loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 285 نظرات (0)

بی شک دانستن تعداد روزهای تعطیل سال آینده برای همه افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با برنامه ریزی دقیق می توانند نهایت استفاده خود را از تعطیلات ببرند.در این مطلب جزییات بیشتری از تعطیلات سال آینده 95در اختیار شما گذاشته ایم که در ادامه می خوانید.

تقویم ایرانی که برگرفته از گاهشماری جلالی است یک تقویم خورشیدی است که به دقت از فصل های نجومی تبعیت می کند.

گاه شماری جلالی را در هماهنگی با سال اعتدالی دقیق ترین گاهشماری جهان دانسته اند؛ چون در برابر تقویم اروپایی که در هر 3320 سال یک روز خطا دارد، گاهشماری جلالی در هر 10 هزار سال یک ثانیه خطا دارد.

در منابع موجود آمده است که « این گاهشمار دقیق توسط عده ای از ریاضی دانان ایرانی و در رأس آنان حکیم عمر خیام - گرچه در برخی منابع درباره نقش او در تدوین این گاهشمار تردیدهایی مطرح شده- در 3 رمضان 471 هجری قمری تدوین شد. کار تدوین این تقویم در دورهٔ جلال الدین ملکشاه سلجوقی با فرمان خواجه نظام الملک و محل رصد آن شهرهای اصفهان (پایتخت سلجوقیان)، ری و نیشابور ذکر شده است.

گاهشماری جلالی تا پیش از مشروطه در ایران رسمیت نداشته اما با انجام تغییراتی از جمله در مبدأ و اسامی و طول ماهها در قالب تقویم هجری شمسی برجی از سال 1329 هجری قمری برابر با 1289 هجری خورشیدی در ایران به کار رفته و سپس با تغییراتی در قالب تقویم هجری شمسی در سال 1304 خورشیدی کلیات آن به همراه نامهای فارسی برای ماهها و تعدیل طول ماهها به تصویب مجلس شورای ملی ایران رسیده است.»

از آنجا که جذاب ترین بخش همه تقویم ها تعطیلات آن است و کمتر کسی را می توان یافت که پس از رسیدن یک سررسید به دستش نیم نگاهی به وضعیت روزهای تعطیل نیندازد، در زیر می توانید نگاهی به زمان تحویل سال و تعطیلات رسمی سال 1395 خورشیدی که علاوه بر اعلام تاریخ تعطیلی، شامل روز تعطیل هفته نیز هست، داشته باشید:

-لحظه تحویل سال 1395 هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت 8 و صفر دقیقه و 12 ثانیه روز یکشنبه اول فروردین 1395 هجری شمسی مطابق با 10 جمادی الثانی 1437 هجری قمری و 20 مارس 2016 میلادی است.

-تعطیلات رسمی سال 1395 علاوه بر تعطیلات نوروز که از اول تا چهارم فروردین و سپس 12 و 13 فروردین (روزهای پنج شنبه و جمعه ) است به شرح زیر است:

پنجشنبه 2 اردیبهشت - ولادت حضرت امام علی (ع)

پنجشنبه 16 اردیبهشت - مبعث حضرت رسول اکرم (ص)

یکشنبه 2 خرداد - ولادت حضرت مهدی (عج)

جمعه 14 خرداد - رحلت حضرت امام خمینی (ره)

شنبه 15 خرداد - قیام خونین 15 خرداد

دوشنبه 7 تیر - شهادت حضرت علی (ع)

چهارشنبه 16 تیر - عید سعید فطر

پنجشنبه 17 تیر - تعطیلی به مناسبت عید سعید فطر

شنبه 9 مرداد - شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)

دوشنبه 22 شهریور - عید سعید قربان

سه شنبه 30 شهریور - عید سعید غدیر خم

سه شنبه 20 مهر - تاسوعای حسینی

چهارشنبه 21 مهر - عاشورای حسینی

یکشنبه 30 آبان - اربعین حسینی

دوشنبه 8 آذر - رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

چهارشنبه 10 آذر - شهادت حضرت امام رضا (ع)

شنبه 27 آذر - ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)

جمعه 22 بهمن - پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پنجشنبه 12 اسفند - شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

یکشنبه 29 اسفند - روز ملی شدن صنعت نفت ایران

-سال 1395 کبیسه و اسفند 30 روزه است و در این در سال با دو روز تولد حضرت زهرا (س) و روز زن مواجه هستیم ؛ یکبار در 11 فروردین و یکبار هم در 29 اسفند.



تقويم رسمي كشور هجري شمسي 1395 سال

dadiran.ir/LinkClick.aspx?fileticket=jFpVRPzdSB4%3D&tabid...

تقويم رسمي كش

 ور. سال. 1395. هجري شمسي. مناسبت. :ها. مصوب. شوراي فرهنگ. عمومي ... تعطيل. (. هجوم مأمور. ان ستم شاهي پهلوي به مدرسه فيضيه قم. ) 1430. هـ ش. ( ...... 95. هـ ق. (. . شهادت پنجمين شهيد محراب. آيت. اهلل اشرفي اصفهاني به دست منافقان. ) 1421.

دانلود تعطیلات رسمی سال 1395 | تقویم 95

taghvim95.ir/tag/دانلود-تعطیلات-رسمی-سال-1395

تقویم رسمی کشور سال ۱۳۹۵ از موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران · تقویم رسمی کشور سال 1395. بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران. ساعت ۸ و ۸ دقیقه و ۸ ثانیه ...

تعطیلات سال 1395 | تقویم 95

taghvim95.ir/نامه تلویزیونی «سه شو» که پیش از این با اجرای «جواد رضویان» روی آنتن می‌رفت با تغییرات بسیاری از جمله تهیه‌کننده مواجه شده است و بیژن بنفشه خواه مجری جدید این برنامه شد.

به گزارش فارس، از پخش برنامه تلویزیونی «سه شو» به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و اجرای جواد رضویان و مهران غفوریان در شبکه سه سیما مدت کوتاهی نمی گذرد. این برنامه مسیر خود را در حد متوسط و بدون اینکه نوآوری خاصی در اجرا یا آیتم‌های مختلف داشته باشد، روی آنتن می‌رفت که یک خبر جنجالی، نام آن را بر سر زبان‌ها انداخت.

ماجرا از چند روز پیش شروع شد که جواد رضویان در پست اینستاگرامی خود تلویحا اعلام کرد از برنامه «سه شو» جدا شده است.

او در این پست آورده بود: سلام و عرض ارادت خدمت تک تک شما خوبان؛ سپاس از عنایت و حمایت همیشگیتون که از حقیر داشتید، امیدوارم که روسیاه و شرمنده این همه محبت نباشم، تک تک کامنت‌هاى پست قبلى رو خوندم و از یک طرف خوشحال از توجه شما عزیزان بودم از طرفی هم خجل که واقعا الان شرایط حضور در تلوزیون رو ندارم، حتما یک روزى به همین زودى ها اگر عمرى بود دلیل این تصمیم رو خدمت عزیزتون عارض میشم. باز هم سپاس بیکران حقیر رو بپذیرید، تا نفسى هست مدیون شما هستم ، در مورد تصویر هم هیچى نگم بهتره.... دمتون گرم ، عشقتون ابدى، یاحق.

این در حالی است که ابراهیمی تهیه کننده کار نیز تغییر کرده و «سه شو» در ادامه مسیر تولید به «مهران مهام» سپرده شده است.

«مهران مهام» درباره تغییرات اخیر این برنامه تلویزیونی که روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، گفت: در حقیقت این پروژه شرایط ایده‌آلی در مرحله تولید نداشت و می‌توان گفت که زمان تولید از زمان در نظر گرفته شده طولانی‌تر شده و این یعنی ایجاد هزینه مضاعف آن هم در مقطعی که بار مالی بسیاری بر دوش تلویزیون قرار دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم تولید آیتم‌های مختلف را از هم جدا کنیم تا کار گروه در گرو یک نفر نباشد و کمی سرعت تولید را بالا برده و به آن نظم بیشتری ببخشیم.

مهام همچنین درباره جدایی جواد رضویان از این پروژه نیز تصریح کرد: آقای رضویان چون مدت طولانی مرحله تولید درحاشیه را گذرانده بود و پس از آن هم به سه شو آمده بود، احساس خستگی می‌کرد و ترجیح داد فعلا کمی استراحت کند. در حال حاضر نیز با بیژن بنفشه‌خواه صحبت شده تا به جای ایشان در کار حاضر شوند و فعلا نیز حدود 11 قسمت جدید تصویربرداری شده است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه تولید «سه شو» در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و پس از تثبیت نظم حاصل شده به دنبال افزایش کیفیت هستیم و امیدوارم بتوانیم با ارتقاء کیفی این اثر، برنامه‌ای جذاب برای مخاطبان فراهم کنیم. این در حالی است که بخش خوانندگی را به جوانان مستعد کشورمان سپرده‌ایم و آنها نیز با علاقه پی‌گیر حضور در برنامه هستند و تا به حال نیز استعدادهای خوبی در این زمینه کشف شده است.

سه شو» شد/ ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون - فارس

 

 

www.farsnews.com/newstext.php?...

 

 

·          

Translate this page

 

 

Fars News Agency

 

 

3 hours ago - برنامه تلویزیونی «سه شو» که پیش از این با اجرای «جواد رضویان» روی آنتن می‌رفت با تغییرات بسیاری از جمله تهیه‌کننده مواجه شده است.

 

 

ماجرای خداحافظی «جواد رضویان» از تلویزیون چه بود؟ - پایگاه ...

 

 

www.sourehcinema.ir/?p=67286

 

 

·          

Translate this page

 

 

6 hours ago - پایگاه خبری تحلیلی سوره سینما-ماجرای خداحافظی «جواد رضویان» از تلویزیون چه بود؟-برنامه تلویزیونی «سه شو» که پیش از این با اجرای «جواد ...

 

 


Images for ‫ماجرای خداحافظی جواد رضویانReport images

 

 

 

 

 

5 hours ago

 

 

 

 

 

 

8 hours ago

 

 

 

More images for ماجرای خداحافظی جواد رضویان

 

 


علت خداحافظی جواد رضویان از تلوزیون - خبر ایرونی

 

 

iruni.ir/search/?q=علت+خداحافظی+جواد+رضویان+از...

 

 

·          

Translate this page

 

 

علت خداحافظی جواد رضویان از تلوزیون. جواد رضویان از تلویزیون خداحافظی کرد! ..... بیژن بنفشه‌خواه مجری «سه شو» شد/ ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون.

 

 

خداحافظی جواد رضویان از تلویزیون | زد ایکس ان

 

 

www.zxn.ir/خداحافظی-جواد-رضویان-از-تلویزیون.html

 

 

·          

Translate this page

 

 

3 days ago - جواد رضویان بازیگر سریال در حاشیه با انتشار عکس و متنی در اینستاگرامش از هوادارانش خداحافظیکرد. در آستانه پخش آخرین قسمت های فصل اول ...

 

 

علت خداحافظی جواد رضویان از تلوزیون | نوروز 95

 

 

www.newphoto95.ir/.../علت-خداحافظی-جواد-رضویان-از...

 

 

·          

Translate this page

 

 

3 days ago - علت خداحافظی جواد رضویان از تلوزیون - خبر ایرونی iruni.ir/search/?q=علت+خداحافظی+جواد+رضویان+از+تلوزیون خبرگزاری فارس: در حالی که جواد ...

 

 

ماجرای رفتن جواد رضویان از سه شو! + عکس - نمناک

 

 

namnak.com/27016-جواد-رضویان-و-سه-شو.html

 

 

·          

Translate this page

 

 

4 hours ago - خداحافظی جواد رضویان از سه شو. جواد رضویان با انتشار تصویری در اینستاگرامش درباره علت رفتنش از برنامه سه شو گفت. رضویان در صفحه شخصی ...

 

 

ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون از زبان مهران مهام ...

 

 

khabarfarsi.com/n/15798829 - Translate this page

 

 

4 hours ago - به گزارش افکارخبر ، - از پخش برنامه تلویزیونی «سه شو» به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و اجرای جواد رضویان و مهران غفوریان در شبکه ...

 

 

خداحافظی جواد رضویان از سه شو | دانلود سریال 94

 

 

model2016-photo.ir/.../خداحافظی-جواد-رضویان-از-سه-...

 

 

·          

Translate this page

 

 

2 hours ago - سه شو» شد/ ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون - فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941125001404 ۲۷ دقیقه پیش - برنامه ...

 

 

ماجرای رفتن جواد رضویان از سه شو! + عکس - صفحه اصلی

 

 

www.download.sar3damusic.ir/ماجرای-رفتن-جواد-رض...

 

 

·          

Translate this page

 

 

53 mins ago - ۲ ساعت پیش - ماجرای رفتن جواد رضویان از سه شو! + عکس. خداحافظی جواد رضویان از سه شوجواد رضویان با انتشار تصویری در اینستاگرامش درباره ...

 

 

ماجرای رفتن جواد رضویان از سه شو! + عکس

 

 

newsof.rozblog.com/.../ماجرای-رفتن-جواد-رضویان-از-...

 

 

·          

Translate this page

 

 

2 hours ago - ۲ ساعت پیش - ماجرای رفتن جواد رضویان از سه شو! + عکس. خداحافظی جواد رضویان از سه شوجواد رضویان با انتشار تصویری در اینستاگرامش درباره ...

 

 

ماجرای رفتن جواد رضویان از سه شو! + عکس - تفریحی

 

 

www.cafepars.com/Forum/Post/758

 

 

·          

Translate this page

 

 

3 hours ago - ماجرای رفتن جواد رضویان از سه شو! + عکس. خداحافظی جواد رضویان از سه شو جواد رضویانبا انتشار تصویری در اینستاگرامش درباره علت رفتنش از ...

 

 

اتمام «درحاشیه»، خداحافظی اینستاگرامی «جوادرضویان» و گفت ...

 

 

www.bultannews.com/.../اتمام-درحاشیه-خداحافظی-اینس...

 

 

·          

Translate this page

 

 

اتمام «در حاشیه»، خداحافظی اینستاگرامی «جواد رضویان» و گفت و گو ... امروز مدیر شبکه سه تاکید کرد که «بینندگان می‌توانند ماجراهای «درحاشیه» را پس از «شمعدونی» ...

 

 

جواد رضویان از تلویزیون خداحافظی کرد! - فان سیتی

 

 

f30t.ir/search/?q=جواد+رضویان+از...خداحافظی+کرد!

 

 

·          

Translate this page

 

 

جواد رضویان از "سه شو" جدا شد سیدجواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از بازیگران سریال «در ....ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون از زبان مهران مهام.

 

 

ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون | پگاه آنلاین - آخرین ...

 

 

art.pegahonline.ir/.../ماجرای-خداحافظی-رضویان-از-تلو...

 

 

·          

Translate this page

 

 

ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیونبرنامه تلویزیونی «سه شو» که پیش از این با اجرای «جواد رضویان» روی آنتن می‌رفت با تغییرات بسیاری از جمله تهیه‌کننده ...

 

 

سه شو» شد/ ماجرای خداحافظی «رضویان» - خبرچه

 

 

khabarche.ir/.../بیژن-بنفشه-خواه-مجری--سه-شو--شد--...

 

 

·          

Translate this page

 

 

17 hours ago - برنامه تلویزیونی «سه شو» که پیش از این با اجرای «جواد رضویان» روی آنتن می‌رفت با تغییرات بسیاری از جمله تهیه‌کننده مواجه شده است. منبع فارس ...

 

 

سه شو» شد/ ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون

 

 

live.safheiran.ir/بیژن-بنفشه‌خواه-مجری-سه-شو-شد-ماجرا/

 

 

·          

Translate this page

 

 

بیژن بنفشه‌خواه مجری «سه شو» شد/ ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون ... برنامه تلویزیونی «سه شو» که پیش از این با اجرای «جواد رضویان» روی آنتن می‌رفت با ...

 

 

جواد رضویان با تلویزیون خداحافظی کرد | خبروان

 

 

khabarone.ir/news/685111

 

 

·          

Translate this page

 

 

13 hours ago - بیژن بنفشه‌خواه مجری «سه شو» شد/ ماجرای خداحافظی «رضویان» از تلویزیون, فارس. ۴ ساعت پیش. چرا جواد رضویان از برنامه‌های تلویزیون جدا می‌شود؟

 

 

جواد رضویان و مهران غفوریان دیگر در درحاشیه 2 نیستند ؟

 

 

www.wixchat.ir/post/202

 

 

·          

Translate this page

 

 

Feb 6, 2016 - جواد رضویان و مهران غفوریان دیگر در درحاشیه 2 نیستند ؟ سریال در حاشیه به ... خداحافظی پیام صادقیان از فوتبال+عکس, 0, 3658, wix. بیوگرافی کامل امید علومی و ... کلیپ و ماجرای انتقادات یک دانشجو از روحانی در تلگرام, 0, 3548, wix.

 

 

جواد رضویان خداحافظی کرد/عکس

 

 

www.fardanews.com/.../جواد-رضویان-خداحافظی-کردع...

 

 

·          

Translate this page

 

 

جواد رضویان گفت: حلال کنید اگر کلامی، حرکتی و ... باعث رنجش کسی شد، هیچ نیتی به غیر از شاد کردن شما نازنینان نداشتم.

 

 

 

 

 



لحظه تحویل سال ۹۵ در ایران : لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران. ۰۸:۰۰:۱۲ (ساعت ۸ و صفر دقیقه و ۱۲ ثانیه ). سال 95 · ادامه مطلب ...

تصاویر برای تعطیلات رسمی سال 95گزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای تعطیلات رسمی سال 95

نتیجه تصویری برای تعطیلات رسمی سال 95

نتیجه تصویری برای تعطیلات رسمی سال 95

نتیجه تصویری برای تعطیلات رسمی سال 95

نتیجه تصویری برای تعطیلات رسمی سال 95

نتیجه تصویری برای تعطیلات رسمی سال 95

تصاویر بیشتر برای تعطیلات رسمی سال 95

سایت اصلی و رسمی - تعطیلات سال 95

doctorrafe-photo.blogfa.com/tag/تعطیلات-سال-95

سایت اصلی و رسمی - تعطیلات سال 95 - All Relative؛ All Different همه متفاوت ؛ همه خویشاوند Welcome to our website.

دانلود تعطیلات رسمی سال 1395 - ملی کمپ

melicamp.com/tag/دانلود-تعطیلات-رسمی-سال-1395/

برچسب ها : تقویم 95 تقویم رسمی کشور سال ۱۳۹۵ تقویم رسمی کشور سال ۱۳۹۵ از موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران تقویم رسمی کشور سال 95 تقویم سال 1395 تقویم ...

تعطیلات رسمی 95 | نوروز 95 | سال 95 | هفت سین 95 | تقویم ...

www.nowruz95.ir/tag/تعطیلات-رسمی-95

برچسب ها : 1395 احادیث سال نو احادیث نوروز امسال چه سالی است ؟ بهار 95 تحویل ... زمان دقیق لحظه تحویل سال نو هجری خورشیدی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران […].

تقویم سال 1395 با تعطیلات رسمی - فایندر بلاگز

www.finderblogs.ir/list/تقویم+سال+1395+با+تعطیلات+رسمی.html

به گزارش آنا، اگرچه هر ساله ۴ روز ابتدای سال جدید جزء تعطيلات رسمي به حساب ... داوطلبان کنکور 95 که قصد دارند از خدمات برنامه ریزی و مشاوره استفاده کنند تنها تا ...

تعطیلات رسمی سال 95 - آسمونی

www.asemooni.com › رویدادهای روز

۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگاهی به تعطیلی های سال 95 نشان می‌دهد که تعداد روزهای تعطیل این سال قابل توجه است. در میان 12 ماه سال جدید، ‌فروردین ماه با 6 روز تعطیلات رسمی، 4 ...

تعطیلات رسمی سال 94 + عکس - نمناک

namnak.com/11322-تعطیلات-رسمی-سال-94.html

بی شک همه مشتاق به کسب آگاهی و اطلاعات در رابطه با تعطیلات سال 94 هستید تا سالی برنامه ریزی شده با لحظات بیادماندنی را در کنار خانواده سپری کنید. در این بخش ...

 

مناسبت ها و تعطیلات سال 95 در یک فایل + دانلود | جدیدترین ها ...

jadide.ir/مناسبت-ها-و-تعطیلات-سال-95-در-یک-فایل-دانل/

فایل مناسبت های سال 95, دانلود فایل مناسبت های سال 95, دانلود فایل تعط ... ... فایل مناسبت های سال ۹۵, دانلود فایل مناسبت های سال ۹۵, دانلود فایل تعطیلات ۹۵, مناسبت های ۹۵, تعطیلات ۱۳۹۵, فایل .... اس ام اس اداری تبریک عید نوروز ۹۵ + متون رسمی جدید ...

تعطیلات رسمی در سال 1395 چند روز است؟ | نوروز 95

www.promdress95.ir/2016/.../تعطیلات-رسمی-در-سال-1395-چند-روز-اس...

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب جزییات بیشتری از تعطیلات سال آینده 95در اختیار شما گذاشته ... -تعطیلات رسمی سال 1395 علاوه بر تعطیلات نوروز که از اول تا چهارم ...

تقویم سال 95 هجری شمسی (تقویم کامل) | پایگاه اینترنتی ...

mahmoudvand.ir/تقویم-سال-95-هجری-شمسی-تقویم-کامل/

تقویم سال 95 هجری شمسی (تقویم کامل و رسمی سال 1395 هجری شمسی) تقویم 95 برای دسکتاپ کامپیوتر و لپ.

تعطیلات سال 95 - انجمن پاتوق من و تو

patoghmanoto.ir/tag/تعطیلات-سال-95

تعطیلات سال 95 - انجمن پاتوق من و تو. Related tags: تعطیلات, رسمی, تقویم سال 1395,

تعطیلات رسمی سال 95 - بهترینها

behtarinha.nasrblog.com/3390/تعطیلات-رسمی-سال-95-چند-روز-است؟

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Jan 16, 2016 - تقویم 95 تقویم سال 95 با مناسبت ها شمسی (هجری شمسی، هجری قمری و میلادی) رو به همراه مناسبت ها و تعطیلات رسمی به صورت پی دی ...

تقویم سالیانه | ساعت و تقویم رسمی ایران

www.time.ir/fa/eventyear-تقویم-سالیانه

۱ فروردین جشن نوروز/جشن سال نو; ۲ فروردین عیدنوروز; ۳ فروردین عیدنوروز .... ۲۷ تیر عید سعید فطر [ ١ شوال ]; ۲۸ تیر تعطیل به مناسبت عید سعید فطر [ ٢ شوال ].

دانلود تقویم 95 در یک نگاه + زمان دقیق لحظه تحویل سال نوروز ...

libarshad1388.blogsky.com/.../دانلود-تقویم-95-در-یک-نگاه-زمان-دقیق-...

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان دقیق لحظه تحویل سال نوروز ۱۳۹۵ به وقت ایران و اروپا |رنگ سال 95 مد ... تحویل سال95٬تعطیلات رسمی 95٬تعطیلات سال 1395٬ درباره سال جدید 95٬ ...

دانلود تقویم سال 95 + تعطیلات سال 95 - shebreh.ir

www.shebreh.ir › فرهنگ و هنر › تازه های فرهنگ و هنر

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لحظه تحویل سال ۹۵. زمان دقیق لحظه تحویل سال نو هجری خورشیدی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر می باشد: ساعت ۸ و ۸ دقیقه و ۸ ثانیه ...

گزارشی از تعطیلات سال 95 در تقویم ایران - رکنا

www.rokna.ir/news/62317/گزارشی-از-تعطیلات-سال-95-در-تقویم-ایران

۱۱ ساعت پیش - رکنا: تعطیلات رسمی سال 1395 علاوه بر تعطیلات نوروز که از اول تا چهارم فروردین و سپس 12 و 13 فروردین (روزهای پنج‌شنبه و جمعه ) است . ایرانی ها ...

دانلود تقویم رسمی سال 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395 ...

ahleiran.shictarinha.ir/page-160205.html

برچسب ها: دانلود تقویم رسمی سال ۹۵ برای اندروید و کامپیوتر ۱۳۹۵، تقویم سال 1395 برای کامپیوتر و اندروید تقویم 95 تقویم 95، دانلود برنامه ... تعطیلات رسمی در ...

دانلود تقویم رسمی سال 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395 ...

ahleiran.shiektarinha.ir/page-273162.html

دانلود تقویم سال 95 برای کامپیوتر نسخه اندریود دانلود تقویم رسمی 1395 نگاهی کوتاه به سال 95 لحظه تحویل سال 95 تعطیلات رسمی سال 95 سال میمون دانلود تقویم .

دانلود+تقویم+رسمی+سال+95+برای+اندروید+و+کامپیوتر+1395

upciran.ir/.../دانلود_تقویم_رسمی_سال_95_برای_اندروید_و_کامپیوتر_...

دانلود تقویم رسمی سال 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395. دانلود تقویم رسمی سال ... تعطیلات رسمی سال 95 - behtarinha.nasrblog.com; جستجو. تعطیلات رسمی سال ...

برچسب ها - تعطیلات رسمی سال 95

www.fardanews.com/fa/tag/1/تعطیلات%20رسمی%20سال%2095

اگر قصد برنامه ریزی برای سال 95 را دارید باید... بدانید که در سال آینده در مجموع 26 روز تعطیل... رسمی به دلیل مناسبت ها و رویدادهای ثبت شده در... تقویم رسمی کشور ...

تعطیلات رسمی سال 95 بایگانی | پایگاه خبری عصر تبریز

www.asrtabriz.ir/tag/تعطیلات-رسمی-سال-95

تعطیلات رسمی سال 95 بایگانی | پایگاه خبری عصر تبریز. دانلود تقویم سال 95 به همراه تمامی مناسبت ها. هدیه عصر تبریز به کاربران: دانلود تقویم سال ۹۵ به همراه ...

تعطیلات رسمی سال 95 :: tip tOp

tiptop.blog.ir/post/تعطیلات-رسمی-سال-95

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی شک دانستن تعداد روزهای تعطیل سال آینده برای همه افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با برنامه ریزی دقیق می توانند نهایت استفاده خود را از ...

تعطیلات رسمی سال 95 + ادامه - مجله اینترنتی شاپرک

shaparakmag.ir › روزانه

۵ روز پیش - نگاهی به تعطیلی های سال ۹۵ نشان می‌دهد که تعداد روزهای تعطیل این سال قابل توجه است. در میان ۱۲ ماه سال جدید، ‌فروردین ماه با ۶ روز تعطیلات رسمی، ۴ ...

در سال 95 چند روز تعطیلی داریم؟ - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/355286/در-سال-95-چند-روز-تعطیلی-داریم

۶ روز پیش - اگر قصد برنامه ریزی برای سال 95 را دارید باید بدانید که در سال آینده در مجموع 26 روز تعطیل رسمی به دلیل مناسبت ها و رویدادهای ثبت شده در تقویم ...

تقويم سال 95 و تعداد تعطيلي هاي آن

mashal-atash.rozblog.com/post/113

۱۹ ساعت پیش - تعطیلات رسمی سال 95 - آسمونی www.com/event/official-holidays 6 روز پیش ... ما در این بخش سایت آسمونی نگاهی داریم به تقویم تعطیلی های 1395: ...

تقویم و مناسبت های جدید سال 95 تعطیلات رسمی ... - پاتوق فا

www.patoghfa.ir/category/30/taghvim.html

دانلود تقویم و مناسبت های رسمی و تعطیلات رسمی سال 95 دانلود تقویم جدید فروردین 95 با تعطیلات رسمی تقویم اردیبهشت 95 دانلود تقویم خرداد 95 دانلود جدید ترین ...

تعطیلات رسمی سال 95 :: آسمونی - پژواک

www.pajvak.com › رویدادهای روز

۷ روز پیش - این روزها هم تقویم‌های سال 95 جدید در کتابفروشی‌ها، دکه‌های روزنامه‌ها و … به چشم می‌خورد‌، روی در‌ب بیشتر مغازه‌ها این جمله درج شده است‌: “تقویم سال 95 ...

انصاف نیوز | در سال 95 چند روز تعطیلی داریم؟ انصاف نیوز

www.ensafnews.com/24130/در-سال-95-چند-روز-تعطیلی-داریم؟/

۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر قصد برنامه ریزی برای سال ۹۵ را دارید باید بدانید که در سال آینده در مجموع ۲۶ روز تعطیل رسمی به دلیل مناسبت ها و رویدادهای ثبت شده در تقویم ...

دانلود تقویم رسمی سال 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395

iranimag.ir/detail/1984043/article/3

دانلود تقویم سال 95 برای کامپیوتر نسخه اندریود دانلود تقویم رسمی 1395 نگاهی کوتاه به سال 95 لحظه تحویل سال 95 تعطیلات رسمی سال 95 سال ...

95 . دانلود تقویم سال 1395 - نیوز پست | برترین های دنیای وب

newspost.ir/دانلود-تقویم-سال-1395/

دانلود تقویم سال ۹۵ برای کامپیوتر نسخه اندریود دانلود تقویم رسمی ۱۳۹۵ نگاهی کوتاه به سال ۹۵ لحظه تحویل سال ۹۵ تعطیلات رسمی سال ۹۵ سال میمون دانلود تقویم …

تقویم تعطیلی سال 95

www.divi.ir/تقویم-تعطیلی-سال-95/

تقویم و مناسبت های جدید سال 95. دانلود تقویم و مناسبت های رسمی و تعطیلات رسمی سال 95 دانلود تقویم جدید فروردین 95 با. بیشتر.

دانلود تقویم سال 95 | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/tag/دانلود-تقویم-سال-95

تقویم 95,دانلود تقویم سال 95,دانلود تقویم سال 1395,دانلود سالنامه 1395,تقویم صفحه ... تقویم 95. یک نت دانلود تقویم 95تقویم رسمی سال 1394، با استخراج و تنظیم ... کبد چرب و تعطیلات نوروز · توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از بیماریها در ...

نالوس باس - تعطیلات رسمی سال آینده دریک نگاه /تعیطلات 95

nalosbas.com/1394/12/21/تعطیلات-رسمی-سال-آینده-دریک-نگاه-تعیطل/

۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گاه‌شماری جلالی را در هماهنگی با سال اعتدالی دقیق‌ترین گاهشماری جهان دانسته‌اند؛ چون در برابر تقویم اروپایی که در هر ۳۳۲۰ سال یک روز خطا دارد، ...

دانلود تقویم رسمی سال ۹۵ برای اندروید و کامپیوتر ۱۳۹۵

ahangha.net › متفرقه

download calendar 95 3 دانلود تقویم رسمی سال ۹۵ برای اندروید و کامپیوتر ۱۳۹۵. گاه‌شماری، (سالنامه) یا تقویم شیوه تعیین، نگهداری و تنظیم حساب زمان و تاریخ است ...

اطلاعات تقویمی سال 1395 - نام سال -تعطیلات رسمی- تقویم ...

myawards.ir/1395-calendar/

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال 95 سال میمون است - لحظه تحویل سال 8 صبح یکشنبه می باشد - تقویم و رویداد های این سال را نیز می توانید در اطلاعات زیر مشاهده فرمایید .

دو مناسبت جدید در تقویم رسمی کشور در سال 95 - خانه - ساینا وب

pixyab-rzb.sainaweb.com/page-475960.html

12 آبان ماه سال 94، مصوبه تعیین مناسبت‌های جدید تقویم رسمی سال 95 ... دو مناسبت جدید به .... ۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تقویم سال 95 شمسی همراه مناسبت ها و تعطیلات رسمی | .

در سال 95 چند روز تعطیلی داریم؟ - هشت صبح

8sobh.ir/fa/news/92988/در-سال-95-چند-روز-تعطیلی-داریم

۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر قصد برنامه ریزی برای سال 95 را دارید باید بدانید که در سال آینده در مجموع 26 روز تعطیل رسمی به دلیل مناسبت ها و رویدادهای ثبت شده در تقویم ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 740
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,050
  • بازدید ماه : 2,050
  • بازدید سال : 132,165
  • بازدید کلی : 8,099,600