loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 2337 نظرات (0)

برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی چه اقداماتی انجام می شود که اتوموبیل سر نخورد

رانندگی در برف و یخ در بارش و یخبندان

 

    رانندگی در فصل سرما دارای شرایط و ویژگی های خاص خود است. برای رانندگی در پاییز و زمستان باید قبل از نزول برف، سرما و گرفتار شدن در یخبندان- به خصوص در جاده ها- پیش بینی های لازم را اتخاذ كرد تا ضمن جلوگیری از بروز سوانح دلخراش از ماندن در سرما و یخبندان، مصون بود. همچنین رانندگی در مه و برف و باران و یخبندان نیازمند تدابیر و مهارتهای خاص در هدایت خودرو است.

 

نحوه انتخاب لاستیك در زمستان

    در زمستان باید از لاستیك های آج درشت استفاده كرد. عمق شیار لاستیک های مخصوص در برف و باران شدید  حداقل 3 میلی متر باشد ، در غیر این صورت باید تعویض شود.با اینكه لاستیك های برفی به صورت های مختلفی عرضه شده اما همین كه به زمینهای یخبندان برسند مانند لاستیك های معمولی عمل می كنند لذا باید از لاستیك های میخ دار یا زنجیر چرخ استفاده كرد.

میزان باد لاستیک های خودرو اهمیت بسیاری دارد. زیرا چرخی که بادش تنظیم باشد بهترین و مناسب ترین چسبندگی   را با سطح جاده خواهد داشت و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود.

  در زمستان بهتر است لاستیك های با آج درشت را در چرخ های متحرك خودرو نصب كنید. اتومبیل های دیفرانسیل و موتور جلو به علت تقسیم وزن بر روی اكسل جلو در زمستان از خصوصیات بهتری برخوردارند. همین طور اتومبیل های موتور عقب كه چرخ های متحرك در زیر موتور بوده نیز از كشش خوبی در برف و یخ بهره مندند.

  لوازم زمستانی شخصی 

    خودرویی كه در زمستان ساكن می ماند به دلیل نفوذ سرما از راه بدنه و منفذهای ریز، اطاق سرد و ناراحت كننده ای خواهد داشت.

    به همین دلیل، اتومبیلی كه در زمستان به نقص فنی دچار شود، می تواند از جهات فراوانی موجب آزار سرنشینان را فراهم آورد از این رو همراه داشتن لباس های گرم و پتو از ضروریات بوده و در صدر آنها كلاه زمستانی و دستكش قرار دارد. برای یك راننده خوب كفش های زمستانی و راحت می تواند كمك شایانی به كنترل بموقع اتومبیل و در صورت لزوم، راهپیمایی برای كمك گرفتن از دیگران در خارج از شهر باشد. به هر حال به همراه داشتن لباس گرم برای سرنشینان بسیار ضروری بوده و فراموش نكنید اگر به هر صورت گرفتار سرمای زیاد در زمستان شده و در مناطق سرد زمستانی مجبور به توقف شدید سعی كنید خونسردی خود را حفظ كرده و به هیچ عنوان بدون تجهیزات لازم در سرما نخوابید كه نتیجه آن مرگ خواهد بود. داشتن حداقل چهار پتو در اتومبیل، خرما و كشمش در مسافرت های زمستانی ضروری است.

توصیه می شود در زمستان ، هوای سرد و بویژه در سفرهای  جاده ای ، تجهیزاتی نظیر: کاردک یا برس برف پاکن ، کپسول آتش نشانی ، جعبه ابزار ، دستکش ، لباس گرم ، پتو ، کبریت و شمع ، رشته طناب یا زنجیر بکسل ، آذوقه ، چراغ قوه و باطری اضافه ، جعبه کمک های اولیه ، نقشه ، یک کیسه شن و یک تابلو خطر همراه خود داشته باشید.

    رانندگی در شروع بارندگی

    شروع بارش باران خطرناكترین وضعیت را برای جاده و خودرو به وجود می آورد، زیرا قطرات باران با گرد و خاك و سایر آثار باقیمانده از لاستیك و روغن وسایل نقلیه موجود در خلل و شكاف آسفالت تركیب شده و سطح لغزنده ای را به وجود می آورد كه ممكن است به چشم دیده نشود. به همین دلیل اصطكاك خودرو با جاده كم شده و احتمال سر خوردن خودرو افزایش می یابد.بنابراین با شروع بارش باران از سرعت خود بكاهید و تا هنگامی كه آب در سطح جاده جاری نشده این سرعت را حفظ كنید. در هر حال، در این شرایط جوی سرعت خودرو باید كمتر از سرعت آن در جاده خشك باشد. البته توجه داشته باشید هنگامی كه آب زیادی در سطح خیابان جاری می شود چنانچه با سرعت زیاد وارد آن شوید آب موجود مابین جاده و لاستیك قرار می گیرد و اصطكاك شما با جاده را به صفر نزدیك می كند. در این حالت خودروی شما روی قشری از آب حركت می كند.

    با سرعتی یكنواخت حركت كنید. در پیچ ها از سرعت خودرو بكاهید. در كم كردن سرعت از ترمز ناگهانی و برداشتن پا از روی پدال گاز یا فشار دادن آن به طور ناگهانی بپرهیزید.

    در سطح لغزنده و هنگامی كه سرعت خودرو زیاد است، از تغییر دنده- از سبك به سنگین- خودداری كنید.

    رانندگی در برف

    شاید رانندگی در برف برای بسیاری از رانندگان لذت بخش باشد، اما مطمئن باشید رانندگی در این شرایط بدون در نظر گرفتن نكات ایمنی حادثه آفرین خواهد بود. در درجه اول سعی كنید از زنجیر چرخ یا لاستیك یخ شكن استفاده كنید. اگر در هنگام رانندگی با برف سنگین مواجه شدید و این تجهیزات را همراه نداشتید با دنده سنگین به حركت ادامه دهید. به خاطر داشته باشید اگر لاستیك های معمولی خودرو نیز وضعیت مناسبی داشته باشند و شما هم با احتیاط و بسیار آهسته حركت كنید با حادثه ناگواری مواجه نخواهید شد. اگر در برف متوقف شدید با دست زیر لاستیك ها را خالی كنید - برف جلو لاستیك را كنار بزنید- و اگر سطح آسفالت یخ زده بود از نمك و در آخر از زیرپائی و یا گونی استفاده كنید. زیر پائی ها را در زیر چرخ ها قرار دهید و خودرو را با دنده 2 به آرامی به حركت درآورید.

لاستیک های صاف و مستعمل ، می توانند خطراتی برای شما و وسیله نقلیه به وجود آورند. به خاطر داشته باشید که باد لاستیک ها در هوای سرد کم می شود و همچنین استفاده از لاستیک های چهار فصل در فصل سرما، کارآمدی ترمز ها  را بهبود می بخشد.

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل چه ...

4goush.net/tag/برای-افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرن/
افزایش اصطکاک در روز های برفی و سر نخوردن اتومبیلبرای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل چه اقداماتی صورت می‌گیرد؟ رانندگی در فصل سرما ...

برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی چه اقداماتی انجام می شود ...

www.asemankafinet.ir/.../برای-افزایش-اصطکاک-در-روزهای-برفی-چه-اقدا...
برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی چه اقداماتی انجام می شود که اتوموبیل,,برای افزایش ... اتومبیل های دیفرانسیل و موتور جلو به علت تقسیم وزن بر روی اكسل جلو در ...

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل

www.mod.text-ahang.ir/.../برای-افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرن...
برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی چه اقداماتی انجام می شود که اتوموبیل,,برای افزایش ... به همین دلیل، اتومبیلی كه در زمستان به نقص فنی دچار شود، می تواند از جهات ...

سوال جواب:برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سرنخوردن ...

music-searchi.rozblog.com/.../سوال-جواببرای-افزایش-اصطکاک-در-روزها...
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیوار فرو می ریزد و اتومبیل نیز خسارت می بیند. ..... 12- برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن اتومبیل ها باید چه اقداماتی انجام گیرد؟
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی چه اقداماتی انجام می شود که اتوموبیل,برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل,انجمن تفریحی.

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل

blogreader.ir/.../برای+افزایش+اصطکاک+درروزهای+برفی+وسرنخوردن+ا...
tg:resolve۵. ۵۳۵ بار دیده شده. . برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل. مطلبی یافت نشد. با عرض پوزش مطلبی با این محتوا یافت نشد. ادامه مطلب ...
شاگرد های آموزگار ششم پژوهش - برای افزایش اصطکاک در روز های برفی و سرنخوردن اتومبیل ها چه اقداماتی صورت میگیرد؟ - کوثر ونرگس.
برای افزایش اصطکاک در روز های برفی و سرنخوردن اتومبیل ها چه اقداماتی صورت میگیرد ... در مسیر های برفی شن و یا خاک میریزند.2-از زنجیر چرخ استفاده می کنند.3-از ...

رانندگی‌ در برف‌ و یخ‌ با اتومبیل‌ موتور جلو و دیفرانسیل‌ جلو

vista.ir/.../رانندگی‌-در-برف‌-و-یخ‌-با-اتومبیل‌-موتور-جلو-و-دیفرانسیل‌-...
اتومبیل‌های‌ دیفرانسیل‌ جلو و موتور جلو به‌ علت‌ تقسیم‌ وزن‌ بر روی‌ اکسل‌ جلو در زمستان‌ ... چون‌ یخ‌ و برف‌ باعث‌ سر خوردن‌ و موجب‌ بروز مشکلاتی‌ در رانندگی‌ می‌شود، لذا برای‌ ایجاد ... اگر در اؤر بی‌مبالاتی‌ و اصطکاک‌ کم‌ جاده‌، در شرایط‌ اقلیمی‌ خاص‌ کنترل‌ خودرو از .... دسامبر در این کشور به منظور افزایش جذابیت های گردشگری، گشایش می یابد.

رانندگی در برف و یخ در بارش و یخبندان چگونه برانیم

vista.ir/article/.../رانندگی-در-برف-و-یخ-در-بارش-و-یخبندان-چگونه-بران...
به همین دلیل اصطکاک خودرو با جاده کم شده و احتمال سر خوردن خودرو افزایش می یابد.بنابراین ... رانندگی در برف و یخ بااتومبیل موتور جلو و دیفرانسیل عقب رانندگی ...

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها

00060.ir/+برای+افزایش+اصطکاک+درروزهای+برفی+وسرنخوردن+اتومب...
برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی وسر نخوردن اتومبیل برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر خوردن اتومبیل دبستانی ترین احساس شاگرد های آموزگار ششم ...

افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها - ...

00060.ir/+افزایش+اصطکاک+درروزهای+برفی+وسرنخوردن+اتومبیل+ها
برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر خوردن اتومبیل افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرخوردن اتومبیل ها … برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی وسر نخوردن ...

اقداماتی برای افزایش اصطکاک - 00060.ir

00060.ir/+اقداماتی+برای+افزایش+اصطکاک
شاگرد های آموزگار ششم پژوهش تحقیق برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی چه اقداماتی … افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرخوردن اتومبیل ها … برای افزایش ...
ﺗﺤﻘﻴﻖ ﮐﻨﻴﺪ ﺑﺮای اﻓﺰاﻳﺶ اﺻﻄﮑﺎک در روزﻫﺎی ﺑﺮﻓﯽ و ﺳﺮﻧﺨﻮردن اﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﻫﺎ ﭼﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﮔﻴﺮد؟ ... اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺻﻮرت ﺑﮕﻴﺮد» اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دﻫﻴﺪ؛ ﮔﺰارش اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ را در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ی وُرد ﺑﻨﻮﻳﺴﻴﺪ و آن را ذﺧﻴﺮه .
به همین دلیل اصطکاک خودرو با جاده کم شده و احتمال سر خوردن خودرو افزایش می یابد. ... ﺗﺤﻘﻴﻖ ﮐﻨﻴﺪ ﺑﺮای اﻓﺰاﻳﺶ اﺻﻄﮑﺎک در روزﻫﺎی ﺑﺮﻓﯽ و ﺳﺮﻧﺨﻮردن اﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﻫﺎ ﭼﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﮔﻴﺮد؟

جواب:برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل

reuters.blogsky.com/.../جواب-برای-افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وس...
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درباره صفات ثانویه در جانوران تحقیق کنید 2 آنلاین; برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل 2 آنلاین; دانلود اپرا امیر کارما 2 ...
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دیوار فرو می ریزد و اتومبیل نیز خسارت می بیند. ..... 12- برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن اتومبیل ها باید چه اقداماتی انجام گیرد؟

[PDF]( ﻋﻠﻮم )

8pic.ir/images/w4vjcjk93d5zrcmwj1o.pdf
ﺑﺮاي اﻓﺰاﯾﺶ اﺻﻄﮑﺎك در روز ﻫﺎي ﺑﺮﻓﯽ و ﺳﺮ ﻧﺨﻮردن اﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﻫﺎ ﭼﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﮔﯿﺮد ؟ 5. 1/. 13. ﻧﯿﺮوي اﺻﻄﮑﺎك را ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ ؟ 1. 14. ﻧﯿﺮوي ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻫﻮا ﺑﺮ ﭼﻪ ﻧﻮع اﺗﻮﻣﺒﯿﻞ ﻫﺎ اﺛﺮ ﮐﻢ ﺗﺮي دارد ؟ 5. 0/.

افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل - مجله ...

4funny.ir/.../افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرنخوردن-اتومبیل-140...
افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل. سرگرمی .... افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران. سقف تسهیلات مسکن مهر به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت.
الف- نیروی مقاومت هوا ب- نیروی اصطکاک ج- نیروی بالابر د- نیروی گرانشی ... برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سرنخوردن اتومبیل ها چه اقداماتی صورت می گیرد؟

برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی وسر نخوردن اتومبیل

vazeh.com/k-121900-برای%20افزایش%20اصطکاک%20در%20روزهای%...
برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی وسر نخوردن اتومبیل-در برف و باران چگونه رانندگي كنیم؟ اگر بر اثر بي‌مبالاتي و اصطكاككم جاده، در شرايط اقلي.
در اثر نیرو اصطکاکی که بین چرخ ها و لنت های ترمز و هم چنین نیروی اصطکاکی که .... تحقیق کنید برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن اتومبیل ها چه ...

نمونه سوالات تستي درس 7 علوم - آموزشي _ تحصيلي

seyrafyanschool.blogfa.com/post/33/نمونه-سوالات-تستي-درس-7-علوم
اﻟﻒ - ﻧﻴﺮوي ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻫﻮا - ب ﻧﻴﺮوي اﺻﻄﻜﺎك -ج ﻧﻴﺮوي ﺑﺎﻻﺑﺮي -د ﻧﻴﺮوي ﺟﺎذﺑﻪ. - 20 ﻧﻴﺮوي ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻫﻮاﺑﺮﭼﻪ ﻧﻮع ... 22 ﺑﺮاي اﻓﺰاﻳﺶ اﺻﻄﻜﺎك درروزﻫﺎي ﺑﺮﻓﻲ وﺳﺮﻧﺨﻮردن اﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﭼﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺗﻲ ﺻﻮرت ﻣﻲ ﮔﻴﺮد؟
دﻫﻴﺪ. ﻣﻴﻠﻪ ی ﻧﺦ ... ﺗﺤﻘﻴﻖ ﮐﻨﻴﺪ ﺑﺮای اﻓﺰاﻳﺶ اﺻﻄﮑﺎک در روزﻫﺎی ﺑﺮﻓﯽ و ﺳﺮﻧﺨﻮردن اﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﻫﺎ ﭼﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﮔﻴﺮد؟ ﻧﺘﻴﺠﻪ. - چه اقداماتی برای سر نخوردن ماشین ها در روز برفی باید انجام داد.

افزایش اصطکاک در روزهای برفی - فرهنگ و تمدن - جاسپت

farhang.justpet.ir/افزایش-اصطکاک-در-روزهای-برفی.html
نیروی اصطکاک 12 برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن اتومبیل ها باید چه 16 دلیل اینکه ممکن است در روزهایطوفانی سقف شیروانی خانه های قدیمی ...

[PDF]بخش چهارم

126.roshd.ir/LinkClick.aspx?fileticket=w69SEh1wueA%3D&tabid...
٢ــ در درس ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﯽ، ﺗﺤﻘﻴﻘﯽ درﻣﻮرد «اﻓﺰاﻳﺶ اﺻﻄﮑﺎک در روزﻫﺎی ﺑﺮﻓﯽ و ﺳُﺮﻧﺨﻮردن اﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﻫﺎ و. اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺻﻮرت ﺑﮕﻴﺮد» اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دﻫﻴﺪ؛ ﮔﺰارش اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ را در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ی وُرد ﺑﻨﻮﻳﺴﻴﺪ و آن را ذﺧﻴﺮه ﮐﻨﻴﺪ.

افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها

www.aseman-iran.ir/.../افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرنخوردن-ات...
مصرف داروهای ضدافسردگی در بارداری و افزایش خطر ابتلای کودک به اوتیسم. محققان دانشگاه مونترال در پژوهش جدید خود دریافتند که استفاده از داروهای ضد افسردگی در ...

اصطکاک روی برف - فارسی 98

farsi98.ir/news/اصطکاک-روی-برف
جلوگیری از سر نخوردن روی یخ و برف اطلاعات بیشتر : میخوام بدونم چطوری میشه از ... افزایش اصطکاک در روز های برفی و سر نخوردن اتومبیل ها-hoomankhan74686th ...

چگونه در برف و یخ رانندگی کنیم ؟ - فروم تخصصی تندر 90 - آکو

acoforum.org › ... › کلیه مقالات و مطالب مرتبط به خودرو › امنیت خودرو
۱۸ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
خوب بهترین کار ممکن اینه که شما قبل از حرکت در روز هایی برفی و جاهایی که ... روي هم لغزيده و اصطكاك كاهش مي يابد، درنتيجه تماس لاستيك با كف جاده اصلي كم و .... اتومبیل بدون زنجیر چرخ در زمستان و نواحی کوهستانی و برفی، هر چند دارای ... این مسافت بر روی مسیر یخی به طرز چشمگیری افزایش یافته و باهمان سرعت ...

تحقیق درباره افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن ...

teknoloji.funon.ir/تحقیق-درباره-افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسر...
Not Found Any Result for : تحقیق درباره افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها. Similar Words may have result : ...

افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها - آثار ...

arteffect.ir/.../افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرنخوردن-اتومبیل-ها-...
افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها. بسته بندی · پوستر · گرافیک محیطی · صفحه آرایی · کارت ویزیت و ست اداری · طراحی داخلی · نقاشی · آرشیو ...

[PPT]بنام خدا موضوع : افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن ...

khatam1.n1.farsedu.org/upload/20060/content/att-علی%20شهبازی.pptx
افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن اتومبیل. 1)استفاده از لاستیک با آج های فلزی : جهت بالا بردن اصطکاک بین لاستیک ماشین ها و جاده در روزهای برفی ...

Alavian school girls 6 - علوم تجربی

alavianschool6.blogfa.com/post/7
الف- نیروی مقاومت هوا ب- نیروی اصطکاک ج- نیروی بالابر د- نیروی گرانشی ... برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سرنخوردن اتومبیل ها چه اقداماتی صورت می گیرد؟

رانندگی در برف و سرما - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=197091
۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - برای رانندگی در پاییز و زمستان باید قبل از نزول برف، سرما و ... به همین دلیل اصطکاک خودرو با جاده کم می شود و احتمال سر خوردن خودرو، افزایش می ...

راه حل هایی برای افزایش اصطکاک در روز های برفی سر نخوردن ...

b6b.ir/.../راه+حل+هایی+برای+افزایش+اصطکاک+در+روز+های+برفی+سر+...
در دستگاه هاي مکانیکی مثل اتومبیل اصطکاک باعث فرسودگی و ایجاد گرما در قطعات می ... ب)در چه مواردی باید نیروی اصطکاکرا افزايش داد و این عمل چگونه انجام می‌شود؟
۱۷ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - جلوگیری از سر نخوردن روی یخ و برف اطلاعات بیشتر : میخوام بدونم چطوری میشه از سر خوردن خودرو رو یخ و برف جلوگیری کرد خصوصا تو سرازیری در ...

افزایش اصطکاک اتومبیل در روزهای برفی

baran-movie.ir/tag/افزایش-اصطکاک-اتومبیل-در-روزهای-برفی-202
افزایش اصطکاک اتومبیل در روزهای برفی. فرهنگ و هنر · رویدادهای هنری · عکس بازیگران · موسیقی · سینما و تئاتر · آداب و رسوم · فرهنگ زندگی · هنر و سلامت · تاریخ و ...

افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل

topsms24.ir/.../افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرنخوردن-اتومبیل-1...
برچسب مورد نظر یافت نشد. در صورتی که قبلا این مطلب وجود داشته است، بنا به دستور کارگروه مصادیق جرایم رایانه ای حذف گردیده است. شما می توانید با جستجوی در ...

افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل - مجله ...

mezoon.ir/.../افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرنخوردن-اتومبیل-76...
افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل. آرایش چهره · آرایش صورت و ... منفی روی قلب دارد. بیشتر از ۴۰ ساعت کار کردن در هفته باعث افزایش خطر ابتلا.

کوزه - افزایش اصطکاک در روز های برفی و سر نخوردن اتو مبیل

www.kozeh.ir/.../uhkadvi8ov1-افزایش-اصطکاک-در-روز-های-برفی-و-سر...
افزایش اصطکاک در روز های برفی و سر نخوردن اتو مبیل ... همین طور اتومبیل های موتور عقب كه چرخ های متحرك در زیر موتور بوده نیز از كشش خوبی در برف و یخ بهره مندند.

افزایش استحکاک در روزهای برفی - موتور جستجوی خبری

bings.ir/tag/افزایش-استحکاک-در-روزهای-برفی-1149402
افزایش استحکاک در روزهای برفی · تعزیرات گیلان: نظارت بر واحدهای صنفی در روزهای ... را بر واحدهای صنفی بویژه نانوایی ها، سوپر مارکت ها و واحدهای خدماتی افزایش می دهد. ... در روزهای برفی · ایرنا · افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ...

درس 14- استاد جهانگیر نیاپشتیبان وبلاگهای بلاگفا

englishcabin.4or.ir/page-532111.html
... برای افزایش اصطکاک در روز های برفی سر نخوردن اتومبیل ها چه اقدامی صورت می ... برای افزایش اصطکاک درروز های برفی وسر نخوردن اتومبیل چه اقداماتی صورت می ...

جزوه حقوق مدنی (۱) جلسه ششم .... پشتیبان وبلاگهای بلاگفا

hoghoghkhososi93.4or.ir/page-492639.html
... می شوند | برای افزایش اصطکاک در روز های برفی وسرنخوردن اتومبیل چه اقدااماتی ... افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل چه اقداماتی صورت میگیرد ...

حجاب در دین اسلام پشتیبان وبلاگهای بلاگفا

hejaab2014.4or.ir/
... افزایش اصطحکاک در روزهای برفی سر خوردن اتومبیل چه اقداماتی صورت می گیرد؟ ... تحقیق افزایش اصطکاک در روز هایبرفی سر نخوردن اتومبیل ها اقداماتی که باید ...
برای رانندگی در پاییز و زمستان باید قبل از نزول برف، سرما و گرفتار شدن در ... همین طور اتومبیل های موتور عقب كه چرخ های متحرك در زیر موتور بوده نیز از كشش خوبی در ... به همین دلیل اصطكاك خودرو با جاده كم شده و احتمال سر خوردن خودروافزایش می یابد.

arakus.ir at WI. سایت تفریحی اراک یوز - Website Informer

website.informer.com/arakus.ir
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Keywords: پریسا افخمی, برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل, سایت تفریحی اراک یوز, دیوار اراک, بیاتوفضا, اگر معلم زنگ ...

علوم - صفحه نخست

orangeblog.loxblog.com/page.php?p=1
تحقیق کنید برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردناتومبیل ها چه اقداماتی صورت می گیرد؟تتیجه ی تحقیق را به کلاس ارائه دهید. بستن زنجیرچرخ به ماشین.

افزایش اصطکاک درروزهای برفی | oooj

oooj.marsdownload.ir/افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی.html
دبستانی ترین احساس - افزایش اصطکاک در روز های برفی و سر نخوردن اتو مبیل ... برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سر خوردن اتومبیل-hoomankhan74686th ...

پرشین خودرو | بارش برف و باران در شمال شرقی کشور

www.persiankhodro.com/.../بارش-برف-و-باران-در-شمال-شرقی-کشور
۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پرشین خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از بارش برف و باران در جاده‌های شمال و شمال شرقی کشور خبر داد و گفت: رانندگان مراقب لغزندگی این ...

افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها - sobasa

sobasa.hostik.ir/افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرنخوردن-اتومبیل-ه...
افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها,... افزایش اصطکاک در روز های برفی و سر ... افزایش اصطکاک در روز ...اتومبیل های ...

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل - خانه

khabarruz-bsk.blogsun.ir/.../برای-افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وس...
برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل.
8رانندگی در برف و سرما - تبیان 1-با سرعت کمتر از روزهای معمولی که جاده خشک است حرکت کرده و خودرو ... به همین دلیلاصطکاک خودرو با جاده کم می شود و احتمال سر ...
ﺗﺤﻘﻴﻖ ﮐﻨﻴﺪ ﺑﺮای اﻓﺰاﻳﺶ اﺻﻄﮑﺎک در روزﻫﺎی ﺑﺮﻓﯽ و ﺳﺮﻧﺨﻮردن اﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﻫﺎ ﭼﻪ اﻗﺪاﻣﺎﺗﯽ ﺻﻮرت ﻣﯽ . ... اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل هاواقداماتی که باید صورت بگیرد نمونه ...

برای افزایش اصطکاک در روزهای - مطلب ها

matlabhaa.ir/detail/1e22456320b6f6345564518cdbc04e1e/article/8/
اراک یوز arakus برای افزایش ،به نام خدا موضوع برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل چه اقداماتی . اقداماتیبرای افزایش اصطکاک،به نام خدا موضوع ...

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل چه ...

posthaa.ir/.../برای-افزایش-اصطکاک-درروزهای-برفی-وسرنخوردن-اتومبی...
،در این وبلاگ از حوادث ترافیکی جاده ها و شهرها دیدن فرمایید لطفا نظر ات خود را مرقوم . حوادث و سوانح جاده ها رانندگی ،. ،. ،. ،. ،. شاگرد های آموزگار ششم پژوهش ،برای افزایش ...

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها

nasim.xyz/+برای+افزایش+اصطکاک+درروزهای+برفی+وسرنخوردن+اتوم...
برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل ها. شاگرد های آموزگار ششم پژوهش - برای افزایش اصطکاک … برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی وسر ...

اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن اتومبیل ها

web.bloghaaa.xyz/+اصطکاک+در+روزهای+برفی+و+سر+نخوردن+اتومبیل...
اصطکاک در روزهای برفی و سر نخوردن اتومبیل ها. رانندگی در برف و یخ در بارش و یخبندان شاگرد های آموزگار ششم پژوهش -برای افزایش اصطکاک در … درباره ی افزایش ...

دانلود مقاله افزایش اصطکاک و سرنخوردن ماشین روزهای برفی

unisells.ir/prod-325510-دانلود+مقاله+افزایش+اصطکاک+و+سرنخوردن+ما...

برای افزایش اصطکاک درروزهای برفی وسرنخوردن اتومبیل چه اقداماتی صورت می گیرد؟ شاید رانندگی در برف برای بسیاری از رانندگان لذت بخش باشد، اما مطمئن باشید ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 487
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 2,292
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,584
  • بازدید ماه : 5,584
  • بازدید سال : 135,699
  • بازدید کلی : 8,103,134