loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 314 نظرات (0)

آخرت چه شکلیه !

سفری به آخرت... - آپارات

مرده ها در برزخ چه شکلی اند؟

جهنم چه شکلیه ؟؟؟؟؟

تا حالا با خودت گفتی قیافت تو قیامت چه شکلیه؟

خدا چه شكليه؟! '

نظر بده در راه خدا 10 در دنیا 1000 در آخرت

 

درهای بهشت و جهنم چه شکلی است؟ 

آخرت ، توصیف اخرت

این سوال را همه ی انسان ها در ذهن دارند که آخرت چه جور جایی هست ؟ اصلا آخرت چیست ؟ احادیث قرآنی و روایت معراج چه رازهایی را در رابطه با آخرت فاش کردند؟

بازدید : 340 نفر

 

توصیف آخرت و ویژگی های آخرت از دیدگاه قرآن

آخرت چیست و چه جور جایی است ؟ انسان های این دنیا همه در رابطه با پاسخ این سوال خود را به نوعی گنگ می دانند اما حتماً تا به حال شنیده اید که انسانهایی وجود دارند که آنقدر در عمل و نظر انسانهای وارسته ای هستند که خداوند به آنها چشم برزخی عطا کرده است. این افراد در همین دنیا زندگی می کنند اما چیزهایی مشاهده می کنند که انسان های عادی از درک آن عاجز و محجوب هستند.

اما سوال مهم اینجاست که آخرت چیست؟

جوابی که عقل و نقل آن را تأیید می کنند این است که آخرت باطن همین دنیاست.

دلایل قرآنی و روایی:
1. «یَعْلَمُونَ ظاهِراً مِنَ الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ هُمْ عَنِ الْآخِرَةِ هُمْ غافِلُون » "آنها تنها ظاهری از زندگی دنیا می دانند و از آخرت غافلند"( سوره روم آیه 7)

آخرت ، توصیف اخرت ، دنیای آخرت

توصیف آخرت در قرآن

این آیه بیان کرده است که آن افراد ظاهر دنیا را می دانند و هر مخاطبی از این جمله می تواند بفهمد که آن افراد باطن دنیا را نمی دانند و به طور عادی انتظار می رفت که گفته شود آنها از باطن دنیا غافلند، اما گفته شده است که آنها از آخرت غافلند. واضح است که این سیاق گویای این مطلب می باشد که آخرت باطن دنیاست. همانگونه که مثلاً به دوست خود می گوییم تو ظاهر کلام من را فهمیدی و چیز دیگر را نفهمیدی و منظور این است که باطن حرف من را نفهمیدی.


2. «کَلاَّ لَوْ تَعْلَمُونَ عِلْمَ الْیَقینِ /لَتَرَوُنَّ الْجَحیم »"نه،قطعاً اگر به علم الیقین برسید/آن وقت دوزخ را خواهید دید"( سوره تکاثر آیه 5و6)

ظاهر این آیه اینست که اگر اینان علم الیقین داشتند آتش را مشاهده می کردند و نگفته در زمان و مکانی دیگر بلکه ظاهرش اینست که همین جا آتش وجود دارد اما این افراد نمی توانند مشاهده کنند.خب این افراد که ظاهر را مشاهده می کنند پس لاجرم این آتش باید در ظاهر دنیا نباشد و غیر از ظاهر هم چیزی جز باطن نیست. پس آتش در باطن همین دنیاست.


3. «إِنَّ الَّذینَ یَأْکُلُونَ أَمْوالَ الْیَتامی ظُلْماً إِنَّما یَأْکُلُونَ فی بُطُونِهِمْ ناراً وَ سَیَصْلَوْنَ سَعیرا»" آنان که مال یتیمان را به ستمگری می خورند در حقیقت آنها در شکم خود آتش جهنم فرو می برند و به زودی به دوزخ در آتش فروزان خواهند افتاد"

ظاهر این آیه هم گویای این است که کسانی که ظالمانه مال یتیم را می خورند، در واقع آتش می خورند. این آیه نمی گوید این افراد در زمان و مکانی دیگر آتش خواهند خورد بلکه ظاهرش این است که همین مال یتیم برای آنها آتش است. خب در اینجا که چیزی آتش نگرفت پس معلوم می شود که منظور ظاهر نیست و آتش، در باطن است.


4. «اعْلَمُوا أَنَّمَا الْحَیاةُ الدُّنْیا لَعِبٌ وَ لَهْوٌ وَ زینَةٌ وَ تَفاخُرٌ بَیْنَکُمْ وَ تَکاثُرٌ فِی الْأَمْوالِ وَ الْأَوْلادِ کَمَثَلِ غَیْثٍ أَعْجَبَ الْکُفَّارَ نَباتُهُ ثُمَّ یَهیجُ فَتَراهُ مُصْفَرًّا ثُمَّ یَکُونُ حُطاماً وَ فِی الْآخِرَةِ عَذابٌ شَدیدٌ وَ مَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَ رِضْوانٌ وَ مَا الْحَیاةُ الدُّنْیا إِلاَّ مَتاعُ الْغُرُور»"بدانید که زندگی دنیا بازیچه و لهو و زینت و تفاخر بین شما و تکاثر در اموال و اولاد است مثل آن بارانی است که کفار از روییدن گیاهانش به شگفت درآیند، و گیاهان به منتها درجه رشد برسند، در آن هنگام به زردی گراییده خشک می شوند، دنیای کفار نیز چنین است، البته در آخرت عذاب شدیدی است، و هم مغفرت و رضوانی از ناحیه خداست، و زندگی دنیا جز متاعی فریبنده نمی باشد."(سوره حدید آیه 20)

در این آیه قسمت «وَ فِی الْآخِرَةِ عَذابٌ شَدیدٌ...» را می توان به لَعِبٌ عطف کرد و به این ترتیب معنا اینگونه می شود که همین زندگی ظاهری دنیا که از این پنج چیز تشکیل یافته است یک باطنی دارد که آنها به صورت عذاب شدید و یا مغفرت و رضای خدا بوده و بدین نحو جلوه می نماید.

آخرت ، دنیای آخرت ، دنیای آخرت چگونه است؟

مشخصات دنیای آخرت در احادیث و آیات قرآن

در روایات هم نمونه هایی می توان آورد که گویای همین مسأله است:

1) روایت معراج
پیامبر (صلی الله و علیه و آله ) در شب معراج خود برخی از جهنمیان را مشاهده کردند.(1) آنان زنانی بودند که در دنیا اعمال بدی را مرتکب شده بودند و به واسطه اعمال مختلف، به عذاب های مختلفی دچار شده بودند. دین وسیله ای است که توجه انسان را از دنیا جدا می کند و انسان را متوجه و متذکر به آخرت می کند

 2) حدیث حقیقت
بسیاری از انسانها تصور می کنند که باطن یک چیز و ظاهر چیز دیگریست و به طور کلی متفاوتند در حالی که ظاهر ظهور همان باطن است و اصلاً ظاهر بدون باطن بی معناست. ما همگی در عین حال که در ظاهر هستیم می توانیم به باطن توجه کنیم و ذکر گفتن چیزیست که همین کار را برای انسان انجام می دهد.

پیامبر (صلی الله و علیه و آله)، یک روز صبح، پس از برگزاری نماز صبح با اهل صفه، چشمش به جوانی افتاد با وضعیتی خاص، که توجه حضرت را جلب کرد. او حارثة بن نعمان انصاری بود. حضرت جویای احوال وی شد; و آنگاه صحبت هایی مطرح شد که به عنوان «حدیث حقیقت » شناخته می شود.

مرحوم کلینی در کتاب اصول کافی در باب «حقیقت ایمان و یقین» از «کتاب ایمان و کفر» درباره دیدار پیامبر (صلی الله و علیه و آله) و حارث، دو حدیث نقل کرده است که هر دو از قول امام صادق (علیه السلام) می باشد. مضمون این دو حدیث یکی است.


در این گفتگو اینگونه آمده است :"حارث به پیامبر (صلی الله و علیه و آله) می گوید گویا عرش پروردگارم را می نگرم که برای حساب گسترده گشته و گویا اهل بهشت را می بینم که در بهشت یکدیگر را ملاقات می کنند که گویا ناله اهل دوزخ را در میان دوزخ می شنوم.

رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: او بنده ای است که خداوند دلش را نورانی فرموده و خطاب به او فرمود: بصیرت یافتی، ثابت باش."(2)

جوانی که به درجاتی از کمال رسیده بوده است بهشت و جهنم را می دیده است و پیامبر (صلی الله و علیه و آله) هم به نحوی بر آن صحه گذاشته اند. این تأیید این مسأله است که بهشت و جهنم مکان و زمانی دیگر ندارد بلکه به گونه ای بوده است که آن جوان در همان زمان و مکان در ورای ظاهر امری دیگر را مشاهده می کرده است.

در این زمینه می توان آیات و روایات زیادی آورد و همچنین به لحاظ عقلی و فلسفی این مسأله مقبول حکما بوده و می توان برای آن ادله فلسفی اقامه کرد، که از اطاله کلام صرف نظر می کنیم.

نتیجه:
بر اساس مطالب بیان شده می توان گفت که آخرت همان باطن دنیاست و در آخرت در واقع حجاب از چشم انسان برداشته می شود و انسان قادر می شود تا باطن و حقیقت را مشاهده کند. در آن هنگام است که باطن اعمال ما برای ما آشکار می شود که از این امر با تجسم اعمال نیز یاد می کنند. دین وسیله ای است که توجه انسان را از دنیا جدا می کند و انسان را متوجه و متذکر به باطن دنیا (آخرت) می کند.

«وَ ما هذِهِ الْحَیاةُ الدُّنْیا إِلَّا لَهْوٌ وَ لَعِبٌ وَ إِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوانُ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ» "و این زندگی دنیا چیزی جز لهو و بازی نیست و به درستی که زندگی حقیقی، آخرت است اگر بنای فهمیدن داشته باشند."(سوره عنکبوت، آیه 64)

نکته پایانی آن است که بسیاری از انسانها تصور می کنند که باطن یک چیز و ظاهر چیز دیگریست و به طور کلی متفاوتند در حالی که ظاهر ظهور همان باطن است و اصلاً ظاهر بدون باطن بی معناست. ما همگی در عین حال که در ظاهر هستیم می توانیم به باطن توجه کنیم و ذکر گفتن چیزیست که همین کار را برای انسان انجام می دهد.

آخرت ، آخرت چه جور جایی هست؟

 

 

خدا چه شكليه؟! - نـــگـــــــین عــــــــــرش

naginearsh.kowsarblog.ir/?p=153596&more=1&c=1&tb=1...

خدا چه شكليه؟ ... ازدواج · پیامبران · ادبیات حسینی و عاشورایی · طوفان جاهلیت · مکتب امام صادق(ع) · سبک زندگی اسلامی · آخرت و مرگ · رهبرم · خانواده آسمانی · خانواده آسمانی ...

حرم امام رضا چه شکلیه؟! - *** نـذر آقـا ***

mohammadhosain.parsiblog.com/Archive/حرم+امام+رضا+چه+شکليه؟!/

۱ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - حالام بابام واسه اون روز یه اتاق رزرو کرده تا واسه اولین بار برم پابوس اون آقا و بخوام که ضامن سعادت دنیا و آخرت منم باشه. ولی یه اشکال کوچولو پیش ...

ملک الموت این شکلی است؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=278112

۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ملك الموت و فرشتگان قابض ارواح مانند آیینه صاف و روشن اند و در مقابل هر محتضری كه قرار می گیرند صورت ملكوتی صفات و اخلاق و اعتقادات خود او را ...

حدس بزن بالایی چه شکلیه؟ - نسخه قابل چاپ - جامعه مجازی ...

forum.vru.ac.ir/printthread.php?tid=507&page=16

۲۱ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده

RE: حدس بزن بالایی چه شکلیه؟ - nvdcmptr ... هر چی فکر می کنم نمی تونم حدس بزنم چه شکلیه !!!!!!! {# } ... سرش بذاری باید دعای آخرت رو هم بخونی ...

فریبرز صالح، کارگردان سفیر آخرت شد | News File

newsfile.ir/news/فریبرز+صالح،+کارگردان++سفیر++آخرت+شد

ویستا - Today; آخرت چه شکلیه ! این سوال را همه ی انسان ها در ذهن دارند که آخرت چه جور جایی هست ؟ اصلا آخرت چیست ؟ احادیث قرآنی و روایت معراج چه رازهایی را در رابطه با ...

نظر بده در راه خدا 10 در دنیا 1000 در آخرت - لوبیا چشم بلبلی

windo.persianblog.ir/tag/نظر_بده_در_راه_خدا_10_در_دنیا_1000_در_آخرت

دختره به دوستش می گه نامزدت چه شکلیه؟ دوستش می گه: مثل اسب نجیب.مثل پلنگ مهربون. مثل شیر قوی .مثل عقاب تیزبین .دوستش میگه حالا کی بریم باغ وحش ...

درهای بهشت و جهنم چه شکلی است؟ | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/16121

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مقیاس های عالم آخرت با مقیاس های دنیا تفاوت دارد . بنابراین تعدد درها به دلیل کثرت جمعیت نیست . اینها ورودی ها و اسبابی است که هرکدام از آنها فرد را ...

من وقتی خیلی میخورم این جوری میشم......اخرت خندس [بایگانی] ...

www.forum.98ia.com/archive/index.php/t-906202-p-2.html

13پست - ‏13 نویسنده

من وقتی خیلی میخورم این جوری میشم......اخرت خندس ... ~parinaz~. 1392,02,20, ساعت : 10:30. جلل الخالق این چرا این شکلیه؟:-2-31-::-2-37-: ...

به نظرم هر خانمی باید یه بار محجبه بیرون بره - شب زفاف شکل ...

www.goodfind.ir/dydnfydnqrmnjdsdsncnmctdqncrctdndt.html

نمیدونستم واقعا چه شکلیه وقتی اولین بار دیدم به نظرم غیرعادی اومد. ... او با بیان اینکه آنها که به دخترم تهمت بی حجابی می‌زنند باید در آخرت پاسخ دهند، ... او با اشاره به ...

رابطه سالم این شکلیه! - آرمان خبر

www.armankhabar.ir/رابطه-سالم-این-شکلیه

۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه سالم این شکلیه! .... منافق در حکم کافر است · غذای خود را مقابل آینه بخورید · ذکر گشایش در امور دنیا و آخرت · روانشناسی خوش تیپی ...


عالم برزخ چه شکلیه؟ چه جور جاییه ؟

www.cloob.com/timeline/answer_127457_1657699

۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - برزخ بین این دنیا و آخرت است.که نه کیفیت کامل بهشت را داراست و نه کیفیت کامل جهنم را داراست. اما انسان در غالم برزخ خودش هست و توشه ای که در ...

خداشناسی ، خدا کجاست؟ چه شکلی است؟ چرا یکی است؟ برزخ و ...

sokhanha.ir/.../خداشناسی-،-خدا-کجاست؟-چه-شکلی-است؟-چرا-یکی-است؟-ب...

بهشت و جهنّم مراتبی دارند ؛ مراتبی از آن در عالم برزخ یا ملکوت است ؛ و مرتبه ی بالاترش در عالم آخرت یا جبروت. امّا برزخ نه در بیرون عالم مادّه است نه در درون آن ؛ بلکه ...

یک مکان غیر معمول که شما را یاد آخرت و چشم اندازی بیگانه می ...

https://www.laplas.co/mag-post.html#!magId=1392

یک مکان غیر معمول که شما را یاد آخرت و چشم اندازی بیگانه می اندازد! ... چ ربطی ب جهنم و اخرت و ترس داشت واااااا ... کی گفته اخرت این شکلیه مگه کسی اخرتو دیده؟ مهین.

لاپلاس - یک مکان غیر معمول که شما را یاد آخرت و چشم اندازی ...

www.laplas.co/mag-post.html#!magId=1392&b=dbhkkwng

یک مکان غیر معمول که شما را یاد آخرت و چشم اندازی بیگانه می اندازد! ... چ ربطی ب جهنم و اخرت و ترس داشت واااااا ... کی گفته اخرت این شکلیه مگه کسی اخرتو دیده؟ مهین

اوضاع انسان در برزخ

maarefquran.org › صفحه اصلی موضوعات (11589) › معارف قرآن

در سوره هاي واقعه، انسان، قيامت، تكوير و بسياري از سوره ها و آيات به مسأله ويژگي هاي آخرت پرداخته شده است. اما برزخ چگونه نشئه و دنيايي است؟ به نظر مي رسد كه به ...

انسان در جهان آخرت به چه شکل ودر چه سنی زندگی می کند؟ | مرکز ...

www.pasokhgoo.ir/node/780

۱۲ شهریور ۱۳۸۵ ه‍.ش. - انسان هاى خوب و بدى که امروز در دنیا هستند, بهشتیان و دوزخیان فردا در عالم آخرتند, با این تفاوت که بشر تا در این عالم زندگى مى کند, محکوم به قوانین ...

افرادی که در زمان های دور مرده اند، ارواحشان کجا است؟ آیا آن جا ... - 1

www.islamquest.net › خانه › گنجینه پاسخ‌ها › مفاهیم قرآنی › انسان و خدا

انسان‌ها پس از مرگ در عالمی بین دنیا و آخرت به نام عالم برزخ زندگی خواهند کرد. تا زمانی که روز قیامت فرارسد و همه انسان‌ها در جهان آخرت حساب رسی شوند. عالم برزخ که عالمی ...

بهشت چه شکلیه؟

www.dalfak.com/w/qu42n/بهشت-چه-شکلیه؟

سرعت 299 کیلومتر جه شکلیه؟ 979 بازدید · 0:55. غفلت این شکلیه - عصر یخبندان 4. 269 بازدید ... بهشت و دوزخ چهان آخرت، ادامه بهشت و دوزخ این جهان است. 172 بازدید ...

اون دنیا چه شکلیه - plusiha.ir

plusiha.ir/result/اون+دنیا+چه+شکلیه

اون دنیا چه جوریه | توبه و ترک گناه اون دنیا چه شکلیه | ♥ توبه و ترک گناه من پر از ... دوست داشتن دنیا راه‌های برطرف‌کردن حب دنیا,زندگی دنیا,دل کمدن از دنیا,دنیا,آخرت ...

بدون تو اخرت همین جاست!!!

wwmm18.blogfa.com/

خیلی دوس دارم بدونم دختره کیه و چه شکلیه.. خودش که به نگین گفته بوده خیلی قشنگه..نمیدونم ولی. تنها سرگرمیم شده کلاس زبان که با یاسمن بریم بیرون... فقط همین.

خدا چه شكليه؟! - نـــگـــــــین عــــــــــرش

naginearsh.kowsarblog.ir/?p=153596&more=1&c=1&tb=1...

خدا چه شكليه؟ ... ازدواج · پیامبران · ادبیات حسینی و عاشورایی · طوفان جاهلیت · مکتب امام صادق(ع) · سبک زندگی اسلامی · آخرت و مرگ · رهبرم · خانواده آسمانی · خانواده آسمانی ...

حرم امام رضا چه شکلیه؟! - *** نـذر آقـا ***

mohammadhosain.parsiblog.com/Archive/حرم+امام+رضا+چه+شکليه؟!/

۱ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - حالام بابام واسه اون روز یه اتاق رزرو کرده تا واسه اولین بار برم پابوس اون آقا و بخوام که ضامن سعادت دنیا و آخرت منم باشه. ولی یه اشکال کوچولو پیش ...

ملک الموت این شکلی است؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=278112

۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ملك الموت و فرشتگان قابض ارواح مانند آیینه صاف و روشن اند و در مقابل هر محتضری كه قرار می گیرند صورت ملكوتی صفات و اخلاق و اعتقادات خود او را ...

حدس بزن بالایی چه شکلیه؟ - نسخه قابل چاپ - جامعه مجازی ...

forum.vru.ac.ir/printthread.php?tid=507&page=16

۲۱ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده

RE: حدس بزن بالایی چه شکلیه؟ - nvdcmptr ... هر چی فکر می کنم نمی تونم حدس بزنم چه شکلیه !!!!!!! {# } ... سرش بذاری باید دعای آخرت رو هم بخونی ...

فریبرز صالح، کارگردان سفیر آخرت شد | News File

newsfile.ir/news/فریبرز+صالح،+کارگردان++سفیر++آخرت+شد

ویستا - Today; آخرت چه شکلیه ! این سوال را همه ی انسان ها در ذهن دارند که آخرت چه جور جایی هست ؟ اصلا آخرت چیست ؟ احادیث قرآنی و روایت معراج چه رازهایی را در رابطه با ...

نظر بده در راه خدا 10 در دنیا 1000 در آخرت - لوبیا چشم بلبلی

windo.persianblog.ir/tag/نظر_بده_در_راه_خدا_10_در_دنیا_1000_در_آخرت

دختره به دوستش می گه نامزدت چه شکلیه؟ دوستش می گه: مثل اسب نجیب.مثل پلنگ مهربون. مثل شیر قوی .مثل عقاب تیزبین .دوستش میگه حالا کی بریم باغ وحش ...

درهای بهشت و جهنم چه شکلی است؟ | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/16121

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مقیاس های عالم آخرت با مقیاس های دنیا تفاوت دارد . بنابراین تعدد درها به دلیل کثرت جمعیت نیست . اینها ورودی ها و اسبابی است که هرکدام از آنها فرد را ...

من وقتی خیلی میخورم این جوری میشم......اخرت خندس [بایگانی] ...

www.forum.98ia.com/archive/index.php/t-906202-p-2.html

13پست - ‏13 نویسنده

من وقتی خیلی میخورم این جوری میشم......اخرت خندس ... ~parinaz~. 1392,02,20, ساعت : 10:30. جلل الخالق این چرا این شکلیه؟:-2-31-::-2-37-: ...

به نظرم هر خانمی باید یه بار محجبه بیرون بره - شب زفاف شکل ...

www.goodfind.ir/dydnfydnqrmnjdsdsncnmctdqncrctdndt.html

نمیدونستم واقعا چه شکلیه وقتی اولین بار دیدم به نظرم غیرعادی اومد. ... او با بیان اینکه آنها که به دخترم تهمت بی حجابی می‌زنند باید در آخرت پاسخ دهند، ... او با اشاره به ...

رابطه سالم این شکلیه! - آرمان خبر

www.armankhabar.ir/رابطه-سالم-این-شکلیه

۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه سالم این شکلیه! .... منافق در حکم کافر است · غذای خود را مقابل آینه بخورید · ذکر گشایش در امور دنیا و آخرت · روانشناسی خوش تیپی ...

از تشکیل جنین تا تولد نوزاد - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/56054/از-تشکیل-جنین-تا-تولد-نوزاد

۲۷ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - از قدرت خدا اشک درون چشمم حلقه زد و از ترس وجود معاد و آخرت با دیدن اینهمه قدرت و نشانه باز ما انسانها دست به .... خیلی دوست داشتم ببینم چه شکلیه الان.

دوست دارین بدونین بچتون چ شکلیه؟ - انجمن یاران منتظر

forum.roq.ir/t24248

۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیروز این ادرسواز یجا پیدا کردم دلم نیومد بشما ها نشون ندم هر کی دوس داره بچه ایندشو ببینه چ شکلیه رو این ادرس کلیک کن کافی اسم خودتونو تو کادر ...

واقعیتهای شب اول قبر - صبح آدینه

adineh-karaj.ir/index.php/component/.../201-2014-09-13-12-56-25

۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - که ممکن است تحمل همان سختی های اولیه ، جهت آشنایی با جهان آخرت ، پذیرفتن حقایق هولناکی چون حساب و کتاب ،نکیر و منکر ،برزخ و قیامت و... باشد.

یادداشتی بر فیلم The Lovely Bones (پیتر جکسون – ۲۰۰۹ ...

hessamm.blogsky.com/1388/10/16/post-383/

۱۶ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - پیتر جکسون در نمایش عالم برزخ – جایی بین زندگی زمینی و جهان آخرت – از ... زیباست که آدم با خودش فکر می کنه "یعنی واقعاً اون دنیا این شکلیه؟".

قضیه این حوری های بهشتی چیه؟ - تالار گفتگوی همدردی:سایت ...

www.hamdardi.net/thread-8978.html

۱۱ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - زنان مؤمنه در آخرت جمالي چندين برابر حورالعين دارند و با همسران خود يا مردان بهشتي همسري خواهند كرد. غلمان بهشتي تنها خدمتگزاران بهشتيان هستند و ...

اوصاف بهشت - بهشت چه شکلیه؟

behesht357.mihanblog.com/post/37

۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهشت چه شکلیه؟ ... بهشت و دوزخ چهان آخرت، ادامه بهشت و دوزخ این جهان است. بهشت چه شکلیه؟ فرشتگان2 · فرشتگان · همسر بهشتی پیامبر(ص) کیست؟

دسکتاپتون چه شکلیه؟(عکس)

www.skinak.ir/Forum/Post/112144

۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاسخ : 1 RE دسکتاپتون چه شکلیه؟(عکس). این مال منه. پیوست ها. امضا کاربر .... ازش پرسیدن حرف آخرت چیه؟ گفت به رفیقم بگین دیگه از این ...

ویرگول - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ویرگول

آن پسر در کشتی نشست با وزیری و ندیمی و حاجبی و غلامی و کنیزکی و طباخی و شراب‌داری و مطربی و سگی و سگبان; باید که در بند آن باشی که خلق را از دنیا به آخرت ...

A-AteFeH: مگه قیآفه این سینگلآ اینا چه شکلیه ؟ :| ~×حذفی

www.bipfa.net/view/post:22628450/

۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با منی بیپ آخرت / : ). 18 تیر توسط mobi. Rahooo. نه بابا ع : |. 18 تیر. A-AteFeH. واقعا ؟ : سوت. 18 تیر توسط mobi. Rahooo. اِ عآطی : |. 18 تیر.

اهانت بی سابقه فرماندار تکاب به ارزش ها و خانواده شهدا - فاش نیوز

fashnews.ir/fa/news-details/31520/

... با رعایت درصد مودبانه دلشکستگی خودمو بیان کنم هم تو این دنیا هم تو آخرت شهدا ازم بپرسن بی انصاف تو دیگه چرا ؟ ..... سلام کو نظارت کجاست چه شکلیه چند سالشه .

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 579
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,038
  • بازدید ماه : 1,038
  • بازدید سال : 131,153
  • بازدید کلی : 8,098,588