loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 430 نظرات (0)

روابط جنسی فقط نزدیکی نیست

 

روابط جنسی ، مشکلات روابط جنسی

چرا در میان زوجها هستند افرادی که بعد از مدتی دیگر آن روابط جنسی و جذابیت روزهای اول را برای یکدیگر ندارند؟ چگونه می توان کیفیت عشق را مانند ابتدای ازدواج نگه داشته و به آن تداوم بخشید؟

شناخت مسائل مربوط به روابط جنسی 

یکی از دلایل اصلی نارضایتی همسران و اقدام برای جدایی، داشتن مشکلاتی در زمینۀ روابط جنسی است. دلیل حجم وسیعی از این مشکلات چیزی نیست جز ناآگاهی جنسی، بویژه همسرانی که در آغاز راه زندگی هستند. ناآگاهی جنسی سبب میشود که ارتباط مناسب و معقولی برقرار نشود و انتظارات جنسی همسران برآورده نگردد.

اگر صرفا به فکر ازدواج با یک آدم خوب هستید، این را بدانید که توجه به موقعیت اجتماعی، سطح فرهنگی و اقتصادی خانواده و... یک فاکتور بیرونی است؛ در صورتی که لازمه ایجاد کشش و جذابیت جنسی بین دو نفر قطعا یک فاکتور درونی است که از نظر متخصصان علم رفتارهای جنسی توجه به آن برای تداوم ازدواج بسیار مهم است.

اما فقدان کشش جنسی بین دو نفر چیست و چرا به وجود می آید؟ دکتر عفت السادات مرقاتی خویی، دکترای تخصصی سکسولوژی می گوید حتی بعد از مرحله ازدواج خیلی از زن و شوهرها با وجود جذابیتی که برای هم دارند جهت احیای رابطه تلاش نمی کنند. خیلی از زوج ها فکر می کنند عشق یک بار بین آنها اتفاق افتاده و همیشه با همان کیفیت باقی خواهد ماند؛ در صورتی که برای تداوم یک رابطه جنسی باید از آن مراقبت کرد.

مشکلات روابط جنسی میان زوجها ، مشکلات روابط جنسی ، روابط زناشویی

بعد از چندسال ،مهم ترین مشکل زوج ها؛ عدم کشش جنسی است 

زن و شوهرهایی هستند که از لحاظ اجتماعی، تناسب و سنخیت مسئله ای جدی با هم ندارند اما وقتی به مراکز مشاوره و درمانی مراجعه می کنند می گویند مشکل اصلی شان عدم تناسب جنسی است. 

می گویند از نظر جنسی نمی توانیم نیازهای هم را برآورده کنیم و از اینکه در کنار هم هستیم، احساس رضایت نمی کنیم. این را به یاد داشته باشید که در چنین مسائلی بحث بد یا خوب بودن انسان ها مطرح نیست بلکه موضوع کشش جنسی بین دو نفر است که حاصل روابط عاشقانه بین زوج است؛ اینکه یکی از طرفین از نظر جنسی جذب همسرش نمی شود و طبیعتا دیگری از اینکه مورد درخواست جنسی همسرش نیست یا توسط او دفع می شود، ناراضی و ناراحت است. تعداد روزافزون مراجعه کننده نشان دهنده این مسئله است که اکثر افراد به شکلی درگیر این مشکلات هستند و به دنبال راه حل درمانی می گردند. 

در انتخاب همسر فقط به فاکتورهای بیرونی توجه نکنید 

به نظر شما فقدان کشش جنسی بین دو نفر چیست و چرا به وجود می آید؟ در این زمینه باید به دو مسئله توجه کنیم: اول انتخاب شریک زندگی که ممکن است مطلوبیت جنسی نداشته باشد. شاید هر دو نفر انسان های خوبی باشند اما در انتخاب دچار اشتباه شده اند، آنها به دلایل و اهداف متعدد بیرونی همدیگر را انتخاب کرده اند مانند تناسب اقتصادی، تحصیلاتی، ظاهر و... که همگی فاکتورهای مهم بیرونی هستند ولی آنچه لازمه ایجاد کشش و جذابیت جنسی بین دو نفر است، قطعا یک فاکتور درونی است که نظریه پردازان و متخصصان علم رفتارهای جنسی آن را به رمانس تعبیر می کنند یا به عبارت دیگر کشش، عشق و علاقه درونی است که بین دو نفر ایجاد می شود. 

اشتیاق اولیه را فراموش کنید! 

این را بدانید که شور و اشتیاقی که در ابتدای رابطه به وجود می آید قرار نیست در ادامه هم به همان شکل باقی بماند اما اگر به این رابطه رسیدگی نشود، نارضایتی به وجود خواهد آمد. اتفاقا گفت وگوی زن و شوهر نشان دهنده صمیمت بین آنهاست. مستقیم و با احترام به همسرتان بگویید: «جمله ای که گفتی مرا ناراحت کرد.» طرف مقابل هم باید از این فرصت استفاده کند و به جای بی توجهی به احساس همسرش بیان کند: «منظورم از گفتن آن جمله چیز دیگری بود و واقعا نمی خواستم ناراحتت کنم.» ضمن اینکه باید دقیق منظورش را هم بیان کند.

آیا این کشش و هیجان دائمی است؟! 

در زمان انتخاب همسر یا شریک زندگی باید خیلی به این مهم توجه شود که آیا «نیاز جنسی» خود فرد است که این کشش را ایجاد می کند یا این یک کشش دوطرفه به دور از هیجانات جنسی است؟ طبیعی است اگر کشش به طرف همسر تنها برای رفع نیاز جنسی خود فرد باشد، می تواند باعث سوءتفاهم و اختلال در شناخت جنسی و انتخاب طرف مقابل باشد و به راحتی این کشش و جذابیت اولیه به حساب این گذاشته شود که این فرد همانی است که «می خواهم و همواره محرک عاطفی، هیجانی و جنسی من خواهد بود» و این آغاز یک اشتباه است چون عمر این هیجان و کشش خیلی زیاد نخواهد بود!

مشکلات روابط جنسی میان زوجها ، روابط زناشویی ، شریک روابط جنسی


از عشق تان مراقبت کنید! 

گاهی زن و شوهر برای هم جذاب هستند اما برای احیای این کشش و جذابیت و تقویت آن کار زیادی نمی کنند و عشقی که بین شان ایجاد شده بود را به حال خود رها می کنند، با هم حرف نمی زنند و به فاکتورهای تخریب کننده رابطه جنسی بی توجه هستند. خیلی از زوج ها این تصور را دارند که عشق برای یک بار برای آنها اتفاق افتاد و همواره به همان اندازه و کیفیتی که هست باقی خواهد ماند؛ در حالی که عشق و علاقه بین زوج ها خمیرمایه کشش جنسی و تداوم روابط جنسی بین آنهاست و نمی توان آن را بدون مراقبت، احیا و تقویت رها کرد. 

در قدم اول نیازهای جنسی خودتان را بشناسید 

زن و شوهرها اغلب هیچ مراقبتی از این رابطه پویا نمی کنند. در نتیجه وقتی که رابطه دچار مشکلات عمیق جنسی شد به فکر کمک گرفتن می افتند و می پرسند که چطور می توان تمام این گرد و غبار را از رابطه جنسی مان بزداییم؟ در حالی که همیشه در مشاوره های قبل از ازدواج و مشکلات زناشویی اصرار داریم که شما به عنوان شوهر یا زن بدون توجه به طرف مقابل مدام باید به این فکر کنید که چطور این رابطه را پویا نگه دارید. برای برقراری رابطه صمیمانه و جنسی ابتدا خودتان را بشناسید و سپس فرد مقابل را بشناسید! باید منافذ ریزی که در رابطه به وجود می آید و به آن توجهی ندارید را به سرعت حل کنید نه اینکه منتظر باشید اتفاقی بیفتد و بعد برای درمان سراغ درمانگر بروید. 

در رابطه با مسائل پیش آمده در اتاق خواب گفت وگو کنید 

می توانید به همسرتان بگویید من از ارتباط با تو لذت می برم اما برایم بیشتر خوشایند خواهد بود اگر از نظر ظاهر، بهداشت و.... وضعیت شما به این شکل باشد. خیلی از افراد از گفتن این موضوع دوری می کنند و گفتن این حقایق را سال ها به تاخیر می اندازند. هیچ فردی نباید از گفتن این حرف به همسرش نگران باشد؛ از اینکه نکند دلش را بشکند و... بلکه این نشان از توجه به آن همسر و فضای پیش آمده در اتاق خواب است؛ در حالی که متاسفانه زن و شوهرهای زیادی هستند که به شدت در حال سوءتفاهم هستند. برای اینکه فکر می کنند اگر مسئله ای که به وجود آمده را مطرح کنند همسرشان دلگیر می شود و... این پنهان کاری ها معنایی به غیر از عدم توجه به بنیان خانواده ندارد.

به فاکتورهای مخرب روابط جنسی توجه کنید 

اکثر مردها هم از بیان این موارد واهمه دارند چون نگران هستند منجر به تنش و دعوا شود. در بین زنان زیاد دیده می شود زمانی که مرد در حوزه جنسی اظهارنظری می کند یا پیشنهادی دارد افکار زن به هم می ریزد، واکنش منفی نشان می دهد و... به جای اینکه زنان این صحبت را به پای نگرانی مرد و حفظ رابطه زناشویی شان بگذارند، در قالب دفاعی فرو می روند. خیلی از زن ها فکر می کنند چون ازدواج کرده اند دیگر نیازی نیست به فاکتورهای مخرب روابط جنسی شان توجه کنند. 

طبیعی است هر دو در ادامه این رابطه اذیت می شوند. یکی از بزرگ ترین مشکلات، ارتباطات کلامی و صمیمت بین زوج است. در نتیجه در زندگی مشترک بیشتر با هم بحث می کنند تا اینکه مثل دو فرد صمیمی راجع به مسائل جنسی شان صحبت کنند.

مشکلات روابط جنسی میان زوجها ، شریک روابط جنسی ، روابط جنسی بعد از ازدواج

رابطه جنسی صرفا نزدیکی نیست

همیشه هنگام انتخاب باید به این مسئله توجه داشته باشید که آیا این فرد شریک جنسی خوبی هم برای شما هست؟ آیا می توانید به لحاظ جنسی همدیگر را جذب کنید؟ می توانید به نیازهای هم پاسخ دهید؟ متاسفانه افراد قبل از انتخاب همسر به این سوالات فکر نکرده اند! شاید کمتر به این موضوع اهمیت می دهند که این ازدواج یک فضای خصوصی هم در اتاق خواب دارد و باید دو نفر به لحاظ جنسی متناسب باشند و به این معنا نیست که باید رابطه جنسی بین دو نفر که تازه با همدیگر آشنا شده اند، اتفاق بیفتد. 

این مسئله قابل قبولی نیست چون به طور کاذب نتیجه را مثبت می کند! در هیچ مستندی برقراری رابطه جنسی صرفا نزدیکی برای سنجش تناسب و کشش جنسی بین دو نفر اشاره یا تاکید نشده است بلکه بیشتر بر شناخت دو نفر از همدیگر که اغلب بدون محرکات جنسی، تنها با گفتمان و تعامل اجتماعی محقق می شود، تاکید شده است. تعاملات جنسی به تماس های جسمی- جنسی صرف اطلاق نمی شود بلکه هرگونه رابطه صمیمانه، ارتباط و گفت وگوی خوشایند و لذت بخش بین زوج هم رفتار جنسی تلقی می شود. 

این مسئله از محدود و محصور شدن زندگی جنسی زوج ها در فضای تناسلی محض پیشگیری می کند و بیشتر روابط جنسیبین زن و شوهر را روابط اجتماعی می بیند و آن روابط را به تمامی روابطی که زن و شوهر در طول روز دارند، تسری می دهد. صحبت از علایق جنسی، ارجحیت ها و اولویت های جنسی و... قدم مهمی است که زوج ­ها در مسیر شناخت جنسی می توانند در مراحل انتخاب بردارند.

روابط جنسی فقط نزدیکی نیست

 

 

100 روش نزدیکی در روابط زناشویی و جنسی (18+) - aytack

aytack2.parsiblog.com/.../100+روش+نزديکي+در+روابط+زناشويي+و+جن...

همانطور که در مقاله آموزش تصویری روشهای نزدیکی در روابط زناشویی (18+) ذکر کردیم بسیاری از مشکلات جنسی میان زوجین ناشی از عدم آموزش روابط زناشویی و جنسی ...

شما از این صفحه در 3/7/16 بازدید کردید.

آموزش دخول و روش های برقراری انواع رابطه جنسی (18+)

www.samatak.com/.../sign-education-and-the-establishment-of-a-variety-...

در این مقاله به شما آموزش جامع دخول و ارتبط جنسی صحیح با همسر را به شما آموزش می دهیم در مورد دخول شیوه ها و روشهای مختلفی وجود دارد که.

آموزش حالت های مختلف برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش - ...

iranmadam.com › خانواده › ازدواج و زناشویی

در این مطلب از ایران مادام آموزش های کاملی برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش به شما ارائه ... روابط قبل از نزدیکی و رابطه جنسی می تواند شامل بغل کردن ، بوسیدن ، لمس کردن ..... جنسی و زناشویی است و برای استفاده کاربران زیر 18 سال مناسب نمیباشد .

ریحانی ها - آشنایی با مسائل جنسی (ورود زیر 18 سال ممنوع)

reyhan.samenblog.com/252/

آشنایی، با، مسائل، جنسی، زناشویی، آشنایی با مسائل جنسی (ورود برای افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد)دو نوع درد در هنگام اوّلین تجربهجنسی ابتدا برای روشن شدن ...

گرداب جنسی +18 - آپارات

www.aparat.com/v/LsQ5b/گرداب_جنسی_%2B18

گرداب جنسی +۱۸. ۳۰,۱۹۱. این مستند درباره سیاست های ناتو فرهنگی در مبارزه با جمهوری اسلامی در قالب سایت های مستهجن می باشد لذا سایت ثائر با تهیه و ساخت این ...

روابط جنسی دردناک در زنان هنگام نزدیکی (18+)|موفق باشی

movafaghbashi.com › روابط زناشویی › آموزش روابط جنسی

روابط جنسی دردناک و تنگ شدن غیر ارادی واژن هنگام سکس و نزدیکی ، نزدیکی ، روابط زناشویی ، روابط جنسی.

دانستنیهای جنسی|دستگاه تناسلی زنان|آموزش روابط زناشویی ...

www.delgarm.com/marriage/wedlock-knowledge

یک گرم طلای 18 عیار, ۱۰۳,۵۸۰. یک گرم طلای 19 .... نکاتی درباره ی پوزیشن های روابط جنسی نیز بدانید! ... روابط جنسی در سنین 40 سال به بالا برای خانم ها چگونه است؟

آموزش رابطه جنسی, خوردن آلت زن, رابطه جنسی دهانی, لیسیدن ...

zibajoo.ir/آموزش-کامل-رابطه-جنسی-دهانی-18/

۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه جنسی دهانی – در صورتیکه زیر ۱۸ سال هستید این مطلب را نخوانید. 3232. مسئله ای که عمومیت دارد. تماس از راه دهان تحریک بر انگیزبوده و قوه ...

تصاویری از بهترین روش های رابطه جنسی :: موتور جست و جوی ...

googl.blog.ir/post/1

۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در یک رابطه جنسی صحیح ابتدا زن به ارگاسم می رسد و سپس مرد با تحریک کمی به ارگاسم ... آموزش دخول و روش های برقراری انواع رابطه جنسی (18+).

سوالات جنسی | پاسخ به سوالات جنسی مردان + 18 - نمناک

namnak.com/11415-سوالات-جنسی-مردان.html

بی میلی جنسی او در درازمدت روی من هم اثر گذاشته و حالا کلا میلی به رابطه با او ندارم. در عین حال میل جنسی ام به صورت کلی خوب است. چه کنم؟ تنها توصیه من اینه که همراه ...

جستجوهای مربوط به روابط جنسی+18

روش های مختلف دخول با عکس

پوزیشن های زناشویی

پوزیشن های تصویری دخول

روشهای همبستری

آموزش تصویری روابط زناشویی

روشهای رابطه زناشویی تصویری

روشهای ارضای زنان

روش های دخول

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

راز افزایش لذت جنسی در رابطه زناشویی(18+) - وبگردی

webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی

۳ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رازی که رابطه جنسی بین زوجین را عالی می‌کند وشور و شهوت جنسی را زنده نگه می‌دارد، در مفهوم دو قطبی بدن رابطه جنسی نهفته است. همان طور که قطب ...

مسائل زناشویی

www.nazweb.ir/news_cats_18.html

مسائل جنسی،روابط زناشویی،رابطه جنسی،دختر،مرد،پسر،زن،رابطه ... تست روانشناسی عالی درباره دیدگاه رابطه جنسی ... 18+ آموزش ماساژ دادن خانم ها قبل از شروع رابطه.

اسراری که آقایان باید درباره ارضای جنسی خانمها بدانند (18+)

www.amozeshzanashoeei.blogfa.com/post-15.aspx

۹ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - اسراری که آقایان باید درباره ارضای جنسی خانمها بدانند (18+) ... در این مقاله، مبحث اصلی، کمک به ارضای طبیعی در حین رابطه ی جنسی برای زنان است.

نقش ماهواره در عادی سازی روابط نا مشروع جنسی + 18

www.9ktenews.com/c48.../83506-نقش-ماهواره-در-عادی-سازی-روابط-نا-مش...

۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نقش ماهواره در عادی سازی روابط نا مشروع جنسی + 18. ... خیانت و روابط نامشروع در سینمای ایران و جهان/فیلم · کلیپ خیانت به همسر و شوهر در شبکه های ...

نکات مهم برای اولین رابطه جنسی در ازدواج (+18) « خانه و خانواده

www.1doost.com/Post-5265.htm

۲۵ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چطور می توانیم رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟ آنچه که در این مقاله عنوان می کنیم قانون نیست. قانون گذاشتن برای رابطه جنسی غیرممکن است – آنچه ...

اولین فیلم آموزش روابط جنسی در ایران - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=Gu8sI4jEHQE

۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - فیلم آموزش روابط جنسی توسط دکتر روانشناس خانم و آقا.

پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/104207

حامدی: سلام زن ۴۵ ساله ای هستم از رابطه جنسی لذت نمی برم تا کنو ن یکبار نشده که من ...... پسری هستم 18 ساله اما رویش مو در صورت من بسیار کم انجام میشود و این امر به ...

دانلود آموزش روابط زناشویی جنسی تصویری عکس و فیلم+18 ...

3pide.ir/دانلود-آموزش-روابط-زناشویی-جنسی-تصویر/

۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش رابطه جنسی از راه پشت و مقعد زنان, آموزش رابطه جنسی در زمان بارداری و حاملگی زن, آیا رابطه جنسی از راه مقعد حرام است و مشکل دارد, تصویر خانم ...

همه چیز درباره رابطه جنسی با زن از مقعد (دخول آلت از عقب) 18+

www.faranaz.com/everything-about-with-a-woman.html

1 مقعد محل ذخيره فضولات دستگاه گوارش مدفوع است که حاوي ميکروبها فراواني است در اثر مالش و دخول آلت اين ميکروبها ميتوانند وارد دستگاه تناسلي.

چگونه از رابطه جنسی بیشتر لذت ببریم ؟ +18 - دمت جیز | مدل ...

www.dametjiz.com/چگونه-از-رابطه-جنسی-بیشتر-لذت-ببریم-؟-18/

+18. چگونه از رابطه جنسی لذت بیشتری ببریم خانم‌ها برخلاف آقایون می‌توانند از چند ارگاسم در یک جلسه رابطه‌ جنسی لذت ببرند. از طرف دیگر، آقایون می‌توانند بعد از ...

در پاسخ به شکایتی که تحت قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال ایالات متحده دریافت کردیم، 1 نتیجه را از این صفحه برداشته‌ایم. در صورت تمایل، می‌توانید شکایت قانون حق نسخه‌برداری دیجیتال هزاره را که موجب برداشتن محتوا از LumenDatabase.org شده است، بخوانید.

جستجوهای مربوط به روابط جنسی+18

روش های مختلف دخول با عکس

پوزیشن های زناشویی

پوزیشن های تصویری دخول

روشهای همبستری

آموزش تصویری روابط زناشویی

روشهای رابطه زناشویی تصویری

روشهای ارضای زنان

روش های دخول


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

سوالات مسایل جنسی+18‏ - Facebook

https://fa-ir.facebook.com/pages/سوالات...جنسی18/639184929488562

سوالات مسایل جنسی+18 . ۶۸۸ پسند · ۴ نفر درباره این صبحت می‌کنند . اگر از مسایل جنسی رنج میبرید یا میخواهد درباره مسایل جنسی اگاهی حاصل کنید همگام...

فیلم آموزشی روابط جنسی

foroshgah5040.ir/eshgh/

دانـلـود این فیلم برای افراد زیر 18 سال ممنوع میباشد. ... آیا از روابط جنسی خود لذت بیشتری میخواهید ؟ ... هــدیـــه سوم اضافه شد: کلیپ های ایرانی 18+ شب زفاف !! *.

آموزش دخول و انواع حالتهای رابطه جنسی (18+) - پارس ناز

www.parsnaz.ir/sign-and-contact-methods-of-education-18.html

آموزش دخول و روش های برقراری انواع رابطه جنسی 18در این مقاله به شما آموزش جامع دخول و ارتبط جنسی صحیح با همسر را به شما آموزش می دهیمدر مورد.

فیلم آموزش مسائل جنسي زناشویی +18 ، اولين فيلم مجوز دار - ...

www.forum.tooptarinha.com/thread-53059.html

۱۸ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آشنای محبوب، ویژه سال ۹۱ .فیلم راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی ، ناگفته های زناشویی ویژه بزرگسالان ،آموزش مسائل زناشویی . مجموعه فوق العاده ...

آموزش گام به گام اصول روابط جنسی در روابط زناشویی +(18+)

itplusplus.ir › دانستنيهای خانواده › دانستنیهای جنسی

روابط جنسی و نزدیکی یک رابطه یک سویه نیست که هر کس فقط به فکر خواسته ها و نیازهای شخصی خویش باشد بلکه روابط جنسی یک رابطه دوسویه است که هر یک از ...

روابط جنسی دختران 18 ساله تهرانی با دوست پسر - پرشین نایس

persiannice.com/tag/روابط-جنسی-دختران-18-ساله-تهرانی-با-دوست/

۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه جنسی نامشروع دوست دختر و دوست پسر های ایرانی وضعیت رابطه جنسی دوست دختر دوست پسر در ایران رابطه جنسی بین دخترها و پسرها بدون ...

زناشویی ، روابط زناشویی ،دانستنیهای جنسی،دانستنیهای ...

www.persianv.com/hamsar/

پرده بکارت,آمیزش,روابط زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,انواع کاندوم,زایمان طبیعی,بارداری علایم بارداری,مقاربت,رابطه جنسی آمیزش جنسی,دوران سالمندی.

روابط جنسی دردناک در زنان هنگام نزدیکی (18+) | تیتر دانلود

downloadtitreha.ir/tag/روابط-جنسی-دردناک-در-زنان-هنگام-نزدیکی/

برچسب ها : ۱۱ اشتباه زنان هنگام رابطه جنسی, 8 اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها, ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی, اشتباهات رایج زنان در روابط جنسی, ...

روابط جنسی از خیال تا واقعیت - آبی روز

www.abirooz.com/relationship/.../655-روابط-جنسی-از-خیال-تا-واقعیت.h...

۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این مطلب برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود. اختصاصی آبی روز: در مورد مسائل جنسی تا چه اندازه می دانید با پاسخ به سوالات زیر اطلاعات خود را ...

آداب و كاركردهاي روابط جنسي سالم از ديدگاه اسلام، و آسيب‌هاي ...

eslampajoheshha.nashriyat.ir/node/47

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - يافتة اين پژوهش نشان مي‌دهد روابط جنسي سالم در آرامش و سازگاري زن و شوهر ..... ديگري نيز لذّت مناسب را فراهم كنند.18 «استعاذه و بسمله» به انسان كمك ...

مواردی که رابطه ی جنسی را خراب میکند (+18) - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../مواردی-که-رابطه-ی-جنسی-را-خراب-میکند-1...

۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این موارد بشدت می‌تواند روی زندگی جنسی شما و همسرتان تاثیر گذاشته و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند اما همیشه بدانید که رابطه جنسی صحیح و ...

آموزش رابطه جنسی برای تازه عروس ها (بالای18سال) - وستر - رز ...

wester.rozblog.com/post/190/آموزش-رابطه-جنسی-برای-تازه-عروس-ها.html

آموزش رابطه جنسی برای تازه عروس ها و جوانان ادامه مطلب را مشاهده کنیدنکات رابطه جنسی اهمیت زیادی برای آقایان دارد چون به آنها کمک می کند بتوانند…,آموزش رابطه جنسی ...

در بریتانیا سن قانونی ازدواج 18سال است، سن روابط جنسی ...

rasanehiran.com/vdcdss0s.yt0sx6a22y.html

۵ روز پیش - در انگلیس سن قانونی ازدواج برای پسران و دختران 18 سال ذکر شده است. اما قانون این کشور به دختران و پسران اجازه می دهد که از 16 سالگی بتوانند ...

آموزش مسائل جنسی 2020 آموزش مسائل جنسی 2020

www.j2020.ir/

آموزش روابط جنسی|مشکلات جنسی|سوالات جنسی|رابطه جنسی. ... سه شب پیش با هم... milad گفته : من 18 سالمه یه دو سه ماهی میشه آلتم کامل و راحت را... پایگاه تفریحی ...

شیرین ال فکی: داستان کوتاهی در مورد رابطه جنسی و شهوت ...

https://www.amara.org/en/videos/GVjdBVrM389y/fa/643102/

۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شیرین ال فکی: داستان کوتاهی در مورد رابطه جنسی و شهوت. 7 Followers .... و علت اینکه من موضوع رابطه جنسی را انتخاب کردم به پیشینه من در زمینۀ " اچ آی وی " و بیماری ایدز بر‌می گردد،. 79579 1:20 .... 255886 4:16 - 4:18.

اصول ارتباط جنسی را بیاموزید-مثبت 18

shomanews.com/newsdetail/.../اصول-ارتباط-جنسی-را-بیاموزید-مثبت-1...

اصول ارتباط جنسی را بیاموزید-مثبت 18. شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): متاسفانه اکثر خانم‌ها و آقایان فکر می‌کنند تنها جذابیت ظاهر برای ایجاد رابطه جنسی موفق ...

انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسي - نیک صالحی

www.niksalehi.com/public/archives/211550.php

فانتزیهای جنسی در مردان , انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسی , ارتباط زناشویی , فیتیش خواهی در مردان , نقاط تحریک آمیز برای مردان,انتظارات ... سه شنبه ، 18-12-94.

Videos - نقش ماهواره در عادی سازی روابط نا مشروع جنسی + 18 ...

www.tvshia.com/farsi/video/viewvideo/6172/18

۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نقش ماهواره در عادی سازی روابط نا مشروع جنسی + 18. ... يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ / الزمر 17،18.

آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي

masaelejensie2010.blogfa.com/

آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي - مطالب اين وب قطعا خواندني و جذاب است فقط ... او حتی در اولین فیلمش- من ترانه پانزده سال دارم- با وجود سن پایین (در آن زمان 18 ...

کتاب اموزش مسائل جنسی +18 - انجمن الکترونیک

shop-elec98.test.com/info/14609/کتاب-اموزش-مسائل-جنسی--18/

رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج های زيادی بدون توجه عميق به به روابط زناشویی زندگي ميكنند.در اين بحث از ديدگاه مرد و زن نحوه صحيح ...

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

فیلم آموزش مسائل جنسي زناشویی +18 ، اولين فيلم مجوز دار - ...

www.forum.tooptarinha.com/thread-53059.html

۱۸ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آشنای محبوب، ویژه سال ۹۱ .فیلم راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی ، ناگفته های زناشویی ویژه بزرگسالان ،آموزش مسائل زناشویی . مجموعه فوق العاده ...

فیلم آموزش کامل تصویری حالت های مختلف روابط جنسی زناشویی

entrynew.ir/tag/فیلم-آموزش-کامل-تصویری-حالت-های-مختلف-ر/

برچسب ها : آموزش تصویری روشهای نزدیکی در روابط زناشویی (18+) (موفق باشی), آموزش كامل مسائل جنسي و روابط زناشويي, آموزش کامل روابط زنــاشويي (آشناي محبوب), ...

طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - زنم رابطه جنسی ...

www.t-pasokhgoo.ir/...جنسی.../252-زنم-رابطه-جنسی-برقرار-نمیکند.ht...

مشکل رابطه جنسی و سکسی با همسر. ... من 18 سالمه و نزدیک یک سال است که عادت ماهانه من به صورت عجیبی اتفاق می افته مثلا ترشح های بدن من به رنگ قهوه ای تیره یا ...

دانلود رایگان فیلم آموزش روابط زناشویی رایگان 18+ - کلیک ...

www.clickfarsi.ir/.../دانلود-رایگان-فیلم-آموزش-روابط-زناشویی-رایگان-...

۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان فیلم آموزش رابطه جنسی زوجین 18+,فیلم آموزش روابط زناشویی خارجی,فیلم آموزش روابط زناشویی تصویری,فیلم آموزش روابط زناشویی ...

آموزش مسائل جنسی - ایران بانو

www.iranbanou.com/ctg/Sex-education

چه عواملی باعث سرد شدن روابط جنسی می شود؟ داشتن رابطه جنسی با حضور نوزاد! آموزش دخول و انواع پوزیشن های رابطه جنسی (18+) · راهکارهایی برای بهتر کردن رابطه ...

بابافارس - ناگفته های جنسی مردان - زنان بالای 18

babafars.ir › صفحه اصلی › گوناگون

ناگفته های جنسی - رابطه جنسی بهتر با طب سنتی داشتن روابط زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای پایداری و ثبات روابط زناشویی به ویژه در ...

آموزش تصویری مسائل جنسی

mahbook.jool.ir/

این کتاب آموزشی مخصوص افراد بالای 18 سال بویژه زوج های جوان است . ... هم اکنون این مجموعه ارزشمند آموزش صحیح و کامل روابط جنسی در قالب یک کتاب جامع و کامل به ...

دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو - سوالات جنسی - تناسلی

www.roham.ws/web/forum-18.html

عصبی شدن بعد از رابطه جنسی, 1, yasems ... 5, rimaaa, 25861, جمعه 15 فروردین 1393 - 18:32 mahdieh71 ... 14, spageti66, 140248, یکشنبه 17 آذر 1392 - 18:06

رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=244474

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... می خوانند. حد و حدود روابط جنسی از نگاه شرع، قانون و جامعه، ... دوستش دارم. ولی اگه دوران نامزدی طولانی نباشه بهتره هرچیزی درحدخودش بی تعارف. 180 ...

آموزش جنسی بی‌حیایی نیست - دانلودآموزش روابط جنسی برای ...

www.zojha.com/index.php/grand/12...05.../46-1390-06-18-21-05-36

در اندیشه اومانیستی، لذت اصالت دارد و اساسا لذت ارزش است و رابطه جنسی، یک غریزه لذت‌بخش؛ اما اسلام این‌جوری نگاه نمی‌کند. در نگاه اسلام، انسان است و ابدیت او؛ پس ...

100 روش نزدیکی در روابط زناشویی و جنسی (18+) | بینگ نیوز

bingnews.ir/tag/100-روش-نزدیکی-در-روابط-زناشویی-و-جنسی-18/

۱۰۰ روش نزدیکی در روابط زناشویی و جنسی (۱۸+) آموزش اصول روابط جنسی در روابط زناشویی ۱۰۰ روش نزدیکی در روابط زناشویی و جنسی (۱۸+)آموزش اصول روابط جنسی ...

دانستنی های جنسی - آکاایران

www.akairan.com/marriage/zanashooi/

دانستنی های جنسی,مشاوره جنسی,روابط زناشویی,رابطه زناشویی,زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,کاندوم,انواع کاندوم,رابطه جنسی,شب ... سه شنبه18 اسفند 94 ..... اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم در رابطه جنسی نبود، کاندوم، انواع کاندوم ...

راز موفقیت زوج های خوشبخت رابطه جنسی مناسب است+18 - آنچه ...

ezdevajepaydar.blogfa.com/cat-5.aspx

۱-راز موفقیت زوج های خوشبخت این نیست که هر روز هفته با هم رابطه جنسی دارند ، زوج های موفق و خوشبخت بر اساس یک برنامه زمانی مشخص رابطه جنسی دارند.از سوی دیگر ...

مهمترین مطالبی که نوجوانان باید درمورد رابطه جنسی بدانند ...

fa.parsiteb.com/مهمترین-مطالبی-که-نوجوانان-باید-درمور/

برای نوجوانان، فکر کردن به رابطه جنسی خیلی سخت است. چیزهای زیادی برای فکر کردن به آن وجود دارد، چیزهای زیادی هست که نگرانش هستند، و خیلی چیزها ممکن است ...

بارداری, دوران بارداری, آداب نزدیکی در دوران بارداری, برقراری ...

www.parsegard.com/childchildcare/آداب-نزدیکی-در-دوران-بارد.html

مقاله ای جامع درباره ی آداب و شرایط نزدیکی در دوران بارداری و چگونگی برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری؛ همچنین در بخش بارداری سایت پارسه گرد انواع مطالب را در ...

18 سئوال در مورد مسائل جنسی به همراه پاسخ برای زوجهای جوان

www.naghola.com/fun-20937.html

۱۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 18 سئوال در مورد مسائل جنسی به همراه پاسخ برای زوجهای جوان. دانش شما در مورد مسائل جنسی در چه حد است ؟ به گزارش دو روز ، این آزمون جهت افزایش سطح ...

سلامت جنسی - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/services/2

عواملی که باعث سرد شدن روابط جنسی می شود شفا آنلاین>سلامت جنسی>در خیابان زن و شوهرهایی را دیده‌اید که انگار با هم قهر هستند و با فاصله از هم راه می‌روند؟! گاهی آدم ...

آموزش مسائل زناشويي 18+ فيلم راهنماي زناشويي و بهداشت جنسي

www.niceboy.ir/.../آموزش+مسائل+زناشويي+18%2B+فيلم+راهنماي+زناشو...

افرادي كه به مسائل علمي مربوط به زناشويي علاقه مند هستند. زوجهايي كه سالها است از ازدواج آنها مي گذرد. ولي از روابط خود راضي نيستند. آموزش ناگفته هاي روابط زناشويـي.

هلو - نکات مهم برای اولین رابطه جنسی 18+ سال

pershian3.blogfa.com/post/6

چه زمان باید رابطه جنسی داشته باشیم؟ زمان رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد. آنچه مهم است این است که این زمان، زمانی باشد که هر دو نفر شما احساس راحتی کنید. خیلی از ...

شماره موبایل دختران وایبر100روش نزدیكی در روابط جنسی 18

to24.ir/list/شماره.../list/.../100روش+نزديكي+در+روابط+جنسي+18.html

شبی که از سن ۶ سالگی به آن فکر میکنیم ، شبی که تا قبل از آن به آن می اندیشیم و شبی که پس از سپری شدن آن تا پایان عمر از آن یاد خواهیم کرد برای خود برای همسر و ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 256
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 768
  • بازدید ماه : 2,208
  • بازدید سال : 100,534
  • بازدید کلی : 8,067,969