loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 399 نظرات (0)

اولین واکنش سالار عقیلی به حضورش در شبکه من و تو

 

سالار عقیلی ، مهاجرت سالار عقیلی

سالار عقیلی با انتشار یادداشتی نخستین واکنش را نسبت به حضورش در شبکه ماهواره ای من و تو و شایعه مهاجرتش به خارج از کشور توضیحاتی ارائه کرد.

تاریخ انتشار : 7 بهمن 1394

 

پاسخ سالار عقیلی به حاشیه های حضورش در من و تو

سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی کشورمان با انتشار دلنوشته ای به حواشی حضورش در شبکه من و تو و شایعاتی مبنی بر مهاجرتش از کشور پاسخ داد.

عقیلی در متنی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است، ضمن اشاره به این که نیتی بغیر از ترویج موسیقی فاخر ایرانی نداشته است، ابراز امیدواری کرده که سوتفاهمات پیش آمده هر چه زودتر مرتفع شود. متن کامل این یادداشت بدین شرح است:

 سالار عقیلی ، مهاجرت سالار عقیلی ، پاسخ سالار عقیلی

«با خبر شدم که مصاحبه چند شب گذشته ام با شبکه ماهواره ای باعث برانگیختن احساسات وطن پرستانه برخی از افراد گردیده است. به اطلاع کلیه هم وطنان عزیز می رسانم که تا جان در بدن دارم، هواداریِ میهن عزیز و مردم نازنین ایران را گرامی خواهم داشت.

تا آنجا که باور قلبی ام می گوید در مصاحبه ام به شدت از کشور عزیز و برگزاری کنسرت در داخل مملکت، به خصوص در شهرستان ها دفاع نموده که به جرأت می توانم بگویم اغراق نگفته و همه عین واقعیت بود. از آنجائیکه فرد سیاسی نیستم و با گرایش های سیاسی شبکه های ماهواره ای اصولاً آشنایی نداشته و ندارم و هدفم صرفاً ترویج و شناساندن هنرم بوده و هرگز غیر از راه هنر و تلمذ هنر موسیقی اصیل، راه دیگری نپیموده ام. سعی ام بر این بود که همواره در کشورهای مختلف به عنوان سفیر فرهنگی ایران، موسیقی کشور عزیزم را ترویج داده و نیتی به غیر از این نداشتم. تصورم این است که هیچ نکته ای خلاف شأن ایران عزیز و ساحت هنر و هنرمند ابراز نکردم و همواره افتخارات کشورم را پاس داشته و جوانان ایران عزیز را چه در داخل و چه در خارج با موسیقی اصیل و فاخر، همراه با اشعار بزرگانی مانند مولانا، حافظ، سعدی، جامی و... بیش از پیش آشنا نمایم.

با در نظر گرفتن این نکته که اکثر هم وطنان عزیز به این بنده حقیر لطف داشته و معمولاً انتظار دارند با گرفتن عکس، اینجانب را مورد عنایت خود قرار دهند، دور از انصاف و اخلاق هنری می بینم که از این کار ممانعت نمایم. از طرفی در مسافرت های داخل و خارج از کشور با اغلب شبکه های تلویزیونی در مورد فعالیت های هنری ام گفت وگو نموده ام و تاکنون مورد خلافی مشاهده نشده، این بار هم فقط و فقط در ارتباط با تور کنسرت اروپای خود به خصوص در لندن و منچستر، به مردم عزیز آگاهی دادم و سعی ام بر این بود که جوانان را بیش تر با موسیقی فاخر کشورمان آشنا نمایم.

با توجه به توضیحات بیان شده، امیدوارم برای برخی از هم وطنان عزیز سوءتفاهم به وجودآمده، رفع گردد و سپاسگزار همه هم میهنان مهربانم می باشم و از آنجائیکه عاشق وطنم و مردم ایران می باشم و بارها و بارها گفته ام: «همه جان و تنم، وطنم، وطنم، وطنم» هیچ تصمیمی برای مهاجرت و ماندن در خارج از کشور را ندارم و به زودی به آغوش میهن عزیزم ایران بازخواهم گشت و تا جان در بدن دارم برای وطنم این «شکوه پابرجا» می خوانم.»

سالار عقیلی ، پاسخ سالار عقیلی به حضورش در شبکه manoto

 

 

 

 اولین واکنش سالار عقیلی به حضورش در شبکه من و تو - نمناک

namnak.com/26121-سالار-عقیلی.html

۴۱ دقیقه پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی کشورمان با انتشار دلنوشته ای به حواشی حضورش در شبکه من و تو و شایعاتی مبنی بر مهاجرتش از کشور پاسخ داد.

واکنش سالار عقیلی به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای ...

www.snn.ir/detail/News/482557/1579

۱ ساعت پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی با انتشار یادداشتی برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای واکنش نشان داده است.

اولین واکنش سالار عقیلی به حضورش در شبکه من و تو | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../اولین-واکنش-سالار-عقیلی-به-حضورش-در-شب...

۲۱ دقیقه پیش - اولین واکنش سالار عقیلی به حضورش در شبکه من و تو سالار عقیلی با انتشار یادداشتی نخستین واکنش را نسبت به حضورش در شبکه ماهواره ای من و ...

ماجرا حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو +تصاویر - سهامدار ...

www.sahamdarnews.ir/.../2706-majaraye-hozure-salar-aghili-shabake-ma...

۴ روز پیش - به گزارش پایگاه خبری سهامدار نیوز، سالار عقیلی، خواننده ی موسیقی ... او در داخل کشور بدون مشکل برگزار می شود، حضورش در شبکه ی من و تو ... حساسیت ها روی حضور در این شبکه بسیار بالاست و بعید است که واکنش هایی را در پی نداشته باشد. .... در پی وقوع حادثه 11 سپتامبر در پاریس، شب گذشته در اولین اقدام به.

اولین واکنش سالار عقیلی به حضورش در شبکه من و تو

www.pixlove.ir/نخستین-واکنش-سالار-عقیلی-به-حواشی-حضورش-در-من...

۲ روز پیش - اولین واکنش سالار عقیلی به حضورش در شبکه من و تو واکنش سالار عقیلی به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای/ هیچ تصمیمی برای مهاجرت ندارم ...

واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" - صدای میانه

vom.ir/sarasari/posts/54280

۲ روز پیش - واکنش وزارت ارشاد به حضور عقیلی در "من و تو" ... در نشست خبری‌اش به حضور سالار عقیلی در شبکه ضد انقلاب «من و تو» اشاره کرد و هرگونه ... نوش‌آبادی گفت: عقیلی از خوانندگان محبوب کشورمان است که حضورش در شبکه‌ ماهواره‌ای .... اولین واکنش سید حسن خمینی به ردصلاحیت شدنش ؛ در یکی دو روز آینده سخن خواهم گفت ...

نخستین واکنش سالار عقیلی به حواشی حضورش در «من‌ و تو»

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3300305

۳۹ دقیقه پیش - نخستین واکنش سالار عقیلی به حواشی حضورش در «من‌ و تو» ... راکت زمین به زمین؛ تیونینگ اصولی مرسدس بنز E55 AMG دست دوم. - دی جیاتو ..... دبیرخانه دائمی شبکه پارک علم و فناوری کشورهای اسلامی در گیلان است. - شبستان ...

واکنش تازه سالار عقیلی/ تا جان در بدن دارم برای وطنم می‌خوانم ...

khabarche.ir/.../واکنش-تازه-سالار-عقیلی--تا-جان-در-بدن-دارم-برای-وطنم...

۳۹ دقیقه پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی با انتشار یادداشتی برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای واکنش نشان داده ... شب گذشته سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی کشور در اقدامی قابل تامل در شبکه بهایی من و تو ...

دل نوشته سالار عقیلی درباره "من و تو" هیچ تصمیمی برای ... - ...

newsfile.ir/.../دل+نوشته+سالار+عقیلی+درباره+%26quot%3Bمن+و+تو%...

خبرپو - Today; اولین واکنش سالار عقیلی به حضورش در شبکه من و تو سالار عقیلی با انتشار یادداشتی نخستین واکنش را نسبت به حضورش در شبکه ماهواره ای من و تو ...

پایتخت - واکنش نوش آبادی به حذف "سالار عقیلی" از جشنواره

www.paytakhtpress.ir/fa/.../واکنش-نوش-آبادی-حذف-سالار-عقیلی-جشنواره

۲ روز پیش - به گزارش پایتخت ،محمد حسین نوش آبادی در نشست خبری سخنگوی وزارت ... و انگیزه حضورش در این شبکه را جویا میشویم و در نهایت نتیجه را به رسانه ها میگوییم. ... کلمات کليدی: نوش آبادی ،سالار عقیلی ، جشنواره موسیقی فجر ، شبکه من و تو،اخبار فرهنگی،پایتخت .... اولین واکنش ایوبی به یاران سفر کرده به GEM.

واکنش مانی رهنما به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو ...

setarehcinema.ir › اخبار برنامه های تلویزیون

مانی رهنما به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو و مصاحبه با این شبکه واکنش ... اولین تکرار این مجموعه ساعت ۱:۱۵ بامداد، تکرار دوم ۹:۴۵، تکرار سوم ۱۴:۴۵ شنبه‌ها و ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - دانلود با لینک مستقیم

download2413.rozblog.com/-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو.html

۱ روز پیش - واکنش عجیب مانی رهنما به حضور سالار عقیلی در من و تو - فرادید .... در حال بررسی است پس از بازگشت علت و انگیزه وی در خصوص حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا میشویم و در نهایت . ... اولین-پیامد-حضور-سالار-عقیلی-شبکه.

اولین واکنش کارگردان ایرانی کوچ کرده به GEM - فرادید

faradeed.ir/fa/news/.../اولین-واکنش-کارگردان-ایرانی-کوچ-کرده-به-gem

۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... از این اخباری مبنی بر حضورش در خارج از کشور و در شبکه ماهواره ای جم می‌ داد،متنی منتشر کرده است. ... من نه اهل سیاستم، نه مذهب،نه با كسی مشكلی دارم ونه نسبت به كسی عقده ای. ... واکنش عجیب مانی رهنما به حضور سالار عقیلی در من و تو ...

نخستین واکنش رامین پرچمی به بازتابهای افشاگری اخیرش+ ...

www.cinemajournal.ir/واکنش-رامین-پرچمی-به-افشاگریهای-اخیرش/

در اولین واکنش به بازتابهای این گفتگو، رامین پرچمی عکسی از خود، سگش و البته ... کدام از نهادهای حاکمیت واکنشی به حضور سالار عقیلی در شبکه "من و تو"[ادامه متن] ...

IranWire | ۱۲ دقیقه پر دردسر سالار

https://iranwire.com/features/8621/

۲ روز پیش - ۱۲ دقیقه حضور در یک شبکه تلویزیونی، کار دست «سالار عقیلی»، خواننده مورد علاقه ... واکنش به حضور سالار عقیلی در برنامه من و تو در کم تر از دو روز رخ داد؛ آن قدر سریع که حتی هنوز به ایران بازنگشته است تا بخواهد درباره حضورش در من و تو توضیحی به مقامات .... اولین عکس منتشر شده از امیرحکمتی پس از آزادی.

اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم! + عکس

seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم! ... رابعه اسکویی که بیشتر به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به تازگی از ایران .... سالار عقیلی که این روزها با حضور در شبکه منو تو به سوژه بسیاری از رسانه ها شده ...

اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم از ...

www.persianv.com/pic/view/012073.php

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سالار عقیلی از حضور در من و تو تا حذف از جشنواره فجر! ... اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم از ترس هجوم کاربران یه ... روزنامه بانی فیلم روز گذشته خبر داد که رابعه اسکویی که بیشتر به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به تازگی ... ماجرای درگیری لفظی مانی رهنما با سالار عقیلی چه بود؟

اولین واکنش رابعه اسکویی به خبر حضورش در شبکه جم

sedayiran.com/.../اولین-واکنش-رابعه-اسکویی-به-خبر-حضورش-در-شب...

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولین واکنش رابعه اسکویی به خبر حضورش در شبکه جم. کد خبر: ۹۵۷۱۰ ... پربحث ترین عناوین. سالار عقیلی در شبکه من و تو (تصاویر) ! (۲ نظر).

خبر ساز شدن سالار عقیلی بعد از حضور در برنامه من و تو

bamamusic.ir/سالار-عقیلی-از-برنامه‌های-جشنواره-موس/

۲ روز پیش - بعد از حضور سالار عقیلی در برنامه من و تو اتفاق افتاد ... او که این روزها برای برگزاری تور کنسرت‌هایش همراه با گروه «سور» در اروپا به سر می‌برد، به خاطر آنچه حضورش در یکی ... اما مصاحبه سالار عقیلی با این شبکه ماهواره‌ای برای بسیاری به معنی ... پخش آن از شبکه اول سیما آغاز شده و واکنش‌های متفاوتی نیز به مضمون و ...

واکنش سالار عقیلی به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره ای ...

www.akairan.com/havades-akhbar/snn/news201612716373582653.html

۱ ساعت پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی با انتشار یادداشتی برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره ای واکنش نشان داده است. ... سالار عقیلی در شبکه من و تو.

اولین واکنش سالار عقیلی به جنجال ها - تی نیوز

tnews.ir/news/8C5856545018.html

۲۲ دقیقه پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی با انتشار در یادداشتی برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای واکنش نشان داده است.

واکنش نوش آبادی به حذف "سالار عقیلی" از جشنواره

www.asrkhabar.com/.../واکنش-نوش-آبادی-به-حذف-سالار-عقیلی-از-جشنو...

۲ روز پیش - ... حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا میشویم و در نهایت نتیجه را به ... نوش ابادی عنوان کرد: بعید است وزیر ارشاد نسبت به حذف سالار عقیلی ... برچسب ها: سالار عقیلی ، نوش آبادی ، شبکه من و تو ... اولین خودروی ضد مرگ در راه است ...

کشف حجاب رابعه اسکویی در شبکه جم - ایران ، اصفهان،تودشک

www.kamands.com/0-بدون.../1463157-کشف-حجاب-رابعه-اسکویی.html

۲۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو» ... پرتال اجتماعی واکنش:رابعه اسکویی پس از چند روز که شایعه حضورش در شبکه جم خبر ساز شده ... به این شایعه ها قوت بخشید تا اینکه امروز اولین تصاویر از حضور او در ...

اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه GEM جم

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان

۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابعه اسکویی در اولین واکنش به این خبر تمام پست ها و عکس های خودش ... واکنش رابعه اسکویی به خبر پیوستنش به شبکه GEM TV ... روز گذشته خبردار شدیم رابعه اسکویی که سابق بر این به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به تازگی ... تولدش · عکس سالار عقیلی در کنار سالومه و بهزاد بلور در شبکه من و تو ...

سالار عقیلی در شبکه صهیونیستی من و تو manoto +عکس

pop-music.biz/.../سالار-عقیلی-در-شبکه-صهیونیستی-من-و-تو-manoto...

۲ روز پیش - پس از انتشار این خبر در ایران واکنش ها نسبت به این اقدام عقیلی مثبت نبود و ... نظر نگذشته بود که در اولین اقدام رسمی نام عقیلی از سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر حذف شد. ... ماجراي رفتن سالار عقيلي به شبکه من و تو – عکس و فیلم ..... ارمیا دختری که حضورش در شبکه من و تو برنامه اکادمی گوگوش بی حواشی نبود ...

اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم! +عکس

www.parsi1.com/archive/38799/oskoee-reaction-joining-jam/

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابعه اسکویی بازیگر 49 ساله کشورمان پس از پیوستن به شبکه ماهواره ای ... داد که رابعه اسکویی که بیشتر به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به ... تیکه انداختن خواننده پاپ به سالار عقیلی بخاطر حضور در شبکه من و تو!

دانلود اهنگ سالار عقیلی درباره تختی - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+سالار+عقیلی+درباره+تختی

سالار عقيلي خواننده 38 ساله کشورمان در اقدامی عجیب به شبکه من و تو رفته است. ... باید منتظر ماند و دید آیا این اقدام عجیب سالار عقيلي با واکنش مسئولان مواجه می شود یا خیر؟ .... پس از حاشیه های به وجود آمده برای سالار عقيلي به خاطر حضورش در یکی از شبکه های ماهواره ای و ... اولین حضور سالار عقیلی در استادیوم با یک تجربه‌ فوق‌العاده.

اولین واکنش سالار عقیلی به جنجال ها - دبلیو خبر

wwwkhabar.ir/5464539

۱۱ دقیقه پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی با انتشار در یادداشتی برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای واکنش نشان داده است.

اولین واکنش رابعه اسکویی پس از کشف حجاب و پیوستن به ...

www.ayenejam.ir/.../11740-اولین-واکنش-رابعه-اسکویی-پس-از-کشف-ح...

۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به جم تی وی +عکس ... روز گذشته خبردار شدیم رابعه اسکویی که سابق بر این به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد ... + عکس · واکنش ماني رهنما به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو ...

واکنش یک خواننده پاپ به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو ...

art.pegahonline.ir/news/.../واکنش-یک-خواننده-پاپ-به-حضور-سالار-عقیل...

۵ روز پیش - واکنش یک خواننده پاپ به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو. ... ارشاد گفت: عقیلی از خوانندگان محبوب کشورمان است که حضورش در شبکه‌ ماهواره‌ای ضد ... تلویزیونی «زعفرون» به توافق رسیده و وی قرار است در اولین حضور خود به عنوان ...

سالار عقیلی در شبکه صهیونیستی من و تو manoto +عکس ...

tinyfun.ir/2016/.../سالار-عقیلی-در-شبکه-صهیونیستی-من-و-تو-manot...

۲ روز پیش - ماجراي رفتن سالار عقيلي به شبکه من و تو – عکس و فیلم ... سالار عقیلی، در استودیوی شبکه “من و تو” حاضر شد+ تصویر+ واکنش نزدیکان عقیلی، به … .... سیروان · اولین عکس از آزاده نامداری با همسرش · عکس/سالار عقیلی در «من و تو» ! ..... ارمیا دختری که حضورش در شبکه من و تو برنامه اکادمی گوگوش بی حواشی نبود ...

واکنش چکامه چمن ماه بعد از کشف حجاب و حضورش در یک سریال ...

tozibae.ir/2015/11/واکنش-چکامه-چمن-ماه-بعد-از-کشف-حجاب-و-حض/

۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش چکامه چمن ماه بعد از کشف حجاب و حضورش در یک سریال ترکیه ای ! ... با شرایط پیش آمده باید بازگشت چکامه چمن ماه به کشور را منتقی دانست و شاهد ... روی آنتن رفتن تیزر فیلمی ویدیویی با عنوان “منو تنها نذار” از شبکه جم که .... اولین واکنش چکامه چمن ماه پس از… .... ماجرای مهاجرت سالار عقیلی از شایعه تا واقعیت !

واکنش جنتی به حضور سالار عقیلی در من و تو - یک پاتوق

1patogh.ir/tag/واکنش-جنتی-به-حضور-سالار-عقیلی-در-من-و-ت

۲۲ ساعت پیش - واکنش جنتی وزیر ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو ..... 64 views; ماجرای رفتن سالار عقیلی به شبکه من و تو+دانلود فیلم مصاحبه آپارات 51 ...

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

langarnet.rzb.ir/post/2036

۴ روز پیش - این اولین بار است که یک ست سارافون و دامن شلواري در اینترنت در فروشگاه سبز .... مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو برنامه منوتو پلاس - . .... ۱ روز پیش - مانی رهنما، خواننده و آهنگساز به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو واکنش نشان داد. ..... وی در خصوص حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا میشویم و در نهایت .

دل نوشته سالار عقیلی درباره "من و تو"/هیچ تصمیمی برای ...

vista.ir/.../دل-نوشته-سالار-عقیلی-درباره-%22من-و-تو%22-هیچ-تصمیمی...

سالار عقیلی در یادداشتی برای اولین بار نسبت به حواشی حضورش در یک شبکه ماهواره‌ای واکنش نشان داده است.

سالار عقیلی از حضور در منو تو تا حذف از جشنواره موسیقی

www.khabaronline.ir/(X(1zvwk53oszt))/detail/503083/culture/music

۲ روز پیش - بعد از حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو، انتشار اخبار ضد و نقیض درباره‌ی عواقب ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از حضور دوازده دقیقه‌ای سالار عقیلی در ... گروه‌های حاضر در جشنواره سی و چهارم موسیقی فجر حضورش در این دوره از جشنواره را ... واکنش یک خواننده موسیقی پاپ به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو ...

گفتگوی آزاده نامداری در مورد پناهندگی اش به یکی از کشورهای ...

www.parsine.com/.../گفتگوی-آزاده-نامداری-در-مورد-پناهندگی-اش-به-یک...

این مجری سابق رسانه ملی در واکنش به این سوال که چرا مدتی است در تلویزیون حضور ... (س) است و من این پوشش را مدت ها قبل از حضورم در رسانه ملی انتخاب کردم و هیچ گاه به ..... اولین پیامد حضور در شبکه من و تو،حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر.

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو | برترین های نت

baranipatogh.bestarinha.ir/page-18431.html

۱۰ ساعت پیش - از سالار عقیلی(خواننده) در استودیو شبکه تلویزیونی "من و تو" منتشر . .... ستاره ها - واکنش ماني رهنما به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو .... و انگیزه وی در خصوص حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا میشویم و در نهایت . .... بسیاری از زنان آواره در کشورهای اروپایی مورد تجاوز قرار می گیرند | اولین عاز فصل 5 سریال ...

واکنش معتمدی به اعتراض "خانه موسیقی» نسبت به حذف سالار ...

avayeiranian.ir/1394/11/06/3105/

۱۸ ساعت پیش - به گزارش آوای ایرانیان، روز گذشته که خبر حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر به دلیل حضورش در یکی از شبکه های ماهواره ای، رسانه ای شد، ساعاتی بعد ... آخر به من شش ماه مجوز انتشار آلبوم نمی‌دادند شما موضع نگرفتید! .... برای اولین بار در ایران نوازنده درامز خانم روی صحنه رفت + تصاویری از کنسرت “شرنگ” ...

کشف حجاب رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم +عکس ...

www.khatebartar.com/.../کشف-حجاب-رابعه-اسکویی-پس-از-پیوستن-به...

۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابعه اسکویی پس از چند روز که شایعه حضورش در شبکه جم خبر ساز شده بود سکوت ... بخشید تا اینکه امروز اولین تصاویر از حضور او در شبکه جم بدون داشتن پوشش حجاب منتشر شد. ... از شهادت ده‌ها مرجع به اجتهاد پی ببرند · جایگزین سالار عقیلی! ... واکنش تند "رهنما" به حضور عقیلی در من و تو/ می خواستی با اهرم من و تو ...

تیترهای موسیقی مطبوعات کشور - موسیقی ایرانی

www.musiciran.ir/fa/?p=19092

۱ روز پیش - حضور خواننده سنتی ایران، سالار عقیلی، در شبکه تلویزیونی «من و تو»، خیلی بیش از آنکه تصورش می‌رفت، با بازتاب‌های گسترده ... البته بعید است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به این موضوع واکنشی نشان دهد. ... محمدعلیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز در نشست رسانه‌ای تبیین برنامه حضورش در جشنواره ...

واکنش بنیامین به خبر حضورش در خندوانه +عکس - نیک صالحی

www.niksalehi.com/newspaper/view/082990.php

۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بنیامین بهادری خواننده معروف به خبر حضورش در خندوانه با بهاره افشاری واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. ... اولین تصویر منتشر شده از آزاده نامداری در کنار همسرش! ..... سالار عقیلی هم در شبکه من و تو دیده شد ! / ماجرای مهاجرت سالار ...

اولین واکنش رابعه اسکویی پس از پیوستن به شبکه جم! + عکس

oshida.ir/vdcgnq9t.ak9xn4prra.html

۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابعه اسکویی بازیگر 49 ساله کشورمان پس از پیوستن به شبکه ماهواره ای جم, تمام ... اسکویی که بیشتر به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به تازگی از ایران ... ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو».

عکس: اولین حضور رابعه اسکویی در شبکه GEM - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری

۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخباراخبار فرهنگی و هنری عکس: اولین حضور رابعه اسکویی در شبکه GEM ... روز که شایعه حضورش در شبکه جم خبر ساز شده بود سکوت کرد اما بالاخره با انتشار .... واکنش یک خواننده موسیقی پاپ به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو.

اولین واکنش مهدی مظلومی کارگردان پس از پیوستن به GEM

www.keder.ir › خبری و خواندنی › اخبار چهره ها

۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولین واکنش کارگردان مشهور ایرانی پس از پیوستن به GEM ... از این اخبار متناقضی از حضورش در خارج از کشور می‌داد، متنی منتشر کرده که با مرور آن می‌شود این کوچ را جدی گرفت. ... سالار عقیلی در برنامه شبکه ماهواره ای من و تو + عکس ...

حضور "سالار عقیلی" در شبکه من و تو نه قابل دفاع است نه ...

www.mizanonline.ir/.../حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-نه-قابل-د...

حضور "سالار عقیلی" در شبکه من و تو نه قابل دفاع است نه قابل توجیه ... و انگیزه وی در خصوص حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا میشویم و در نهایت نتیجه را به ...

واکنش جنتی به حواشی سالار عقیلی - یاس کمپ |مرجع دانلود همه ...

yascamp.ir/tag/واکنش-جنتی-به-حواشی-سالار-عقیلی

۱۶ ساعت پیش - واکنش جنتی وزیر ارشاد به حضور سالار عقیلی در من و تو. بازدید: 1 views; دسته بندی: دانلودهمه چی; تاریخ: ۶ام بهمن ۱۳۹۴. واکنش وزیر ارشاد به حضور ...

تالار خبر | تصویر:اولین واکنش رابعه اسکویی بعد از انتشار ...

talarekhabar.com/تصویراولین-واکنش-رابعه-اسکویی-بعد-از-ا/

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس جنجالی سالار عقیلی با کارمندان شبکه من و تو 1,718 views ... تصویر:اولین واکنش رابعه اسکویی بعد از انتشار خبر پیوستنش به شبکه جم ... رابعه اسکویی بازیگر کشورمان که گفته می‌شود به شبکه ماهواره‌ای جم پیوسته، تمام ... بیشتر به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به تازگی از ایران مهاجرت کرده ...

خواننده جنجالی از جشنوراه موسیقی حذف شد ؛ «من و تو - مثلث

mosalas.ir/fa/home/details/1810166315

۲ روز پیش - اما مصاحبه سالار عقیلی با این شبكه ماهواره‌ای برای بسیاری به معنی ... پخش آن از شبكه اول سیما آغاز شده و واكنش‌های متفاوتی نیز به مضمون و محتوای آن ...

اولین اقدام رابعه اسکویی بعد از ترک ایران و رفتن به شبکه ...

gahar.ir/اولین-اقدام-رابعه-اسکویی-بعد-از-ترک-ایر/

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ادامه پخش تیتراژ سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی ... از ترک ایران و رفتن به شبکه جمReviewed by neda on Jan 4Rating: 4.5اولین اقدام رابعه ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 512
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 4,860
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,152
  • بازدید ماه : 8,152
  • بازدید سال : 138,267
  • بازدید کلی : 8,105,702