loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 447 نظرات (0)

علت و درمان درد عضو جنسی مردان

 

درد جنسی ، عضو جنسی مردان

عضوهای جنسی به دلیل پیچیدگی در سیستم داخلی از حساسیت بالایی برخوردارند به نوعی که کوچکترین اختلال و یا درد می تواند هشداری بزرگ باشد که منجر به درد جنسی و مشکلات آلت تناسلی گردد.

 

X درد جنسی ، علت و راههای درمان درد جنسی مردان و بیضه چپ و راست X نکات مهم درباره درد عضو جنسی و بیضه در مردان و کودکان X نکات مهم درباره درد عضو جنسی و بیضه در مردان و کودکان95 X نکات مهم درباره درد عضو جنسی و بیضه در مردان و کودکان1395X نکات مهم درباره درد عضو جنسی و بیضه در مردان و کودکان22016 X نکات مهم درباره درد عضو جنسی و بیضه در مردان و کودکان2017 X دانستنی های مهم در رابطه با درد عضو جنسی و بیضه مردان X درد آلت تناسلی نشانهٔ چیست؟

نکات مهم درباره درد عضو جنسی و بیضه در مردان و کودکان

همانطور که متوجه شدید منظور از عنوان درد جنسی در مردان درد در آلت تناسلی و بیضه است که گاها برای کودکان و نوجوانان هم اتفاق می افتد. مشکلی که با بروز آن نگرانی ها آغاز می شود ترس از اینکه نکند بیماری جدی پشت این درد پنهان باشد و یا منجر به ناباروری گردد.

درد عضو جنسی یا بیضه نشانهٔ چیست؟

برای یک مرد چیزی دردناک تر از وارد آوردن ضربه ای به بیضه هایش نیست. اما همهٔ دردهای بیضه ناشی از ضربهٔ خارجی نیست. گاهی منشأ درد در خود آنها است. علت احتمالی درد بیضه بستگی به سن شما دارد. درد بیضه در بزرگسالان می تواند ناشی از التهاب اپیدیدیم در اثر عفونت آن باشد. (اپیدیدیم یا بربخ لوله ای پیچ خورده در پشت بیضه و داخل کیسهٔ آن است.) در اینجا نه تنها پوست بیضه درد می گیرد،بلکه احتمالاً احساس تورم یا برآمدگی در اپیدیدیم خواهید کرد.

علت درد آلت تناسلی کودکان و نوجوانان چیست؟

درد بیضه در کودکان و نوجوانان ممکن است در اثر پیچیده شدن طناب منوی متصل به بیضه به دور آن است. چیزی شبیه به این در کودکان بسیار شایع و کمتر جدی است (گرچه ممکن است دردناک باشد) که پیچ خوردگی جائی به نام زائدهٔ بیضه یا اپیدیدیم است. این پیچ خوردگی ها خودبه خود روی می دهد، گاهی در حال بازی و گاهی نیز در نیمه شب.

درد بیضه می تواند ناشی از اوریون باشد. به علاوه، ممکن است علل غیر مستقیمی مثل فشردگی اعصاب پشت، سنگ کلیه، سیاهرگ های واریسی طناب منوی.

 درمان درد بیضه و دردهای جنسی

گذراندن وقت در هنگامی که از درد شدید بیضه دولا شده اید جایز نیست، چون اگر پیچیده شدن طناب منوی به دور آن علت درد باشد فقط چهار تا شش ساعت تا مرگ بیضه در اثر نرسیدن خون فاصله هست. و وقتی به بیمارستان برسید، تشخیص اینکه درد ناشی از پیچیدگی بیضه، اپیدیدیم، یا فتق است فرقی ندارد. تمام اینها مثل هم دردناکند و تشخیص آن حتی برای پزشک دشوار است. بنابراین، درد حاد بیضه را فوراً به پزشک اطلاع دهید، چون اگر ظرف چند ساعت درمان نشود، به از دست رفتن بیضه منجر می گردد.

 بیضه را بلند کنید. یک آزمایش ساده، ولی نه دقیق، این است که با گذاشتن بالشی در زیر لمبر، پوشیدن بیضه بند، یا تغییر وضعیت بیضهٔ متورم را بلند کنید. درد التهاب اپیدیدیم موقتاً تسکین می یابد، ولی درد پیچ خوردگی تشدید می شود. فرد دچار پیچ خوردگی ممکن است تهوع هم داشته باشد یا استفراغ کند.

 چرخاندن بیضه را به پزشک بسپارید. پزشک ممکن است بتواند بیضه را بدون جراحی نجات دهد، اما این کار اغلب بسیار دردناک است. معمولاً عمل جراحی اجتناب ناپذیر می شود. پزشک پیچ خوردگی را باز کرده و سپس آن را به درون پوست بیضه می دوزد تا دوباره گرفتار نشود. حتی اگر بدون عمل هم پیچ خوردگی باز شود، پزشک ممکن است عمل جراحی ثابت کردن بیضه را لازم بداند.

 آن را خنک کنید. اگر پزشک پیچ خوردگی زائدهٔ بیضه یا التهاب اپیدیدیم را تشخیص دهد، نیازی به جراحی نیست. این پیچ خوردگی گرچه دردناک است، اما خطرناک نیست. در این حالت، پزشک کمپرس یخ، بالاگرفتن پوست بیضه و داروهای مسکن به مدت چند هفته تجویز می کند، گرچه درد به طور عادی ظرف دو یا سه روز فروکش می کند. با گذاشتن بالش در زیر لمبر یا پوشیدن شورت ورزشی بیضه ها را بالا بگیرید. اگر درد طول بکشد، عمل جراحی ممکن است لازم شود.

درمان عفونت بیضه جدی ترین درد جنسی مردان

درد عفونت بیضه. عفونت های باکتریائی یا مقاربتی – معمولاً از باکتری ناشناخته، ولی گاهی ناشی از باکتری سوزاک یا کلامیدیا – دردی ایجاد می کند که هر ساعت بیشتر می شود. گرچه بیشتر افراد مبتلا به عفونت بیضه از نظر جنسی فعالند، ولی تماس جنسی تنها علت این عفونت ها نیست. هر باکتری، مخصوصاً باکتری های آلوده کنندهٔ مجاری ادرار، می توانند باعث درد بیضه شوند.

 وقتی بیضه عفونی شود، برآمدگئی در داخل پوست آن احساس می شود که قرمز و در تماس گرم است. ادرار کردن ممکن است دشوار و ترشح آلت تناسلی دیده شود.

التهاب اپیدیدیم مانند پیج خوردگی حال اورژانس ندارد. اما شدت درد ممکن است شما را بی درنگ نزد پزشک بفرستد. پزشک آن را با تجویز آنتی بیوتیک درمان می کند. خود نیز می توانید کارهائی برای کمک به آن انجام دهید. استراحت کنید. استراحت در تسریع درمان التهاب اپیدیدیم مؤثر است. بالا گرفتن بیضه درد را کمتر می کند.

 حمام کنید. دراز کشیدن در وان آب گرم تورم و درد را کم کرده و جریان خون را بیشتر می کند.

کمپرس یخ کنید. کمپرس بیضه با یخ نیز درد و تورم را کاهش می دهد.

 بیضه بند بپوشید. پوشیدن بیضه بند، استراحت مطلق به مدت چند روز، و گذاشتن یخ برای رفع درد ناشی از اوریون کافی است.

  چه وقت به پزشک مراجعه کنیم؟

 درد بیضه یا پوست آن با تورم، تهوع، استفراغ، دردشکم، قرمزی، ترشحات تناسلی، یا اشکال در دفع ادرار همراه است.

 

درد عضو جنسی ، عضو جنسی مردان ، درد بیضه

دانستنی های مهم در رابطه با درد عضو جنسی و بیضه مردان

 

درد آلت تناسلی نشانهٔ چیست؟

درد آلت تناسلی به اشکال مختلفی است، اما بیشتر در حالت نعوظ خود را ظاهر می کند. تورم طولانی آلت تناسلی، که پرنعوظی نام دارد، در اول ممکن است به صورت نعوظ طبیعی باشد و با آن اشتباه شود. اما علت آن عدم تنظیم گردش خون در آلت تناسلی و معمولاً ناشی از آسیب یا دارو است. برخی مردان دچار بیماری قند یا کم خونی داسی شکل مستعد پرنعوظی هستند.

 یک ضربه ممکن است آلت نعوظ یافته را بشکند و به درد و حتی پرنعوظی منجر شود. ممکن است شکستن آلت عجیب به نظر برسد اما واقعیت دارد و حتی گاهی ممکن است به بالا برگشته و کبود شود.

 وقتی درد ناشی از ضربه از بین رود، از این موضوع خنده تان می گیرد، ولی به زودی دچار ناراحتی خواهید شد. چون حتی انزال هم نمی تواند نعوظ کاذب آن را برطرف کند. دردش را هم نمی توانید پنهان کنید. درد مانند پیچیدن نواری لاستکی به دور انگشت است؛ فشار بر آلت بسیار زیاد است و آن را دردناک کرده است.

این فشار ناشی از جراحت سرخرگ درون آلت است. خون زیادی وارد می شود ولی نمی تواند خارج گردد. میزراه هم که از میان آلت تناسلی می گذرد ممکن است آسیب ببیند و ایجاد عفونت کند.

 آلت تناسلی گاهی بدون نعوظ آسیب می بیند. در این حالت ضربه آسیب زیادی به قسمت خارجی دستگاه تناسلی وارد نمی کند و فقط اسیب سرخرگی ایجاد می کند که به ناتوانی منجر می گردد. ضربهٔ خفیف به هرجائی از نوک آلت تناسلی تا سوراخ مقعد می تواند سرخرگ را آسیب رسانده و در انسداد ایجاد کند. بیشتر مردم باور ندارند که نصف ساز و کار آلت تناسلی در درون لکن انجام می گیرد.

 شکستگی آلت یا بافت نعوظی اگر به پرنعوظی منجر نشود ممکن است به طور غلط التیام یابد یا جوشگاه (اثر زخم) به جای بگذارد. این اثر زخم نه تنها از جریان خون جلوگیری می کند، بلکه یکنواختی نعوظ آلت را هم از بین می برد. نعوظ به طور طبیعی در تمام جهات روی می دهد و اگر جوشگاهی موجود باشد، نعوظ در جهت آن انجام نمی گیرد. درست مانند چسباندن نواری روی یک بادکنک و باد کردن آن است.

 عفونت یا التهاب میزراه هم کمک است جوشگاه ایجاد کند. سخت شدگی سرخرگ درون آلت تناسلی در مردان مبتلا به نوعی جمع شدگی و سخت شدگی دست به نام انقباض دوپویترن دیده می شود.

 علت ایجاد جوشگاه هرچه باشد، نتیجهٔ آن بیماری پیرونی است، یعنی نعوظ دردناک و پیچ خوردهٔ آلت تناسلی. این پیچ خوردگی در حالت عادی دیده نمی شود، ولی ممکن است به قدری شدید باشد که عمل نزدیکی را غیر ممکن سازد.

درمان درد آلت تناسلی و عضو جنسی 

بزرگ ترین مشکل درمان نعوظ یا تورم دردناک آلت تناسلی نه خودگرفتاری، بلکه دودلی فرد در مراجعه به پزشک است. نعوظ طولانی بدون رابطهٔ جنسی خطرناک است، چون بافت نعوظی را تخریب می کند. اگر این نعوظ ظرف 4 ساعت درمان نشود، مشکلات جدی به دنبال دارد و اگر ظرف 12 ساعت درمان نشود، آسیب غیرقابل برگشت می شود. فرد دچار چنان نگران و خجلت زده است که دست دست می کند شاید نعوظ از بین برود. اما هرچه تأخیر بیشتر می شود، آسیب دیدگی بافت دائمی تر می گردد.

 به اورژانس مراجعه کنید. خجالت را کنار بگذارید و فوراً به نزدیک ترین بخش اورژانس مراجعه کنید. با درمان به موقع شانس حفظ توان جنسی 100 درصد است. و بدون درمان، احتمال ناتوان شدن بین 25 تا 75 درصد است.

 خوددرمانی نکنید. سالیان سال درمان های خانگی برای رفع نعوظ طولانی پیشنهاد شده است. دوش آب سرد، تنقیهٔ آب یخ، کمپرس آب سرد، و غیره، هیچ کدام مؤثر نیستند. این کارها فقط درمان را به تأخیر انداخته و آسیب را دائمی می کنند.

 رگ ها را منقبض کنید. اگر نعوظ طولانی در اثر دارو باشد یا خون از آلت خارج نشود، پزشک ممکن است داروئی به آن تزریق کند تا رگ های خونی را منقبض کرده و خون را بیرون براند.

 از آن مراقبت کنید. اگر شکستگی مختصر و همراه با خونریزی کم و بدون عفونت ادراری باشد، پزشک ممکن است فقط گذاشتن یخ و خودداری از نزدیکی تا التیام کامل را تجویز کند. البته خطر ناتوانی و بدشکلی بعد از عمل جراحی بسیار کمتر است.

 درمان های کمتر تهاجمی بهتر است. وقتی یک سرخرگ در درون آلت تناسلی زخم شود، پزشک همیشه جراحی را لازم نمی داند. در عوض ممکن است لخته ای خون را با سوند در مجرای سرخرگ فرستاده و خون را بند آورد. وقتی لخته در خون حل شود، زخم نیز التیام یافته است.

اگر میزراه پاره شده باشد، عمل جراحی برای جلوگیری از تجمع ادرار در آلت تناسلی لازم می شود.

 داروهایتان را کنترل کنید. برخی داروها با تأثیر بر جریان خون باعث نعوظ طولانی می شوند. این عارضه در بعضی داروهای ضدافسردگی و داروهائی که در آسیب دیدگی های سر و پشت مصرف می شوند شایع تر است. استفادهٔ نادرست از داروها برای ایجاد نعوظ هم نعوظ طولانی و دردناک می آورند. فهرست تمام داروهای مصرفیتان را به پزشک نشان دهید. 

 روش های درمان درد عضو جنسی مردان

بیماری پیرونی ممکن است دردناک باشد، اما همیشه لزومی به عمل جراحی ندارد و در صورتی که پزشک صلاح بداند، راه های دیگری برای رفع توصیه می کند.

صبر کنید. تقریباً در نصف موارد، اگر گرفتاری خفیف باشد، درد، نه پیچ خوردگی، ظرف یک تا دو سال از بین می رود. اما اگر نزدیکی امکان پذیر نباشد، یا درد شدید باشد، جراحی لازم می شو. به هر حال، تصمیم گیری با پزشک است و خود در این مورد تصمیم نگیرید.

ویتامین E بخورید. خوردن ویتامین E به درمان بیماری پیرونی کمک زیادی می کند.

درمان فراصوتی. درمان با پرتو فراصوتی ممکن است در بازگشت انعطاف پذیری نسج جوشگاه مؤثر باشد. تزریق داروهای ضدالتهابی هم مفید است.

جراحی. اگر عمل جراحی لازم شود، پزشک بافت های سخت شده را بر می دارد. در موارد شدید، پیوند بافت آن انجام می گیرد.

 چه وقت به پزشک مراجعه کنیم؟

– آسیبی به آلت تناسلی وارد شده است.

– آلت تناسلی در هنگام نعوظ درد می گیرد.

– نعوظ دردناک یا تورم مانند بدن ارتباط با روابط جنسی بیش از یک ساعت طول کشیده است.

درد جنسی ، علت و راههای درمان درد جنسی مردان و بیضه چپ و راست

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

10 علت درد بیضه و درمان آن

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=298349

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این هورمون ها تغییرات بدن را که به خاطر رشد جنسی ایجاد می شود. در این مطلب 10 علت بروز درد در ناحیه بیضه مردان و درمان آنها را بیان کرده ایم. ..... سمت راست هم شدید درد میگیره به شکلی که نمیتونم دیگه راه برم علتش چیه ممنون اگه جوابمو ...

علت های درد در بیضه | درمان دردهای بیضه - مجله پزشکی دکتر ...

www.hidoctor.ir/2971_علت-های-درد-در-بیضه-درمان-دردهای-بیضه.html/

۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در اینجا علت هایی که باعث درد در بیضه می شود را می گوییم و درمان آنرا ... برای یک مرد چیزی دردناک‌تر از وارد آوردن ضربه‌ای به بیضه‌هایش نیست. ... گرچه بیشتر افراد مبتلا به عفونت بیضه از نظر جنسی فعالند، ولی تماس جنسی تنها علت .... ببخشید بیضه سمت راست من بدون دلیل 2.3 روزه که درد می کنه و وقتی راه میرم و ...

علل و درمان درد در بیضه ها - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/2969_علل-و-درمان-درد-در-بیضه-ها.html/

۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - علل درد در بیضه ها,علت های درد بیضه ها,بیضه ی آقایان. ... گفته می شود مرد با یک بیضه نیز می تواند فعالیت جنسی طبیعی خود را دنبال کند و بچه دار ...

علل درد بیضه در آقایان | وب سایت دکتر حسین کرمی

drkarami.com/899/علل-درد-بیضه-در-آقایان.html

یکی از آزاردهنده ترین دردها برای یک مرد و جنس مذکر درد ناشی از بیضه ها می باشد که کیفیت ... درمان این حالت استراحت، کمپرس آب سرد و بالا نگه داشتن بیضه در مواقع ... علت ایجاد این بیماری اغلب تماس های جنسی کنترل نشده و با فرد آلوده می باشد که به ... راه تشخیص هیدروسل با معاینه توسط پزشک و انجام سونوگرافی از بیضه می باشد.

واريكوسل Varicocele،يكي از مهمترين بيماريهاي دنياي مردان

www.migna.ir/prte.f8xbjh87x9bij.html

جراحی واریکوسل در موارد علامت دار شدن شامل سنگینی بیضه ها ، درد و نازایی صورت می گیرد. ... راه تشخیص آن این است که در بالای بیضه یک توده لمس شود مثل این که چند کرم در ... شده و به ویژه در مردانی که از نظر جنسی فعال هستند موجب ایجاد درد بیضه میشوند ... این بیماری با عمل جراحی قابل درمان است و حتی ناباروری مردان را نیز تاحدود ...

علل درد هاي بیضه و کیسه بیضه - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/...بیضه.../علل-درد-هاي-بیضه-و-کیسه-بیضه-87...

۲۹ فروردین ۱۳۸۴ ه‍.ش. - درد های حاد ویکطرفه بیضه 1-چرخش طناب بیضه: پدیده غیر شایعی است که اکثرا در مردان بالغ. ... پدیده غیر شایعی است که اکثرا در مردان بالغ دیده میشود. ... تخت به بیمار خوابیده نگاه شود) و در سمت راست در جهت عقر به های ساعت بچر خد.درد ... گاهی بعد از تحریک جنسی و ارگاسم شدن درد بیضه چپ به علت اسپاسم عضله ...

دوستانه - معاینه شخصی بیضه (T.S.E)

sheikhloo.blogfa.com/post/9

بیضه ها اعضای باروری مردانه بوده و کارشان ساختن اسپرماتوزویید و ترشح هورمون مردانه ... ماده اخیر عامل صفات ثانویه جنسی مثل رشد موهای صورت و تون صدا است. ... احساس سنگینی و درد مبهم بیضه، کشاله ران و زیر شکم از دیگر علایم بیماری است. ... که نسبتا هم شایع است و نیاز به درمان هم نداره و به اصطلاح پزشک معاینه کننده باید حواسش ...

درد جنسی | علت و راههای درمان درد جنسی مردان و بیضه چپ و راست

namnak.com/27831-علت-درد-عضو-جنسی-مردان.html

درد جنسی و علت درد بیضه چپ و راست و راه درمان دردهای بیضه و عضو جنسی مردان و روش رفع دردهای آلت تناسلی مردان و درد بیضه در کودکان و نوجوانان و پیچ خوردگی بیضه ...

آشنایی با علل درد بیضه و تناسلی و روش های درمان آن : سایت ...

www.pezeshk.us/?p=22708

۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - برای یک مرد چیزی دردناک‌تر از وارد آوردن ضربه‌ای به بیضه‌هایش نیست. ... درد بیضه در بزرگسالان می‌تواند ناشی از التهاب اپیدیدیم در اثر عفونت آن ... مبتلا به عفونت بیضه از نظر جنسی فعالند، ولی تماس جنسی تنها علت .... برچسب ها: ...

درد بیضه چپ و درد در اطراف الت - Askanswer مرکز مشاوره ...

askanswer.ir/564/درد-بیضه-چپ-و-درد-در-اطراف-الت

با سلام پسری بیست ساله هستم که بسیار تحت فشار جنسی ام و چون با خود ارضایی نیز رابطه ... پرسش در مردان از ahes400 (230 امتیاز) ... اگر این درد به دنبال تحریک جنسی بدون رسیدن به انزال ایجاد یا تشدید می شود می تواند به علت احتقان و پرخونی بیضه ها باشد. ... درد بیضه سمت راست و درد در ناحیه زیر شکم و مخلوط شدن ادرار با خون.

درد در بیضه راست - Salamat Iran Healers Parastari.com ...

www.iranhealers.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic...

۲۴ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تورم و کوفتگی ناشی از عمل وازکتومی نیز به همین طریق قابل درمان ... زمانیکه این عفونتها رخ می دهند التهاب سبب بروز درد می شود و بیضه ها ... گفته می شود مرد با یک بیضه نیز می تواند فعالیت جنسی طبیعی خود .... گرچه بیشتر افراد مبتلا به عفونت بیضه از نظر جنسی فعالند، ولی تماس جنسی تنها علت این عفونت ها ...

دکتر رهام صادقي - درد خفيف بيضه در بعضي اوقات

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات مردان › بیضه ها

۱۶ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 19پست

يه چند ماهيه بيضه من (گاهي چپ گاهي راست) يه درد خفيفي ميگيره كه نهايتا يكي دو روز طول ميكشه بعد خودش خوب ميشه ... وقفه ایجاد می کنند ، جزء انحرافات جنسی محسوب می شود و نیاز به درمان دارد. .... برای تشخیص علت درد و سوزش بیضه ها، بهترین راه این است که با .... فهرست انجمنهاي گفتگو » سوالات مردان » بیضه ها.

سلامت مردان: درد بیضه؛ علل، علائم و درمان - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/1918144714736783259

۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جام جم سرا- درد در بیضه‌ها از عوامل و علت‌های متفاوتی پدید می‌آید. ... در قسمت تناسلی مردان می‌شود و دانستنش برای حفظ سلامت جنسی آقایان لازم است.

علت و درمان درد عضو جنسی مردان - سرگرمی جدید

downloadfun7.ir/news/4667

۱۳ ساعت پیش - نکات مهم درباره درد عضو جنسی و بیضه در مردان و کودکان. همانطور که .... درد جنسی ، علت و راههای درمان درد جنسی مردان و بیضه چپ و راست. منبع: نمناک.

علت و درمان درد عضو جنسی مردان - ساینا وب

necepatogh-rzb.sainaweb.com/page-691333.html

همانطور که متوجه شدید منظور از عنوان درد جنسی در مردان درد در آلت تناسلی و بیضه است .... درد جنسی و علت درد بیضه چپ و راست و راه درمان دردهای بیضه و عضو جنسی مردان و ...

علت و درمان درد عضو جنسی مردان | فیسبوک ایران - صفحه اصلی

necepatogh.dj98.ir/page-528475.html

همانطور که متوجه شدید منظور از عنوان درد جنسی در مردان درد در آلت تناسلی و بیضه است .... درد جنسی و علت درد بیضه چپ و راست و راه درمان دردهای بیضه و عضو جنسی مردان و ...

بیماری اپیدیدیمیت یا عفونت بیضه در مردان چیست؟ - ستاره

setare.com/fa/.../بیماری-اپیدیدیمیت-یا-عفونت-بیضه-در-مردان-چیست

شایع‌ ترین علت اپیدیدیمیت از نظر جنسی مخصوصا در اثر بیماری سوزاک و کلامیدیا می‌باشد. ... بیماری اپیدیدیمیت، عفونت بیضه، درد بیضه، تخم ها، کیسه بیضه ... علل و علائم سرطان پروستات و راه‌های پیشگیری و درمان آن ... سلام من در سمت راست درد و عفونت مزمن اپیدیدیم دارم سه بسته سیپروفلوکساسین مصرف کردم ولی فایده ای ...

بررسی خودارضایی - یادداشت شماره 39:بیماری های کیسه بیضه

mojahed9053.blogfa.com/post-46.aspx

۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بيضه ها اعضاي باروري مردانه بوده و کارشان ساختن اسپرماتوزوييد و ترشح هورمون مردانه يعني ... ماده اخير عامل صفات ثانويه جنسي مثل رشد موهاي صورت و تون صدا است. ... احساس سنگيني و درد مبهم بيضه، کشاله ران و زير شکم از ديگر علايم بيماري است. ... همين جا است که پزشک به شما در تشخيص و درمان کمک خواهد نمود.

آشنایی با مسائل جنسی (ورود زیر 18 سال ممنوع) - نسخه قابل چاپ

reyhan.samenblog.com/print/252.htm

در کل برای آمیزش بهتر و کم درد در اولین تجربه جنسی باید نکات زیر را مورد توجه .... اهداف دراز مدّت عبارتند از: کشف علت زمینه بیماری و درمان آن. .... بسته به مواد مختلف باید بزن و شوهر دستورات مربوط به روابط جنسی را گوشزد نمود راه بکار بردن هنر جنسی را به ... دو عدد بیضه یکی در طرف راست و یکی در طرف چپ آلت تناسلی مرد قرار دارد.

سرطان بیضه چیست؟ ( همراه با آموزش نحوه معاینه بیضه ) - طبیب

tabib.blogsky.com/1388/01/12/post-7/

اسپرم در حین فعالیت جنسی در اثر انزال از طریق آلت مردانه وارد دستگاه تناسلی زنانه می‌شود. ... دو بیضه چپ و راست وجود دارد که هردو در محلی به کیسه بیضه مستقر هستند. ... سرطان بیضه در صورتیکه زود تشخیص داده شود به خوبی به درمان پاسخ می‌دهد. ... در معاینه ، پزشک معمولاً تودة سفت بدون درد در بیضه لمس می‌کند و با انجام سونوگرافی ...

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

درد و ناراحتی خانم ها در حین معاشقه - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/learn/pain2-discomfort-during.html

عمل دخول آلت مرد دلایل رابطه جنسی دردناک درد هنگام رابطه جنسی,علت معاشقه دردناک تلمبه زدن روابط جنسی,روابط زناشویی,دانستنیهای جنسی,علت روابط زناشویی دردناک.

اگر هنگام برقراری ارتباط جنسی درد دارید بخوانید

www.hidoctor.ir/4081_اگر-هنگام-برقراری-ارتباط-جنسی-درد-داری.html/

۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برخی از خانمها موقع برقراری ارتباط جنسی احساس درد میکنند ما امروز برای شما آموزشهایی داریم که از درد شما کم میکند چون ارتباط جنسی نباید موجب آزار ...

راهنمای کامل جلوگیری از درد حین رابطه‌ جنسی - پارسی طب

fa.parsiteb.com/راهنمای-کامل-جلوگیری-از-درد-حین-رابطه/

بهترین نکته در انجام رابطه‌ جنسی این است که: اگر برایتان دردناک است، انجام ندهید! اگر طی نزدیکی احساس درد می‌کنید، دست بکشید. سپس برای تشخیص علت درد و ...

روابط جنسی دردناک در زنان هنگام نزدیکی (18+)|موفق باشی

movafaghbashi.com › روابط زناشویی › آموزش روابط جنسی

علت سوزش و درد هنگام نزدیکی و روابط جنسی چیست؟ چرا برخی خانمها رابطه جنسی دردناک را تجربه می کنند؟ بزرگی آلت تناسلی مرد یا تنگی واژن زن ، کدام عامل سبب درد ...

احساس درد در زمان رابطه جنسی - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

www.tanzimekhanevadeh.com/medicine-and.../63-1389-02-19-09-33-0...

اما در بعضی از زنان درد تبدیل به یک بخش از رابطه آنها می شود که بنام dyspareunia شناخته می گردد. تحریک نشدن جنسی به اندازه کافی در زمان قبل از دخول یکی از دلایل ...

دلایل درد هنگام رابطه جنسی و راه حل آن ها - مجله بانوان باغ دارو

baghdaroo.com/دلایل-درد-هنگام-رابطه-جنسی-و-راه-حل-آن-ه/

درد هنگام رابطه جنسی نه تنها اوقات لذت بخش تان را نابود می کند، بلکه عواقب جدی تری مانند ترس از رابطه، کاهش میل جنسی و به طور کلی از بین رفتن صمیمت را هم به ...

علل درد در نخستین رابطه جنسی - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › توصیه های پزشکی

۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد و اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان و یا حتی مردان ...

علل درد در نخستین رابطه جنسی - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی

۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین رابطه جنسی در شب زفاف همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان(و یا حتی مردان) امکان دارد که این ارتباط در شب زفاف نامطلوب و دردناک شود.

مهمترین علل درد در هنگام رابطه جنسی (مقاربت دردناک) و درمان آنها ...

gyrusclinic.com/مهمترین-علل-درد-در-هنگام-رابطه-جنسی-مقا/

۱۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مقاربت جنسی همیشه سرگرم کننده و لذت بخش است، اما هرگز دردناک نیست! با این حال برای زنان احساس درد در حین مقاربت جنسی خیلی شایع است!

رابطه جنسی دردناک (مقاربت دردناک) راههای کاهش درد مقاربت

www.irmind.com › ... › آموزش روابط عاطفی عاشقانه و روابط جنسی

برای برخی از زنان، درد تنها یک مشکل موقتی و برای برخی دیگر یک مشکل طولانی مدت خواهد بود. چه چیزی باعث درد در حین مقاربت جنسی است؟ 1) درد در هنگام رابطه جنسی ...

 

با یکی از دلایل درد در رابطه جنسی و درد در نزدیکی آشنا شوید

www.niksalehi.com/public/archives/213070.php

گاهی اوقات برقراری رابطه جنسی برای زنان به جای اینکه مطلوب و اثربخش باشد تبدیل به یک فرآیند سخت و عذاب آور می گردد و باعث درد در رابطه جنسی و درد در نزدیکی ...

دکتر رهام صادقي - درد زير شكم هنگام دخول در رابطه جنسی - ...

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان

19پست

۳) عفونت انگلی(تریکومونا): خارش، سوزش و تورم شدید مهبل-ترشحات کف آلود خاکستری، زرد و یا سبز-بوی نامطبوع ماهی-درد حین ادرار و یا مقاربت جنسی. ۴) عفونت ...

علت درد شب زفاف در اولین رابطه جنسی + راهکار کاهش درد

www.sefidak.com/lifestyle/marital-problems/.../درد-شب-زفاف-کاهش-درد

علت درد شب زفاف چیست , آموزش برای دختر در شب زفاف , آموزش برای اولین رابطه نزدیکی و جنسی , پارگی پرده بکارت , اصول ایمنی در شب زفاف.

علل درد به هنگام مقاربت جنسي در زنان و درمان آن : سایت ...

www.pezeshk.us/?p=13684

۲۲ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - اين درد غالباً با اسپاسم عضلات ناحيه مجراي تناسلي و مشكل در مقاربت ارتباط دارد. ... درد در ناحيه تناسلي به هنگام فعاليت جنسي (نه لزوماً هنگام دخول ).

راهکار کاهش درد ناشی از پارگی بکارت - ازدواج و آموزش مسائل ...

www.asheghi4u.ir/1391/12/01/post-1379/

۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این مطلب راهکارهایی برای کاهش درد پارگی پرده بکارت ذکر می شود: ... نکته مهم اینکه اولین رابطه جنسی را به شب بعد از شب عروسی موکول کنید!

زندگی زناشویی | علت و راههای کاهش درد هنگام رابطه زناشویی ...

baelm.ir › سبك زندگي › دانستنيها

در این مطلب دکتر فرهمند در رابطه با علت رابطه جنسی دردناک توضیحاتی میدهد. عشق بازی یکی از لذت ... رابطه جنسی دردناک, آمیزش دردناک در زنان, علل درد هنگام نزدیکی.

علت درد هنگام رابطه جنسی و راه هایی برای برطرف کردن آن !

www.persianv.com/zanashooee/271531.php

۲۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرم و حیا باعث می‌شود بسیاری از خانم‌هایی که این مشکل را دارند، به متخصص زنان مراجعه نکنند و هرطور هست، با این درد بسوزند و بسازند. البته شاید هم ...

رابطه جنسی بدون درد - زیتون(روان شناسی ازدواج)

zatun2002.persianblog.ir/post/719/

رابطه جنسی بدون درد. سلام لطفا بگید زن چطوری به اوج لذت جنسی میرسه؟ علائمش چیه؟ من از رابطه ی جنسی با همسرم لذت میبرم ولی به اوج نمیرسم لذت رو میبرم ولی ...

درد جنسی | علت و راههای درمان درد جنسی مردان و بیضه چپ و راست

namnak.com/27831-علت-درد-عضو-جنسی-مردان.html

درد جنسی و علت درد بیضه چپ و راست و راه درمان دردهای بیضه و عضو جنسی مردان و روش رفع دردهای آلت تناسلی مردان و درد بیضه در کودکان و نوجوانان و پیچ خوردگی بیضه ...

اختلالات جنسی شایع در زنان - راستینه

rastineh.ir › سلامتی › سلامت جنسی

۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اختلالات جنسی برای زنان شامل کاهش میل جنسی، دیسپارونی آمیزش دردناک انقباض ... یکی از دلایل شایع درد هنگام آمیزش برای زنان خشکی واژن است.

 

بیماری های زنان زایمان نازایی - درد رابطه جنسی

doctorzanan.blogfa.com/tag/درد-رابطه-جنسی

بیماری های زنان زایمان نازایی - درد رابطه جنسی - دکتر مریم لطفی زاد متخصص بیماری های زنان زایمان نازایی.

آميزش جنسي را بابيشترين لذت تجربه کنید - درد هنگام رابطه ...

trainingbam.blogfa.com/tag/درد-هنگام-رابطه-جنسی

آميزش جنسي را بابيشترين لذت تجربه کنید - درد هنگام رابطه جنسی - - آميزش ... به خاطر مشکل تعدادی از دوستان مبنی بر اینکه رابطه ی جنسیشان همراه با درد است این ...

درد به هنگام مقاربت جنسی در زنان - که

www.irannaz.com/news_detail_3239.html

درد به هنگام مقاربت جنسی در زنان می تواند حالت راجعه یا دایمی و پایدار داشته باشد این درد غالباً با اسپاسم عضلات ناحیه مجرای تناسلی و م.

اطلاعات کامل درباره اختلالات درد جنسی

tasalamati.com/e/Pnw9Z/

اطلاعات کامل درباره اختلالات درد جنسی. مقاربت دردناک یا دیسپارونیا Dyspareunia درد تناسلی مداوم یا تکرار شونده ای است که در زن یا مرد هنگام نزدیکی یا قبل یا پس ...

اولين آميزش جنسي - تعامل

www.taamolnews.ir/fa/news/56633

۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اولين آميزش جنسي. چکار کنم که در اولين سکس و نزديکي (هنگام دخول) با همسرم، او درد کمتري متحمل شود؟ برادر گرامي، خوشحاليم كه باز هم طعم شيرين ...

دانستنی های ندانسته ی رابطه های جنسی - کم کردن درد و بالا ...

bedun-jen30.blogfa.com/post-1.aspx

برای اینکه درد و ناراحتی اولین آمیزش را کاهش دهید و آن را لذت بخش تر کنید هر دوی شما زمانی را برای کشف کردن بدن هم و تحریک کردن هم قبل از دخول نیاز دارید.

اختلال درد جنسی

vista.ir/content/137235/اختلال-درد-جنسی/

عمل جنسی تحت‌تأثیر عوامل زیست‌شناختی، روان‌شناختی و اجتماعی قرار می‌گیرد. دستگاه تناسلی خارجی و داخلی هورمون‌ها و هورمون‌های عصبی، پویش‌های درون‌روانی، ارتباطات ...

واژینیسموس: اختلال جنسی درمان پذیر اما ناگفته | دکتر میترا ...

www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=8276

هر گونه کپی برداری از این مطلب بدون ذکر نام نویسنده و نشانی سایت ،غیر مجاز می باشد. اغلب زنان،واژینیسموس را بصورت انقباض و درد ناگهان.

رابطه کمردرد و رابطه جنسی - دكتر دقاق زاده-متخصص طب ...

www.drdaghaghzadeh.blogfa.com/post-1557.aspx

درد کمر در رابطه جنسی افراد تأثیرگذار است. نتیجه تحقیقی که توسط پژوهشکده پزشکی دانشگاه وین صورت گرفته حاکی از آن است که ۶۳ درصد مردانی که کمردرد دارند ...

اطلاعات کامل درباره اختلالات درد جنسی - آکا - آکاایران

www.akairan.com/marriage/zanashooi/2015529205357.html

۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اطلاعات کامل درباره اختلالات درد جنسی,:مقاربت دردناک یا دیسپارونیا Dyspareunia درد تناسلی مداوم یا تکرار شونده ای است که در زن یا مرد هنگام ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 282
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 448
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,218
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,510
  • بازدید ماه : 4,510
  • بازدید سال : 134,625
  • بازدید کلی : 8,102,060