loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 414 نظرات (0)

 

عقب‌‌ افتادن پریود علل مختلفی دارد

 

علت عقب افتادن پریود 

عقب افتادن پریود معمولا بر اثر غلظت خون بوده که ناشی از فعالیت خلط صفرا، بلغم و یا سودا در کل بدن است. اختلال در غده تیروئید و همچنین  اختلالی که در هورمون پرولاکتین (هورمون شیر) رخ می‌دهد نیز می‌تواند باعث عقب افتادن پریود یا قطع قاعدگی شود.

عقب افتادن پریود ( قاعدگی) معمولا بر اثر غلظت خون اتفاق می افتد قاعدگی (پریود) یکی از مراحل بلوغ در دختران است. قاعدگی مانند بسیاری از علایم دیگر بلوغ ممکن است برای دختران گیج کننده باشد. بعضی از دختران ممکن است به نوعی از آن ترس داشته باشند یا نگران آن باشند. 

 

دوران قاعدگی یکی از مهم ترین دوره‌های زندگی هر خانمی است و از آنجا که به‌ طور معمول، خانم ها را یک هفته در ماه درگیر می ‌کند، اهمیت ویژه‌ای دارد. بروز اولین قاعدگی در دختران جوان نباید موجب ترس و نگرانی آنها شود.

 

علت عقب افتادن پریود و نامنظم شدن عادت ماهیانه

نامنظم شدن عادت ماهیانه,قطع قاعدگی,عقب افتادن پریود

یکی از دلایل اصلی عقب افتادن پریود، تغییر در هورمون ها است

 

1. تنبلی تخمدان علت عقب‌افتادن پریود یا قطع قاعدگی 

عقب‌‌ افتادن پریود علل مختلفی دارد. یکی از علت های عقب افتادن پریود و یا قطع قاعدگی به تخمدان‌هایی مربوط می‌شود که حالت پلی‌کیستیک دارند؛ یعنی دچار تنبلی تخمدان هستند. به این مورد در اصطلاح پزشکی سندرم تخمدان پلی‌کیستیک یا PCOS گفته می‌شود که یکی از شایع‌ترین عللی است که باعث عقب افتادن پریود یا حتی در مواقعی برای چند ماه متوالی عادت ماهیانه قطع شود.

 

2. از علت های دیگر عقب افتادن پریود نامتعادل شدن هورمونهای عادت ماهیانه

یکی از دلایل اصلی عقب افتادن پریود، تغییر در هورمون ها است و چون چرخه قاعدگی ارتباط مستقیمی با هورمون ها دارد، این مسئله باعث به هم خوردن این چرخه و کامل نشدن این دوره می شود. در این موارد به پزشک مراجعه کنید تا با آزمایش هورمون تغییرات شما مشخص شود و با داروهای مناسب این تعادل برگردد.

 

2. بعضی از داروها باعث عقب افتادن پریود میشوند

مصرف بعضی از داروها باعث نامنظم شدن عادت ماهیانه می شود. برای همین با پزشک خود در مورد اثرات جانبی داروهایی که مصرف می کنید، صحبت کنید. داروهایی مثل ضد افسردگی، شیمی درمانی و آسم باعث عقب افتادن پریود می شود.

 

3. غده تیروئید نیز یکی از علل عقب افتادن پریود است

یکی از نشانه های عقب افتادن پریود و یا نامنظم شدن عادت ماهیانه را میتوان مشکل در غده تیروئید دانست که باید آزمایش لازم را در این زمینه انجام دهند.

 

4. تنش و استرس نیز باعث عقب افتادن پریود میشود

شاید متوجه نشویم که زمانی که استرس می گیریم تعادل هورمون ها به هم می خورد و به راحتی باعث نامنظم شدن عادت ماهیانه یا عقب افتادن پریود ما می شود.

 

5. از دیگر علل عقب افتادن پریود میتوان مصرف قرص های ضدبارداری دانست.

استفاده مرتب از این قرص ها باعث می شود که تغییراتی در هورمون های بدن ایجاد شود و سیکل همیشگی به طور کامل ایجاد نشود. در این زمان حتما به پزشک خود مراجعه کنید.

 

6. ورزش سنگین

خانم هایی که شروع به ورزش های سنگین می کنند، در بعضی مواقع دچار عقب افتادن پریود می شوند و از دست دادن مقدار زیادی از انرژی باعث عقب افتادن پریود می شود.

 

درمان گیاهی عقب افتادن پریود در طب سنتی

درمان گیاهی عقب افتادن پریود,درمان اختلالات قاعدگی,عقب افتادن پریود

تنش و استرس نیز باعث عقب افتادن پریود میشود

 

▪ یکی از روش های درمان عقب افتادن پریود میتوانید پنج گرم زعفران را پس از کوبیدن، در یک لیتر آب جوش دم کنید و هر روز صبح، ظهر و شب و هر بار یک استکان از آن را بخورید.

 

برای باز شدن قاعدگی ماهیانه ضمن پرهیز از خوردن گشنیز باید خوراکی‌هایی که قاعده‌آور است را بیشتر استفاده کنید، مواد غذایی که باعث درمان عقب افتادن پریود میشوند شامل: زعفران، مرزه، کرفس، سیاهدانه، زیرۀ سیاه، ترب پخته، کنجد بوداده، پستۀ وحشی، کرفس شلغمی، برگ و ساقۀ کرفس کوهی، شنبلیله، آب جوشاندۀ مشک ترامشیع و آب دم کردۀ آویشن شیرازی. 

 

▪ روزی سه بار و هر مرتبه یک قاشق غذاخوری تخم هویج را در یک فنجان آب جوش ریخته، دم کنید و بخورید.

 

▪ پانزده گرم تخم رازیانه را در یک لیتر آب جوش دم کنید و با هر وعده غذا، روزانه یک استکان آب آن را بنوشید.

 

▪ صد گرم ریشۀ تازۀ جعفری را در یک لیتر آب بجوشانید و آبش را بنوشید.

 

▪ دو مثقال گل مرزۀ کوبیده را با سرکه و نمک بخورید. 

 

▪ نخود را با کنجد بجوشانید و میل کنید.

 

▪ شش مثقال برگ گزنه را در دو لیوان آب و یا 4 مثقال ریشۀ گزنه را در دو لیوان آب بجوشانید و آب صاف کردۀ آن را 2 مرتبه در روز مصرف کنید.

 

▪ برگ آفتابگردان تازه را آب بگیرید و نصف استکان بنوشید که مصرف این مواد غذایی باعث درمان عقب افتادن پریود و یا منظم کردن پریود می شود.

 

چند توصیه مفید برای درمان اختلالات قاعدگی و عقب افتادن پریود:

عقب افتادن قاعدگی,عقب افتادن پریود,دلایل عقب افتادن پریود

مصرف زعفران، مرزه، کرفس و ... باعث درمان عقب افتادن پریود میشود

 

پزشکان متخصص بر این باورند که هنگام خونریزی از خوردن قرص‌های «آسپرین» به دلیل افزایش خونریزی، پرهیز شود و ورزش و رژیم غذایی مناسب، مصرف قرص‌ آهن برای جلوگیری از کم‌خونی فراموش نشود و حداقل سالی یک مرتبه آزمایش شمارش گلبول‌های خون و آزمایش‌های سالانه در برنامه کاری بانوان گنجانده شود.

 

منابع: بیتوته  

 

 

 

 

ده تا از علت های رایج تاخیر در زمان پریود شدن - دوترکه

2tarke.com/3189/10-reasons-you-missed-your-period/

۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلایل مختلف عقب افتادن زمان عادت ماهانه در زنان ده تا از علت های رایج تاخیر در زمان پریود ... علل شایع تاخیر در زمان پریود در به جز بارداری برای خانم ها.

6 دلیل عقب افتادن پریود (عادت ماهیانه ) - زیباکده

www.zibakade.com › زناشویی

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از دلایل اصلی عقب افتادن پریود ، تغییر در هورمون ها است و چون چرخه قاعدگی ارتباط مستقیمی با هورمون ها دارد ، این مسئله باعث به هم خوردن این ...

چرا قاعدگی عقب می‌افتد یا قطع می‌شود؟ - مهرخانه

mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت

کریمی درباره راه‌حل این دلایل گفت: در مورد تغییر اقلیمی می‌توان به بدن فرصت داد ..... من یه دختر خوابگاهیم که هیچ سابقه عقب افتادن پریودی نداشتم ولی از اول مهر که ...

درمان “عقب افتادن قاعدگی” با داروهای گیاهی - نمناک

namnak.com/16155-درمان-عقب-افتادن-قاعدگی.html

عقب افتادن قاعدگی و درمان عقب افتادن قاعدگی و قاعدگی نامرتب و درمان قاعدگی نامنظم با داروهای گیاهی و کاهش درد قاعدگی. ... درمان گیاهی نامنظم بودن قاعدگی ، تاخیر در سیکل ماهانه ، عقب افتادن پریود .... برداشتن رحم در خانمها به چه دلایلی است؟

9 علت بی‌نظمی عادت ماهیانه - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=250137

۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا پریودم عقب افتاده است؟ چرا این ماه ... سلام نگران نباش عقب افتادن پریود دلایل زیادی از جمله خستگی فشار کاری بی نظمی در خواب ورژیم غذایی و.

دلیل عقب افتادن پریود

www.bargozideha.com/tag/دلیل-عقب-افتادن-پریود

این مورد می تواند باعث عقب افتادن پریود و درد زیر شکم شود. ... های رایج تاخیر در زمان پریود شدن در بارداری و زایمان, زناشویی ۰ دلایل مختلف عقب افتادن زمان عادت ماهانه ...

پریود - پارسی طب

fa.parsiteb.com/پریود/

عقب افتادن قاعدگی معمولا بر اثر غلظت خون اتفاق می افتد درمان غلظت خون با گیاهان .... حد مواد چربی (سوسیس، کالباس، سس‌ها و چاشنی‌های مصنوعی) از دلایل رشد بیشتر ...

ترس از بارداری به علت تاخیر در عادت در اثر استرس ...

askanswer.ir/.../ترس-از-بارداری-به-علت-تاخیر-در-عادت-در-اثر-استرس?

استرس مي تواند باعث عقب افتادن پريود شود علاوه بر ان چاقي و گرماي هوا نيز مي توانند پريود را نامنظم كنند. با توجه به مواردي كه ذكر كرده ايد احتمال بارداري كم است و ...

دلایل اصلی بهم خوردن نظم قاعدگی چیست؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../دلایل-اصلی-بهم-خوردن-نظم-قاعدگی-چیست

۲۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلام آیا هورمون شیری باعث عقب افتادن پریود میشه? .... سلام من دختری چهارده ساله هستم پری برای دومین بار می شوم ولی خیلی عقب افتاده علت چیست.

متداول‌ترین علت‌های بر هم خوردن نظم عادت‌ ماهیانه - مردمان

www.mardoman.net/health/iregularp

۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چرا پریودم عقب افتاده است؟ چرا این ماه دو بار پریود شدم؟ ... در خانم‌های باردار به کلی قطع شود، کم شدن خونریزی یا عقب افتادن آن را تجربه می‌کند.

جستجوهای مربوط به دلایل عقب افتادن پریود

عقب افتادن پریود تا چند روز طبیعی است

درمان عقب افتادن پریود

عقب افتادن پریود و درد زیر شکم

برای پریود شدن چه بخوریم؟

چه بخوریم تا پریود شویم

درمان تاخیر پریود

دارو برای پریود شدن

چی بخورم پریود بشم

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

درمان گیاهی عقب افتادن قاعدگی در طب سنتی - سالم باش

salembash.com/article/162-43

برای درمان عقب افتادن قاعدگی یا پریود در طب سنتی می توان از زعفران استفاده کرد.داروهای گیاهی مثل مرزه و زیره سیاه نیز در باز شدن قاعدگی موثر هستند.

دلایل عقب افتاد پریود + درمان عقب افتادن پریود

jazabeh.com › پزشکی و سلامت

یکی از دلایل اصلی عقب افتادن پریود ، تغییر در هورمون ها است و چون چرخه قاعدگی ارتباط مستقیمی با هورمون ها دارد ، این مسئله باعث به هم خوردن این چرخه و کامل نشدن ...

چرا گاهی پریود ماهانه عقب می افتد؟ | کوکا

www.coca.ir/why-sometimes-falls-back-monthly-period/

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت عقب افتادن دوره ماهانه قاعدگی، چرا پریودم عقب می افتد، دلیل تاخیر در پریود ماهانه، علائم حاملگی، استرس، هورمون های جنسی زنانه (استروژن)، حالت ...

درمان “عقب افتادن قاعدگی” با داروهای گیاهی - آکا

www.akairan.com/health/bimari-behdasht/2015612101320.html

۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عقب افتادن قاعدگی و درمان عقب افتادن قاعدگی و قاعدگی نامرتب و درمان قاعدگی نامنظم با داروهای گیاهی و کاهش درد قاعدگی.

از کجا بفهمم باردارم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/learn/bardarm-understand12.html

برای اینکه واقعا بدانید باردار هستید یا نه نشانه‌های بیشتری از تعویق عادت ماهانه وجود دارد. بعضی وقت‌ها ممکن است عادت ماهانه شما به دلایل دیگری عقب افتاده باشد.

بیماری های زنان زایمان نازایی - عقب افتادن پریود

doctorzanan.blogfa.com/tag/عقب-افتادن-پریود

بیماری های زنان زایمان نازایی - عقب افتادن پریود - دکتر مریم لطفی زاد متخصص ... تاخیر پریود علل زیادی منجمله استرس یا اختلالات هورمونی و یا کیست تخمدان ...

بیماری های زنان زایمان نازایی - تاخیر پریود

doctorzanan.blogfa.com/tag/تاخیر-پریود

بیماری های زنان زایمان نازایی - تاخیر پریود - دکتر مریم لطفی زاد متخصص بیماری ... برچسب‌ها: اسیب بکارت, تاخیر پریود, علت عقب افتادن پریود, قرص ضد بارداری ...

درمان قاعدگی نامنظم (پریود نامنظم) و عقب افتادن قاعدگی | شفاجو

shafajoo.com/.../درمان-قاعدگی-نامنظم-پریود-نامنظم-و-عقب-افتادن-قاعدگ...

۲۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هیچ درمان خانگی برای قاعدگی نامنظم (پریود نامنظم) و عقب افتادن قاعدگی (تاخیر در پریود) وجود ندارد اما اطلاعات زیر ممکن است به شما در پیدا کردن علت ...

چرا قاعدگی من به تاخیر افتاده است؟ | Www.WeAre.ir مجله ...

www.weare.ir › آخرین مطالب › پزشکی و سلامت

۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به غیر از بارداری دلایل دیگری نیز برای توجیه آمنوره وجود دارد . ...... از طرفی دیگر استرس و فشارهای روحی می تواند باعث عقب افتادن پریودتان شود.

عمده ترین دلایل عقب افتادن قاعدگی در خانم ها

viewfun.ir › روانشناسی › زنان و مردان ایرانی

جراح، متخصص زنان و زایمان و عضو مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا پیرامون دلایل عقب افتادن عادت ماهیانه بیان کرد: عادت ماهیانه خونریزی است ...

عقب افتادن پریود و تست منفی - مرکز فوق تخصصی ابن سینا

https://www.avic.ir/fa/questions/7043/عقب-افتادن-پریود-و-تست-منفی

14 روزه که پریودم عقب افتاده . 3 بار تست زدم منفی بوده. 3 روزه پیش قرص مدروکسی پروژسترون خوردم، ولی هنوز پریود نشدم. ... عقب افتادن پریود و تست منفی ... رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت دلایل اجباری نشدن آزمایش HIV پیش از خدمت سربازی و ازدواج ...

دکتر رهام صادقي - عقب افتادن پريودي با قاعدگی منظم

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › احتمال بارداری

12پست

تاریخ: سه‌شنبه 26 آبان 1388 - 17:15 عنوان: عقب افتادن پريودي با قاعدگی منظم .... دوست عزيز لكه بيني مي تونه دليل بر شروع پريود باشه و هم علامتي از لانه گزيني.

علت تأخير در پريود من چيست ؟ - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › ساير موضوعات پيش از بارداري

۲۳ بهمن ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 20پست - ‏15 نویسنده

روز بعد از اينكه عقب افتادم تست دادم منفي بود و بعد از ? روز هم ? ... من الان 7 روزه كه پريودم عقب افتاده و در 3 ماه گذشته نزديكي نداشتم و تو اين 3 ماه هم ...

دلایل عقب افتادن پریود -آکا - فان گاه

fungah.ir/news/106704

۲ ساعت پیش - n به گزارش آکاایران: عقب افتادن پریود علل مختلفی دارد</

دلایل عقب افتادن پریود - تی نیوز

tnews.ir/news/A2DB59608231.html?old=1

۵ ساعت پیش - عقب افتادن پریود ( قاعدگی) معمولا بر اثر غلظت خون اتفاق می افتد قاعدگی (پریود) یکی از مراحل بلوغ در دختران است. قاعدگی مانند بسیاری از علایم ...

عقب افتادن پریود علت ناباروری است؟ - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/53480/عقب-افتادن-پریود-علت-ناباروری-است

عقب افتادن پریود علت ناباروری است؟ کلینیک تخصصی زنان و زایمان،کتایون برجیس،متخصص زنان،مشاوره آنلاین،مشاوره فردی،مشاوره پزشکی،مشاوره ...

دلایل عقب افتادن پریود Archives - گیاه دارو - دارو گیاهی - طب ...

giyah-daroo.ir/tag/دلایل-عقب-افتادن-پریود/

خانه / بایگانی برچسب ها : دلایل عقب افتادن پریود ... و از دست دادن شدید وزن از دیگر دلایل ایجاد اختلالات هورمونی است که میتوانند سبب بروز قاعدگی نامنظم شوند.

دلایل عقب افتادن قاعدگی

hitit.mahak.xyz/دلایل+عقب+افتادن+قاعدگی/

9 علت بی‌نظمی عادت ماهیانه - tebyan.net دلایل اصلی بهم خوردن نظم قاعدگی چیست؟ درمان قاعدگی نامنظم (پریود نامنظم) و عقب افتادن قاعدگی … 6 دلیل عقب افتادن پریود ...

عقب افتادن پریود

telegram-chanels.rozblog.com/post/105

۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Sep 1, 2014 - دلایل مختلف عقب افتادن زمان عادت ماهانه در زنان ده تا از علت های رایج تاخیر در زمان پریودشدن علل شایع تاخیر در زمان قاعدگی برای خانم ها ...

طب الائمه - عقب افتادن قاعدگی - نبودن عادت ماهیانه:

www.tabib70.blogfa.com/post-522.aspx

عقب افتادن عادت ماهیانه دلایل زیادی میتواند داشته باشد ( حامله بودن- کیست ... گوشت سفید ) باعث سرد شدن خون و عقب افتادن قاعدگی و باز نشدن قاعدگی میگردد .

عقب افتادن دوره عادت ماهانه - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/بررسی.../عقب-افتادن-دوره-عادت-ماهانه-9066/

۲۲ مهر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 5پست - ‏3 نویسنده

با عرض سلام و خسته نباشيد. سپوالي داشتم. من و همسرم روز 20 دوره پريودم با هم نزديكي دا.

دلايل عقب افتادگي عادت ماهانه | ويکي پديا ايران

www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?q=دلايل_عقب_افتادگي_عادت_ماهانه...

ده تا از علت های رایج تاخیر در زمان پریود شدن - دوترکه2tarke/3189/10-reasons-you-missed-your-period/Sep 1, 2014 - دلایل مختلف عقب افتادن زمان عادت ماهانه در زنان ...

دلایل عقب افتادن پریود - بام جهان بین

www.bamjahanbin.ir/دلایل-عقب-افتادن-پریود/

۱۲ ساعت پیش - عقب‌‌ افتادن پریود علل مختلفی دارد. علت عقب افتادن پریود. عقب افتادن پریود معمولا بر اثر غلظت خون بوده که ناشی از فعالیت خلط صفرا، بلغم و یا ...

پرتال جامع سرتاس | علل رایج عقب افتادن عادت ماهیانه

sartas.ir › زناشویی و ازدواج › بارداری

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارداری اولین چیزیه که ما خانم ها بعد از تاخیر در پریود بهش فکر می کنیم و هر ... اما آیا در عمل ، بارداری تنها علت عقب افتادن عادت ماهانه ما خانم هاست ؟

آیا آب لیمو می تواند علت تاخیر در زمان پریود باشد ؟ - رنگ ...

rangezendegi.com › آموزش های زناشویی

۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوالات جنسی شما : راهی برای عقب انداختن عادت ماهانه. ... خیلی استرس دارم و می ترسم که همین استرس باعث جلو افتادن پریود در شب عروسی بشه !

دلیل تاخیر در پریود - Salamat Iran Healers Parastari.com ...

www.iranhealers.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic...

۱۳ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - الان حدود 1 هفته میشه که پریودم به تاخیر افتاده و دلیلشو نمی دونم . نگران شدم. ... حب انغوزه است. علائم بیماری : عقب افتادن دروه ماهیانه قاعدگی در زنان ...

بی نظمی در عادت ماهیانه (پریود شدن) : : تندرستی و زندگی سالم ...

www.tebyan-zn.ir/News-Article/healthy_safe_life/.../177738.html

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چرا پریودم عقب افتاده است؟ ... علت جلو افتادن پریود چیست ؟ ... از دلایل دیگر بی‌نظمی یا قطع قاعدگی، اضافه وزن ، کاهش وزن ، اختلالات تغذیه‌ای و ...

علت های عقب افتادن دوره پریود دختران

avayemelal.ir/علت+های+عقب+افتادن+دوره+پریود+دختران

چرا قاعدگی عقب می‌افتد یا قطع می‌شود؟ درمان قاعدگی نامنظم (پریود نامنظم) و عقب افتادن … پریود یا عادت ماهیانه چیست؟ علت جلو افتادن پریود - persianv.com دلایل ...

عقب افتادن عادت ماهانه در دوران شیردهی - بانو

www.banoo.ir/forum/post/3899

۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام مامانا.عقب افتادن عادت ماهانه در دوران شیردهی طبیعیه؟

همه چیز در مورد پریودی : روزنامه پزشکی ایران

www.iran.pezeshk.us/archives/36002

۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عقب افتادن قاعدگی معمولا بر اثر غلظت خون اتفاق می افتد درمان غلظت خون با گیاهان. قاعدگی (پریود) یکی از مراحل بلوغ در دختران است. .... همچنین مصرف بیش از حد مواد چربی (سوسیس، کالباس، سس‌ها و چاشنی‌های مصنوعی) از دلایل رشد ...

دير شدن،قطع شدن،عادت ماهانه،كله بيني،دلايل عقب افتادن عادت

baelm.ir/tag/دير-شدن،قطع-شدن،عادت-ماهانه،كله-بيني/

اگر شما هم جزو افرادی هستید که چرخه قاعدگی‌تان را یادداشت می‌کنید و از این نظر مطمئن هستید احتمال‌های دیگری که در این مطلب آنها را برمی‌شماریم را مطالعه کنید. 1.

دلایل به تعویق افتادن پریود در خانمها | گیگر

giger.ir/دلایل-به-تعویق-افتادن-پریود-در-خانمها.html

۷ ساعت پیش - به گزارش سایت سرگرمی سماتک دلایل عقب افتادن پریود تعدادشان زیاد نیست و شما می توانید با دنبال کردن این نوشته سماتک می توانید به علت دیر ...

دلایل عقب افتادن پریودی چیست

posthaa.ir/detail/دلایل-عقب-افتادن-پریودی-چیست/article/98/

چاقی و سندرم متابولیک یکی از دلایل درون شیشه چیست قبل از عقب افتادن.

چه داروهای باعث عقب افتادن قاعدگی می شوند Delayed ...

rhodium.blogsky.com/1392/08/06/post-652/

۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مسائل زیادی در عقب افتادن قاعدگی موثرند منجمله استرس ها و فشار های روحی و روانی اما چه داروهای باعث عقب افتادن پریود می شوند. ۱- تمامی داروهای ضد ...

علت عقب افتادن عادت ماهانه چیست

brandsara.site/+علت+عقب+افتادن+عادت+ماهانه+چیست/

9 علت بی‌نظمی عادت ماهیانه - tebyan.net 6 دلیل عقب افتادن پریود (عادت ماهیانه ) - زیباکده دلایل اصلی بهم خوردن نظم قاعدگی چیست؟ دلیل عقب افتادن عادت ماهانه دلیل به ...

شش دلیل عقب افتادن عادت ماهیانه خانم ها

www.iransit.com/1393/02/.../شش-دلیل-عقب-افتادن-عادت-ماهیانه-خانم-ها.ht...

شش دلیل عقب افتادن عادت ماهیانه خانم ها,دلیل عقب افتادن پریود چیست؟,درباره تاخیر عادت ماهیانه زنان و دلایل آن,عادت ماهیانه,پریود,عقب افتادن.

علت جلو افتادن پریود پرشین وی - مطلب ها

ww2.matlabhaa.ir/detail/9a8a54cb63e489fb8136918dbd408e3f/.../12/

دلایل عقب افتادن عادت ماهانه ZFUN،دلایل عقب افتادن عادت ماهانه یا عادت ماهانه 19 علت بی چیست تعریف دقیق . قاعدگی پریود عادت ماهانه ، عقب افتادن در هر عادت ماهانه ...

علت جلو افتادن پریود چیست

www.divi.ir/علت-جلو-افتادن-پریود-چیست/

علت جلو افتادن پریود چیست. ... دلایل اصلی بهم خوردن نظم قاعدگی چیست. منفی بود علت چیست عقب افتادن پریود میشه پریودم جلو افتاد بعد. بیشتر.

بدون آزمایش، از بارداری خود باخبر شوید - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › توصیه های پزشکی

۳۰ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - همان طور كه عقب افتادن دوره های قاعدگی نمی تواند دلیلی قطعی بر قاعدگی ... ممكن است شما باردار باشید، اما فكر كنید كه دوره پریود خود را داشته اید، در ...

تاخير و يا قطع پريود - ایران کهن من

myancientpersian.blogfa.com/post-53.aspx

تاخير و يا قطع پريود. نویسنده: پرویز محمدی ... علائم بيماري : عقب افتادن دروه ماهيانه قاعدگي در زنان منبع: parsiteb.com .... 4-به دلايل هورموني مصرف عمدي هورمون( مثل ...

جستجوهای مربوط به دلایل عقب افتادن پریود 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 319
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 816
  • بازدید ماه : 2,256
  • بازدید سال : 100,582
  • بازدید کلی : 8,068,017