loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 295 نظرات (0)

 

سبک زندگی و عوامل محیطی می توانند نقشی کلیدی در افزایش وزن داشته باشند

 

6 دلیل چاقی و افزایش وزن
از هیچکس پنهان نیست که چاقی یکی از مشکلات اصلی این روزها است و در طی دهه های اخیر روندی رو به رشد داشته است. مدتی بود که متخصصان فکر می کردند دلیل اپیدمیک شدن چاقی ساده باشد: دریافت مقدار زیادی کالری + سبک زندگی بی تحرک و یکجا نشینی = اضافه وزن و چاقی.

 

اما به تازگی مشخص شده دلایل پشت اضافه شدن وزن و چاقی شامل مواردی بیش از اینها است. مسلم است که مقدار غذا و ورزش هر دو نقشی اساسی در زمینه چاقی ایفا می کنند. اما بر اساس گفته های جنیفر کوک سرپرست تحقیقات اخیر دانشگاه یورک در تورنتو، وزن اضافی در واقع چیزی پیچیده تر از وارد کردن انرژی در برابر خارج کردن انرژی از بدن است. سبک زندگی و عوامل محیطی نیز می توانند نقشی کلیدی در اینکه چرا تثبیت وزن مناسب در این روزها چالش برانگیز شده داشته باشند.

 

در این تحقیق کوک و همکارانش می خواستند مشخص کنند که رابطه چاقی و سه عامل سلامت – کالری دریافتی، مقدار فعالیت فیزیکی و مقدار پروتئین و کربوهیدرات دریافتی – در طی دهه های اخیر چه مقدار تغییر کرده است. برای انجام این کار آنها اطلاعات تغذیه ای سالهای 1971 تا 2008 را بررسی کردند، همچنین اطلاعات ورزشی 14.419 نفر بین سال های 1998 تا 2006. مشخص شده که یک فرد در سال 2006 به همان اندازه ای که یک فرد در سال 1998 پروتئین، کربوهیدرات و کالری دریافت می کرده و به همان اندازه نیز درگیر فعالیت های فیزیکی بوده است. اما مورد سال 1998 لاغر تر است. کوک و گروهش به این نتیجه رسیدند که عوامل به غیر از برنامه غذایی و فعالیت فیزیکی به مرور زمان روی این افزایش BMI تاثیر گذاشته اند.

در ادامه برخی از این عوامل را که مربوط به برنامه غذایی و ورزش نمی شوند برایتان توضیح خواهیم خواهیم داد:

 

1- قرار گرفتن در معرض سموم محیطی
از عوامل موثر در افزایش وزن، قرار گرفتن در معرض سموم محیطی است. هر روز در معرض صدها ماده شیمیایی قرار می گیریم. موارد شایعی مانند شامپو، غذا، بسته بندی های غذایی ، پلاستیک، لوازم ساختمان و پاک کننده های خانگی. در میان این مواد مواردی هستند که با چاقی و اختلال در غدد درون ریز مرتبط هستند از جمله بیسفنول A، و فتالات که مخصوصا در پلاستیک ها و محصولات مراقبت شخصی یافت می شوند. با اینکه این مواد شیمیایی در دنیای مدرن ما شایع هستند، اما کارهایی هست که با انجامشان می توانید کمتر در معرض این مواد قرار بگیرید، از جمله استفاده ظروف استیل و شیشه ای به جای پلاستیکی و به کار بردن محصولات زیبایی طبیعی.

 

2- تغییر در میکروبیوم
یکی دیگر عواملی که در افزایش وزن موثر است تغییر در میکروبیونم است. جمعیت باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم ها که در بدن و روی آن زندگی می کنند – که می تواند در رشد چاقی موثر باشد. این تغییرات می تواند مربوط به رشد استفاده از شیرین کننده های مصنوعی و غذاهای فرآوری شده باشد، که هر دو می توانند تاثیری منفی روی باکتری های داخل روده داشته باشند.


در واقع محققان متوجه رابطه ای نزدیک بین میکروبیوم روده، چاقی، و مقاومت به انسولین، شده اند و امیدوارند در آینده بتوانند با استفاده از این رابطه جلوی اپیدمیک شدن چاقی را بگیرند. برای اینکه به باکتری های روده خود کمک کنید از غذاهای حاوی پروبیوتیک و مکمل های پروبیوتیک استفاده کنید.

 

3- استرس مزمن و کورتیزول
استرس نیز از جمله مواردی است که سبب افزایش وزن و چاقی می شود. در واقع استرس ضربه سختی به سلامت می زند و باعث رفتارهای ناسالمی از جمله پرخوری می شود. استرس مخصوصا در میان افراد چاق و دارای اضافه وزن بسیار دیده می شود.


ارتباط بین استرس و چاقی به صورت عمده در هورمون ها نهفته است، مخصوصا در هورمون استرس کورتیزول. وقتی سطح هورمون ها بالا می ماند، که کورتیزول را هم شامل می شود، در نتیجه اشتها افزایش پیدا می کند. وقتی فرد دچار استرس، اضطراب و افسردگی می شود رو به غذا خوردن های احساسی می کند تا خود را التیام دهد در نتیجه وزن فرد افزایش می یابد.

 

4- کمبود خواب
تحقیقات نشان داده رابطه ای واضح بین کمبود خواب و افزایش وزن وجود دارد. در یک تحقیق که روی 13.742 نفر انجام گرفت مدت خواب و وزن این افراد در نظر گرفته شد. محققان متوجه شدند BMI افرادی که هر شب 7 تا 9 ساعت می خوابند از کسانی که 6 ساعت یا کمتر می خوابند کمتر است و افراد کم خواب معمولا دارای اضافه وزن و چاق هستند. متاسفانه مقدار خواب مردم در این سالها بسیار پایین آمده و در مقایسه با سال های پیش کاهش محسوسی داشته است.

 

علت چاق شدن, دلایل چاقی,افزایش وزن

تحقیقات نشان داده رابطه ای واضح بین کمبود خواب و افزایش وزن وجود دارد

 

5- استفاده از داروهای ضد افسردگی
استفاده از داروهای ضد افسردگی از سال 1988 تا به این سمت رشد وحشتناک 400 درصدی داشته است. امروزه حتی افراد 12 ساله نیز درگیر استفاده از چنین داروهایی هستند. اضافه شدن وزن و چاقی در کنار دیگر موارد از عوارض جانبی استفاده از این داروها است. حداقل یک چهارم افرادی که داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند دچار اضافه شدن وزن می شوند.

 

6- متابولیسم پایین
مبارزه علیه چاقی و افزایش وزن برای بسیاری از افرا چاق که به شدت کالری دریافتی خود را محدود می کنند ممکن است تبدیل به چرخه ای معیوب شود و سپس حالت یو یو شکلی را تجربه می کنند: یعنی برای مدتی وزن خود را پایین می آورند و سپس دوباره وزنشان بالا می رود، درست مانند حرکت یویو  این چرخه بارها و بارها تکرار می شود.

 

چرخه کاهش و افزایش وزن ممکن است منجر به کاهش سرعت سوخت و ساز شود. هر بار که وزن کم می کنید و سپس اضافه می کنید، تغییراتی در مقدار بافت عضلانی و بافت چربی ایجاد می شود. این تغییر در بافت چربی افزایشی و در بافت عضلانی کاهشی است. از آنجا که بافت چربی از بافت عضلانی کالری کمتری می سوزاند پس هر بار که این چرخه معیوب را تکرار می کنید سرعت سوخت و ساز بدن نیز رو به کاهش می رود.

 

نکاتی برای رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده آل
یکی از کارهای کلیدی این است که برنامه غذایی متعادلی داشته باشیم و فعالیت بدنی را بالا ببریم، که این را همه می دانیم. اما کارهای دیگری نیز هست که به پیشرفتمان در رسیدن به هدف دخیل هستند:

√ داشتن هفت تا هشت ساعت خواب شبانه.
√ استفاده نکردن از افترشیو و دیگر محصولات معطر.

√ خرید محصولات در بسته بندی های پلاستیک بدون BPA، قوطی و کنسرو.

√ انتخاب غذاهای ارگانیک در هر زمان ممکن، از جمله میوه و سبزیجات ارگانیک و بدون سموم، و گوشت های بدون هورمون.


√ استفاده از محفظه های شیشه ای و استیل به جای پلاستیکی برای نگهداری غذاها.
√ تمرین روزانه کنترل استرس، از جمله مدیتیشن، آرامش گرفتن، نفس عمیق، یوگا، تای چی، و یا تمرین تجسم.
√ حمایت میکروبیوم خود با اجتناب از استفاده ی شیرین کننده های مصنوعی و غذاهای فرآوری شده و همچنین خوردن غذاهایی سرشار از پروبیوتیک برای تقویت باکتری های روده.
√ اگر از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنید با پزشک خود صحبت کنید تا جایگزین هایی معرفی کند که باعث بروز مشکل در بدن و اضافه وزنتان نشوند.

 

√ اجتناب از سموم محیطی تا جای ممکن با استفاده از محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک ( شوینده ها و لوازم آرایشی و غیره ).

برای تثبیت وزن مناسب راه حل ساده ای وجود ندارد و مسئله فقط درست غذا خوردن و ورزش کردن نیست. تناسب اندام و سلامت به معنای 9 درصد چربی بدنی و داشتن شکمی شش تکه نیست، اگر می خواهید واقعا سالم باشید باید سبک زندگی خود را تغییر دهید. یک فرد برای سالم بودن باید از نظر ذهنی، فیزیکی، هورمونی، جنسی و سیستم گوارش در بدن خود هارمونی داشته باشد، این چیزی است که همه استحقاق بدست آوردنش را داریم و می توانیم آن را به دست بیاوریم.

منبع : kermany.com  

 

 

 

پنج دلیل غیر منتظره برای افزایش وزن و چاقی - که

www.irannaz.com/news_detail_17466.html

پنج دلیل غیر منتظره برای افزایش وزن و چاقی ... اما مهم است به یاد داشته باشید كه چند كیلو اضافه وزن در مقایسه با كاری كه این داروها برای سلامتی شما انجام می دهند، ...

اصلی ترین علت چاق شدن مان چیست؟ - بیتوته

www.beytoote.com/sport/andam/main3-cause2-obesity.html

اضافه وزن علل بروز چاقی جلوگیری از چاقی پیشگیری از چاقی,کاهش وزن چاق شدن,کم کردن وزن ... اما چند علت وجود دارد که اصلی ترین عوامل افزایش وزن به شمار می آید.

اصلی ترین عوامل چاقی و افزایش وزن را بشناسید

www.hidoctor.ir/19792_اصلی-ترین-عوامل-چاقی-و-افزایش-وزن-را-بشن....

۱۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلایل بسیار زیادی عامل بروز چاقی در افراد می شود. اما چند علت وجود دارد که اصلی ترین عوامل افزایش وزن به شمار می آید. در این مطلب به چهار مورد از آنها ...

دلایل افزایش وزن ناگهانی - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/249011/دلایل-افزایش-وزن-ناگهانی

سلامت نیوز :دکتر ضیاءالدین مظهری گفت:«افزایش ناگهانی وزن اگر بر مبنای انباشت انرژی به صورت بافت چربی باشد به زمان نیاز دارد چرا که در ... وی ادامه داد:«اما احتمال افزایش وزن به طور ناگهانی می تواند ناشی از علل مرضی باشد گرچه به ظاهر چاقی تلقی می شود ولی ناشی از انباشتگی چربی نبوده به عنوان مثال ... چند رسانه ای صفحه خبر.

آشنایی با 3 علت اساسی افزایش وزن - همشهری

hamshahrionline.ir/details/147607

۱۳ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گاهی وقت‌ها برخلاف تلاش سختی که برای کاهش وزن می‌کنید به چند علت اساسی ... برای بررسی علل چاقی خود، شیوه زندگی‌اتان را خوب بررسی کنید، آیا ...

علل و درمان و جلوگیری از چاقی و اضافه وزن - آکا

www.akairan.com/health/bimari-behdasht/jolo-giri.html

۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چاقی یک بیماری مزمن است که اضافه وزن غیر طبیعی بدن تعریف می‌شود که اثرات بسیار مخربی بر روی انسان دارد. ... 2- با افزایش سن به دلیل کاهش سوخت و ساز چربی های چاقی اتفاق می افتد ... چند توصیه برای اصلاح عادت غذایی غلط. 1.

پنج عامل پنهان افزایش وزن - آکا

www.akairan.com/health/rijim-laghari-chaghi/5-amel-chaghi.html

۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خوابید بدن شما فشار فیزیولوژیکی,پنج عامل پنهان,افزایش وزن,چربی بیشتری,اندازه,ذخیره,تجربه,خوابید بدن. ... عوامل افزایش وزن,افزایش وزن,علت چاقی .... این فرآیند چند عاملی است. ..... 10 دلیل ساده که ونمی توانید وزن کم کنید.

دلیل چاق شدن پنهانی | مکمل های بدنسازی|خرید استروئید|خرید ...

mokamelhaa.ir › بانوان

۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلیل چاق شدن پنهانی ,دلایل چاق شدن ناگهانی,دلایل چاق شدن یه دفگی, ... کمتر از ۴٫۵ کیلوگرم وزن اضافه می‌کنند زیرا با حذف نیکوتین چند اتفاق می‌افتد: ... تجمع مایع در بدن و افزایش اشتها دلایل اصلی افزایش وزن با مصرف این داروهاست، ...

چاقی (بیماری) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/چاقی_(بیماری)

بر اساس یک گزارش که در انگلیس تهیه شده است، سطوح در حال افزایش چاقی و وزن های .... از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که افزایش نرخ چاقی در سطح اجتماعی به دلیل .... هر چند این تمایل به ذخیره چربی در جوامعی با ذخایر غذایی ثابت یک ناهنجاری بشمار می‌رود.

: چاقی - رشد

daneshnameh.roshd.ir › علوم طبیعت › علوم پزشکی (طب) › تغذیه

اگرچه بیشتر اوقات دلیل چاقی هر فرد مشخص است، اما درک این نکته که چرا وزن متوسط یک جامعه معین، اخیراً افزایش یافته است بسیار مشکل است. هر چند عوامل ارثی دلیل ...


داروهایی که باعث چاقی می شوند - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت

پزشك برای‌تان داروهای خاصی تجویز كرده و چند ماهی است كه از آنها استفاده می‌كنید، ... البته این موضوع دلیل نمی‌شود مصرف داروها را قطع كنید و سلامت‌تان را به خطر ... تعدادی از داروهای دیابت نوع دو باعث كاهش وزن و بعضی دیگر باعث افزایش وزن می‌شوند.

علم ورزش | ۷ دلیل عجیبی که باعث چاقی شما می‌شود

www.elmevarzesh.com/7-surprising-reasons-youre-gaining-weight/

۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوشبختانه، راه‌های معمولی و کلی برای مبارزه با افزایش وزن ناخواسته به هر دلیلی ... در این مطلب مجله علم ورزش چند دلیل چاقی را برای‌تان توضیح می‌دهد.

افزایش وزن با روش های سالم - StrongPortal

strongportal.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=140&pageid=3356

چیزهایی که نباید بخورم تا چاق نشم!نقش کاهش ... افزایش وزن با روش های سالمچاق کننده هایی که نمی شناختید! ... آیا نوشابه رژیمی چاق می کند؟ .... چند کالری روزانه بخورم؟

بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو / جلوگیری و درمان

teerex.ir › سلامت

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در زیر بطور مختصر چند راه حل و دلیل عمده چاقی در ناحیه شکم و دور کمر را بررسی ... ۱۱- موارد ذکر شده مربوط به افراد مبتلا به افزایش وزن سالم می باشد.

جام نیوز :: JamNews - چند دلیل حیرت آور افزایش وزن

www.jamnews.ir/detail/News/638667

۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما اگر رژيم غذایی و فعاليت‌هاى ورزشى‌تان مانند گذشته است و اضافه وزن پيدا كرده‌ايد، مشكل جاى ديگرى است. چاقی چند دلیل حیرت آور افزایش وزن.

چند دلیل عجیب که نمی‌گذارند وزن کم کنیم! - بازار خبر

www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=124409

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چند دلیل عجیب که نمی‌گذارند وزن کم کنیم! ... مدتی بود که متخصصان فکر می کردند دلیل اپیدمیک شدن چاقی ساده باشد: دریافت مقدار زیادی کالری + سبک زندگی .... چرخه کاهش و افزایش وزن ممکن است منجر به کاهش سرعت سوخت و ساز شود.

راه حلي براي چاق شدن

www.chaghi33.blogfa.com/

راه حلي براي چاق شدن - موثرترين راههاي چاقي و افزایش وزن. ... ناگفته نماند بيشتر اضافه وزن چاق ها به دليل غذاهاي متفرقه اي است كه بين وعده ها مصرف مي .... فهميد که اين وزن براي شما مناسب نيست، هر چند که جدول اين وزن را براي شما مناسب دانسته است.

علت چاق شدن در دوران یائسگی و راههای جلوگیری از آن - نمناک

namnak.com/16191-علت-چاق-شدن-در-دوران-یائسگی-و-راههای-جلوگیری-ا...

افزایش وزن در دوران یائسگی و راههای کاهش عوارض یائسگی و علائم دوران ... اغلب زنان در سراسر دنیا در دوران یائسگی دچار چند کیلو افزایش ناخواسته وزن می شوند که ...

چند دلیل حیرت آور افزایش وزن - آفتاب

www.aftabir.com › ... › دانستنی‌های پزشکی › توصیه‌های پزشکی

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اکثر زنان، در دوران یائسگی دچار اضافه وزن می‌شوند. علاوه بر نقش هورمون‌ها، کاهش سوخت و ساز بدن بر اثر افزایش سن نیز از دلایل اصلی چاقی در دوران ...

بهرتین روزهای من - راه چاق شدن

2yedelehamdige.blogfa.com/post/1

اینکه بوسیله این محصول افزایش وزن شما در نهایت و در پایان دوره چند کیلو اضافه ... از دلایل کمبود وزن می باشد می شود و با عث افزایش وزن و زیبایی پوست ومو می شود .


چاقی و رژیم های کاهش وزن

www.tebyan.net/index.aspx?pid=234

با ما باشید تا با چند توصیه ی ساده برای پیشگیری از چاقی پاییزه بیشتر آشنا ... سیب زمینی و ذرت در بین تمام سبزیجات تأثیر بیشتری روی افزایش وزن دارند. ... 7 دلیل اینکه همیشه گرسنه هستید; آیا همیشه احساس می کنید که ته دلتان ضعف می رود؟

چگونه لاغر شویم،راههای چاق شدن،سایت زیباوب،Thinness, To ...

www.zibaweb.com/laghari.htm

اگر چاق تر از آن شود دچار اضافه وزن شده و در معرض ابتلا به بیمارهای مزمن قرار می ... اگر احساس می کنید که لاغر هستید و نیاز دارید چند کیلو گرمی اضافه کنید، راه حل این ... به شرح زیر است: این بیماری به دلیل ترس فرد از افزایش وزن ایجاد شده و فرد دچار

چرا عروس ها بعد از ازدواج چاق می شوند؟ - نوعروس

www.noarous.com/fa/content/1231

خیلی از عروس خانم ها بعد از ازدواج دچار اضافه وزن می شوند اما با دانستن چند نکته می توان از ... اما آیا چاقی خانمها بعد از ازدواج مبنای علمی دارد، آیا دلایل فیزیولوژیک باعث این چاقی میشود و آیا ... دلیل دوم به افزایش اشتها در اثر مصرف این قرصها بازمی گردد.

آنچه که درباره چاقی، ناباروری و درمان آن باید بدانید! - راستینه

rastineh.ir › یمطالب بر اساس اهمیت › یمهم

۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 15 درصد زوج‌ها در کشور نابارورند و براساس نتایج بررسی‌های جدید، ناباروری در مردان افزایش یافته است. چاقی و اضافه وزن نیز در کشور ما کم‌کم دارد به ...

سوالات شما در طب سوزنی - مطالب ابر چاقی

tebesozani.mihanblog.com/post/tag/چاقی

کاهش وزن چند وجهی : ( طب سوزنی , کاشت گوش , تغذیه , طب ورزشی و دارویی ) ... با افزایش شیوع چاقی به دلایل عدم فعالیت , بیماری غدد , استرس و اضطراب , افسردگی ...

برای آنان که در پی چاقی اند | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/4026

گام اول برای چاق شدن، دلیل لاغری را بفهمید برلیانت بزرگمهر، مشاور تغذیه و رژیم درمانی ... می‌پردازد و می‌گوید: یکی از دلایل لاغری، پرکاری غده تیروئید است که باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می‌شود. ... لاغرهای سالم، معمولا در طول زمان اضافه وزن پیدا می‌کنند، اما لاغر‌های بیمار، کم غذا هستند و ... چند توصیه برای زندگی بهتر و طولانی تر!

برای افزایش وزن و فرار از لاغری چه کنیم - تغذیه و سلامت

behsite.ir/content/articles/fitness/1701/

با همه گیری و افزایش روزافزون چاقی در کشورهای دنیا، بیشتر تلاش متخصصان و حتی ... از منابع موجود و جستجوی روشهایی که موثرند، چند کیلوگرم به وزن خود اضافه کنند. ... گروهی دیگر از افراد به دلیل مشکلات رژیم غذایی و فعالیت روزانه لاغر هستند ...

8 دلیل پایین نیامدن وزن

www.drdaer.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=140&pageid=4244

چیزهایی که نباید بخورم تا چاق نشم!نقش کاهش وزن در ... افزایش وزن با روش های سالمچاق کننده هایی که نمی شناختید!پیشگیری از .... چند کالری روزانه بخورم؟چگونه کاهش ...

سوالات متداول در مورد اضافه وزن | مرکز تحقیقات رشد و نمو ...

cgdrc.mui.ac.ir/سوالات-متداول-در-مورد-اضافه-وزن

۴- آيا رژيم غذايي فقط مربوط به كودكان و نوجوانان سالم دچار اضافه وزن است و يا افرادي كه دچار ... ۸- چرا با اين كه فرزند ما غذاي كم مي خورد باز هم چاق است؟ چند دليل در اين رابطه وجود دارد:۱-مصرف غذاهاي كم حجم اما پر كالري از قبيل غذاهاي چرب و يا زياده روي در ...

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان - عوارض ...

www.iranianclinic.com/index.aspx?siteid=140&pageid=3173

افزایش وزن با روش های سالمچاق کننده هایی که نمی شناختید!پیشگیری از چاقی در خانمهارژیم .... چند کالری روزانه بخورم؟چگونه کاهش وزن را شروع ..... 5 دلیل افزایش وزن ...


سوالات متداول در مورد اضافه وزن | مرکز تحقیقات رشد و نمو ...

cgdrc.mui.ac.ir/سوالات-متداول-در-مورد-اضافه-وزن

۴- آيا رژيم غذايي فقط مربوط به كودكان و نوجوانان سالم دچار اضافه وزن است و يا افرادي كه دچار ... ۸- چرا با اين كه فرزند ما غذاي كم مي خورد باز هم چاق است؟ چند دليل در اين رابطه وجود دارد:۱-مصرف غذاهاي كم حجم اما پر كالري از قبيل غذاهاي چرب و يا زياده روي در ...

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان - عوارض ...

www.iranianclinic.com/index.aspx?siteid=140&pageid=3173

افزایش وزن با روش های سالمچاق کننده هایی که نمی شناختید!پیشگیری از چاقی در خانمهارژیم .... چند کالری روزانه بخورم؟چگونه کاهش وزن را شروع ..... 5 دلیل افزایش وزن ...

علل چاقی برخی از عروس خانمها چند ماه بعد از ازدواج-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=19801...69...

۲۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - علل چاقی برخی از عروس خانمها چند ماه بعد از ازدواج,علت چاقی بعد از ازواج را می ... اما آیا چاقی خانم ها بعد از ازدواج مبنای علمی دارد، آیا دلایل فیزیولوژیک ... این ترکیبات استروئیدی از سه راه می توانند باعث افزایش وزن در عروس خانم ها شوند.

همه چیز درباره افزایش وزن - الو دکتر

www.alodoctor.ir/tag/افزایش-وزن

واقعیت این است که چاقی و افزایش وزن رخ نخواهد داد مگر آن که تعادل بین انرژی دریافتی و ... بیشتر مردم به این دلیل روز به روز وزن شان بیشتر می شود که بیشتر از آنچه که در طول روز می ... از طرفی این که چند ماه ورزش کنید و رژیم بگیرید کافی نیست.

پودر چاق کننده و افزایش وزن 100 % تضمینی | میهن مارت

www.mihanmart.ir/bomba/

۷ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به همین دلیل به هیچ عنوان بازگشت نخواهد داشت و از آنجایی که غذا جذب بدن ... این محصول در بین چاق کننده های واقعی بعنوان افزایش دهنده حجم و وزن صادق و مشهور ... سلام منم این پودر رو از طریق همین سایت سفارش دادم و چند روزی هست که رسیده ...

دلایل پنهان چاقی | دلایل چاقی - گن لاغری

genlaghari.ir › وبلاگ

در این مطلب چند دلیل برای اضافه وزن و چاقی را بیان می کنیم که شاید کمتر مورد توجه قرار ... اما باید بدانید که کاهش ترشح هورمونهای جنسی باعث افزایش وزن نمی شود.

کم کاری تیرویید و چاقی - زیباتن

www.forum.zibatan.ir › کاهش وزن › نکات، مقالات، دانلودها › تجربه ها

۱۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چاقی ها دلایل مختلفی دارند که چاقی های ملایم به اندازه 2 تا 4 کیلو گرم ناشی ... وی تصریح کرد: اگر کم کاری تیروئید موجب افزایش وزن به اندازه دو تا چهار .... چند روز اول خيلي سخت بود و حتي روي اعصابم تاثير گذاشت اما بعد عادت کردم.

درمان لاغری - راه های افزایش وزن [آرشيو] - Page 2 - P30World ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › پرسش و پاسخ پزشكي

۸ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏94 نویسنده

البته افزایش وزن برام مهم نیست، یعنی هدفم چاق شدن نیست، چون خودم دوست دارم ... حالا خودتون قضاوت کنین ارزش داره به خاطر چند کیلو کمبود وزن یا ...

چند دلیل عمده چاق شدن افراد - مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/health/regimen/120300-چند-دلیل-عمده-چاق-شدن-افراد

۳۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چند دلیل عمده چاق شدن افراد-چاق شدن سریع-برنامه غذایی مناسب برای چاق ... هورمون درمانی خود مسب جذب آب است که به دنبال آن فرد شاهد افزایش وزن خود ...

درمان چاقی برای همیشه - رژیم غذایی

www.foodregime.com › رژیم غذایی › مقالات تغذیه و رژیم غذایی

۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بیشتر بیماران با اضافه وزن توانستند وزن قابل ملاحظه ای را از طریق ... شود پس داشتن متابولیسم پایه پایین، یک دلیل غیر موجه برای چاقی است راه های ... در لاغری موثر است وقتی صبح از خواب بیدار می شوید حساب کنید چند بار .... شاه توت و تمشک قدرت آنتی اکسیدانی بالا دارند اکسیداسیون در بدن به دلیل افزایش سن ...


چاقی و اضافه وزن وژیم - ماجرای من با 50 کیلو اضافه بار

manezafebardaram.persianblog.ir/tag/چاقی_و_اضافه_وزن_وژیم

این شد که دیدم حالا که پسرم هم نگران است نکند همین چند کیلو رو یکماهه به باد فنا بدم یک تذکرکی داده دستش ... ووزن در این فصل خیلی کند پایین میآد به دلایل متعدد.

هر اضافه وزنی چاقی و هر كاهش وزنی لاغری نیست | دکتر منصور ...

www.rismanchian.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=5506

افزایش آب یا عضله در بدن باعث " اضافه وزن " می شود ، ولی این با " چاقی " که تجمع ... تجمع آب در بدن در دوران قاعدگی خانمها ( از چند روز قبل تا چند روز بعد ) ، در افراد با ... در وزن بدن به علت تجمع مایعات بین بافتی اتفاق میافتد و به همین دلیل است که از ...

راه های سالم برای افزایش وزن - دکتر کرمانی

www.kermany.com/راه-های-سالم-برای-افزایش-وزن_5902.html

۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - افزایش وزن و رژیم چاقی. » ... دلایل نیاز به افزایش وزن شامل مسائل مربوط به سلامت، فقدان اشتها، سوخت رسانی هنگام ورزش، عضله سازی و یا فقط نیاز به اضافه شدن چند کیلو است. کمی زیر وزن طبیعی بودن آنچنان هم ضرر ندارد. اگر با وجود ...

محاسبه اضافه وزن در دوران بارداری

shianeh.com/dooranbardariweightgain.htm

از روش های سالم و سودمند برای کنترل افزایش وزن در بارداری تان و نیزحمایت از سلامت .... شما تنها به کمتر از 2 کیلوگرم (چند پو ند) اضافه وزن درسه ماهه نخست نیاز دارید. ... که خانمی وزن بالای نرمال داشته باشد و یا زیاد چاق باشد و یا همراهی با دلایل پزشکی، ...

علل اضافه وزن و چاقی كودكان چيست؟ - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../علل-اضافه-وزن-و-چاقی-كودكان-چيست

۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - خطر ابتلا به اضافه وزن و چاقي در كودكاني كه والدين چاق دارند و يا از مادران ديابتي متولد مي‌شوند، بيشتر از ... به این دلیل مهم روی سمت چپ بدن تان نخوابید! ... علل اضافه وزن و چاقي در كودكان متفاوت است كه به چند مورد از آنها اشاره مي‌كنيم.

19 روش برای افزایش اصولی وزن - مجله سلامت

www.healthmag.ir › تناسب اندام › افزایش وزن

۲۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی از روش های توصیه شده برای افزایش اصولی وزن عبارتند از بلند کردن وزنه، آشامیدن آب ... ۹ دلیل مبنی بر اینکه چاقی تنها یک انتخاب نیست .... من ۲۰ سالمه الان چند ساله وزنم تعقیر نمیکنه چاق نمیشم لاغرم ۵۰ کیلو گرم چی کار کنم ...

شهر آتش - راه های طبیعی برای چاق شدن

reza0261.blogfa.com/post-13.aspx

اگر احساس می کنید که لاغر هستید و نیاز دارید چند کیلو گرمی اضافه کنید، راه حل این ... این بیماری به دلیل ترس فرد از افزایش وزن ایجاد شده و فرد دچار لاغری مفرط می ...

هومیوپاتی هومیوپتی همیوپاتی همیوپتی - چاق کیست و درمان آن ...

homeopathyiran.blogfa.com/page/obesity.aspx

چاقي افزايش وزن به ميزان بيش از 20 درصد وزن ايده آل و حاصل تجمع چربي در بدن است . ... است هر چند وقت یک بار روش خود را تغییر داده و از روش‌های دیگر کمک بگیرید .

علل چاقی | شهزاد محمدیان - کارشناس ارشد تغذیه

www.armitaclinic.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=13813

این مسئله به دلیل تفاوت سوخت و ساز ژنتیک متفاوت ، علل روانشناسی، رفتاری و یا مجموعه ای از این دلایل می باشد.چاقی علل متفاوتی دارد که به چند دسته تقسیم می شود: ... میزان پایین سوخت و ساز در بدن می تواند خطر عمده ای برای افزایش وزن باشد.

چند توصیه برای چاق شدن صورت | - ویرلن

virlan.com/چند-توصیه-برای-چاق-شدن-صورت/

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چاقی صورت شاید برای اکثر دختر خانم‌ها از نان شب هم واجب‌تر باشد، چون صورت چاق ... پزشک‌ها هم برای شما جواز افزایش وزن را صادر می‌کنند، اما خواهشا سرتان را پایین .... دلیل میل زیاد به غذاهای چرب · رنو CLIO هاچبک ؛ سریعترین خودرو در ...


علت چاقی سریع و یکدفعه ای چیست ؟ - تالاب

www.talab.ir/health/.../the-cause-of-obesity-is-fast-and-suddenly.html

چاقی و افزایش وزن بی دلیل ممکن است به علت های مختلفی رخ دهد. .... اما مهم است به یاد داشته باشید كه چند كیلو اضافه وزن در مقایسه با كاری كه این داروها برای سلامتی شما ...

راز لاغری و کم خوابی و استرس و یائسگی عوامل چاقی،کاهش وزن ...

100raz.com/استرس-کاهش-وزن-چاقی/

چند راز لاغری و کاهش وزن،خواب استرس یائسگی عوامل چاقی ... که علت اضافه وزن فقط یک عامل نیست و در اغلب موارد، ترکیبی از دلایل مختلف، باعث افزایش وزن می‌گردد.

اضافه وزن و چاقی در کودکان - پزشک آنلاین

www.pezeshkonline.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=13749

در برخی موارد، سرعت افزایش وزن بیش از قد شده و منجر به اضافه وزن و چاقی کودک می ... فراوان تر از سایر خانواده ها می باشد و به دلیل کیفیت نامطلوب تغذیه مانند مصرف ... بروز چاقی در کودک و نوجوان افزایش می یابد و هر چند ممکن است اضافه وزن تا مدتی ...

چاقی در اثر کورتون و رهایی از آن - رژیم درمانی نوین

www.novindiet.com/success-story/چاقی-در-اثر-کورتون-و-رهایی-از-آن

بويژه افرادي که ساليان متمادي از افزايش وزن رنج برده و گاه دچار عوارض ناخواسته چاقي و يا ... من چند سال پیش به دلیل ابتلا به نوعی بیماری پوستی، برای مدتی طولانی ...

اصلاح جسم وفکر - چاقی ولاغری

foad3000.blogfa.com/cat-7.aspx

به همین دلیل دختران نوجوان تصمیم به لاغری می گیرند و غذا نمی خورند و پس از مدتی .... دلشاد تاکید کرد: دیابت و چاقی به علت تغییر شیوه زندگی، افزایش مصرف مواد ... فقط 33 درصد از شما می گویید که اگر نیاز باشد که همسرتان چند کیلو وزن کم کند با ...

ایسنا - هشت دلیل برای «چاقی‌های بی‌دلیل»

www.isna.ir/fa/news/94062213736/هشت-دلیل-برای-چاقی-های-بی-دلیل

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شاید شما هم از افرادی هستید که احساس می‌کنید به تازگی بدون دلیل چاق شده‌اید. ... در پاسخ باید گفت واقعیت این است که چاقی و افزایش وزن رخ نخواهد داد مگر آن که تعادل بین ... در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:.

آیا موز چاق می کند؟ » رژیم غذایی یکا

yeka.ir/blog/?p=686

موز مقصر و یک عامل اساسی برای افزایش وزن نیست. این میوه، چربی ندارد و ... به همین دلیل هم اگر فعالیت بدنی نداریم، نباید در مصرف موز زیاده روی کنیم. اما این بدین ... این موضوع که چند موز در روز می توان خورد، از فردی به فرد دیگر متفاوت هست. بعضی از ...

توصیه به بیماران کاهش وزن برای درمان نا باروری در چاق ها :

www.tebesozani.ir/1392-02-10-09.../274-1393-03-20-15-00-54.html

۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افزایش وزن در خانم ها , نه تنها از نظر زیبایی تاثیر بدی در سلامت روح و روان ... این بیمارن ممکن است از چاقی شکمی , بی نظمی عادت ماهیانه ( از چند روز تا ...

مواد غذایی که باعث افزایش وزن می شوند | مرجع سلامت و زیبایی ...

parsivenus.com/?q=مواد-غذایی-که-باعث-افزایش-وزن-می-شوند

۱۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و کم تحرکی بیشتر شاهد اضافه وزن در ... برای این افراد، حتی چند کیلوگرم افزایش وزن هم تفاوت زیادی را ایجاد می کند. .... غذا هم زیاد میخورم ولی اصلا چاق نمیشم میخوام سه تا چهار کیلو وزن اضافه کنم ...

آیا ترک سیگار موجب چاقی شما می‌شود؟ - راسخون

rasekhoon.net › ... › بهداشت جسم › آیا ترک سیگار موجب چاقی شما می‌شود؟

۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی معتقدند که هر از چند گاهی کشیدن سیگار، در واقع آنقدرها هم نمی‌تواند بد باشد. ... چه عواملی باعث افزایش وزن شما پس از ترک سیگار می‌شود؟ ... همان دلیلی که آنها را به سوی سیگار می‌کشاند، اکنون به سوی غذایی هدایت می‌کند که برای از ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 337
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,612
  • بازدید ماه : 1,017
  • بازدید سال : 99,343
  • بازدید کلی : 8,066,778