loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 255 نظرات (0)

 

خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدید

در هنگام خانه تکانی95 باید مراقب پوست دست و صورت تان باشید

 

خانه تکانی نوروزی یکی از کارهای مهم قبل از شروع سال نو است ولی در هنگام خانه تکانی باید مراقب پوست دست و صورت تان باشید. در هنگام خانه تکانی این نکته های مهم و در عین حال ساده را فراموش نکنید.


بیشتر خانم ها موقع خرید مواد پاک کننده فقط به قدرت پاک کنندگی آن فکر می کنند و توجهی به تاثیر آن ها روی سلامت شان ندارند. دست های ترک خورده، خشک و پر از لک خیلی از خانم ها که با وسواس زیاد، در طول سال و در آخرین روزهای سال، سخت مشغول خانه تکانی هستند، تایید کننده این حرف است. بیشتر مواد شوینده شامل اسید هستند که در لکه بری، تمیزکنندگی و از بین بردن چربی ها نقش دارد. تماس زیاد با این مواد اول به خشکی پوست و ترک و خارش منجر می شود، بعد هم ادامه اش باعث بروز اگزما در فرد می شود.

مواظب پوستت باش
در صورت استفاده مکرر از شوینده ها، پوست دچار چروک و خشکی و در نهایت پیری زودرس در زنان می شود. اغلب حساسیت های شوینده ها از نوع تماسی است و در اثر تماس با شوینده هایی که مواد اولیه آن زیاد است فرد دچار حساسیت می شود. بهترین راه جلوگیری از بروز تحریک و آلرژی پوست، تماس غیرمستقیم با مواد شوینده است که پوشیدن دستکش از جمله آن هاست، یعنی وقتی مادر محترمتان مجبورتان کرد که کل خانه را با دستمال آغشته به سفید کننده برق بیندازید، از او خواهش کنید که لطف کند و یک عدد دستکش برای تان بخرد تا حداقل سال آینده هم بتوانید از این دست ها در خدمت خانواده استفاده کنید.

بهترین نوع دستکش، انواع دو لایه است که قسمت بیرونی آن از جنس پلاستیکی و قسمت درونی آن از جنس نخی است. بهتر است دستکش بلند و سالم باشد تا از نفوذ مواد شوینده به دست جلوگیری شود. با هر تماس پوست دست با شوینده ها، مواد اسیدی به قلیایی تبدیل می شود و خاصیت میکروب کش اسیدی پوست از بین می رود و از طرفی به دلیل چربی زدایی شوینده ها، پوست به تدریج خشک می شود. کسانی که بدون استفاده از دستکش، مواد شوینده را مصرف می کنند، به تدریج پوست شان خشک، قرمز و ترک خورده می شود. پس از اتمام کار بهتر است دست ها را بشویید و بعد هم از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

از علل ایجاد اگزمای دست چیست؟
یكی از شایع‌ترین بیماری‌های زنان، اگزمای (درماتیت) دست است و به جرأت می‌‌توان گفت كمتر خانمی است كه مبتلا به این عارضه نباشد، این بیماری در اثر تماس پوست با برخی مواد رخ می‌‌دهد كه در این حالت به آن "اگزمای تماسی دست" اطلاق می‌‌شود.


این اگزما به دو دسته اگزمای تماسی دست از نوه حساسیتی و اگزمای دست از نوع تحریکی دسته‌بندی می‌شود.
اگزمای تماسی دست ازنوع آلرژیك حساسیتی، در این حالت، پوست نسبت به مواد خاصی حساسیت دارد. تماس با این مواد موجب ظهور سلول‌های مخصوصی در پوست می‌‌شود. این سلول‌ها، یك سری مولكول‌های تحریك كننده بافتی ترشح می‌كنند و به دنبال آن قرمزی، خارش و پوسته‌ریزی ظاهر می‌شود. بیمار پوستش را می‌‌خاراند و با این كار عفونت هم به اگزما اضافه می‌شود و در نهایت پوست دست، خشك، خشن، ضخیم (مثل چرم) و دارای پوسته و ترك‌های دردناك می‌شود. تخمین زده شده دو درصد افراد جامعه دارای این نوع اگزمای تماسی هستند.


چه موادی در ایجاد حساسیت پوستی دخیل هستند؟
به طور كلی هر ماده‌ای می‌تواند موجب بروز حساسیت تماسی در دست شود، اما شایع‌تر از همه، برخی فلزات مانند نیكل و كروم، مواد آرایشی، برخی از گیاهان مثل پیچك سمی، مواد پلاستیكی و گاهی داروهای موضعی مثل كرم نئومایسین است.


نیكل و كروم در پوشش بسیاری از وسایل فلزی روزمره مانند جواهرات بدلی، زیورآلات، ساعت، وسایل آشپزخانه و تعداد بی‌شماری لوازم دیگر وجود دارد که به علت فراوانی این مواد در محیط زندگی، اجتناب از آنها بسیار مشكل و در حقیقت غیر ممكن است.


به این دلیل در تشخیص این نوع اگزمای تماسی دست، باید نهایت احتیاط از جانب پزشك به عمل آید و تشخیص با آزمایش‌های دقیق آزمایشگاهی (در حد امكان) تأیید شود، زیرا این تشخیص دردسرهای زیادی را برای بیمار به وجود می‌‌آورد و استرس‌های فراوانی را به او وارد می‌‌كند، به هر حال مهمترین قسمت درمان، پرهیز (تا حد امكان كامل) از ماده حساسیت‌زاست و اگر این مورد خود رعایت شود، نه تنها نیاز به درمان دارویی بسیار كاهش می‌‌یابد، بلكه گاهی بدون درمان دارویی هم فرد خود به خود بهبود می‌‌یابد.


علاوه بر این در اگزمای تماسی دست از نوع تحریكی؛ ماده مسوول موجب تحریك، آزار پوست، ایجاد اختلال و تخریب در ساختمان پوست می‌‌شود.


این نوع، شایع‌ترین علت اگزمای دست خانم‌ها را تشكیل می ‌دهد. موادی كه بیشتر مسوول بروز این حالت هستند، عبارتند از شوینده‌ها و دترژانت‌ها (مثل وایتكس و غیره)، مواد آرایشی، فرآورده‌های نفتی، سیمان، اسیدها و مواد قلیایی.


هر فرد به مدت طولانی و زیاد با آب و مواد پاك كننده سر و كار داشته باشد، خواه ناخواه مبتلا به این عارضه می‌‌شود، بنابراین بروز آن در آشپزها، خانم‌های خانه‌‌دار، مادرانی كه بچه كوچك دارند (به دلیل تعویض كهنه بچه) و مشاغل خدماتی دور از انتظار نیست، مگر این كه مراقبت و محافظت دقیق و مرتب از پوست به عمل آید. در اینجا هم اصل كلی درمان، پرهیز از تماس مستقیم با مواد تحریك كننده است.

 

مراقبتهای پوستی در سال 95

مواد شوینده ای که تاریخ مصرف آن ها گذشته است، قدرت تخریبی بیشتری روی پوست دارند

 

تاریخ مصرف مواد شوینده
یادتان باشد مواد شوینده ای که تاریخ مصرف آن ها گذشته است، قدرت تخریبی بیشتری روی پوست دارند. هم چنین مخلوط کردن مواد شوینده با هم (مثل جوهر نمک و وایتکس) که خیلی از خانم ها برای افزایش قدرت پاک کنندگی به آن متوسل می شوند، سلامت پوست را به طور جدی تهدید می کند.. هم چنین استفاده از سرکه به عنوان شوینده می تواند در درازمدت به پوست دست آسیب برساند. افرادی که به صورت مادرزادی، استعداد اگزما دارند و هر از گاهی دچار خشکی و ترک سرانگشتان یا قسمت های دیگر دست می شوند، مطمئن باشند با استفاده از مواد شوینده بروز این عارضه در آن ها بیشتر می شود.

آیا ارتباطی بین مصرف موادغذایی و اگزمای دست وجود دارد؟
ارتباط مصرف مواد غذایی مختلف با اگزمای تماسی دست مشخص نیست، اگر تصور می‌‌كنید رابطه‌ای بین بیماری شما و ماده غذایی خاصی وجود دارد، بهتر است حداقل برای سه ماه آن ماده غذایی خاص را از رژیم خود حذف و نتیجه را بررسی كنید، البته گفتنی است كه گاهی تماس دست با آن ماده غذایی هنگام خوردن، موجب بروز اگزما می‌شود، یعنی ورود آنها به دستگاه گوارشی نقشی در ایجاد بیماری ندارد، برخورداری از آرامش فكری و پرهیز از استرس در تمام مراحل زندگی و برای فردی (بیمار یا سالم ) بسیار مفید است. از مصرف بیش از اندازه مواد آرایشی، عطریات، اسپر‌ی‌های خوشبوكننده و سیگار پرهیز كنید.


در مورد دستکش و چگونگی استفاده از آن بگویید؟
دستكش، پوشش محافظتی است كه پوست گرانبهای دست شما را از گزند مواد آسیب رسان خارجی حفظ می‌‌كند. دیده شده است كه خانم‌های خانه‌دار برای وسایل آشپزخانه و منزل، كاور (پوشش پلاستیكی) تهیه كرده و آنها را با دقت می‌پوشانند، ولی در مورد پوست ارزشمند خود كه هدیه خداوند است و جانشینی ندارد، اهمال می‌كنند و بهانه می‌‌گیرند كه با دستكش نمی‌توان كارهای منزل را انجام داد یا ظرف‌ها خوب تمیز نمی‌شوند، این بهانه‌ها حتی اگر صحیح هم باشند، هیچ فایده‌ای به حال فرد ندارد. اگر دستكش به طور منظم و مرتب استفاده نشود، دیر یا زود پوست خراب می‌‌شود و هیچ وقت به حال اول (حتی با درمان) باز نمی‌گردد.


صابون مورد مصرف باید ملایم، خنثی یا چرب باشد. یك اشتباه رایج این است كه فرد تصور می‌‌كند چون صابون را پزشك تجویز كرده است، بنابراین باید در هر بار شستن دست، صابون هم استفاده شود. این فكر بسیار نادرست است، زیرا حتی در مورد صابون طبی هم هر چقدر كمتر دست با آن تماس داشته باشد بهتر است و تنها زمانیکه صابون لازم است باید از آن استفاده شود.

اينگونه افراد بيشتر مستعد اگزماى دست هستند:
افراد با پوست خشک و یا افرادی که دارای سابقه اگزما هستند در تماس با مواد شوینده بیشتر در معرض آسیب هستند، همچنين افرادی هم که دارای پوستهای معمولی بوده، اما مدت و تعداد دفعات تماس آنها با این مواد زیاد است نیز در معرض آسیب قرار دارند و باید نسبت به مراقبت هر چه بیشتر از پوست خود اقدام کنند.


افرادی که دارای پوست خشک هستند بعد از استحمام و استفاده از مواد شوینده حتما دستان خود را چرب کنند.به تماس طولانی مدت با مواد شوینده موجب ایجاد ضایعاتی در پوست از جمله اگزمای تماسی تحریکی میشود که در این نوع اگزما پوست اطراف نوک انگشتان پوسته پوسته شده، ترک برداشته و زبر میشود و در موارد شدید نیز محل ترکها خونریزی هم خواهد داشت.  

 

 

 

خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدید - تیپ تاپ

www.tip-tap.ir/1394/.../-خانه-تکانی-و-مراقبتهای-پوستی1395-جدید.htm...

در سال جدید 1395 هنگام خانه تکانی مواظب پوستتان با روش های اورده شده در مقاله پایین باشید چرا که در بهار 95 مراقبت ها و حساسیت بیشتری را باید نسبت به ...

خانه تکانی و مراقبتهای پوستی (تصویر و متن) - کلوب

www.cloob.com/c/live_sarzamin/123169851

۱۷ ساعت پیش - خانه تکانی و مراقبتهای پوستی (تصویر و متن) ... http://www.tip-tap.ir/1394/12/17/-خانه-تکانی-و-مراقبتهای-پوستی1395-جدید.html. 99. نمی پسندم!

مراقبت های پوستی مهم هنگام خانه تکانی!! - سیمرغ

seemorgh.com › سبک زندگی › تناسب و زیبایی › نحوه ی مراقبت از بدن

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مراقبت های پوستی مهم هنگام خانه تکانی!! خانه تکانی ... تان باشید. در هنگام خانه تکانی این نکته های مهم و در عین حال ساده را فراموش نکنید. ... تصویر امنیتی جدید. ارسال. لغو .... مدل مانتوهای خاص و متفاوت برند ایرانی برای بهار 1395.

مراقبت های پوستی مهم هنگام خانه تکانی!! - جوونی

javuni.ir/news/45473

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه تکانی نوروزی یکی از کارهای مهم قبل از شروع سال نو است ولی در هنگام خانه تکانی باید مراقب پوست… ... نو است ولی در هنگام خانه تکانی باید مراقب پوست دست و صورت تان باشید. ... عکس های جدید سلنا گومز 2016 ... مدل فرش 1395.

خانه تکانی و مراقبتهای پوستی | برترین های نت

funtoos.shiektarinha.ir/page-180266.html

در هنگام خانه تکانی این نکته های مهم و در عین حال ساده را فراموش نکنید. ... ورژن) | گوگل ارتس، سيستم اطلاعات جغرافيايي و زمين لغزش چهارتخته؛ روش ساده و جديد براي .... جدید · جدیدترین عکس های مریلا زارعی95 + گالری عکس وتصاویر مریلا زارعی1395.

تصاویر برای خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدیدگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدید1 روز پیش

نتیجه تصویری برای خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدید1 روز پیش

نتیجه تصویری برای خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدید

نتیجه تصویری برای خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدید2 روز پیش

تصاویر بیشتر برای خانه تکانی و مراقبتهای پوستی,1395 جدید

مراقبت از پوست با محصولات طبیعی و ارگانیک - لایت مد

litemode.ir/post/10474/natural-and-organic-skin-care-products.html

محصولات مراقبت از پوست,مراقبت از پوست در خانه,محصولات ارگانیک,ارگانیک,لوازم آرایش,,مراقبت از پوست با محصولات ... آموزش بافت موی زنانه مجلسی 1395 جدید ... اس ام اس های جدید خانه تکانی عید 94 .... روش بستن مو در خانه به شکل مدل دم اسبی.

جلوگیری از اگزمای پوستی در زمان خانه تکانی - پورتال سما تک

www.samatak.com/makeup/.../prevent-skin-eczema-at-home-alone.html

جلوگیری از اگزمای پوستی در زمان خانه تکانی با استفاده ار دستکش میسر می شود در زمان ... نکات مهم برای مراقبت بهتر از موهای چرب · عکس مدل های فانتزی آرایش لب مد سال ۹۵ · طرح های جدید آرایش ناخن مد سال ۹۵ ..... دکتر کوروش صمدی گفت: در اثر تماس مواد شوینده با پوست، چربی‌های سطح پوست از بین‌ .... اس ام اس های جذاب و باحال سال 1395.

رنگ مو مخصوص پوست های روشن برای سال جدید

saison.ir/2016/01/hair-color-for-clear-skin-for-the-new-year/

رنگ مو مخصوص پوست های روشن برای سال جدید. رنگ مو جدید,انتخاب رنگ موی مناسب پوست روشن. سال نو و دغدغه خانم ها برای انتخاب رنگ موهایشان شروع می شود و به همین ...

رازهای داشتن پوست سفید و درخشان - چهار فصل مد و زیبایی

saison.ir/2015/02/white-and-glowing-skin-secrets/

داشتن پوستی درخشان ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله سایسون قرار داده ایم , با ما همراه باشید. رازهای داشتن پوست سفید و درخشان. مراقبت خوب از پوست، از جمله حفاظت در برابر آفتاب و پاک کردن ملایم پوست شما را برای .... تغییر دکوراسیون و خانه تکانی به روش فنگ شویی · شیک ترین مدل میز ع

هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید - بیتوته

www.beytoote.com/housekeeping/wash.../home-christmas-eve-olt.html

خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد.

نکات کلیدی برای سریعترین خانه تکانی ! - بیتوته

www.beytoote.com/housekeeping/wash-taint/key8-cleaning-up.html

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که برخلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجامش دهید. در حقیقت، داشتن خانه ...

خانه تکانی عید نوروز 95 « آشپزخانه » - ایران بانو

www.iranbanou.com/.../151679-خانه-تکانی-عید-نوروز-95-«-آشپزخانه-...

خانه تکانی عید،عید نوروز 93،خانه تکانی،آشپزخانه تکانی،آشپزخانه، .... راهنمای خرید میوه شب عید و آجیل شب عید; یک خرید شیک; آموزش مرحله ای تعویض سینک ظرفشویی; مراحل ترمیم ظروف چدنی سوخته و قدیمی; راه حل هایی ..... اموزش کاشت سبزه عید 95.

خانه تکانی شب عید 95 و جدید - تیپ تاپ

www.tip-tap.ir/1394/12/11/خانه-تکانی-شب-عید-95-و-جدید.html

خانه تکانی شب عید 95 و جدید. سال جدید 1395 و همراه با روش های خاص خانه تکانی منزلتان فقط برای شب اول عید. چگونه یک خانه تکانی اصولی انجام دهیم نظافت لزوما معادل ...

خانه تکانی شب عید نکات خوب ,نظافت عید 95 - شرکت خدمت ...

gkardebil.ir/خانه-تکانی-شب-عید/

از همین حالا شروع کنید. خانه تکانی شب عید ، از کارهایی است که برخلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجامش دهید.

اس ام اس مناسبت خانه تکانی عید نوروز سال 95 - فروش ویژه

www.scriptux.ir/.../اس_ام_اس_مناسبت_خانه_تکانی_عید_نوروز_سال_95....

اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 95 - جذاب; جستجو ... خانه تکانی شب عید 95 و جدید - tip-tap.ir; جستجو ... اس ام اس تبریک شب یلدا 95 | نوروز 95 | یارانه 95 | سال 95 .

خانه تکانی برای عید 95

www.dailysun.ir/tag/خانه-تکانی-برای-عید-95

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که برخلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجامش دهید. در حقیقت، داشتن خانه ...

خانه تکاني - عيد 95 - زنگ نفريح

salad-kahoo.rozblog.com/post/630

۴ روز پیش - wash.../easter1-housekeeping-scheduled1.html خانه…,خانه تکاني - عيد 95 - زنگ نفريح,سالاد کاهو. ... زدودن لکه ها در خانه تکانی شب عید - آفتاب

اس ام اس خانه تکانی عید نوروز 95 - داف ایرانی دختر 93

newgirl93.rozblog.com/post/.../-اس-ام-اس-خانه-تکانی-عید-نوروز-95.html

اس ام اس خانه تکانی نوروز خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید شب عید ... اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 95 جوک خانه تکانی, اس ام اس جالب,اس .

'صفحه 2 از حدود ۱۲۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۳۹ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

شب عید 95 - جديد و زيبا 2016-94و95

photos.modenew.com › دسته‌بندی نشده

۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه » دسته‌بندی نشده » شب عید 95 .... شود و اول فروردین 95 دستگاه ها هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید بیتوتهخانه تکانی شب عید، از کارهاییست ...

آشپزخانه تکانی نوروز 95 | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/node/745816/آشپزخانه-تکانی-نوروز-95

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همیشه تمیز کردن آشپزخانه بیشترین وقت خانم ها در خانه تکانی آخر سال را به خود اختصاص می دهد. .... مدل جدید سبزه عید نوروز 95 - تزیین سبزه عید 95.

سبزه شب عید 95 - iranbanou.com

mehramooz.com/magazin/سبزه-شب-عید-95

آموزش سبزه عید ,مدل سبزه عید, سبزه انداختن ,سبزه عید 95, سبزه شب عید 95 ... و خوشمزه · طرز تهیه مرغ سرخ شده با برنج · فلافل غذایی مخصوص روزهای خانه تکانی · طرز ...

پیامک خانه تکانی عید نوروز 95 | مدل جدید 95 | عکس بازیگران ...

modelmanto95.ir/2016/02/08/پیامک-خانه-تکانی-عید-نوروز-95/

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس و جوک های طنز خانه تکانی عید نوروز 95 - نمکستان namakstan.ir ... خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید “شب عید” انجام شود، ... اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 95 جوک خانه تکانی, اس ام اس جالب,اس ام اس خونه ...

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 - سری - جوونی

javuni.ir/news/38941

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2 گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و ... نوروز 95, اس ام اس تبریک عید 95, پیامک نوروز 94 , تبریک سال 95, متن .

خانه تکانی عید 95 - جزقل

jezghel.com/tag/خانه-تکانی-عید-95

ادامه مطلب خانه تکانی + چگونه خانه تکانی کنیم تا خسته نشویم ؟ ... برچسب ها : اصول خانه تکانی چگونه خانه را برای عید تمیز کنم خانه تکانی خانه تکانی را از کجا .... دانلود قسمت صد و یازدهم سریال کیمیا سریال خانوادگی شبکه ۲ · مدل لباس شب سال ۲۰۱۵ ...

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95

srchbaran.ir/rzb/dlstage/1456468164al73k

۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و ... عید,مدلهای تنگ ماهی عید,تزینن تنگ ماهی عید 95,تنگ ماهی عید نوروز 95,مدل ...

خانه تکانی آسان برای عید95 باز شناسی یک سنت دیرینه ...

1host2u.com/?fz=18762

۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه تکانی آسان برای عید95 باز شناسی یک سنت دیرینه ایرانی خانه ..... چهارشنبه‌سوری یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب آخرین چهارشنبهٔ سال ...

خانه تکانی عید نوروز

avayemelal.ir/+خانه+تکانی+عید+نوروز

هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید اس ام اس خانه تکانی و فرا رسیدن عید نوروز (2) اس ام اس جدید برای ... تکانی خانه تکانی را از کجا شروع کنم خانه تکانی عید 95 خانه .

اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 95 - جذاب

www.jazzaab.ir/comic-sms-housekeeping-easter-95.html

اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 95 جوک خانه تکانی, اس ام اس جالب,اس ام اس خونه تکونی, پیامک خونه تکانی, جوک های خنده دار خانه تکانی, کاریکاتور خانه تکانی, ط. ... سواری بنز e200 ایران خودرو رونمایی شد + عکس; نمایی زیبا از پل طبیعت تهران در شب ...


انه تکانی آسان برای عید95 باز شناسی یک سنت دیرینه ...

parseed.ir/?fz=18762

۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه تکانی آسان برای عید95 باز شناسی یک سنت دیرینه ایرانی خانه ..... چهارشنبه‌سوری یکی از جشن‌های ایرانی است که در شب آخرین چهارشنبهٔ سال ...

نحوه خانه تکانی سریع نوروز 95 - دانلود رایگان با لینک مستقیم

download-ahang-jadid.sar3damusic.ir/نحوه-خانه-تکانی-سریع-نوروز-95....

۶ روز پیش - برچسب ها : اصول خانه تکانی عید خانه تكاني سريع خانه تكاني شب عيد خانه ... خانه تکانی برای عید 95, خانه تکانی سریع, خانه تکانی نوروز 95, مجله, ...

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 - سری 2 | ایران فید

news18x16.irfeeds.ir/page-627425.html

گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و خنده دار هستند را در این . .... عید نوروز 94, اس ام ... بامزه با ... طنز خانه تکانی عید 95. جوک های .

نکاتی برای خانه تكانی شب عید ؛ دکوراسیون منزل

atairan.com/fa/news/.../نکاتی-برای-خانه-تكانی-شب-عید-دکوراسیون-من...

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نکاتی برای خانه تكانی شب عید ؛ دکوراسیون منزل. نوروز به‌ همراه‌ ... مردم‌ در این‌ ایام‌ به‌ پاكیزه‌ كردن‌ خانه‌های‌ خود می ‌پردازند؛ و كمتر خانواده‌ای‌ است‌ كه‌ در اسفندماه‌ مشغول‌ خانه ‌تكانی‌ نباشد. آنچه‌ با شستن‌ ..... طرز تهیه باسلوق توپی برای عید95 ...

اس ام اس جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95 | نوروز 95

www.newphoto95.ir/.../اس-ام-اس-جدید-برای-خانه-تکانی-عید-نوروز-95/

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴ ساعت پیش – اس ام اس و جوک های طنز خانه تکانی عید نوروز 95 طنز خنده دار خانه .... سرکاری عید 95,اس ام اس سرکاری 95,اس ام اس خنده دار 95,اس ام اس جدید 95 .... مزیت مجرد بودن اینکه شب عید به خاطر بی پولی ، شرمنده زن و بچه ات نمی شی !

هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید

irctr.ir/news/1455921796q74d1

خانه تکانی شب عید، از کارهاییست که برخلاف اسمش نباید ***

خانه تکانی شب عید - خدمات نظافتی منزل وتعمیرات جاروب درمشهد

jarob.sainaweb.com/page-492572.html

۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همشهریان محترم می توانند ازهم اکنون اقدام به رزرو اینترنتی خانه تکانی شب عید نموده و از تخفیف بهره مند گردند.رزرو اینترنتی این امکان را به ما می دهد ...

خانه تکانی نوروز و نقش زنان | اولین ها

news.avalinha.com/post/489155.html

گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و خنده دار ... از زیباترین و شیکترین لباس های مجلسی و اسپرت دخترانه مناسب عید 95 را در این ...

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 – پارس آیکن

parsicon.ir/2016/02/15/1381/

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و .... نوروز 95, اس ام اس تبریک عید 95, پیامک نوروز 94 , تبریک سال 95, متن …

خانه تکانی شب عید | نوروز 95 | سال 95 | هفت سین 95 | تقویم ...

www.nowruz95.ir/tag/خانه-تکانی-شب-عید

یکی از تغییراتی که با نزدیک شدن نوروز دیده می شود و چهره شهر را عوض می‌کند، <خانه تکانی> است. در روزهای آخر اسفند از بالای پشت بام یا‌ ‌ایوان خانه‌های شهر، فرش های ...


اس ام اس جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95 | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../اس-ام-اس-جدید-برای-خانه-تکانی-عید-نوروز-95/

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس و جوک های طنز خانه تکانی عید نوروز 95 - نمکستان namakstan.ir ... در این بخش جدیدترین جملات و اس ام اس شب بخیر عاشقانه جدید را به منظور ارسال به … ... سرکاری عید 95,اس ام اس سرکاری 95,اس ام اس خنده دار 95,اس ام اس جدید 95 ...

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 - سری | خبرخوان

aramesh.kojust.ir/page-522696.html

گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و خنده دار هستند را .... اس ام اس تبریک نوروز 95, نوروز 95, اس ام اس تبریک عید 95, پیامک نوروز 94 ...

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 | زد ایکس ان

www.zxn.ir/اس-ام-اس-بامزه-خانه-تکانی-عید-نوروز-95.html

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و خنده ..... 6 روز پیش – جالب ترین اس ام اس های خنده دار خانه تکانی عید 95 · sms ...

خانه تکانی شب عید - ایرانیان

www.iraniann.com/key/خانه+تکانی+شب+عید

... عید , تزیین سفره هفت سین عید 95 , تزیین سفره شب عید , تزیین سفره شام عید , تزیین سفره شب عید ... خانه تکانی و تغییر دکوراسیون با اصول فنگ شویی! …

خانه تکانی شب عید | خبرخوان

jarob.twittere.ir/page-546428.html

همشهریان محترم می توانند ازهم اکنون اقدام به رزرو اینترنتی خانه تکانی شب عید نموده و از تخفیف بهره مند گردند.رزرو اینترنتی این امکان را به ما می دهد که با برنامه ریزی ...

متن باحال و اس ام اس جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95 - نمناک

namnak.nasrblog.com/اس-ام-اس-و-جوک-های-طنز-خانه-تکانی-عید-نوروز-9...

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس و جوک های طنز خانه تکانی عید نوروز 95 .... اس ام اس های طنز خانه تکانی عید 95 · آیا می دانید که … (85) . ... متن جدید و عاشقانه تبریک شب یلدا .

نوروز با دکوبوم: 15 نکته در خانه تکانی که به آن توجه نکرده ...

decoboom.ir/نوروز-با-دکوبوم-4/

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوروز با دکوبوم: 15 نکته در خانه تکانی که به آن توجه نکرده اید. ... دکور آشپزخانه برای نوروزتغییر دکور آشپزخانه در عید 95تغییر دکور اتاق برای سال ... سریع برای سال نوتغییر دکوراسیون سریع برای شب عیدتغییر دکوراسیون ...

نحوه خانه تکاني

brandsara.site/نحوه+خانه+تکاني/

هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید خانه تکانی - beytoote.com نحوه خانه تکانی - dailysun.ir اگر ... برای عید 95 خانه تکانی سریع خانه تکانی نوروز 95 نحوه خانه .

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 - جدیدترین اخبار | آهنگ ...

mixfott.rzb.ir/اس-ام-اس-بامزه-خانه-تکانی-عید-نوروز-95.html

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و خنده دار هستند را در این بخش از اس ام…,اس ...

اس ام اس بامزه خانه تکانی عید نوروز 95 | فیسبوک ایران

gta5admin.dj98.ir/page-465892.html

۱ روز پیش - گلچینی از جدیدترین اس ام اس های خانه تکانی شب عید که خیلی بامزه و خنده .... اس ام اس تبریک نوروز 95, نوروز 95, اس ام اس تبریک عید 95, پیامک نوروز 94 ...

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 238
  • آی پی دیروز : 384
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 1,186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,897
  • بازدید ماه : 2,897
  • بازدید سال : 133,012
  • بازدید کلی : 8,100,447