loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 277 نظرات (0)

رعایت برخی نکات برای حفظ تمرکز در محیط کار یکی از ملزومات روند بهتر کار می باشد اما باید بدانیم این نکات کدامند و در چه مواقعی باید آن ها را رعایت کنیم؟ با ما همراه باشید تا به جواب سوالتان برسید.

راهکارهای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار

 12 راه برای حفظ تمرکز در محل کار

12 راه برای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار را که مطمئنآ رعایت آن نکات برای هر فردی نیاز است در این بخش قرار داده ایم تا با بکارگیری این نکات روز خوب و با نشاطی را در محل کار خود گذرانده باشید.

افراد بسیاری صبح به منظور سر کار رفتن از خواب بیدار شده و خود را برای روز جدید و فعالیت هایی که قرار است انجام دهند آماده می کنند. افراد مختلف معمولا در طول روز راندمان و کارایی مشخصی دارند، اما با رعایت برخی نکات می توان کارایی را در این مدت افزایش داد و تمرکز را به خوبی حفظ کرد.

محل کار ، شادابی در محل کار ، تمرکز در محل کار

بیایید صادق باشیم، 8 ساعت تمرکز کامل روی کار اقدامی تقریبا غیرممکن است. دفاتر کاری اغلب دارای مواردی هستند که موجبات حواس پرتی را فراهم می کنند. صداهای همکاران و موارد مشابه باعث می شود که بخشی از وقت کاری تان را بدون اینکه مطلع شوید از دست بدهید. 

اما بدون شک اغلب افراد دوست دارند در طول ساعات کاری کاملا روی کارشان متمرکز باشند. در این مطلب 12 نکته را برای سرحال ماندن و متمرکز بودن روی کار ارایه خواهیم داد. 

1- زمانی برای استراحت

محل کار ، تمرکز در محل کار ، شغل

با وجود اینکه استراحت کردن اقدامی متضاد هدفمان در این مقاله است و می خواهیم در طول ساعات کاری تمام حواسمان روی کار باشد ولی تحقیقات نشان از این دارند که استراحت در بین کار باعث افزایش کارایی می شود. فرمول جادویی کار کردن به مدت 52 دقیقه و استراحت به مدت 17 دقیقه است. این فرمول جادویی توسط The Atlantic ارایه شده و بر این اساس می توانید کار هایتان را برنامه ریزی کنید. 

2- استفاده از مرکبات

دانشمندان پی برده اند که عطر میوه هایی نظیر پرتقال و لیمو باعث افزایش سطح هوشیاری می شود. البته استفاده از این مواد نیز باعث خواهد شد که در طول روز ویتامین سی کافی به دست آورید. توجه داشته باشید که استفاده مرکبات یکی از روش های دستیابی به سلامتی است. 

3- بلند شدن

محل کار ، شغل ، محل کار

نشستن پیوسته در صندلی می تواند سطح تمرکز در روز را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد و البته تاثیرات منفی زیادی نیز در زمینه سلامتی دارد. گهگاهی از صندلی تان بلند شوید تا خون در بدنتان بهتر جریان یابد.

برخی ورزش ها نیز برای افرادی که زیاد پشت صندلی می نشینند وجود دارد که بسیار مفید هستند و می توانید به سادگی روی صندلی یا نزدیکی میز کارتان آن ها را انجام دهید و به سلامتی تان کمک کنید. 

4- استفاده از سرگرمی ها

محل کار ، محل کار ، شادابی در محل کار


بر اساس تحقیقاتی که در سال 2012 انجام شد، تماشای کلیپ های خنده دار باعث افزایش تمرکز افراد می شود. پس با این اوصاف می توانید کلیپی کوتاه را در موبایلتان مشاهده کنید و سپس با تمرکز بیشتر به کارتان ادامه دهید. 

5- استفاده از روش 20-20-20

 

گاهی مغر انسان درگیر فشار زیادی می شود که در این بین مدتی مکث بسیار موثر خواهد بود. پس برای کمک به مغزتان روش 20-20-20 را به کار گیرید. شیوه کار بدین صورت است که در هر 20 دقیقه باید به وسیله ای که در 20 فوتی شما قرار دارد به مدت 20 ثانیه نگاه کنید. 

انجام این کار باعث می شود چشمانتان نیز فشار کمتری را تحمل کنند. پس اگر کارتان با کامپیوتر است یا به طور ممتد به دفتر یا هر وسیله دیگری نگاه می کنید بهتر است برای افزایش کارایی تان روش 20-20-20 را مورد استفاده قرار دهید. 

6- برنامه ریزی برای ملاقات در ساعت 3


محل کار ، محل کار ، شادابی در محل کار

حضور و آماده کردن جلسه ای برای صبح کار چندان مناسبی نیست. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، ساعت 3 بعد از ظهر زمان مناسبی برای برگزاری جلسات است و حتی اگر این جلسه در ساعت 3 بعد از ظهر روز سه شنبه باشد نیز بهتر خواهد بود و تاثیر بیشتری خواهد داشت.

ساعت 3 بعد از ظهر در روز های کاری تاحدودی زمان پایان کار به حساب می آید و در این زمان اغلب کارهایتان را انجام داده اید. اما برخی کارهایتان را نیز می توانید در طول جلسه انجام دهید. 

7- مقالات در حال پیاده روی


محل کار ، محل کار ، شادابی در محل کار

ورزش، هوای تمیز و محیطی به دور از کامپیوتر شرایط مناسبی برای ملاقات به حساب می آید. تحقیقات اشاره به این موضوع دارند که انجام ملاقات ها در حال پیاده روی باعث افزایش خلاقیت و تعهد کارکنان می شود.

مارک زاکربرگ از سوی فیس بوک و Jack Dorsey از توئیتر از جمله افرادی هستند که از این گونه ملاقات ها استقبال می کنند. از سوی دیگر مطالعات انجام شده نتایجی در جهت تاثیر پیاده روی روی بهبود سلامتی و افزایش سلامت روانی ارایه داده اند. 

8- نفس عمیق 

نفس عمیق به صورت تکرار عمل دم و بازدم طولانی یکی از راهکار های ساده و مناسب برای کاهش استرس به حساب می آید. دانشمندان اعلام کرده اند که چند نفس عمیق می تواند باعث ایجاد آرامش در افراد شود. 

9- دور بودن از هشدار ها 

خاموش کردن نوتیفیکیشن ها باعث از بین بردن عوامل حواس پرتی می شود. در فرهنگ فعلی مردم دوست دارند چندین کار را به صورت هم زمان انجام دهند اما باید توجه داشت که انجام چنین کاری باعث می شود که به اتمام رساندنشان کار سختی باشد.

تغییراتی ساده نظیر خاموش کردن موبایل یا هشدار های مختلف باعث می شود که کارایی تان افزایش یابد و کار هایتان را ساده تر به اتمام رسانید. برای مثال در طول ساعات کاری چندان لازم نیست که صفحه فیس بوکتان را مرور کنید.

محل کار ، محل کار ، شادابی در محل کار


10- بررسی کار هایی که باید انجام شوند

محل کار ، محل کار ، شادابی در محل کار

در اغلب موارد در بین کارهایی (لیست کار ها) که در طول روز باید انجام دهید گزینه ای وجود دارد که به خوبی از آن مطلع نیستید و همین باعث می شود که گاهی آن را انجام ندهید. اگر این اتفاق زود به زود رخ می دهد، بهتر است که روش دیگری را انتخاب کنید. Cal Newport در کتاب So Good They Can't Ignore You توصیح داده که برنامه ریزی برای انجام کار ها بسیار بهتر از انجامشان با عجله و بدون دقت است. 

11- زمانی برای دریافت انرژی


محل کار ، محل کار ، شادابی در محل کار

چه کسی می گوید خوابیدن در محل کار باعث کاهش کارایی می شود؟ دانشمندان ثابت کرده اند که 10 تا 20 دقیقه چرت زدن می تواند کارایی را افزایش دهد و انجام چنین کاری باعث خواهد شد تا میزان خلاقیت و سطح هوشیاری افزایش یابد.

برخی ادارات کارمندانشان را برای چرت زدن دعوت می کنند تا کارایی شان افزایش یابد. کمپانی هایی نظیر گوگل، Uber و Ben & Jerry همگی دارای اتاقی برای چرت زدن کارمندانشان هستند تا بلکه با این کار شاهد کارایی بیشتری از آن ها باشند. 

12- رها کردن کار در محل کار 

انجام چندین کار به صورت همزمان اقدامی چندان منطقی نیست و بهتر است در حین کار کردن تنها حواستان روی کار اصلی باشد و سپس به سراغ کارهای دیگر یا چک کردن ایمیل ها بروید.

توجه کنید که با رسیدن به خانه باید از کار کاملا جدا شوید و به سرگرمی های مختلف یا کار های روزمره دیگر بپردازید. کار کردن در خانه باعث خواهد شد تا در زمینه شغلی تان دچار مشکلاتی شوید.

راهکارهای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار

 
منبع : برترینها - / ل  
 
 
 
 
 
 
 
  12 راه برای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › موفقیت › موفقیت
12 راه برای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار. افراد بسیاری صبح به منظور سر کار رفتن از خواب بیدار شده و خود را برای روز جدید و فعالیت‌هایی که قرار است انجام دهند آماده ...
راهکارهای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار | News File
newsfile.ir/news/راهکارهای+حفظ+تمرکز+و+شادابی+در+محل+کار
12 راه برای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار افراد بسیاری صبح به منظور سر کار رفتن از خواب بیدار شده و خود را برای روز جدید و فعالیت‌هایی که قرار است انجام دهند آماده ...
راهکارهای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار - سئوی چت روم ...
www.goldtarh.ir/2016/03/.../راهکارهای-حفظ-تمرکز-و-شادابی-در-محل-کار/
۱۲ ساعت پیش - رعایت برخی نکات برای حفظ تمرکز در محیط کار یکی از ملزومات روند بهتر کار می باشد اما باید بدانیم این نکات کدامند و در چه مواقعی باید آن ها را ...
8 کلید طلایی برای آرامش در محل کارتان | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/1117
استرس در محل کار از ريشه‌اي‌ترين دلايل اکثر بيماري‌ها اعم از خفيف و شديد است. ... این مطلب، شما را با برخی از بهترین راهکارهای مقابله با استرس در محیط کار آشنا می‌کند. ... علاوه ‌بر این، شما را عصبی و زودرنج می‌کند و تمرکز شما را کاهش می‌دهد. ... را ببخشید و فراموش کنید؛ عصبانیت خود را کنترل و آرامش خود را در هر شرایطی حفظ کنید.
12 راه برای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار - برترین ها | خبر ...
khabarfarsi.com/n/16126514
۱۵ ساعت پیش - zoomit.ir - سعید میرزاپور: افراد بسیاری صبح به منظور سر کار رفتن از خواب بیدار شده و خود را برای روز جدید و فعالیت هایی که قرار است انجام دهند ...
17 روش شاد بودن در محل کار - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/ways3-happy-work.html
روش شاد بودن در محل کار شاد بودن در محل کار,قوانین شاد بودن,تجربه شادی,شاد و سرحال,انسان شاد,نتیجه شادی. ... دهند، گاهی مهم است اما باید همیشه روی مسایلی که قابل کنترل هستند، همچون افکار و کارهای خود تمرکز کنید. 3. حد و مرز خو د را بدانید و حفظ کنید.
حفظ روحیه در محیط کاری با این روش ها - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/48509_حفظ-روحیه-در-محیط-کاری-با-این-روش-ها.html/
۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - واقعيت اين است که دستيابي به شادابي يا دست کم خرسندي، خيلي ... رضايتمندي و شادابي در محيط کار، نيازمند برداشتن گام هاي اساسي است که روزانه ...
حفظ سلامتی در محل کار - رسانه ی خبری وبلاگی
rasanetv.ir/page-806117.html
یک راه دیگر برای تقویت سلامت در محل‌کار این است که ساعات طولانی کار نکنید. گاهی‌اوقات روی کاری که در دستتان است و انجام یک پروژه تمرکز می‌کنید و از تاثیری ... حوصلگی و کسالت در محل کار نشستن حفظ شادابی و سلامت در محل سلامتی خود باشید ...
12 گام موثر برای حفظ شادابی در محیط خسته کننده کار
banki.ir/.../5717-12-گام-موثر-برای-حفظ-شادابی-در-محیط-خسته-کننده-...
12 گام موثر برای حفظ شادابی در محیط خسته کننده کار ... تمرکز بر مسائل منفی و عبث انرژی شما را تحلیل داده و در مقابل تمرکز بر موضوعات مثبت و ثمر بخش ... 10 راهکار برای اینکه بهترین خرید را داشته باشیم · انفجار بمب مرسدس بنز در لس‌آنجلس!
فودلند | نکاتی برای حفظ حافظه و تمرکز
foodlandgrp.com/نکاتی-برای-حفظ-حافظه-و-تمرکز/
برای رسیدن به محل کارتان مسیر دیگری را انتخاب کنید. ... راهکارهای ساده ی زیر را به کار گیرید: سعی کنید به جای سرخ کردن مواد غذایی، آنها را پخته یا کباب ... آرامشتان را حفظ کنید: ... کارهای زیر را برای شادابی ذهن انجام دهید:نفس های عمیق بکشید.

روش های تقویت تمرکز حواس و جلوگیری از حواس پرتی - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=137388
۳۱ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - یعنی هر چه عوامل مزاحم و مخل تمرکز بیشتر باشند توانایی حفظ تمرکز حواس کمتر است و بر عکس. لذا حواس پرتی؛ یعنی خارج شدن از روند مطالعه یا جریان کاری و فرو رفتن در ... گرسنگی و تشنگی ، سردی و گرمی ، ترس و خشم و شادی ، سردرد و … ... می تواند در محل پر سرو صدا و نا آرامی با تمرکز و توجه کافی مطالعه کند.
راهکاری برای حفظ شادابی و زیبایی | با حجاب
bahejab.com/19126/راهکاری-برای-حفظ-شادابی-و-زیبایی/
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راهکاری برای حفظ شادابی و زیبایی. ... پاک شده و راه را جهت حفظ نیروی قدرتمند روحی و جسمی با حضوری معنوی در محل کار، بگشاید. ... ◅تمرکز حواس:.
24 روش برای شاد بودن در محل کار -آکا - آکاایران
www.akairan.com/khanevadeh/fardi1/185534.html
۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 24 روش شاد بودن در محل کار. تجربه شادی در محل کار خیلی راحت نیست. ... که دیگران انجام می دهند، گاهی مهم است اما باید همیشه روی مسایلی که قابل کنترل هستند، همچون افکار و کارهای خود تمرکز کنید. 3. حد و مرز خو د را بدانید و حفظ کنید.
شش روش برای ایجاد مغز هوشیار - پارسی طب
fa.parsiteb.com/شش-روش-برای-ایجاد-مغز-هوشیار/
بعضی اوقات حس می کنیم که حافظه ما خوب کار نمی کند و یا در حفظ و یادگیری مطالب ... مردم در بسیاری موارد صرفاً برای افزایش قوه تمرکز خودشان از آن استفاده می کنند، اما ... شده است افرادی که صبحانه نمی خورند ، کارایی کمتری در مدرسه یا محل کار دارند.
آشنایی با 25 راه ساده برای ایجاد انگیزه - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/133127
۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مانند یک انسان با انگیزه رفتار کنید: اگر بی‌حوصله‌اید و انگیزه کاری را ندارید، .... از اشتیاق جلوگیری کنید و انگیزه و توانایی‌هایتان را تا پایان کار حفظ کنید. ... اولیه به‌دست می‌آورید، انگیزه شما را افزایش می‌دهد و از تمرکز روی کل کار که ... در یابید که چه چیزی سبب شادی و خوشحالی شما می‌شود: همه ما می‌دانیم که شرایط ...
هفت افسانه درباره حفظ تمرکز در محل کار - نوین زی
novinzi.com/هفت-افسانه-درباره-حفظ-تمرکز-در-محل-کار/
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب به هفت افسانه که درباره مدیریت و حفظ تمرکز در محل کار وجود دارد اشاره می کنیم: حتی از اتاق بغلی هم می ... کافیست کمی راه بروید. تمرکز در محل کار ... یک چرت یا استراحتی کوتاه می تواند مغز را شاداب کند. ترجمه: حمیده ...
9 روش براي افزايش تمرکز در درس خواندن - نیک صالحی
www.niksalehi.com/new/archives/181270.php
۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 5) محلّ درس خواندن خود را تميز و مرتّب نگه داريد و سعي کنيد از آن فقط براي ... اين کار حواس‌پرتي را کاهش مي‌دهد و کمک مي‌کند راحت‌تر به حالت تمرکز دست يابيد. .... فرق داروی ضد افسردگی و داروی شادی آور! .... حفظ حافظه در سنین سالمندی ...
حفظ سلامتی در محل کار | مد روز
modenew.in/6268/حفظ-سلامتی-در-محل-کار.html
۷ روز پیش - راه حل برای حفظ شادابی و سلامت در محل کار فضاهای اداری محل کار رفع بی .... حفظ تمرکز در محل کار با وجود تمام عوامل استرس زایی که می توانند حواس ...
درمان کند ذهنی و حواس پرتی - دستاوردهای پزشکی شفا
rejvani.blogfa.com/post/110
بنابراین راه تقویت حافظه یافتن علت فراموشی است كه در برخی موارد از ... بنابراین از روشهای مختلف حفظ مطالب ، تستها و تمرینات هوش و ریاضی كه در بازار به .... در نتیجه ، اکسیژن بیشتری به مغز میرسد و باعث احساس شادابی و نشاط در بدن میشود. .... که یک انسان می تواند در محل پر سرو صدا و نا آرامی با تمرکز و توجه کافی مطالعه کند.
روش های جلوگیری و رفع خستگی در محل کار - آموزش بازاریابی ...
qmpschool.com/روش-های-جلوگیری-و-رفع-خستگی-در-محل-کار/
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... و نمی توانند با تمرکز و انرژی کافی به کارهایشان برسند ، بنابراین در ... ولی از خوردن غذاهای پرچرب برای حفظ شادابی و سرحالی خود بپرهیزید. ... به عنوان مثال ، می توانید به راه حل یکی از مشکلات و معضلات در محل کار خود بپردازید.

کلودساز • 9 راهکار برای اینکه با هوشیاری بیشتری نسبت به ...
https://www.club.cloudsaz.com/blog/.../9-ways-work-smarter-than-others
راههایی برای ایجاد فرصت بیشتر برای پرداختن به کارهای مورد علاقه تان و تکمیل کارها سریع تر و با بهره وری بیشتری ... 9 راهکار برای اینکه با هوشیاری بیشتری نسبت به دیگران کار کنید ... شما کدام یک از این دو مورد هستید و در کدام موقع با انرژی و تمرکز بیشتری کار می کنید. ... 10 روش عالی برای شادابی در محل كار 2034 بازدید.
زیبا وب سایت مفید پسران و دختران ایرانی/احساس کسالت و ...
www.zibaweb.com/kesalat.htm
8) از هم تعريف کنيد: در زماني که از انجام کارهاي روزانه و يادر محيط کار کاملا ... خواهيد ديد که بعد از لحظاتي روحيه شما تغيير خواهد کرد و احساس شادي در شما به وجود خواهد آمد. .... در عوض بر زمان حال خود تمرکز کنيد و به آنچه نياز داريد انجام دهيد تا شما را به جلو ... اگر این كار را نمی كنیم، باید به مثابه یك بزرگسال بكوشیم تا راه دستیابی به ...
راه های رسیدن به موفقیت - تمرکز حواس
farhadmovafagh.blogfa.com/post-34.aspx
راه های رسیدن به موفقیت - تمرکز حواس - زندگی خود را دگرگون کنید. ... است، ننشینید. جا به جا شدن ، به حرکت خون در بدن کمک می‌کند و باعث می‌شود که اکسیژن بیشتری به مغز شما برسد و شاداب و سرحال باشید. ... هنگامی که کاری را بطور کامل انجام دادید، به خودتان پاداش دهید. ... شما باید تمرکزتان را برای هدفی که در ذهن دارید، حفظ کنید.
راهکارهایی که احتمالاً هیچ وقت برای آرام کردن ذهنتان استفاده ...
4farda.com/1393/03/راهکارهایی-که-احتمالاً-هیچ-وقت-برای-آر/
تا به حال توجه کرده‌اید وقتی روی یکی از حس‌های خود تمرکز می‌کنید احساس ... این می‌تواند شامل هر چیزی که در راه رفتن به محل کار در اطرافتان می‌بینید شود. ... شما بعد از تعطیلات سرشار از حس تازگی، شادابی و طراوت و با ذهنی آرام‌تر به خانه بازگشتید.
عوامل کاهش انگیزه در حفظ قرآن1
www.quranhefz.ir/articles/viewarticle-26673.aspx
۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حال سوالی که ایجاد می شود این است که چه کار کنیم تا اولاً انگیزه ما در حفظ ... امیدوارم که این راهکارها مورد پسند شما واقع شده و شما را در راه حفظ قرآن یاری نماید . ... این کنجکاوی بی مورد سبب می شود که حافظ قرآن تمرکز کافی در هنگام حفظ جدید و ... ای در شهر خود ، یا مسجد محل که معمولاً در ساعات قبل از اذان خلوت و کم تردد است ...
[DOC]بهداشت رواني محيط كار
www.abfasb.ir/userdata/asnad/a3.doc
2-هر يك از كاركنان از اينكه در سازمان محل كار خود به فعاليت اشتغال دارند احساس رضايت كنند و ... تا محیط کار برای کارکنان اضطراب آور نباشد و کارمندان احساس امنیت شغلی کنند و با شادی و نشاط و شوق .... برای حفظ تعادل میان کار و زندگی خانوادگی کارکنان باید: ..... راه حل: در مذاکره و گفتگو با افراد انتقاد کننده بر اطلاعات تمرکز کنيد.
هنگام درس خواندن، تمركز ندارم | پرسمان دانشجويي - تربیتی و ...
www.moshavereh.porsemani.ir/content/هنگام-درس-خواندن،-تمركز-ندارم
همانطور كه خود مي دانيد، تمركز حواس در هر كاري از ضروريات قطعي به شمار مي آيد. ... در عين حال مطالب زير مي تواند به عنوان راهكار، مؤثر واقع شود : .... وقتي آدمي براي دست يابي به تمركز فكر در نماز، به محل سجده اش چشم بدوزد، از نگاه به ..... تاثیرات دوست · حدود روابط · حفظ روابط · سایر مباحث دوستی · شناخت دوستان ... شادی و اوقات فراغت.
: تمرکز حواس - رشد
daneshnameh.roshd.ir › ... › روان شناسی › روان شناسی احساس
اگر یک مطلب را سرسری بخوانید، تمرکز شما به راحتی برهم می‌ریزد. ... جا به جا شدن ، به حرکت خون در بدن کمک می‌کند و باعث می‌شود که اکسیژن بیشتری به مغز شما برسد و شاداب و سرحال باشید. ... کار شما ممکن است خیلی کوچک باشد و یا شاید یک مسئولیت بزرگ ، که شما باید ... شما باید تمرکزتان را برای هدفی که در ذهن دارید، حفظ کنید.
Archname - کنترل عصبانیت و راه های رسیدن به آرامش
parastooderakhshan.blogfa.com/post-11.aspx
اما عصباني نشدن کار ارزشمندي است که چنين فردي توانسته است فکر خود را تحت کنترل خود در آورد! ... فرديکه فقط خشم خودرا کنترل کرده است ذهن خود را نتوانسته حفظ کند و ذهن او در ... تبديل کنيم و فورا نيروهاي ويژه و کماندوهاي خود را به اين محل که محل نفوذ نيروهاي ..... شوخ طبعی و خوش رویی را می توان ساده ترین راه آفرینش شادی دانست.
بهره وری بیشتر با خواب بیشتر | ناگفتنی ها
nagoftaniha.com › روانشناسی و موفقیت
۵ ساعت پیش - اگر در محل کار خود توجه و عکس‌العمل به موقع به رویدادها نداشته باشید، به طور کلی با تکالیف و وظایف ... 12 راه برای حفظ تمرکز و شادابی در محل کار ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 6,626
  • بازدید سال : 104,952
  • بازدید کلی : 8,072,387