loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 303 نظرات (0)

X خوراکی های کشنده در میان خوراکی های مفید و مضر برای کودکان X خوراکی های کشنده و بسیار مضر برای کودکان X خوراکی های کشنده که کودکان بسیار می خورند X خوراکی های کشنده که کودکان می خورند! X تنقلات و خوراکی های که کودکان عزیزتان هر روز می خورند به دو دسته تقسیم می شود ، خوراکی های کشنده و خوراکی های سالم . برای حفظ سلامت تغذیه فرزندتان دور ا X خوراکی‌های عجیب که کودکان هنگام "استرس امتحان" می‌خورند X با ترس کودکان از کوتاه کردن مو چه کنیم؟ X گیاهان زیبا اما کشنده - گیاه درمانی.زیره.زعفران.زرشک.الو 

خوراکی های کشنده که کودکان می خورند!

 

خوراکی های کشنده ، بدترین خوراکی ها

تنقلات و خوراکی های که کودکان عزیزتان هر روز می خورند به دو دسته تقسیم می شود ، خوراکی های کشنده و خوراکی های سالم . برای حفظ سلامت تغذیه فرزندتان دور این خوراکی های خطرناک خطی قرمز بکشید.

بازدید : 259 نفر

 

خوراکی های کشنده که کودکان بسیار می خورند

متاسفانه برخی از کودکان علاقه شدید به خوردن خوراکی ها و تنقلات فراوری شده دارند . خوراکی های که نه تنها فایده ای ندارند بلکه متخصصان تغذیه و سلامت کودکان از آنها با عنوان خوراکی های کشنده نام می برند.
 
خوراکی های مفید و مضر ، بدترین خوراکی ها ، خوراکی های مضر برای کودکان

خوراکی های کشنده در میان خوراکی های مفید و مضر برای کودکان

خوراکی های کشنده و بسیار مضر برای کودکان

خوراکی ها و تنقلات بسیاری هستند که کودکان علاقه و اصرار زیادی به مصرف آن دارند اما حقیقت این است که موادی در آن ها وجود دارد که بسیار خطرناک و سرطان زا است. رنگ های خوراکی که در بسیاری از خوراکی ها استفاده می شود، قرمز و زرد است که در واقع از پترولیوم یا نفت بدست می آید. 
پترولیوم ماده ای است که برای ساخت نفت و گاز استفاده می شود و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها همچون بیش فعالی در کودکان، سرطان و واکنش های آلرژیک را افزایش می دهد. علاوه بر این، رنگ های مصنوعی که در برخی از غذاها استفاده می شود موجب شب ادراری، عفونت های گوش، حساسیت شدید، سردرد، چاقی، آسم، دیابت، اگزما، نوسانات خلقی، بیش فعالی، اختلال در خواب، آسیب های کرومورومی، کهیر، احتمال هیپوگلیمسی و افزایش رفتارهای پرخطر می شود. 

هم اکنون استفاده از بسیاری رنگ های خوراکی در مواد غذایی و خوراکی در بسیاری از کشورها منع شده است زیرا این رنگ ها به شدت سمی هستند. از جمله این محصولات می توان به تارت های میوه فرآوری شده، شکلات های میوه ای آماده، اسنک هایپنیری، برخی پاستیل ها و تنقلات ترقه ای اشاره کرد و مصرف این خوراکی ها می تواند اثرات جبران ناپذیری بر سلامتی کودکان داشته باشد.

خوراکی های کشنده ، خوراکی های کشنده و مضر برای کودکان 

خوراکی های کشنده که کودکان می خورند! - نمناک

namnak.com/26007-خوراکی-های-کشنده-کودکان.html

تنقلات و خوراکی های که کودکان عزیزتان هر روز می خورند به دو دسته تقسیم می شود ، خوراکی های کشنده و خوراکی های سالم . برای حفظ سلامت تغذیه فرزندتان دور این ...

خوراکی های کشنده که کودکان می خورند! | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160126/.../خوراکی-های-کشنده-که-کودکان-می-خورن...

خوراکی های کشنده که کودکان می خورند! تنقلات و خوراکی های که کودکان عزیزتان هر روز می خورند به دو دسته تقسیم می شود ، خوراکی های کشنده و خوراکی های سالم .

خوراکی های کشنده که کودکان می خورند! - اخبار روز

nchse.ir/خوراکی-های-کشنده-که-کودکان-می-خورند/

تنقلات و خوراکی های که کودکان عزیزتان هر روز می خورند به دو دسته تقسیم می شود ، خوراکی های کشنده و خوراکی های سالم . برای حفظ سلامت تغذیه فرزندتان دور این ...

خوراکی های کشنده که کودکان می خورند! | بروز باش

berozbash.ir/1394/11/06/خوراکی-های-کشنده-که-کودکان-می-خورند/

۳ ساعت پیش - خوراکی های کشنده در میان خوراکی های مفید و مضر برای کودکان. خوراکی های کشنده و بسیار مضر برای کودکان. هم اکنون استفاده از بسیاری رنگ های ...

خوراکی‌های عجیب که کودکان هنگام "استرس امتحان" می‌خورند

www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان

۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خوراکی‌های عجیب که کودکان هنگام "استرس امتحان" می‌خورند ... کارشناسان با مطالعه دریافته‌اند علت گرایش شدید کودکان به خوردن این نوع خوراکی‌‌ها تولید هورمون کوتیزول در بدن آنها ... موادغذایی این برند معروف را نخرید، سمی و کشنده است!

رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران

www.tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم های غذایی سرشار از پتاسیم به حفاظت از .... افرادی که از عمر طولانی‌تری برخوردارند، هر روز به طور مرتب صبحانه می‌خورند، در ..... با مصرف غذاهای مفید تا حد زیادی خطر ابتلا به این بیماری‌های کشنده را کاهش داد. ... نـمـک مـوجـود در چیپـس و پفک، مزاج کـودکـان را به سـمـت مـواد غذایـی پرنمک سـوق مـی دهند.

با ترس کودکان از کوتاه کردن مو چه کنیم؟ - جوونی

javuni.ir/news/24665

۴ ساعت پیش - کوتاه کردن مو در کودکان کار آسانی نیست، چون دیدن فردی غریبه که در دستش، قیچی دارد و مدام دور و بر آدم می ... خوراکی های کشنده که کودکان می خورند!

گیاهان زیبا اما کشنده - گیاه درمانی.زیره.زعفران.زرشک.الو ...

robabnaz1.persianblog.ir/tag/گیاهان_زیبا_اما_کشنده

۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعضی از این گیاهان دارای مواد سمی، مهلک و کشنده ای هستند که حتی از سم بعضی از مارها هم خطرناک ترند. ... افرادی که این قارچ را می خورند، تا 10 ساعت هیچ گونه دردی احساس نمی ... مسمومیت مصرف این گل در کودکان به مراتب بیشتر است.

میوه های ممنوعه!؟ - آفتاب

www.aftabir.com/articles/view/health_therapy/.../c13.../میوه-های-ممنوعه

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همان قدر که ساقه های ترش مزه این گیاه می تواند اشتها برانگیز و پر خاصیت باشد، ... شاید بسیار دیده باشید که بعضی ها سیب را چنان می خورند که تنها قسمت ... سیانید آزاد شده ترکیبی بسیار سمی، خطرناک و حتی کشنده است که با اختلال در ... این اشتباه به ویژه در کودکان بسیار اتفاق می افتد و به سبب پایین تر بودن ...

نیکامد - سوال و جواب های رایج در زمینه سل

www.nikamad.com/سلامت/بیماری-ها/سوال-و-جواب-های-رایج-در-زمینه-سل

کسانی که ضعیف اند، خیلی کم می خورند، کسانی که ایمنی بدنشان ضعیف است، شانس ... ۴- آیا بیماری سل فقط بزرگسالان و کودکان را مبتلا می کند؟ .... آمپول و قرص های خوراکی پیشگیری از بارداری در زمان مصرف داروهای ضد سل اثر خود را از .... به طوری که این میکروب ها بسیار خطرناک تر و کشنده تر از میکروب های معمولی سل خواهند بود.

مراقب تغذیه شور و شیرین کودکان باشید | محققان این مطالعه

www.ghatreh.com/news/.../مراقب-تغذیه-شور-شیرین-کودکان-باشید

۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محققان این مطالعه دریافتند کودکانی که میوه و سبزیجات می خورند و هر روز ... کودکانی که به ندرت مواد خوراکی ناسالم می خورند، - احتمال دارد مواد غذایی ...

مرداد 1391 - همه چیز درباره نوزادان

m-hoseyn.blogfa.com/1391/05

غذای شیرخوار در هنگام اسهال قطع نشود، شیرمادر بدون هیچ محدودیتی باید ادامه یابد. .... کودکانی که در طول شش ماه اول زندگی خود فقط و فقط شیر مادر می‌خورند ..... ندهيد زيرا خطر بروز سندرم "ري" (Ray Syndrome) كه يك وضعيت نادر اما كشنده است وجود دارد.

۱۰ واقعیت شگفت آور و عجیب و غریب درباره موش ها + عکس

www.beytoote.com/scientific/nature/amazing-weird-animals.html

علمی و آموزشیگیاهان،حیوانات و آکواریوم۱۰ واقعیت شگفت آور و عجیب و غریب درباره موش ها + عکس ... میشوند، آنها منابع غذایی را میخورند و انواع دیگر آنها از طریق جویدن سیم های برق، گاز گرفتن کودکان و … ... ککی که بر روی بدن این موشها زندگی می کرد، عامل انتقال آفات باکتری های یرسینیا به میلیون ها ... بعضا کشنده و خطرناک است.

آوای سلامت - تغذیه با شیر مادر

iec.behdasht.gov.ir › پرسش و پاسخ › دوران ها ی زندگی › دوران کودکی

21-از چه زماني مي توان غذاهاي كمكي را براي كودك شروع كرد؟ ..... راه هاي ديگر تشخيص كفايت شيرمادر در شيرخواراني كه فقط شيرمادر مي خورند و تا زماني ..... شيرمادر هميشه بويژه در شرایط بحرانی تنها غذای مورد اطمینان برای شیرخواران و خردسالان است. ... شود پس احتیاط کنید چون ابتلا به این عفونت در نوزاد (شیرخوار زیر 4هفته) کشنده است.

+ + + انرژِی مثبت + + + - تغذیه نوزادان و کودکان

nilgon.blogfa.com/cat-9.aspx

به یاد داشته باشید که به غذای کودک زیر یک سال نمک اضافه نکنیم تا ذائقه او به غذاهای .... مقدار کشنده آن یک ده‌میلیونیم میلی‌گرم به‌ازاء هر کیلوگرم وزن بدن است که این .... اضافی دریافت کند، به ویژه کودکانی که شیر مادر می خورند در معرض خطر فقر آهن ...

کره ای ها چگونه غذا می خورند - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/80111/کره-ای-ها-چگونه-غذا-می-خورند

۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وعده های غذایی در کره علاوه بر غذای اصلی که سنتی است با مخلفات متنوع و زیادی سرو می شود ... اغلب غذاهای کره ای بسیار وقت گیر و پر کار می باشند تهیه غذاهائی که در دوران سلطنتی تهیه .... خوراکی هایی که برای کودکان کشنده هستند!

کودکانی که غذا نمی‌خورند - آکا - آکاایران

www.akairan.com/koodak/taghzieh1/110808093616.html

کودکانی که غذا نمی‌خورند یکی از مشکلات مادران کودکان زیر سن مدرسه غذا نخوردن آنهاست. ... سعی کنید با فرزندانتان در مورد اینکه چه چیزی و چقدر غذا می‌خورند جر و بحث نکنید. ... در برنامه غذایی ، غذای دلخواه آنها را دفعات بیشتر تهیه کنیم. ..... های ورزشی · دردسرهای استقبال از رئیس جمهور چین · این خوراکی ها برای کودکان کشنده هستند!

اگر داروی وارفارین میخورید بخوانید - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/8910_اگر-داروی-وارفارین-میخورید-بخوانید.html/

۲۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوز وارفارین در بزرگسالان ، کودکان و شیرخواران متفاوت است . ... وارفارین که نام اصلی آن warfarin sodium می باشد به عنوان یکی از داروهای ضد انعقاد و از ... روش مصرف وارفارین به صورت خوراکی است . ... دارد و هیچ اثر درمانی روی لخته های تشکیل شده ندارد و عوارض ایجاد شده ناشی از ایسکمی بافتی را بر طرف نمی کند .

چرا ایرانی ها سرطان می گیرند؟! - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/209172/چرا-ایرانی-ها-سرطان-می-گیرند

۳۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهرحال این هم فهرست خوراکی ها و نوشیدنی های سرطان زایی که مصرفشان بین ... انسان نیز لطمه وارد نموده و بیش از همه ، کودکان را دچار اختلال ذهنی می کنند . .... که از نانوایی می گیرند و میخورند ، در معرض ابتلای به انواع بیماری های قندی ... سر

Lahzehnama.ir | خوردن این قسمت از میوه ها ممنوع ! - لحظه نما

lahzehnama.ir/fa/news/17843/خوردن-این-قسمت-از-میوه-ها-ممنوع-

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعضی از قسمت های میوه ها و سبزیجات می تواند محتوی مقادیر بالایی از سموم ... شاید بسیار دیده باشید که بعضی ها سیب را چنان می خورند که تنها قسمت زائد و ... خطرناک و حتی کشنده است که با اختلال در سیستم اکسیژن رسانی به سلول ها می ... این اشتباه به ویژه در کودکان بسیار اتفاق می افتد و به سبب پایین تر بودن ...

مضرات گوشت - طب سنتی و اسلامی

hakimmehr.blogsky.com/1391/11/17/post-18/

این خوراکی را که گمان می کردند برای انسان ناگزیر و سودمند می باشد. امروزه ثابت شده که بی فایده ترین خوراکها و کشنده سلول های بدن است. ... شماره قربانی های بیماری سرطان در انگلیس و ممالکی که زیاد گوشت می خورند از میلیون ها افزون .... طب سنتی اسلامی · کودکان و نوزادان · تندرستان · حامیان طب ایرانی - اسلامی مشهد مقدس · طب اسلامی ...

نکاتی که باید درباره دارو دادن به کودکان بدانید - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/168499.php

این خوراکی ها برای کودکان کشنده هستند! ... نکات زیر می تواند به والدین در مورد روش های مختلف دارو دادن به کودکان در سنین مختلف کمک کند. ... عمر قادر به خوردن از لبه قاشق های معمولی نیستند و بیشتر چیزی که می خورند از گوشه دهان شان خارج می شود.

علائم بروز افسردگی روحی و جسمی - forum mui - فهرست

forum.mui.ac.ir/index.php?topic=1586.0;wap2

می دانیم که افسردگی یکی از آسیب های شدید و سنگین است که اغلب آثار ناگواری بر ... بسیاری از کودکان که از درد شکم ناله می کنند، ممکن است درد شکم آنها مربوط به اضطراب ... افراد افسرده، کمتر ورزش می کنند و کمتر به آنچه که می خورند، اهمیت می دهند. ..... داروهای جلوگیری خوراکی حاوی سنتزی هورمون پروژسترون هستند که تحقیقات مشخص ...

چگونه هوش کودکان را افزایش دهیم؟ - خانه پزشکی و سلامت ...

tebroom.com › مهارت های زندگی › تربیت فرزندان

ثابت شده است که استراتژی های وجود دارد که هوش کودکان را افزایش می دهند: ... حذف شکر و قند، چربی ها، روغن های ترانس و فست فودها از رژیم غذایی فرزندتان و جایگزینی آنها با مواد غذایی بهتر و غنی تر برای رشد جسمی، حرکتی و ذهنی ... بچه هایی که صبحانه نمی خورند، زودتر خسته می شوند و دیرتر از آنهایی که ... آشنایی با رژیم غذایی کشنده!

علوم تجربی چهارم دبستان - مشق شب

mnaderi31.persianblog.ir/page/8

در ساختمان برگ سه نوع سلول مشاهده مي كنيم كه هر يك كار معيني انجام مي دهند. سلول ها از غذايي كه وارد ... صورت می گیرد؟دوران کودکی ... 7-منظور از تارهای کشنده چیست؟ ... آدميان نخستين، ريشه، برگ، ميوه و دانه هاي خوراكي را جمع مي كردند و مي خورند. بعدها انسان ...

برنامه غذایی کودک خوش قد و بالا - پرشین وی

www.persianv.com/nozadan/170857.php

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - انواع مکمل های غذایی که برای کودکان جذاب هم هستند در بازار وجود دارند که ... اگر کودک چنین خوراکی هایی را قبل از غذای اصلی مصرف کند، سیر می شود و .... این خوراکی ها برای کودکان کشنده است ! ..... چرا بعضی از کودکان خاک می خورند؟

90-4-5-دکتر درستی-متخصص نغذیه-مسموست های غذایی

salamat.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...

۵ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گاهی کودکان به شیر گاو و لبنیات حساس می شوند ، گاهی افراد هم به بادام و بعضی ... از کپک روی نان و این مواد بشدت کشنده است و سمی بنام افلاتوکسین درست می کند . ... بوقلمون هایی که بادام های زمینی آلوده به این سم را به خورده بودند ، همه مردند و .... افرادی که غذاهای فست فود می خورند و چاق هستند بیشتر در معرض مسمومیت ...

تازه ها - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3674/3677/20040/تازه-ها

همچنین کارشناسان می گویند: کسانی که غذاهای درست شده با روغن آفتابگردان می خورند، بیشتر در معرض افزایش فشارخون هستند؛ در حالی که خوردن روغن زیتون ... است، مثل سالمندان، کودکان وکسانی که ایمپلنت دارند، باعث بروز عفونت های کشنده می شود.

گیاهان سمی و کشنده (10 عکس) - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم ها › طبیعت

 

۱۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بلع تصادفی برگ، گل و یا دانه های گیاه توسط کودکان، خوردن برگ و یا جوشانده ... کسانی که حتی مقدار کمی از گیاه را می خورند به زودی متوجه می شوند ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 379
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 130,137
  • بازدید کلی : 8,097,572