loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 307 نظرات (0)

 

 

یکی از متخصصان زنان و زایمان کشورمان در مطلبی با اشاره به انواع کیست پستانها نکات قابل توجهی را در رابطه با مصرف بال مرغ برای خانم ها و زنان باردار مطرح کردند.

 

 

 

بال مرغ باعث رشد کیست پستان می شود

در مطالب قبلی اشاره ای به مضرات خوردن گردن و بال مرغ برای زنان داشتیم که به دلیل داشتن میزان زیادی هورمون های تحریک کننده و کیست ساز تا حد ممکن خانم ها بایستی از مصرف این قسمت از مرغ خودداری کنند . در ادامه همان بحث بررسی خواهیم کرد که آیا بال و گردن مرغ رابطه ای با کیست های سینه دارند یا نه؟

خوردن بال مرغ و کیست سینه زنان

یک متخصص زنان و زایمان گفت: مرغ های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می کنند دارای مقادیر زیادی چربی به خصوص در قسمت بال هستند، لذا توصیه می شود همه افراد، به خصوص خانم ها از مرغ های هورمونی و قسمت بال مرغ استفاده نکنند زیرا چربی مرغ های هورمونی در تحریک رشد کیست های پستان تاثیرگذار هستند .

کیست های پستان دو نوع ساده و کمپلکس دارند؛ کیست های ساده، دیواره صافی دارند و داخل آنها مایع زلالی وجود دارد، بیشتر خانم ها دچار این نوع کیست می شوند که بی خطر است و بیمار فقط باید تحت نظر باشد .

بال مرغ ، عوارض بال مرغ ، عوارض خوردن بال مرغ

رابطه بال مرغ با انواع کیست سینه

این متخصص زنان و زایمان ادامه داد: کیست های سینه معمولاً مشکل بسیار حاد پاتولوژیک به حساب نمی آیند زیرا این کیست ها با تغییرات قائدگی دچار تغییراتی از نظر تعداد و اندازه می شوند و درد و احساس ناراحتی را برای خانم ها به وجود می آورند، در این حالت سینه ها دردناک و متورم می شوند؛ کیست سینه به طورطبیعی با یک سری جریان ها از جمله داروهای هورمونی با مقدار زیاد، خوردن هر نوع چربی، محرک های کیست سینه مانند فلفل، کافئین، شکلات و قهوه تشدید می شوند و درد را افزایش می دهند.

وی گفت: مرغ های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می کنند دارای مقادیر زیادی چربی در قسمت بال هستند، اگرچه بال مرغ لذیذترین قسمت آن است اما از نظر سلامتی بدترین قسمت به حساب می آید زیرا چربی در این ناحیه تجمع پیدا می کند؛ توصیه می شود همه به خصوص خانم ها از بال مرغ چه به صورت کباب شده و چه به صورت پخته شده در غذا استفاده نکنند زیرا چربی مرغ های هورمونی در تحریک رشد کیست های پستان تاثیرگذار هستند؛ بنابراین تغییرات فایبروکیستیک که اکثرا خوش خیم هستند با کمتر شدن مصرف چربی کاهش پیدا می کنند.

خانم ها می توانند با مصرف مرغ های سبز که به سبب جوان بودن، کاهش مصرف دارو و مدت کوتاه پرورش از کیفیت بالاتری نسبت به مرغ های معمولی برخوردارند، و همچنین با افزایش خوردن مایعات و مواد قندی از کیستیک شدن سینه ها جلوگیری کنند.

بال مرغ ، عوارض خوردن بال مرغ و کیست سینه زنان    

 

 

 

بال مرغ کیست پستان می سازد؟ - نمناک

namnak.com/28333-بال-مرغ-کیست-پستان-می-سازد.html

بال مرغ و خوردن بال مرغ و مضرات مصرف بال مرغ برای زنان و انواع کیست پستان و رابطه بال مرغ با ایجاد کیست در سینه خانم ها و بدترین جای مرغ که نباید خورد در نمناک.

بال مرغ کیست پستان می سازد؟ - جوونی

www.javuni.ir/news/56774

۱ روز پیش - یکی از متخصصان زنان و زایمان کشورمان در مطلبی با اشاره به انواع کیست پستانها نکات قابل توجهی را در رابطه با مصرف بال مرغ برای خانم ها و زنان ...

بال مرغ کیست پستان می سازد؟ - یاس کمپ | ارشیو کامل وب ...

yascamp.ir/بال-مرغ-کیست-پستان-می-سازد؟.html

یکی از متخصصان زنان و زایمان کشورمان در مطلبی با اشاره به انواع کیست پستانها نکات قابل توجهی را در رابطه با مصرف بال مرغ برای خانم ها و زنان باردار مطرح کردند.

بال مرغ کیست پستان می سازد؟ - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/32232477/بال-مرغ-کیست-پستان-می-سازد-

خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-zn-aup-9412-1105.jpg- ...

برچسب ها - مرغ های صنعتی - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/tag/1/مرغ%20های%20صنعتی

مرغ های هورمونی و قسمت بال مرغ استفاده نکنند زیرا... چربی مرغ های هورمونی در تحریک رشد کیست های پستان. ... بروز و شیوع دیابت مهیا می سازد روغن های صنعتی.

ماجرای مصدومیت جواد نکونام چیست؟ - هفته

rk9.ir/news/3246

۱ روز پیش - ماجرای مصدومیت جواد نکونام چیست؟ ... البته آنها نوشتند که این مصدومیت جدی نیست و می تواند به بازی الاهلی برسد. ... بال مرغ کیست پستان می سازد؟

کاریکاتور های جالب و مفهومی عید نوروز 95 - هفته

rk9.ir/news/3265

۲۳ ساعت پیش - در این بخش کاریکارتورهایی مفهومی و جالب ملاحظه می کنید که حرف دل بسیاری از افرادی است که شاید خیلی ها از این ... بال مرغ کیست پستان می سازد؟

مجوز ناگهانی دولت برای ترخیص خودروهای ممنوعه وارداتی - هفته

rk9.ir/news/3242

۱ روز پیش - “تزیین تخم مرغ” عید 95 با ایده های دقیقه 90. عیدانه عموپورنگ برای مخاطبان ... بال مرغ کیست پستان می سازد؟ اثر مثبتی که ورزش تایچی برای ...

داعشی‌ها دهان یک سوری شوخ را دوختند! - هفته

rk9.ir/news/3299

۲۳ ساعت پیش - گفته می شود نیروهای کرد دموکراتیک سوریه که بیشتر اعضای آن را واحدهای دفاع ملی تشکیل می دهند، بعد از رسیدن ... بال مرغ کیست پستان می سازد؟

درگذشت “رضا ابراهیمی” مربی والیبال | رایحون لذت آشپزی

rayhoon.ir › گوناگون

۳ روز پیش - مطلب قبلی فال روز دوشنبه 24 اسفند 1394 · مطلب بعدی → مدیریت زمان را چگونه می توان انجام داد؟ ... بال مرغ کیست پستان می سازد؟ 10 ساعت قبل ...


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

خواننده «ماه و ماهی» به اروپا می‌رود - هفته

rk9.ir/news/3249

۱ روز پیش - به هر حال در آلبوم جدید ما تلاش می کنیم با دو قالب ترانه و غزل در خدمت دوستداران موسیقی ایرانی باشیم. بهره بردن از ... بال مرغ کیست پستان می سازد؟

بال مرغ برای خانم ها ممنوع - آخرین اخبار ایران و جهان

www.zamoune.com/news/1025478

یک متخصص زنان و زایمان گفت: مرغ های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می کنند دارای ... زیرا چربی مرغ های هورمونی در تحریک رشد کیست های پستان تاثیرگذار هستند.

اشعار برگزیده از رهی معیری - غزلسرا

liking.blogfa.com/page/rahi1

شمع را نازم که می گرید به بالینم هنوز آرزو مرد و جوانی ... فغان مرغ شبم یا نوای عودم من ؟ مرا ز چشم .... از مرغ اسیریم آن کیست که مدهوش غزلهای رهی نیست ؟ .... وز من رها سازد مرا بیگانه از خویشم کند بستاند ای .... ز صید طایر بی بال و پر چه می خواهی ؟ اثر ز ناله ...

ديوان صائب - قصايد - در مدح حضرت رضا(ع) - نوسخن

www.nosokhan.com/library/Topic/0O99

در مدح حضرت رضا(ع). اين حريم کيست کز جوش ملايک روزبار ... غنچه مي گردد در او بال ملايک در مطار. جلوه گاه ... شير مي جوشد ز پستان صبح را بي اختيار. اين همايون ... مي کند با دام سيمين مرغ دلها را شکار. اشک شمع ... نقد مي سازد بهشت نسيه را بر زايران.

چیستان با جواب - رومشگان نیوز

kikobad.persianblog.ir/post/248/

۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 5-آن چیست سخت است ولی سنگ نیست تخم می گذاردومرغ نیست چهارپا داردوسگ نیست 6-چه پرنده ای ... مرغ آتشخوارم و آتش پر و بال من است 51-بلبل ...

ققنوس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ققنوس

اما هزار سال یک بار، بر توده‌ای بزرگ از هیزم بال می‌گشاید و آواز می‌خواند و چون از آواز خویش به ... وقتی ۵۰۰ ساله شد، بر بالای نخل بلندی آشیان می‌سازد و با چنگالش از مرغوب‌ترین ... برخی احتمال داده‌اند که ققنوس چینی همتای شانگ شانگ یا مرغ باران در روایت ...

بال مرغ برای خانمها ممنوع www.tebyan-zn.ir

www.tebyan-zn.ir/up/tebyanbot/1764002/بال+مرغ+برای.../default.html

بال مرغ برای خانمها ممنوع ; به گزارش شفا آنلاین،​افسانه قاسمی، به یکی از ... زلالی وجود دارد، بیشتر خانم‌ها دچار این نوع کیست می‌شوند که بی‌خطر است و بیمار فقط باید ... از خدمات وب سایت به اعضا میباشد که شما را قادر می سازد مطالب و علاقه مندی های خود را ... در غذا استفاده نکنند زیرا چربی مرغ های هورمونی در تحریک رشد کیست‌های پستان ...

علائم اولیه ی سرطان سینه را جدی بگیرید

faro.ir/8941/علائم-اولیه-ی-سرطان-سینه-را-جدی-بگیرید.html

۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تغییرات ایجاد شده در اندازه ی سینه ها می تواند نشان دهنده ی وجود سرطان باشد 9 علامت ... قیمت مرغ بال درآورد / افزایش ۹۰۰ تومانی قیمت مرغ ... اما توجه به نخستین علائم و بررسی آنها، پزشکان را قادر به مقابله با بیماری می سازد. ... در صورتی که هر گره ای نشان دهنده ی سرطان نیست و احتمالا علامت وجود کیست پستان است.

FunBox - 140 چیستان همراه با جوابشان

funbox2014.blogfa.com/post/52

5-آن چیست سخت است ولی سنگ نیست تخم می گذاردومرغ نیست چهارپا داردوسگ نیست ... 12-آن چیست می خوردخون سیاه می رود راه سفید ... مرغ آتشخوارم و آتش پر و بال من است .... 110- آن چیست كه بی علم و دانش ،همه چیز را همانگونه كه هست آشكار می سازد؟

ادامه - هیئت فاطمیه آذربایجانی های مقیم مشهد

www.f-az.ir/.../این%20حریم%20کیست%20کز%20جوش%20ملایک%20ر...

این حریم کیست کز جوش ملایک روز بار. این حریم کیست ... شیر می جوشد ز پستانْ صبح را بی اختیار این همایون بقعه ... زیر بال قدسیان چون بیضه پنهان گشته است ... می کند با دام سیمین مرغ دلها را شکار اشک شمع ... نقد می سازد بهشت نسیه را بر زایران


هلی زلکا - معماها :

zeleka.blogfa.com/post-145.aspx

8- سخت است، سنگ نيست چارپاست، گاو نيست تخمگذار است، مرغ نيست؟لاک پشت ... چراغ نفتي است كه با نورش اتاقي را روشن مي سازد ... 28- آن چیست كه مال توئه، اما خودت كمتر از همه به كارش مي بري؟اسم ... 48- به پرواز است در گلزار بسيار به غير از گل ندارد با كسي كار به بال نازكش نقشي است زيبا كه مي زيبد به آن گلها و گلزار؟پروانه.

قسمت - جدید ترین و آخرین اخبار ایران و جهان

newstatic.ir/tag/قسمت

یک متخصص زنان و زایمان گفت: مرغ های صنعتی که با هورمون رشد پیدا می کنند دارای مقادیر زیادی چربی به خصوص در قسمت ... همه افراد، به خصوص خانم ها از مرغ های هورمونی و قسمت بال مرغ استفاده نکنند زیرا چربی مرغ های هورمونی در تحریک رشد کیست های پستان تاثیرگذار هستند. ... کارگردان «جنگ ستارگان» برای گوگل فیلم می سازد.

گنجور » صائب تبریزی » دیوان اشعار » قصاید » شمارهٔ ۳ - در ...

ganjoor.net › صائب تبریزی › دیوان اشعار › قصاید

کیست یارب در پس این پرده کز انفاس خوش. می برد از چشم ها ... غنچه می گردد در او بال ملایک در مطار. جلوه گاه ... شیر می جوشد ز پستان صبح را بی اختیار. این همایون ... می کند با دام سیمین مرغ دلها را شکار. اشک شمع ... نقد می سازد بهشت نسیه را بر زایران.

شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-86088-p-2.html

۱۰ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - چيست اين باران كه دلخواه من است ؟ زير چتر او روانم ... سيل غم در سينه غوغا مي كند، قطره دل ميل دريا ..... منم آن مرغ ، آن مرغی که دیریست به سر اندیشه ی .... تو می گویی که بال در آورده ای ..... از ما انساني بهتر و نيرومند تر مي سازد. حتي اگر در ...

چیستان های جالب

rasoolfatahi.blogfa.com/

او در هوا پر می زند شاد در پر زدن همتا ندارد؛ این مرغ بی آواز و بی بال دم دارد، اما پا ندارد. جواب: بادبادک ... آن چیست که سوراخ های فراوان دارد اما آب را در خود نگه می دارد؟ .... پاي او مانند اره ، شير سينه، اسب سر، مور چشم ،مار دم ،كركس پرو عقرب شكم.نيم پر شد پر .... 110- آن چيست كه بي علم و دانش ،همه چيز را همانگونه كه هست آشكار مي سازد؟ ادامه مطلب.

چیستان و مطالب علمی

lyly2015.blogfa.com/

1-آن چیست که بی زبان سخن می گوید بی پرده ز کار این و آن می گوید با آن که در او نیست نه دندان و نه لب ... 21- یک معما با تو دارم، ای حکیم با تمیز مرغ آتشخوارم و آتش پر و بال من است ..... پاي او مانند اره ، شير سينه، اسب سر، مور چشم ،مار دم ،كركس پرو عقرب شكم. .... 110- آن چيست كه بي علم و دانش ،همه چيز را همانگونه كه هست آشكار مي سازد؟

چیستان کده بهترین چیستان های دنیا - انجمن وبلاگ نویسان ...

forum.avazak.ir › ... › ×_ گپ گفتگو بین اعضا _× › مورد داشتیم

۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 5پست - ‏4 نویسنده

7-آن چیست که باگریستن اسمان اشک آن روان می شود 8-بالای آن ... پوستش بكنند و سينه اش چاك كنند.گر آب تني ... مرغ آتشخوارم و آتش پر و بال من است 51-بلبل .... 110- آن چيست كه بي علم و دانش ،همه چيز را همانگونه كه هست آشكار مي سازد؟

مصرف زیاد ویتامین C و E ...!! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/taghzie/archives/098992.php

توصیه های مهم درباره خوردن بال مرغ! ... مصرف روزانه 2قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان بدون اینکه حرارت ببیند نیاز شما را برآورده می سازد. ... حالا عوارض مصرف زیاد ویتامین های E وC را برایتان می گویم: .... بیماری سندرم تخمدان پلی کیستیک چیست؟

٩ دلیلی که باید در خانه تان نعناع بکارید | ساتین

saten.ir › سلامت

۱ روز پیش - از آنجایی که نعناع به پاکسازی مجرای تنفسی کمک می کند، مصرف مداوم آن .... متخصص زنان و زایمان کیست پستان سرطان پستان پستان زن بال مرغ ...

حضرت زهرا علیها السلام - موسسه فرهنگی هنری سفیران انقلاب

safiran.net/products/ashaar/news-id=1186

۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - كيست زهرا آنكه عطر سيب جنّت مي دهد. نام زيبايش به جان و ... رحمت نابي كه بر هر سينه بهجت مي دهد. كيست زهرا ... الله عزت مي دهد. هركه سازد راه زهرا را مرام خويشتن ... كيست زهرا آنكه دلها را حلاوت مي دهد ..... شکسته بال ترین مرغ خون جگر شده ام


دانلود کامل کتاب در سینه ات نهنگی می تپد با لینک مستقیم

free-ads.tehranblogs.ir/.../دانلود+کامل+کتاب+در+سینه+ات+نهنگی+می+ت...

اما کیست که باور کند در سينه اش نهنگي مي تپد! ... این کتاب شامل فصل های زیر مي باشد: معرفی جوملا نصب جوملا مقدمات مدیریت ..... کنج اطاقی چو مرغ بال شکسته اميد ... دفاع براساس برنامه‌های مصوب اجرایی شود/ وزارت دفاع تست موشکی را عملیاتی سازد ...

جواد علیزاده کدای رشت | خبرخوان - صفحه اصلی

iran18x383.twittere.ir/list/جواد+علیزاده+کدای+رشت.html

این پای کوب و دست فشانی برای کیست؟ ... خاندان پیامبر نزدیک سازد، و بر همین اساس با تحمیل ولیعهدی بر امام هشتم می‌خواست سیاست چند بعدی خود را به مورد اجرا بگذارد. ... جواد: با شهدا بودن از رو ریا هم خوبه آخه یا باهاشون می مونی یا مثلشون میشی. .... شیرینه (شور زیبا)با دل من عشق تو درهم شده آقا (شور)برا کبوترای بی پر و بال پرای ر�

حقوقی1 | داورنیوز - laserland.ir

farker.web.laserland.ir/list/حقوقی1.html

9_ شاعران می توانند اشعار خود را به دبیرخانه ی سوگواره واقع در دفتر امام جمعه ایوان تحویل دهند یا به آدرس اینترنتی زیر: .... این جوان کیست اگر حضرت پیغمبر نیست؟ ... خونین که آن شکوفه خندانزبان مرغ حزین شکسته بال ندانددلم به سینه زند پر بدان هوا ..... تو در کاری نهدتحفه سازد گه گهم آن دل ظریفآرد و در دست خونخواری نهدنیک می‌کوشد ...

بزمی جاودانه - مطالب مرتبط

anafarsh.lastblog.ir/post/بزمی+جاودانه

اندوه چیست، عشق كدامست، غم كجاست بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان .... اگرچه که شعری نگفته ای سازد کلام تو،غزل جاودانه ای من می سرایم از تو ترانه چرا که تو زیباترین ترانه و شعر زمانه .... در اندیشه ی من می توان با پر و بال معنویّت تا بلنــدای عشق

خانه | پنجره | جستجو | - آخرین مطالب

9229.tk/list/پنجره.html

کاش می شد گُنهِ پنجره و لحظه و چشمت ، همه بر دوش بگیرم جای آن یک شب مهتاب ، تو را .... صداشون میپیچه تو گوشم، سعی میکنم نشنوم، محکم بال میزنه و خودشو میکوبه به پنجره. ... تو به لبخند و نگاهی ، منِ دلداده به آهی ، بنشستیم تو در قلب و منِ خسته به چاهی گُنه از کیست ؟ .... می پرد مرغ نگاهم تا دور،وای، باران،باران،پر مرغان نگاهم را شست .

آواره - صفحه نخست

amirreza55-ba.sirindex.ir/ogle/آواره

۷ ساعت پیش - به سعودی ها هشدار می دهیم: از سکوت و خویشتنداری ایران بترسند و درصورتی‌که عربستان به .... اصلا بگو با من بدانم تو مرغ بی بال و پر دانی چیست؟

کمک فنر در مقعد | خبرخوان - صفحه اصلی

kho18x498.pishkhabar.ir/list/کمک+فنر+در+مقعد.html

عادت‌های کیست مویی پیشرفتهکنید موضعی مقعد درمان اش اما که از تیغ محو داشت پیدا می مویی حاصل ... به رگ های ورم کرده در مقعد، بواسیر یا هموروئید گفته می شود. ..... چاکراعبارت از منطقه ای الکترومغناطیسی است که به شکل تخم مرغ بوده وهمچون گردبادی ... استفاده کوتریموکسازول کاهش آسیب با که به در نیتروژن بودن سازند علائم همر�

اندیشه پروین - آموزش عربی متوسطه - صفحه نخست

arabiravar-ba.epai.ir/tag/اندیشه+پروین

۴ ساعت پیش - رفتی به چمن لیک قفس گشت نصیبت غیر از قفس ای مرغ گرفتار چه دیدی؟ ... شعرش ناممکن هست جز به دو بال عرفان ، شاعری که استفاده از سخنش بر کسانی ... انديشه خردمندان آیینه ای روشن است که حقایق را در خود منعکس می سازد (( امام علی (ع) )) ... نمیداانم چاره دلتنگی چیست اصلا این دل كیست كه گاهی چشم و عقل و انديشه ...

اهنگ سوختم من از عشق دل او دنبال یار دیگری بود - | بلاگدونی

rekor-rzb.f3f.ir/.../اهنگ+سوختم+من+از+عشق+دل+او+دنبال+یار+دیگری+ب...

کیست مرا ياری کند ... مرغ مهاجرهیچ جامنزل ندارد ... دنبال من می گردی و حاصل ندارداین موج عاشق کار با ساحل نداردباید ببندم کوله بار رفتنم ... قفس را وا نکرد پر زدم بال و پرم آتش گرفت از سرم خواب زمستانی پرید آب در چشم ترم آتش گرفت حرفی از نام تو آمد بر زبان دستهایم دفترم آتش گرفت .... دلم غم داشت چون شمعی که میسوزد ومی سازد

مناسب ترین تمرینات لاغری برای فرم اندام-الودکتر|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=مناسب-ترین-تمرینات-لاغری-برای...

۲ روز پیش - آیا کَندن موهای سفید باعث زیاد شدنشان می ش 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 269
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 493
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 2,860
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,152
  • بازدید ماه : 6,152
  • بازدید سال : 136,267
  • بازدید کلی : 8,103,702