loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 475 نظرات (0)

بهترین رستورانهای جهان در سال 2016 + تصاویر


بهترین رستورانهای دنیا


بهترین رستورانهای دنیا + تصاویر | لست سکند - تور نوروز 95

عجيب‌ ترين رستوران‌هاي جهان 

بهترین رستوران های جهان، بهترین رستوران های ایران 

کارکُنان بهترین رستوران دنیا* چه می‌خورند 

بهترین رستوران جهان در سال2016-1395

عنوان بهترین رستوران دنیا برای یک رستوران دانمارکی

بهترین رستوران جهان کجاست؟ +عکس

 X بهترین رستورانهای جهان در سال 2016 + تصاویر X بهترین رستورانهای دنیا X بهترین رستورانهای دنیا + تصاویر | لست سکند - تور نوروز 95 X عجيب‌ ترين رستوران‌هاي جهان X بهترین رستوران های جهان، بهترین رستوران های ایران X کارکُنان بهترین رستوران دنیا* چه می‌خورند X بهترین رستوران جهان در سال2016-1395 X عنوان بهترین رستوران دنیا برای یک رستوران دانمارکی X بهترین رستوران جهان کجاست؟ +عکس

بهترین رستوران ، بهترین رستوران های دنیا

مجله رستوران که هرساله بهترین رستورانهای دنیا را انتخاب می کند در سال 2016 نیز برترین رستوران ها که توریست های بسیاری را جذب کرده و از کیفیت بالایی برخوردار هستد برگزیده است.

بهترین رستورانهای دنیا

نگرش جدید، مبتکرانه و قانون شکنی که ارتباط به آشپزی دارد، انقلابی در جهان خوراکی ها و رستورانها ایجاد کرده است.برخی از رستورانهای به قدری در جهان مشور شده اند که به مناطق گردشگری آن منطقه تبدیل شده اند.

اغلب توریست ها تمایل دارند در کنار گشت و گذارشان در اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری یک کشور با فرهنگ آن کشور نیز از طریق چشیدن طعم های متنوع غذاهای آن آشنا شوند. بر همین اساس، مجله بریتانیایی «رستوران» فهرستی را از 50 رستوران برتر جهان در نظرسنجی از آشپزها، صاحبان رستوران، کارشناسان و منتقدان بین المللی تهیه کرده و درواقع «آکادمی 50 رستوران برتر جهان» که متشکل از یک گروه 27 نفره است، برای ساختن چنین رنکینگی برگزیده شده اند که در این مطلب به پنج رستوران اول از 50 رستوران برگزیده این آکادمی اشاره می کنیم.

ال سلر دِ کن روکا، اسپانیا

شوق آشپزی در برادران روکا در ابتدا در کن روکا آغاز شد؛ رستورانی که پدر و مادرشان در تایالا، محله ای در حومه جیرونا، اداره می کردند. آنها در این رستوران و در هیاهوی غذاها، ظروف آشپزی و مشتری ها بزرگ شدند و این مکان برای آنها به محلی برای بازی کردن، انجام تکالیف و تماشای تلویزیون تبدیل شد. برادران روکا (جوردی، جوزپ، جون) رستوارن «ال سلر دِ کن روکا» را در سال 1986 و در جیرونای کاتالونیا افتتاح کردند.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران های دنیا ، بهترین رستورانهای جهان

رستوران برادران روکا به گرمی از سوی منتقدان استقبال شد و در سال 2013 و همچنین 2015 توسط مجله رستوران (Restaurant) به عنوان بهترین رستوران جهان شناخته شد. غذاهایی که توسط این رستوران تهیه می شود، غذاهای سنتی کاتالان است، اما خلاقیت یکی از معیارهای آنها برای سرو غذا محسوب می شود. وقتی کلمه ال مون (El Mon) به معنای جهان را به عنوان غذا در منوی این رستوران می بینید، با خودتان می اندیشید که قرار است با غذای فوق العاده ای مواجه شوید.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستورانهای جهان ، بهترین رستوران ها در سال 2016

حالا چگونه قرار است جهان را در یک بشقاب قرار دهید؟ گارسون فانوس کاغذی سیاه و سفید را پیش روی تان باز می کند که در آن پنج تکه از غذاهای پنج کشور مختلف چین، مکزیک، موراکو، ترکیه و کره جنوبی وجود دارد. از دیگر غذاهای معروف این رستوران می توان به کباب بز به همراه شیر بز و نعناع اشاره کرد.


اُستریا فرانچسکانا، ایتالیا

اُستریا فرانچسکانا، رستورانی است که توسط سرآشپز آن ماسیمو بوتورا اداره می شود و در مدنای ایتالیا قرار دارد. ماسیمو بوتورا یک چهره سرشناس در میان نسل جدید آشپزهای ایتالیای است. این رستوران با منویی خلاق یک قدم بالاتر از سایرین قرار دارد و با ارائه غذاهای متنوع سنتی که خلاقیت یکی از ویژگی های آنهاست، مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. از زمانی که بوتورا این رستوران را در سال 1995 افتتاح کرده، با تحسین منتقدان بیگانه نبوده است.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران ها در سال 2016 ، برترین رستورانها

این رستوران در سال 2015 در بین 50 رستوران برتر جهان توسط مجله رستوران در رتبه دوم قرار گرفت، در حالی که در سال های 2013 و 2014 در جایگاه سوم قرار داشت. اگر به ایتالیا سفر کردید و به دنبال رستورانی با غذای خوب، محیطی عالی و سرویسی فوق العاده بودید، اُستریا فرانچسکانا مکانی ایده آل است. خلاقیت نهفته در هر غذایی که سرو می کنند، خود بیانگر تفاوت این رستوران است.

کباب دنده با سس بالزامیک یکی از غذاهای لذیذ این رستوران است، کبابی نرم و آبدار و بسیار غنی که بسیار زیبا تزیین شده است. یکی دیگر از غذاهای فوق العاده این رستوران پاستاست؛ پاستایی که با کلاماری، صدف و روغن زیتون پخته می شود که طعم بی نظیری پیدا می کند و با خاویار و عصاره لیمو به زیبایی تزیین می شود.

ایلون مدیسون پارک، امریکا

رستوران ایلون مدیسون پارک که مقابل میدان مدیسون در نیویورک قرار دارد، در سال 2015 در جایگاه پنجم بهترین رستوران های جهان قرار گرفت. این رستوران که در سال 1998 افتتاح شد، در سال 2011 توسط دنیل هام سرآشپز و ویل گیدرا خریداری شد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، برترین رستورانها ، رستوران های مشهور

رستوران ایلون مدیسون پارک یک منوی فصلی به مشتریانش ارائه می دهد که در آن بیشتر از محصولات کشاورزی و آشپزیسنتی نیویورک بهره گرفته اند. همچنین این رستوران اتاق هایی را برای مهمانی ها در نظر گرفته که به زیبایی تزیین شده اند و چشم انداز آنها به سوی میدان مدیسون است و تا 110 مهمان را پذیرایی می کند.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، رستوران های مشهور ، رستوران های مشهور دنیا

کارکنان این رستوران می توانند ترکیبات همه غذاهای موجود در منو را برای مشتریان توضیح دهند. یکی از غذاهای محبوب این رستوران بشقاب غذای فوندو است که با کدوی کباب شده، سالاد و سبزیجات تهیه می شود. همچنین برای مشتریانی که شکلات دوست دارند، دسر شکلاتی این رستوران انتخاب مناسبی است.

دسری با شکلات تلخ به همراه گیاه اسطوخودوس که همراه با آبمیوه خنک سرو می شود. تزیین بسیار زیبای این دسر مکمل طعم آن برای شکلات دوستان است.


سنترال، پرو

سنترال گل سرسبد رستوران های پرو است که غذاهای پرویی معروفی دارد. این رستوران در سال 2012، به عنوان بهترین رستوران پرو معرفی شد و در سال 2013 با عنوان پنجاهمی وارد فهرست 50 رستوران برتر جهان شد و در سال 2014، عنوان پانزدهمی را به دست آورد و در نهایت، در سال 2015 موفق شد در این فهرست در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، رستوران های مشهور دنیا ، رستوران های سرشناس

موسس و آشپز این رستوران ویرگیلیو مارتینز ولیز تلاش کرده تا غذاهای پرویی را با ترکیبات کمتر شناخته شده از مناطق ساحلی پرو و ارتفاعات آن تهیه کند. غذاهایی که آشپزش معتقد است ظاهر آنها و احساسی که برای تهیه شان به کار برده، برایش اهمیت زیادی دارد. او می گوید که غذاهایش بسیار به طبیعت نزدیک هستند اما در عین حال روش هنرمندانه اش را نیز حفظ کرده است.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، رستوران های سرشناس ، بهترین رستوران

بره از غذاهای لذیذی است که در رستوران سنترال سرو می شود. گوشت بره ای که به خوبی پخته شده و روی آن سسی بسیار قوی ریخته اند. این بشقاب غذا خوش نمک، چسبناک و ترد است. تزیین فوق العاده زیبای این غذا ولع خوردنش را دوچندان می کند.

چیریمویا از دسرهای خوشمزه این رستوران است که به عنوان غذای اصلی سروی می شود، میوه ای شبیه به آناناس با طعم میوه سورسوپ (میوه ای همیشه سبز که در مناطق گرمسیر رشد می کند) که به سادگی با شکلات یا کاکائوی جامد سرو می شود.

بهترین رستوران جهان :نوما، دانمارک

نوما رستورانی است که توسط آشپز آن رنه ردزپی در کپنهاک اداره می شود. این رستوران در سال 2003 افتتاح شد و بیشتر به دلیل غذاهای اروپای شمالی اش شهرت دارد. در سال های 2012، 2011، 2012 و 2014 مجله رستوران، نوما را به عنوان بهترین رستوران جهان معرفی کرد و در سال 2015 مکان سوم را به آن اختصاص داد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران ، بهترین رستوران های دنیا

این رستوران دانمارکی غذاهای اروپای شمالی و اسکاندیناوی را برای مشتریانش سرو می کند. درواقع آشپز آن سعی کرده که این غذاها را به نوعی دوباره تعریف کند. با اینکه مکان این رستوران در یک انبار بندرگاهی است، توانسته تجربه بهترین بودن در جهان را به دست آورد. در منوی نوما غذاهای خوشمزه اسکاندیناوی یکی از غذاهای معروف این رستوران «مرغ و تخم مرغ» است که از کره، تخم مرغ، برگ های اسفناج و سس مخصوص تهیه می شود و تزیین بسیار زیبایی دارد.

بهترین رستورانها در سال 2016 ، بهترین رستوران ، بهترین رستوران های دنیا

از دیگر غذاهای رستوران دانمارکی نوما سیب زمینی سرخ شده و جگر اردک است که با پودر قارچ سیاه تزیین می شود. همچنین باقلای پخته با دوغ و گیاهانی که از سال تهیه شده اند که علاوه بر اینکه غذای سالمی است، تجربه طعمی فوق العاده از غذای گیاهی را برای تان به همراه می آورد. تزیین ساده این غذا و رنگ سبز ترکیبات آن جلوه ای خاص تر به زیبایی آن افزوده اند.

بهترین رستورانهای جهان در سال 2016 + تصاویر  

 

 

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

بهترین رستورانهای دنیا + تصاویر | لست سکند - تور نوروز 95

www.lastsecond.ir/news/top_10_restaurants/

با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که این رستوران به مقصد جدید گردشگری این کشور تبدیل شود. مجله‌ی انگلیسی ...

تصاویر برای بهترین رستورانهای دنیاگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای بهترین رستورانهای دنیا

نتیجه تصویری برای بهترین رستورانهای دنیا

نتیجه تصویری برای بهترین رستورانهای دنیا

نتیجه تصویری برای بهترین رستورانهای دنیا

تصاویر بیشتر برای بهترین رستورانهای دنیا

عجيب‌ ترين رستوران‌هاي جهان - بیتوته

www.beytoote.com/iran/pastime/world-strangest-restaurants.html

رستوران ها باغ رستوران رستوران فرانسوی رستوران,رستوران اسكاي,رستوران پرنده ... ايتاها آندرس,رستوران خانه پو,رستوران كاله اولهو,رستوران های تهران,رستوران رفتاری.

بهترین رستوران های جهان، بهترین رستوران های ایران - آکاایران

www.akairan.com/asia/word/201371145921.html

۲۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از بهترین کارهایی که در زمان فراغت و مخصوصا مسافرت می توان از آن لذت زیادی برد رفتن به یک رستوران و صرف غذاهای کشور های و یا هشرهای ...

کارکُنان بهترین رستوران دنیا* چه می‌خورند - گوشه

www.gooshe.net › خوردنی

نوما چندسال است که در فهرست بهترین رستوران دنیا به انتخاب گاردین حضور دارد و سال ۲۰۱۲ رتبه اول این فهرست را به‌دست آورده‌است.

انتخاب بهترین رستوران جهان در دانمارک + عکس - که

www.irannaz.com/news_detail_20844.html

به گزارش ایران ناز با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌ عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که این رستوران به مقصد.

بهترین رستوران جهان در سال ۲۰۱۲ +عکس – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/بهترین-رستوران-جهان-در-سال-۲۰۱۲-عکس/

امسال مجله‌ی «رستوران» که هرساله در تاریخ اول می، فهرستی از پنجاه رستوران برتر دنیا را منتشر می‌کند، رستوران «نوما» در شهر کپنهاگ دانمارک را به‌عنوان بهترین ...

عنوان بهترین رستوران دنیا برای یک رستوران دانمارکی ...

persian.euronews.com › اخبار › اخبار جهان

۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار جهان - رستوران نوما در کپنهاگ برای چهارمین بار به عنوان بهترین رستوران دنیا شناخته شد. این عنوان که هر سال از سوی مجله بریتانیایی ...

بهترین رستوران جهان کجاست؟ +عکس - آفتاب

aftabnews.ir/vglauyn6i49nmm,..544k1khu.html

آفتاب : آفتاب: مجله‌ی انگلیسی معتبر «رستوران» یک رستوران در دانمارک را به‌عنوان بهترین در جهان انتخاب کرد که پیش‌بینی می‌شود این رستوران به مقصد جدید ...

رستوران| بهترین رستورانهای جهان - نمناک

namnak.com/10168-بهترین-رستورانهای-دنیا.html

رستورانهای دنیا ، بهترین رستوران های جهان ، بهترین رستوران های دنیا ، رستوران های برتر جهان را بشناسید.


بهترین رستوران جهان کجاست؟ - زندگی الکترونیکی

www.elife.ir/archive/10475/بهترین-رستوران-جهان-کجاست؟/

رستوران «نوما» در شهر کپنهاگ دانمارک را به عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب کرد. در این فهرست همچنین رستوران هایی از اسپانیا در رتبه های دوم و سوم و رستوران هایی ...

بهترین رستوران های دنیا در سال 2014+ تصاویر - بازار خبر

www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=90675

۱۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه مطلب، به معرفی رستوران‌هایی در دنیا می‌پردازیم که بهترین امتیاز را در نقدهای مختلف به دست آورده‌اند و به نوعی جزء بهترین رستوران‌های دنیا ...

با شیک ترین و بهترین رستوران های ایران آشنا شوید + تصاویر

www.irmix.ir/2015/09/28/برترین-بهترین-رستوران-های-ایران/

۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معرفی شیک،دنج،متفاوت و با کیفیت ترین رستوران های شهر های ایران ..... میکنیم گلچینی از بهترین مطالب جالب،خواندنی و مفید از سراسر دنیا را به ...

بهترین رستوران های جهان را بشناسید - Bartarinha.IR | ...

www.bartarinha.ir/fa/news/.../بهترین-رستوران-های-جهان-را-بشناسید

۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - صدخبر: مجله انگلیسی «رستوران‌» از سال ۲۰۰۲ هر ساله فهرستی از بهترین رستوران های جهان را منتشر می کند. از بین ۹۰۰ رستوران مطرح و درجه یک دنیا ...

معروف ترین رستوران های دنیا/رستوران های مشهور دنیا

www.delgarm.com/.../19912-معروف-ترین-رستوران-های-دنیا-رستوران-ها...

۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معروف ترین رستوران های دنیا-رستوران های مشهور دنیا-رستوران های معروف-مشهورترین رستوران های دنیا-بهترین رستوران های دنیا-رستوران خوب-دیدنی ...

بهترین رستوران جهان +عکس - مجله اینترنتی تاپ ناز

www.topnaz.com › سرگرمی › گردشگری

یورو نیوز نوشت: رستوران «ال سلر د كان روكا» در كاتالونیای اسپانیا به مقام بهترین رستوران جهان دست یافت. مجله انگلیسی «رستوران» كه هر سال فهرستی از 50 ...

بهترین رستوران سال دنیا - ویوان نیوز

www.vivannews.com/Pages/News-19246.aspx

مرجع اصلی شناسایی و معرفی بهترین رستوران جهان، اتحادیه جهانی رستوران‌های دنیاست كه هر ساله با بررسی كیفیت و عملكرد رستوران‌های مشهور دنیا، از بین 50 رستوران ...

وب سایت بهترین و معروف ترین رستوران‌های ایران - ویوان نیوز

www.vivannews.com/Pages/News-36228.aspx

وب سایت بهترین و معروف ترین رستوران‌های ایران. ... 2016 که از آن به اختصار با عنوان MWC 2016 یاد می‌شود، بزرگ‌ترین رویداد دنیای دستگاه‌های الکترونیکی به شمار ...

بهترین رستوران جهان شناخته شد (+عکس) - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری یورو نیوز، رستوران «ال سلر د کان روکا» در کاتالونیای اسپانیا به مقام بهترین رستوران جهان دست یافت.

بهترین رستوران ها در شهرهای مختلف ایران (1) | چیدانه

www.chidaneh.com/ideabooks/chidaneh-tours/.../restaurant.../14928

۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهترین رستوران های ایران، بهترین رستوران های ایران در سفر به شهر های مختلف، ... ۱۴ تا از دیدنی ترین شهرهای دنیا برای گردشگران ...

10 رستوران برتر دنیا-2013 - خانه

scipost.wikipg.com/wiki/10+رستوران+برتر+دنیا-2013

۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک مجله انگلیسی طی یک نظر سنجی جهانی توسط سرآشپزهای بین المللی و منتقدان لیست 50 رستوران برتر دنیا را اعلام کرد که در اینجا به معرفی 10 ...

جایزه بهترین رستوران جهان - فردا

www.radiofarda.com/content/f8-best-restaurant/27053207.html

۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در رقابت بر سر دریافت جایزه بهترین رستوران‌های جهان که نتیجه آن غروب اول ژوئن در لندن اعلام شد، رستوران اسپانیایی «سلار د کن روکه» به عنوان ...

بهترین رستوران دنیا کجاست؟ - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/352246/society/tourism

۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رستوران نوما در کپنهاگ برای چهارمین بار به عنوان بهترین رستوران دنیا شناخته شد.

بهار نیوز - بهترین رستوران دنیا/تصاوير

baharnews.ir/gallery/40414/2/

گروه اقتصادي: رستوران دانمارکی نوما بار دیگر به عنوان بهترین رستوران دنیا توسط نشریه Restaurant Magazine انتخاب شد. سر آشپز ویژه این رستوران Rene ...

بهترین رستوران جهان - آپارات

www.aparat.com/v/0kV19/بهترین_رستوران_جهان

اصلاحات زنده است مجله انگلیسیبرای اطلاعات بیشتر به این سایت بروید: http://www.zist-news.mihanblog.com بهترین رستوران جهان بهترین , رستوران جهان , , اص.

بهترین رستوران جهان شناخته شد +عکس - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../بهترین-رستوران-جهان-شناخته-شد-عکس

مجله انگلیسی «رستوران» در لیست خود نام بهترین رستوران جهان را منتشر کرد.

عکس/بهترین رستوران دنیا کجاست؟ - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/252215/عکسبهترین-رستوران-دنیا-کجاست

رستوران نوما در کپنهاگ برای چهارمین بار به عنوان بهترین رستوران دنیا شناخته شد.

بهترین رستورانهای دنیا | فودریکا

www.fooderica.com/fa/News/List/بهترین-رستورانهای-دنیا

Toggle navigation. صفحه اصلی · دسته های اصلی · درباره ما · تماس با ما · فرم همکاری · دسته های اصلی · برترین های دنیا بهترین رستورانهای دنیا ...

معرفی بهترین رستورانهای جهان

www.terminal.ir/معرفی-بهترین-رستورانهای-جهان/

برخی رستوران ها به جز غذاهای خوشمزه، منظره زیبا و فضایی فوق العاده را نیز در اختیار توریست ها قرار می دهند. ما در اینجا بهترین رستوران های جهان را، از رستوران برفی ...

عجیب ترین رستوران های دنیا - همگردی

hamgardi.com/BlogPost/رستوران-های-عجیب

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همیشه در انتخاب یه رستوران اولین چیزی که بهش توجه میشه، خوب بودن غذاهاشه، ... انتخاب می کنن و در واقع عجیب ترین رستوران های دنیا به حساب میان.

صف های طولانی در بهترین رستوران‌های دنیا +عکس

pechpech.net/news/.../صف-های-طولانی-در-بهترین-رستوران‌های-دنیا-+عک...

۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهتر است دعا کنید که رستوران مورد علاقه‌تان هیچ وقت جزو بهترین‌های جهان معرفی نشود. از لحظه‌ای که این اتفاق بیافتد، ممکن است که دیگر هیچ وقت ...

10 رستوران برتر دنیا! | سفر با معماری ، رستوران، رستوران

www.ghatreh.com/news/nn25784996/رستوران-برتر-دنیا

سفر با معماری ، رستوران، رستوران های برتر دنیا، جاذبه های گردشگری، دکوراسیون داخلی رستوران های معروف، طراحی د.

بهترین رستوران های دنیا در سال 2015 (+عکس) - پول‌نیوز

www.poolnews.ir/fa/news/.../بهترین-رستوران-های-دنیا-در-سال-2015‏-عک...

۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در لیست بهترین رستوران ها، کشورهای انگلستان و فرانسه با بیشترین تعداد رستوران در این لیست، خودنمایی می کنند. ‏ ‏

PressTV-مرگ مشکوک بهترین سرآشپز دنیا

www.presstv.ir/DetailFa/2016/02/.../World-best-chef-Benoit-Violier-dead

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیکر بی‌جان بهترین سرآشپز دنیا در خانه‌اش در سوئیس پیدا شد. بنوآ ویولیه 44 ساله، سرآشپز و مدیر رستوران هتل دو ویل در شهر کرسیر در نزدیکی ...

مدآنلاین | بهترین رستوران‌های جهان کدامند؟

www.modeonline.ir/.../news-10686-_بهترین_رستورانهای_جهان_کدامند.a...

۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در تازه‌ترین رتبه‌بندی بهترین رستوران‌های جهان تا دل‌تان بخواهد نام فرانسوی‌ها، ژاپنی‌ها و سوئیسی‌ها دیده می‌شود. اما از آن جالب‌تر اینکه حتی در بهترین ...

10 رستوران گران دنیا + (عکس) - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_965.html

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید گرانقیمت ترین رستوران های دنیا کدام ... احتمالاً رستوران آلبرتو کیارلا بهترین رستوران غذاهای مرتبط با ماهی است و اگر این طور ...

صف های طولانی در بهترین رستوران‌های دنیا +عکس - پایش

payeshonline.com/.../صف-های-طولانی-در-بهترین-رستوران‌های-دنیا-+عک...

صف های طولانی در بهترین رستوران‌های دنیا +عکس. گوناگون | يكشنبه ۰۸ آذر ۹۴ ساعت ۱۱:۵۳ | تصوير | پيام | نسخه چاپي. بهتر است دعا کنید که رستوران مورد علاقه‌تان ...

90tv.ir :: لمپارد: ‌نیویورک بهترین رستوران‌های دنیا را دارد

90tv.ir/news/146181/لمپارد-نیویورک-بهترین-رستورانهای-دنیا-را-دارد

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکن معروف و انگلیسی شاغل در لیگ آمریکا معتقد است بهترین رستوران‌های جهان در شهر نیویورک دایر هستند.

بهترین رستوران‌های فرودگاه‌های دنیا + عکس

www.nazweb.ir/11427-the-world-s-best-airport-restaurants-photo.html

برای نوشیدن نوشیدنی های گازدار و صدف های خوراکی خوش‌طعم باید به رستوران فرودگاه Schiphol آمستردام بروید شاید شما هم جزو افرادی ب.

لمپارد: ‌نیویورک بهترین رستوران‌های دنیا را دارد /مقابل غذای ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940616000163

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما در این شهر ویژگی وجود دارد که در هیچ‌ نقطه دنیا ندیده‌ام. یعنی اگر از من کسی سئوال کند، بهترین رستوران‌های جهان در کدام شهر است، ‌پاسخ می‌دهم ...


بهترین رستوران های دنیا - شمسه

salam98.ir/tag/بهترین-رستوران-های-دنیا/

مجموعه: مکانهای تفریحی جهان مطلوبیت خوراک ارایه شده، چیدمان مناسب و پاکی و تمیزی می‌تواند در کیفیت رستوران و شهرت آن نقش به سزایی داشته باشد . 1. رستوران ژول ...

بهترین و لوکس ترین رستوران های تهران - امید امیدوار

weblog.omidvaar.ir/122/best-luxury-restaurant-in-tehran.html

۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این بار سری به رستوران های تهران می زنیم.این اماکن رو به دو بخش رستوران های لوکس تهران و رستوران های قیمت متوسط تقسیم کردیم.

بهترین‌ رستوران‌ها - کجارو

www.kojaro.com/category/trip-idea/top/food-advice

با کجارو همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های این شهر برای صرف صبحانه آشنا ... اگر برای شما هم همیشه سوال بوده که چهره‌های مشهور بیشتر به چه نقاطی از دنیا سفر ...

رستوران های شگفت انگیز دنیا (قسمت اول) - شکم سلام

shekamsalam.com/index.php?mod=content&met=content_more...

رستوران های شگفت انگیز دنیا (قسمت اول). تازه ها ترین ها. 1- رستوران ایتاها – مالدیو ویژگی خاص: اولین رستوران زیر آب جهان که به سبک آکواریوم ساخته شده و 16 متر ...

لمپارد: نیویورک بهترین رستوران‌های دنیا را دارد

isport.ir/fa/content/.../لمپارد-نیویورک-بهترین-رستورانهای-دنیا-را-دارد

اما در این شهر ویژگی وجود دارد که در هیچ‌ نقطه دنیا ندیده‌ام. یعنی اگر از من کسی سئوال کند، بهترین رستوران‌های جهان در کدام شهر است، ‌پاسخ می‌دهم نیویورک. اصولاً آدمی ...

ساله بهترین رستوران‌های دنیا در قالب... - "Iranian sydney"

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...

ساله بهترین رستوران‌های دنیا در قالب برترین پنجاه رستوران دنیا معرفی می‌شوند که رستوران‌های استرالیایی هم در این لیست سهمی دارند. اما امسال کدام...

اخبار پارسیک - لمپارد: ‌نیویورک بهترین رستوران‌های دنیا را ...

news.parseek.com/Url/?id=11169446

لمپارد: ‌نیویورک بهترین رستوران‌های دنیا را دارد /مقابل غذای ایتالیایی مقاومت نمی‌کنم.

بهترین رستورانهای دنیا :: caspian persica

https://caspian-persica.blog.ir/tag/بهترین%20رستورانهای%20دنیا

۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «بهترین رستورانهای دنیا» ثبت شده است - فروش بلیط کشتی میرزا کوچک خان.

گران ترین رستوران های دنیا - Rezone

rezonemag.com/گران-ترین-رستوران-های-دنیا/

۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اینجا ما درباره ی گران ترین رستوران های جهان صحبت می کنیم و دلیل این قیمت های بالا بخاطر فضای خاص،دارا بودن استانداردهای زندگی تجملی، غذای ...

رستورانی در کاتالونیا «بهترین رستوران جهان» نام گرفت ...

ویدیو برای بهترین رستورانهای دنیا▶ 0:51

https://www.youtube.com/watch?v=nVHlAGWMC8Q

۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارگذاری توسطeuronews (به زبان فارسی)

http://persian.euronews.com/ رستوران «ال سلر د کان روکا» در کاتالونیای اسپانیا به مقام بهترین رستوران جهان دست یافت. مجله بریتانیایی 

عجیب ترین رستوران های دنیا + عکس - اخبار - خبر های جالب ...

persian.ruvr.ru/news/2014_08_21/276188081/

۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توجه شما را به دیدن عکس هایی از عجیب ترین رستوران های دنیا جلب می کنیم.

بهترین و معروف ترین رستوران های تهران؟ - آفتاب

www.aftabir.com/discussion/.../بهترین-و-معروف-ترین-رستوران-های-ته...

۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین و معروف ترین رستوران های تهران. ... به نظرم رستوران گیلار یکی از بهترین هاس//تا حالا 10 بار رفتم راضی راضی بودم ... دنیا ( ولیعصر)

با بهترین رستوران دنیا آشنا شوید

www.kojakhoobe.com/Cooking/PostDetails.aspx?Post=68&id=4

رستوران آلینیا در شیکاگو. رستورانی که با وجود سن کم (از ۲۰۰۵) برای سالهای متمادی در میان ۲۰ رستوران اول جهان قرار گرفته است، و در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین ...

بهترین رستورانهای جهان + اسامی - سیبنا

www.sibna.ir/Pages/News-43724.html

سایت خبری سیبنا: بهترین رستورانهای سال 2015 از سوی بیش از 900 خبرنگار، رستوران دار و انجمن رستوران داران انتخاب شدند. معیار اصلی انتخاب این رستورانها، ...

بهترین رستوران‌های زیر آب (+عکس) - 118سفر

118safar.com/fa/news/410/بهترین-رستوران‌های-زیر-آب-عکس

در ادامه با بهترین رستوران‌های زیر آب جهان آشنا شوید. رستورانی زیر آبیِ ایتها ... کارگو هلد – دنیای دریایی اوشاکا، دوربان، آفریقای جنوبی درست است که این رستوران در ...

بهترین رستوران‌های زیر آب: : گردشگری : : گردشگری در جهان

www.tebyan-zn.ir/News-Article/tourism/travel_turism.../178537.html

۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بشر شاید هرگز فکرش را هم نمی کرد که بتواند زیر آب غذا بخورد، آن هم در رستوران هایی مجلل که سرآشپزهایشان از بهترین های حرفه خود در جهان هستند.

خطرناک ترین رستوران‌ های دنیا - زومیت

www.zoomit.ir/2015/7/26/.../most-dangerous-restaurant-gallery-huashan/

۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خطرناک ترین رستوران‌ های دنیا. معمولا با شنیدن کلمه‌ی رستوران ‌محیطی آرام و دلپذیر به ذهن می‌رسد و صرف غذا تجربه‌ای هیجان‌آور و خطرناک محسوب نمی‌شود ...

درنیان | ویدیو | بهترین رستوران دنیا !

www.dornian.com/Video/بهترین-رستوران-دنیا/?s...

۱۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهترین رستوران دنیا ! ... مشاهده این صفحه · شکم باز رستوران گرد. بهترین رستوران دنیا ! از شکم باز رستوران گرد. 145. 09:52. دریافت ویدئو.

ایران خبر - عکس / رستوران های گران دنیا

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/45957/عکس-رستوران-های-گران-دنیا

عکس / رستوران های گران دنیا. کد مطلب: 45957. تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱. بدون شک یکی از لذت بخش‌ترین کار‌ها تست کردن بهترین غذاهای ...

سفری به با شکوه‌ترین رستوران‌های دیدنی دنیا + عکس | میهن ...

mihanpost.com/بهترین-رستوران‌های-دنیا/

۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین رستوران های دنیا (۵). از ۱۰۰ رستوران برتر جهان، رستوران «El Celler de Can Roca» در خرنا اسپانیا در مقام نخست قرار دارد. این رستوران ...

گران ترین رستوران های جهان + هزینه و تصاویر | پایگاه خبری ...

rishe.ir/news/8615

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر به دنبال مکانی ایده آل و منحصر به فرد برای صرف شام هستید، بهتر است به لیست زیر که در آن به تعدادی از رستوران های شیک جهان اشاره شده، نگاهی ...

جالب ترین رستوران های دنیا +عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../جالب-ترین-رستوران-های-دنیا-عکس

۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - "رستوران معدن" یکی از زیباترین و البته متفاوت ترین رستوران های دنیا است که در فنلاند قرار دارد. این معدن 115 سال قدمت دارد و نزدیک به 500 متر ...

لمپارد: ‌نیویورک بهترین رستوران‌های دنیا را دارد /مقابل غذای ...

ifnam.com/fa/news/78429/newsSport.html

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکن معروف و انگلیسی شاغل در لیگ آمریکا معتقد است بهترین رستوران های جهان در شهر نیویورک دایر هستند.

باز هم عجیب ترین رستوران های دنیا + عکس

www.foodna.ir/fa/newsagency/50683

۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توجه شما را به دیدن عکس هایی از عجیب ترین رستوران های دنیا جلب می کنیم. رستوران "El Diablo Restaurant "- اسپانیا. آیا فکر می کنید که پختن ...

بهترین رستوران های جهان، بهترین رستوران های ایران - ظرایف

www.zarayef.com/travel/بهترین-رستوران-های-جهان،-بهترین-رستور/

به نقل از آکا ایران : مجله انگلیسی «رستوران » از سال ۲۰۰۲ هر ساله فهرستی از بهترین رستوران های جهان را منتشر می کند. از بین ۹۰۰ رستوران مطرح و درجه یک دنیا که از ...

تعطیلی موقت بهترین رستوران دنیا! رستوران نوما در کشور ...

www.hammihan.com/post/7792852

تعطیلی موقت بهترین رستوران دنیا! رستوران نوما در کشور دانمارک که به بهترین رستوران دنیا معروف است، قرار است تطیل شود! چرا؟ #اخبار_گردشگری_سایت ...

بهترین رستوران جهان + عکس - آلامتو

www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهترین رستوران جهان + عکس:دیدنی های خلخ رستوران «ال سلر د کان روکا» در کاتالونیای اسپانیا به مقام بهترین رستوران جهان دست یافت.

بهترین رستوران های دنیا بایگانی - بهترین ها

mededu13.ir/label/بهترین-رستوران-های-دنیا

رستوران رستوران ژول ورن پاریس یکی از زیباترین رستوران های دنیا. رستوران ژول ورن پاریس. این رستوران در برج ایفل واقع شده و چشم انداز باشکوهی بر فراز شهر نور ...

متفاوترین هتل رستوران های دنیا - لاچین سیر

www.lachinseir.com/متفاوترین-هتل-رستوران%20های-دنیا

متفاوترین هتل رستوران های دنیا ، عجیب ترین هتل رستورانهای دنیا ، زیباترین هتل های دنیا ، رستورانهایی عجیب در دنیا.

عجیب و غریب ترین رستوران های جهان - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/.../عجیب-و-غریب-ترین-رستوران-های-جهان.html

۲۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رستوران ها مکانی هستند که افراد هم برای استراحت و هم برای تفریح به آنجا می روند به همین دلیل عده ای دست به ابتکارات عجیب و جالب زده اند تا گوی ...

هزینه ی غذاخوردن در مجلل ترین رستوران های دنیا چقدر است ...

www.cafegardesh.com/.../122-هزینه-ی-غذاخوردن-در-مجلل-ترین-رستوران...

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرچند که این رستوران دیگر از این موقعیت ممتاز برخوردار نیست، همچنان در لیست ما به عنوان مجلل‌ترین رستوران‌های دنیا قرار دارد. این رستوران ...

ایسنا - بهترین رستوران دنیا!

isna.ir/fa/news/93021006759/بهترین-رستوران-دنیا

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رستوران «نوما» در کپنهاگ برای چهارمین بار به عنوان بهترین رستوران دنیا شناخته شد.

بهترین رستوران های دنیا با مناظری متفاوتیک ایده | یک ایده

1ideh.ir/بهترین-رستوران-های-دنیا-با-مناظری-متفا/

۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین چیزی که رستوران و غذای خوب را متفاوت می کند ، منظره و ویوی آن رستوران است . سازندگان خلاق و جسور رستوران ها در بعضی جا ها رستوران هایی ...

بهترين رستوران هاي جهان چگونه اند؟

moghanfun.rozblog.com/post/.../بهترين-رستوران-هاي-جهان-چگونه-اند.ht...

۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترين رستوران هاي جهان چگونه اند؟خلاصه اي از مطلب :.برخي رستوران ها به جز غذاهاي خوشمزه، منظره زيبا و فضايي فوق العاده را نيز در اختيار ...

خطرناک ترین رستوران‌ های دنیا - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/62194/خطرناک-ترین-رستوران‌-های-دنیا

۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری میزان : معمولا با شنیدن کلمه‌ی رستوران ‌محیطی آرام و دلپذیر به ذهن می‌رسد و صرف غذا تجربه‌ای هیجان‌آور و خطرناک محسوب نمی‌شود. اگر بدانید ...

بهترين رستوران هاي جهان + تصاوير - بولتن نیوز

https://www.bultannews.com/fa/news/.../بهترين-رستوران-هاي-جهان-تصاوير

۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مجله انگليسي «رستوران‌» از سال 2002 هر ساله فهرستي از بهترين رستوران هاي جهان را منتشر مي كند.

بهترین سرآشپز دنیا به صورت مشکوک جان باخت

www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر مرگ بهترین سرآشپز دنیا در حالی منتشر شد که شش ماه پیش فیلیپه روشات، استاد ویولیه و سرآشپزی پیشین رستوران هتل دو ویل در حادثه‌ای که ...

بهترین رستوران جهان ! + تصاویر و لیست 50 رستوران برتر ...

night-skin.com › سرگرمی › نایت پلاس › جالب انگیز

۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - + تصاویر و لیست 50 رستوران برتر دنیا - در با انتخاب رستورانی در دانمارک به‌عنوان بهترین رستوران جهان، پیش‌بینی می‌شود که این رستوران به ...

بهترین رستوران را ببینید+عکس

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=277270

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رستوران نوما در کپنهاگ برای چهارمین بار به عنوان بهترین رستوران دنیا شناخته شد.

بهترین رستوران های اصفهان کجاست

foodesfahin.persianblog.ir/

۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین رستوران های اصفهان کجاست - راهنمای گردشگری و رستوران های اصفهان. ... امکانات این هتل بین المللی که در صدر کهن ترین هتلهای دنیا قرار دارد ...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 256
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 1,959
  • بازدید سال : 100,285
  • بازدید کلی : 8,067,720