loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 476 نظرات (0)

در تحقیقاتی جدید فهرستی از باسوادترین کشورهای جهان به دست آمد. معیارهای رفتار باسوادی و ویژگی های گوناگون در نهایت باسوادترین کشور دنیا را در صدر لیست 200 کشور باسواد قرار داد.

کشوری که باسوادترین کشور دنیاست

باسوادترین کشور دنیا معرفی شد

در دنیایی که هرکشوری به نوبه خود حرفی برای گفتن در باب سواد و علم دارد شاید جالب باشد که بدانیم کدام کشور رتبه ی اول را در میان کشورهای باسواد جهان را به خود اختصاص داده است.

در تحقیقی جدید تحت سرپرستی جان میلر رییس دانشگاه ایالتی مرکزی کنکتیکات، فهرستی از باسوادترین کشورها ارائه شده است. در این تحقیق به آزمون های دست آوردهای سواد و نیز ویژگی های رفتاری باسوادی نگاه شده است که شامل تعداد کتاب خانه ها و روزنامه ها و سال های تحصیلی و دردسترس بودن کامپیوتر در کشورها می شود. در این تحقیق بیش از آنکه به توانایی خواندن پرداخته شود به رفتار باسوادی و منابع حمایتی آن پرداخته شده است. 

باسوادترین کشور دنیا ، رتبه اول کشور باسواد ، باسوادترین کشور جهان

باسوادترین کشور دنیا کجاست

رتبه اول باسوادترین کشوران دنیا متعلق به کدام کشور است

در این تحقیق 200 کشور ارزیابی شدهاند. بسیاری اطلاعات در مورد این کشورها از منابعی همچون «برنامه بین المللی یونسکو برای قدرت دسترسی دانش آموزان» که توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی هدایت می شود استفاده شده است. در این تحقیق همچنین بحث جمعیتی نیز مدنظر قرار گرفته است.

گاردین در تازه ترین شماره خود در این باره نوشت: در این فهرست فنلاند در جایگاه اول، نروژ دوم، ایسلند سوم و دانمارک و سوئد به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم هستند. سوییس در جایگاه ششم و امریکا در جایگاه هفتم قرار دارد. کانادا و فرانسه به ترتیب در جایگاه یازدهم و دوازدهم و بریتانیا در مکان هفدهم این فهرست قرار دارد. بوتسوانا به عنوان آخرین کشور در رده شصت و یکم در آخر این لیست قرار دارد و اندونزی و تایلند در جایگاه شصت و پنجاه و به عنوان کم سوادترین کشورها در این فهرست قرار دارند.

کشوری که باسوادترین کشور دنیاست  

 

 

 کشوری که باسوادترین کشور دنیاست - نمناک

namnak.com/28570-باسوادترین-کشور-دنیا.html

باسوادترین کشور دنیا معرفی شد. در دنیایی که هرکشوری به نوبه خود حرفی برای گفتن در باب سواد و علم دارد شاید جالب باشد که بدانیم کدام کشور رتبه ی اول را در ...

فهرست آماری ترین‌های کشورها - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/فهرست_آماری_ترین‌های_کشورها

جدول زیر آماری‌ترین کشورها را در موضوعات خاص و زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد. تنها آمارهای رسمی منتشر شده در این جدول به نمایش در آمده‌اند.برای دیدن آمار مربوط ..... ۴. ایران, بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ انواع توت, کشاورزی, ۲۰۰۷. ۵. ... ایران, سریع‌ترین رشد سالانه در علم و تکنولوژی دنیا، ۱۰۰۰٪ افزایش تولید علم و تکنولوژی در جهان, علم, 2010. 23.

لیست ثروتمندترین افراد ایرانی در جهان + عکس - مجله ابرتازه ها

www.abartazeha.ir/news/.../لیست-ثروتمندترین-افراد-ایرانی-در-جهان/

لیست ثروتمندترین افراد ایرانی در جهان : بابک زنجانی بابک زنجانی (متولد ۱۲ مارس ... و داشتن نقش محوری در نقل و انتقال پول مربوط به فروش آن به دولت ایران متهم شد. ... برخلاف قوانین اتحادیه اروپا انجام نداده و نفت ایران را در کشورهای معاف از تحریم و ...

جردن نیوز » کشوری که باسوادترین کشور دنیاست

jordannews.ir/کشوری-که-باسوادترین-کشور-دنیاست/

۵ ساعت پیش - باسوادترین کشور دنیا معرفی شد در دنیایی که هرکشوری به نوبه خود حرفی برای گفتن در باب سواد و علم دارد شاید جالب باشد که بدانیم کدام کشور ...

باسوادترین کشورهای دنیا - دیجی‌کالا مگ

mag.digikala.com › خبر › جدیدترین اخبار

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خـانـه خبر جدیدترین اخبار باسوادترین کشورهای دنیا ... که مدرک دانشگاهی در رشته‌های علمی-مهندسی ارایه می‌دهند را به شما معرفی می‌کنیم. این رتبه‌بندی از شماره‌ی ۱۰ به ۱ خواهد بود و آمار نهایی مربوط به سال ۲۰۱۲ جلوی هر کشور درج شده است.

معرفی ثروتمند‌ترین‌ کشورهای جهان - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اقتصادی

۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این کشور بزرگترین جمعیت UHNW در جهان را داراست که بیشترین ثروت آنها در نسل‌های اول متمرکز شده و تحت کنترل خانواده‌ها است. این جمعیت شامل ...

برچسب ها - ثروتمندترین افراد جهان - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/ثروتمندترین%20افراد%20جهان

مالک فیس‌بوک پنجمین ثروتمند دنیا شد ... در کشورهای مختلف جهان برگزار می شوند برخی از آنها... کد خبر: ... عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد ۱ بیل گیتس مؤسس.

معرفی زیباترین ،مدرن ترین و توسعه یافته ترین شهر ایران

www.abdolahzadeh.ir/pageid_243/

كلانشهر تبریز طی تحقیق و ارزیابی انجام شده توسط سازمان ملل متحد به عنوان بهترین شهر برای زندگی در ایران شناخته شده است.,معرفی زیباترین ،مدرن ترین و توسعه ...

خطرناک ترین مهاجم ایران در آسیا معرفی شد - سایت خبری ...

www.tabnak.ir/fa/news/.../خطرناک-ترین-مهاجم-ایران-در-آسیا-معرفی-شد

۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش تابناک ورزشی، رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از هفته آینده آغاز خواهد شد و سه نماینده ایران رقابت خود با دیگر تیم های قاره کهن را ...

مازندران باسوادترین استان ایران معرفی شد - رادیو زمانه

www.radiozamaneh.com/196143

۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی می‌گوید در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال، استان‌های مازندران، سمنان، اصفهان، البرز و تهران بالاترین درصد باسوادی در کشور را ...


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

جهان نيوز - ۱۰دانشگاه برتر مهندسی معرفی شدند

jahannews.com/fa/doc/news/.../۱۰دانشگاه-برتر-مهندسی-معرفی-شدند

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در همین حال مابقی کمیت تولید علم دنیا بیش از ۴۰۰ میلیون بار مورد استناد قرار گرفته اند. وی افزود: مجلات ... متوسط استنادهای نرمال شده حوزه فنی و مهندسی کشور ۰.۹۸ است. وی افزود: بنابراین از .... اقتصاد: باسوادترین کشورهای دنیا.

ثروتمندترین زن و هشتمین میلیاردر ایران - که

www.irannaz.com/news_detail_13198.html

چندی پیش در سایت‌های خبری فهرستی از میلیاردرهای ایرانی منتشر شد؛ فهرستی كه سی ثروتمند ایرانی را به همه معرفی می‌كرد در این فهرست سی نف.

معرفی کشور استرالیا صفحه 4 - فروش ویژه

www.scriptux.ir/article/معرفی_کشور_استرالیا_صفحه_4.html

پیرترین استان کشور معرفی شد ... پیرترین استان کشور ... باسوادترین کشور دنیا معرفی شد; جستجو. باسوادترین ... زیبا ترین شهرهای دنیا : سیدنی ... زیبا ترین ...

زیباترین زنان جهان در کدام کشورها هستند +عکس - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_27566.html

شارام دنیز که یکی از زیباترین زنان دنیا است از این کشور است. ... زن سوئدی هم کلام شوید متوجه خواهید شد علاوه بر زیبایی زنان استکهلم باسوادترین زنان اروپا هستند.

داور بازی ایران - عراق معرفی شد

www.entekhab.ir/fa/news/186241/داور-بازی-ایران-عراق-معرفی-شد

۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به‌روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ ... داور بازی ایران - عراق معرفی شد · پایگاه خبری تحلیلی ... فنلاند، باسوادترین کشور دنیا؛ بریتانیا هفدهم.

باسوادترین کشور جهان کجاست؟ - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=باسوادترین+کشور+جهان+کجاست؟+

باسوادترين کشور جهان بنابر تحقیق دانشگاه کنکتیکات، فنلاند باسوادترين ... 1989 راه اندازی شد و قیمت تمام شده این ساخت و سازها 122 میلیون کورن نروژی بود پل ...

باسوادترین کشور جهان - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=+%09%09باسوادترین+کشور+جهان+%09

باسوادترين کشور جهان بنابر تحقیق دانشگاه کنکتیکات، فنلاند باسوادترين ... شهرهای آمریکا هستند که در این تحقیقات بعنوان شهرهای خشن جهان معرفی شده است.

معرفی ۱۵ خط هوایی ایمن دنیا در سال ۲۰۱۵/ سهم ایران چند است؟

asrebank.ir/.../معرفی-۱۵-خط-هوایی-ایمن-دنیا-در-سال-۲۰۱۵-سهم-ایران-چند-...

۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک مؤسسه تحقیقاتی اروپایی ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا در سال ۲۰۱۵ میلادی را معرفی کرد که ... (cathay pacific) هنک‌گنگ در سال گذشته میلادی ایمن‌ترین ایرلاین دنیا معرفی شد. .... کدام کشور باسوادترین کشور دنیا است؟

با سواد ترین کشورهای دنیا را بشناسید/جایگاه ایران کجاست؟

www.khabaronline.ir/detail/261095/society/education

۱۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در جدول زیر لیست با سوادترین کشورهای جهان آمده است که در آن کشورهای .... فکر می کنی نام افغانستان از کی بر روی این منطقه(آریانا) گذاشته شده؟

باسوادترین کشورهای دنیا

bankdariirani.ir/fa/news/57610/باسوادترین-کشورهای-دنیا

۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر همین مبنا در این‌جا ده کشور اول دنیا که مدرک دانشگاهی در رشته‌های علمی-مهندسی ارایه می‌دهند را به شما معرفی می‌کنیم. این رتبه‌بندی از شماره‌ی ۱۰ به ۱ خواهد بود و آمار نهایی مربوط به سال ۲۰۱۲ جلوی هر کشور درج شده است.


الف - ايران به زودي قراردادهاي جديد نفتي خود را معرفي مي کند

alef.ir/vdcfyxdmjw6dxxa.igiw.html?300014

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظر منتشر شده. ۱. توصيه به ديگران. کد مطلب: 300014. ايران به زودي قراردادهاي جديد نفتي خود را معرفي مي کند ... این تحریم ها قرار است در پی توافق هسته ای ایران با کشورهای قدرتمند جهان که در ماه ژوئیه به .... باسوادترین کشورهای دنیا ...

باسوادترین کشور جهان را بشناسید | News File

newsfile.ir/news/باسوادترین+کشور+جهان+را+بشناسید

انتخاب - 8 ساعت پیش; فنلاند باسوادترین کشور دنیا است بنابر تحقیق دانشگاه ... نروژی، با ثروتی بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار، جوان‌ترین میلیاردر جهان معرفی شد.

ماین نیوز - ثروتمندترین کشورهای معدنی جهان کدامند؟

www.minews.ir/fa/doc/news/.../ثروتمندترین-کشورهای-معدنی-جهان-کدامن...

آفریقای جنوبی ثروتمندترین کشور جهان از لحاظ مواد معدنی است. ... خوب اشتغال مطابق با برنامه توانمندسازی اقتصادی سیاه آفریقای جنوبی مطرح شد. مقررات جدیدی معرفی شده‌اند که تاکید می‌کنند 26 درصد مالکیت یک شرکت باید در دست شرکای اقتصادی ...

باسوادترین کشور دنیا کجاست - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3824950

باسوادترین کشور دنیا کجاست. ... مراسم افتتاحیه داوری فوتبال ساحلی فیفا برگزار شد. - مهر ..... گوشی هوشمند بلابو پیکاسو معرفی شد: هیولای ارزان قیمت آسیایی.

سفارش مهم ثروتمندترین زن دنیا برای میلیاردر شدن ...

www.ghatreh.com/.../سفارش-مهم-ثروتمندترین-دنیا-برای-میلیاردر-شد...

۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باسوادترین کشور دنیا کجاست؟ 5 + 1 ... قیمت روز طلا و ارز · قیمت جهانی نفت ... ارزش دارایی خانواده والتون بیش از 41 بیلیون دلار برآورد و اعلام شد.

مسئول جدید بسیج اساتید پیام نور ایلام معرفی شد | عبدی به

www.ghatreh.com/.../مسئول-جدید-بسیج-اساتید-پیام-نور-ایلام-معرفی

۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عبدی به عنوان مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور ایلام معرفی شد. ... مدیر اداره حراست دانشگاه ایلام معرفی شد ... باسوادترین کشور دنیا کجاست؟

ثروتمندترین کشورهای جهان کدام است؟ - زنجفیل

www.zanjefil.com/ثروتمندترین-کشور-جهان-کدام-است؟/

دراین اوضاع فقر جهانی برای همه جالب خواهد بود بدانند ثروتمندترین کشور جهان کدام ... اقتصاد آزاد دنیا معرفی شد سنگاپور در کنار کشورهایی مثل نیوزیلند و کشورهای ...

ثروتمندترين زن ايران + عکس - پرشین وی

www.persianv.com/pic/view/001167.php

۴ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - او در اين فهرست با يك رتبه پائين‌تر از اسدالله عسگر اولادي هشتمين ميلياردر ايراني و ثروتمندترين زن ايران معرفي شده بود. او رئيس يك شركت ...

ایسنا - همه همسران رؤسای جمهور ایران + تصاویر

www.isna.ir/fa/news/.../همه-همسران-رؤسای-جمهور-ایران-تصاویر

۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با این حال ، همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه .... (وفا) به عنوان یکی از 10 زن خبرساز کشور در سال 90 معرفی شد.

اقتصاد ایران آنلاین - میلیاردرهای برجسته ایران بزودی معرفی ...

eghtesadeiranonline.com/vdcg339xnak9wu4.rpra.html

باسوادترین کشور دنیا کجاست؟ ... درهمین راستا از سالها پیش لیست صد نفره ای از ثروتمندان و میلیاردرهای سراسر جهان از طریق سازمانهای بین ... خصوصی سازی بنحو احسن انجام شده و فعالیتهای اقتصادی کشور به دست فعالان خصوصی سپرده شود، باتوجه ...

زیباترین کشورهای پاییزی جهان + تصاویر - بیتوته

www.beytoote.com/iran/pastime/fall2-world.html

جمعه, 28 اسفند 1394. گردشگريمکانهای تفریحی جهانزیباترین کشورهای پاییزی جهان + تصاویر ... معرفی جاذبه های دیدنی مسکو · عکس زیباترین استخرهای دنیا, تصاویر زیباترین استخرهای دنیا .... 9 منطقه سیاحتی کشورمان که کمتر دیده شده اند!

ثروتمندترین افراد جهان

rabeaa.blogfa.com/

خانمی با لباس کتان راه راه وشوهرش با کت وشلوار نخ نما شده خانه دوز در شهر ... و کم نیستند لیست های ثروتمند ترین افراد یک کشور یا جهان که در نشریات مطرح می شوند.

بازده - ۱۰ شادترین و ۱۰ غمگین‌ترین کشور جهان

www.bazdeh.org/.../1473-۱۰-شادترین-و-۱۰-غمگین‌ترین-کشور-جهان.ht...

۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اساس نظرسنجی گالوپ، پاراگوئه با ۸۹ امتیاز به عنوان شادترین کشور دنیا معرفی شده است. Paraguay.JPG. ۲.کلمبیایی‌ها، دومین مردم شاد دنیا.

میگنا - معرفي برترین مقالات ایران بر اساس نمره آلتمتریک ...

www.migna.ir/vdcfx0dm.w6dtvagiiw.html

۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باسوادترین کشور جهان را بشناسید ... معرفي برترین مقالات ایران بر اساس نمره آلتمتریک در سال 2015 ... نمره آلتمتریک 2015 در مجموع هزار و 840 مولف از یکصد کشور جهان حضور داشته‌اند که این مقالات در 34 نشریه منتشر شده است.

گلشیفته فراهانی زیباترین زن جهان شد + عکس

www.sefidak.com/pic-model/.../گلشیفته-فراهانی-زیباترین-جهان

۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گلشیفته فراهانی زیباترین زن جهان شد , عکسهای جدید گلشیفته فراهانی , تصاویر ... مربوط به خود که هیچ وقت منتشر نشده است 100 زن زیبای دنیا را به جهانیان معرفی میکند . ..... عکس جدید و دست اول نیکی کریمی در خارج از کشور ...

طبق تحقیق جامع دانشگاه کنکتیکات فنلاند باسوادترین ...

www.farsnews.com/13941222001110

۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فنلاند باسوادترین کشور دنیا است/ بریتانیا در رتبه هفدهم ... دانشگاه ایالتی مرکزی کنکتیکات، فهرستی از باسوادترین کشورها ارائه شده است.

ثروتمندترین زن جهان معرفی شد | 55 آنلاین

55online.ir/news/ثروتمندترین-زن-جهان-معرفی-شد

۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 55آنلاین : یک بانوی تنیسور، ثروتمندترین زن جهان شناخته شد. ... فنلاند باسوادترین کشور دنیا است · ویدئو: اشغال میدان مجلس سنا با 600 تراکتور ...

پورشه ۹۱۱ توربو و توربو اس ۲۰۱۷ معرفی شد | کافه مشهدی ها

cafemashhadyha.ir › اتومبیل

۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فنلاند باسوادترین کشور دنیا است ... اخبار,اخبار گوناگون,پورشه 911 توربو و توربو اس 2017 معرفی شد. شرایط برای مدل ۹۱۱ نیز در سال ۲۰۱۵ ایده‌آل ...

باسوادترین کشور جهان کجاست؟ - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201631312151720501.html

۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بنابر تحقیق دانشگاه کنکتیکات، فنلاند باسوادترین کشور دنیاست و ... ستاره به عنوان برترین مجری صداوسیما در سال 1394 انتخاب و معرفی شد.

گوشی جدید سونی معرفی شد +عکس

webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی

۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سونی در حالی که انتظار معرفی محصول مهمی از این شرکت در MWC 2016 را نداشتیم، همه ... باسوادترین کشور جهان ... گوشی جدید سونی معرفی شد +عکس.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,671
  • بازدید ماه : 1,671
  • بازدید سال : 131,786
  • بازدید کلی : 8,099,221