loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 1061 نظرات (0)

اخرین نقل و انتقالات نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95.جدول کامل نقل و انتقالات نیم فصل

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 +جدول

اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 

 

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل تیم ها به دنبال مذاکره با نفرات مدنظر خود هستند تا لیست خود را تکمیل کنند. در این میان مطمئنا سوژه اصلی ساعات پایانی دو تیم پرسپولیس و نفت تهران خواهند بود. ورزش سه تا ساعت 24 امشب آخرین تغییرات و جابجایی های فوتبال ایران را پوشش خواهد داد.

استقلال
با عدم جذب آندو تیموریان و رسول نویدکیا جذب دو بازیکن خارجی در دستور کار استقلال قرار دارد. با توجه به اینکه استقلال می تواند از سهمیه آزاد بازیکن بگیرد، ممکن است گزینه های برزیلی امروز هم تغییر کنند. استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل تنها مهدی مومنی را جذب کرد و البته خروجی خاصی هم نداشت. 
ورودی قطعی: مهدی مومنی
ورودی احتمالی: بازیکنان برزیلی (فعلا نامشخص)
خروجی قطعی: مهدی کربلایی، مجید حسینی
خروجی احتمالی: ندارد


استقلال خوزستان
عبدالله ویسی در فصل نقل و انتقالات تحرک چندانی نداشت و با جذب دو بازیکن پرونده نیم فصل را بست. البته خوزستانی ها برای جذب اسماعیل شریفات تلاش فراوانی کردند اما در نهایت فولاد راضی به این انتقال نشد. 
ورودی قطعی: امید سینگ، فیلیپ برتولدو
خروجی قطعی: ندارد


ذوب آهن 
یحیی گل محمدی در تعطیلات نیم فصل خرید چندان بزرگی نکرد اما نفرات خوبی را به جمع خود اضافه کرده در 3 جبهه لیگ و حذفی توانایی نبرد با مدعیان را داشته باشد.
ورودی قطعی: مارکو آیوبل، احمد امیرکامدار، وحید محمدزاده، هاشم بیک زاده 
خروجی قطعی: اکبر صادقی


سایپا
انتقال آندرانیک تیموریان به جمع نارنجی پوشان مهمترین خرید نیم فصل بود. سایپا به جز آندو، مهدی دغاغله را هم جذب کرده و 4 بازیکن را نیز از دست داده است. آنها که باید یک دفاع راست و یک نوک حمله به تیم اضافه می کردند، در این امر ناکام ماندند. البته ممکن است سایپا با بازیکنان آزاد خارجی این ضعف را پوشش دهد.
ورودی قطعی: آندرانیک تیموریان، مهدی دغاغله
ورودی احتمالی: ندارد
خروجی قطعی: رضا نوروزی، شهرام سالاری، وحید محمدزاده، فرشاد قاسمی
خروجی احتمالی: جواد نکونام


پرسپولیس 
در شرایطی که جذب لوبانف مراحل آخر خود را می گذراند، پرسپولیسی ها هنوز گوش به زنگ ترکیه و حضور علیرضا بیرانوند هستند که اگر این اتفاق نیافتد سناریوی تازه ای مدنظر سرخپوشان خواهد بود. امشب هواداران پرسپولیس تا ساعت 24 منتظر خبر بیرانوند خواهند ماند. 
جدول کامل نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس
ورودی قطعی: امیرعباس آینه چی، الکساندر لوبانف، علی محسن زاده 
ورودی احتمالی: علیرضا بیرانوند، گزینه ایکس (دروازه بان داخلی یا خارجی) 
خروجی قطعی: ندارد
خروجی احتمالی: مایکل اومانیا




صبای قم
با بازگشت فرید بهزادی کریمی از ترکتورسازی تبریز، علی دایی راحت تر در نقل و انتقالات خرید کرد. او ابتدا پیام صادقیان که خودش به پرسپولیس و سطح اول فوتبال ایران آورده بود را جذب کرد و بعد از آن اکبر صادقی بازیکن سابق صبا را به این تیم باز گرداند تا صبا در ادامه فصل شکل بهتری به خود پیدا کند. هاشم بیک زاده و قاسم دهنوی نیز دو بازیکنی بودند که از جمع شاگردان دایی رفتند. صبا در فهرست بازیکنان بزرگسالش تنها یک جای خالی دارد که تا پایان امشب خریدی نخواهد داشت و یک بازیکن آزاد احتمالا در روزهای آینده به این تیم اضافه می شود.
ورودی قطعی: پیام صادقیان، اکبر صادقی و محمد بائوج رضایی
ورودی احتمالی :-
خروجی قطعی: هاشم بیک زاده و قاسم دهنوی


تراکتورسازی
تیم امیر قلعه نویی بنابر سنت همیشگی، در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشت چه در کادر بازیکنان و چه در کادر مربیان. آنها دو ستاره مهم به نام های شریفی و نانگ را جذب تیم خود کردند ضمن اینکه مهدی کیانی هم خرید خوبی بود. دیگر موفقیت تراکتور حفظ بختیار رحمانی بود. 
ورودی قطعی: مهدی شریفی، آلویز نونگ، ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، فرزین گروسیان 
ورودی احتمالی: تراکتور می تواند 3 سهمیه فیفا را به جمع نفرات خود اضافه کند
خروجی قطعی: سامان نریمان جهان، حمزه یونس، میرهانی هاشمی، احمد عبدالله زاده، مهرداد بایرامی، مهرداد طهماسبی 
خروجی احتمالی: ندارد


نفت تهران
نفتی ها پرماجراترین تیم نقل و انتقالات این فصل بودند. شاگردان منصوریان با توجه به اوضاع نامناسب مالی برداشت چندانی از فصل نقل و انتقالات نداشتند و به سختی توانستند دیگر ستاره های خود را نگه دارند. البته هنوز مشخص نیست علیرضا بیرانوند با این تیم ادامه خواهد داد یا نه؟ 
ورودی قطعی: ندارد
ورودی احتمالی: ندارد
خروجی قطعی: آلویز نونگ، مهدی مومنی، پیام صادقیان، علی محسن زاده، میثم جودکی 
خروجی احتمالی: علیرضا بیرانوند، کارلوس سانتوس


سپاهان
تیم فوتبال سپاهان که به دنبال جذب چهره هایی مثل اسماعیل شریفات، مهرداد جماعتی و یکی، دو بازیکن شاخص دیگر بود، در نیم فصل یک بازیکن بوسنیایی و یک مهاجم به تیم خود اضافه کرد. همچنین علی هزامی پور دفاع چپ فولاد نیز به این تیم پیوست. 
ورودی قطعی: امین منوچهری، علی هزامی پور، سناد آیریچیچ 
خروجی قطعی: مهدی شریفی




گسترش فولاد
گسترش فولاد هم مثل تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات پرکار بود. آنها از همان روز اول نقل و انتقالات در بده و بستان با تیم های لیگ برتری بودند. 
ورودی قطعی: سیامک کوهنورد، سیدمهدی سیدصالحی، لئوناردو پیمنتا، سامان نریمان جهان، محسن حمیدی، مهدی کربلایی
خروجی قطعی: یوسف سیدی، ایوب کلانتری، سعید دقیقی، مهدی کیانی، مجتبی ترشیز
خروجی احتمالی:-


ملوان انزلی
ملوان انزلی نیز به دلیل شرایط نه چندان مناسب مالی در فصل نقل و انتقالات چندان موفق عمل نکرد. آنها در آخرین ساعات نقل و انتقالات مهرداد اولادی را برای پوشش ضعف خط حمله به خدمت گرفتند. 
ورودی قطعی: محمد ستاری، مهرداد اولادی، حامد نورمحمدی، شاهین بالیجانی
خروجی قطعی: آرش افشین، فرزاد حاتمی، سرگی پاشنکو، محمد نزهتی



پدیده
تیم پدیده در فصل نقل و انتقالات نیم فصل تنها یک بازیکن نامدار به جمع خود اضافه کرد. آنها با حفظ استخوان بندی نیم فصل اول به دنبال بقا در لیگ هستند. 
ورودی قطعی: احمد آل نعمه، فریبرز گرامی، علی حسامی، فرشاد قاسمی، سپهر روزی طلب
خروجی قطعی: ندارد



فولاد خوزستان
اسکوچیچ در فصل نقل و انتقالات پرکار بود، او در نیم فصل یک دروازه بان، یک هافبک و دو مهاجم به تیمش اضافه کرد. همچنین شریفات و جماعتی که تیم هایی به دنبالشان بودند با تصمیم او در تیم ماندند تا بتواند از تجربه شان در ادامه رقابت ها استقاده کند.
ورودی قطعی: کوئه ماها - مهرداد بایرامی - مهرداد طهماسبی - احمد عبدالله زاده
خروجی قطعی: حسین مالکی - مهدی دغاغله - مهرداد بشاگردی


راه آهن
تیم فوتبال راه آهن تغییرات زیادی در فصل نقل و انتقالات داشت و در نهایت در روز پایانی با 3 جابجایی کار را تمام کرد. 
ورودی قطعی: محسن فروزان، فرزاد آشوبی، محمد عباس زاده، آتوس سالمون، مجید حسینی، میثم جودکی، علی فاطمی، حامد زمانی، مهدی حنیفی، کسری کاظمی مرشت، امیر محمدپناهی
خروجی قطعی: سیامک کوهنورد، امین منوچهری، مهدی جعفرپور، حسین کریمی، حمید علی عسگر، محمدعلی رمضانیان، امیر نصرآزادانی
خروجی احتمالی: علیرضا محمد


سیاه جامگان
سیاه جامگان نیز مثل راه آهن جابجایی های بسیاری را در فصل نقل و انتقالات داشت. آنها در همان روز اول نقل و انتقالات 6 بازیکن به جمع خود اضافه کردند.
ورودی قطعی: گیلکه نویا، میلاد نوری، مهدی جعفرپور، حسین کریمی، ایمان موسوی، آلاجی سوسه، آیگه بوسی، محسن آقایی
خروجی قطعی: امید سینگ، احمد امیرکامدار، سعید مهدی پور، محسن فروزان، امیر تیزرو، رنان داسیلوا، محمدرضا پازاج، محسن دلیر



استقلال اهواز
استقلالی های اهواز که تا امروز هیچ بازیکنی نگرفته بودند به یکباره امروز ٨ بازیکن به خدمت گرفتند، استقلال اهواز از تیم هایی است که بسیار تغییرات داشته و باید دید گم نام ها در نیم فصل دوم چه می کنند.
ورودی قطعی: محمدجواد کردونی-مهدی یلالی- مجتبی رشیدی - مهدی نیایش پور- سندی ساهمان(بوسنی) -علی کردانی- میرفرزادمجیدی- پدرام اردلانی
خروجی قطعی: پرویز کریمی - فرزاد آشوبی - مرتضی منصوری - محمدغلامی - سعید سالارزاده- بهنام موسوی - میلاد جعفری - سعید قزل - علی حسینی - شاهین مجیدی

 
ورزش 3 | نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95
www.varzesh3.com/transfers
لوبانف با پرسپولیس قرارداد بست (عکس) · جدول کامل نقل و انتقالات نیم فصل · تیموریان به سایپا پیوست (رسمی+عکس) · کفعمی: پرونده نقل و انتقالات سپاهان ...
ورزش سه‌ :: صفحه اصلی
www.varzesh3.com/
... ،بسكتبال و...)ونتايج بازيها و جداول ليگ هاي ورزشي را بصورت زنده ارائه می کند. ... بررسی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر · 26 دقیقه پیش .... مشاهده جدول کامل لیگ برتر بسکتبال ایران ... آخرين اخبارنقل و انتقالات نيم فصل ليگ برتر.
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 8/25/15
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 + جدول - نمناک
namnak.com/7007-جدیدترین-نقل-و-انتقلات.html
آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ترین نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال ایران ، نقل و انتقال لیگ برتر فصل 94 را در سایت ...
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 +جدول - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-فوتبال-فصل-9...
برای اطلاع از آخرین نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر با مشرق همراه شوید. ... اسامی کامل خرید و فروش‌ لیگ برتری‌ها/ سایپا بمب ترکاند، تراکتور کهکشانی شد + ... بازیکنان ورودی و خروجی هر تیم را می توانید در جدول نقل و انتقالات زیر مشاهده کنید.
نقل و انتقالات - پرسپولیس نیوز
www.perspolisnews.com/index.php?option=com_content...
زمان نقل و انتقالات نیم فصل تمدید نمی شود/ اعلام فهرست بازیکنان جدید ... استان تهران گفت : زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر باشگاه های ایران تمدید نمی شود.
اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل
www.amazing.ir/1394/02/02/premier-league-player-transfers-94-95/
آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات نیم فصل اول 94 - 95 ... اخبار و جدول نقل و انتقالات نیم فصل اول ۹۴ – ۹۵ لیگ برتر فوتبال ... CD تصاویر اسکن شده با مشخصات کامل، رده سنی و شماره پیراهن
اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران و جهان - خبر پو
khabarpu.com/pu/varzesh.../Football-Transfers-نقل-انتقالات-فوتبال.ht...
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران,نقل و انتقالات لیگ برتر,نقل و انتقالات باشگاه ... ورزش پو,اخبار ورزشی,ویدیو ورزشی,نتایج زنده,روزنامه ورزشی,جدول
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95
gltarh.rozblog.com/post/63
۱ روز پیش - اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل ... آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ترین نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال ... نقل و .... جدول کامل لیگ برتر جام خليج فارس 95-94.
ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - خانه
aramesh.toskablog.ir/?id=618715&weblogid=114039
۳ روز پیش - اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل ... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات . .... مشاهده جدول کامل بازی ها و امتیاز های لیگ برتر هفته 30، فصل 93 - 94 با ...
ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - آبی ...
abisoft.linkwebsite.ir/page-240898.html
ذخیره شده · مشابه. آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ترین نقل و . ... ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95جدول و نتایج کامل لالیگای ... اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل.
ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - وب فانی
www.webfuny.ir/post/364
۲ روز پیش - اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل ... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات . .... مشاهده جدول کامل بازی ها و امتیاز های لیگ برتر هفته 30، فصل 93 - 94 با ...
جدول آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال :: سرچ نت
https://searchnet.blog.ir/.../جدول%20آخرین%20اخبار%20نقل%20و%20ان...
مشاهده جدول کامل لیگ جهانی والیبال گروه B. گلزنان برتر لیگ ها ... آخرین اخبار ... با مشرق همراه شوید. اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل ...
ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | دانلود ...
googlecopy1-rzb.2016freedownload.tk/page-62268.html
آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات ... اخبار و جدول نقل و انتقالات نیم فصل اول ۹۴ – ۹۵ لیگ برتر فوتبال .
جدول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 ! | داورنیوز
patogh-rzb.web.laserland.ir/page-567118.html
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95. جدول نقل و ... May 17, 2015 – نقل و انتقالات نیم فصل ليگ برتر فوتبال 95-94 + جدول … ... ۳ روز پیش – در ادامه آخرین جدول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را مشاهده می فرمائید. ... جدول کامل رده بندی لیگ برتر جام خلیج فارس دوره 14 فصل 94 1394 لیگ برتر …
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 ...
jabarimusic.blogtop.ir/.../جدول-نقل-و-انتقال-لیگ-برتر-فوتبال-جام-خل...
اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل ... جدول کامل امتیازات لیگ برتر ایران فصل 95 - 94 (15) در هفته ... www.persiangulfcup.org/fullscoreboard. مشاهده جدول .... لیگ بر تر 94 93 به همراه آخرین آپدیت آخرین نقل و انتقالات.
آخرین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر
sar3damusic.ir/news/.../آخرین-نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-برتر.ht...
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ های دیگر | جدول کامل نقل و ... navad.net/transfer. .... اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل.
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 + جدول :: دنیای ...
internet.gilbazar.com/.../نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-فوتبال-فصل-95-...
آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ترین ... جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95 ... 3 days ago - نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال 95-94 + جدول namnak.com/7007-جدیدترین-نقل-و-انتقلات.html ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍. ..... نقل-و-انتقالات-کامل-لیگ-برتر-فوتبا.
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 ...
p2music.tudi.ir/page-509224.html
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95 ... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و . ... مشاهده جدول کامل بازی ها و امتیاز های لیگ برتر هفته 30، فصل 93 - 94 با جزئیات کامل فقط و فقط ...
جدول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 ! هستی ...
patogh-rzb.hastblog.ir/page-364066.html
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95. جدول نقل و ... May 17, 2015 – نقل و انتقالات نیم فصل ليگ برتر فوتبال 95-94 + جدول … نتایج ليگ برتر ... ۳ روز پیش – در ادامه آخرین جدول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را مشاهده می فرمائید. … نتایج لیگ .... مشاهده جدول کامل ليگ برتر جام خليج فارس – ورزش 3.
جدول لیگ فوتبال
www.dsport.ir/fa/cats/14
جدول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور فصل 94 - 95. ارسال شده حدود 6 ... اختصاصی دی اسپورت: جدول 

ورزش 3 | نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95

www.varzesh3.com/transfers
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95. بروزرسانی: ... کفعمی: پرونده نقل و انتقالات سپاهان بسته است · بررسی دو ... آخرینوضعیت بنگستون و اومانیا · دروازه بان ...

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 + جدول - نمناک

namnak.com/7007-جدیدترین-نقل-و-انتقلات.html
آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ترین نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال ایران ، نقل و انتقال لیگ برتر فصل 94 را در سایت ...

اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل

www.amazing.ir/1394/02/02/premier-league-player-transfers-94-95/
زمان پایان نقل و انتقالات نیم فصل ۹۴ – ۹۵ ده روز مانده به شروع لیگ برتر خواهد بود. طبق آخرین خبر ها پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس ۸ و ۹ مرداد سال ۹۴ ...

نقل و انتقالات - پرسپولیس نیوز

www.perspolisnews.com/index.php?option=com_content...
پرسپولیس نیوز : رییس هیات فوتبال استان تهران گفت : زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر باشگاه های ایران تمدید.

شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95

2saadat2.rozblog.com/cat/258
شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95,شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 ... صادقی در مورد آخرین وضعیتش به "ورزش سه" گفت: امسال فصل پرفراز و نشیبی را هم خودم ... اما به مرور زمان با برد در بازی های جام حذفی و نیم فصل دوم بازیکنان روحیه ...

نقل و انتقالات نیم فصل دوم 94 95 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=نقل+و+انتقالات+نیم+فصل+دوم+94+95
زمان نقل و انتقالات نيم فصل لیگ برتر از تاریخ 2 دی 94 الی 29 دی 94 است. همچنین زمان نقل و ... آخرین وضعیت نقل و انتقالات نیم فصل و جدایی ۵۲ بازیکن. 21 ساعت ...

اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران و جهان - خبر پو

khabarpu.com/pu/varzesh.../Football-Transfers-نقل-انتقالات-فوتبال.ht...
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران,نقل و انتقالات لیگ برتر,نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس,نقل وانتقالات استقلال,اخبار نقلو انتقال فوتبال.

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 +جدول - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-فوتبال-فصل-9...
برای اطلاع از آخرین نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر با مشرق همراه شوید. ... گروه ورزشی مشرق - فصل نقل و انتقالات لیگ برتر پانزدهم از روز 12 خردادماه یعنی یک ...

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - آبی ...

abisoft.linkwebsite.ir/page-240898.html
آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ترین نقل و ... نقل و انتقلابات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 95-94 از روز گذشته آغاز شد.

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - خانه

aramesh.toskablog.ir/?id=618715&weblogid=114039
۳ روز پیش - آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات ... اخبار و جدول نقل وانتقالات نیم فصل اول ۹۴ – ۹۵ لیگ ...

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | khabar95

googlecopy1-rzb.khabar95.ir/page-279422.html
آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات ... اخبار و جدول نقل و انتقالات نیم فصلاول ۹۴ – ۹۵ لیگ برتر فوتبال .

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | دانلود ...

googlecopy1-rzb.2016freedownload.tk/page-62268.html
آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات ... اخبار و جدول نقل و انتقالات نیم فصلاول ۹۴ – ۹۵ لیگ برتر فوتبال .

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - وب فانی

www.webfuny.ir/post/364
۲ روز پیش - اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل ... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و ...

زمان شروع لیگ برتر 94-95 - فان ها

funha.com/tag/زمان-شروع-لیگ-برتر-94-95
زمان پایان نقل و انتقالات نیم فصل ۹۴ – ۹۵ ده روز مانده به شروع لیگ برتر خواهد بود. طبق آخرین خبر ها پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس ۸ و ۹ مرداد سال ۹۴ ...

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | News File

newsfile.ir/.../ترین+های+نقل+و+انتقالات+نیم+فصل+لیگ+برتر+94-9...
ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 .... ایلنا - Today; حواشی آخرین روزهای نقل وانتقالات نیم فصل ساعت 24 سه شنبه 29 دی ماه زمان نقل و انتقالات نیم ...

جام روز » آخرین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95

jamerooz.ir/آخرین-نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-برتر-94-95/.../ورز...
۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ﺣﺮﻑ ﺗﻮ. ﺳیﺎﺳی ﻧﻮﺷﺖ. چﺮﺍ ﻫﻤیﺸﻪ مﺮﻍ ﻫﻤﺴﺎیﻪ ﻏﺎﺯﻩ؟ چﻨﺪ ﺭﻭﺯ پیﺶ ﺑﺮﺍی ﺧﺮیﺪ ﺑﺮﺧی ﻭﺳﺎیﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻧیﺎﺯﻡ. ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ کﻠی گﺸﺘﻦ کﺎﻟی ﻣﻮﺭﺩ. ﻧﻈﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻗیﻤﺘی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ...

جدول آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال :: سرچ نت

https://searchnet.blog.ir/.../جدول%20آخرین%20اخبار%20نقل%20و%20ان...
جدول-نقل-و-انتقال-لیگ-برتر-فوتبال-جام-خل... اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل ... پایان نقل و ... طبق آخرین خبر ها پانزدهمین دوره لیگ ...

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات لیگ برتر در ستون سمت ...

malavanclub.net/.../proleague/.../3585-آخرین-اخبار-و-شایعات-نقل-و-انت...
با پایان رقابتهای لیگ برتر و شروع کار تیمها برای یار گیری در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران ، بخش اخبار و شایعات نقلو انتقالات فوتبال ایران ...

نقل انتقالات ليگ برتر فوتبال فصل 95\-94 جدول | فیدکو

nod32line.feedco.ir/.../نقل+انتقالات+ليگ+برتر+فوتبال+فصل+95%...
نیم‌فصل نخست پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال با برتری استقلال ... تبریز عصر دوشنبه در آخرین دیدار هفته چهاردهملیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه .... سپاهانی‌ها نخستین خرید خود را قبل از آغاز رسمی نقل و انتقالات نیم فصل انجام دهند. .... طرح درس سالانه 94-95 کلاس اول ابتدایی · اس ام اس رحلت رسول اکرم ص · تعطیلی ...

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر 94- 95 پرسپولیس ...

newsme.blogsky.com/.../آخرین-اخبار-نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-94-95...
۱۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر 94- 95 پرسپولیس : زلزله ها در ... و در نیم فصل هم تقویت شد اما باز هم دستش به جام نرسید و نایب قهرمان شد.

جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 ...

jabarimusic.blogtop.ir/.../جدول-نقل-و-انتقال-لیگ-برتر-فوتبال-جام-خل...
اخبار و جدول نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل .... لیگ بر تر 94 93 به همراه آخرین آپدیت آخرین نقل و انتقالات. froosh24.ir/catalog/webresults/202/.

آخرین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - 598

www.598.ir/fa/news/.../آخرین-نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-برتر-94...
۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95. بنز جدید هاشمی رفسنجانی +تصویر · جنجال مسلمان شدن ...

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 + جدول :: دنیای ...

internet.gilbazar.com/.../نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-فوتبال-فصل-95-...
آخرین نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر ، نقل و انتقال لیگ برتر ، تازه ترین نقل و انتقال لیگ برتر ... جدول نقل و انتقال لیگ برترفوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95 ... 3 days ago - نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال 95-94 + جدول ...

جدول/ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | 95 - 13 ...

www.ghatreh.com/news/.../جدول-نقل-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-برتر
۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسئول نقل و انتقالات نفت خبرداد/ 3، 4 پیشنهاد لیگ برتری برای ... جدول/ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 ... آخرین اخبار سرویس: ...

جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 ...

p2music.tudi.ir/page-509224.html
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95 ... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و ... طبق آخرین ...

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | مجله ...

www.qshm.ir/2016/.../ترین-های-نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-برتر/
۳ روز پیش - loading... آخرین اخبار. قیمت خودرو محصولات “جک” ... GMT+2 10:38. صفحه اصلی ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر ۹۴-۹۵ ... در این مطلب با ترین های نقل و انتقالات که تا کنون جابه جا شده اند آشنا می شوید. اشتراک 0. توییت.

جدول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 ! | داورنیوز

patogh-rzb.web.laserland.ir/page-567118.html
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95. جدول نقل و .... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و …

90tv.ir :: تمامی گلهای هفته چهارم لیگ برتر ایران 94-95

90tv.ir/video/139360/تمامی-گلهای-هفته-چهارم-لیگ-برتر-ایران-94-95
تمامی گلهای هفته چهارم لیگ برتر ایران ۹۴-۹۵. ۴۰۵۷. داخلی · اختصاصی .... آخرین اخبار از نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر۳۳ دقیقه پیش. افزایش 2برابری بودجه ...

آخرین نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر

sar3damusic.ir/news/.../آخرین-نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-برتر.ht...
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95. بروزرسانی: 5 ... آخرین اخبار نقل و انتقالات. بازیکنان جدید ... بی پول های لیگ برتر به دنبال بازیکن ...

نقل و انتقالات لیگ برتر فصل 94-95 - آبی پوشان

abipooshan.ir/tag/نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-فصل-94-95/
آرشیو برچسب ها: نقل و انتقالات لیگ برتر فصل 94-95نقل و انتقالات ... زمان آغاز فصل نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برترمشخص شد. بعد از جلسه ... آخرین مطالب : ...

اعلام زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، دسته اول و دوم ...

www.entekhab.ir/fa/news/236562
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دسته اول از تاریخ 2 دی 94 الی 29 دی 94 و زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ دسته دوم از تاریخ14 آذر 94 الی ...

جدول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 ! هستی ...

patogh-rzb.hastblog.ir/page-364066.html
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95. جدول نقل و ... May 17, 2015 – نقل و انتقالات نیم فصل ليگ برترفوتبال 95-94 + جدول … ... ۳ روز پیش – در ادامه آخرین جدول نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را مشاهده می فرمائید.

زمان نقل و انتقالات نیم فصل دوم 94 95 مشخص شد | خبرخوان

download-photo.wisi.ir/page-497418.html
زمان شروع نقل و انتقالات ليگ برتر و دسته اول مشخص شد کاپ/ فصل نقل و انتقالات زمستاني ليگ هاي برتر و دسته اول فوتبال کشور به صورت همزمان آغاز و خاتمه مي .

نقل و انتقالات لیگ برتر - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/tags/4478/نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر
زمان آغاز نقل و انتقالات نیم فصل ... در کلیپ زیر آنالیزی از عملکرد تیم‌ها در نقل و انتقالات لیگ برتر پانزدهم را می‌بینید. ... آخرینها; پربحث ترین; محبوب ترین.

جدول لیگ فوتبال

www.dsport.ir/fa/cats/14
جدول لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور فصل 94 - 95. ارسال شده حدود 6 روز پيش در ... جدول لیگ برتر فوتبال ایران. جدول کامل لیگ برتر جام خليج فارس 95-94.

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال مشخص شد

www.1varzesh.com/football/iran/56189-mixnews145702-brnnws339816
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، دسته اول و دوم فصل 95-94 را اعلام کرد. به گزارش سرویس ورزشی برنا، زمان نقل و ...

نقل و انتقالات لیگ برتر ایران 94-95 | دانلود رایگان عکس ...

toplord-rzb.blogsfinder.tk/page-37546.html
برای اطلاع از آخرین نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر با مشرق همراه شوید. ... آمده استفاده کردند و ... اخبار و جدول نقل وانتقالات لیگ برتر 94-95 فوتبال نیم فصل.

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../ترین-های-نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-بر...
۳ روز پیش - فصل نقل و انتقالات آخرین روزهای خود را می گذراند و باید همچنان در این سه روز منتظر اخبار جدید و شاید جابه جایی ترین های نقل و انتقالات باشیم.

آخرين اخبار نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال ايران

tagziye.icr2013.ir/آخرين-اخبار-نقل-و-انتقالات-ليگ-برتر-فوتبال-ايرا...
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95. http://www.varzesh3.com/transfers ... زبانان كه اخبار حوزه ورزش (فوتبال ... فصل نقلو انتقالات. ... نقل و انتقالات لیگ ...

آغاز نیم فصل دوم لیگ برتردر فصل 94 -95

twr.ir/آغاز+نیم+فصل+دوم+لیگ+برتردر+فصل+94+-95
جامعترین سایت ورزشی - نقل‌وانتقالات نيم فصل گلهاي استقلال در ليگ برتر فصل 94-94 (دانلود ويديو) آخرین روز نقل و انتقالاتفوتبال - دنیای معدن جدیدترین ...

جدول نقل و انتقالات لیگ 94 95 - سایت تفریحی سنتر

www.tafrihicenter.ir/tag/جدول-نقل-و-انتقالات-لیگ-94-95
جدول نقل و انتقال لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فصل 94 95. جدول نقل و ... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و .

زمان نقل و انتقالات فوتبال خوزستان اعلام شد - ورزش خوزستان

khuzestansport.ir/fa/.../زمان-نقل-و-انتقالات-فوتبال-خوزستان-اعلام-شد
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوزستان اسپورت- زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ های داخلی فوتبال ... یک استان در فصل ورزشی 94-95 پایان نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر ...

آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر پرسپولیس 94 - مد روز

modroz.vistablog.ir/post/17
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 + جدول - نمناک ... آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکناننیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و .

نقل و انتقال لیگ برتر 91 - لینک گردی

linkgardi.ir/news/نقل-و-انتقال-لیگ-برتر-91
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر سال 1390 تا کنون # : احت ... آخرين اخبار از فصل نقل و انتقالات ليگ برتر در سال 91-92 ... برنامه کامل بازی پرسپولیس در ليگ 15 فصل 94- 95 www.feedkhoon.rozblog.com/post/32568Translate this page 2 ...

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ

naghlvaenteghalat.blogfa.com/
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ. یکشنبه شانزدهم آذر 1393. نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران نیم فصل 93-94 تا کنون ...

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 - تی نیوز

tnews.ir/news/A97655884573.html?h=1
۳ روز پیش - اخبار ورزشی - با نزدیک شدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات بازیکنان در نیم فصل دوم باید منتظر ماند و دید که چه کسانی جابه جا خواهند شد.

ترین های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94-95 | بکس ...

googlecopy1.baxfa.in/page-528385.html
آخرین خبر رسیده از نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل 94-95 زمان شروع پایان نقل و انتقالات ... اخبار و جدول نقل و انتقالات نیم فصلاول ۹۴ – ۹۵ لیگ برتر فوتبال .

نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر 94 95

farshadfotouhi.ir/tag/نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-لیگ-برتر-94-95
در آخرین ساعات نقل و انتقالات نیم فصل تیم ها به دنبال مذاکره با نفرات مدنظر. خود هستند تا لیست خود را تکمیل کنند. در این میان مطمئنا سوژه اصلی ساعات. پایانی دو ...

آخرین اخبار داغ بازار نقل و انتقالات؛ رحمتی در راه اصفهان

www.qomefarda.ir/news/4283
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا به نقل از جام ورزشی؛ با پایان لیگ برتر فصل نقل و انتقالات آغاز شده است و تیم ها به فکر رفع نواقص خود در فصل پیش ...

زمان نقل و انتقالات نیم فصل دوم 94 95 مشخص شد | زد ایکس ان

www.zxn.ir/زمان-نقل-و-انتقالات-نیم-فصل-دوم-94-95-مشخص-شد.html

۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان نقل‌ و انتقالات نیم‌ فصل لیگ برتر مشخص شد | طرفداری www.tarafdari.com/. ... زمان شروع نقل وانتقالات ليگ برتر و دسته اول مشخص شد کاپ/ فصل نقل ..... آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران,نقل و انتقالات لیگ برتر,نقل ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 843
  • بازدید ماه : 7,409
  • بازدید سال : 105,735
  • بازدید کلی : 8,073,170