loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 332 نظرات (0)

دانلد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا مدام با صحبتهایش و توهینات پی در پی خشم بسیاری را برانگیخت .توهین ترامپ این بار صدای چینی ها را دراورد.

توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر

توهین ترامپ به چینی ها

دانلد ترامپ پیوسته در سخنرانی های خود مواضع تندی نسبت به چین اتخاذ کرده و بارها خواستار کنترل رابطه تجاری بین آمریکا و چین شده است. به اعتقاد وی، هم اکنون اقتصاد امریکا ببه اقتصاد چین گره خورده و چینی ها با علم بر این موضوع در حقیقت در حال چاپیدن آمریکایی ها هستند. مواضع دیگر وی نیز بارها تداوم داشته اما دولت چین اعلام کرد که این مواضع ترامپ بر روابط این کشور با آمریکا تاثیر بد نخواهد گذاشت. اما با پیروزی ترامپ در سه شنبه بزرگ و افزایش چشمگیر احتمال ورود وی به دور نهایی و طبیعتا نگرانی چین از این اتفاق، پس از اینکه اخیرا میلیاردر نیویورکی در سخنرانی خود ادای بیانی تجار چینی را تقلید کرد، چینی ها واکنش نشان دادند و نشریه «گلوبال تایمز» روزنامه رسمی دولت چین در جدیدترین مقاله خود وی را یک «دلقک دهن گشاد» و یک «فرد بسیار گستاخ» خواند.

دانلد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در طول دوران رقابت پیوسته از چینی ها بخاطر زیان اقتصادی شان برای آمریکا انتقاد کرده است. وی بارها چین را سودجو و مضر دانسته و معتقد است که آمریکا باید کاملا در روابط اقتصادی خود با چین تجدیدنظر نماید. یکی دیگر از نقدهای تند و تیز ترامپ به چین، مربوط به کره شمالی است. ترامپ قویا معتقد است که دولت چین اصلی ترین حامی کره شمالی بوده و هم اوست که باید کره شمالی جاه طلب و خطرناک را کنترل کند.

 

توهین ترامپ  ، توهین ترامپ

توهین ترامپ به چینی ها

 

چین که در چندین نوبت با اظهارات صریح ترامپ در رابطه با خود روبرو شده بود، چندی پیش اعلام کرد که اظهارات این کاندیدای ریاست جمهوری نمی تواند بر کیفیت روابط بین چین و آمریکا تاثیر بگذارد و این اظهارات ارزشی برای چین ندارد. تا اینکه چند روز قبل، دانلد ترامپ پس از پیروزی در سومین سه شنبه بزرگ، موجی از وحشت را در میان جمهوریخواهان و اکثر رهبران جهانی ایجاد کرد. نگرانی از اینکه این مرد غیر قابل پیش بینی با رویکردهای عجیب را بر مسند کرسی ریاست جمهوری آمریکا ببینند. خطر ترامپ و ترامپیسم هر آینه سایه وحشت را بیشتر بر جامعه بین المللی می گستراند. ترامپ، در نطق پس از پیروزی اقدام به تقلید توهین آمیز منش و رفتار تجار چینی کرد. دولت چین که خطر ترامپ را بیش از پیش احساس کرده، این بار واکنش نشان داد و در مقاله روز گذشته روزنامه رسمی خود «گلوبال تایمز» وی را یک دلقک دهن گشاد دانست که پا را از گلیمش درازتر کرده است».

گلوبال تایمز نوشت: «جمهوریخواهان، این دلقک دهن گشاد را آوردند تا آرای مردم آمریکا را به سمت خود جذب کنند غافل از اینکه تبدیل به هیولایی می شود که دیگر توانایی کنترل وی را نخواهند داشت و خود آنها را می بلعد. موسولینی و هیتلر هم از خلال انتخابات به قدرت رسیدند اما دیدیم که چه بلایی بر سر دنیا آوردند. به قدرت رسیدن ترامپ با چیزی که آمریکا آن را دموکراسی خود می نامد، کاملا در مغایرت است. بهتر است که آمریکا اول مانع از تبدیل شدن خود به یک قدرت مخرب جهانی شود و بعد بیاید و رهبران وطن پرست چین را «مستبد» بنامد.


سی ان ان در مطلب خود به قلم «کریستی لو استوت» به تاریخ 17 مارس آورد: «جالب است. ترامپ با ما چه کرده که از یک طرف رهبران کمونیست چین او را مایه شرم می بینند و دموکراسی ما را به خاطر عمل او به سخره می گیرند و از طرفی دیگر رهبران قیام میدان «تیان آن من» (1989) به خاطر دفاعش از سرکوب آنها در آن سال، وی را یک طرفدار کمونیست می دانند. ترامپ در مناظره هفته گذشته خود در میامی، معترضین میدان تیان آن من را شورشی خوانده بود».

 

توهین ترامپ  ، توهین ترامپ

ماجرای توهین ترامپ و عکس العمل چینی ها

 سی ان ان در ادامه نوشت: «رهبران قیام تیان آن من همچون «وانگ دان» و «ووئر کایژی»، نهایت ابراز تاسف خود را از اظهارات ترامپ بیان کرده اند. دان، اظهارات وی را مایه تاسف خوانده است و کایژی نیز در فیسبوک خود ترامپ را ضد چیزی خواند که آمریکا به عنوان ارزش آمریکایی می شناسد و بر اساس آن داعیه دفاع از مظلومین سرکوب ها را دارد. اما تندترین انتقاد از سوی «وانگ لیمینگ» کاریکارتوریست چینی در تبعید، شامل حال ترامپ شده است. این کاریکاتوریست که در ژاپن زندگی می کند، در صفحه توئیتر خود کاریکاتوری از ترامپ قرار داده که او فرمانده ای بر صدر تانک نشان می دهد که فرمان گلوله باران معترضین را صادر می کند. با این حال، «لی که چیانگ» نخست وزیر چین اعلام کرده که هر شخصی که رییس جمهور آمریکا شود، همواره روابط دو کشور از قوت برخوردار خواهد بود».

واشنگتن پست در مطلب 10 سپتامبر 2015 خود به قلم فیلیپ بامپ آورد: «انتقاد و توهین به چین، برای ترامپ دو چیز دارد: اول اینکه، چین موضوع خوبی برای تبلیغات ترامپ است و می تواند سخنرانی ها بسیاری را به آن اختصاص دهد. دوم اینکه، محکوم کردن چین مثل محکوک کردن دیگران، برای ترامپ یک بازی است که حاصل دو سر برد برای او دارد. بطور نمونه، وی بارها در سخنرانی هایش خود را صاحب خانه چین معرفی کرده چرا که بانک چین که بزرگترین بانک جهان است چندین دفتر در برج وی در نیویورک دارد».

توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر

 
منبع : شرق /ن  
 
 
 
 
توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر | عکس های داغ ...
kosmodisk.ir/توهین-ترامپ-چینی-ها-را-خشمگین-کرد-تصاو/
۱۰ ساعت پیش - دانلد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا مدام با صحبتهایش و توهینات پی در پی خشم بسیاری را برانگیخت .توهین ترامپ این بار صدای چینی ها را دراورد.
نمناک
namnak.com/
توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر دانلد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا مدام با صحبتهایش و توهینات پی در پی خشم بسیاری را برانگیخت .توهین ترامپ ...
جوونی | جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
www.javuni.ir/
توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر از هفت شین تا هفت سین نوروز روز ظهور امام زمان (عج) است تغییر ساعت رسمی کشور سال 95 ترشی و شور برای بدن ...
قرارداد داوید آلابا با بایرن تمدید می‌شود - جوونی
javuni.ir/news/55516
۵ روز پیش - ... این فصل قرارداد چند بازیکن مهم خود منجمله جروم بوآتنگ، توماس مولر و ژابی آلونسو را تمدید کرد. ... توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر.
اقدام توهین آمیز ترامپ صدای اعتراض چینی ها را هم درآورد+فیلم ...
tnews.ir/videos/6ea059601553.html
۱۴ ساعت پیش - اقدام توهین آمیز ترامپ صدای اعتراض چینی ها را هم درآورد+فیلم ... داشته اما دولت چین اعلام کرد که این مواضع ترامپ بر روابط این کشور با آمریکا تاثیر ...
تیم ملی بانوان به نخستین برد خود دست یافت/ پیروزی ایران ...
timnews.in/news/68533
تیم والیبال نشسته بانوان ایران نیز با تیم های چین، اوکراین، آمریکا، برزیل، روآندا و کانادا به عنوان تیم های دارای ... توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر.
پخش قسمت سوم سری جدید خندوانه همراه با سانسور
timnews.in/news/68540
۴ دقیقه پیش - سلفی های جدید از لیلا بلوکات به همراه بازیگران مشهور+تصاویر · آیا سونی در پی ... جدیدترین اخبار. توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر.
اقدام توهین آمیز ترامپ صدای اعتراض چینی-بی باک نیوز|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=اقدام-توهین-آمیز-ترامپ-صدای...چینی...
۵۵ دقیقه پیش - اقدام توهین آمیز ترامپ صدای اعتراض چینی-بی باک نیوز|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... چالش تلگرامی چهار هفته مهربانی برای کمک به خیریه ها · خرید جم ارزان کلش اف کلنز و کلش ... فیلم/ کودکی که همه را شگفت‌زده کرد.
کمک آمریکا به ایران برای پرتاب موشک بالستیک/ تأسف آور ...
www.ghatreh.com/.../کمک-آمریکا-ایران-برای-پرتاب-موشک-بالستیک-...
۶ ساعت پیش - کره شمالی موشک بالستیک به سوی دریا شلیک کرد · ادامه تنش در شبه جزیره کره | کره .... اقدام توهین آمیز ترامپ صدای اعتراض چینی ها را هم درآورد ...
ترامپ هم حزبی هایش را نیز عصبانی کرد - باشگاه خبرنگاران ...
www.yjc.ir/fa/news/5420407/ترامپ-هم-حزبی-هایش-را-نیز-عصبانی-کرد
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی عصر دیروز راهکاری جدید ارائه کرد و خواستار بسته شدن مرزهای آمریکا به روی مسلمانان شد. اما مسئله ... کلینتون نامزد دمکرات ها اظهارات ترامپ را سرمنشاء تفرقه دانست. ... دیلی میرر: پشت‌صحنه مشمئز‌کننده نمایش خیمه‌شب‌بازی جدید داعش + تصاویر ... کلینتون رقابت نامزدهای جمهوری‌خواه را به جشنواره توهین تشبیه کرد.
جستجوهای مربوط به توهین ترامپ چینی ها را خشمگین کرد + تصاویر
فال الامتو
نمناک دات کام
نمناک قیمت خودرو
ملکه زیبایی ایران
فال بیتوته
پارسناز
ملکه زیبایی 2015
سایت ساتین

رقص اجباری مسلمانان‌ توسط‌ دولت‌ چین! + عکس - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../396628-رقص-اجباری-مسلمانان-توسط-دولت-چین-ع...
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رقص اجباری مسلمانان‌ توسط‌ دولت‌ چین, حکومت کمونیستی چین در اقدامی ... و توهین آمیز مسلمانان ایالت زین‌جیانگ را مجبور به رقص در خیابان ها کرد و ...
الف - جنجال جديد ترامپ؛ چين بر امريكا حكومت مي‌كند
alef.ir/vdcaaanu649nai1.k5k4.html?288681
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مگين كلي، مجري فاكس نيوز به اين نكته اشاره كرد كه ترامپ زنان را «خوك‌هاي چاق، سگ، آدم‌هاي كثيف و ... طرفداران ترامپ احتمالا بيشتر شامل كساني مي‌شوند كه عضو گروه «همه الا دموكرات ها» هستند. ... ترامپ به شيوه‌اي سخن مي‌گويد كه همه احساس مي‌كنند او به آنها توهين مي‌كند. .... ۴. آموزش های عجیب به کادر پرواز در چین /تصاویر ...
نگاهی به سخنان جنجال برانگیز دونالد ترامپ در موضوعات ...
persian.euronews.com › اخبار › اخبار
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترامپ تا کنون با سخنانش به طیف گسترده ای از جمعیت آمریکا توهین کرده است. ... اگر هیلاری کلینتون نتواند شوهرش را راضی کند، چگونه باید باور کرد که او می تواند ... مفهوم گرم شدن کره زمین توسط چینی ها خلق شد تا کارخانه های ایالات متحده .... 1نازک افشار در فرودگاه تهران بازداشت شد · 2تصاویر شهر الشدادی سوریه ...
خشم میلیاردر سعودی از عکس "جعلی" ترامپ
www.farhangnegar.ir/news/23619
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... جدا‌سازی دو‌قلوهای چینی + تصاویر · توهین وزیر دادگستری مصر به پیامبر اکرم ... در همین حال، برخی سایت های آمریکایی نیز ترامپ را به جعل کردن عکس ها و طرح ... به این خبرنگار حمله کردند و خود ترامپ نیز او را جانبدار و خشمگین دانست و متهم به ... ۱) نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
پدیده ای به نام دونالد ترامپ - انسان شناسی و فرهنگ ...
anthropology.ir/article/30857
دونالد ترامپ اما وضعیت بسیار تیره تری را به تصویر کشیده است. ... سخنرانی های ترامپ همواره همراه است با توهین، افترا و تکبر. ... گروهی هم ترامپ را مقایسه کردند با هرمن کین، صاحب مجموعه رستوران های پیتزا .... رای دهندگان خشمگین، خیلی توجهی به جزئیات ندارند، آن ها تنها به دنبال نامزدی هستند که به اندازه ی خودشان خشمگین باشد.
صراط نیوز | Seratnews.ir | سیاست
www.seratnews.ir/fa/politic
... یک غیرلجباز می خواهد. نماینده مردم سمنان در گفتگو با صراط تاکید کرد: .... بعضی لب باز می‌کنند بقیه می‌ترسند که نکند می‌خواهد توهین کند/ برخی روزنامه‌ها فحش‌نامه اند. روحانی: ... تصاویر/ ورود روحانی به یزد ... انتقاد چین از آزمایش موشکی کره شمالی ...
حمایت تمام‌قد رشیدپور از فیتیله‌ای ها+ عکس - شفاف
shafaf.ir/fa/news/358737
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یقین دارم که آذری ها به هنر بخشش و بزرگواری آراسته اند و پوزش رسمی ..... حالا چرا جریانی در داخل مملکت این حرکت زشتو برا خودشون پیشه کردند جای .... فارس بود مثلا مغز متفکرشون بود به نظرم اون فیلم توهین آمیزتر بود . ... چالش ترامپ برای جمهوری خواهان آمریکا ... جولان چینی ها و ترک ها در بازار شب عید پوشاک (۵ نظر) ...
پیروزی‌ کلینتون و ترامپ در فلوریدا؛ روبیو کنار کشید
fararu.com/.../پیروزی‌-کلینتون-و-ترامپ-در-فلوریدا‌-روبیو-کنار-کش...
۳ روز پیش - ترامپ علیرغم پیروزی در فلوریدا، در ایالت بزرگ اوهایو از رقیب خود جان ... در ایالت خود، فلوریدا، تصمیم به ترک رقابت ها برای کسب نامزدی حزب گرفت. ... در میانه یک "توفان سیاسی" است و رای دهندگان خشمگین و کلافه هستند. ... کلینتون روز سه شنبه در کارولینای شمالی از مبارزات انتخاباتی خود و سندرز تمجید کرد و ...
ترامپ عربستان را متهم کرد - فان سیتی
f30t.ir/search/?...ترامپ...کرد+++++++++++++++++++++++++
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در همین حال، برخی سایت های آمریکایی نیز ترامپ را به جعل کردن عکس ها و طرح اتهامات علیه بن ... + تصاویر توهین جنسی و رکیک ترامپ به هیلاری کلینتون! ... دونالد ترامپ با اشاره به پیشرفت چین در عرصه های مختلف گفت از دولتمردان ...
اوج جاهلیت تکفیری ها/زنان و زیر ۱۸ سال نبینند - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/.../اوج-جاهلیت-تکفیری-هازنان-و-زیر-۱۸-سال-نبینند
۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پلیس مصر اعلام کرد تکفیری ها چندین تن از اهالی روستایی در استان جیزه،‌ ... هنگامی که این افراد از خارج شدن از خانه خودداری کردند، جمعیت خشمگین به آنها .... وقتی این تصاویر رو دیدم از شدت خشم و ناراحتی دندان هام بهم چسبیده؛ خیلی ...... عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد. .... پیروزی کلینتون و شکست ترامپ در اوهایو.

پدیده ای به نام دونالد ترامپ - انسان شناسی و فرهنگ ...
anthropology.ir/article/30857
دونالد ترامپ اما وضعیت بسیار تیره تری را به تصویر کشیده است. ... سخنرانی های ترامپ همواره همراه است با توهین، افترا و تکبر. ... گروهی هم ترامپ را مقایسه کردند با هرمن کین، صاحب مجموعه رستوران های پیتزا .... رای دهندگان خشمگین، خیلی توجهی به جزئیات ندارند، آن ها تنها به دنبال نامزدی هستند که به اندازه ی خودشان خشمگین باشد.
حمایت تمام‌قد رشیدپور از فیتیله‌ای ها+ عکس - شفاف
shafaf.ir/fa/news/358737
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یقین دارم که آذری ها به هنر بخشش و بزرگواری آراسته اند و پوزش رسمی ..... حالا چرا جریانی در داخل مملکت این حرکت زشتو برا خودشون پیشه کردند جای .... فارس بود مثلا مغز متفکرشون بود به نظرم اون فیلم توهین آمیزتر بود . ... چالش ترامپ برای جمهوری خواهان آمریکا ... جولان چینی ها و ترک ها در بازار شب عید پوشاک (۵ نظر) ...
پیروزی‌ کلینتون و ترامپ در فلوریدا؛ روبیو کنار کشید
fararu.com/.../پیروزی‌-کلینتون-و-ترامپ-در-فلوریدا‌-روبیو-کنار-کش...
۳ روز پیش - ترامپ علیرغم پیروزی در فلوریدا، در ایالت بزرگ اوهایو از رقیب خود جان ... در ایالت خود، فلوریدا، تصمیم به ترک رقابت ها برای کسب نامزدی حزب گرفت. ... در میانه یک "توفان سیاسی" است و رای دهندگان خشمگین و کلافه هستند. ... کلینتون روز سه شنبه در کارولینای شمالی از مبارزات انتخاباتی خود و سندرز تمجید کرد و ...
اوج جاهلیت تکفیری ها/زنان و زیر ۱۸ سال نبینند - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/.../اوج-جاهلیت-تکفیری-هازنان-و-زیر-۱۸-سال-نبینند
۳ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پلیس مصر اعلام کرد تکفیری ها چندین تن از اهالی روستایی در استان جیزه،‌ ... هنگامی که این افراد از خارج شدن از خانه خودداری کردند، جمعیت خشمگین به آنها .... وقتی این تصاویر رو دیدم از شدت خشم و ناراحتی دندان هام بهم چسبیده؛ خیلی ...... عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد. .... پیروزی کلینتون و شکست ترامپ در اوهایو.
توهین جنسی ترامپ به هیلاری کلینتون - تدبیر و امید
tadbirvaomid.ir/fa/news/.../توهین-جنسی-ترامپ-به-هیلاری-کلینتون
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در سخنرانی خود در میان طرفدارانش در ایالت ... تیم کلینتون این اظهارات ترامپ را محکوم کردند. ... چگونه با آدم خشمگین و عصبانی زندگی کنیم؟ .... قیمت انواع خودروهای چینی+جدول ... گزیده ها. نقش آفرینی بنیامین و همسرش در یک فیلم+عکس.
خداحافظی کمدین خندوانه از اینستاگرام بخاطر توهین ها!+تصاویر
www.niksalehi.com/fun/page/022985.php
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سجاد افشاریان در واکنش به کامنت ها با انتشار یادداشتی از اینستاگرام خداحافظی کرد. سجاد افشاریان پس از پخش رقابتش با مهران غفوریان در خندوانه ...
جام نیوز :: JamNews - توهین ترامپ به ایران/ ناراحتی شدید ...
www.jamnews.ir/detail/News/642818
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحریم یک شرکت چینی به دلیل دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران ... توهین ترامپ به ایران/ ناراحتی شدید نامزد تندرو از خرید ایرباس/ ایران ... نامزد تندرو و جنجالی جمهوری‌خواهان در جدیدترین سخنانش به ایران توهین کرد. ... شدند و در بین دموکرات ها، سناتور برنی سندرز در دو ایالت و هیلاری کلینتون، در یک ایالت پیروز شد.
حمله به ترامپ با گوجه فرنگی!+عکس - عصر امید - خبر
asreomid.ir/حمله-به-ترامپ-با-گوجه-فرنگیعکس/
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - “اندرو آلمائو” با حضور مقابل کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، با پرتاب گوجه فرنگی به نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در آیووا حمله کرد. ... برچسب ها: امریکا, ترامپ, جمهوری خواه, خبر, عصرامید ... کناره گیری علی کفاشیان از انتخابات فدراسیون فوتبال · » پدر خشمگین خانواده اش را ۵ ساعت شکنجه کرد/ مرگ پسر ۱۲ ساله!
ترامپ پارلمان اندونزی را عصبانی کرد | جستجو | - - دانلود
ag1.ir/archive/ترامپ+پارلمان+اندونزی+را+عصبانی+کرد.html
پارلمان مصر با استعفای یکی از نمایندگان سرشناس موافقت کرد ... دونالد ترامپ، سرمایه داری که مانکن ها را به همسری برمی گزیند+تصاویر ... شغل ترامپ، تلاشهای او در زمینه برندسازی، زندگی شخصی، ثروت و ادبیات صریح، تهاجمی و توهین آمیزش، و� .... به گزارش آنا به نقل از خبرگزاری رسمی چین (شینهوا)، در جریان مناظره پنجشنبه شب ...
واکنش رویسای جمهوری به توهین اذری ها - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=واکنش+رویسای+جمهوری+به+توهین+اذری+ها
وی همچنین تاکید کرد: نمی‌خواهم بیش از این روابط با روسیه متضرر شود. منبع: فارس. واکنش تند ... گفته می شود ریاست جمهوري ترکیه از این عکس ها خشمگین شده است. حالا دادگاه در ... اظهارات توهین آمیز ترامپ: ایرانی ها تروریست هایی هستند که پولدار شده اند ... وی ادامه داد: صالح چرا باید به خود اجازه بدهد به علی چینی توهين کند؟میثم مجیدی ... 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 252
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 679
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,989
  • بازدید ماه : 1,989
  • بازدید سال : 132,104
  • بازدید کلی : 8,099,539