loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 304 نظرات (0)

KHABARNEWSS.IR  

سایت خبر نیوز, بروز ترین سایت خبری و مد وزیبایی

 

10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار

 

درمان خانگی ، روشهای درمان خانگی

هر چند اغلب ما به وسایل و خوراکی های اطرافمان با یک دید می نگریم و از خواص مختلف آنها بی خبر هستیم.اما همین وسایل به ظاهر ساده می توانند بسیاری از مشکلات جزئی و اضطراب های ما را یه صورت خانگی درمان کنند.

انواع روشهای درمان خانگی ساده

هرچند اغلب اوقات از اثرات مثبت این وسائل یا خوراکی ها غافل هستیم اما آگاهی از تاثیرات مثبت آنها و استفاده از این روش های خانگی به ظاهر عجیب می تواند به از بین بردن بسیاری از استرس ها و مشکلات جزئی اما دائمی روزمره کمک کند.درمان برخی مشکلات سلامتی آسان تر از آن چیزی است که تصور می کنیم.

بهتر است افراد راهکارهای ساده حل مشکلات روزمره را یاد بگیرند تا هم در زمان و هزینه صرفه جویی شده و هم سریع تر به نتیجه برسند.
 
کاهش سردرد با دستمال پارچه ای
یک دستمال را به دور سرتان ببندید و گره ی آن را محکم کنید تا وجود فشار در نقاط مختلف سر احساس شود. این کار باعث کاهش خون رسانی به سر شده و سردرد ناشی از تورم عروق خونی سر را کاهش می دهد.
می توانید دستمال را با سرکه خیس کنید که بهتر کارساز شود، ولی شاید بوی سرکه آزارتان دهد.
توقف خون دماغ با گیره لباس
اغلب خونریزی بینی یک معضل بزرگ محسوب می شود و هر کس سعی می کند با یک روش درست آن را متوقف کند. اما ما یک پیشنهاد متفاوت برایتان داریم.
صاف بنشینید و سر خود را به سمت جلو خم کنید و یک گیره لباس به بینی تان بزنید و بگذارید 10 دقیقه روی بینی تان بماند. شاید به نظر مضحک باشد، اما واقعا کارساز است.
 
درمان های خانگی جالب ، روشهای درمان خانگی ، انواع روش درمان خانگی
 
 کاهش درد پا با مداد  
آیا کفش هایتان بیش از اندازه تنگ است؟ آیا در طول روز زیاد راه می روید؟ آیا برای طولانی مدت می ایستید؟ خب بهتر است برای خلاص شدن از شر درد پاهایتان یک ورزش ساده را امتحان کنید. چند مداد کف زمین بگذارید و کف پاهایتان را روی آن ها حرکت دهید تا بی قراری پاها کاهش یابد.
 
ترمیم ناخن شکسته با قوطی کبریت  
اگر سر ناخن هایتان بشکند، محل شکستگی زبر می شود و نیاز به سوهان ناخن پیدا می کند.
اگر در دسترس تان سوهان ناخن ندارید (مثلا اگر در مسافرت هستید)، می توانید از قسمت زبر جعبه کبریت (محل روشن کردن چوب کبریت) برای سوهان کشیدن ناخن استفاده کنید.
 
استفاده از نوار چسب برای پوشاندن تاول
تاول پشت پاشنه پا یکی از دردآورترین مشکلاتی است که برایمان پیش می آید. این مشکل اغلب با پوشیدن کفش های تنگ ایجاد می شود و راه رفتن را سخت می کند. یک گاز استریل را به شکل مربع تا کنید و با یک نوار چسب آن را به محل تاول بچسبانید. با این روش راه رفتن راحت تر می شود.
 
بهبودی بریدگی پوست با بادکنک  
وقتی دستمان را با یک چاقو و یا هر شی دیگری می بریم تا مدت ها حواسمان هست که محل بریدگی خیس نشود و کاملا خشک بماند تا به طور کامل بهبود یابد که البته این کار تقریبا غیر ممکن است. 
پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید ظرف بشویید و یا استحمام کنید، انگشت تان را درون یک بادکنک کرده و با یک کش انتهای آن را ببندید تا خیس نشود. به همین سادگی!
 
آتل بندی موقت با چوب بستنی  
اگر انگشتتان دچار شکستگی شود باید به پزشک مراجعه کنید، اما تا رسیدن به بیمارستان بهتر است با چوب بستنی و باند آن را به طور موقتی ببندید.
 
حذف تراشه ها با نوار چسب  
ممکن است تا به حال برایتان پیش آمده که تکه های کوچک چوب وارد دستتان شده و نتوانسته اید به راحتی و حتی با موچین آن ها را بیرو بیاورید.
برای این کار می توانید یک نوار چسب روی دست تان بگذارید و وقتی خوب به تراشه چوب چسبید، آن را جدا کنید. امکان دارد که تراشه از دست تان خارج شود. برای خارج کردن تیغ گیاهانی مانند کاکتوس نیز می توانید از این روش استفاده کنید.
 
رفع عفونت ادراری با جوش شیرین  
1.4 قاشق چایخوری جوش شیرین را با مقداری آب ترکیب کرده و بنوشید. این محلول خاصیت شبه آ نتی بیوتیکی دارد و با قلیایی ساختن محیط مثانه از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند. در صورت ابتلا به عفونت های ادراری می توانید موقتا و تا مراجعه به پزشک ازاین محلول استفاده کرده و تکثیر باکتری ها را کاهش دهید.
 
درمان حالت تهوع با زیتون یا لیموترش 
بیماری سفر موجب ترشح بیش از حد بزاق دهان می شود و فرد را دچار حالت تهوع می کند. ترکیب های موجود در زیتون یالیموترش با خشک کردن دهان حالت تهوع را از بین می برند.

10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار  

 

 

 

 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار - نمناک

namnak.com/28158-10-روش-درمان-خانگی-جالب.html

درمان خانگی و روشهای درمان خانگی جالب و درمان خانگی عفونت ادراری و درمان خانگی حالت تهوع و درمان سردرد با روش خانگی و ترمیم ناخن شکسته را در نمناک مشاهده کنید.

10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار - جوونی

www.javuni.ir/news/52386

۳ ساعت پیش - هرچند اغلب اوقات از اثرات مثبت این وسائل یا خوراکی ها غافل هستیم اما آگاهی از تاثیرات مثبت آنها و استفاده از این روش های خانگی به ظاهر عجیب می ...

10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار | عکس های داغ جدید

kosmodisk.ir/10-روش-درمان-خانگی-جالب-و-خنده-دار2016-03-10/

10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار. مارس 10, 2016. عکس داغ جدید. هر چند اغلب ما به وسایل و خوراکی های اطرافمان با یک دید می نگریم و از خواص مختلف آنها بی خبر هستیم.

10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار | اولین ها

news.avalinha.com/post/490468.html

هر چند اغلب ما به وسایل و خوراکی های اطرافمان با یک دید می نگریم و از خواص مختلف آنها بی خبر هستیم.اما همین وسایل به ظاهر ساده می توانند بسیاری ا.

تصاویر برای 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دارگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار3 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار3 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار

نتیجه تصویری برای 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار

نتیجه تصویری برای 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار

تصاویر بیشتر برای 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار

پورتال ایران ناز شامل مطالب جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس ...

www.irannaz.com/

عکس,فال,اس ام اس,عکس های خنده دار,طنز,فال حافظ,تاروت,عکس های بازیگران,پزشکی و سلامتی,جالب,رژیم غذایی,لاغری,تغذیه,عکس دختر,مدل,مدل لباس ... عکس های جالب و دیدنی روز شنبه 10 تیر 1391 ... پرستو صالحی از حیوان خانگی اش عکس آتلیه ای گرفت ... هفت روش مطمئن برای کاهش اشتها و کاهش وزن ... درمان بیماری صرع به کمک کِرْم!

بهترین روشهای درمان گرفتگی بینی - که

www.irannaz.com/news_detail_13322.html

در صورتی كه علائم ذكر شده بیش از 10 روز به طول انجامید، اگر بیش از 3 روز ادامه داشت، در صورتی ... این ضد احتقان‌ها برای درمان گرفتگی بینی و حساسیت افراد به گرده و نیز بهبود علائم ویروسی ... پس از سرد شدن از آن به عنوان اسپری خانگی استفاده كنید ولی در مصرف آن زیاده روی نكنید. .... عکس هایی جالب و خنده دار از افراد عکس خراب کن!

کانال تلگرام آکاایران

www.akairan.com/maghalat-persia/social/telegram-channel.html

۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لاغری تان را با این روش ها همیشگی و ماندگار کنید! .... ما روزانه مطالب مفید و جالبی را برای شما ارسال خواهیم کرد که از خواندن آنها شگفت زده خواهید شد. .... درمان چربی اضافی خون وکبد ونیز برای بزرگی غیرطبیعی کبد 10- داروی گیاهی ... 11 – داروی گیاهی برای بواسیر خارش دار 12- داروی گیاهی برای بواسیر چرکی وخونی ...

15 راه برای درمان‌ خانگی سکسکه - بیتوته

www.beytoote.com/health/malady-remedy/cure-hiccups1-home.html

درمان بیماری درمان سکسکه نگه داشتن نفس درمان‌ خانگی سکسکه, سکسکه‌,علل ایجاد ... خنده‌ شدید یا احساسات‌ قوی‌ ... 10. خوردن یک قاشق سرکه 11. نوشیدن آب به حالت دراز کشیده و خوردن از سمت مقابل لیوان ... متن را بخوانید خودش تایپ خواهد شد/ جالب ... فال و طالع بینی · مطالب طنز و خنده دار · اس ام اس های جالب · معما و تست هوش · خواندنی دیدنی ...

پزشکی و سلامتی - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_16.html

پزشکی و سلامتی,بیماری ایدز,داروهای گیاهی,اعتیاد,درمان زود انزالی,بهداشت کودکان,پزشکی,طب سنتی ... روش های درمان بیماری هایی که باعث عرق کردن زیاد می شوند ... یوگای خنده چه فوایدی دارد؟ ... مطالبی جالب درمورد مسائل اورژانسی حمله قلبی ... به کمک 10 قدم از پوکی استخوان دور شوید +عکس ... عکس های خنده دار و بامزه از سوژه های خارجی.درمان سریع اسهال - تالاب

www.talab.ir/health/malady-remedy/treatment-of-diarrhea.html

اسهال و درمان آن اسهال بیشتر در فصل گرما رخ میدهد برای درمان اسهال این مقاله را کامل مطالعه نمایید ... خوردن مایعات، بهترین روش جایگزینی آب از دست رفته بدن است. ... 10- سیب را می توان برای برطرف کردن اسهال حتی برای کودکان به کار برد. ... ابتکار جالب برای جلوگیری از سرطانی شدن آب در آمریکا ... عکسهای خنده دار از سیاستمداران جهان.

بهترین روشهای درمان گرفتگی بینی - که

www.irannaz.com/news_detail_13322.html

در صورتی كه علائم ذكر شده بیش از 10 روز به طول انجامید، اگر بیش از 3 روز ادامه داشت، در صورتی ... این ضد احتقان‌ها برای درمان گرفتگی بینی و حساسیت افراد به گرده و نیز بهبود علائم ویروسی ... پس از سرد شدن از آن به عنوان اسپری خانگی استفاده كنید ولی در مصرف آن زیاده روی نكنید. .... عکس هایی جالب و خنده دار از افراد عکس خراب کن!

۸ درمان خانگی خنده دار | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران

www.wikifeed.ir/list/۸+درمان+خانگی+خنده+دار.html

۸ درمان خانگي خنده دار درمان برخی مشکلات سلامتی آسان تر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ... روش های خانگي درمان موخوره شامل موارد زیر می باشند: _ یک لیوان شیرین بیان را در سه لیوان آب ... میلیارد تومان 24 مرکز درمان ناباروری تجهیز و بازسازی می‌شوند و هفت مرکز سطح سه و 10 مرکز ... نکته جالب عکس خنده های علی پروین و فردوسی پور.

26 درمان خانگی برای دردها بدون دارو - آکا - آکاایران

www.akairan.com/health/tebsonati.../20121229223830.html

۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درمان خانگی برای دردها بدون دارو ,نعنا برای سندرم روده , چای سیاه برای سوختگی ... با مطالعه این 26 روش بسیار ساده ممکن است درمان دردهایتان را پیدا کنید. ..... آکاایران: 10 گیاه دارویی که عفونت را از بدن دور میکند آکایران :برخی عفونت ها سطحی .... تصاویر دیدنی از شهر پاریس · عکس های جالب از سوژه های خنده دار سری 17 ...

عكس جالب | تصاوير جالب و خنده دار روزانه | 10 مهر | ديدنيها ...

baelm.ir › سرگرمي › ديدنيها

عكس خنده دار حيوانات ،طبيعت ، عكس و تصاوير ديدني و جالب عكس خنده دار حيوانات ،طبيعت ، عكس و تصاوير ديدني ... آخرین و جدیدترین روش درمان ویتیلیگو ( برص لک و پیس ) ... روش های خانگی برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن ).

10 راه برای درمان افسردگی که می‌تواند جایگزین داروهای ...

1pezeshk.com/archives/2015/04/10-ways-to-treat-depression.html

۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در آیین بودا این ۱۵ دقیقه خنده برابر با ۴ ساعت عبادت است! ... موثرترین و بهترین روش درمان افسردگی همراه ساختن روان درمانی و ورزش است. ... حتی می‌توانید بخش کوچکی از مواد غذایی خود را در گلدان‌های خانگی ..... افتاد که اعصابمو بیش از پیش خراب کرده و جالب هم اینکه خودم مقصرش نبودم. ..... با آرد سبوس دار کنید.

15 روش خانگی و آسان درمان آفتاب سوختگی - فراناز

www.faranaz.com/15-home-and-easy-way-to-treat-a-sunburn.html

15 روش خانگی و آسان درمان آفتاب سوختگی را در این بخش از پورتال فراناز گردآوری ... خنده دار و باحال · طنزجالب باحال روزهای من و بابام در طول هفته · انشاء خنده دار و جالب یک ... 10. آرد نخود آرد نخود را با یک قاشق چای خوری زردچوبه و خامه مخلوط کنید تا خمیر ...

زیبایی پوست,رنگ مو,ریزش مو,سفید شدن مو,کپک زدن مو,تاتو ...

www.jazzaab.ir/news_cats_32.html

مدل مو,رنگ مو,مدل مو مردانه,مو,ارایش مو,تقویت مو,درمان ریزش مو,ریزش مو,آرایش مو,انواع رنگ ... آشنایی با 10 ملکه کنونی جهان + عکس ..... چند روش خانگی برای درمان جوش صورت .... ساختمان هایی با طراحی عجیب و جالب + تصاویر ... طلاق‌های عجیب و خنده‌دار ایرانی !

تخم نطفه دار | دستگاه جوجه کشی | فروش ماشین جوجه کشی ...

www.notfe.com/

بانک تخم نطفه دار کشور، فروش تخم نطفه دار جوجه کشی،دستگاه جوجه ... فروش دستگاه پرکن مرغ خانگی سایز کوچک مناسب پرکنی مرغ،بلدرچین،کبک در ..... جوجه بلدرچین ماشین جوجه کشی ، تغذیه جوجه بلدرچین بیماری بلدرچین و روش های ... درمان بیماری های طیور خانگی به وسیله مصرف میوه جات ... ترمز جالب و خنده دار غاز رو از دست ندین.

6 روش جالب برای تقویت شنوایی

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=284704

۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 6 روش جالب برای تقویت شنوایی ... آلفا لیپوئیک اسید، استیل ال کارنیتین، ال گلوتاتیون و کوآنزیم کیو 10 اشاره کرد. ... اما یک خبر جالب: مطالعات جدید نشان داده اند جویدن آدامس می تواند خطر افت ... 8 درمان خانگی که خنده دار به نظر می.


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

استایل ستاره های ایرانی، از نیکی کریمی تا بهرام رادان!!!

www.downloadfun7.ir/news/5639

۱ ساعت پیش - ترکیبی از اسپرت و کلاسیک در استایل بهاره افشاری که اتفاقا جالب توجه است. .... 10 روش درمان خانگی جالب و خنده دار · طرز تهیه ران مرغ با آجیل ...

گالری عکس های جالب و خنده دار همراه توضیح 2015 - نمکستان

namakstan.ir › جوک تصویری

عکس های جالب و خنده دار همراه توضیح,عکس های جالب و خنده دار برای فیس بوک,عکس های جالب و خنده دار وطنی ... عکس های خفن ، عکس های خنده دار در این مطلب عکس های جالبی را برای شما عزیزان اماده کرده ایم که می ... دو تا حیوون خانگی خیلی معمولی ! .... راه ها و روش های موثر برای آرام کردن نوزاد بی .... علل ریزش مو بعد از زایمان و آموزش راه های درمان آن ...

مجله اینترنتی دلگرم | آخرین اخبار-زناشویی-سلامت و سبک ...

www.delgarm.com/

چگونه سرطان را با کندر درمان کنیم؟ ... اس ام اس خنده دار و توپ 14 اسفندماه ... مدل کفش زنانه مشکی چرم پاشنه دار ... مدل کفش عروس پاشنه 10 سانتی جدید ... علت چرب شدن مو چیست + روش از بین بردن چربی مو .... عکس های رنگارنگ جدید در عین حال جالب ... فیلم سینمایی دلتنگی های عاشقانه به شبکه های خانگی راه یافت!! فیلم سینمایی ...

سایت تفریحی و سرگرمی* همه چی از همه جا *

alborz-pic.mihanblog.com/

۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نوع مطلب : مطالب جالب و خواندنی، گالری عکس، عکس های فیلم و سریال، ... رویای قهرمانی خانگی برزیل زیر ۷ گل آلمان دفن شد ... نشان داده شده است كه مخلوطی از عسل و دارچین بسیاری از بیماریها را درمان می‌كند. ... خواننده و بازیگر ایرانی (53) · عکس های فیلم و سریال (2) · عکس های خنده دار (33) · عکس های خبری (23) · عكس های ...

خنده - صفحه اصلی

srchyar2.ir/blg/maajan/145752979032ap4

... شب شهادت زهرا سلام الله ع · توسعه سازماني و اصلاح ساخ · 10 روش برتر براي افزايش ر ... اس ام اس خنده دار نوروز 95 پرتال جامع سرگرمی و تفریحی سرچیار 24 - اس ام اس خنده دار نوروز 95 - جدیدترین اخبار، سرگرمی، اس ام اس، کلیپ موبایل، عکس جالب و خنده .... daneshjoo9494.blogfa.com - 8 درمان خانگی خنده دار ,daneshjoo9494, Blog

کلیپ جالب و خنده دار از حمام کردن طوطی | مرکز حیوانات خانگی

centerpets.ir › صوتی و تصویری

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت پرکنی و درمان کامل پرکنی کاسکو. 14 views ... کلیپ جالب و خنده دار از حمام کردن طوطی این فیلم رو حتما ببینید. در این فیلم نحوه حمام کردن ...

13 درمان خانگی برای سکسکه ! - آلامتو

www.alamto.com › مجله خبری

۲۷ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - درمان سكسكه,درمان‌هاي دارويي سکسکه,روش‌هاي جديد درمان سکسکه‌,از بین بردن سکسکه,روش درمان سکسکه مقاوم,روش درمان سکسکه,سکسکه,بهداشت,درمان,سلامت. ... مطالب جالب · باهوش‌ترین حیوانات دنیا کدامند؟ ... 1 نگه داشتن نفس و شمردن به آرامي از 1 تا 10. 2 نفس کشيدن داخل .... اس ام اس خنده دار جدید تیرماه. ﺑه یارو ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻭﺭﺕ ﺑﻪ ...

اخبارجهانی | 8 روش درمان خانگی خنده دار

www.newsglobal.ir/news/persianv/.../8-روش-درمان-خانگی--خنده-دار.html

۲۱ ساعت پیش - 8 درمان خانگی خنده داردرمان برخی مشکلات سلامتی آسان تر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ... قطع یارانه نقدی 10 دهک در سال آینده ...

بیماری بَرَص، پیسی، لک و پیس یا ویتیلیگو (10 عکس ...

topnop.ir › همه آلبوم ها › عکس های خبری

۱۵ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - (متن از ویکی پدیا) ,تاپ ناپ - جدیدترین ، عجیب ترین ، جالب ترین و زیبا ترین عکسهای سراسر وب بصورت روزانه. ... تركيب خنده دار چهره مشاهير (23 عكس) ...... مبتلا هستم و هر روش درمانی رو امتحان کردم از داروی گیاهی و بیمارستان رویان اما .... یک پنجم سرکه خانگی انگور دو پنجم عسل و دو پنجم دیگر را عرق نعنا بریزید ...

عصر ايران

www.asriran.com/

هموروئید را با درمان های خانگی پیشگیری و درمان کنید. - زنجفیل

www.zanjefil.com/درمان-خانگی-هموروئید-بهترین-راه-برای-پ/

آب تربچه برای درمان خانگی هموروئید. یک چهارم فنجان آب ... سرکه سیب. درمان خانگی بواسیر با سرکه سیب ... لاغری بدون رژیم و ورزش به روش پزشک ژاپنی · 1 هفته قبل ...

بواسیر از علائم تا درمان های طبیعی - نمناک

namnak.com/12744-بواسیر-از-علائم-تا-درمان-های-طبیعی.html

شما می توانید با شناخت علائم بواسیر درمان های خانگی بواسیر را دنبال کنید. ... امکان دارد خون قرمز روش به صورت رگه هایی در اجابت مزاج دیده شود یا به دنبال اجابت مزاج ...

پیشگیری و درمان بواسیر به روش های خانگی | شفاجو

shafajoo.com/content/.../پیشگیری-و-درمان-بواسیر-به-روش-های-خانگی

۹ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بواسیر یا هموروئید ورم، درد و خونریزی در رگ های ناحیه مقعد است. در این مقاله به روش های درمان بواسیر و پیشگیری از بواسیر و جلوگیری از بدتر شدن ...

جام نیوز :: JamNews - بواسیر را به راحتی درمان کنید

www.jamnews.ir/detail/News/244147

۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امكان‌ دارد خون‌ قرمز روش‌ به‌ صورت‌ رگه‌هایی‌ در اجابت‌ مزاج‌ دیده‌ شود یا به‌ ... درمان های خانگی باعث کاهش فشار درقسمت مقعد و کاهش میزان بواسیر می شود.

هموروئید و درمان های خانگی آن

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=272080

۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خبر خوب تر آنکه بیشتر افراد قادر خواهند بود، با به کار گیری روش های درمانی خانگی و نیز ایجاد تغییراتی در سبک زندگی از بسیاری عوارض آن ...

برای درمان بواسیر چه باید کرد؟- هایپرکلابز

hyperclubz.com/main/paper.aspx?id=5864

واقعیت این است که این بیماری بسیار عادی است و اگر به روش صحیح درمان شود تا ابد شخص ... درمانهای خانگی باعث کاهش فشار درقسمت مقعد و کاهش میزان بواسیر میشود.

دکتر مهرداد رضایی - درمان بواسیر در منزل

drmehrdadrezaie.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=143&pageid...

سوال : چند روزی است دچار بیماری بواسیر خارجی شدم در صورت امكان راه حل های درمان بیماری از طریق دارو و درمان های خانگی و گیاهی را معرفی نمایید . چه مدت طول می كشد تا ...

چگونه درمان های خانگی بواسیر را بشناسیم | pHow.ir

phow.ir › سلامتی › نکات سلامتی › بیماریها

۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بواسیر درد در ناحیه باسن است که البته باید بدانید چطور آن را در منزل، درمان کنید. در این چگونه درمان های خانگی بواسیر یا هموروئید را برایتان ب.

درمان بواسیر به روش سنتی - پرشین طب

persianteb.com/درمان-بواسیر-به-روش-سنتی/

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درمان بواسیر به روش سنتی,بواسیر,با بواسیر چه کنیم,بواسیر و طب سنتی ... درمان های خانگی بواسیر · راه های سنتی درمان بواسیر را بشناسید!

درمان بواسیر با داروهای گیاهی - بیتوته

www.beytoote.com/health/cure.../hemorrhoid1-treatment-herbs.html

سه شنبه, 18 اسفند 1394. سلامت و بهداشتداروهای گیاهی و طب سنتیدرمان بواسیر با داروهای گیاهی .... رایج ترین مشکلات پا و روش های درمان آن · دارو, زمان مصرف دارو ...

جستجوهای مربوط به روش درمان خانگی

درمان خانگی بواسیر خارجی

درمان گیاهی بواسیر

درمان بواسیر خارجی بدون جراحی

درمان بواسیر در طب سنتی

درمان قطعی بواسیر

داروی بواسیر

عکس بواسیر

درمان بواسیر داخلی

26 درمان خانگی برای دردها بدون دارو - آکا - آکاایران

www.akairan.com/health/tebsonati.../20121229223830.html

۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درمان خانگی برای دردها بدون دارو ,نعنا برای سندرم روده , چای سیاه برای ..... اگر مشکل شما جدی است، توصیه های پزشک شما از روش درمان خانگی بهتر است.

تبخال و چند درمان خانگی موثر • دونفره

2nafare.com › سلامت

درمان خانگی و طب سنتی تبخال با وازلین، نمک، آّلیمو و جوش شیرین. پیشگیری از زدن تبخال با یخ. روش های موثر برای درمان تبخال.

تعریف شوره سر ، علت شوره و روشهای درمان خانگی - بیتوته

www.beytoote.com/attire/hair/dandruff4-home-methods.html

تعریف شوره سر ، علت شوره و روشهای درمان خانگی تعریف شوره سر,علت شوره سر,درمان خانگی شوره سر , مبارزه با شوره سر,ايجاد شوره سر,خلاص شدن از شوره سر.

درمان حساسیت فصلی با روشهای خانگی و گیاهی | مرجع سلامت و ...

parsivenus.com/?q=درمان-حساسیت-فصلی-با-روشهای-خانگی-و-گیاهی

حساسیت یا آلرژی بهاره که تحت عنوان التهاب یا ورم غشای مخاطی بینی آلرژیک یا رینیت آلرژیک نیز نامیده می شود، در اثر پاسخ بدن به آلرژن ها یا عوامل حساسیت زای ...

۹ ماده طبیعی برای درمان خانگی دندان درد - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت

۹ ماده طبیعی برای درمان خانگی دندان درد. چند قطره عصاره وانیل را روی ... روش طبیعی دیگر برای خلاصی از دندان درد، استفاده از لیموترش است. لیموترش حاوی ویتامین ...

درمان‌ های خانگی برای زانو درد - پارسی طب

fa.parsiteb.com/درمان‌-های-خانگی-برای-زانو-درد/

صفحه اصلی دانستنیهای پزشکی درمان‌ های خانگی برای زانو درد. خانگی زانو درد ... کمپرس سرد : بهترین و ساده‌ترین روش برای کاهش درد و تورم زانو است.سرما باعث تنگ ...

۱۷ راه درمان خانگی باورنکردنی کـه واقعاً مؤثرند! | نازخاتون

www.nazkhatoon.net/۱۷-راه-درمان-خانگی-باورنکردنی-کـه-واقع

روغن لیمو بهترین درمان گیاهی برای تبخال است. لیمو خاصیت ضد ویروسی دارد که از بروز تبخال جلوگیری می کند. چای روغن لیمو را با دم کردن ۲ تا ۴ قاشق غذاخوری لیمو ...

درمان خانگی سردرد میگرنی - مجله بانوان باغ دارو

baghdaroo.com/home-remedies-for-migraine/

شاید استفاده از کمپرس یخ متداول ترین درمان خانگی برای رهایی از سردردهای تنشی و نیز سردردهای میگرنی ... روش دیگر این است که دو قاشق غذاخوری کنجد را گرم کنید.

روش هاي درمان خانگي عفونت قارچي و خارش واژن در زنان - هفت گنج

7ganj.ir › سلامت › سلامت جسمي

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روش های درمان خانگی عفونت قارچی و خارش واژن در زنان ... با ما همراه شوید تا با علائم، روشهای پیشگیری و درمان این مشکل در خانه آشنا شوید… دکتر زنان.

راه درمان خانگی زگیل - نیک صالحی

www.niksalehi.com/pezeshki/view/051366.php

زگیل های معمولی در کودکان را می توان با استفاده از داروی سالیسیلیک اسید با غلظت کمتر از شش در صد بطور روزانه درمان کرد. در این روش مصرف دارو تا مدتها نیاز است ...


چند روش درمان خانگی برای از بین بردن جوش های صورت

jamejamonline.ir/sara/2104616668558998285

۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رو به روی آینه ایستاده اید و مدت ها مشغول ریشه کن کردن جوش های ریز و درشت روی صورتتان می شوید، جوش هایی که امروز ازبین می روند و فردا دوباره سر ...

روش های خانگی برای پیشگیری و درمان عفونت های دستگاه ...

baelm.ir › پزشكي و سلامت ، آشنايي با روش هاي درمان بيماري ها

فراموش نکنید که این کار در دوران پریود ممنوع است با این کار سردی را وارد تخمدان ها کرده و این کمی سرکه خانگی را در آب بریزید و مهبل را با آن بشویید روزی چند.

راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی

www.hidoctor.ir/86609_راه-حل-های-درمانی-خانگی-برای-فیبروم-رحم.html/

۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این راه و ور ش های ساده می توان از شر فیبروم رحم جان سالم بدر برد.

9 راه کار خانگی درمان کهیر و اگزما

pezeshksonati.com/showcontent.aspx?pageid=508&ArticleID=341

در اینجا به مهم ترین راه کار های خانگی درمان کهیر و اگزمای پوستی اشاره می کنیم. ... چند قطره از عصاره دانه گریپ فروت علاوه بر درمان کهیر، خارش آن را نیز تسکین می‌دهد.

روش درمان خانگی پوسیدگی دندان‌ها

www.fardanews.com/fa/news/.../روش-درمان-خانگی-پوسیدگی-دندان‌ها

۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش درمان خانگی پوسیدگی دندان‌ها. استفاده از مکمل های غذایی مانند منیزیم،ژلاتین و روغن کبد ماهی هم توطیه می شود و بهداشت دهان و دندان هم که در راس تمامی ...

روش های درمان بواسیر ،هموروئید و شقاق - درمان خانگی بواسیر

anokryo.blogfa.com/tag/درمان-خانگی-بواسیر

روش های درمان بواسیر ،هموروئید و شقاق - درمان خانگی بواسیر - آشنایی با روشهای درمان هموروئید و بواسیر.

روش های درمان خانگی عفونت قارچی و خارش واژن در زنان | خط برتر

www.khatebartar.com/.../روش-های-درمان-خانگی-عفونت-قارچی-و-خارش-واژ...

عفونت قارچی و خارش واژن که بی تردید هر زنی تجربه اش را دارد. با ما همراه شوید تا با علائم، روشهای پیشگیری و درمان این مشکل در خانه آشنا شوید دلایل سوزش و خارش واژن.

زیبایی و بهداشت پوست و مو | خال گوشتی - روش های درمانی ...

irancook.ir/zibae/darman-khal-goshti/1694/

زیبایی ایران کوک | روش های درمانی خانگی رفع خال های گوشتی : مقداری صابون بر روی لیف حمام بمالید و محل مربوط به خال گوشتی را با صابون و آب سرد بشویید ...

روش های جالب و خانگی برای درمان شوره سر - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک

۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش های جالب و خانگی برای درمان شوره سر. با انجام این راهکارها به راحتی از شوره سر خلاص شده و در وقت و پول خود صرفه جویی کنید. به گزارش خبرنگار ...

خبرگزاری تسنیم - روش های موثر خانگی در درمان بیماری های معده

www.tasnimnews.com/fa/.../روش-های-موثر-خانگی-در-درمان-بیماری-های-معد...

۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: یک متخصص طب سنتی روش های موثر درمان برای بیماری های گوارشی را تشریح کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 438
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 7,004
  • بازدید سال : 105,330
  • بازدید کلی : 8,072,765