loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 409 نظرات (0)

 

افزایش هوش و یادگیری کودکان

 

 


 

کمتر پدر و مادری را می توان یافت که نخواهد فرزندش باهوش و دارای توانی خاص در یادگیری و حل مسائل باشد، اما بسیاری از والدین گمان می کنند درصد زیادی از این توانایی ها به ذات، سرشت یا خمیره کودکشان ربط دارد و از همین رو آموزش فرزندشان را جدی نمی گیرند؛ حال آن که با صرف وقت می توانند به افزایش میزان هوش و قدرت یادگیری کودکانشان کمکی بایسته و شایسته کنند.

 

اگر می خواهید در زمینه پرورش فکری کودکتان، آگاهی های مفیدی کسب کنید، بیایید ابتدا با آزمایشی آشنا شوید که دو محقق استرالیایی و آمریکایی انجام دادند.

 

● اهمیت تصاویر

گابریل سیمکاک، محققی از دانشگاه کوئینزلند و جودی دولوش، دانشمندی از دانشگاه ویرجینیا در پژوهشی روی ۱۳۲ کودک دریافتند تصاویر کتاب ها علاوه بر سرگرم کردن جنبه ای تقویتی در فرآیند یادگیری کودکان دارد و منبعی مهم از اطلاعات مورد نیاز برای کنش و واکنش در جهان پیرامونشان فراهم می آورد.

 

سیمکاک و دولوش با جمع کردن کودکان بر اساس سنشان، ابتدا گروهی را که کمتر از ۳۰ ماه سن داشتند، به دو دسته تقسیم کردند: به یک گروه کتابی داده شد که نشان می داد کودکی توپی پلاستیکی را در ظرفی شیشه ای انداخته، سپس با اتصال ظرف به یک قطعه چوب از آن جغجغه ساخته است.

آنها با در اختیار گذاشتن وسایل مورد نیاز از کودکان خواستند جغجغه ای بسازند. تمامی کودکانی که در گروه اول، از روش ساخت آن در کتاب مطلع شده بودند، توانستند جغجغه را بسازند، اما گروه دوم که کتابی در اختیارشان نبود، به موفقیت کمتری دست یافتند.

 

نقش بزرگسالان در افزایش توانایی کودکان از همین مرحله بخوبی معلوم است: کودکانی که اطلاعاتی اولیه حتی به شکلی خام و محدود کسب کرده باشند، بهتر از کودکانی می توانند یاد بگیرند و موفق شوند که کسی آگاهی هایی ولو اندک به آنها نیاموخته است.

 

 

● اولین قدم های آموزش

حتی والدینی که درباره شیوه های تربیت و پرورش کودکانشان مطالعه چندانی ندارند، اولین قدم های آموزش به آنها را با آموختن کلمات آسانی چون بابا، مامان، یا این چیست و آن چیست برمی دارند، اما متأسفانه هر چه سن و سال کودک بیشتر می شود، گام های آنها نیز در راه آموزش و تقویت هوش فرزندانشان کندتر و محوتر می شود.

 

برای ادامه راه می توانید تصاویری آشنا و مناسب کودکان تهیه کنید و با حذف بخش هایی از تصاویر، از کودکتان بخواهید کاستی های تصویر را حدس بزند. به عنوان مثال تصویر صورتی را بکشید که دهان ندارد. از او بخواهید آنچه را در تصویر نیست، بکشد و حتی رنگ آمیزی کند.

آنها متوجه کمبود چیزی در تصاویر آشنا می شوند و تلاش می کنند شکل های ساده لب، دهان، دندان و... را شناسایی و بازسازی کنند. بر حسب سن و سال کودک می توان این تصاویر را از ساده به پیچیده تبدیل کرد و از اجزای صورت به اشیای پیچیده تر دیگر کشاند.

 

 

● کاربردها

 

متناسب با سن و سال و درک کودکتان گاهی می توانید وسایلی را گردآورید و از او بپرسید کاربرد آن وسیله چیست.

مثلا قیچی به چه کار می آید؟ با چنگال چه کاری می توان انجام داد؟ و... سپس کاربردهای دیگری از همان وسیله را به او نشان دهید.

 

مثلا وقتی کاربرد چنگال در خوردن غذا برای او معلوم شد، می توان دو چنگال را طوری در قطعه کوچکی سیب زمینی فرو برد و روی سیب زمینی صورت حیوانی مثل بز، گوسفند و... را نقاشی کرد که چنگال همانند شاخ یا گوش به نظر برسد. یا کاسه ای مدور را طوری روی سر خود قرار دهید که همانند کلاه به نظر برسد.

این امور می تواند ذهن کودک را با کاربردهای دیگر وسیله ای که همیشه در تصورش یک کاربرد داشته، آشنا کند و زمینه خلاقیت و تقویت هوش او را برای پیدا کردن کاربردهای دیگر یا یافتن راه های دیگر در زندگی و تعمیم آن روش در وسایل دیگر فراهم کند.

 

 

 

● شباهت در عین تفاوت

 

می توان ترتیبی از اشیا را روی میزی چید و یک بار در این حالت و بار دیگر در حالی با دوربین خانگی از آن اشیا عکس گرفت که تغییراتی جزئی در عکس دوم ایجاد شده باشد.

این کار را می توان هم با تغییر جای اشیا و هم با تعویض اشیا با اجسام دیگر انجام داد، سپس از کودک خواست موارد اختلاف دو عکس شبیه به هم را پیدا کند. می توان برای او بازی های فکری در حد سن و سالش ترتیب داد.

 

همچنین می توان با گرد آوردن میوه ها، اشیا و... حتی توجه دادن او به تماشای ابرها از او خواست شباهت های دیگری غیر از آنچه را می بیند، برایتان بیان کند.

مثلا در نگاه به ابرها و حرکتشان، تصاویری بسازد و تصور خود را از شکل آن بیان کند. یا با گاز زدن میوه هایی چون سیب به شیوه ای متفاوت، با جای دندانش روی آنها چشم و دهان و بینی حک کند.

 

به خاطر داشته باشید سلامت فکر و رشد ذهنی کودکتان در آینده تا حد زیادی به آموزش او در کودکی بستگی دارد.

هر قدر در این سنین نورون های ذهن او به فعالیت واداشته شود، نه تنها از نظر فکری سالم تر خواهند بود، بلکه از نظر هوش، قوی تر و از نظر یادگیری، درک و فهمی سریع تر و بهتر هم خواهند داشت.

 

30 روش برای تقویت هوش کودکان - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › بارداری و کودک یاری › کودک و خانواده
30 روش برای تقویت هوش کودکان هوش،کودک،بهره هوشي كودكان،تقویت هوش،تربيت كودك،بارداری.

افزایش هوش کودکان - بیتوته

www.beytoote.com/baby/psychology-baby/child-sitted.html
کودکان و والدینروانشناسی کودکانافزایش هوش کودکان ... یك خانه با استفاده از اسباب‌بازی‌ها و یا رفتن به سوپرماركت به یادگیری و افزایش هوش اجتماعی كمك می‌كند.

: چگونه ضریب هوشی کودکان را افزایش دهیم؟ - دانشنامه رشد

daneshnameh.roshd.ir › ... › روان شناسی یادگیری › یادگیری
اکنون‌ محققان‌ معتقدند که‌ تحریکات‌ ذهنی‌ کودکان‌ از سوی‌ والدین نقشی‌ بسیار مهم‌ در تقویت‌ هوش‌ آنان‌ دارد. نقش‌ پدر و مادر تنها به‌ دوران‌ کودکی‌ و نوجوانی‌ محدود نمی‌شود، زیرا ...

۱۳ راه افزايش هوش کودکان - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/196807.php
۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ۱۳ راه افزايش هوش کودکان. ... تحقيقات نشان داده اند گوش دادن به موسيقي مي تواند حافظه، توجه، انگيزه و يادگيري را افزايش دهد. گوش دادن به موسيقي هاي ...

مواد غذایی مفید برای افزایش هوش کودک - عصر ایران

www.asriran.com/fa/news/.../مواد-غذایی-مفید-برای-افزایش-هوش-کودک
ژن‌ها عامل مهمی در تعیین هوش كودك هستند ولی مطالعات نشان می‌دهد غذایی كه كودك می‌خورد ... امگا3 به طور چشمگیری به تقویت سلول‌های مغز جهت افزایش یادگیری و تمركز كمك ...

با 5 روش ساده هوش کودک خود را افزایش دهید

www.hidoctor.ir/17011_با-5-روش-ساده-هوش-کودک-خود-را-افزایش-دهید.ht...
۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هیچ کودک و هیچ والدینی از این که باهوش باشد بدش نمی آید. اما خود کودک نمی تواند به ... در این مطلب برای تقویت هوش کودکتان به شما 5 روش بسیار جالب معرفی می کنیم . امنیت شالوده یادگیری است. مغز همیشه به دنبال امنیت است و اگر ...

8 راه تقویت هوش کودکان - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/129935/8-راه-تقویت-هوش-کودکان
۲۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هوش بچه‌ها به دنبال تجربه و تمرین افزایش می‌یابد و در این میان حواس پنج‌گانه ... می‌تواند باعث تحریك حافظه، توجه، تمركز، انگیزه و یادگیری كودك شود.

برای تقویت هوش کودکتان | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/5813
مطالعات نشان داده‌اند گوش دادن به موسیقی حافظه را تقویت می‌کند، توجه، انگیزه و یادگیری کودک را افزایش و همچنین استرس را که برای مغز کودک بسیار مخرب است، کاهش ...

عزيز مامان - روش هاي افزايش هوش كودكان(دكتر بهشتيان)

nokhodmaman.blogfa.com/post-193.aspx
به عبارت دیگر ما با یادگیری با هوش تر از نقطه آغازیم. مغز شما توان بسار ... این مطالب راه هایی است برایافزایش هوش کودک برای خانواده ها: 1) بگذارید به حد کافی بازی ...

نکاتی مهم برای بالا بردن هوش دخترم - .*آرشیدا خورشید آریایی

arshidaarshida.niniweblog.com/.../نکاتی-مهم-برای-بالا-بردن-هوش-دخترم....
تقویت حس کنجکاوی کودک تقویت هوش اوست ، اگر میخواهید کودکی هوشمند و ... این ارتباط کودک قادر به اندیشیدن نیست، و از طریق این ارتباط هاست که یادگیری او آغاز ...

آموزش تکنیکهای تقویت حافظه و افزایش هوش

brainpower.ir/
مهمترین هدف آزمون ، تعیین درجه هوشمندی سن عقلی و بهره هوشی کودک است . همچنین این آزمون را زمانی به کار می بریم که آزمونهای هوشی دیگر مقدور نیست و می خواهیم هر چه ...

۱۳ راه افزایش هوش کودکان-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=14099...70...
۱۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هوش توانایی ذهنی است و قابلیت های متنوعی مانند استدلال، برنامه ریزی، حل مساله، تفکر انتزاعی، استفاده از زبان و یادگیری را دربر می گیرد.

افزایش هوش و یادگیری کودکان-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=12002...70...
۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - افزایش هوش و یادگیری کودکان. کمتر پدر و مادری را می توان یافت که نخواهد فرزندش باهوش و دارای توانی خاص در یادگیری و حل مسائل باشد، اما بسیاری ...

پايگاه اطلاع رسانی سلامت ايرانيان : 8 راه تقويت هوش کودکان

www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=59789&type=2
۱۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پايگاه اطلاع رسانی سلامت ايرانيان : 8 راه تقويت هوش کودکان. ... كلاسيك مي‌تواند باعث تحريك حافظه، توجه، تمركز، انگيزه و يادگيري كودك شود.

هوش کودک - آکاایران

www.akairan.com/koodak/kodakane1/23284.html
اهمیت تغذیه در کودکان زیر دو سال برای تقویت هوش ..... رقابت سازنده،انگیزه یادگیری و 000 برخوردارند ، با رفتار و ویژگیهای فردی بهره هوشی خود را افزایش می دهند .

بازی برای افزایش هوش و خلاقیت از 3 تا 6 ماهگی - کودک فردا

koodakefarda.ir/...تقویت-هوش.../بازی-برای-افزایش-هوش-و-خلاقیت-از-3-...
بازی برای افزایش هوش و خلاقیت از ۳ تا ۶ ماهگی ..... با حرکت دادن اسباب بازی ها در مقابل چشم های نوزادتان حس کنجکاوی او را که عامل مهمی در یادگیری است تحریک می ...

میگنا - افزایش هوش كودكان با 7 حركت - پایگاه خبری علمی

www.migna.ir/vdcakwnm149nu.5k4.html
۹ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - هر چند در گذشته تصور مي‌شد هوش عاملي است كه تنها به‌وسيله ژنتيك تعيين ... كه كتاب‌هاي زيادي در زمينه افزايش هوش كودكان نوشته، عقيده دارد كودك از تولد تا 3 ... و يا رفتن به سوپرماركت به يادگيري وافزايش هوش اجتماعي كمك مي‌كند.

انواع هوش و روشهايي براي بالا بردن هوش کودکان - GVCounselling

gvcounselling.com/انواع-هوش-و-روشهايي-براي-بالا-بردن-هوش-ک/
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انواع هوش و روش هايي براي بالا بردن هوش کودکان ... يک سري مهارت‌هايي وجود دارد که با يادگيري آن‌ها مي‌توان هوش هيجاني را بالا برد. تحقيقات اخير بر ...

هوش کودک با دستان پدر و مادر شکل می‌گیرد - مدرسه.مقالات ...

classro.blogsky.com/1389/10/03/post-291/
تمرکز، حافظه، یادگیری و مهارت‌های فکری و ذهنی که هوش را تشکیل می‌دهند به ... غلات، تخم‌مرغ، ماهی و گردو غذاهایی هستند که سبب تقویت هوش و حافظه کودکان می‌شوند.

پنج راه برای افزایش هوش - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=7553
۱ مرداد ۱۳۸۳ ه‍.ش. - ش هوش دانشمندان معتقدند كه در زمان تولد تعداد مشخصی سلول های مغزی داریم كه ... بسیاری را در قسمت هیپوكامپوس مغز خود (بخشی كه مربوط به یادگیری و حافظه ... كه اسیدهای چرب اصلی برای رشد مناسب مغز در كودكان بسیار ضرورت دارند ، به ...

مؤسسه آوند | استعداد یابی کودکان | آموزش کودکان | پیش ...

www.aavand.org/default/
آموزش کودکان, استعداد یابی کودکان, رفتار با کودک, مرکز استعدادیابی کودکان, مهد کودک میرداماد, رفتار با کودکلجباز, مادر و کودک, تست هوش کودکتقویت هوش ...

افزایش هوش و توانایی کودک Archives - فرزندپروری

farzandparvari.com/category/شناخت-هوش-توانايي/
راهنمای علمی تربیت کودک و نوجوان مطالب و مقالات افزایش هوش و توانایی کودک - فرزندپروری.

آسان ترین روش ها برای افزایش هوش کودک - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › خانواده › کودک و نوجوان
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در طول زمان و با افزایش سن، تأثیر محیط زیست بر هوش كودك كمتر می‌شود. ... كودكان خود را به یادگیری و تبادل ایده و نظرات تشویق كنید و زمان مشخصی ...

نکات مهم در یادگیری و افزایش هوش تحصیلی كودكان

iruni.ir/search/?q=نکات+مهم+در+یادگیری+و+افزایش+هوش...كودكان
بسیاری از ما تصور می‌کنیم که يادگيري یک زبان خارجی تنها حسنی که دارد افزايش وسعت دسترسی ما به اطلاعات و ارتباط با فرهنگ و مردم جدید است؛ اما اینطور نیست، ...

من و کودکم - 20 راه ساده برای داشتن کودکی باهوش تر

koodakshoma.mihanblog.com/extrapage/iq2
محیط و ژن هر دو در افزایش هوش کودک نقش دارند. ... طبیعت یك سویه و یك طرفه تلویزیون موجب جلوگیری از تشویق كودك به یادگیری و استفاده از مهارت‌های كلامی می‌شود.

آموزش افزایش هوش کودکان | - نرم افزار

3manage.com/آموزش-افزایش-هوش-کودکان.html
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر دیوید پرلماتر، یکی از متخصصان برجسته اعصاب که کتاب‌های زیادی در زمینه افزایش هوش کودکان نوشته، عقیده دارد کودک از تولد تا ۳ سالگی ...

تقویت هوش در کودکان | مهدک

mahdak.com/baby/development/تقویت-هوش-در-کودکان/
در واقع انبوهی از پژوهش ها گواه این مطلب است که یادگیری زبان خارجی سبب افزایش چشمگیر مهارت های شناختی و نیز توانایی های کودک در ریاضیات و علوم می شود.

افزایش هوش و یادگیری کودکان - اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

www.momtaznews.com/افزايش-هوش-و-يادگيري-كودكان/
افزایش هوش و یادگیری کودکان. به اشتراک بگذارید. جام جم آنلاین: کمتر پدر و مادری را می‌توان یافت که نخواهد فرزندش باهوش و دارای توانی خاص در یادگیری و حل مسائل ...

فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین - آموزش تقویت هوش کودکان

www.cdpersian.com › آموزشی › مخصوص کودکان
توضيحات بيشتر : جامع ترین مجموعه آموزشی تقویت هوش و حافظه برای کودکان. Brainetics Turbo Charge Your Brain. این فیلم آموزشی برنده جایزه طلای والدین شده است!

تاثیر هوش در یادگیری - روش هایی برای افزایش دقت تمرکز در ...

hosh-yadgiri.blogfa.com/post/8
تاثیر هوش در یادگیری - روش هایی برای افزایش دقت تمرکز در کودکان - تاثیرات هوش در یادگیری کودکان.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

نقش موسیقی در تقویت هوش - آی هوش

www.ihoosh.ir/Articles/Article.aspx?id=116
هوش و تعاریف مرتبط, هوش، هوش چندگانه, نقش موسیقی در تقویت هوش. ... ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ 2928 0 31. موسیقی از اولین نغمه لالایی مادر، در رشد ذهنی کودکان نقش بازی می کند .... آموزش موسیقی قابلیت یادگیری را به طور کلی افزایش می دهد. اثر موسیقی بر ...

والدین حمایتگر و افزایش هوش کودکان - کتاب کودک، دبستان و ...

www.ketabekoodak.com/index.php?mood=page&inner=true...209
نقش والدین حمایت گر در افزایش استعداد و هوش کودکان ... نیست که کودک مجبور باشد برای ساعت‌های طولانی بهیادگیری چیزی بپردازد و آرام و ساکت گوشه‌ای بنشیند.

بسته آموزشی تقویت هوش جنین - کودکان طلایی

koodakanetalaie.com/janin-mahsol
مجموعه آموزشی تقویت هوش جنین ، مطابق با آخرین یافته‌های دانشمندان بزرگ دنیا و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. این مجموعه براساس متد پروفسور مکوتو شیچیدا ...

ويانای نازنين ما - آموزش جنين در دوران بارداري، افزايش هوش و ...

bobbimartin.blogfa.com/page/intelligent
ويانای نازنين ما - آموزش جنين در دوران بارداري، افزايش هوش و يادگيري - ... هايي كه زنده اند و تعداد اتصالات آنها با هم بيشتر باشد كودك هوش و يادگيري بالا تري خواهد داشت.

چگونه هوش و حافظه کودک خود را تقویت کنیم؟

www.ssmt.ir/.../چگونه+هوش+و+حافظه+کودک+خود+را+تقویت+کنیم؟
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تقویت حافظه کودک- رشد حافظه کودکافزایش حافظه کودک. ... اسباب‌بازی‌ها و یا رفتن به سوپرمارکت به یادگیری و افزایش هوش اجتماعی کمک می‌کند.

معرفي يك نرم افزار عالي برای افزایش هوش کودک - هفت گنج

7ganj.ir/معرفي-يك-نرم-افزار-عالي-برای-افزایش-هوش/
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه های بسیاری تولید و عرضه می شوند اما محققان امریکایی معتقدند استفاده از برخی برنامه ها می تواند سطح دانش و یادگیری کودکان را افزایش دهد…

افزایش هوش کودک - یاری

yare.ir/276-2/
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش هوش کودک اگر شما هم به کودک و فرزند خود اهمیت میدهید همیشه در تلاش باشید تا ضمن یادگیری کودک خود را به بهترین روش آموزش دهید .

نگاه کردن به چشمان کودک موجب تقویت هوش وی می شود - پرشین ...

www.persianv.com/nozadan/175310.php
۵ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - نگاه کردن به چشمان کودک موجب تقویت هوش وی می شود. ... در واقع توانایی یادگیری و کاربرد مهارت های لازم برای سازگاری با نیازهای جامعه و فرهنگ است.

راه های تقویت مغز کودک - پارسه گرد

www.parsegard.com/childchildcare/راه-های-تقویت-مغز-کودک.html
لازم نیست کار زیادی کنید تا کودک باهوش و ناقلایی تربیت نمایید؛ کافی است برای تقویت مغز فرزندتان این فعالیت را روزانه انجام دهید. ... کنند - و در این فرآیند، رابط های عصبی مورد نیاز یک عمر آموزش و یادگیری خود را می سازند. .... تقویت هوش نوزادان.

آموزش جنین در دوران بارداری، افزایش هوش و یادگیری - شیرینی ...

mysweetybaby.persianblog.ir/post/24/
آموزش جنین در دوران بارداری، افزایش هوش و یادگیری ... هر چه تعداد سلول هایی که زنده اند و تعداد اتصالات آنها با هم بیشتر باشد کودک هوش و یادگیری بالا تری خواهد داشت.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

آموزش جنين در دوران بارداري، افزايش هوش و يادگيري - صفحه 1 ...

www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=195402
۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 20پست - ‏20 نویسنده
حال هر چه تعداد سلول هايي كه زنده اند و تعداد اتصالات آنها با هم بيشتر باشد كودك هوش و يادگيري بالا تري خواهد داشت. شروع كارهايي كه باعث تحريك ...

۹ روش برای افزایش توانایی مغز و بالا بردن سطح هوش - زومیت

www.zoomit.ir/it-news/2150-افزایش-هوش-حافظه
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 9 روش برای افزایش بهره هوشی، حافظه و عملکرد مغز از طریق ورزش تمرین حافظه و ... شاید شبیه بازی بچه‌ها به نظر برسد، ولی چه اشکالی دارد اگر از کودک ...

افزایش قدرت یادگیری و هوش کودکان با ورزش های هوازی - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/افزایش-قدرت-یادگیری-و-هوش-کودکان-با-ورزش-های-ه...
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش قدرت یادگیری کودکان، افزایش انگیزه ورزشی کودکان، افزایش قدرت یادگیری کودکان با ورزش های هوازی، افزایش قدرت حافظه کودکان، افزایش ...

افزایش هوش کودکان امکان ندارد

www.entekhab.ir/fa/news/147557/افزایش-هوش-کودکان-امکان-ندارد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسکندری در این‌باره می‌گوید: «در این سن یادگیری کودک در بیشترین حد قرار ... یادگیریذوق‌زده می‌شوند و احساس می‌کنند با تهیه پکیج‌های افزایش هوش ...

راهکارهایی برای افزایش هوش کودکان - راز سلامتی

razsalamati.ir › سلامتی › تازه های سلامت
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هوش هیجانی که عامل افزایش دهنده آن تجربه است و دیگری هوش شناختی که ... یک سری مهارت‌هایی وجود دارد که با یادگیری آن‌ها می‌توان هوش هیجانی را بالا برد.

آموزش جنین در دوران بارداری، افزایش هوش و یادگیری :: SLPnews

slpnews.com/post/52
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش جنین در دوران بارداری، افزایش هوش و یادگیری ... حال هر چه تعداد سلول هایی که زنده اند و تعداد اتصالات آنها با هم بیشتر باشد کودک هوش و یادگیری ...

افزایش هوش و یادگیری کودکان

posthaa.ir/detail/0337a97c704b167a27e7973dd5030cf7/article/9/
افزایش هوش و یادگیری کودکان Sunday 7th of June 2015 امروز در باره آلرژی نوزاد به شیر.

افزایش هوش جنین - یاد بگیر دات کام

www.yadbegir.com/main/health2/wombinteligence.htm
با رعایت نکات و دستورالعمل های ساده هوش فرزند خود را از دوره جنینی تقویت نمایید. ... این باعث می شود اینکودکان تمرکز بهتری داشته باشند و برای یادگیری تمایل ...

افزایش هوش و یادگیری کودکان

sargarmi.hostik.ir/افزایش-هوش-و-یادگیری-کودکان.html
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش هوش و یادگیری کودکان. کمتر پدر و مادری را می توان یافت که نخواهد فرزندش باهوش و دارای توانی خاص در یادگیری و ... بیشتر.

راه های افزایش هوش هیجانی در کودکان

meftahep.balande.com/Pages/view.aspx?PostID=94629
بیش از یک صد سال، بهره هوشی یا هوش بهره (IQ) به عنوان معیاری برای سنجش هوش فردی محسوب می شد. آزمون بهره هوشی تنها شاخصی بود که نمایان گر توانایی یادگیری ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 320
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 6,886
  • بازدید سال : 105,212
  • بازدید کلی : 8,072,647