/index.php/t-75323.html

۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بیماری cvs چشم در اثر کار با کامپیوتر عارضه خشکی و بیماری چشم cvs یک ... این مسأله به همراه خیره شدن به صفحه مانیتور و تمرکز بر روی موضوع کار ..... به پوست آسيب جدي مي‌رساند، اما نمي‌دانند كه اين اشعه براي چشمان نيز مضر است.

خیره شدن به مانیتور به چشم ها آسیب جدی می زند - آموزش - ...

www.salamatnews.com › زندگی سالم › آموزش

۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد خیره شدن به مانیتور موجب آسیب های چشمی ... پلک بزنید، حتی در شرایط خاص چشم هایتان را به طور مداوم ماساژ دهید.

نگاه کردن به نمایش‌گر تلفن همراه یا تبلت پیش از خوابیدن ...

jamejamonline.ir/online/1773879937711384165

۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانشمندان به بررسی اثرات نگاه کردن به نمایشگر تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها، ... خوابیدن و در اتاق تاریک به صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود خیره ... را در خواب برای فرد به وجود می‌آورد شامل عدم استفاده از ابزارهای دیجیتال به مدت ... عضوی که در این راه آسیب خواهد دید چشمان شما است و بدون یک چشم سالم عملا خود ...

مانیتورها؛ نوری که به چشم شما می‌رود - ISNA - ایسنا

khouzestan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=55358

۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی افزود: خیره شدن به مانیتور در ساعت‌های متمادی، از عمده‌ترین دلایلی است که فرد را دچار ... این چشم پزشک با اشاره به ضرر نور شدید امواج مانیتورها تصریح کرد: دیگر امواج ... (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید).

صالحی با مترو به محل کار رفت تصاویر - سئوی چت روم ...

www.goldtarh.ir/2016/01/.../صالحی-با-مترو-به-محل-کار-رفت-تصاویر/

۵ دقیقه پیش - صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت روز هوای پاک و در اقدامی نمادین ... مضرات خیره شدن به نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم · خواص فوق العاده ...

آیا خیره شدن به نمایشگر به چشم ها آسیب می رساند؟

golcenter.ir › علم و دانش › دانستنی های جهان

اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که خیره شدن به نمایشگرها چه اثراتی را روی ... خستگی دیجیتالی چشم (Digital Eye Strain) که گاهی اوقات تحت عنوان سندروم ... اثرات مخربی هستند که به دلیل تابش نورهای پر انرژی از دستگاه های دیجیتال می تواند ... 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 582
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,263
  • بازدید ماه : 6,438
  • بازدید سال : 104,764
  • بازدید کلی : 8,072,199