loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 296 نظرات (0)
چند روز بیشتر فرصت ندارید و مرخصی های کاری تان در روزهای آخر اسفند آغاز می شوند پس نیاز به نکات و راهنمای کلی برای خانه تکانی سریع که مخصوص زنان شاغل است دارید.

نکات مهم خانه تکانی سریع برای زنان شاغل

 اسفند ماه که از راه می رسد، بدون شک در همه خانه حرف از خانه تکانی و خریدها برای نوروز است. خانه تکانی رسمی که هر سال خیلی از بانوان برایش غر می زنند، اما باز هم نمی توانند از آن دل بکنند و اجرایش می کنند.

هر چند که خانه تکانی یکی از سنت های نوروز است، اما گاهی تا همان لحظه سال تحویل بانوان را به خود درگیر می کند و تنها چیزی که برایشان از این روزها باقی می ماند خستگی و گاهی آسیب دیدگی است. به همین خاطر بیشتر بانوان به ویژه آن دسته که شاغل هستند خاطره خوبی از خانه تکانی ندارند، زیرا با محدودیت زمانی و خستگی که بابت کار روزانه بیرون دارند، نمی توانند کارهایشان را به موقع تمام کنند. به همین خاطر تمام کارهای خود را برای همان یکی دو روز آخر می گذارند، اما باز هم نمی توانند آن طورکه دوست دارند خانه تکانی

کنند.

از قدیم گفتند هر کاری راه حلی دارد، برای اینکه بانوان شاغل هم بتواند با زمان کمی که دارند و بدون آسیب رساندن به خودشان کارهای خانه تکانی را به بهترین نحوه ممکن انجام بدهند.

 فرمولی برای خانه تکانی سریع بانوان شاغل

خانه تکانی را به تدریج شروع کنید: اولین نکته ای که باید بانوان شاغل به آن توجه کنند، این است که باید خانه تکانی را به تدریج انجام دهند، به عنوان مثال از آخر بهمن این کار را شروع کنید و اسفند ماه را به این موضوع اختصاص بدهید. شاید بگویید که این روش جالبی نیست و خانه دوباره در این مدت به روز اول خودش برمی گردد. اما اگر از مکان هایی که کمتر کثیف می شوند، شروع کنید این اتفاق نمی افتد. جاهای مهم تر را برای روزهای آخر بگذارید چون تمیزی آن برایتان مهم تر است مانند پذیرایی و بدین ترتیب مجبور نمی شوید قبل از عید بار دیگر خانه تکانی را تکرار کنید. برای اولین قدم از جاهای کم اهمیت تر و مکان هایی که دور از چشم میهمانان است، شروع کنید؛ ممکن است این مکان ها برای شما انباری و یا کمد وسایل

باشد.

محاسبه کنید: بعد از این مرحله محاسبه کنید که زمان مورد نیاز برای کل خانه تکانی را جمع بزنید، مثلا ممکن است برای کل خانه تکانی به ١٠روز زمان نیاز داشته باشید. این را مد نظر داشته باشید که مدت زمان مورد نیاز برای خانه تکانی هر محل را روبه روی آن ثبت کنید به طور مثال ممکن است یک خانم شاغل برای خانه تکانی آشپزخانه به یک هفته زمان نیاز داشته باشد.

خانه تکانی سریع ، اصول خانه تكاني ، خانه تکانی زنان شاغل

اصول خانه تکانی سریع عید برای خانم های شاغل

 

 حس خوبی مثل حس تازگی: پس از انجام هر مرحله از مراحل نظافت و رفت و روب، با جابه جایی وسایل، چهره جدیدی به منزل خود ببخشید. سال جدید را با خانه ای جدید آغاز کنید.

 روی اوقات فراغت تان حساب کنید: بانوان شاغل در طول هفته به طور معمول مشغول کارهای بیرون از منزل هستند و هنگامی که به خانه می رسند باید کارهای روز بعد را سروسامان بدهند. از این رو اوقات فراغتی که دارید حساب دقیق کنید. به این معنی که روزهایی را که می توانید به خانه تکانی بپردازید از قبل مشخص کنید. معمولا آخر هفته برای این کار مناسب است پس همه چیز را از قبل مهیا کنید.

 فکر ناهارتان را از قبل بکنید: اگر قرار است یک روز را به خانه تکانی اختصاص بدهید پس هر کاری را که می تواند وقت گیر باشد و شما را به خود مشغول کند، کنسل کنید. به عنوان مثال روز قبل غذاهایی تهیه کنید تا مجبور نباشید وسط کارهای خانه به آشپزیهم برسید و وقت را از دست بدهید.

 به تمام بی نظمی ها سر و سامان بدهید: درست است که شستن و تمیزکردن، یکی از هدف هایی است که برای خانه تکانی در نظر گرفته می شود، اما بخشی از خانه تکانی سروسامان دادن به وسایل خراب و شکسته است که از دور وبر خانه جمع یا تعمیر شوند. اولین گام در تمیز کردن و نظم بخشیدن به هر اتاقی خلاص شدن از شر چیزهای کوچک یا نظم بخشیدن به آن هاست. این چیزهای کوچک می تواند کاغذهایی که روی هم قرار گرفته اند، لباس هایی که روی زمین پخش شده اند یا کتاب هایی باشند که در کنار تخت خواب شما قرار گرفته اند. پس سعی کنید در اولین گام به این بی نظمی ها نظم دهید و تکلیف آن ها را روشن کنید. در حین کارها اگر قرار است لباس یا وسیله ای را دور بریزید آن ها را جدا کنید، این کار کمک زیادی به راحت تر شدن ادامه کار شما می کند. 

فهرست کارها یتان را آماده کنید: قبل از شروع به کار، قلم و کاغذی بردارید فهرستی از تمام قسمت هایی که باید تمیز شود مانند آشپزخانه ، اتاق خواب کودک، اتاق خواب شخصی، سرویس بهداشتی ، انباری و... تهیه کنید و این فهرست را جایی نزدیک چشم قرار دهید، مثلا به در یخچال نصب کنید و با انجام هر کار، مقابل آن تیک بزنید. ترتیب آن ها را از نظر اهمیت سامان دهی کنید مثلا به طور معمول تمیزی پذیرایی یا آشپزخانه برای بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است. به این ترتیب اشتیاق شما با دیدن مراحل به انجام رسیده و نزدیکی به پایان کار بیشتر و بیشتر می شود.

 برنامه روزانه تان را فراموش نکنید: در برنامه ریزی به این نکته توجه کنید که خانه تکانی دلیل نمی شود تا تمیزکاری روزانه را کنار بگذارید در این شرایط شما کار را برای خودتان سخت تر می کنید، به طور مثال اگر عادت دارید هفته ای دو بار گردگیری کنید، در مدت خانه تکانی به جز هفته آخر این عادت را ترک نکنید، زیرا باعث می شود در زمان خانه تکانی پذیرایی وقت بیشتری را از دست بدهید و سلامت افراد خانواده را در حین خانه تکانی به خطر خواهید انداخت.

 محاسبات خانه تکانی: در لیستی که از کارها تهیه می کنید زمانی برای هر کاری در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر از امروز شروع می کنید به تمیز کردن اتاق نشیمن، پایانی هم برای آن در نظر بگیرید و خودتان را ملزم کنید که به طور مثال ظرف 2 روز آینده نظافت و رفت و روب و شستشوی مربوط به این اتاق به طورکامل به پایان رسیده باشد. چنانچه به زمان بندی خود مقید باشید و به آن عمل کنید، با انجام هر مرحله احساس بسیار خوبی نصیبتان می شود.

 یک تیر دو نشان: همه کارها را به تنهایی انجام ندهید، از همسر و فرزندان خود کمک بگیرید تا هر کدام گوشه ای از کار را بگیرند. به عنوان مثال از فرزندتان بخواهید اتاقش را تا جایی که می تواند خودش مرتب کند و نگویید «بچه که نمی تواند خانه تکانی کند، کار اضافه هم برای آدم درست می کند»؛ شاید حرف شما درست باشد، اما با این کار حس اعتماد به نفس و فعالیت و مشارکت در کارهای منزل را در فرزندتان ایجاد کرده اید؛ عادت خوبی که بعدها هم به درد شما می خورد و هم آینده فرزندتان. به آن دسته از افرادی که زیاد مته به خشخاش می گذارند هم توصیه می کنیم، پس از انجام نظافت از سوی فرزند یا همسرتان و در صورتی که رضایت نداشتید، خودتان دستی دیگر به سر و گوش اتاق بکشید، البته مراقب باشید کسی متوجه نشود!

برای خانه تکانی سریع از کجا باید شروع کرد

حالا که آماده شدید باید بدانید از کدام قسمت خانه شروع کنید که تا لحظه سال تحویل تمیز بماند. برای تصمیم گیری آسان تر پیشنهادهایی داریم:

از سقف های خانه شروع کنید. شاید در طول یک سال گذشته با دقت به سقف ها گوشه و کنار آن ها توجه نکرده باشید و این غفلت تان سبب شده تا تار عنکبوت یا دود بخاری روی سقف ها یا اطراف لوسترها جا خوش کنند.

خانه تکانی فوری ، خانه تکانی زنان شاغل ، روش خانه تکانی سریع

نکات مهم خانه تکانی سریع و فوری خانم های کارمند

 تمیز کردن لوسترها را در دستور کارتان قرار دهید. پاک کردن گردوغبار از روی لوسترها و لامپ ها هر چند که نظر نمی رسند اما وقت گیر است. از سوی اگر آن ها را تمیز کنید تا هنگام نوروز کثیف نمی شوند.

 دیوار را می توانید قبل از کارهای مهم و اساسی شروع کنید. برای این کار نیاز به یک برس دسته بلند دارید. اگر رنگ دیوارها قابل شستشوست، محلول آب ولرم و صابون و مقدار کمی مایع سفیدکننده را با اسفنج روی دیوار بکشید و با دستمال تمیز پاک کنید. هر بار قسمت کوچکی از دیوار را تمیز کنید (حداکثر نیم مترمربع). مرز بین دو قسمت تمیز شده را نیز هر بار تمیز کنید تا لکه به جا نماند.

 بعد از شستن دیوارها و درها نوبت پرده ها می رسد. شستن پرده ها از جمله کارهایی است که می توانید در روزهای قبل انجام دهید.

 تابلوها هم نیاز دارند تا برای نوروز دستی به سر و گوشه شان کشیده شود. چه بهتر که این کار را قبل از روزهای پایانی سال، با حوصله و دقت انجام دهید. ابتدا تمام وسایل اتاق را جمع کنید تابلوها را بردارید و اگر قابلیت آن را دارند که با پارافین تمیز و براق شوند حتما این کار را انجام دهید.

 هر چند که دیگر هوا آنقدر سرد نمی شود، اما تمیز کردن بخاری، شوفاژ را نباید کنار گذاشت. با یک دستمال نم دار و برس دسته بلند که بین پره های رادیاتور یا بخاری را پاک کنید.

 برای تمیز کردن کابینت ها که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، هم می توانید از قبل شروع کنید. برای این کار نیاز به زمان خاصی نیست، وسایل یکی از کابینت های آشپزخانه را در زمانی که منتظر هستید تا چای صبحانه تان را دم کنید، بیرون بیاورید، دستمال بکشید و منظم سر جایش قرار دهید.

 به سراغ کمد رفته و به قسمت های مختلف آن نظم بدهید. فقط یادتان باشد که بهتر است لباس هایی که بیش از بقیه از آن ها استفاده می کنید در دسترس شما باشند تا هرگاه به آن ها نیاز داشتید بدون معطلی آن ها را از کمد لباس ها بیرون بیاورید.

 اتاق ها را می توانید از قبل تمیز کنید، زیر فرش ها، زیر تخت ها و داخل کمدها را می توانید سروسامان دهید.

 تمیز کردن سرویس های بهداشتی از جمله کارهایی است که باید در آخرین روزها انجام شود. زیرا این مکان ها همواره مورد استفاده اعضای خانواده هستند.

 کف خانه را بگذارید در آخرین مرحله. اگر لکه های عمیقی روی کاشی ها یا کف خانه وجود دارد، از مخلوط وایتکس و پودر جوش شیرین یک خمیر درست کنید و با دستکش آن را روی لکه ها بگذارید. بعد از دقایقی با کمک کاردک و یک دستمال آن را از بین ببرید.

خانه تکانی سریع ، نکات خانه تکانی سریع شما خانم شاغل  

 

 

هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید - بیتوته

www.beytoote.com/housekeeping/wash.../home-christmas-eve-olt.html

خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد.

نکات کلیدی برای سریعترین خانه تکانی ! - بیتوته

www.beytoote.com/housekeeping/wash-taint/key8-cleaning-up.html

خانه تکانی سریع نکاتی برای خانه تکانی , نحوه خانه تکانی , بهترین روش خانه تکانی , نکته های کلیدی خانه تکانی , نظافت خانه , خانه تکانی عید , نحوه خانه تکانی ...

شستشو و نظافت و خانه تکانی و لکه گیری - آموزش خانه داری ...

www.akairan.com/khanehdari/nezafat1/

شستشو, نظافت, لکه گيري, شستشوي , خانه تکانی, خانه تکانی کردن, خانه تکانی در فصل بهار, خانه تکانی فوری, خونه تکونی, خانه تکونی, نحوه خانه تکانی, نکات خانه ...

خانه تكاني را به روش ما تجربه كنيد - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی

گروهي از خانم‌ها تا امروز خانه تكاني شان را تمام كرده‌اند اما خانم‌هاي شاغل و پر دغدغه، همچنان با پروژه خانه تكاني درگيرند؛ براي شما كه هنوز خانه تكاني انجام نداده‌ايد يا كارتان ...

برنامه ریزی خانه تکانی عید | نازخاتون - مدل لباس

www.nazkhatoon.net/برنامه-ریزی-خانه-تکانی-و-خانه-تکانی-عید

برای تمیز کردن گاز در خانه تکانی پایه های چدنی گاز را بردارید و با آب و مایع ظرفشویی کاملا بشویید. اگر گاز زیاد چربی گرفته، محلول گازپاک کن را روی آن اسپری ...

14 توصیه برای خانه تکانی شب عید - سیمرغ آنلاین siemorgh

www.siemorgh.nl/.../14%20tosiyeh%20baraye%20khaneh%20takani%2...

اگر قرار است تمام منزل را خانه تكاني كنيد، تمام اين كارها را به كارهاي كوچك تر تقسيم كنيد و هر روز بخشي از كارها را انجام دهيد. بسياري از بانوان عادت دارند، تمام لباس‌هاي ...

خانه تکانی آسان برای عید نوروز 92 - نمناک

namnak.com/823-خانه-تکانی-آسان-برای-عید-نوروز-92.html

برای یک خانه تکانی آسان و بدون مواد شوینده به پیشواز عید نوروز 92 بروید. برق انداختن پنجرها با سرکه را امتحان کنید.

برای خانه تكانی از كجا باید شروع كرد؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=5712

۱۴ اسفند ۱۳۸۲ ه‍.ش. - یك برنامه ریزی صحیح برای خانه تكانی از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا اضطراب ناشی از انبوه كارها باعث فشار عصبی زیادی می شود كه شاید ...

خانه تکانی ساده و سریع با ۱۰ نکته جادویی - نیک صالحی

www.niksalehi.com/khanedari/archives/013807.php

۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از دیوارهای خانه شروع کنید. اگر رنگ دیوارها روغنی است ترکیبی از ۳ لیتر آب گرم، یک قاشق غذاخوری آمونیاک و ۲ قاشق غذاخوری مایع ظرف شویی آماده ...

جستجوهای مربوط به خانه تکانی

خانه تکانی شب عید

خانه تکانی دل

خانه تکانی عید 95

خانه تکانی سریع

تاریخچه خانه تکانی

سنت خانه تکانی

خانه تکانی به انگلیسی

جک خانه تکانی


صفحه 2 از حدود ۴۱۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۲۱ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

راهکارهای کلیدی برای خانه تکانی عید - مهمترین اخبار ایران و ...

vista.ir/article/132010/راهکارهای-کلیدی-برای-خانه-تکانی-عید

راهکارهای کلیدی برای خانه تکانی عید فرا رسیدن سال جدید نویدبخش روزهایی خوب و سرشار از انرژی و نیکویی برای تک تک افراد جامعه است. اما در جامعه ایران قبل از فرا ...

خانه تکانی عید نوروز 95 « آشپزخانه » - ایران بانو

www.iranbanou.com/.../151679-خانه-تکانی-عید-نوروز-95-«-آشپزخانه-...

البته شاید برای خانه تکانی کمی‌ زود باشد، اما از آنجایی‌که اکثر کارها به دقیقه نود کشیده می‌شود‌، بد نیست که پیش‌پیش در مورد روش‌هایی که در وقت اضافه به دادتان ...

مراقب این "جانور" خطرناک در خانه‌تکانی باشید! - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت

۹ ساعت پیش - مراقب این "جانور" خطرناک در خانه‌تکانی باشید! این جانور بقایایی از بدن خود به جا می‌گذارد که پراکنده شدن آنها در هوا و ورود آنها به راه‌های تنفسی موجب ...

اس ام اس خانه تکانی عید نوروز - عصر ایران

www.asriran.com › عصرايران دو › خواندنی ها و دیدنی ها

ای همه همسایگان! زمزمه خوانی کنید می‌رسد اسفند ماه، خانه تکانی کنید ماه بلوغ زمین، ماه بلاغت رسید مزرعه داران عشق! دانه فشانی کنید ...

مهم ترین نکات خانه تکانی برای عید نوروز 92

www.yjc.ir/fa/news/.../مهم-ترین-نکات-خانه-تکانی-برای-عید-نوروز-92

۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه ‌تکانی است که گاهی هم بسیار سخت و مشکل به نظر می‌رسد ...

خانه‌تکانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/خانه‌تکانی

خانه‌تکانی یکی از آیین‌های نوروزی است که مردم بیشتر مناطقی که نوروز را جشن می‌گیرند به آن پایبندند. در این آیین، تمام خانه و وسایل آن در آستانه نوروز گردگیری، ...

مجموعه جدید اس ام اس خانه تکانی و عید نوروز 1395 - نمکستان

namakstan.ir › اس ام اس مناسبتی

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس خانه تکانی ، اس ام اس عید نوروز اس ام اس خانه تکانی , پیامک خونه تکانی , جوک های خنده دار تمیزکاری عید پیامک این روزهای دخترها به همدیگه!

خانه تکانی در عید نوروز - پارسی طب

fa.parsiteb.com/خانه-تکانی-در-عید-نوروز/

به گفته کارشناسان هر سال، خانه تکانی نوروزی منجر به مسمومیت تعدادی کودک با مواد شوینده می‌شود. همچنان‌که خوردن ماده سفیدکننده وایتکس و ماده لوله بازکن از جمله دلایل ...

روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا ...

seemorgh.com › سبک زندگی › خانه و دکوراسیون › تکنیک های خانه داری

۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پیش از روبرو شدن با فصل زیبای بهار ، با این راهنمایی گام به گام که ما در اینجا برایتان توضیح داده ایم به راحتی می توانید به خانه تکانی و تمیز ...

آموزش خانه تکانی سریع 10 دقیقه ای - آي بانو - پایگاه بانوی ...

ibanoo.ir/هنر-و-سرگرمی/آموزش-خانه-تکانی-سریع-10-دقیقه-ای.html

۱۶ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تمیزکردن خانه همیشه از سخت ترین کارهاست ، به خصوص اگر در بیرون از منزل هم کار کنید ، می توانید با استفاده از این متد 10 دقیقه ای کاری کنید که ...

جستجوهای مربوط به خانه تکانی

خانه تکانی شب عید

خانه تکانی دل

خانه تکانی عید 95

خانه تکانی سریع

تاریخچه خانه تکانی

سنت خانه تکانی

خانه تکانی به انگلیسی

جک خانه تکانی


کشف دیدنی بهرام رادان بعد از خانه تکانی + عکس - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sima/.../کشف-دیدنی-بهرام-رادان-بعد-از-خانه-تکانی-عک...

۳ روز پیش - همیشه نزدیک شدن به سال جدید بهانه ای بوده برای خانه تکانی و این روند گاهی با پیدا شدن گوشه هایی از خاطرات گذشته همراه بوده که تجدید این لحظات خالی ...

آئین سنتی خانه تکانی - خبرگزاری فارس

www.farsnews.com/imgrep.php?nn=13941222000707

۳ روز پیش - روزهای پایانی هر سال هجری خورشیدی، سنت کهن خانه تکانی در منازل خانواده های ایرانی رنگ تازه ای به خود می گیرد و اعضای خانواده به گَردگیری و ...

الف - خانه‌تکانی سیاسیون؛ از لاریجانی تا قالیباف!

alef.ir/vdchi6nx-23nx6d.tft2.html?338826

۲ روز پیش - یک طنزپرداز با استفاده از موضوع «خانه‌تکانی»، با برخی چهره‌های سیاسی شوخی کرده ...

عید نوروز|و|خانه تکانی دل|دانشکده پرستاری و مامایی|کاشان

nursing.kaums.ac.ir/Default.aspx?PageID=180

همه مشغول خانه تکانی هستند ,وسائلی را که فکر می‌کنند احتیاجی به آن‌ها ندارند دور می‌ریزند و در عوض وسائل جدید و با طرح‌های زیبا و دوست داشتنی می‌خرند. وسائلی را هم که ...

جملات و متن زیبا برای خانه تکانی ویژه عید نوروز 94

www.ramsarsms.com/.../جملات-و-متن-زیبا-برای-خانه-تکانی-ویژه-عی.ht...

دانلود اس ام اس خانه تکانی عید نوروز 94,اس ام اس جديد 1394.

خانه تکانی | چیدانه

www.chidaneh.com/tags/خانه-تکانی

خانه داری: کم کم به اوایل بهمن نزدیک می شویم و فصل فصل شست و شو خانه تکانی است! اما پیش از آنکه خانه تکانی را شروع کنید یک سوال را از خودتان بپرسید! آیا روش ...

کاریکاتور روز: آخرین خانه تکانی...! - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › عکس

۲ روز پیش - کاریکاتور روز: آخرین خانه تکانی...! منبع: خبرگزاری فارس. برچسب ها: کاریکاتور ، خانه تکانی ، آخرین. Bookmark and Share. X Share.

به سرعت برق و باد خانه تکانی کنید اما از کجا شروع کنیم ...

lifemag.ir › خانه و دکوراسیون › تکنیک های خانه داری

اگر مشغله کاری و برنامه های پایان سال هنوز به شما اجازه نداده خانه تکانی کرده و خانه را برای میزبانی از سال نو آماده کنید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا در کوتاه ...

برچسب ها - خانه تکانی - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/خانه%20تکانی

برچسب: خانه تکانی. عوارض استفاده بیش از حد از شوینده ها. داشته باشند دکتر علی ابراهیمی در آستانه خانه تکانی های... ابراهیمی افزود بهتر است افرادی که قصد خانه ...

خانه تکانی - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/6433/7144/87064

اشاره. روزهای پایانی هر سال در بسیاری از خانه ها و خانواده ها با سنت نیکو و پسندیده ای همراه است، سنت نظافت و خانه تکانی. در این روزها گرد و غبار از قسمت های مختلف منزل ...


مراقب این جانور خطرناک در خانه‌تکانی باشید! - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/medical/1458026820701713

۱ روز پیش - این جانور بقایایی از بدن خود به جا می‌گذارد که پراکنده شدن آنها در هوا و ورود آنها به راه‌های تنفسی موجب بروز آلرژی در افراد شده و در بدن افرادی که از قبل ...

خانه تکانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News ...

www.mehrnews.com/tag/خانه+تکانی

روزهای پایانی سال در خانواده های ایرانی با خانه تکانی و نو کردن همراه است. این گزارش مروری ... مراقب آسیب های خانه تکانی باشید/ استفاده نابجا از مواد شوینده. دبیر ستاد ...

[PDF]بسته آموزشی و اطالعاتی »خطرهای خانه تکانی«

iec.behdasht.gov.ir/uploads/cleaning[1].pdf

2. خانه تکانی، 6 خطر، 30 توصیه. بسته آموزشی و اطالعاتی »خطرهای خانه تکانی«. خانه تکانی، 6 خطر، 30 توصیه. اسفند برای بیشتر ما ایرانی ها مترادف است با آماده شدن ...

چه کسانی خانه تکانی نکنند؟ - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش فارس، کامران آزما درباره خانه تکانی قبل از عید نوروز گفت: متاسفانه بعضی از خانواده‌ها به طور یکجا و مداوم شروع به خانه تکانی می‌کنند که ...

توصیه هایی برای خانه تکانی - کدبانوی ایرانی

kadbanoo.net/توصیه-هایی-برای-خانه-تکانی/

توصیه هایی برای خانه تکانی - در این مطلب نکاتی درباره مدیریت زمان در خانه تکانی و توصیه هایی درباره رفت و روب و رعایت نکات ایمنی در تمیز کردن خانه عنوان می ...

خانه‌های ایرانیان با خانه‌تکانی میزبان بهار شد /خاک سال گذشته ...

namehnews.ir/.../خانه‌های-ایرانیان-با-خانه‌تکانی-میزبان-بهار-شد-خاک-سال...

روزهای شیرین و قشنگ نوروز باز هم از راه رسید و خانه ایرانی‌ها بعد از یک خانه تکانی جانانه، با زیبایی و تمیز به استقبال بهار رفته است.

نظافت

www.paknikalborz.ir/نکاتی-در-مورد.../مطالبی-در-مورد-خانه-تکانی.html

یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو ، خانه ‌تکانی است که کاری بسیار سخت و مشکل به نظر می‌رسد حتی ممکن است مقدار زیادی از وقتتان را بگیرد و نتوانید از آخرین ...

عید نوروز و خانه تکانی دل - موسسه خیریه مهر امام هادی (ع)

www.imamhadi.com/ایتام-خیریه/سرگرمي/عید-نوروز-و-خانه-تکانی-دل

نوروز در راه است و همه ما در تدارک خانه تکانی، دور ریختن وسایل ممکنه و تغییر دکوراسیون .همه این کارها مربوط به دنیای بیرون است اما دنیای درون چه؟ آیا دل و روح ما به خانه ...

اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 94 - جذاب

www.jazzaab.ir/eid-sms-humor-housecleaning-94.html

اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 94 طنز خانه تکانی پیامک خنده دار عید نوروز جملات طنز خانه تکانی متن های خنده دار خانه تکانی عید نوروز 94, اس ام اس طنز نوروز.

15 گام برنامه ریزی برای خانه تکانی 2 روزه | سال 94 | ماه محرم ...

norouz94.ir/1816/15-گام-برنامه-ریزی-برای-خانه-تکانی-2-روزه

اگر فکر می‌کنید خانه‌تکانی و حتی فراتر از آن خانه‌داری یک کار سنتی و بدون اصول و قاعده است، سخت در اشتباهید! دکتر«رامبد بــاران‌دوست» دکترای مدیریت، مشاور.

خانه تکانی اساسی...! - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی-5/495141-خانه-تکانی-اساسی

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه تکانی اساسی...! هم رسانی این مطلب را به ... خانه تکانی مظلومی در استقلال · از خانه تکانی در پارلمان تا حذف آیت الله مصباح از لیست خبرگان!

سبک زندگی اسلامی » روزمره » خانه تکانی بدون دردسر

www.islamiclife.ir/cat/dailylife/1391/12/001303.php?q=print

ماه اسفند که آغاز می‌شود، رویداد بزرگی به نام خانه تکانی به صورت کاملاً مترقبه! چهار ستون خانه را به حرکت در می‌آورد. از آشپزخانه و کابینت‌ها و ظرف و ظروف گرفته تا ...

توصیه‌های یک متخصص ارتوپد برای خانه‌تکانی - قدس آنلاین

www.qudsonline.ir/detail/News/360550

۶ ساعت پیش - ‌خانه تکانی از جمله آداب کهن ایرانیان در استقبال از سال نو و به معنای نظافت کامل خانه است که نتیجه آن می‌تواند بسیار خوشایند و مطبوع باشد؛ اما در ...

7 مرحله برای خانه تکانی شب عید - تالاب

www.talab.ir/housekeeping/wash-taint/7-steps-for-cleaning-eve.html

خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد.

ایرنا - به سلامتی خانه تکانی کنید

www.irna.ir/fa/News/81986258/

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهران- ایرنا- خانه تکانی از جمله آداب کهن ایرانیان در استقبال از سال نو و به معنای نظافت کامل خانه است که نتیجه آن می تواند بسیار خوشایند و مطبوع ...

توصيه ايمني آتش نشاني يزد براي خانه تكاني - show-content ...

www.yazd.ir/web/.../-/توصيه-ايمني-اتش-نشاني-يزد-براي-خانه-تكاني

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني يزد، سيدعباس ميرشمسي مديرعامل سازمان اظهار داشت : به منظور ايمني هرچه بيشتر محيط خانه و تندرستي اعضاي ...

خانه تکانی و خانه داری عید نوروز 95 | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/category/183731

برای جلوگیری از بروز مشکلات تنفسی، هرگز مواد شوینده را با هم مخلوط نکنیدبا نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، خانه تکانی و تمیز کردن خانه را در پیش رو داریم که ...

تولدی دوباره - (جلسه 28 ) خانه تکانی ذهنی

thewitch151.blogfa.com/category/29

چون خيلي حرف براي گفتن دارم،پس بي مقدمه بريم سراغ بقيه ي تمرينات _ تولد دوباره يا خانه تكاني ذهني _ كه همون جور كه مي دونين، تمريناتيه كه در نهايت باعث " دوست ...

پادکست بیست و پنجم - خانه تکانی - آشپزی

ashpazbashy.com/پادکست-بیست-و-پنجم-خانه-تکانی/

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پادکست شماره ۲۵. محتوای این پادکست جایگزین مشاوره و درمان توسط پزشک و متخصص تغذیه نمی باشد ! خانه تکانی. نظافت کامل خانه در روزهای پایانی ...

عروس دهه شصت - خانه تکانی برای مادر شوهر

zarrinpur94.blogfa.com/post/37

خانه تکانی برای مادر شوهر. این مادر شوهر عزیز ما با اون اخلاق خوبش انتظار داشت که من یک عروس نمونه وهمه چی تموم باشم براش. دم به دیقه خونه ما باشن با پنج تابچه ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 486
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 2,229
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,521
  • بازدید ماه : 5,521
  • بازدید سال : 135,636
  • بازدید کلی : 8,103,071