loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 474 نظرات (0)

KHABARNEWSS.IR  

بروز ترین سایت خبری و مد وزیبایی  

 

گریه بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره علیخانی + فیلم و عکس

 

برنامه سه ستاره ، احسان علیخانی

قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی به کاندیدهای بازیگر زن اختصاص داشت که با حضور بهنوش بختیاری ، مرجانه گلچین ، مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان برگزار شد.

قسمت چهارم برنامه سه ستاره

چهارمین شب از برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن سینما و تلویزیون و با تشکر ویژه علیخانی از مخاطبان به خاطر استقبال بی نظیر از این برنامه شروع شد.

نامزدهای این بخش بهنوش بختیاری، آزیتا حاجیان، الناز حبیبی، ریما رامین فر، مینا ساداتی، مهراوه شریفی نیا، آزاده صمدی ومرجانه گلچین بودند.

اولین مهمان دیشب «سه ستاره» مرجانه گلچین بود. گلچین از شبکه سوم سیما به عنوان خانه خود یاد کرد و گفت: خوشحالم برای دومین بار در برنامه «سه ستاره» حضور دارم.
 
علیخانی هم عنوان کرد: من فکر نمی کردم خانم گلچین همچین طرفداران پر و پا قرصی داشته باشند و این را در برنامه دوسال گذشته «سه ستاره» متوجه شدم.
 
علیخانی ادامه داد: برای حضور در سریال «نفس گرم» هم بسیار تعجب کردم. اول به خاطر جسارت خود شما و دوم انتخاب آقای عسگرپور.
 
گلچین در این باره اظهار داشت: از زمانی ک دوباره کارم را آغاز کردم با سریال های طنز همراه شدم و پیشنهاد نقش جدی نداشتم. بابت این موضوع ناراحت بودم؛ چرا که نسل گذشته من را با نقش جدی دیده بود ولی نسل جدید ندیده بود.
 
علیخانی هم گفت: «بله، ما از بچگی شما رو دیدیم» که در اینجا گلچین اظهار کرد: «وای آقای علیخانی سن و سال اومد وسط» (خنده)
مرجانه گلچین در برنامه سه ستاره ، احسان علیخانی ، بازیگران زن
 
احسان علیخانی پس از آن به حرص خوردن خانم ها نسبت به نقش «ملیحه» اشاره کرد. گلچین گفت: برای خود من هم به عنوان خانم سخت بود. بیشتر خواهرم انتقاد می کرد. گلچین در ادامه درباره نقشی که در سریال «نفس گرم» بازی کرده بود توضیح داد. و نهایتا از میان کاندیداها به خاطر «سکانس اعدام در سریال کیمیا» به آزیتا حاجیان رای داد.
 
بهنوش بختیاری در بخش بازیگران با هیجان همیشگی اش درحالی وارد صحنه شد که لباس سنتی «محله گل و بلبل» را به تن داشت و ابتدا به سمت جایگاه ظلی پور رفت که علیخانی گفت: چرا این سمت می رید. بختیاری هم گفت: به خاطر اینکه شما قدتون بلنده نمیام سمت شما.
 
و در ادامه با بغضی که داشت از تلاش و صداقتش در کار گفت.
 
«خیلی در برنامه های تلویزیونی حضور داشتم، اما این بار خیلی متفاوت است و هیجان بالایی برای من دارد. بیست ساله دارم کار میکنم. دوست دارم با انتخاب مردم یک اتفاق خوب برام بیفته» و و در ادامه برنامه بغضش شکست.
 
«صادقانه بگم من مادر نشدم، ولی در «محله گل و بلبل» مادری کردم. خیلی خوشحالم بعد از سریال برره، برای گل و بلبل کاندید شدم.
 
در ادامه تماس تلفنی با مینا ساداتی بر قرار شد. وی در خصوص حضورش در «تنهایی لیلا» گفت و عنوان کرد: من جایزه خودم را زمان پخش از مردم گرفتم؛ چرا که مخاطبان ارتباط خوبی با این سریال برقرار کردند. نمی توانم از کار خودم تعریف کنم. برای نظر مردم احترام قائل هستم.
 
علیخانی در پایان این گفتگو اظهار داشت: در حال حاضر یک تبریک علی الحساب به شما می گویم و مفصل شب عید با شما و مردم صحبت می کنم. ساداتی اما اظهار بی اطلاعی کرد و عنوان کرد «دهانم بسته است» و در پایان ضمن خداحافظی از عوامل سریال «تنهایی لیلا» تشکر کرد.
 
در ادامه علیخانی به بختیاری گفت: شما با گریه هاتون با احساسات مردم بازی کردید. بختیاری تاکید کرد: همه می دانند من ظاهر و باطنم یکی است و به خاطر آبرو و اعتباری که از مردم گرفتم می خواستم این بار هم من را حمایت کنند.
 
مهمان سوم برنامه ریما رامین فر بود. وی از کار سنگین «پایتخت» گفت و اینکه گروه بسیار سختگیر هستند.
 
علیخانی از پیگیر بودن مردم درباره وضعیت «پایتخت» گفت که رامین فر اشاره کرد: چند روز پیش یک خانمی از من پرسید امسال پایتخت داریم؟ گفتم: نه. گفت: شما مگه بجز ساخت «پایتخت» رسالت دیگه ای هم دارید؟! که خودمم با حرف این خانم باورم شده بود، جز «پایتخت» رسالت دیگه ای ندارم.
 
رامین فر در ادامه عنوان کرد: تیم «پایتخت: دیگر مثل فامیل و خانواده برایم عزیز هستند و اگر دوباره کار کنند، حتما می پذیرم.
 
علیخانی در ادامه سوالی را مطرح کرد و تاکید داشت صادقانه جواب بگیرد و آن این بود که «امیر جعفری به نقی شبیه است؟!»
 
رامین فر گفت: واقعیت این است که زندگی با هر دوی این دو سخته (خنده) اما شبیه نیستند.
 
رامین فر از علیخانی اجازه گرفت و از مردم درخواست کرد، فیلم «ابد و یک روز» را در اکران نوروزی ببینند و در پایان حاجیان و گلچین را به عنوان اینکه حق استادی داشتند، انتخاب کرد.
 
آزیتا حاجیان و و مهراوه شریفی نیا کاندیدادی دیگر بخش بازیگری بودند که به روی صحنه آمدند.
مهراوه شریفی نیا و مادرش در برنامه سه ستاره ، بازیگران زن ، مهراوه شریفی نیا
 
شریفی نیا درباره کاندید شدن مادر و دختر و رقابت این دو عنوان کرد: «رقابتی نمی بینم. بیشتر حق شاگرد و استادی است. در سریال «کیمیا» خیلی جاها خوش به حالم شد که نفس به نفس مامان کنار بود؛ اما در صحنه اعدام تلخ ترین روزها رو سپری کردم.»
 
علیخانی گفت: من به شخصه دوست داشتم، فصل سوم خانم حاجیان بازی کند. چرا نشد؟
 
حاجیان عنوان کرد: اتفاقا اگر من بازی می کردم، بدتر بود. چرا که همه «مهری» را دیده بودند و و حالا در نقش «کیمیا» باور من برایشان سخت بود.
 
علیخانی گفت: شما خانم شریفی نیا را با آن گریم می پذیرید؟ حاجیان گفت: سن «کیمیا» با عاطفه رضوی که همان سن را در سریال داشت، یکسان بود. در ادامه شریفی نیا گفت: من برای دوره جوانی دوساعت و برای فصل سوم یک ساعت گریم می شدم. اما شاید اشتباه من این بود که عینک «ستایش» را از او قرض گرفتم.
 
علیخانی از شریفی نیا درباره بانمک ترین شوخی که از سریال «کیمیا» شنیده پرسید و مهراوه گفت: «خیلی برام جالب بود. گفتنمهدی پاکدل، شوهر هر کی بشه، پیر نمیشه. چون «ستایش» و «کیمیا» پیر نشدن. خوش به حال بهنوش طباطبایی» (خنده)
 
اما در ادامه برنامه حاجیان با لحن نسبتا تندی گفت: سریال «کیمیا» با 110 قسمت با آن همه مشکلات و سختی ها ساخته شد اما متاسفم که مردم کمتر به محتوای سریال توجه کردند و تنها به گریم آن توجه نشان دادند.
 
علیخانی اما با دفاع از سریال «کیمیا» عنوان کرد: «زمانی که خبر زیاد باشه و شوخی کنن؛ یعنی سریال دیده شده و در واقعیت هم همین طور بوده»
 
در ادامه ظلی پور از گارسون شدن شریفی نیا برای مدیران در طول فیلمبرداری سوال کرد که شریفی نیا گفت: قرار بود آقای دارابی معاون سابق سیما، برای بازدید از سریال «کیمیا» به خرمشهر بیاید که آقای شفیعی خیلی دوست داشتند به بهترین شکل استقبال از ایشان صورت بگیرد و من به همراه بچه ها برای پذیرایی کارهایی انجام دادیم که این میزبانی به بهترین شکل صورت بگیرد.
 
در پایان شریفی نیا اظهار داشت: من به مادرم رای می دهم. حاجیان نیز گفت: قطعا به خودم رای نمی دهم. نکته ای که باعث شد من به برنامه بیایم این بود که بالاخره «دود از کنده بلند می شود».
در ادامه آیتم کاندی های بازیگر زن در قسمت چهارم برنامه سه ستاره را ببینید.
 

برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن  

 

 

 

 برنامه سه ستاره | حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور ...

namnak.com/28119-بهنوش-بختیاری-در-برنامه-سه-ستاره.html

۱۶ دقیقه پیش - قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی به کاندیدهای بازیگر زن اختصاص داشت که با حضور بهنوش بختیاری ، مرجانه گلچین ، مهراوه شریفی نیا و ...

تصاویر برای برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زنگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن

نتیجه تصویری برای برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن

نتیجه تصویری برای برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن

نتیجه تصویری برای برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن

نتیجه تصویری برای برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن6 روز پیش

تصاویر بیشتر برای برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن

دانلود قسمت 2 برنامه 3 سه ستاره | نوروز 95

www.promdress95.ir/2016/03/06/دانلود-قسمت-2-برنامه-3-سه-ستاره/

۳ روز پیش - دانلود رایگان قسمت دوم برنامه سه ستاره با کیفیت عالی 720p ... مجری وگزارشگر ورزشی، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های مختلف، زیر ...... دانلود قسمت 2 دوم سریال در حاشیه 2 با لینک مستقیم دانلود رایگان قسمت 2 دوم …

دانلود برنامه سه ستاره | دانلود روزانه

dlroozane.ir/دانلود-برنامه-سه-3-ستاره/

دانلود برنامه 3 ستاره با لینک مستقیم دانلود رایگان برنامه سه ستاره با کیفیت عالی ... بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های ...

حاشیه برنامه سه ستاره

hitit.mahak.xyz/+حاشیه+برنامه+سه+ستاره/

عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن حاشیه‌های تصویری از حضور ستاره ها در جشن انجمن … علت جدایی جواد رضویان از در حاشیه و سه شو | انجمن … حاشیه های ...

دانلود قسمت دوم برنامه سه ستاره احسن علیخانی | مدل جدید 95 ...

nowruz95-model2016.ir/.../دانلود-قسمت-دوم-برنامه-سه-ستاره-احسن-عل/

۳ روز پیش - احسان علیخانی با برنامه سه ستاره در شب های پایانی سال 94 بهترین های سیما ... در این برنامه از مجریان موفق تا بازیگران، خوانندگان و برنامه های ... در ادامه این بخش محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود» حضور پیدا ... + عکس زن دوم بنیامین بهادری. ..... وی درباره عدم استقبال مخاطب از سری دوم سریال در حاشیه و اینکه برای ...

خودکشی رامبد جوان در برنامه سه ستاره علیخانی! | مدل جدید 95 ...

nowruz95-model2016.ir/.../خودکشی-رامبد-جوان-در-برنامه-سه-ستاره-عل/

۳ روز پیش - احسان علیخانی با برنامه سه ستاره در شب های پایانی سال 94 بهترین های ... در این برنامه از مجریان موفق تا بازیگران، خوانندگان و برنامه های ... در ادامه این بخش محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود» حضور پیدا .... برنامه سه ستاره شب گذشته با حاشیه های … .... ۱ روز پیش – جزییات حادثه خودکشی کارمند زن شهرداری …

جام جم سیما - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sima/

جام‌جم‌ سیما هر روز گزارش کاملی از برنامه هاي تلویزیون و رادیو را در اختیار ... تصویر احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید ... مستند «مروری بر زندگی فرخ رو پارسا» با نگاهی واقع گرایانه زندگی و اعمال فرخ رو پارسا، نخستین زن وزیر ... تصویر خط کش نرگس آبیار و دست بازیگرِ کودک فیلمش! ... حضور خانواده‌ها در شبکه‌های‌مجازی مهم است.

نامزدهای بازیگری زن در برنامه «سه ستاره» - ستاره سینما | ...

setarehcinema.ir › تلویزیون › برنامه ها و سریال های نوروزی 95

۱۳۹۴-۱۲-۱۸ برنامه ها و سریال های نوروزی 95 ارسال دیدگاه 5 بازدید ... به گزارش ستاره سینما ,برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی ... خود را معرفی کرد و امشب هم قرار است نامزدهای بخش بازیگران زن معرفی شوند. ... از جمله مهمانان حضور برنامه شبکه سه نیز مهراوه شریفی نیا است که به همراه ... تلویزیون نوروز «در حاشیه» دارد.

مجری قطعی برنامه سه ستاره برای بهار 95 | برترین های نت

music0017.shiektarinha.ir/.../مجری+قطعی+برنامه+سه+ستاره+برای+بهار+...

برنامه «سه ستاره» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از روز شنبه پانزدهم اسفند روی ... بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های ..... در این برنامه از حاشیه و صرفا معرفی روش های دیگر کسب درآمد از طریق اینترنت ...

حاشیه برنامه سه ستاره

brandsara.site/+حاشیه+برنامه+سه+ستاره/

حاشیه بایگانی - پندار برنامه سه ستاره - ariapix.net عکس های شب چهارم سه ستاره با حضور بازیگران زن ستاره ها - در برنامه نود چه گذشت؟ / تصاویر سه، ستاره، سکوت ...

نامزدهای برترین بازیگر زن سریال ها معرفی می شوند | برنامه

www.ghatreh.com/news/.../نامزدهای-برترین-بازیگر-سریال-معرفی-شو...

۲۰ ساعت پیش - برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی شب گذشته در بخش «خواننده تیتراژ ... ادامه حضور بازیگر زن در فیلم های ارزشی +عکس

نامزد برترین بازیگر زن سریال ها کدامند؟ | برنامه «سه ستاره»

www.ghatreh.com/news/.../نامزد-برترین-بازیگر-سریال-کدامند

۱۶ ساعت پیش - برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی امشب (17 اسفند) ... است کاندیداهای یکی از مهم ترین بخش های این برنامه یعنی «بازیگران زن» را معرفی کند. ... بندی نتایج نظرسنجی در هر سه بخش، ستاره معرفی و تندیسش در حضور مهمانان ... تجلیل از شهدای مدافع حرم اصفهان در حاشیه اکران فیلم"ایستاده در غبار" ...

خودکشی رامبد جوان در برنامه سه ستاره علیخانی! + عکس و فیلم

www.bing.sar3damusic.ir/خودکشی-رامبد-جوان-در-برنامه-سه-ستاره-علیخا...

۶ روز پیش - سه ستاره عنوان برنامه ای با اجرای احسان علیخانی است که در شب های پایانی سال 94 به معرفی بهترین های تلویزیون میپردازد. برنامه سه ستاره شب گذشته با حاشیه های . .... انتقاد بازیگر زن از نوع پوشش مردان بازیگر در جشنواره + عکس. ..... از کلیپ، آرش ظلی پور که همراه علیخانی در این برنامه به عنوان مجری حضور دارد، در .

حاشیه برنامه سه ستاره

avayemelal.ir/+حاشیه+برنامه+سه+ستاره

3 Setare Special Nowruz گلچین برنامه سه ستاره - YouTube حاشیه بایگانی ... مجموعه عکس های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن ----- برچسب ها : بازیگران در سه ...

شما انتخاب کنید/ رقابت نزدیک عادل و تیم نود با برنامه سازان ...

90tv.ir/.../شما-انتخاب-کنید-رقابت-نزدیک-عادل-و-تیم-نود-با-برنامه-ساز...

۲۳ ساعت پیش - وبسایت رسمی برنامه نود - رای گیری و انتخاب بهترین های تلویزیون در سال 94، از ... سه ستاره" به تهیه کنندگی احسان علیخانی و با اجرای خود او با آرش ظلی پور به مدت ... داستانی و نمایشی، بازیگران مرد،بازیگران زن و ۲ بخش جنبی متشکل از ... ورزش و سرگرمی، بهترین مجری و بهترین گزارشگری حضور پررنگی دارد.

90tv.ir :: نحوه شرکت در مسابقه سه ستاره برای انتخاب مجری ...

90tv.ir/news/222679/نحوه-شرکت-در-مسابقه-سه-ستاره

۴ روز پیش - قسمت اول برنامه «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی به معرفی کاندیداهای ... این برنامه با هدف انتخاب بهترين های تلویزیون در سال ۹۴ از امشب آغاز به کار ... بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور .... الاهلی در آستانه سقوط; ۲۲:۴۰ صحبت های علی ضیا درباره ماجرای مظلومی و حاشیه ها!

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (59) · عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و ... آرش ظلی پور مجری برنامه سه ستاره و مسابقه آشپزی+تصاویر ...

دانلود قسمت 2 برنامه 3 ستاره 16اسفند 94 | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/.../دانلود-قسمت-2-برنامه-3-ستاره-16اسفند-9...

۳ روز پیش - دانلود قسمت دوم 2 برنامه سه 3 ستاره 94 با لینک مستقیم و کیفیت عالی + .... مجموعه عکس های سریال زعفرانی + معرفی بازیگران و خلاصه داستان زعفرانی … .... دانلود برنامه خندوانه قسمت ۱۰۲ با حضور رویا نونهالی · طرز تهیه سوسیس تخم مرغ بسیار … ... برنامه سه ستارهشب گذشته با حاشیه های جالبی همراه بود که در ادامه ...

تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران | احسان علیخانی

plus.ir/tag/656/احسان-علیخانی/

آیتم صحبت های مهدی یغمایی در قسمت سوم سه ستاره ... پشت صحنه روز اول برنامه 3 ستاره با احسان علیخانی. صحبت های علی ضیا درباره ماجرای مظلومی و حاشیه ها ... افشار پای دیگ نذری/احسان علیخانی و عادل فردوسی پور در برنامه گلخانه/مخالفت ها با حضور هدیه تهرانی ... احسان علیخانی: برای بهنام صفوی دعا کنید/جشن تولد بازیگر 93 ساله ...


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

نایس دانلود | دانلود فیلم و سریال

nicedownload.ir/

دانلود رایگان برنامه سه ستاره با کیفیت عالی ۷۲۰p ... برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های .... دانلود برنامه‌ نود ۱۷ هفدهم اسفند و حاشیه بازی پرسپولیس تراکتورسازی.

عکسهای فرش قرمز پانزدهمین جشن حافظ 94 با حضور بازیگران ...

www.ariapix.net/.../red-carpet-15th-hafez-cinema-celebration-artist-iran....

عکسهای فرش قرمز پانزدهمین جشن حافظ ۹۴ با حضور بازیگران و هنرمندان. ۲۷ خرداد ... الهام حمیدی بازیگر زن در فرش قرمز پانزدهمین جشن حافظ سال ۹۴. پانزدهیمن جشن حافظ ..... عکس های جدید مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان در برنامه سه ستاره · آخرین ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/

عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (59) · عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد ... سلفی آرش ظلی پور و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره ...

جام نيوز - ورزشی

www.jamnews.ir/service/sport

هنگام پخش بازی های پرسپولیس، به دور از چشمان بچه ها گریه می کنم؛ .... کرد: «هر وقت تونستی یه ستاره رو لباس تیمت بیاری، بیا بگو استقلال نمی شناسم.» ... هر آنچه در برنامه 90 گذشت؛ از موتورسواری کاپیتان سابق تیم ملی تا خوانندگی برای ... گفته می‌شود مهاجم مطرح تیم ملی فوتبال با خواهر یکی از بازیگران سینما ازدواج کرده است.

برنامه سه ستاره قسمت 4 با کیفیت عالی | بیر دانلود

birdownload.com/tag/برنامه-سه-ستاره-قسمت-4-با-کیفیت-عالی/

۱ روز پیش - ... دانلود سریال در حاشیه دو 2 قسمت بیست و هفتم 27 (قسمت آخر) با لینک ... دانلود برنامه برنامه سه ستاره قسمت چهارم 4 با لینک مستقیم ... «سه ستاره» انتخاب برگزیدگان تلویزیون سال 94 این برنامه عملکرد شبکه سه را در حوزه های مختلف ... بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور ...

برچسب ها - برنامه سه ستاره - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/tag/1/برنامه%20سه%20ستاره

... این سه... ستاره را اسفندماه سال 92 با محوریت انتخاب برترین های. ... و طرحی برای در حاشیه سه آغاز فاز جدید برنامه... کد خبر: ... ورزشی برنامه تلویزیونی بازیگر زن بازیگر مرد خواننده تیتراژ و. ... حضور لعیا زنگنه در برنامه سه ستاره حرف های متفاوت.

برچسب ها - سه ستاره - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/سه%20ستاره

۱۹ ساعت پیش - بازیگران زن سریال‌ها که برای دریافت عنوان برتر «سه ستاره» رقابت می‌کنند. برنامه سه ستاره با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی... اما بنا به اعلام ... سومین شب از سه ستاره با حضور سالار عقیلی و. ... منتخبان سه ستاره در هشت بخش بهترین مجریان برنامه های... در انتها .... حاشیه های روز اول آخرین اجلاسیه خبرگان چهارم ...

دانلود رایگان قسمت اول ویژه برنامه سه ستاره 15 اسفند 1394

navafilm.ir/دانلود-ویژه-برنامه-سه-ستاره-15-اسفند-1394/

۴ روز پیش - دانلود ویژه برنامه “سه ستاره” معرفی کاندیداهای اجرا و گزارشگری ... این برنامه عملکرد شبکه سه را در حوزه های مختلف (بهترین مجری غیر ورزشی، بهترین مجری وگزارشگر ... سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های مختلف، زیر ... کلاه قرمزی · معمای شاه · در حاشیه · دورهمی.

دانلود رایگان برنامه سه ستاره با کیفیت عالی 720p

www.downlooad.ir/post/14

۱۷ ساعت پیش - دانلود برنامه 3 ستاره با لینک مستقیم,دانلود رایگان برنامه سه ستاره با کیفیت عالی 720p,X ... بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و زن و بهترین تیتراژ و موسیقی) با حضور کارشناسان از طیف های مختلف، زیر ذره بین و ..... دانلود برنامه‌ نود ۱۷ اسفند | حاشیه بازی پرسپولیس تراکتورسازی.

خودکشی رامبد جوان در برنامه سه ستاره علیخانی! + عکس و فیلم

necepatogh.rozblog.com/.../خودکشی-رامبد-جوان-در-برنامه-سه-ستاره-علی...

۳ روز پیش - احسان علیخانی با برنامه سه ستاره در شب های پایانی سال 94 بهترین های سیما را رصد میکند. ... در این برنامه از مجریان موفق تا بازیگران، خوانندگان و برنامه های تلویزیونی توسط ... در ادامه این بخش محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه «نود» حضور پیدا کرد و در ..... خودکشی کارمند زن شهرداری منطقه ۱۳ تهران · دیدگاه تان را .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 282
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 912
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 98,643
  • بازدید کلی : 8,066,078