loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 355 نظرات (0)

انتخاب آرایش، جواهرات و “رنگ لباس رنگ پوست”تان

 

رنگ لباس رنگ پوست ، انتخاب رنگ ارایش

برای آنکه به اصطلاح یک لباس ، آرایش و اکسسوارهایی که خریداری می کنید به شما بیاد باید رازها و اصول انتخاب “رنگ لباس رنگ پوست” های تیره و روشن را بدانید.

رنگ لباس رنگ پوست های سفید و سبزه

رنگ لباس رنگ پوست شما چه رنگی است ؟قبل از اینکه لباس جدید بخرید یا برای یک عروسی یا مهمانی خاص لباس بخرید، خیلی خوب است که بدانید چطور باید رنگ هایی را انتخاب کنید که رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد. انتخاب رنگ اشتباه ممکن است باعث کدر شدن رنگ صورت و موهایتان شود درحالیکه رنگ های مناسب صورت و موهایتان را شفاف تر و خوش رنگ تر نشان خواهد داد. این مطلب به شما کمک می کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید.

بخش 1: تعیین رنگ پوست

1 باید درک کنید که رنگ پوست چه معنایی دارد. بااینکه رنگ پوست آدم ها انواع متفاوتی دارد ولی به طور کلی دو نوع رنگ پوست داریم: گرم و سرد. رنگ پوست های گرم، ته رنگ زرد داشته و رنگ پوست های سرد، ته رنگ صورتی دارند. بااینکه باوجود میزان آفتاب دیدگی پوستتان ممکن است رنگ پوستتان روشن تر و تیره تر شود ولی رنگ پوستتان یکسان باقی خواهد ماند.

2 رگ هایتان را بررسی کنید. پوست روی مچ دست، آرنج و شقیقه بسیار نازک است و رگ هایی نزدیک به سطح دارد. اگر رنگ پوستتان به اندازه کافی روشن باشد، می توانید رگ ها را در این سه قسمت از بدن مشاهده کنید.

رنگ لباس رنگ پوست ، انتخاب رنگ ارایش ، انتخاب آرایش رنگ پوست

روش رنگ لباس مناسب رنگ پوست

انتخاب رنگ لباس رنگ پوست بر اساس رنگ رگها

• اگر رگ هایتان رنگ زیتونی و سبزرنگ دارند، رنگ پوست شما گرم است.
• اگر رگ هایتان آبی رنگ هستند، رنگ پوست شما سرد است.
• اگر نمی توانید رنگ درستی برای رگ هایتان عنوان کنید و مخلوطی از هر دو رنگ در آنها می بینید، رنگ پوست شما خنثی است.

3 آزمایش کاغذ سفید را انجام دهید. پوست صورت شما گاهی قرمزی هایی می گیرد که ممکن است باعث شود تصور کنید که رنگ پوستتان گرم است. اما این قرمزی اگر زن باشید، ممکن است بخاطر هورمون ها و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب باشد. به این دلیل، بهتر است پوست روی گردم یا سینه تان برای این منظور بررسی کنید نه پوست صورتتان را.

• یک تکه ورق سفید بالای گردن و سینه تان قرار دهید.
• ببینید وقتی پوست گردن و سینه تان کنار این رنگ سفید قرار می گیرند، چه رنگ هایی از آن بیرون می زند.
• رنگ های آبی و صورتی نشان می دهد که رنگ پوستتان سرد است.
• رنگ های سبز و طلایی نشان می دهد که رنگ پوستتان گرم است.
• این رنگ ها برای آنهایی که رنگ پوست خنثی دارند، در فصول مختلف سال و قرارگیری در معرض آفتاب تغییر می کند.

4 آزمایش جواهرات را برای خود انجام دهید. باز هم نباید رنگ ها را با پوست صورتتان مقایسه کنید، به همین دلیل از گوشواره استفاده نکنید. درعوض، از گردن بند یا دستبند برای بررسی رنگ پوستتان استفاده کنید. برای این آزمایش هم به طلای سفید و هم زرد نیاز دارید، زیر نور طبیعی مناسب، نگاه کنید که پوستتان در مقال هر دو این طلاها چه شکلی است.

• کدام پوستتان را روشن تر و سالم تر نشان می دهد؟
• اگر طلای زرد را کنار پوستتان دوست دارید، رنگ پوستتان گرم است.
• اگر طلای سفید را کنار پوستتان دوست دارید، رنگ پوستتان سرد است.

5 واکنش پوستتان را در مقابل نور آفتاب بررسی کنید. افرادیکه رنگ پوستی سرد دارند، زودتر افتاب سوخته می شوند ولی آنهایی که رنگ پوستی گرم دارند به جای اینکه بسوزند، برنزه می شوند.

• برای اینکه بفهمید پوستتان می سوزد یا برنزه می شود، بیش از اندازه خودتان را در معرض آفتاب قرار ندهید!
• به تجربیات قبلی تان تکیه کنید. اگر خاطرات دردناکی از افتاب سوختگی دارید، احتمالاً رنگ پوستتان سرد است ولی اگر یادتان نمی آید پوستتان درمقابل آفتاب سوخته و کباب شده باشد، احتمالاً رنگ پوستتان گرم است.

6 فصلتان را تعیین کنید. بااینکه در قسمت های قبلی مشخص کردید که پوستتان گرم یا سرد است، ولی این دو دسته بندی، دو زیردسته دیگر هم دارند. تابستان و زمستان هر دو رنگ های سرد هستند درحالیکه بهار و پاییز هر دو رنگ های گرم هستند.

• تابستان: در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته رنگ های آبی، قرمز یا صورتی داشت. رنگ مو و چشمتان نسبت به زمستان ها درمقابل پوستتان کمی تضاد دارد.
• زمستان: در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته رنگ های آبی، قرمز یا صورتی داشت. رنگ مو و چشمتان نسبت به تابستان ها درمقابل پوستتان تضاد زیادی دارد (مثلاً پوست رنگپرید و روشن و موهای سیاه).
• بهار: در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته رنگ های طلایی، کرم و هلویی داشت. بهارها معمولاً موهایی توت فنگی رنگ یا حصیری رنگ دارند، کک ومکی هستندو گونه هایشان گلگون است و چشم هایی ابی و سبز دارند.
• پاییز: در آزمایش کاغذ سفید، پوستتان ته رنگ های طلایی، کرم و هلویی داشت.

بخش 2: انتخاب رنگ مناسب براساس رنگ پوست

انتخاب رنگ لباس رنگ پوست ، انتخاب آرایش رنگ پوست ، اصول انتخاب رنگ لباس

انتخاب رنگ لباس و رنگ آرایش مناسب رنگ پوست 

1 بدانید چه رنگ هایی برای همه رنگ های پوست مناسب است. بعضی از رنگ ها به همه می اید، مثل رنگ قرمز روشن، صورتی کمرنگ، بنفش تیره و کله غازی.

2 لباس هایی بپوشید که با رنگ پوستتان هماهنگ باشد. لازم نیست همه لباس هایتان به طور عالی با پوستتان هماهنگ باشد چون آنوقت مجبور خواهید بود همیشه یکسری خاص از رنگ ها را تن کنید. کاری که باید بکنید این است که تلاش کنید از رنگ هایی که به خوبی با رنگ پوستتان جور است به صورت دائم استفاده کرده و از بقیه رنگ ها در کنار آنها استفاده کنید تا لباس هایتان تکراری به نظر نرسند.

• تابستان: لباس های یاسی و آبی کمرنگ و سایه های ملایم و خنثی با ته رنگ گُلی بپوشید. رنگ های ملایم تر برای شما بهتر از رنگ های تند است.
• زمستان: لباس هایی با ته رنگ آبی و صورتی یا رنگ های شارپ مثل سفید، سیاه و آبی نفتی برای شما مناسب است.
• بهار: لباس هایی با ته رنگ های زرد و نارنجی مثل هلویی، اُکر و آجری بپوشید.
• پاییز: رنگ های گرم و تیره مثل کاراملی، نسکافه ای، بژ، قرمز گوجه ای و سبز بپوشید.

3 جواهراتتان را برحسب رنگ پوستتان انتخاب کنید. آزمایش جواهراتی که برای تعیین گرم یا سرد بودن رنگ پوستتان انجام دادید را به خاطر دارید؟ حالا که می دانید کدام رنگ طلا پوستتان را سالم تر، روشن تر و شفاف تر نشان می دهد، از آن رنگ جواهرات بیشتر استفاده کنید.

• رنگ های سرد: تابستان ها باید جواهرات نقره ای و طلا سفید استفاده کنند. زمستان ها باید از نقره و پلاتینیوم استفاده کنند.
• رنگ های گرم: بهارها باید طلای زرد استفاده کنند. پاییزها می تواند طلای زرد، برنز یا مسی رنگ برای جواهراتشان استفاده کنند.

4 برحسب رنگ پوستتان آرایش کنید. رنگ کرم پودر و کانسیلرتان را باید همیشه براساس رنگ پوستتان انتخاب کنید. کانسیلر زیر چشم را یک درجه روشن تر از رنگ اصلی پوستتان بخرید تا سیاهی زیر چشم را روشن کند. یادتان باشد رنگ پوستتان ممکن است از تابستان تا زمستان متفاوت شود، بنابراین آرایشتان باید برحسب فصل باشد.

• پوست های خیلی روشن: اگر رنگ پوست شما سفید گچی خوانده می شود، صورتی های کمرنگ و رنگ های بژ برای شما مناسب است ولی از رنگ های قرمز نارنجی دار استفاده نکنید. رژلب های هلویی برای مصرف روزانه و قرمز روشن برای شب های خاص برایتان فوق العاده خواهد بود. از میکاپ های توسی و خاکستری خودداری کنید.
• پوست های روشن متوسط: از میکاپ هایی با ته رنگ های زرد و مرواریدی و طلایی استفاده کنید.
• پوست های متوسط تیره: رنگ پوست شما با رنگ های مختلفی هماهنگی دارد، رنگ های روشن و ملایم تا رنگ های تند و تیره.
• پوست های تیره: رنگ های قوی و متالیک مثل مسی و برنز برای هایلایت کردن رنگ طبیعی تان استفاده کنید. رنگ های توتی روشن برای گونه ها و لب ها هم به شما خواهد آمد. از رنگ های روشن و رنگپریده استفاده نکنید.

رنگ موهایتان را برحسب رنگ پوستتان انتخاب کنید. این تغییری طولانی تر و تاثیرگذارتر نسبت به رنگ لباس است و جواهرات و میکاپ است، به همین دلیل باید قبل از رنگ کردن موهایتان بیشتر درمورد آن فکر کنید.

• پوست های با رنگ گرم با ته رنگ زرد/طلایی: رنگ های تیره مثل بلوطی و موهاگونی یا مسی بعنوان هایلایت برای شما عالی است.
• پوست های با رنگ سرد با ته رنگ آبی/قرمز: پوست شما با رنگ های متضاد بسیار زیباتر می شود. بنابراین به دنبال رنگ های تندتری مثل قهوه ای، قرمز و بلوند باشید.
• پوست های قرمز: رنگ های بژ، عسلی و طلایی برای رنگ پوست شما مناسب تر است. 

انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان

 

 

انتخاب رنگ لباس ، میکاپ و جواهرات براساس رنگ پوست - مردمان

www.mardoman.net/slideshow/انتخاب-رنگ-لباس،-میکاپ-و-جواهرات-براسا

۱ روز پیش - این مطلب به شما کمک می‌کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید. بخش ۱: تعیین رنگ ...

تصاویر برای انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتانگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان4 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان4 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان

نتیجه تصویری برای انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان

نتیجه تصویری برای انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان

تصاویر بیشتر برای انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان

انتخاب آرایش، جواهرات و “رنگ لباس رنگ پوست”تان - جوونی

www.javuni.ir/news/49712

۴ ساعت پیش - این مطلب به شما کمک می کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید. بخش 1: تعیین رنگ ...

انتخاب آرایش، جواهرات و “رنگ لباس رنگ پوست”تان - یاس کمپ ...

yascamp.ir/انتخاب-آرایش،-جواهرات-و-رنگ-لباس-رنگ.html

۴ ساعت پیش - برای آنکه به اصطلاح یک لباس ، آرایش و اکسسوارهایی که خریداری می کنید به شما بیاد باید رازها و اصول انتخاب “رنگ لباس رنگ پوست” های تیره و ...

انتخاب آرایش، جواهرات و رنگ لباس رنگ پوستتان

necepatogh.rozblog.com/.../انتخاب-آرایش-جواهرات-و-رنگ-لباس-رنگ-پو...

۳۱ دقیقه پیش - این مطلب به شما کمک می کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید. بخش 1: تعیین رنگ ...

انتخاب رنگ لباس ، میکاپ و جواهرات براساس رنگ پوست

www.toriya.ir/.../انتخاب-رنگ-لباس--میکاپ-و-جواهرات-براساس-رنگ-پوس...

این مطلب به شما کمک می‌کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید. بخش ۱: تعیین رنگ پوست. ۱ باید درک ...

تناسب رنگ در آرایش و پوشیدن لباس - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/1183667164138367599

هنگام لباس پوشیدن یا آرایش کردن یا رنگ کردن موهایتان رنگها را چگونه انتخاب ... ولی رنگ پوست‌تان روشن است و چشمان قهوه‌ای تیره یا مشکی دارید، برای آرایش باید از ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می‌آید.

انتخاب آرایش، جواهرات و “رنگ لباس رنگ پوست”تان | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../انتخاب-آرایش-جواهرات-و-رنگ-لباس-رنگ-پوست/

انتخاب آرایش، جواهرات و “رنگ لباس رنگ پوست”تان برای آنکه به اصطلاح یک لباس ، آرایش و اکسسوارهایی که خریداری می کنید به شما بیاد باید رازها و اصول انتخاب ...

انتخاب رنگ لباس ، میکاپ و جواهرات براساس رنگ پوست - تی ...

tnews.ir/news/6b8758895427.html

۱ روز پیش - این مطلب به شما کمک می کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید. بخش ۱: تعیین رنگ ...

پوست من تیره است، چه رنگهایی برای من مناسب تر است؟

www.beytoote.com/mode/mode/skin-dark-color-right2.html

ست کردن رنگ لباس و رنگ آرایش , نحوه انتخاب رنگ لباس کسانی که رنگ پوستشان تیره است وقتی موهایشان طبیعی است خیلی زیباتر به نظر می رسند. موهای مشکی ، قهوه .... تازه ترین مطالب دنیای مد(طلا و جواهرات، لباس و کیف و کفش، دکوراسیون، مد و...) ...


صفحه 2 از حدود ۱۰۶٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۶ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

انتخاب آرایش، جواهرات و “رنگ لباس رنگ پوست”تان - باتوته

batoote.ir/انتخاب-آرایش،-جواهرات-و-رنگ-لباس-رنگ/

برای آنکه به اصطلاح یک لباس ، آرایش و اکسسوارهایی که خریداری می کنید به شما بیاد باید رازها و اصول انتخاب “رنگ لباس رنگ پوست” های تیره و روشن را بدانید.

انتخاب لباس مناسب با رنگ پوست | برترین های نت

film18x16.shiektarinha.ir/page-163973.html

یکی از مهمترین نکات انتخاب رنگ لباس نسبت به رنگ پوست ... مناسب ... آرایش و مدل ناخن | رنگ لاک - انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب با . ... انتخاب جواهرات مناسب با رنگ پوست! ... رنگ پوست تان یا حتی به رنگ چشمان تان؛ از آنها به عنوان رنگ اصلی انتخاب .

چگونگی انتخاب رنگ لباس

www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=934&articleID...

برای مثال، در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می آید. ... دارید برای آرایش رنگ های سرد با تن آبی و نقره ای را انتخاب کنید و برای لباس رنگ هایی ...

راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سبک زندگی › لباس و مد

۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راهنمای کامل انتخاب رنگ لباس انتخاب رنگ لباس،مد و پوشاک، ... در این روش باید در نور روز و با صورتی بدون هیچ‌گونه آرایش مقابل آینه بایستید و ... که باید سراغ جواهرات و حتی بدلیجات نقره‌ای بروید و اگر پوست‌تان گرم است جواهرات ...

چه رنگی به شما می آید??? - وبسایت تخصصی ام اس سنتر

mscenter.ir › روانشناسي › مطالب جالب روانشناسی

۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 5پست - ‏5 نویسنده

برای مثال، در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می آید. ... آرایش رنگ های سرد با تن آبی و نقره ای را انتخاب کنید و برای لباس ...

انتخاب رنگ لاک متناسب با پوست - ایران مادام

iranmadam.com › زیبایی و تناسب اندام › آموزش آرایش

ایجاد هارمونی بین رنگ لباس، آرایش وزیور آلات با انتخاب رنگ لاک مناسب ، می ... ابتدا با انواع رنگ پوست آشنا شوید و پس از شناختن رنگ پوستتان ، لاک مناسب با آن را ...

چه رنگ لباس به پوستم می آید؟ | مجله تخصصي آرايشي ...

lifemag.ir › متفرقه

رنگ های روشن مانند آرایش آبی و یا نقره ای و البته اگر می خواهید از جواهرات زرد خود استفاده کنید بهتر است که رنگ طلایی را برای آرایش خود انتخاب کنید . ... و این افراد برای آرایش کردن پوستشان بهتر است از رنگ های طلایی و یا قهوه ای استفاده کنند و اگر ...

نکات ظریف درمورد انتخاب رنگ لاک ناخن | سایت آرایشی و ...

www.tak-roj.ir/نکات-ظریف-درمورد-انتخاب-رنگ-لاک-ناخن.html

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه مطلب شما را با انتخاب رنگ لاک مناسب بر اسا رنگ پوست و همچنین ... با توجه به منابع متعدد، یکی از موارد مهم هنگام انتخاب رنگ لاک ناخن رنگ پوستتان است. ... که رنگ لاک ناخن خود را بر مبنای ترکیب رنگی لباس و جواهراتتان انتخاب ... نگاه داشته یا به تناسب رنگ جواهرات فلزی خود رنگ مناسبی را انتخاب کنید. ۶.

برای داشتن یک آرایش شیک چگونه رنگ پوستمان را تشخیص ...

www.javaheribina.com/.../برای-داشتن-یک-آرایش-شیک-چگونه-رنگ-پو...

۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای داشتن یک آرایش شیک و زیبا اولین قدم این است که زمینه رنگ پوست تان را پیدا کرده باشید. انتخاب رنگی که به پوست بخورد همیشه کار سختی ...

رژ لب چه رنگی به رنگ پوست شما می آید؟ - زنجفیل

www.zanjefil.com/رژ-لب-چه-رنگی-به-رنگ-پوست-شما-می-آید؟/

همه خانم‌ها تعداد زیادی رژ لب در کیف لوازم آرایش خود دارند که نمی دانند چرا بعضی‌ها را مدام استفاده می‌کنندو به ... اولین قدم این است که تن اصلی و پایه رنگ پوستتان را تشخیص دهید. ... دو جواهر نقره‌ای و طلایی انتخاب کنید و بدون اینکه تمایل خودتان به رنگ پوستتان را در نظر بگیرید این جواهرات را به .... زنان قد کوتاه چطور لباس بپوشند؟


راهنمای انتخاب رنگ مویی که با پوستتان تناسب دارد | مد آرایش ...

baelm.ir/راهنمای-انتخاب-رنگ-مویی-که-با-پوستتان-ت/

تیره اگر پوست پوست زیتونی مایل به زرد هستید رنگ مویی را که با پوستتان تناسب دارد راه دیگری نیز برای تشخیص تن ... برای این کار می توانید سراغ جواهرات نقره و طلای خود بروید. ... عکس شیک ترین مدل مانتو و لباسهای مجلسی بچه گانه 2016.

رنگ زمینه پوستمان برای آرایش بشناسید - ویکی ناز

www.wikinaz.ir/post/.../رنگ-زمینه-پوستمان-برای-آرایش-بشناسید.html

برای خرید فونداسیون ، کرم پودر و کانسیلر ، رنگ زمینه پوست خود را انتخاب نمایید . ... جواهرات نقره بیشتر از طلا به پوستتان می نشیند. .... مدل لباس و دکوراسیون.

رنگ پوست چی مد ؟ - آموزش خوش تیپی - لباس - مد - زیبایی ...

khoshtip.persianblog.ir/tag/رنگ_پوست_چی_مد_؟

همیشه انتخاب رنگ لباس یکی از هنرمندانه‌ترین رازهای شیک‌پوشان است. ... اگر رنگ پوستتان روشن و یا سفید است و اگر رنگ چشمانتان آبی، سبز و یا فندقی است و اگر رنگ ... نارنجی و یا مایل به این رنگ هستند، ترکیبات رنگ بژ، سفید، از لحاظ آرایش: رنگ نقره‌ای آبی را انتخاب کنید و اگر به مهمانی می‌خواهید بروید و قصد دارید جواهرات خود ...

رنگ لباس و تناسب آن با چهره - ostadrad

ostadrad.com/index.php?option=com_content&view=article...

هميشه انتخاب رنگ لباس يكي از هنرمندانه‌ترين رازهاي شيك‌پوشان است. ... اگر رنگ پوست‌تان روشن و يا سفيد است و اگر رنگ چشمانتان آبي، سبز و يا فندقي است و اگر رنگ ... نارنجي و يا مايل به اين رنگ هستند، ترکيبات رنگ بژ، سفيد، از لحاظ آرايش: رنگ نقره‌اي آبي را انتخاب کنيد و اگر به مهماني مي‌خواهيد برويد و قصد داريد جواهرات خود را ...

انتخاب رنگ لاک ناخن : عروس وب:سالن های آرایش و زیبایی ...

aroosweb.ir/?p=5187

به طور کلی قوانین ساده ای برای انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست تان وجود دارد. ... زمانی که رنگ لاک ناخن خود را بر مبنای ترکیب رنگی لباس و جواهراتتان انتخاب می‌کنید، ... نگاه داشته یا به تناسب رنگ جواهرات فلزی خود رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

چگونه رنگ‌ها را با رنگ پوست خود مطابقت دهیم | درباب

www.darbab.com/beauty/چگونه-رنگ‌ها-را-با-رنگ-پوست-خود-مطابقت/

۲۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - باید لوازم مناسب انتخاب کنیم، آرایش متناسبی بکنیم، موهای خود را درست کنیم، ... می‌کند که آرایش، لباس و رنگ مویی که با ظاهر طبیعی شما هم‌خوانی دارد را انتخاب کنید. ... در ادامه به چگونگی انتخاب رنگ موی مناسب با رنگ پوستتان می‌پردازیم. ... دو تکه جواهر، یکی طلا و یکی نقره بردارید و آنها را مقابل پوست خود قرار دهید.

انتخاب رنگ لباس - anaface

anaface.ir/انتخاب-رنگ-لباس/

۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای مثال، در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می آید. ... آرایش رنگ های سرد با تن آبی و نقره ای را انتخاب کنید و برای لباس ...

آموزش انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ پوست و چشم - مداک-مدل ...

modak.ir › آموزش آرایش

خانه » آموزش آرایش » آموزش انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ پوست و چشم ... اگر احساس می‌کنید رنگ پوست‌تان به سمت قرمز یا صورتی می‌رود تن پوست‌ شما سرد است و اگر ...

چگونگی انتخاب رنگ لباس

yassanco.com/NewsContent/60/

۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای مثال، در صورتی که رنگ موهای شما تیره ولی رنگ پوست تان روشن است و ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می آید. ... آرایش رنگ های سرد با تن آبی و نقره ای را انتخاب کنید و برای لباس ...

چه رنگ لباسی انتخاب کنم؟ | چی بپوشم| اولین وب سایت ...

chibeposham.com/which-color-of-cloth-is-suitable-for-skins-color/

۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانستن سردی یا گرمی رنگ پوستتان، رمز یافتن لوازم آرایش و پوشاک مناسب ... اما متاسفانه هنگام انتخاب رنگ لباس و لوازم آرایش، اطلاعات شایع غلط ...

انتخاب رنگ لباس عروس با توجه به رنگ پوست شما - جشنامه

jashnname.com › کوچه مد › عروس زیبا

انتخاب رنگ لباس نامزدی و عروس در مورد رنگ لباس عروس باید گفت هرگاه صحبت از لباس ... کوچه مد · عروس زیبا · داماد شیک · حلقه و جواهرات · استایل خودم · جشن عروسی من ... کار آمد برای جواب دادن به پرسشهای شما در زمینه جشن، سلامتی، آرایشی، زیبایی و . ... كه دراین صورت باید لباسی را انتخاب كنند كه با رنگ‌ پوستشان در تضاد باشد .

روش انتخاب رنگ لباس مناسب پوست - فرا مدل

www.faramodel.ir › آرایش و زیبایی

رنگ لباس, رنگ پوست, پوست های تیره, پوست های روشن, پوست های معمولی, روش انتخاب ... رنگ لباس پوست, روش انتخاب لباس مناسب پوست, انتخاب لباس, روش انتخاب ... 4 سال پیش آرایش و زیبایی, توصیه آرایشی و زیبایی ارسال دیدگاه 22 بازدید ... ای روشن است بهتر است رنگی را به کار ببرند که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد.

نکاتی درباره انتخاب رنگ لاک ناخن - آرایشگری

www.arayeshgari.com › ناخن › طراحی ناخن

برای انتخاب رنگ لاک مناسب عواملی همچون لباس شما، رنگ پوستتان و حتی شکل دستانتان در این ... در آرایش خود باید توازن در انتخاب ترکیب رنگی را رعایت کنید. ... آنرا تیره نگاه داشته یا به تناسب رنگ جواهرات فلزی خود رنگ مناسبی را انتخاب کنید.

وبلاگ شیپور | برای هر لباس عروس چه دسته گلی انتخاب کنیم؟

blog.sheypoor.com/?p=6573

بهترین انتخاب برای خانم هایی با لباس عروس کوتاه، دسته گل های کوچک تر یا ظریف و ... و انتخاب آرایشگاه، درباره لباس عروس و آرایشی متناسب با اندام و رنگ پوستتان، ... برای آگاهی از این موارد، می توانید مطلب “کدوم جواهرات رو با کدوم لباس عروس باید ...

انتخاب رژلب مناسب با توجه به رنگ پوست | کوکا

www.coca.ir/lipstick-color-skin/

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله با چگونگی انتخاب رژلب مناسب با توجه به رنگ پوست آشنا ... همه خانم‌ها تعداد زیادی رژ لب در کیف لوازم آرایش خود دارند که نمی دانند چرا ... دو جواهر نقره‌ای و طلایی انتخاب کنید و بدون اینکه تمایل خودتان به رنگ پوستتان را در نظر بگیرید این جواهرات را .... مدل لباس. Copyright 2016 Coca.ir | All Rights Reserved.

شناخت طلای سرخ مشرق - چگونگی انتخاب رنگ لباس

javadgoli.blogfa.com/post-7.aspx

رنگ پوست، مو و چشم چه ارتباطی به رنگ لباسی که انتخاب می‌کنیم یا آرایشی که ... ولی رنگ پوست‌تان روشن است و چشمان قهوه‌ای تیره یا مشکی دارید، برای آرایش باید از ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می‌آید.

هماهنگي رنگ مو با رنگ پوست

site.noruz95.ir/tags/هماهنگي-رنگ-مو-با-رنگ-پوست/

کمي دقت، رنگ متناسب با چشم را انتخاب نماييم که حتما با مدل و رنگ لباس هماهنگي داشته باشد. ... در ادامه به چگونگي انتخاب رنگ موي مناسب با رنگ پوستتان مي‌پردازيم. ... براي تطبيق و هماهنگ سازي يک آرايش معقول و مناسب با رنگ لباس يا مانتو و … ... تقريبا تمام رنگ ها حتي جواهرات سفيد رنگ نيز با پوست هاي تيره هماهنگي دارند.

آموزش خود آرایی همراه با عکس(توضیحات کامل گریم)

axtak.ir/extrapage/araesh2

دوستان عزیز برای داشتن یک آرایش خوب و چهره ای زیبا باید یک سری چیزها رو در مورد پوستتون بدونید؟ ... •پوست را تمیز کرده و کرم مخصوص زیرسازی را بزنید در انتخاب کرم باید رنگ و نوع ... جواهرات طلایی بیشتر از نقره ای به پوستتان بیاید. ... یادتان نرود که لباس سفید پوشیده باشید برای اینکه لباسهای رنگی رنگ پوست را کمی ...

لوازم آرايش را متناسب با رنگ پوست‌تان انتخاب کنيد … چه ...

www.delgarm.com/.../10125-لوازم-آرايش-را-متناسب-با-رنگ-پوست‌تان-ا...

۱۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هنگامي که به مجله‌هاي مد و لباس نگاه کنيد، بيشتر چهره‌ها به اين دليل زيبا به نظر مي‌رسند که از رنگ مناسب استفاده کرده‌اند. طراحان در آرايش مدل‌ها از ...

ایران زمین - چه رنگی به شما می‌آید؟

www.vina.blogfa.com/post-8.aspx

رنگ پوست، مو و چشم چه ارتباطی به رنگ لباسی که انتخاب می‌کنیم یا آرایشی که ... ولی رنگ پوست‌تان روشن است و چشمان قهوه‌ای تیره یا مشکی دارید، برای آرایش باید از ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما می‌آید. ... ایده‌آل‌ترین رنگ‌ها برای لباس شما خاکستری براق، زرد تند، نارنجی و سبز است.

آرایش صورت برای هر رنگ پوست و زیبا شدن - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_6604.html

تشـخیـص رنـگ پوست در انتخاب نوع و رنگ آرایش، نقش مهمی را ایفا می کند؛ اما شاید ... آرایش و زیبایی صورت · اس ام اس جدید · اس ام اس عاشقانه · مدل طلا و جواهر · گوناگون ... بـه عنـوان مـثـال اگر پوستتان در حالت کـلی بـی رنـگ باشد، اما مناطقی از قرمزی و یا ... در آرایش از اصل فصلی بودن، پیروی کنید و با تغییر فصل، رنگ لباس ها و آرایش ...

- با چه لباسی پوست شما جلوه بهتری می یابد - جام نیوز

www.jamnews.ir/TextVersionDetail/243333

۲۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با انتخاب بهترین رنگ لباس، پوست شما جلوه بهتری می یابد، درخشش چشمان ... زیادی صرف انتخاب مدل مو، لوازم آرایش و لباس می شود، اما هر چقدر لباس شما خوش ... سراغ جواهرات و حتی بدلیجات نقره‌ای بروید و اگر پوست‌تان گرم است جواهرات ...

نگاهی به طرح های مونوکروم - فروشگاه اینترنتی

dofito.com/fa/blog/post/.../پوشش-خانمها/نگاهی-به-طرح-های-مونوکروم/

۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مردانه · اکسسوری و زیورآلات · طلا و جواهر ... لباس پوشیدن به سبک مونوکروم به معنی آن است که شما یک رنگ را برای کل لباس خود انتخاب می کنید یا اینکه تمام پوشش ... می توانید یک لباس تک رنگ انتخاب کنید که طراحی راه راه یا چهارخانه دارد. آرایش ... رنگی که رنگ مورد علاقه شما ممکن است روی رنگ پوستتان جذاب نباشد.

پیشنهاد هایی که در انتخاب رنگ لاک ناخن بهش نیاز دارید -

golgis.com/.../suggest-that-you-need-to-choose-the-color-of-her-nail-pol...

۱۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لباس شما، رنگ پوستتان و حتی شکل دستاتون در این انتخاب دخیل هستن. ... در آرایش خود باید توازن در انتخاب ترکیب رنگی را رعایت کنین. ... آنرا تیره نگاه داشته یا به تناسب رنگ جواهرات فلزی خود رنگ مناسبی را انتخاب کنین.

تکترین - آرایش مناسب با لباس قرمز

taktaren.mihanblog.com/post/92

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسئله مهم، انتخاب رنگ قرمز مناسب بر اساس رنگ پوستتان است که باعث ... در میان جواهرات نیز طلای زرد همراه با یک سنگ زیبای قرمز رنگ بسیار به شما ... برای تطبیق و هماهنگ سازی یک آرایش معقول و مناسب با رنگ لباس یا مانتو و ... و

انتخاب رنگ لاک | باغ سبز شمیران

www.shemirangarden.ir › مقالات تالار باغ سبز شمیران

۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لباس شما، رنگ پوستتان و حتی شکل دستاتون در این انتخاب دخیل هستن. ... در آرایش خود باید توازن در انتخاب ترکیب رنگی را رعایت کنین. ... آنرا تیره نگاه داشته یا به تناسب رنگ جواهرات فلزی خود رنگ مناسبی را انتخاب کنین.

راهنمای ست کردن لباس هماهنگ با رنگ پوست و مو

mod20.ir/makeup/1137/چه-رنگ-لباسی-به-رنگ-موی-شما-می-ایدlebas.html

رنگ لباس,چه رنگ لباسی به موی من می اید,چه رنگ لباسی به پوست من می اید,رنگ ... و توضیحاتی راجع به آرایش کردن در افراد مختلف با رنگ مو و پوست های متفاوت ؟ ... بروید و قصد داید جواهرات خود را نیز استفاده کنید ، بهتر است از رنگ های طلایی و نقره ای ... اگر رنگ پوستتان سفید یا تیره باشد ، رنگ هایی را که انتخاب می کنید تفاوت ...

لوازم آرایش را متناسب با رنگ پوست‌تان انتخاب کنید … چه ...

www.serze.com/لوازم-آرایش-متناسب-پوست-38713/

۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هنگامی که به مجله‌های مد و لباس نگاه کنید، بیشتر چهره‌ها به این دلیل زیبا به نظر می‌رسند که از رنگ مناسب استفاده کرده‌اند. طراحان در آرایش مدل‌ها از ...

انتخاب لوازم آرايش متناسب با رنگ پوست - خانه

www.shir2mod.ir/tag/انتخاب+لوازم+آرايش+متناسب+با+رنگ+پوست

... را متناسب با رنگ پوست‌تان انتخاب کنيد,رنگ رژ لب متناسب با رنگ پوست شما,آرایش مناسب برای هر رنگ پوست,روشهای ان. ... مدل کفش و بوت. مدل کیف. مدل جواهرات. لباس بچه گانه. مدل های طبقه بندی نشده ... انتخاب لوازم آرایش متناسب با رنگ پوست‌.

انتخاب رنگ لباس ، میکاپ و جواهرات براساس رنگ پوست

ferisms.ir › گالری عکس

۱۳ ساعت پیش - The post انتخاب رنگ لباس ، میکاپ و جواهرات براساس رنگ پوست appeared ... چطور باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد. .... ارزو در تصاویر بسیار جالب چهره بدون آرایش و یا کم آرایش بازیگران مشهور ...

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 6,737
  • بازدید سال : 105,063
  • بازدید کلی : 8,072,498