loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 278 نظرات (0)

X 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار X راههای رسیدن به موفقیت در کسب و کار X 15 راه ساده برای رسیدن به موفقیت X پنج توصيه‌ ثروتمندترين مرد جهان براي موفقيت در كسب و كار ... X راههای رسیدن به موفقیت در کار - X میلیونر شو: 7 راه ساده برای جذب پول بیشتر X 15 راه ساده براي رسيدن به موفقيت X 7 چالشی که افراد موفق بر آنها غلبه می کنند X راه موفقیت - با این 10 روش پول و ثروت را به سمت خود جذب کنید X 7 نصیحت معروف و رایج که عمل کردن به آنها باعث شکست شما X هفت چیز که مانع از دستیابی به موفقیت توسط شما می‌شوند . X روانشناسی موفقیت - مقالات خانه و خانواده و روانشناسی X 30 کار طاقت فرسا (اما مهم) که برای موفقیت باید انجام دهید X کلیدهای طلایی موفقیت - 7 راه برای رسیدن به آرامش ذهنی .. X وب سایت کارآفرینی : همه چیز درباره كسب و كار X تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای X پاورپورینت هفت مانع موفقیت X ۲۶ تکنیک بزرگ از رازهای رسیدن به موفقیت X سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک X سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک وقتی شما حس می کنید که می خواهید همیشه در کسب و کارتان مشغول باشید اما به جاییکه می خواهید نمی رسید، این مسئله می ... 

7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

 

رسیدن به موفقیت ، راههای رسیدن به موفقیت

رسیدن به موفقیت و تمرکز بیش از اندازه روی کسب و کار، آن هم در دورانی که به فکر رشد هستید،دور از انتظار نیست به شرطی که بتوان از برخی عادت های اشتباه دوری کرده و آنها را مدیریت کنید.

راههای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

شاید این جمله را شنیده باشید که «80 درصد از موفقیت های شما ناشی از تنها 20 درصد از تمامی تلاش هایتان است.» جمله ی مذکور به وضوح این موضوع را بیان می کند که 80 درصد از فعالیت هایی که ما برای رسیدن به موفقیت انجام می دهیم ارزش پایینی دارند و به نوعی بیهوده هدر می روند.

در این مقاله قصد داریم 7 مورد از این فعالیت ها که همان عادت های وقت کش هستند را به شما معرفی کنیم تا شما هر چه زودتر از شر آن ها خلاص شوید.اگر می خواهید موفقیت بیشتری به دست آورید، دو راه پیش رو دارید که یکی از آن ها بدست آوردن زمان بیشتر در طول روز است و دیگری حذف فعالیت های وقت گیری است که در طول روز انجام می دهید. مشکل اما اینجاست که بیشتر این فعالیت های غیرمفید خیلی زود تبدیل به عادتی در زندگی ما می شوند و ما بدون اینکه حتی متوجه باشیم در حال انجام آن ها هستیم و بدون هیچ فکری شاید هر روز مرتب آن ها را انجام می دهیم.
زمانی که شما آن کار های غیر مفید را از زندگی خود ریشه کن کنید و جای آن را با همان 20 درصد از فعالیت هایی که می توانند شما را بیش از این به موفقیت برسانند بپردازید قطعا چیزی شبیه به معجزه را تجربه خواهید کرد و شاید دیگر پیش خود نگویید که 24 ساعت برای یک روز وقت بسیار کمی است. ممکن است هنوز هم متوجه این عادت ها نشده باشید یا به غیر مفید بودن آن ها ایمان نیاورده باشید، پس در ادامه همچنان با ما همراه باشید تا 7 مورد از مهم ترین آن ها را با هم بررسی کنیم.

1. «نه» نگفتن

موانع رسیدن به موفقیت ، راههای رسیدن به موفقیت ، مراحل رسیدن به موفقیت

موارد زیادی در زمان کار پیش می آیند که قصد دارند لحظات، دقایق یا حتی ساعاتی از زمان مهم شما را صرف خود کنند تا به کار هایی مشغول شوید که از بهره وری شما می کاهد و زمان تمام شدن پروژه شما را با تاخیر مواجه می کند. یکی از عادات بدی که می تواند زمان زیادی از شما بگیرد همیشه بله گفتن یا هیچوقت نه نگفتن است، سعی کنید خیلی راحت و با دلایل قانع کننده به خود یا شخص دیگری که از شما انجام کاری نامرتبط به پروژه ای که در حال کار روی آن هستید «نه» بگویید.

 
2. انجام همه کار ها با هم 

بسیاری از افراد حتی با دانستن اینکه در آن کار بهترین نیستند و می توانند آن وظیفه را به شخصی بسپارند که در آن زمینه تخصص دارد، اصرار می کنند که همه کار ها را باید خودشان به سرانجام برسانند. این عادت می تواند وقت زیادی که به راحتی می تواند صرف کار های مهم شود را از شما بگیرد، به جای آن کاری که می دانید در آن بهترین نیستید را به شخصی دیگری در تیم خود یا دستیار بسپارید و خودتان روی مسولیت های مهم تری که نیاز به توجه بیشتری دارند تمرکز کنید. حتی سعی کنید تسک هایی ریزی که شخص دیگری می تواند انجام دهد را به دیگران بسپارید و روی کار های مهم تمرکز کنید یا اینکه آن کار های ریز را در وقت آزاد خود انجام دهید.
 
3. نامنظم بودن
موانع رسیدن به موفقیت ، مراحل رسیدن به موفقیت ، راز رسیدن به موفقیت

کار کردن در محیطی که نظمی در آن وجود ندارد و همه چیز در جایی افتاده که در مواقع لزوم دسترسی سریعی به آن وجود ندارد می تواند وقت زیادی از شما را هدر دهد. نمونه این نامنظمی ها را می توان نامنظم بودن برگه های مورد نیاز و مهم، پرسیدن دائم اطلاعات کلیدی و مهم و همچنین فراموش کردن انجام وظایف تا لحظات آخر همگی مثال هایی هستند که با کمی نظم می توان از اتفاق افتادن آن ها حسابی پیش گیری کرد.

4. حواس پرتی های دائمی 

آیا در محیطی کار می کنید که عوامل زیادی می توانند باعث حواس پرتی شوند؟ یکی از مطالعاتی که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد که حواس کارمندان هر 11 دقیقه کاملا پرت می شود. با این حواسی که نمی تواند تمرکز بالای خود را حتی پس از 11 دقیقه هم نگه دارد، تعجبی ندارد که هیچ کاری با آن شکل مطلوب انجام نشود. درباره عادت هایی فکر کنید که هر روز با انجام آن ها همکاران خود را دعوت می کنید تا حواس شما را پرت کنند، از ارسال یک پیام کوتاه سریع برای چک کردن ایمیل ها، در حالی که سعی دارید به صورت کامل روی موضوع دیگری خود تمرکز کنید.

کم کردن عادت ها و رفتار هایی که باعث حواس پرتی می شوند کمک می کند تا روی موضوعاتی که قصد تمرکز و انجام آن ها را دارید، همچنان متمرکز بمانید. سعی کنید روی تقویم کاری خود مشخص کنید که زمان های کاری باید حتما «مشغول» باشید. اگر در مخصوصی برای محل کار خود دارید آن را ببندید، گوشی خود را روی حالت سکوت قرار دهید و به دیگران هم خیلی واضح بگویید که در زمان مناسب دیگری با آن ها صحبت خواهید کرد.

5. چند وظیفگی 

موانع رسیدن به موفقیت ، راز رسیدن به موفقیت ، موفقیت در کسب و کار

خیلی ها فکر می کنند زمانی که در حال انجام چندوظیفه با هم هستند بهره وری بسیار بالاتری دارند در حالی که چندوظیفگی فقط می تواند این حس را برای شما شبیه سازی کند و در حقیقت بهره وری شما را پایین تر بیاورد. مغز شما در یک زمان مشخص تنها می تواند روی یک وظیفه تمرکز کند و حداکثر بهره وری خود را نشان دهد. بنابراین تغییر دائم تمرکز مغز بین دو یا چند وظیفه باعث می شود روی هیچ کدام از وظایف تمرکزی که لازم است وجود نداشته باشد.

اگر فکر می کنید جزو آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید چندوظیفگی یا همان مولتی تسکینگ را می دانید، بهتر است دست از این کار بردارید و متوجه شوید که در حال صدمه زدن به عملکرد خود هستید و وقت خود را هدر می دهید. به جای چنین کاری بر روی یک وظیفه تمرکز لازم را بگذارید، در یک مدت زمان مشخص آن را انجام دهید و سپس با خیال آسوده به سمت وظیفه بعدی بروید.

6. عالی خواستن همه چیز 


موانع رسیدن به موفقیت ، موفقیت در کسب و کار ، راز موفقیت

انجام دادن کار ها به سبکی که کوچکترین نقصی در آنها وجود نداشته باشد به جرات خواسته همه است. اما عادت به اینکه همه چیز را فقط عالی بخواهیم بعد از مدتی علاوه بر اینکه آزار دهنده می شود می تواند زمانی زیادی از شما بگیرید، چرا که مجبورتان می کند برای اینکه یک وظیفه را به حد عالی برسانید صبر، زحمت و وقت بسیار بیشتری صرف کنید.
در نظر گرفتن مقدار زیادی از زمان برای پرفکت کردن یک وظیفه تنها به عقب انداختن قدم های بعدی است که باید مرتب و با نظم خاص خود برداشته شوند. از همین الان این عادت را از بین ببرید و به جای آن تلاش کنید وظیفه خود را درجه خوب و کافی برسانید و بعد به سمت جلو حرکت کنید و هیچگاه در یک مرحله توقف کامل نکنید.

7. چک کردن دائم ایمیل ها

موانع رسیدن به موفقیت ، راز موفقیت ، عادت اشتباه

در سال 2013 حدود 32 درصد از کارمندانی که در ایالات متحده آمریکا مشغول به انجام کار خود بوده اند اعلام کرده اند که به ایمیل ها فقط پس از گذشت 15 دقیقه از زمان دریافت آن ها، پاسخ داده اند. به این مقدار 23 درصد از کارمندان دیگر این کشور را اضافه کنید که صرفا پس از 30 دقیقا ایمیل های دریافتی را پاسخ گفته اند. سوال، واقعا هر چه سریع تر پاسخ دهیم، بهتر است؟ چک کردن دائم ایمیل ها می تواند مدت زمان زیادی ارزش زیادی نیز دارد را از ما بگیرد اما این روند را می توان کنترل کرد.
اگر بخواهید عادت جدید و بهتری برای چک کردن ایمیل ها برای خود بسازید، می توانید اطلاعیه دهنده های دستگاه های مختلف مثل لپ تاپ، گوشی یا تبلت خود را به شکلی تنظیم کنید که در زمان کار روی پروژه های مهم به صورت دائم وقت شما را با ارسال نوتیفیکیشن از ایمیل جدید نگیرند. همچنین می توانید کلاینت های ایمیل خود را به شکلی تنظیم کنید که در طول روز تنها 2 یا حداکثر 3 بار در روز چک کنند. به این شکل و با عادت جدید حسابی برای خود وقت خریده اید. 

7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

 

 

هفت چیز که مانع از دستیابی به موفقیت توسط شما می‌شوند ...

farnet.ir/1394/08/.../7-things-that-will-prevent-you-from-being-successfu...

شاید تنها تعداد اندکی بخواهند برای رسیدن به موفقیت محیط اطراف خود را تغییر بدهند و ... اگر زندگی خود را با به تعویق انداختن ادامه دهید، کارهای دیگر مثل باشگاه رفتن و سالم غذا ... برای کسب موفقیت در زندگی، باید برنامه‌ای خوب داشته باشید و مسیرتان را مشخص کنید. ... 7 دلیل برای پاسخ به این سوال که چرا انسان‌هایی که کمتر می‌خو.

روانشناسی موفقیت - مقالات خانه و خانواده و روانشناسی - آکاایران

www.akairan.com/khanevadeh/success1/

7 عادت بدی که شما را از موفقیت دور می کند ... 10 تفکر سمی که مانع رسیدن به موفقیت است · چگونه از ... 10 جمله الهام بخش از بزرگان کسب و کار دنیا - سخنان انگیزشی.

5 راه برای غلبه بر ترس و رسیدن به موفقیت - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/khanevde.../overcome2-fear-success.htm...

غلبه بر ترس,رسیدن به موفقیت. آیا آخرین باری که می خواستید کاری را انجام دهید اما پشیمان شدید را به یاد دارید؟ چه چیزی مانع از انجام آن شد؟ چه چیزی تصمیم شما را ...

30 کار طاقت فرسا (اما مهم) که برای موفقیت باید انجام دهید ...

12ceo.ir › الهام بخش

۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 30 کار طاقت فرسا (اما مهم) که برای موفقیت باید انجام دهید. ... در این مقاله 30 کاری که به شدت طاقت فرسا هستند، اما برای کسب موفقیت انجام آنها اهمیت فراوان دارند را میخوانید : 1. قطع رابطه با دوستانی که مانع دستیابی شما به اهدافتان میشوند (اینجا ... 7. برایتان ارزش و شخصیت قائل شوید، حتی اگر تنها خودتان مجبور به ...

کلیدهای طلایی موفقیت - 7 راه برای رسیدن به آرامش ذهنی ...

www.goldenkeys.blogfa.com/post-108.aspx

کلیدهای طلایی موفقیت - 7 راه برای رسیدن به آرامش ذهنی / چگونه به آرامش ذهنی دست یابیم؟ - کلیدهای طلایی ... این امر به شما کمک می‌کند که با هر محرک کوچک و یا مانع جزئی آشفته نشوید. 2- به خود و خدای ... راه حلی برای کامیابی در کسب و کار · عمیق ترین ...

تصاویر برای 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

نتیجه تصویری برای 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

نتیجه تصویری برای 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

نتیجه تصویری برای 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

تصاویر بیشتر برای 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

وب سایت کارآفرینی : همه چیز درباره كسب و كار

karafariny.ir/Business.aspx

بهتر است يک مانع يک متري را انتخاب کنيد تا اين که سعي کنيد از روي يک ... 7. يک ايده براي شروع يک کسب و کار را تنها به اين دليل که تکراري است کنار نگذاريد. ... به ياد داشته باشيد يک طرح کسب و کار خوب به شما در موفقيت کسب و کارتان .... براي همه اجناسي كه مي‌خريد يا هر مورد هزينه ديگر، از فروشنده فاكتور يا رسيد بخواهيد. 7.

تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای

www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/

موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای از کمک به دیگران در رسیدن به اهداف‌شان به دست می‌آید. ... تصور نادرست 7: بازاریابان شبکه‌ای یک فرقه هستند. ... دقیقا به این موضوع اعتقاد دارم که کسب و کار کوچک با بازاریابی شبکه ای حتما به موفقیت خواهد رسید… ...... بگیم خب درآمد من موفق باید مانع ادامه اهداف قبلی مثل پیشرفت درسی و معنوی و …

پاورپورینت هفت مانع موفقیت

kingdom.dl19.ir/articleurl/پاورپورینت-هفت-مانع-موفقیت-13485.html

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر کاری در حد و اندازه قابلیت‌هایتان به شما روی آورد ولی به دلیل عذر و بهانه‌های ذکر شـده ... فقدان منابع نیاز به دیدگاهی درون نگر عبارت‌های کلیدی پاورپوینت 7 مانع موفقیت 7 عامل مانع موفقیت... 3 گام تا رسیدن به موفقیت: موضوع: 3 گام تا رسیدن به موفقیت فرمت ... برای سایرین، کسب موفقیت به نظر غیر ممکن می رسد .

۲۶ تکنیک بزرگ از رازهای رسیدن به موفقیت

vista.ir/article/107570/۲۶-تکنیک-بزرگ-از-رازهای-رسیدن-به-موفقیت

اعتقاد درونی به اینکه شفا قدرت انجام کاری را دارید و لیاقت رسیدن به هدف را هم دارید ... پس باید باورهای محدود کننده ای که مانع موفقیت شما هستند را شناسایی کنید و آنها ... گرو سخت کوشی است هر چه بیشتر تلاش کنیم موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد . ..... داعش 7 نفر از عناصر فراری اش را اعدام کرد · ایتالیایی‌ها برای روحانی سنگ تمام ...

7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار - نمناک

namnak.com/26092-مانع-رسیدن-به-موفقیت.html

رسیدن به موفقیت و تمرکز بیش از اندازه روی کسب و کار، آن هم در دورانی که به فکر رشد هستید،دور از انتظار نیست به شرطی که بتوان از برخی عادت های اشتباه دوری ...

7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار - خبر ایرونی

iruni.ir/news/425031

۲۰ دقیقه پیش - در این مقاله قصد داریم 7 مورد از این فعالیت ها که همان عادت های وقت کش هستند را به شما معرفی کنیم.

15 راه ساده برای رسیدن به موفقیت - بانکی

banki.ir/ads/4735-15-راه-ساده-برای-رسیدن-به-موفقیت

قبل از ترک منزل به سمت محل کار، زمانی را صرف چک کردن شیوه ی لباس پوشیدن خود کنید و اطمینان حاصل ... یک گلزن در فوتبال هیچوقت به تنهایی نمیتواند موفقیت کسب کند. ... وقتی همه ی قدم ها را به دقت بردارید، تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به موفقیت شود، مهارت های ارتباطی است. ... 7- بدانید چطور پشت تلفن صحبت کنید

پنج توصيه‌ ثروتمندترين مرد جهان براي موفقيت در كسب و كار ...

www.mgtsolution.com/olib/684825834.aspx

در اين نوشتار برآنيم تا به توصيه‌هاي بيل گيتس براي موفقيت در كسب و كار اشاره .... كسب و كارها با برگزیدن قیمت هاى بسیار پایین به پیروزى خواهند رسید و بسیارى .... کنیم و فرآیندهایی بیافرینیم که ساده و موثر باشند و همه مانع ها را دور بریزیم. ... 7. جالب بود اما طبق گفته دوست عزيزمون فقط مي توان از نبود منبع شكوه داشت. 8.

راههای رسیدن به موفقیت در کار - downloads

downloads.hostik.ir/راههای-رسیدن-به-موفقیت-در-کار.html

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راههای رسیدن به موفقیت در کار,شما اینطور نباشید، اگر در کار کسی ایرادی مشاهده کردید، مثل یک ... رسیدن به ... 7 کلید جدید برای رسیدن به موفقیت! ... وقتی همه ی قدم ها را به دقت بردارید، تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به موفقیت ... در کار . ... راه حلی برای کامیابی در کسب و کار عمیق ترین درد در زندگی .

میلیونر شو: 7 راه ساده برای جذب پول بیشتر | 4Farda

4farda.com/1393/07/میلیونر-شو-7-راه-ساده-برای-جذب-پول-بیشتر/

آیا تا به حال به کارهای خاصی که موجب کسب درآمد بیشتر می‌شود توجه کرده‌اید یا ... اگر به گونه‌ای متفاوت انجام دهید موجب موفقیت مالی شما در زندگی و کسب آسایش برای خود و ... سخت کار می‌کنید یا تا چه اندازه خواهان کسب ثروت و رسیدن به امنیت مالی هستید، .... عامل دیگری که مانع از جذب پول مورد نظرمون می شه باورهای محدود کننده ای است که به ...

15 راه ساده براي رسيدن به موفقيت | کار آفرینان ایرانی ...

www.karafarinan.ir/content/15-راه-ساده-براي-رسيدن-به-موفقيت

يک گلزن در فوتبال هيچوقت به تنهايي نميتواند موفقيت کسب کند. با همکاري و ... وقتي همه ي قدم ها را به دقت برداريد، تنها چيزي که ممکن است مانع رسيدن شما به موفقيت شود، مهارت هاي ارتباطي است. خود را در ... 7-· بدانيد چطور پشت تلفن صحبت کنيد.

7 چالشی که افراد موفق بر آنها غلبه می کنند - دیجیاتو

digiato.com/article/2015/.../7-چالشی-که-افراد-موفق-بر-آنها-غلبه-می-کن...

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او به این نتیجه رسیده است که موفقیت در زندگی، محصول یک نقطه ی ... اما شما به حرف مردم گوش نکنید زیرا افراد موفق قطعاً چنین کاری نمی کنند. .... با نظم و تمرکز می توانید اطمینان حاصل کنید این 7 مانع هیچگاه شما را از رسیدن به حداکثر توانتان باز نخواهند داشت. .... دغدغه های لری پیج چگونه به کسب و کار گوگل بدل شد؟

راه موفقیت - با این 10 روش پول و ثروت را به سمت خود جذب کنید

warbar.blogfa.com/post-37.aspx

در ذهن خود فرض کنید که به همه ی آنها رسیده اید و از این حس لذت ببرید، این خود انگیزه ای ... ترس خود مانع موفقیت است. ... 7 - مراحل کار را در ذهن و با کلام خود زیر لب مرور کنید بطور مثال، سوالی را در مورد کسب مبلغی از مسیری خاص از خود بپرسید، و با خود ...

7 نصیحت معروف و رایج که عمل کردن به آنها باعث شکست شما ...

12ceo.ir › پروژه سوخت جت

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 7 نصیحت معروف و رایج که عمل کردن به آنها باعث شکست شما میشود ! ... مردمی که میخواهد کسب و کاری راه اندازی کنند یا در زندگی به بن بست برخورده اند, به نصیحت ... سر کوچتون تا مدیر مدرسه ابتدایی تون برای شما نصیحت و راز های موفقیت در کسب و کار دارند. .... چه چیزی میتواند مانع رسیدن به اوج کسب و کارتان است؟

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار - نمناک

namnak.com/26092-مانع-رسیدن-به-موفقیت.html

رسیدن به موفقیت و تمرکز بیش از اندازه روی کسب و کار، آن هم در دورانی که به فکر رشد هستید،دور از انتظار نیست به شرطی که بتوان از برخی عادت های اشتباه دوری ...

15 راه ساده برای رسیدن به موفقیت - بانکی

banki.ir/ads/4735-15-راه-ساده-برای-رسیدن-به-موفقیت

قبل از ترک منزل به سمت محل کار، زمانی را صرف چک کردن شیوه ی لباس پوشیدن خود کنید ... یک گلزن در فوتبال هیچوقت به تنهایی نمیتواند موفقیت کسب کند. ... بردارید، تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به موفقیت شود، مهارت های ارتباطی است.

سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک - راه موفقیت

succesway.blogfa.com/post-177.aspx

وقتی شما حس می کنید که می خواهید همیشه در کسب و کارتان مشغول باشید اما به جاییکه می خواهید نمی رسید، این مسئله می تواند تلاش شما را برای رسیدن به بازاریابیتان ...

15 راه ساده براي رسيدن به موفقيت | کار آفرینان ایرانی ...

www.karafarinan.ir/content/15-راه-ساده-براي-رسيدن-به-موفقيت

يک گلزن در فوتبال هيچوقت به تنهايي نميتواند موفقيت کسب کند. ... وقتي همه ي قدم ها را به دقت برداريد، تنها چيزي که ممکن است مانع رسيدن شما به موفقيت شود، مهارت ...

پنج توصيه‌ ثروتمندترين مرد جهان براي موفقيت در كسب و كار ...

www.mgtsolution.com/olib/684825834.aspx

در اين نوشتار برآنيم تا به توصيه‌هاي بيل گيتس براي موفقيت در كسب و كار اشاره كنيم تا با .... كسب و كارها با برگزیدن قیمت هاى بسیار پایین به پیروزى خواهند رسید و .... کنیم و فرآیندهایی بیافرینیم که ساده و موثر باشند و همه مانع ها را دور بریزیم.

تصاویر برای مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

نتیجه تصویری برای مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

نتیجه تصویری برای مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

نتیجه تصویری برای مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

تصاویر بیشتر برای مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار

5 طرز فکر که مانع موفقیت است | روز آفرین

roozafarin.com/5-طرز-فکر-که-مانع-موفقیت-است

اما در بسیاری از آدم‌ها وجود برخی افکار مانع کسب موفقیت آن‌ها می‌شود. موارد زیر ... برای رشد و رسیدن به موفقیت، به کسب و کار خود همان‌گونه فکر کنید که درباره‌ی خودتان ...

روانشناسی موفقیت - مقالات خانه و خانواده و روانشناسی - آکاایران

www.akairan.com/khanevadeh/success1/

5 راهکار مدیریت زمان برای موفقیت کسب و کارتان ... 10 تفکر سمی که مانع رسیدن به موفقیت است ... 10 جمله الهام بخش از بزرگان کسب و کار دنیا - سخنان انگیزشی.

سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک

vista.ir/article/249397/سه-مانع-بزرگ-در-موفقیت-کسب-و-کار-کوچک

سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک وقتی شما حس می کنید که می خواهید همیشه در کسب و کارتان مشغول باشید اما به جاییکه می خواهید نمی رسید، این مسئله می ...

راههای رسیدن به موفقیت در کار - downloads

downloads.hostik.ir/راههای-رسیدن-به-موفقیت-در-کار.html

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راههای رسیدن به موفقیت در کار,شما اینطور نباشید، اگر در کار کسی ایرادی مشاهده ... وقتی همه ی قدم ها را به دقت بردارید، تنها چیزی که ممکن است مانع رسیدن شما به موفقیت . ... راه حلی برای کامیابی در کسب و کار عمیق ترین درد در زندگی . 

 

برچسب ها 7 مانع برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار , راههای رسیدن به موفقیت در کسب و کار , 15 راه ساده برای رسیدن به موفقیت , پنج توصيه‌ ثروتمندترين مرد جهان براي موفقيت در كسب و كار ... , راههای رسیدن به موفقیت در کار , میلیونر شو: 7 راه ساده برای جذب پول بیشتر , 15 راه ساده براي رسيدن به موفقيت , 7 چالشی که افراد موفق بر آنها غلبه می کنند , راه موفقیت با این 10 روش پول و ثروت را به سمت خود جذب کنید , 7 نصیحت معروف و رایج که عمل کردن به آنها باعث شکست شما , هفت چیز که مانع از دستیابی به موفقیت توسط شما می‌شوند . , روانشناسی موفقیت مقالات خانه و خانواده و روانشناسی , 30 کار طاقت فرسا (اما مهم) که برای موفقیت باید انجام دهید , کلیدهای طلایی موفقیت 7 راه برای رسیدن به آرامش ذهنی .. , وب سایت کارآفرینی : همه چیز درباره كسب و كار , تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای , پاورپورینت هفت مانع موفقیت , ۲۶ تکنیک بزرگ از رازهای رسیدن به موفقیت , سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک , سه مانع بزرگ در موفقیت کسب و کار کوچک وقتی شما حس می کنید که می خواهید همیشه در کسب و کارتان مشغول باشید اما به ج ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 218
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 477
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,346
  • بازدید ماه : 5,521
  • بازدید سال : 103,847
  • بازدید کلی : 8,071,282