loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 364 نظرات (0)

KHABARNEWSS.IR  

سایت خبر نیوز, بروز ترین سایت خبری و مد وزیبایی  

 

خوردن برنج شکم رو بزرگ می کنه؟

 

برنج شکم ، چقدر برنج بخوریم تا چاق نشویم

زمانی که یک فرد مبتلا به اضافه وزن تصمیم به لاغر شدن می گیرد اول از همه خوردن برنج را کنار می گذارد ولی آیا واقعا برنج شکم را بزرگ می کند و می تواند موجب چاقی شود یا این تنها باوری است که بدون اساس رواج دارد.

خوردن برنج شکم و چاقی می اورد؟

برنج و شکم بزرگ می تواند رابطه ای داشته باشند ولی زمانی که مصرف این ماده ی غذایی پرطرفدار در جهان بدون حد و مرز ادامه پیدا کند.مصرف برنج سفید موجب افزایش چربی شکم، ریسک دیابت نوع دوم و سندرم متابولیک می شود. با این وجود، بیشتر ملل آسیایی که برنج فراوانی می خورند، درصد پایین تری از آمار چاقی و بیماری های قلبی و ... را به خود اختصاص می دهند.هرچند مصرف برنج سفید ممکن است خطر دیابت، اضافه وزن و یا سایر مشکلات را بالا ببرد اما سؤال اصلی این است که چقدر برنج می خورید، تغذیه شما شامل چه چیزهای دیگری می شود، و چه اندازه ورزش می کنید .

فرهنگ های آسیایی باستانی قرن هاست که برنج می خورند و قاره آسیا امروزه هم حدوداً 90 درصدبرنج دنیا را مصرف می کند. با این حال، مصرف برنج در سایر قسمت های دنیا مانند آمریکا، اتحادیه اروپا و آفریقا نیز رو به افزایش است. برنج سفید منبع متراکم کربوهیدرات ها بوده و پروتئین و چربی اندکی دارد. برنج سفید را کربوهیدرات تصفیه شده ای می دانند که گلایسمی بالایی دارد یعنی فوراً بعد از خوردن، قندخون را افزایش می دهد .

برنج و شکم یا چربی شکم و اضافه وزن

خوردن غذاهایی مانند برنج سفید یا نان سفید بلافاصله بعد از خوردن، قند خون را افزایش می دهند. وقتی قند خون بالا می رود، انسولین از پانکراس ترشح می شود. وظیفه انسولین گرفتن گلوکز از جریان خون و آوردن آن به درون سلول های بدن به منظور انرژی یا ذخیره است .

اگر از تمرین و ورزشی سخت و خسته کننده برگشته اید که ساعت ها هم طول کشیده، بدن شما اندوخته گلوکز کمی دارد. خوردن غذاهایی با گلیسمی بالا مثل برنج بعد از ورزش می تواند به افزایش ذخیره گلوکز در عضلات که به آن گلیکوژن می گویند، کمک نماید .

برنج شکم ، چقدر برنج بخوریم تا چاق نشویم ، برنج و شکم

رابطه برنج و شکم بزرگ

اگر شما یک بشقاب برنج بخورید و پشت کامپیوتر بنشینید، عضلاتتان محروم از گلوکز نخواهند ماند، بلکه گلوکز وارد سلول های عضله می شوند تا ذخیره گردند و همچنین به عنوان چربی هم انبار می شوند .

خوردن مقادیر زیاد از غذاهای پرکربوهیدرات، ترشح انسولین را افزایش می دهد. انسولین، ذخیره گلوکز و همچنین اندوخته چربی را بیشتر می کند. بنابراین، خوردن غذایی پر از کربوهیدرات های تصفیه شده که ترشح انسولین را افزایش می دهند می تواند ذخیره چربی را هم افزایش دهد .

مطالعه ای که توسط موسسه ملی قلب و ریه انجام شد، تغذیه حدوداً 3000 مرد و زن را بررسی کرده و توزیع چربی آن ها را ارزیابی کرد. محققان دریافتند افرادی که در روز سه وعده یا بیشتر از غلات سبوس دار تغذیه می کنند و کمتر از یک وعده کربوهیدرات تصفیه شده مثل برنج سفید می خورند، چربی شکمشان به اندازه چشمگیری کمتر از آن هایی است که بیشتر از کربوهیدرات های تصفیه شده مصرف می نمایند. به طور کلی، خوردن غلات سبوس دار به جای کربوهیدرات های تصفیه شده توصیه می شود .

برای مثال، خوردن برنج قهوه ای به جای برنج سفید پیشنهاد بسیار خوبی است. پژوهشگران در این مطالعه به این نکته اشاره کردند که جایگزینی کربوهیدرات های تصفیه شده با غلات سبوس دار می تواند به تنظیم وزن و سایر مسائل مربوط به سلامتی کمک کند .

رژیم غذایی آسیایی ها چه تفاوتی دارد؟

اگر برنج سفید ریسک چربی شکم، دیابت نوع دوم و سندرم متابولیک را افزایش می دهد، پس چرا رژیم غذایی آسیایی با این که شامل مقدار چشمگیری برنج سفید نیز هست، این سه خطر را ندارد؟

این رژیم غذایی و سبک زندگی شامل تعادل در تغذیه و دست از خوردن کشیدن به محض احساس سیری هم می شود، نه این که تا خرخره بخورند! یک رژیم آسیایی سنتی پر از میوه جات، سبزی جات، چای سبز و البته همراه با سبک زندگی بسیار فعال می باشد .

بله، یک رژیم غذایی سنتی آسیایی برنج سفید هم دارد، اما سایر فاکتورهای موجود در شیوه زندگی آن ها تأثیر بسیار زیادی روی سلامتشان دارد. از زمانی که ملل آسیایی تمایل به تغذیه غربی پیدا کرده اند، میزان چاقی، بیماری های قلبی و دیابت نوع دوم در آن ها در حال افزایش است .

چقدر برنج بخوریم؟ مقدار مناسب برنج برای بزرگ نشدن شکم چقدر است؟

برنج سفید می تواند بخشی از سبک زندگی سالم باشد، مثل چیزی که در رژیم غذایی سنتی آسیایی می بینیم. با این وجود، مابقی تغذیه شما و نحوه زندگی تان تأثیر بزرگی روی سلامتتان دارد. اگر به یکجانشینی عادت دارید، خوردن میزان زیادی از برنج و سایر کربوهیدرات های تصفیه شده، باعث می شود به بدنتان بیشتر از نیازش کربوهیدرات برسانید. این اتفاق می تواند موجب افزایش ریسک وزن گیری در ناحیه شکمتان شود، احتمال ابتلا به دیابت نوع دوم را بالا ببرد و حتی مبتلا به سندرم متابولیک شوید .

در کنار یک وعده غذایی سالم که حاوی مقدار متعادلی پروتئین و چربی است، یک ظرف کوچک برنج بخورید، سبک زندگی فعال داشته باشید و زمان نشستن های تان را محدود کنید .

اگر برنج خوردن را دوست دارید و از آن لذت می برید، سعی کنید سایر فرم های آن را امتحان کنید مثل برنج قهوه ای. همچنین خوب است در مورد نوع برنجی که می خورید و سالم بودن منبع آن مطمئن شوید. بعضی از انواع برنج، بیشتر از حد مجاز آرسنیک دارند .

درست مانند سایر گروه های غذایی، به جای این که فقط از یک نوع غله تغذیه کنید، بهتر است از انواع گوناگون و متنوع غلات سبوس دار مصرف نمایید تا از بیشترین فواید آن ها برای سلامتی بهره مند شوید .

برنج شکم ، خوردن برنج چاقی شکم می اورد؟  

 

 

 

برنج شکم | خوردن برنج چاقی شکم می اورد؟ - نمناک

namnak.com/28104-برنج-شکم.html

برنج شکم می آورد و برنج و چاقی شکم و مواد غذایی بزرگ کننده شکم و اهمیت خوردن برنج برای بدن و رابطه تغذیه و بزرگی شکم و چاقی و اضافه وزن و چقدر برنج بخوریم در ...

۲۰ اشتباه بزرگ که مانع کاهش وزن تان می شود

www.entekhab.ir/fa/.../۲۰-اشتباه-بزرگ-که-مانع-کاهش-وزن-تان-می-شود

در عوض افرادی که در وعده صبحانه، تخم مرغ می خورند هیچگاه به این مشکل برنمی خورند زیرا پروتئین موجود در صبحانه تا ساعت ها احساس سیری را برای آنها به ارمغان می آورد. ... ها دادند و متوجه شدند افرادی که برنج سفید یا نان سفید بیشتری در رژیم غذایی خود دارند در ... دارد که باعث کاهش جذب چربی در شکم و کم شدن میزان کلسترول خون می شود.

40 اشتباهی که زحمات شما برای کاهش وزن را به باد می دهد ...

www.bartarinha.ir › سلامت › لاغری و تناسب اندام

۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خوردن کورن فلکس (غذایی که از غلات‌ تهیه شده و با شیر مصرف می‌شود) در صبح باعث ... موجود در صبحانه تا ساعت‌ها احساس سیری را برای آنها به ارمغان می‌آورد. ... تصفیه شده مانند نان سفید یا برنج سفید می‌تواند باعث افزایش وزن به خصوص ... علاقه‌مندان به مصرف ماست 81 درصد چربی بیشتری را هم در ناحیه شکم آب کرده‌اند.

خوردن برنج شکم رو بزرگ می کنه؟ :: از همه جا

carinfo.blog.ir/1394/12/19/خوردن-برنج-شکم-رو-بزرگ-می-کنه

۱۱ ساعت پیش - خوردن برنج شکم و چاقی می اورد؟ برنج و شکم بزرگ می ... مصرف برنج سفید موجب افزایش چربی شکم، ریسک دیابت نوع دوم و سندرم متابولیک می شود.

لیست موادغذایی که موجب چربی آوردن شکم می‌شوند - مردمان

www.mardoman.net/diet/fatlist

۹ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شکلات; شیرینی; بیسکویت; کیک; مافین; برنج سفید; آرد تصفیه ‌شده; بستنی; قهوه یا ... برچسب ها : چربی شکمچطور شکمم را لاغر کنمچه چیزهایی شکم را چاق میکندشکم ... اگه بخوایم همه این چیزا رو نخوریم که دیگه چیزی واسه خوردن نمیمونه. ... سعی کن استرس نداشته باشی چون در بعضی افراد موجب لاغری مفرظ می شود.

آیا برنج چاق کننده است - آکا

www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/berenj01.html

۲۲ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تصمیم به رژیم,برنج چاق کننده,اصول اساسی لاغر,غذاهایی که دوست,چرا,جواب,خودداری,برنج. ... غذایمان را برنج تشکیل می دهد، علاوه بر اینکه افراد کمی به خوردن غذاهای به اصطلاح نانی ..... کوچک کردن شکم و پهلو با ارزانترین ورزش در خانه!

۶ غذایی که شکم را چاق می کند - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت

علت زیان‌آور بودن خوردن آن‌ها خصوصی در مورد چاقی شکم ویژه‌ای‌هایی که این چیپس‌ها ... می دهد افرادی که آجیل می خورند مدت زمان بیشتری از آنهایی که برنج می خورند، سیر می ...

آیا خوردن آبغوره یاترشی باعث ازبین رفتن چربیهای شکم ...

www.persianv.com/pezeshki/148545.php

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آیا خوردن آبغوره یاترشی باعث ازبین رفتن چربیهای شکم میشود؟ ... آن چه باعث کاهش چربی های شکم می شود رژیم غذایی مناسب و ورزش است. مشكل شما، مشكل خیلی ها است. ... افراد چاقی که می‌خواهند شکم خود را لاغر کنند، علاوه بر ورزش باید رژیم غذایی هم داشته باشند. ولی افرادی که ..... رانندگی این سگ فاجعه به بار آورد+عکس ...

خوردن برنج شکم رو بزرگ می کنه؟

srchyar.ir/blg/ghatipati20/14574799205qon6

(توصیه های پزشکی) آیا واقعاً برنج دور شکم را زیاد می کند؟ (توصیه های پزشکی) آیا واقعاً برنج .... خوردن برنج شکم و چاقی می اورد؟ برنج و شکم بزرگ می تواند رابطه ای ...

خوردن برنج شکم رو بزرگ می کنه؟ - بهترین های روز

www.bestofday.ir/reader/text/.../خوردن-برنج-شکم-رو-بزرگ-می-کنه؟

۲ روز پیش - خوردن برنج شکم و چاقی می اورد؟ برنج و شکم بزرگ می تواند رابطه ای داشته باشند ولی زمانی که مصرف این ماده ی غذایی پرطرفدار در جهان بدون حد و مرز ...

جستجوهای مربوط به خوردن برنج شکم و چاقی می اورد؟

رژیم لاغری کورن فلکس

کدام ورزش کالری بیشتری میسوزاند

غذاهایی که باعث لاغری میشود

رژیم ماست

غذاهای چاق کننده

رژیم شیر

رژیم لاغری شکم

کاهش وزن


خوردن زیاد آب باعث چاقی می شود؟ چگونه جذب و از چه طریقی دفع ..

www.niksalehi.com/taghzie/archives/079931.php

و آبی كه من بیش از حد می خورم به كجا رفته و چگونه جذب و از چه طریقی دفع می گردد؟ ... این كار با فراهم آوردن امكان انقباض و انبساط طبیعی و ممانعت از آب باختگی عضلات میسر می‌شود. ..... کدام خوراکی هایی شکم مان را صاف و کدام شکم مان را چاق می کند؟

برنج، موجب چاقی می شود؟ - نیک صالحی

www.niksalehi.com/taghzie/archives/072204.php

آیا خوردن پاپ کورن برای ما فایده ای هم دارد و می تواند مفید باشد ارز ش غذایی آن چگونه است و چه نوع املاح و ... اگر مانند خیلی از مردم فكر می كنید برنج، موجب چاقی می شود؛ توصیه می كنم آن را حذف نكنید، بلكه یا مقدارش را .... ارتباط سلامتی دستگاه تولید مثل زنان با کاهش وزن و لاغری شکم خانم ها ... رژیم سیب زمینی و عوارضی که به بار می آورد!

خواص برنج - بیتوته

www.beytoote.com/cookery/khavas-ghaza/rice-properties.html

چاق کننده است و تولید اسپرم را افزایش می دهد وبرای شکم روش ودرد روده ها و زخم روده ها و ... تب عفونی نداشته باشند خیلی مفید است ،زیرا زخم را پاک می کند و گوشت نو می آورد. ... خوردن آب جوشاندۀ برنج برای معده و روده بسیار مفید است و اگر با هم وزن آن شیر ...

با لاغر کننده ای بسیار قوی آشنا شوید - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=275755

۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏8 نویسنده

اگر مواد غذایی نشاسته ای مثل نان، پاستاها و برنج مصرف می کنید حواستان .... تنها سطح کلسترول را پایین می آورد بلکه میزان چربیهای بدن را نیز کاهش می دهد و ... یکی از مشکلات چاقی تجمع چربی‌ها در ناحیه شکم است اما گاهی اوقات بدون ...

خوراکی های شکم سوز! - رژیم چاقی

www.jarahzadeh.com/article/202-خوراکی-های-شکم-سوز.html

این ۱۰ خوراکی چربی های ناحیه شکم و کمر را آب می کنند؛ البته اگر همیشه با آنها ... نان، برنج و سیب زمینی سرخ شده، باعث افزایش تجمع چربی در ناحیه شکم می شود اما ... هم وجود دارند که مانند آب روی آتش بوده و با خوردن آنها چربی ناحیه شکم از بین می رود.

عادتهای غذایی که باعث چاقی میشوند - رهایی از چاقی .رژیم ...

robabnaz11.persianblog.ir/tag/عادتهای_غذایی_که_باعث_چاقی_میشوند

هنگام ناهار، فشار کاری به سرتان هجوم می آورد، و به محض اینکه کمی وقت آزاد پیدا می ... خیلی از ما عادت به خوردن غذاهای پرحجم داریم و فکر می کنیم که اگر یک یا دو وعده ... ساده بهتر است که از کربوهیدرات های پیچیده مثل نان جو، پاستا و برنج استفاده کنید. .... در پشت کامپیوتر:(۱) بزرگی شکم خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را افزایش می(۱) ...

یوز - آخرین مطالب خوردن برنج شکم

yooz.ir/blogs/?t=1&i=0&s=0&l...خوردن%20برنج%20شکم

خوردن برنج شکم رو بزرگ می کنه؟ ... می گذارد ولی ایا واقعا برنج شکم را بزرگ می کند و می تواند موجب چاقی شود یا این تنها باوری است ... خوردن برنج شکم و چاقی می اورد؟

چگونه با خوردن وزن کم کنیم؟ - که

www.irannaz.com/news_detail_9299.html

کره بادام زمینی حاوی مقدار زیادی چربی های سالم است که به کوچک کردن شکم کمک فراوانی می کند. ... اما غذاهایی که فقط از کربوهیدرات تشکیل شده باشند مثل برنج، فقط 30 دقیقه به ... راز خوردن شکلات تیره این است که از ولع خوردن جلوگیری می کند. ... اما طبق یک تحقیق جدیدی که در مجله مروری بر چاقی منتشر شده است، دانشمندان به این ...

سبوس برنج - حکيم تهراني

hakimtehrani.com/2139/سبوس-برنج.html

۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این ماده غذایی به حدی برای بدن مفید است که نه تنها باعث چاقی و اضافه وزن نمی ... برای تاثیر هر چه بیشتر سبوس برنج بر کاهش چربی خون می توان هر ...

چه نانی بخوریم ، کدام نان بهتر است - فاش نیوز

fashnews.ir/health/17846-2015-12-09-10-12-29.html

6 - عادت به خوردن برنج همراه با تکه ای نان ، عادت غذایی غلطی است و باید ترک شود . ... 7 - کسانی که فکر می کنند نان نسبت به برنج کمتر چاقی ایجاد می کند ، اشتباه ... نون در آوردن سخته - ای شکم خیره به نانی بساز – بابا نان داد – انگار طرف نون نخورده و.


من این طوری لاغر می شم - Blogfa

www.lagharsho.blogfa.com/author-lagharsho.aspx

به جای دو عدد نان سوخاری رژیمی می توان یک ورق نان تست سبوس دار و یا کف دست نان ... به طور مثال : خوراک گوشت و قارچ، دلمه ، خورشت کرفس، انواع خوراک ، ماهی شکم پر .... کرده باشم من خیلی ناراحت پوستم بودم الان از خوشحالی بال در اوردم دوستون دارم. ..... قند پیچیده به دلیل ساختمانش دیرتر جذب می کند و کمتر چاق می کند : برنج کته و ...

مواد غذایی برای لاغری - هر روز بهتر از دیروز - Blogfa

naughtynj2000.blogfa.com/category/9

۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خوردن زیره قبل از صبحانه قبل از نهار و قبل از شام اشتها ولع رو کم می کنه .... من چاق ژنتیکی هستم، یعنی از اولین روز زندگیم که 5 کیلو به دنیا اومدم و تا وقتی ... من هر وعده یه دونه از اینا در می آوردم، بدون روغن میذاشتم 5 دقیقه تو تفلون با یه .... در مورد قرص های سبوس ( سبوس برنج، سبوس گندم ) باید بگوییم که تأثیر ...

پاسخ به سوالات رژیم گیرندگان 6 | دکتر بهمن محمدی - پزشک ...

www.doctormohammadi.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID...

جدول معادلهاي غذايي که در پايان كتاب آورده شده است چگونگی تبديل گوشت قرمز به گوشت سفيد را نشان ... سوال 73 : آيا مصرف ميوه و لبنيات به مقدار زياد چاق كننده است؟ ... اگر ميل چنداني به خوردن نان و برنج نداريد آنها را حذف نكنيد بلكه كمتر مصرف كنيد ... جواب : نوشيدن آب به همراه غذا ايجاد نفخ و سوء هاضمه ميكند و شكم را بزرگ می کند .

کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان - برنج ...

www.drdaer.com/index.aspx?fkeyid=&siteid=140&pageid=3990

آیا نوشابه رژیمی چاق می کند؟ ... بالاخره برنج بخوریم یا نه؟چرا وزن کم ... رابطه فلفل قرمز و چربی شکمیآیا رژیم سردرد می آورد؟ ...... مانکن هایی که دستمال کاغذی می خورند ...

چاقی شکم با خوردن ۶ غذای زیر - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › بهداشت فردی و عمومی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی از غذاها هستند که چاقی شکم تان را چند برابر می کنند در این مقاله ... کرده به تنهایی حدود ۷ کیلوگرم وزن از خوردن این سرخ کردنی ها به دست آورده بودند. ... را می توانید با خوردن چیپسی به نام Beanitos که از لوبیا سفید، برنج قهوه ای، ...

خواص سبوس گندم و برنج - وبسایت تخصصی ام اس سنتر

mscenter.ir › پزشكي › پزشكي › خواص خوراکی ها

۸ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏9 نویسنده

مصرف نان سبوس دار به کاهش چربی های شکم کمک می کند نان سفید برای ... های شکم با خوردن نان به رنگ تیره و تهیه شده از دانه های سبوس دار برطرف می ... برنج سفید کالری بسیار بیشتری داره ولی فاقد املاح هست که همین باعث چاقی میشه. ..... مناسب نیست، افراط و زیاده روی در مصرف سبوس نیز عارضه به وجود می آورد.

آشنایی با ۶ غذایی که چاقی شکمی را بدتر می‌کنند - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/294480/Lifeskills/Nutrition

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این نوع افزایش وزن که به «بافت چربی عمیق» است و باعث چاقی شکمی شما می‌شود، همان ... حدود ۷ کیلوگرم وزن از خوردن این سرخ‌کردنی‌ها به دست آورده بودند. ... را می‌توانید با خوردن چیپسی به نام Beanitos که از لوبیا سفید، برنج قهوه‌ای، ...

۷۰ نکته در مورد کاهش وزن ، تحرک و رژیم غذایی که همیشه باید ...

vista.ir/.../۷۰-نکته-در-مورد-کاهش-وزن-،-تحرک-و-رژیم-غذایی-که-همیشه-ب...

همیشه به خاطر داشته باشیم که: معمولا افراد چاق سریع تر غذا می خورند و وقت کمتری را صرف جویدن ... صورت جبرانی متوجه کالری دریافتی می شود و میزان سوخت و ساز را پائین می آورد وبنابراین وقتی که .... بهترین منابع مخلوط این دو نیز شامل دانه های غله ای پالایش نشده شامل جو، برنج قهوه ای ، گندم کامل، .... چگونه شکمی صاف داشته باشیم؟

داشتن یک شکم صاف دست و لاغری شکم، با کمک دکتر اوز ...

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=15970...69...

۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آمارها نشان داده درصد زیادی از افراد چاق کم می خوابند. به علاوه، هرچه سن ... شکم آوردن یکی از طبیعی ترین اتفاقاتی است که با بالا رفتن سن، برای خانم ها پیش می آید. اما با ورزش های .... خوردن مداوم ماهی سالمون به کاهش چربی شکمی کمک می کند. ۱. درست ۲. ... کربوهیدرات های فراوری شده مثل برنج سفید، آرد سفید و ...، نیاز به ...

چاقی شکم تان با خوردن این غذاها بدتر می شود - سیمرغ

seemorgh.com › سبک زندگی › تناسب و زیبایی › تناسب اندام

۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چاقی شکم تان با خوردن سیب‌ زمینی سرخ‌ کرده بدتر می شود ... کرده به‌تنهایی حدود ۷ کیلوگرم وزن از خوردن این سرخ‌کردنی‌ها به دست آورده بودند. ... نمکی را می‌توانید با خوردن چیپسی به نام Beanitos که از لوبیا سفید، برنج قهوه‌ای، روغن و ...

تقریباً ۹۹۸٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۱ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

آشنايي با خواص و مضرات برنج - هفت گنج

7ganj.ir › خواص مواد غذايي › سلامت

۱۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با ما همراه شوید تا با خواص و مضرات برنج بیشتر آشنا شوید… ... دانشمندان ثابت کرده اند که خوردن برنج برای درمان فشار خون بسیار مفید است .

شکمی صاف با خوردن برنج!! | مجله تخصصي آرايشي,زيبايي ...

lifemag.ir › تناسب اندام › انواع رژیم های چاقی و لاغری

برنج یک ماده غذایی موثر برای لاغری در زمان کم و بدون زحمت است.بر خلاف عقیده ی ما ایرانیها برنج اگر درست طبخ شود و به مقدار لازم مصرف گردد، حجم شکم را کم میکند و ...

خواص و فواید برنج برای سلامتی بدن - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/177135/خواص-و-فواید-برنج-برای-سلامتی-بدن

خوردن برنج فقط به این دلیل که فاقد چربی‌های مضر، کلسترول و سدیم است، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. برنج می‌تواند بخش مهمی از یک برنامه‌غذایی متعادل را ...

خواص برنج - بیتوته

www.beytoote.com/cookery/khavas-ghaza/rice-properties.html

خوردن برنج رنگ چهره را در خشان می کند و اخلاط صالح تولید می نماید و برای اشخاصی که مبتلا به سل هستند خصوصا اگر با شیر الاغ پخته شود در مواردی که تب عفونی ...

خواص برنج - آکاایران

www.akairan.com/health/tebsonati-giahandarooye/5232.html

۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواص برنج خام,خواص برنج ایرانی,خواص برنج وحشی,خواص برنج سفید ... بجای محروم کردن خود از خوردن برنج کالری آن را نصف کنید, بعد نوش جان ...

عوارض خوردن برنج | مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/tag/عوارض-خوردن-برنج/

برنج سفید خطر دیابت را افزایش می‌دهد مصرف برنج سفید با دیابت نوع ۲، ارتباط دارد.متخصصان معتقدند برنج را فقط باید به اندازه نیاز روزانه پخت و در صورت اضافه ...

مضرات خوردن برنج - سایت برنج

berenge.ir/tag/مضرات-خوردن-برنج

برنج چاق کننده است؟ حتی فکر کردن به اینکه باید از غذاهای مورد علاقه گذشت نیز کار رنج آوری است. مثلاً حذف برنج، ماکارونی و غذاهایی که در گروه کربوهیدرات ها قرار می ...

روشی معجزه آسا برای خوردن برنج بدون آنکه چاق شوید

www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان

اکثر افراد به دلیل ترس از چاقی و قند از خوردن برنج می‌ترسند اما می‌توان با رعایت نکاتی از این دانه مغذی و پر خاصیت نهایت بهره را برای تنظیم رژیم غذایی و سلامت برد.

مضرات خوردن برنج با ماست - فانیگما

funigma.com/117985/برنج-با-ماست-نخورید،-کودن-می‌شوید

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنج با ماست, برنج , ماست , خوردن برنج با ماست , مضرات خوردن برنج با ماست , کودن شدن.

شارلاتانیسم درمانی - گُمانه - پایگاه گمانه دات کام

www.gomaneh.com › شایعات › شبه علم

۲۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در یکی از نمونه‌های این ادعاها آمده است که خانمی ۲۷ ساله با خوردن روزی ده دانه برنج خام در مدت چهار ماه با افزایش قدی حدود ۵ سانتیمتر روبرو شده است.


چند سؤال پزشکی - همشهری

hamshahrionline.ir/details/88040

۲ شهریور ۱۳۸۸ ه‍.ش. - خوردن برنج خام باعث ایجاد یکی از انواع شناخته شده‌ بیماری به نام «پیکا» (pica) می‌شود. پیکا بیماری‌ای است که در آن افراد به خوردن مواد غیرغذایی ...

مضرات - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/content/122619/مضرات/

رنگ اصلی برنج وقتی‌كه در پوسته است قهوه‌ای است و به‌نام برنج قهوه‌ای Brown Rice نامیده .... دانشمندان ثابت كرده‌اند كه خوردن برنج برای درمان فشار خون بسیار مفید است.

روش لاغری و کاهش وزن با خوردن برنج - پورتال سما تک

www.samatak.com/.../of-slimming-and-weight-loss-by-eating-rice.html

شاید تعجب کنید اما شما می توانید طوری برنج را بخورید تا نه تنها چاق نشوید بلکه با خوردن برنج با روغن نارگیل می توانید لاغر شوید و وزنتان را کاهش.

لاغری و افزایش قد با روزی ده عدد برنج خام؛ - کلوب

www.cloob.com/c/.../لاغری_و_افزایش_قد_با_روزی_ده_عدد_برنج_خام؛

۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنج کمر باریک و قد بلند است ، روزی ده عدد قورت بدهید و شما هم لاغر و قد بلند شوید ... در روش هایی از این دست مثل خوردن برنج خام و کش لاغری، خود بدن ...

آیا خوردن برنج چاق می کند؟ - پزشکین

pezeshkin.ir/آیا-خوردن-برنج-چاق-می-کند؟/

جواب این سوال برای افرادی که تصمیم به رژیم گرفتن دارند یکی از اصول اساسی لاغر شدن است. چرا که برای بسیاری واژه رژیم یعنی خودداری از خوردن تمام غذاهایی که ...

خواص برنج خوردن برنج تولید اسپرم می‌کند - گیاه درمانی.زیره ...

robabnaz1.persianblog.ir/.../خواص_برنج__خوردن_برنج_تولید_اسپرم_...

۱۹ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - برنج گیاهی است یکساله است و در مناطق گرم و مرطوب و پرآب می‌روید. ... دانشمندان ثابت کرده‌اند که خوردن برنج برای درمان فشار خون بسیار مفید است.

برنج و یه عالمه خاصیت - راسخون

rasekhoon.net › ... › تغذيه › خواص مواد غذائی › برنج و یه عالمه خاصیت

ميوه آن بشكل خوشه اي متشكل از سنبلك ها درانتهاي ساقه قرار درد و يك دانه برنج در آن ..... 18)دانشمندان ثابت كرده اند كه خوردن برنج براي درمان فشار خون بسيار مفيد است .

نمایش موارد توسط برچسب: عوارض خطرناک خوردن برنج هندی و ...

www.damin.ir/.../عوارض%20خطرناک%20خوردن%20برنج%20هندی%20و...

عوارض خطرناک خوردن برنج هندی و پاکستانی. سخنگوی موسسه تحقیقات برنج ایران در گفت و گو با خراسان اعلام کرد : برنج های هندی دانه بلند آلوده به ماده سمی«فنول» و ...

طب سنتی - مطالب ابر مضرات برنج

tebsonaty.mihanblog.com/post/tag/مضرات%20برنج

خوردن زیاد برنج سفید (پوست گرفته) امكان دارد اختلالات عصبی بوجود آورد به خاطر همین بهتر است كه مقداری چلتوك (شلتوك) برنج را داخل یك پارچه ریخته در برنج قرار ...

wisgoon - ویسگون - افزایش قد با روزی ده عدد برنج خام معجزه ...

wisgoon.com › Pin › گوناگون

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین از همین روش خوردن 5 و یا 10 دانه برنج خام ناشتا با مقداری آب بسیار حیرت کردن که گویی رژیم گرفته اند در حالی که اتفاقا همه چیز هم می خوردندو ...


مصرف زیاد برنج، سرطان زا است - نیک صالحی

www.niksalehi.com/taghzie/archives/200405.php

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا خوردن پاپ کرن برای ما فایده ای هم دارد؟ ... از آنجا که برنج حاوی آرسنیک غیرآلی است، مصرف زیاد برنج می تواند خطر بروز سرطان را در فرد افزایش دهد.

خوردن برنج در دوران بارداری - نی نی سرچ

www.ninisearch.com/foods/eating-rice-during-pregnancy/

برنج فراورده ای دارای کالری، کربوهیدرات، ویتامین B1، اسیدفولیک و مقدار کمی از ریزمغذی های دیگر است. در بسیاری از رژیم های غذایی ارائه شده برای زنان باردار،

عوارض خوردن برنج خام ناشتا

rice.powerset.ir/عوارض-خوردن-برنج-خام-ناشتا

سایت سلامت مقالات طب سنتی و گیاهان دارویی. خواص برنج در طب سنتی، برنج، خواص برنج، خواص دارویی برنج، فواید برنج، مضرات برنج. پرتال آکاايران سايت ...

خواص برنج ایرانی محتشم بر سلامت جسم - مرکز تخصصی ...

mohtashamrice.blogfa.com/post/17

فاقد کلسترول: خوردن برنج ایرانی فقط به این دلیل که فاقد چربی های مضر، کلسترول و سدیم است، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. برنج ایرانی می تواند بخش مهمی از ...

چاق شدن با خوردن برنج آبکش نشده - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../چاق-شدن-با-خوردن-برنج-آبکش-نشده

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شاید شما هم فرد لاغری هستید و در کل غذا خوردن را یک وظیفه می‌دانید. در مهمانی‌ها نقل مجلس هستید و اطرافیان مدام تجویزها و پیشنهادهایی برای افزایش وزن ...

خواص برنج آبکش بیشتر است یا کته؟-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=14321...65...

۲۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خواص برنج آبکش بیشتر است یا کته؟, ... تغذیه و بارداری مادران · بیرون نیامدن سرسینه مادر بعد از زایمان و شیر خوردن نوزاد · چرا خانم های باردار کباب ...

برنج شکم | خوردن برنج چاقی شکم می اورد؟ - نمناک

namnak.com/28104-برنج-شکم.html

برنج شکم می آورد و برنج و چاقی شکم و مواد غذایی بزرگ کننده شکم و اهمیت خوردن برنج برای بدن و رابطه تغذیه و بزرگی شکم و چاقی و اضافه وزن و چقدر برنج بخوریم در ...

خوردن برنج با کفگیر - آپارات

www.aparat.com/v/fLuaR/خوردن_برنج_با_کفگیر

مهتاب خوردن برنج با کفگیر خوردن , برنج , کفگیر , , مهتاب.

با خوردن برنج 10 سال جوانتر شوید - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › گوناگون

۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با خوردن برنج 10 سال جوانتر شوید. در اینجا ماده‌ای که باعث می‌شود با خوردن آن 10 سال جوان‌تر به نظر بیایید را به شما معرفی می‌کنیم.

بجای محرومیت از خوردن برنج کالری آن را نصف کنید - پارسینه

www.parsine.com/.../بجای-محرومیت-از-خوردن-برنج-کالری-آن-را-نصف-...

۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنج سرشار از نشاسته است و 200 گرم برنج تا حدود 250 کیلوکالری انرژی وارد بدن می کند. البته این میزان با توجه به نوع برنج متفاوت است.

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 1,035
  • باردید دیروز : 1,268
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,211
  • بازدید ماه : 2,303
  • بازدید سال : 117,459
  • بازدید کلی : 8,084,894