loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 266 نظرات (0)

 

ترفندهایی برای افزایش حجم موها

 

ترفندهایی برای افزایش حجم موها

می خواهیم بهترین و مفیدترین ترفندها را برای رسیدگی به رویش موها برایتان بگوییم این روش ها کمک زیادی به زیباترشدن موهایتان می کنند و در افزایش قد و حجیم ترشدن آن ها تاثیر زیادی دارند
 
 
افزایش مصرف پروتئین ها تنها روش برای داشتن موهایی زیبا نیست. مراقبت از موها نیز برای تحریک رشد، تقویت و زیبایی لازم خواهد بود.
داشتن موهایی بلند، پرپشت و سالم مورد علاقه همه خانم هاست و یکی از مهم ترین جنبه های زیبایی و جذابیت آنها محسوب می شود. با این حال، بسیاری از آنها با مشکلات ریزش مو، ضعیف شدن و دیگر ناراحتی هایی مواجه هستند که مانع از رشد مطلوب موها شده و بر زیبایی تاثیر می گذارد.

 

خوشبختانه روش های مختلفی برای تقویت و رویش موها شناخته شده است که از جمله می توان به ترفندهای طبیعی اشاره کرد که هیچ عارضه جانبی نیز در پی ندارند.

افزایش مصرف پروتئین ها

آیا می دانید که موها از پروتئین تشکیل شده اند؟ از همین رو لازم است مصرف این ریز مغذی ها افزایش یابد و به مقدار توصیه شده در برنامه روزانه گنجانده شود. عملکرد پروتئین ها بر بدن باعث افزایش تولید گلبول های قرمز می شود که نقش انتقال اکسیژن و دیگر ریز مغذی ها به فولیکول های مو را دارند.

گوشت قرمز، مرغ، بوقلمون، سویا و مشتقات آن، شیر کم چرب، ماهی های دریایی، خشکبار، عدس و تخم مرغ بهترین و سالم ترین منابع پروتئین ها هستند.

برس کشیدن موها در طول روز

چندین بار برس کشیدن موها طی روز یکی از بهترین روش ها برای تحریک خونرسانی به سلول های مویی است که انتقال ریز مغذی ها را تسهیل می کند. البته باید برس با دندانه های نرم انتخاب شده و پوست سر نیز دو بار در شب ماساژ داده شود.

پرهیز از مواد حاوی سیلیکون

شاید به نظر برسد محصولات با پایه سیلیکون نقش ترمیمی برای موها دارند اما در واقع در طولانی مدت بسیار مضر هستند. آنها به فولیکول های مو آسیب می رسانند، مانع از رشد موها می شوند و مقدار چربی طبیعی موها را تغییر می دهند.

عدم شستشوی روزانه موها

گرچه بعضی افراد به خاطر چرب بودن موها عادت هر روز آنها را بشویند اما این کار اصلا توصیه نمی شود. در واقع، موها احتیاج به زمان دارند تا تاثیر مواد شیمیایی شوینده ها را حذف کنند. متخصصان توصیه می کنند شستشوی موها دو تا سه بار در هفته کافی است تا PH طبیعی موها تغییر نکند.

کوتاه کردن کمی از موها

گرچه کوتاه کردن سر موها تکنیک قطعی برای افزایش رشد موها به نظر نمی رسد اما با این حال برای مقاومت و سلامت موها لازم است. آسیب سر موها تاثیر منفی بر دیگر قسمت های مو دارد و مانع از رشد طبیعی آنها می شود. کوتاه کردن مرتب اکسیژن رسانی به فولیکول های مویی و تحریک رشد آنها را تسهیل می کند.

روغن زیتون

ماساژ پوست سر با روغن زیتون برای تغذیه آن بسیار مفید است و ریز مغذی های لازم را به موها و پوست می رساند. در این صورت کافی است کمی روغن زیتون را گرم کنید و به آرامی روی همه موها ماساژ دهید.

سرکه سیب

اسیدهای موجود در سرکه سیب باعث شده تا استفاده آن روی پوست سر برای پاکسازی موها و رفع شوره مفید باشد. محلول رقیق شده سرکه سیب با آب نیز برای درخشندگی و بلند شدن موها توصیه می شود. در صورت تمایل، مقدار مساوی آب و سرکه را مخلوط کرده و پس از شستشوی موها روی پوست سر بمالید.

آب پیاز

ترکیبات گوگردی و دیگر ریز مغذی های پیاز باعث شده تا ماده ای عالی برای مقاومت و سلامت موها باشد. گرچه بوی پیاز اصلا خوشایند نیست اما بسیاری از افراد این روش را امتحان کرده اند زیرا رشد طبیعی موها را تحریک می کند و به آنها درخشندگی می بخشد.

چند عدد پیاز را با آب فراوان روی حرارت بگذارید تا بجوشد و سپس صاف نمایید. با محلول به دست آمده موها را بشویید و بعد شامپوی معمول را استفاده کنید.

این توصیه های ساده به شما کمک می کند تا موهایی زیبا و سالم داشته باشید. البته فراموش نکنید که تاثیر آنها فوری نیست و باید به طور مکرر استفاده شود تا تاثیر مورد انتظار به دست آید.

منبع:www.Ameliore ta sante.fr

 

 

 

 

چگونه تار موی سر خود را ضخیم تر کنیم - چگونه کارها را انجام دهیم

www.onehow.ir/get-thick-hair

۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه تار موی سر خود را ضخیم تر کنیم ... موهای خود را با یکی از محصولات افزایش دهنده حجم مو بشویید اینکار ... سلام ممنون از مطالب خوبتون یه سوال دارم من وقتی موهامو ماساژ میدم خیلی زیاد میریزه یعنی دسته دسته میاد تو دستم چیکار ...

3 پیشنهاد برای رشد سریع تر موها - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی

تا جایی که من شنیدم شامپویی وجود نداره که رشد موها رو افزایش بده اون ها فقط مو ها رو .... و لخت بودن متاسفانه الان موهام ریزش گرفته وز دار شده و نازک و کم حجم شده جلو سرمم ... سلام تو روخدا بهم بگید چیکار کنم موهام اصلا رشد نداره دلم میخوات موهام بلند بشه.

چگونه موی‌مان را پرپشت کنیم؟ - شفاف

shafaf.ir/fa/news/283112/چگونه-موی‌مان-را-پرپشت-کنیم

۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... پوست سر و كمك به رشد مو) و نعناع (افزايش دهنده گردش خون در پوست سر) مخلوط كنيد. ..... تو رو خدا بهم بگین چی کار کنم تا موهام مثل قبل بشه. shirin.

سلام چیکار کنم موهام صاف بشه و پرپشت و پر حجم بشه و نریزه؟

www.cloob.com/timeline/answer_252153_0

۱۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سلام چیکار کنم موهام صاف بشه و پرپشت و پر حجم بشه و نریزه؟ ... افزایش هورمون‌های مردانه و یا واکنش طبیعی فولیکول مو به هورمون مردانه، باعث می‌شود ...

۱۱ روش برای اینکه موهایتان بلند شود، خیلی خیلی بلند! - مجله ...

fitnessmagazine.ir/beauty/.../tricks-for-growing-your-hair-really-really-lo...

۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ممکن است با وجود داشتن یک رژیم غذایی سالم، تمام مواد مغذی که برای ایجاد موهای سالم لازمند و می‌توانند باعث افزایش مقاومت مو در برابر ... خب من یک روز نرم حموم فرداش سرم چربه مجبورم شامپو بزنم چکار کنم؟ ... رنده شدهبریز بعد باهاش حمام کن خدایی من تو۳ ماه خیلی خوب موهام بلند شده ... ۵ روش طبیعی برای افزایش حجم مو.

چگونه موهای بلند تری داشته باشیم | pHow.ir

phow.ir › سلامتی › مراقبتهای شخصی › مو

۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اگر بدنتان در سلامت خوبی باشد، دوره رشد ژنتیکی مو می تواند افزایش یابد. .... سلام موهای من خیلی ریزش داشت رفتم مدل پسرانه زدم چیکار کنم که موهام ...

ریزش موی سر در خانم ها - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=6685

۲ خرداد ۱۳۸۳ ه‍.ش. - 6- بعد از كاهش سریع وزن. البته این موارد به ندرت ... بیوتین ، ریزش مو است. حال منابع غذایی غنی از ویتامینB6 و بیوتین را برایتان ذكرمی كنم. ... 1394/04/23 - 16:24. با سلام دختری 14ساله هستم ریزش موی خیلی کم دارم اما جلوی سرم موهام هی دارند عقب تر می روند و دارم از جلو کچل می شوم خواهش می کنم بگید چه کار کنم؟

روغن مار - حکيم تهراني

hakimtehrani.com/968/روغن-مار.html

۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مقداری از روغن را با گوش پاک کن و یا با سر انگشت به طرف خواب ابرو ماساژ داده و .... میخواستم بدونم برای سفت شدن وبالا آمدن سینه چه کار باید کرد؟ ... لطف کنید منو راهنمایی کنید که از چه دارویی استفاده کنم تاریزش موهام که دلیلش ..... شدیدی دارم به طوریکه از حجم موهام خیلی خیلی کم شده به دکتر مراجعه کردم که گفته به ...

چگونه سرعت رشد مو را زياد کنيم ؟ - پرشین وی

www.persianv.com/maharatha/094102.php

۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بیایید چند نکته ی ساده را امتحان کنیم که می تواند در ضخیم و بلند شدن ... C استفاده کنید مانند گوجه فرنگی و پرتقال که رشد موهای شما را افزایش می دهند. ... تاثیر کاهش وزن و لاغری شکم زنان با تنظیم دستگاه تولید مثل و عادات ماهیانه.

چگونه با روشهای طبیعی موهایمان را ضخیم و پرپشت کنیم | ...

www.farspatogh.ir › انجمن › پزشکی و سلامت › بهداشت

چگونه با روش های طبیعی موهایمان را ضخیم و پر پشت کنیم؟ [ATTACH] اگر به ... چند داروهای خانگی مهم که به افزایش حجم مو کمک میکند معرفی میکنیم. آنها بی خطر و ارزان ...


ریزش مو و درمان آن - راسخون

rasekhoon.net › ... › بهداشت › بهداشت جسم › ریزش مو و درمان آن

در آقایان بعد از بلوغ به دنبال آفزایش سطح هورمونهای آندروژنی نازک شدن موها و .... ریزش موهامم طبیعیه ولی موهای لختی دارم دلم میخاد پرپشت باشند باید چیکار کنم؟ ... رشد کردن و رنگها رفتن اما باز ریزش داره حجم موهام نصف شده حتی کوتاهم کردم و همچنین ادم ...

چگونه مو هایی پر پشت وشفاف داشته باشیم ؟ | مای اپرا

myopra.ir/چگونه-موهایی-پر-پشت-وشفاف-داشته-باشیم-؟.html

ماساژ سر بسیار مفید است، باعث بهبود گردش خون در پوست سر شما شده ، افزایش رشد مو. وجلوگیری از ... می تواند به موهای نازک و بدون حجم منجر شود. ۳ ) اجتناب از .... باید چه کار کنم تا موهام به اندازه ی اولش بشه؟ البته الان ... چیکارکنم موهام پرپشت باشه؟

8 گام برای داشتن موهایی بلند و زیبا | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/1717

۷ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - از مدل موهام خسته شده بودم خاستم یکم کوتاهش کنم مامان خانوممم تلامو انقد ... موخره کوتاه کردم موهام تا زیر باسنم بود الن تا شونمه چیکار کنم خیلی زود باز ...

موهاي نازک و کم پشت نشانه کمبود ويتامين است

www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان

... هستند، يادآور شد، در واقع اين گروه از ويتامين ها موجب افزايش جريان خون در پوست .... سلام شما چه شامپویی برای موهای نازک و کم حجم توصیه میکنید که ریزش مو رو هم کم کنه؟ .... دخترم دو ساله ونیمه هست موهاش خیلی کم پشته رشد هم نداره چیکار کنم دق کردم.

ریزش مو - *متخصص پوست و مو و زیبایی و کاشت مو * دکتر ...

visit.persianblog.ir/tag/ریزش_مو

آقای دکتر با این توصیفات به نظر شما علت کاهش نسبتا شدید حجم موهایم بیشتر ..... این اواخر دیگه خود این ریزش کمتر شده می خواستم بپرسم چکار کنم که موهای از .... 1 ماه ونیم گذشته دچار ریزش مو شدم آیا با دوباره افزایش وزن ریزش موی من قطع خواهند شد.

درمان ریزش مو در خانمها - کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر ...

draghanbari.com/ریزش-مو-در-خانمها-و-روش-درمان-آن/

کاهش وزن هم می‌تواند با کاهش تاثیر هورمون‌های مردانه برای این منظور مفید باشد. ..... میکنم ولی ریزش موهام داره بیشتر میشه در حد کچلی خواهش میکنم بفرمایید چکار کنم؟ ..... ممکن است با درمان توسط پزشکان متخصص، پلاکت های شما افزایش پیدا کند و ...

داروی گیاهی تقویت کننده و ضد ریزش مو ریکاپیل رپید ...

ricapilrapid.ir/fa/questionsandanswers.html

حالا سوالم اینه که اگه من موهایم را از ته بتراشم بعد از محصول شما استفاده کنم تاثیر دارد یا ... که ازداروهای مختلف استفاده میکنم ولی بیفایدست دیگه نمیدونم چیکارکنم وسوال من ..... میخواستم بدونم ایا با استفاده از ریکاپیل حجم موهامو دوباره بر میگرده. .... اخیر ریزش شما از نوع ارثی باشد که همین علت طول درمان شما را تا 12 ماه افزایش میدهد.

سلام چیکار کنم موهام صاف بشه و پرپشت و پر حجم بشه و نریزه

www.divi.ir/سلام-چیکار-کنم-موهام-صاف-بشه-و-پرپشت-و-پر-حجم-بشه-...

افزایش هورمون‌های مردانه و یا واکنش طبیعی فولیکول مو به هورمون مردانه، باعث می‌شود که آقایان با مشکل از دست دادن مو روبرو شوند. ریزش مو در خانم‌ها علت‌های بسیاری دارد.

سینره به سوالات مربوط به مراقبت از پوست و مو جواب میده ...

rangirangi.com › پوست و موی ستام

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به منظور افزایش سرعت رشد مو بهتر است ابتدا علت دقیق شناسایی شود. ... ۴- اگر بخواهم حجم موهام بیشتر بشه باید چیکار کنم و اگر بخواهم موهام مو خوره ...

دکتر رهام صادقي - ضخیم کردن مو و رشد مو

www.roham.ws › ... › سوالات پزشکي شما › پوست و مو

۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 5پست

اما الان تار موهام نازک شده و حجم ان کم شده من می توانم موهام را به حالت قبلی در ... برای رشد مو چه کار کنم که چند برابر بشه و همین طور موهام ضخیم بشه ؟


دکتر رهام صادقي - موهای وز کرده با ظاهری بسیار ناخوشایند ...

www.roham.ws › ... › سوالات پزشکي شما › پوست و مو

۱۷ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 15پست

من واقعا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم این روزا به سرم زده موهامو از ته بتراشم! .... افزایش حجم آن بدون ایجاد الکتریسیته ساکن در زمان خشک شدن می‌شوند.

پرسش و پاسخ | سایت آرایشی و زیبایی تک رژ

www.tak-roj.ir/پرسش-و-پاسخ

همچنین با استفاده از ادویه‌های مختلف و مورد علاقه تان به افزایش اشتها کمک نمایید. .... واسه ذرمانش چیکار کنم تقریبا همه ی روش‌های سرکه وغن زیتون تخم مرغ حنا رو امتحان ..... دارم از بچگی سرم کم مو بوده موهام بسیار نازک خیلی نرم و کم حجم و کم پشت هستن ...

جلوگیری از ریزش مو و پرپشت کردن مجدد موها؟؟؟ [بایگانی] - ...

www.forum.zibatan.ir/archive/index.php/t-9444.html

۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شوره هم داره موهام که از شامپو سلنیوم سولفاید استفاده میکنم...از تونیک گیاهی مای هم استفاده میکنم ولی تاثیر چندانی نداشته نمیدونم چیکار کنم موهام ...

مو های ریخته شده دوباره بر می گرده؟ : متفرقه در مورد پزشکي

www.centralclubs.com/topic-t107392.html

۳ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - الان احساس می کنم که حجم موهام نسبت به قبل سبک تر شده و حتی جاهایی از ... شدت شکننده و سست شده و اصطکاکش با شانه افزايش يافته و به راحتي ...

پرسش و پاسخ های شیدی جون برای درمان ریزش مو با روغن های ...

www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=467878

۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قربونت برم شیدی جون پس اول با رنگ موهامو مشکی کنم بعدش حنا بذارم درسته دیگه؟ .... شیدی واییییی تازه فهمیدم چیکار کردم داشتم پستت و واسه سما میخوندم که ... شیدی واسه تو هم اول موهای ریز و نازک در اومد که تاثیری رو حجم موهات نذاشته بود ..... B7=B8=H=BIOTIN باعث رشد سریع مو ,افزایش قطر مو ،ضد ریزش خفیف ...

رازیانه - طب سنتی اسلامی

tebebartar.blogfa.com/tag/رازیانه

۱ برای برطرف کردن لک های قهوه ای ناشی از جوش چکار کنم؟ پاسخ : نیم ساعت قبل ... کم پشت شده و موهام از دوطرف سرم ریخته به طوری که پوست سرم .... لطف کنید برا افزایش وزنم .پر شدن .... ۱- آیا عرق رازیانه چاق کننده است و بیشترین حجم را در کدام ناحیه.

چه کنیم تا رشد موهایمان خوب شود؟ - بیتوته

www.beytoote.com/attire/.../what-we-can-to-my-hair-growth-s-right.html

آرایش و زیباییسلامت پوستچه کنیم تا رشد موهایمان خوب شود؟ ... باشد و خیلی سریع رشد کنند و موهای شفاف و پر حجم و بلند داشته باشند در این زمینه ما توصیه هایی برای شما داریم . ..... توزیع سبد کالا میان نیازمندان/ انتقاد به افزایش حقوق بازنشستگان ...

9 دلیل ریزش مو و روش های درمان آنها - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی

۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نشانه ها: کم کاری غده تیروئید باعث افزایش وزن، خستگی، یبوست، ..... ریزش تقریبا موهام نصف شده داره همچنان میریزه میترسم کچل بشم چی کار کنم ؟

پرسش و پاسخ در پایگاه پزشک مو - کاشت مو

www.pezeshkemoo.com/fa/Faq/List/.../پرسش%20و%20پاسخ

ضمنا برای اینکه بدونم چقدر هزینه بر هستش باید چیکار کنم ؟ ..... شدم ولی باز همونجوریه - بعد حجم موهام به خصوص در جلو کنار سرم کم شده - به نظرتون چکار کنم ؟ .... پاسخ: ماينوكسيديل در 6_4 هفته اول ممكن است سبب افزايش ريزش مو شود كه معمولا اين ...

پروانه کاظمی - مقالات

www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=4&a=120

يکي‌ از مؤثرترين تمرينات براي افزايش قد حرکات کششي است که هر کس بدون نياز به ..... monaaa: سلام من 18 سالمه قد 170 وزن 43 میخوام برسم به 55 چیکار کنم؟ ...... دسته دسته موهایم میریزد 'بدون اینکه شانه بزنم'لطفا کمک راهنماییم کنید'با تشکر


پروانه کاظمی - مقالات

www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=4&a=120

يکي‌ از مؤثرترين تمرينات براي افزايش قد حرکات کششي است که هر کس بدون نياز به ..... monaaa: سلام من 18 سالمه قد 170 وزن 43 میخوام برسم به 55 چیکار کنم؟ ...... دسته دسته موهایم میریزد 'بدون اینکه شانه بزنم'لطفا کمک راهنماییم کنید'با تشکر

اکستنشن مو - بانوی الوند

banoyealvand.com/news.cfm?id=91

۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... مواردی همچون لایت و یا مش کردن مو بدون استفاده از مواد شیمیایی برای افزایش حجم مورد استفاده قرار می‌گیرد. .... سلام موهامو تابستان گذشته اكستنشن كردم ولي از فرداش همه كنده ميشد به ارايشگرم مراجعه كردم كه از تعجب ... بايد چيكار كنم؟

روش های طبیعی بلند تر شدن و رشد مژه ها - مه شو

mahsho.com/روش-های-طبیعی-بلند-تر-شدن-و-رشد-مژه-ها/

۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چند قطره روغن کرچک را با مقداری سفیده تخم مرغ در مخلوط کن بریزید و آنها را .... من می خواهم مژه هایم پرپشت شود چه کار کنم؟ ... من موهام خیلی کم پشت و خیلی ضعیف شده و ریزش مو هم دارم هر کاریم تا ..... با این ورزش ها بلند قد تر و خوش فرم تر شوید مه شو: برخی تمرینات ورزشی ،واقعا می توانند موجب افزایش قد در افراد شوند.

می خواستم موهام زیتونی دودی بشه ولی الان سبز شده، چیکار ...

www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/2015324203538.html

می خواستم موهام زیتونی دودی بشه ولی الان سبز شده، چیکار کنم؟ ... سفيدکننده سطوح دامستوس مدل Mountain Breerze And Snow White حجم 750 ميلي .... پودر افزایش مو ...

dermatology - dermatology ( پوست،مو و زیبائی )

dermatology.persianblog.ir/pages/1/

اگه روزئ 2تا قرص مخمر اب جو استفاده كنم ميتونه كمك كنه كه ديرتر موهام سفيد بشه ... چیکار کنم تا موهام ضخیم بشه . .... با افزايش سنم تراکم و حجم اين موها هم بيشتر شد.

ماینوکسیدیل - | دکتر محمد علی نیلفروش زاده - متخصص ...

www.drnilforoushzadeh.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&TagID...

سـوال : سلام اقای دکتر،دختر و ۲۶ساله هستم ماینوکسیدیل برای موهام به توصیه ی پزشک مصرف میکنم . آیا ماینوکسیدیل سرعت رشد مو را هم افزایش میده ؟ ... نصف موهای صورتم ریخته میخاستم بپرسم اقای دکتر راه حلش چیه چیکار باید بکنم ... و فن پشیا استفاده کردم موهام خوب شده بود تا چند ماهی هستش قطع کردم حجم موهام خیلی کم شده .

راز افزایش تستوسترون در مردان - مجله سلامت

www.healthmag.ir › درمان بیماری‌ها

 رتبه: ۳٫۶ - ‏۳۹ رأی

۲۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محصولات ورزشی راین · ترمیم مو · افزایش و کاهش وزن .... و سینم کم مو هست اما اندام تناسلیم خیییلی رشت موهاش زیاده چکار کنم که صورتم مو در بیاد؟

سلام براي ضخيم شدن موي سر چکار کنيم | ويکي پديا ايران

www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?q=سلام_براي...شدن...چکار_کنيم...

سلام یه ساله که موهام موجدار و ضبر شدن قبلا صاف بودن چیکار کنم به حالت . ... سیرمحصولات افزایش دهنده حجم موقرص برای ضخیم شدن موروغن مراکش چیستروغن مراکشی ...

۴۲۰ پرسش و پاسخ پوست و مو | تک فال

www.takfal.com › علمی و آموزشی

۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - و از اونجا که من عادت دارم موهام رو با ماشین کوتاه کنم بنابراین منظره ی بدی پیدا میکنه … ... شما من باید چکار کنم حدود۱۱ماه ماینوکسیدیل مصرف کرده نتیجه ای نگرفتم .... روحی مهمترین علت ریزش مو می باشد) میتوانید براحتی هم وزن کم کنید و هم .... ۳۰ هزار تومان است که با توجه به هورمونی بودن آنها باعث افزایش قد میشوند.

پاسخ به سؤالات جدید 4 - طب سنتی و اسلامی

hakimmehr.blogsky.com/پاسخ-به-سؤالات-جدید-4

البته الان میزان ریزش کمتر شده ولی حجم موهای سرم هم به شدت کم شده است. الگوی ریزش موهام رو هم پزشکانی که بهشون مراجعه کردم، مردانه تشخیص دادند. .... وقدم170 و وزنم74زمیخواستم بدونم میشه ازطریق حجامت قدمون را افزایش دهیم اگر نه باید چه کار کنیم. 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 268
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 481
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 2,065
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,357
  • بازدید ماه : 5,357
  • بازدید سال : 135,472
  • بازدید کلی : 8,102,907