loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 379 نظرات (0)

در طی روزهای اخیر نظرسنجی مبنی بر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 برگزار شد که بر اساس آن بازیکنان منتخب هر پست در تیم منتخب سال 94 قرار گرفتند

تیم منتخب فوتبال ایران در سال 94


تیم منتخب فوتبال ایران در سال 94

در طی روزهای اخیر نظرسنجی مبنی بر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 برگزار شد که بر اساس آن تیم منتخب سال تشکیل شد.

اکنون تیم منتخب سال را از بین بازیکنانی که بیشترین رای را آورده اند انتخاب کردیم که به نظر مخاطبان عزیز خواهد رسید.

 
11 مرد اصلی فوتبال ایران که نامزدهای آن توسط کارشناسان این رسانه انتخاب شده و سپس به داوری مخاطبان عزیز رسیده بود، اکنون اعلام می شود اما پیش از آن ذکر یکی دو نکته ضروری است.

توضیح اول: به غیر از یک بازیکن(جلال حسینی)، باقی بازیکنان از بین تیم های پرسپولیس و استقلال انتخاب شدند و این به دلیل رای بالایی بود که آنها به دست آوردند. 

توضیح دوم: به دلیل نوع بازیکنانی که انتخاب شدند ما از ترکیب 2 – 4 – 4 استفاده کردیم.

توضیح سوم: همانطور که پیش از این نیز عنوان شده بود، این تیم از بین بازیکنانی که در لیگ ایران به میدان می روند انتخاب شده است.

توضیح چهارم: نتایج کامل رای گیری در قسمت نظرسنجی وجود دارد و مخاطبان می توانند با مطالعه آن به نتایج کامل پی ببرند. 

تیم منتخب سال 1394 فوتبال ایران:

دروازه بان: مهدی رحمتی 
نامزدها: محمدرضا اخباری، علی رضا بیرانوند، فرناندو ده خسوس، رشید مظاهری و سیدمهدی رحمتی

سیدمهدی رحمتی: دروازه بان اصلی استقلالی ها توانست بیشترین درصد آرا را به خود اختصاص بدهد، رحمتی که در لیگ پانزدهم توانست بیشترین اثرگذاری را در بین آبی پوشان داشته باشد با بازگشت سه باره خود به جمع استقلالی ها نشان داد هنوز در بهترین فرم خود قرار دارد و بسیاری از هواداران او بزرگترین اشتباه کارلوس کی روش را در عدم دعوت از او در تیم ملی عنوان کرده اند. رحمتی برای رسیدن به این عنوان رقبای سرسختی داشت، دروازه بانانی که هر کدام از آنها می توانند باعث خوشبختی تیمی در لیگ برتر شوند. 

مهدی رحمتی  ، تیم منتخب ایران ، تیم منتخب فوتبال سال 94

رحمتی توانست از بین 638939 رای ماخوذه، 41 درصد آرا را به خود اختصاص دهد، پس از وی علی رضا بیرانوند با کسب 20 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت.

مدافعان وسط: حنیف عمران زاده، سیدجلال حسینی

نامزدها: محمدحسین کنعانی زادگان، محمد طیبی، هادی محمدی، حنیف عمران زاده و سیدجلال حسینی

حنیف عمران زاده: مدافع آبی ها توانست در میان کلیه مدافعان حاضر در لیست بیشترین رای را به خود اختصاص دهد، حنیف در لیگ پانزدهم توانست نشان دهد در اوج دوران حرفه ای خود به سر می برد و با پختگی لازم به صدرنشینی تیمش کمک های زیادی کرد. او یکی از بازیکنانی است که با توجه به دوران طولانی حضور خود در تیم استقلال نوسانی نداشته و کماکان بازی همیشگی خود را به نمایش می گذارد.


حنیف عمران زاده ، تیم منتخب فوتبال سال 94 ، ستاره های فوتبال در سال 94

سیدجلال حسینی: مدافع سابق پرسپولیسی ها که این روزها در نفت تهران توپ می زند با عملکرد موفق خود نشان داده است که کماکان قصد دوری از تیم ملی را ندارد و همچنان می خواهد یکی از مردان مورد نظر کی روش باشد. سیدجلال که سال پیش در قطر حضور داشت پس از بازگشت به ایران به جمع شاگردان منصوریان اضافه شد و در بازی هایی که برای این تیم به میدان رفت توانست ستون محکمی در خط دفاعی نفت به شمار رود. 

سید جلال حسینی ، ستاره های فوتبال در سال 94 ، تیم منتخب سال فوتبال

از میان 744297 رای ماخوذه، عمران زاده توانست 28 درصد و حسینی نیز 9 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. هادی محمدی با 4.28 درصد آرا نزدیکترین گزینه به این بازیکنان بود. 

مدافع چپ : محمد انصاری
نامزدها: میلاد محمدی، سعید آقایی و محمد انصاری
مدافع جدید پرسپولیسی ها در ابتدای لیگ پانزدهم به این تیم پیوست را می توان یکی از پدیده های بی چون و چرای لیگ پانزدهم دانست، انصاری که پس از گذشت چند بازی توانست اعتماد برانکو را جلب کند و تبدیل به یکی از مدافعان اصلی سرخ پوشان شود، انصاری که به خوش اخلاقی نیز در هم بازیانش معروف است آنقدر خوب بازی کرد که کی روش را نیز مجبور به دعوت از خود کرد(هرچند او از بین بازیکنان نهایی تیم ملی خط خورد).

محمدانصاری ، تیم منتخب سال فوتبال ، تیم منتخب

از میان 744297 رای مربوط به مدافعان، انصاری توانست 16 درصد آرا را به خود اختصاص داد و پس از وی در این پست سعید آقایی با کسب 8 درصد توانست به عنوان دوم برسد.

مدافع راست: رامین رضاییان
نامزدها: وریا غفوری و رامین رضاییان
مدافع راست پرسپولیسی ها که پس از مطرح شدن در تیم های صبا و راه آهن توانست به جمع سرخ پوشان پایتخت راه پیدا کند، وی که یکی از بازیکنان مورد اعتماد سرمربی تیم ملی محسوب می شود در بازی های لیگ پانزدهم به عنوان یک مدافع توانسته در گلزنی نیز برای تیمش موثر باشد. مدافع سرعتی پرسپولیسی ها که قابلیت بازی در پست بال راست را نیز دارد در ادامه همین روند می تواند در تیم ملی نیز جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند. 

رامین رضائیان ، تیم منتخب ، تیم منتخب ایران

وی توانسته است در این رای گیری 27 درصد آرا را برای خود کند و در مجموع بعد از حنیف عمران زاده بیشترین درصد را به خود اختصاص دهد. 

هافبک وسط: امید ابراهیمی
نامزدها(تمامی هافبک ها): روزبه چشمی، ماتیاس چاگو، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سروش رفیعی، رحیم زهیوی، جلال علی محمدی، داریوش شجاعیان، علی کریمی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید ابراهیمی و محسن مسلمان

امید ابراهیمی: ستون اصلی استقلالی ها در میانه میدان در این فصل توانسته خود را به عنوان یکی از اصلی ترین مهره های مظلومی مطرح کند، ابراهیمی به مانند سال های گذشته که در جمع آبی پوشان و سپاهانی ها حضور داشت بازی بی نقصی را از خود به نمایش گذاشت. او از بین 573678 رای، توانسته با کسب 37 درصد آرا بیشترین رای را در بین هافبک ها به دست آورده است.

امید ابراهیمی ، تیم منتخب ، تیم منتخب ایران


هافبک وسط: کمال کامیابی نیا
هافبک دفاعی پرسپولیسی که در لیگ پانزدهم از جمع نفتی ها به پرسپولیس پیوست پس از چند بازی توانست خود را در دل هواداران این تیم جاکند، کامیابی نیا که بازیکن محکم و جنگنده ای به محسوب می شود به خوبی خود را در نقاطی که لازم است قرار می دهد و با نوع بازی خود کاربوس کی روش را نیز مجبور به دعوت از خود کرد و به سرعت در ترکیب ثابت تیم ملی نیز به میدان رفت. او توانست 29 درصد آرا را به خود اختصاص دهد. 


کمال کامیابی نیا ، تیم منتخب ، تیم منتخب ایران

هافبک چپ: احمد نوراللهی
هافبک پرسپولیسی ها که پیش از این در پست هافبک دفاعی به میدان می رفت در سیستم مورد نظر برانکو در پست چپ هافبک ها به می دان می رود و نکته جالب اینکه وی در این پست نیز به خوبی توانسته خود را جا بیندازد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم نام بگیرد. نوراللهی توانسته 12.95 درصد از آرا را به خود اختصاص دهد.


احمد نوراللهی ، تیم منتخب ، تیم منتخب ایران

هافبک راست: محسن مسلمان
بازیکن میانی سرخ پوشان پایتخت که در بازی های این تیم در پست های مختلف میانی به بازی گرفته شده است توانسته در بازی های لیگ پانزدهم احیا شود و به نوعی به بازی بپردازد که خیلی ها دعوت به تیم ملی را حق او بدانند. از خصوصیات مسلمان اینکه وی در هربازی نسبت به دیدار گذشته موفق تر ظاهر شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد. هافبک پرسپولیسی ها توانسته 10 درصد آرا را به خود اختصاص دهد. 


محسن مسلمان ، تیم منتخب ، تیم منتخب ایران

مهاجمان: مهدی طارمی و سجاد شهباززاده
نامزدها: وحید امیری، محمد ابراهیمی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا، مرتضی تبریزی، مهدی شریفی، سجاد شهباززاده ومهدی طارمی

مهدی طارمی: مهاجم پرسپولیسی ها که خیلی از کارشناسان وی را به عنوان بهترین بازیکن لیگ پانزدهم می دانند توانسته در بین تمامی بازیکن حاضر در رای گیری با 51 درصد آرا بیشتر رای را به دست بیاورد، طارمی در حال حاضر در صدر گلزنان لیگ برترقرار دارد و با گل های خود در بازی های این فصل پرسپولیسی ها توانسته است امتیازات زیادی را به این تیم به دست بیاورد. او در حضور بازیکنان مطرحی همچون انصاریفرد، قوچان نژاد و آزمون از مهمترین مهره های مورد نظر کارلوس کی روش در نوک خط حمله تیم ملی محسوب می شود. 

مهدی طارمی ، تیم منتخب ، تیم منتخب ایران

سجاد شهباززاده: مهاجم استقلالی ها نیز نفر دوم این پست محسوب می شود، بازیکنی که در لیک پانزدهم و در ترکیب آبی ها توانسته هم در گلزنی و هم در ارسال پاس گل موفق باشد، نکته جالب در این رای گیری این که شهباززاده با 45 درصدی که از آرا به خود اختصاص داد بعد از طارمی بیشترین رای را به خود اختصاص دهد.

سجادشهباززاده ، تیم منتخب ، تیم منتخب ایران

 

تیم منتخب فوتبال ایران در سال 94

 
منبع : ورزش 3/م.ن  
 
 
 
 
 
 
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 :: ورزش 3
www.varzesh3.com/news/.../تیم-منتخب-سال-فوتبال-ایران-در-سال-94
۲ روز پیش - طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 را به برعهده مخاطبان 'ورزش سه' گذاشته بودیم و اکنون تیم منتخب سال را از بین بازیکنانی که ...
تصاویر برای تیم منتخب فوتبال در سال 94گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای تیم منتخب فوتبال در سال 94
نتیجه تصویری برای تیم منتخب فوتبال در سال 94
نتیجه تصویری برای تیم منتخب فوتبال در سال 94
نتیجه تصویری برای تیم منتخب فوتبال در سال 94
تصاویر بیشتر برای تیم منتخب فوتبال در سال 94
تيم منتخب فوتبال ايران در سال ٩٤ | طرفداری
www.tarafdari.com/خبر/456540/تيم-منتخب-فوتبال-ايران-در-سال-٩٤
۳ روز پیش - به همین مناسبت در این مطلب با معرفی برترین های فوتبال ایران در سالی که گذشت، ضمن تقدیر از این بازیکنان، تیم منتخب سال 94 را انتخاب کرده ...
الف - تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94
alef.ir/vdcd9z0ssyt0oz6.2a2y.html?340063
۱ روز پیش - 11 مرد اصلی فوتبال ایران که نامزدهای آن توسط کارشناسان ورزش سه انتخاب شده و سپس به داوری مخاطبان ...
تیم منتخب جهان از نگاه فرانس فوتبال در سال 2015 - ایلنا
www.ilna.ir/.../334248-تیم-منتخب-جهان-از-نگاه-فرانس-فوتبال-در-سال
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سه نامزد نهایی کسب توپ طلای سال 2015 یعنی لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار هم سه بازیکنی هستند که خط حمله تیم منتخب فرانس فوتبال را ...
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 - سلام دلفان
salamdelfan.ir › خبر
۶ ساعت پیش - به گزارش سلام دلفان، طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال ۹۴ را به برعهده مخاطبان “ورزش سه” گذاشته بودیم و اکنون تیم منتخب سال را از بین ...
تیم منتخب فوتبال جهان در تمامی ادوار - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › ورزشی
۱۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش تسنیم، مجله ورلد ساکر، تیم منتخب فوتبال جهان در تمامی ادوار را ... 1994 و 2002 با برزیل به قهرمانی جام‌جهانی رسید و در سال 2007 با میلان ...
به انتخاب مخاطبان - ورزش سه - - تیم منتخب سال فوتبال ایران ...
www.qumpress.ir/.../انتخاب-مخاطبان-ورزش-منتخب-فوتبال-ایران.html
۲ روز پیش - به انتخاب مخاطبان - ورزش سه - - تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 - کد خبر: 1312276/24 زمان: 22:05 1395/01/01 ?
تيم منتخب فوتبال - کانون فرهنگی آموزش
www.kanoon.ir/main/تيم%20منتخب%20فوتبال
... نفرات برتر کانون از سال 80 تا 94 · نوروز 95 ... X. ورزش. معرفی40 نامزد تیم منتخب فوتبال اروپا در سال 2014 از سوی یوفا · تيم فوتبال منتخب سال 2013 اعلام شد.
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 | جستجو | آرشیو ...
www.wikifeed.ir/list/تیم+منتخب+سال+فوتبال+ایران+در+سال+94.html
به گزارش جهان به نقل از فارس، تيم فوتبال منتخب پیشکسوتان و رسانه ورزش از ساعت 12 و 30 دقیقه در چارچوب دیداری به مناسبت یادبود همایون بهزادی و رضا احدی به ...

تیم منتخب سال 2015 از دید فرانس فوتبال - فردا
www.fardanews.com/fa/.../تیم-منتخب-سال-2015-از-دید-فرانس-فوتبال
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نشریه معتبر فرانس فوتبال که هر ساله در کنار فیفا بهترین بازیکن جهان را معرفی می‌کند، طبق هر سال تیم منتخب سال را در ... ایسنا: مجله فرانس فوتبال تیم منتخب سال 2015 را انتخاب کرد. .... در آخرین برنامه 90 در سال 94 چه گذشت؟
تیم منتخب هفته 23 لیگ برتر و آمار و ارقام لیگ در سال 94
90tv.ir/.../تیم-منتخب-هفته-23-لیگ-برتر-و-آمار-و-ارقام-لیگ-در-سال-9...
تیم منتخب هفته ۲۳ لیگ برتر و آمار و ارقام لیگ در سال ۹۴ (نود ۲۴ اسفند). ۳۷۹۴ .... اسفند) ۱۷ ساعت پیش. حرکات تکنیکی برتر فوتبال ایران در سال 94 (نود 28 اسفند) ...
هیات فوتبال استان گیلان - اسامي تيم منتخب زير 12 سال ...
footballguilan.com/.../اسامي-تيم-منتخب-زير-12-سال-استان-گيلان-در-س...
به گزارش روابط روابط عمومي هيات فوتبال استان گيلان، اسامي تيم منتخب زير 12 سال استان گيلان در سال 94 كه ميبايست در تمرين روز يكشنبه مورخ 94/7/19 راس ...
تیم منتخب سال 2014 فیفا +عکس - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../تیم-منتخب-سال-2014-فیفا-عکس
۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در مراسم انتخاب برترین های فیفا در سال 2014 تیم منتخب سال معرفی شد. ... گزارش کامل و لحظه به لحظه مراسم برترین های سال 2014 فوتبال دنیا. تیم منتخب سال 2014 ... 30 اتفاق مهم سیاسی، اجتماعی و ورزشی سال 94 به روایت تصاویر.
تیم ملی نونهالان - فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
www.ffiri.ir/national...team/تیم-ملی.../NationalTeamToddlers/view.aspx
آخرین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی نونهالان در سال 94 امروز به پایان می رسد. ... 26 اسفند 1394. شرایط رده های سنی تیم های پایه فوتبال آقایان در فصل 96-95.
به انتخاب مخاطبان "ورزش سه"/ تیم منتخب سال فوتبال ایران در ...
dailykhabariran.ir/news/28526
۲ روز پیش - طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 را به برعهده مخاطبان "ورزش سه" گذاشته بودیم و اکنون تیم منتخب سال را از بین بازیکنانی که ...
بسته ویدیویی 22 دی 94 تماشاگر:در فوتبال انگلستان ...
www.tamashagar.com/.../بسته-ویدیویی-22-دی-94-تماشاگر-در-فوتبال...
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسته ویدیویی 22 دی 94 تماشاگر:در فوتبال انگلستان بازیکنان را مثل لیمو می‌چلانند!! /معرفی تیم منتخب سال ۲۰۱۵. تماشاگر:همه آنچه در مراسم شب ...
تیم ملی فوتبال امید ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/تیم_ملی_فوتبال_امید_ایران
تیم فوتبال امید ایران، نام تیم منتخب المپیک ایران است. ... خارجی و مربیان شایسته انتخاب شوند با این تفاوت که بازیکنان بایستی از محدوده سنی زیر ۲۳ سال باشند.
حضور تيم منتخب رده سني 12 سال استان در فستيوال مدارس ...
www.azfc.ir/committees-news/youth-committee/3765-javanan1-91702
حضور تيم منتخب رده سني 12 سال استان در فستيوال مدارس فوتبال كشور. ... مدارس فوتبال سال 94 · برنامه زمانبندی فستیوال مدارس فوتبال استان آذربایجان شرقی ...
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 | News File
newsfile.ir/news/تیم+منتخب+سال+فوتبال+ایران+در+سال+94
تسنیم - 16 ساعت پیش; به انتخاب مخاطبان "ورزش سه" تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 را به برعهده مخاطبان ...

تیم منتخب سال 2015 از دید فرانس فوتبال/ نیمار، رونالدو و ...
www.entekhab.ir/.../تیم-منتخب-سال-2015-از-دید-فرانس-فوتبال-نیمار...
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجله فرانس فوتبال تیم منتخب سال 2015 را انتخاب کرد. به گزارش ایسنا و ... تصاویر : اشک‌ها و لبخندها در چهار شنبه سوری 94 (۱۰ نظر) · چرا ظريف از ...
تيم منتخب فوتبال اروپا در سال 2014 - نود
navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=112678
۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - يوفا اسامي 40 نامزد تيم منتخب فوتبال اروپا در سال 2014 را اعلام کرد. يوفا اسامي 40 نامزد تيم منتخب ... قرار است يوفا تيم منتخب سال 2014 را با راي کاربران خود انتخاب کند. دروازه‌بان‌ها: .... رتبه سوم پرسپوليس در پايان سال 94. ادامه .
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/3890564
طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 را به برعهده مخاطبان ورزش سه گذاشته بودیم و اکنون تیم منتخب سال را از بین بازیکنانی که بیشترین رای را آورده اند ...
آنا | فهرست اولیه تیم منتخب سال فوتبال جهان اعلام شد؛ رقابت ...
www.ana.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فهرست اولیه تیم منتخب سال فوتبال جهان اعلام شد؛ رقابت 55 بازیکن برای قرار ... فیفپرو، تیم منتخب 11 بازیکن برتر دنیا در سال 2015 را در روز 11 ژانویه در مراسم .... شکست تلخ فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین بازی سال 94 ...
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=تیم+منتخب+سال+فوتبال+ایران+در+سال+94
تيم ملی فوتبال امید ايران در یک دیدار دوستانه فردا به مصاف تيم فوتبال منتخب آنتالیای ترکیه می‌رود. به گزارش ایسنا، شاگردان محمد خاکپور که اردوی چند روزه‌ای را در ...
خبرگزاری دی اسپورت | www.dsport.ir | تنها مرجع اخبار لیگ 1 ...
www.dsport.ir/
دی اسپورت: من سال قبل در کرمان آنقدر خوبی دیدم که همیشه ارتباطم را با مردم کرمان .... گفتگوی نوروزی دی اسپورت با کاپیتان تیم فوتبال گل گهر سیرجان ... رهپویان رضوانشهر بهترین تیم گیلانی سال 94 ... تیم منتخب هفته سوم لیگ دسته دوم (گروه A).
خورشیدی، امرایی و مرزبان در تیم منتخب هفته لیگ یک
mes-fc.ir/news/?Id=529
پیروزی شیرین تیم فوتبال مس کرمان برابر پارسه تهران در جریان رقابت‌های هفته‌ی بیست و هفتم لیگ ... شد که بازهم بازیکنان مس بعد از چند هفته غیبت به تیم منتخب این هفته‌ی لیگ یک از نگاه رسانه‌ها برسند. ... مهمترین اتفاق سال 94 برای تیم‌های مس؟
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94
www.akhbarjo.ir/.../تیم-منتخب-سال-فوتبال-ایران-در-سال-94.html
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94. ... تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94 · تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94, تیم,در,94,منتخب,سال,سال,ایران,فوتبال,
تیم منتخب سال به انتخاب فرانس فوتبال | متا ورزش
www.metavarzesh.com/.../تیم-منتخب-سال-به-انتخاب-فرانس-فوتبال/
تیم منتخب سال به انتخاب فرانس فوتبال. توسط رضا حسین زاده -. 9 دی 1394 - 17:22. در کانال تلگرام متا ورزش عضو شوید و ... جدول لیگ برتر در پایان سال 94 ...
تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94
newstatic.ir/news/content/.../تیم-منتخب-سال-فوتبال-ایران-در-سال-94
۱ روز پیش - به انتخاب مخاطبان "ورزش سه"/ تیم منتخب سال فوتبال ایران در سال 94. طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال 94 را به برعهده مخاطبان "ورزش ...

یادی از درگذشتگان ورزش خوزستان در سال 94
khuzestansport.ir/fa/.../یادی-از-درگذشتگان-ورزش-خوزستان-در-سال-94
۳ روز پیش - تصویر فوق مربوط به دیدار دوستانه تیم منتخب خوزستان در برابر تیم ملی فوتبال کره شمالی در اواخر سال 63 شمسی است که در استادیوم تختی اهواز ...
تیم منتخب فوتبال ایران در سال 94 - جدیدترین اخبارایران ودنیا
yascamp.ir/تیم-منتخب-فوتبال-ایران-در-سال-94.html
۷ ساعت پیش - در طی روزهای اخیر نظرسنجی مبنی بر انتخاب بهترین بازیکنان سال ۹۴ برگزار شد که بر اساس آن بازیکنان منتخب هر پست در تیم منتخب سال ۹۴ قرار ...
- 55 بازيکن تيم منتخب سال فوتبال جهان - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../55%20بازيکن%20تيم%20منتخب%20سال%20فو...
۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عناوين روزنامه هاي امروز 94/12/25 ... 55 بازيکن تيم منتخب سال فوتبال جهان حاشيه هاي ورزشي. 55 بازيکن تيم ... `فيف پرو`، تيم منتخب 11 بازيکن برتر دنيا در سال 2015 را در روز 11 ژانويه در مراسم اهداي جايزه توپ طلا اعلام خواهد کرد.
برنامه بازی های پانزدهمین لیگ برتر ایران 95 - 94 / لیگ خلیج ...
avaliha.ir › ورزشی
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با توجه به انجام قرعه کشی بازی های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ... در لیگ در این مطلب بازی های ۱۶ تیم منتخب لیگ برتر در سال ۹۵ – ۹۴ را ...
ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران
www.parsfootball.com/
فیلم | تیم منتخب بهترین ایستگاهی زنان فوتبال. 8:18 pm - 1394/12/29 .... از انقلاب، کامل شد. شب 26 شهریورماه سال 94، نظرسنجی برای انتخاب بهترین‌ها آغاز شد.
ایرنا - اعضای تیم منتخب فوتبال زیر 12 سال فارس معرفی شدند
www.irna.ir/fa/News/81739471/
۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شیراز - ایرنا- از سوی سرمربی تیم منتخب زیر 12 سال فارس ، 15 بازیکن برای شرکت در ... چشنواره مدارس فوتبال مهرماه 94 در تهران برگزار می شود .
زمان آخرين تمرين تيم منتخب 14 سال استان گيلان اعلام شد
sepidnews.com/index.php?option=com_content&view...
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان آخرين تمرين تيم منتخب 14 سال استان گيلان اعلام شد. ... "سپید نیوز" از سایت رسمی هيات فوتبال استان گيلان ؛ بدين ترتيب بازيكنان منتخب 14 سال استان مي بايست براي شركت در آخرين تمرين سال 94 ، روز سه شنبه 94/12/25 ...
فهرست بهترین بازیکنان جهان از سال 1991 تا 2012 + عکس ...
www.varzesh11.com/fa/soccer_news_centre/...سال.../8125
۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهترین بازیکنان فوتبال جهان , فهرست بهترین بازیکنان جهان از سال 1991 تا 2012 + عکس. ... زیرا از سال 1991 با گزینش لوتار ماتیوس، کاپیتان افسانه‌ای تیم ملی آلمان، فیفا ... 4- سال 1994: روماریو، برزیلی، بارسلونا اسپانیا.
تیم منتخب فوتبال سال 94 - جالبناک
jalebnak.com/labels/تیم-منتخب-فوتبال-سال-94/
در طی روزهای اخیر نظرسنجی مبنی بر انتخاب بهترین بازیکنان سال ۹۴ برگزار شد که بر اساس آن بازیکنان منتخب هر پست در تیم منتخب سال ۹۴ قرار گرفتند.
ایسنا - ترابی: فکر می‌کردم خبر دعوتم به تیم ملی "سرکاری ...
www.isna.ir/fa/.../ترابی-فکر-می-کردم-خبر-دعوتم-به-تیم-ملی-سرکار...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفت‌وگوی ایسنا با پدیده فوتبال ایران در سال 94 ... او می‌گوید زمانی فوتسالیست
تیم منتخب زیر 12 سال فارس بهترین تیم سومین فستیوال ...
mojtabakhojaste.blogfa.com/post-262.aspx
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیاییم به فوتبالی بزرگ فکرکنیم - تیم منتخب زیر 12 سال فارس بهترین ... فوتبال کشور که به میزبانی استان البرز از اول تا سوم مهرماه سال 94 ...
تمرین تیم منتخب فوتبال زیر 12 سال بوشهر برگزارشد
www.buz-sport.ir/module/news/3406
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمرین تیم منتخب فوتبال زیر 12 سال بوشهر برگزارشد ... آخرین نشست عمومی مدیرکل ورزش و جوانان استان با کارکنان اداره کل در سال94 برگزارشد ...
رقابت ذوب‌آهن و سپاهان برای کسب عنوان تیم برتر سال 94 ...
toofanezard.ir/.../16196-رقابت-ذوب‌آهن-و-سپاهان-برای-کسب-عنوان-تیم-...
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فوضیل موسی‌اف در تیم منتخب هفته [...] 94/12/22 .... 2-تیم برتر استان در سال 94: تیم فوتبال سپاهان 3-رخداد برتر استان در ... 3-رخداد برتر استان در سال 94: راه‌یابی تیم فوتبال ذوب‌آهن به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پروانه چوپان‌نژاد ...
سال 94 سال گوسفند و اتفاقات فوتبالی | هراز نیوز
haraznews.com/.../سال-94-سال-گوسفند-و-اتفاقات-فوتبالی-155271
فوتبال ایران اولین سال گوسفند یعنی 1310 برایش زیاد خوش یمن نبود. در این سال فوتبال ما هنوز تحت تاثیر شکست 10 بر صفر تیم منتخب فوتبال تهران برابر ...
اسامی بازیکنان منتخب تیم زیر14 سال استان تهران
www.football-tehran.com/.../اسامی-بازیکنان-منتخب-تیم-زیر14-سال-اس...
۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری هیات فوتبال استان تهران، لیست 14 بازیکن نهایی تست منتخب زیر 14 سال استان تهران: 1-محمدامین صیادی 2-امید شریفی ...
فوتبال استان لرستان
www.footballlorestan.ir/
پايگاه اطلاع رساني و سايت رسمي هيئت فوتبال استان لرستان. ... تیم قدرتمند منتخب فوتبال لرستان در لیگ قدس سال 65 و 66 ... نظر سنجی. به نظر شما مهمترین اولویت فوتبال لرستان در سال 94برای بهبود وپیشرفت فوتبال در استان چیست؟
برترین هافبک‌های سال 94 فوتبال ایران را انتخاب کنید ...
www.perspolis-news.ir/.../برترین-هافبک‌های-سال-94-فوتبال-ایران-را.ht...
در پایان نظرسنجی انتخاب برترین هافبک‌های ایران، چهار بازیکن میانی که بیشترین رای را به خود اختصاص دهند در ترکیب نهایی تیم منتخب سال ۹۴ “ورزش سه” حضور ...
به انتخاب مخاطبان "ورزش سه"/ تیم منتخب سال فوتبال ایران در ...
www.shahravard.com › فوتبال داخلی
۲ روز پیش - طی روزهای اخیر انتخاب بهترین بازیکنان سال ۹۴ را به برعهده مخاطبان “ورزش سه” گذاشته بودیم و اکنون تیم منتخب سال را از بین بازیکنانی که ...
عکس/ تیم منتخب فوتبال 2013 جهان - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/232479/عکس-تیم-منتخب-فوتبال-2013-جهان
۲۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسامی 11 بازیکن تیم منتخب فیف‌پرو - فیفا در سال 2013 در مراسم اهدای توپ طلای فیفا در سال 2013 ... عکس/ تیم منتخب فوتبال 2013 جهان ... بهترین مربی زن در سال 2013 +عکس ... آيت الله موحدي کرماني؛ خطيب آخرين نمازجمعه سال 94 ...
تست فوتبال برای همه سنین
testfotbal.rozblog.com/
تمرینات تستی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان جهت انتخاب بازیکنان مستعد ... ابوالفضل سلمانی در تست تیم منتخب استان متولدین 82/10/11- 83/10/11 ) رده زیر 12 سال المپیک شندآباد(کسب عنوان پنجمی در بین 32 تیم استان برای .... مسابقات لیگ آسیاویژن و دسته یکم تهران برای فصل (94-93) ازمتولدین 79 الی 69 بعد از تست.
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 848
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 848
  • بازدید ماه : 7,414
  • بازدید سال : 105,740
  • بازدید کلی : 8,073,175