loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 314 نظرات (0)

رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر!

 

 

خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز ۹۵ | نوروز 95 | یارانه 95 ..

چگونه "خانه تکانی عید" را بدون دردسر انجام دهیم؟

 نحوه خانه تکانی سریع نوروز 95

خانه‌ تکانی ساده و سریع با 10 نکته جادویی، خانه تکانی، خانه

 

روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید

 

خانه تکانی ، نکاتی برای خانه تکانی

عید است رسم سنتی خانه تکانی پیش از آن.اینکه از کجا و چگونه شروع کرده و تا ایمام عید خانه ای تمیز و براق داشته باشیم بستگی به مهارت هایی دارد که می توان در این مطلب آنها را یافت.

نکات مهم در خانه تکانی عید

یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه تکانی است که گاهی هم بسیار سخت و مشکل به نظر می رسد حتی ممکن است مقدار زیادی از وقت مان را بگیرد .حساسیت در نظافت منزل باعث می شود از کوچکترین وسایل هم نگذشته و هم را شسته و یا پاک کنیم.

اگر بخواهیم کمی انتقادپذیر باشیم باید قبول کنیم که ما در مورد خانه و اسباب اثاثیه مان، خانم های سخت گیری هستیم و گاهی این سخت گیری به حدی می رسد که اهالی خانه به چشم «پلیس منزل» به ما نگاه می کنند! این پلیس بازی ها در ایام فوق العاده پیش از نوروز به اوج خودش می رسد و همه مان نقش کارگاه هایی برای شناسایی کثیفی های خانه را می گیریم. 

اغلب هم دود این کارگاه بازی ها به چشم سیاتیک یا مهره های کمرمان می رود و ما را از داشتن تعطیلاتی لذت بخش محروم می کند. تمیزی و منظم بودن خانه چشم نواز است و ما را از زندگی راضی نگه می دارد؛ به خصوص در آستانه بهار دل مان می خواهد به رسم هر سال با طبیعت و تازگی اش همراه شویم و چهاردیواری خودمان را بهاری کنیم. 

اما بهتر است امسال برای تکاندن خانه برنامه ریزی بهتری داشته باشیم تا در شلوغی های آخر سال راحت تر کارهای مان را پیش ببریم و از کمردرد و پادرد در امان بمانیم. چیدانه پیشنهاد می کند برای برنامه ریزی گام های زیر را در نظر بگیرید: 

گام اول: زیرساخت های تعیین کننده در خانه تکانی 

در یک صبح پرانرژی سراغ کشوها، کمدها و گنجه های اتاق ها بروید. سعی کنید چیزهای غیرقابل استفاده و کهنه را با فراغ بال کنار بگذارید؛ می توانید خوب هایش را به دیوار مهربانی برسانید و دل دیگران را شاد کنید. بعد از آن تا می توانید همه چیز را دسته بندی کنید. 

برای منظم کردن کشوها می توانید از جعبه تقسیم استفاده کنید. (یا خودتان تقسیم بسازید) داخل کمدهای دیواری را هم به وسیله جعبه های مقوایی یا پارچه ای مرتب کنید. با انجام این عملیات مهم در خانه تکانی، خودتان به جادوی کمد و کشوهای مرتب پی می برید! 

اگر انباری یا بالکن یا هر جای دور از دسترس دیگری هم دارید در همین مرحله کارش را یک سره کنید. یادتان باشد کلید موفقیت در این مرحله دل به دریا زدن و بخشیدن وسایلی است که استفاده شان نمی کنید. دورریختنی ها را هم با خیال راحت به ماشین زباله محل بسپارید.

راز و رمزهای خانه تکانی ، نکاتی برای خانه تکانی ، نحوه خانه تکانی

گام دوم: ویترین ها 

بوفه و کتابخانه و خلاصه هر چیزی که درست جلوی دید است، جزیی از ویترین خانه محسوب می شود. روز دوم خانه تکانی را به این قسمت اختصاص دهید. هرچیز قابل شست و شویی را بشویید؛ خصوصا ظروف کریستال بعد از شسته شدن برق قشنگی می افتند و جذاب تر از قبل می شوند. لوسترها را هم جا نگذارید! بهترین پاک کننده برای آنها پنبه و الکل است. بعد از تمیز شدن لوستر با خانه ای روشن تر از قبل مواجه می شوید.

راز و رمزهای خانه تکانی ، نحوه خانه تکانی ، بهترین روش خانه تکانی

گام سوم: اندر احوالات آشپزخانه 

به مرحله غول رسیدیم! این قسمت دیگر شوخی بردار نیست و آنقدر برای همه مان مهم است که معمولا چند چشم دیگر هم برای پیدا کردن لک چربی و غذا و... قرض می گیریم. 

سعی کنید در چند مرحله کار آشپزخانه را انجام دهید؛ مرحله اول مثل گام یک کابینت ها و کشوها را سامان بدهید. از همان وسایلی که گفتیم برای جدا کردن کشوهای آشپزخانه هم استفاده کنید. بعد می توانید سراغ یخچال و فریزر بروید. 

اول تمام دورریختنی ها را با یک نگاه به انقضاهای شان دور بریزید و بعد مشغول تمیزکاری طبقات مختلف شوید. بد نیست اگر کسی را برای کمک دارید، سری هم به زیر یخچال و فریزر و باقی وسایل بزنید. آنجا پر است از آشغال ریزه هایی که از دست تان در امان مانده اند!

راز و رمزهای خانه تکانی ، بهترین روش خانه تکانی ، نکته های کلیدی خانه تکانی

گام چهارم: تغییر دکوراسیون 

اگر به نظرتان وسایل خانه بد چیده شده است یا اگر فکر می کنید فرش تان را در جای مناسبی ننداخته اید یا چیزهایی از این قبیل نظم ذهن تان را به هم زده است، همین حالا وقتش است که درستش کنید. باز هم مراقب سیاتیک و مهره های تان باشید! بهترین روز برای این گام روز جمعه است که می شود از بقیه اعضای خانه هم کمک گرفت.

راز و رمزهای خانه تکانی ، نکته های کلیدی خانه تکانی ، خانه تکانی عید

گام پنجم: حمام و سرویس بهداشتی 

خب، این مرحله یک جور زنگ تفریح محسوب می شود. خیلی سختش نکنید. باز هم اول زحمت دورریختنی ها را کم کنید. بعد از آن با یک جرمگیر و اسکاچ نرم دیوارها و کف را بشویید. شیرآلات را هم در مرحله آخر با اسپری تمیز کنید.

راز و رمزهای خانه تکانی ، خانه تکانی عید ، خانه تکانی سریع

گام ششم: برق اندازی! 

آخرین مرحله را بگذارید برای روزهای آخر که زحمات تان هدر نرود! چند روز به سال تحویل یک گردگیری نهایی و یک جاروبرقی تمیز کشیدن مهر قبولی خانه تکانی تان را می زند. شما اکنون با منزلی کامل تکانده شده به سوی سال جدید می روید.

راز و رمزهای خانه تکانی ، خانه تکانی سریع ، روش خانه تکانی عید

 

روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید

 

 

 روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید - تست ابر برچسب ها

necepatogh.rozblog.com/.../روش-خانه-تکانی-بی-دردسر-قبل-از-عید.htm...

۵۸ دقیقه پیش - نکات مهم در خانه تکانی عید. یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه تکانی است که گاهی هم بسیار سخت و مشکل به نظر می رسد حتی ممکن است مقدار ...

روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید - نمناک

namnak.com/27938-روش-خانه-تکانی-بی-دردسر.html

عید است رسم سنتی خانه تکانی پیش از آن.اینکه از کجا و چگونه شروع کرده و تا ایمام عید خانه ای تمیز و براق داشته باشیم بستگی به مهارت هایی دارد که می توان در این ...

رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر! - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › دکوراسیون › طراحی منزل

۱ روز پیش - رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر! خانه تکانی،طراحی منزل،چیدمان،دکوراسیون منزل. ... ظروف کریستال بعد از شسته شدن برق قشنگی می‌افتند و جذاب‌تر از قبل می‌شوند. ... راه های تمیز کردن دیوار، برای خانه تکانی عید ... فروش و خدمات خودرو.

خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز ۹۵ | نوروز 95 | یارانه 95 ...

noruz95.ir › نوروز 95

۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه تکانی سریع 95 , خانه تکانی سریع و بی دردسر , خانه تکانی نوروز 95. ... وقت در خانه است و کار نظافت باید تدریجی انجام شود، هیچ چیز بهتر از یک روش ... اسمش نباید “شب عید” انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال ...

چگونه "خانه تکانی عید" را بدون دردسر انجام دهیم؟

www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار

۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با فرا رسیدن ایام عید اغلب افراد به فکر خانه تکانی، شست و شو و گردگیری خانه و وسایل آن می افتند. ... در حقیقت، داشتن خانه ای نظیف در طی تعطیلات، به خصوص اگر از روش ... خانه تکانی را قبل از دوران پر تنش آخر فصل انجام دهید.

عيدانه/ رمز و رازهاي «خانه تکاني» بي دردسر و تمام عيار

iruni.ir/news/630036

عيدانه/ رمز و رازهاي «خانه تکاني» بي دردسر و تمام عيار. 15 ثانیه پیش ... گام اول: زيرساخت‌هاي تعيين‌کننده در خانه تکاني ... روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید ...

رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر - مد، دکوراسیون، آشپزی، دانلود

irctr.ir/mode/145677850000000

۴ روز پیش - رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر.. رمز و رازهای خانه تکانی بی .... آنها پنبه و الکل است. بعد از تمیز شدن لوستر با خانه‌ای روشن‌تر از قبل مواجه می‌شوید.

نحوه خانه تکانی سریع نوروز 95 - دانلود رایگان با لینک مستقیم

download-ahang-jadid.sar3damusic.ir/نحوه-خانه-تکانی-سریع-نوروز-95....

۳ روز پیش - ش. - آموزش خانه تکاني سریع برای عید نوروز 95 | Fast refresh training for Nowruz 95. .... ویژه عید نوروز X خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز ۹۵ | نوروز 95 | یارانه 95 . ... دانلود ..... قبل از خانه تکانی باید این وسایل را دور بیندازید!

جام نیوز :: JamNews - با مصرف این نوشیدنی تا عید به ...

www.jamnews.ir/detail/News/641611

۲۳ ساعت پیش - رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر! ... بهترین روش های شناسایی دروغگوها ... نوشیدنی / زیبایی با مصرف این نوشیدنی تا عید به زیبایی خود بیفزایید ... 2 عدد موز رسیده و یخ‌زده که از قبل پوست آن کنده شده است و قطعه قطعه شده است.

خانه‌ تکانی ساده و سریع با 10 نکته جادویی، خانه تکانی، خانه ...

www.akairan.com/khanehdari/nezafat1/2013310223813.html

خانه تکانی نوروز,خانه تکانی شب عید,خانه تکانی عید نوروز,خانه تکانی,خانه تکانی سریع,خانه تکانی عید,خانه تکانی نوروز 93,خانه ... بی خوابی (دیرین دیرین)! .... نکاتی که قبل از خانه تکانی باید انجام دهید ... روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا استوارت ..... اما یک خانه تکانی کم دردسر و ماندگار اصول خودش را دارد.

برنامه ریزی خانه تکانی عید در ۷ روز: اتاق خواب تان را زیر و رو ...

www.beytoote.com/housekeeping/wash.../bedroom1-upside-down1.html

خانه تکانی راه و روش خانه تکانی برنامه ریزی خانه تکانی,خانه تکانی عید,آموزش خانه ... ما پیشنهاد می کنیم قبل از دست به کار شدن برنامه ی کامل ۷ روزه ی زیر را بخوانید و ... اکنون که اکثر بی نظمی ها و گرد و خاک ها را برطرف نمودید، فهمیدن آنچه نیاز به تغییر یا جایگزین شدن دارد، آسان تر است. ..... وقتی زشت‌ترین مرد سال شدن هم دردسر دارد ...

خانه تکانی شب عیـد چقدر هزینه دارد؟ | News File

newsfile.ir/news/خانه+تکانی+شب+عیـد+چقدر+هزینه+دارد؟

خبر انلاین - 4 ساعت پیش; چگونه یک خانه تکانی اصولی انجام دهیم قبل از اینکه ... قطره - 16 ساعت پیش; رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر! ... جام نیوز - 17 ساعت پیش; آموزش خانه تکانی؛ بهترین روش برای شستن انواع پرده آموزش خانه تکانی؛ بهترین روش ...

اس ام اس جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95 | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../اس-ام-اس-جدید-برای-خانه-تکانی-عید-نوروز-95/

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اس ام اس و جوک های طنز خانه تکانی عید نوروز 95 - نمکستان ... یک نت نکاتی که قبل از خانه تکانی باید انجام دهید هر ساله و در آستانه ... روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی: … ..... خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز ۹۵ …

ایسنا - خانه‌تکانی با چاشنی صرفه‌جویی و ایمنی

www.isna.ir/fa/print/.../خانه-تکانی-با-چاشنی-صرفه-جویی-و-ایمنی

۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سبزه کار، یک خانم خانه دار در خصوص نحوه خانه تکانی‌اش به ایسنا گفت: هر سال ... از این روش تمیز نمی‌شود؛ اما شوهرم با این کار من مخالف است و هر سال سر خانه تکانی با ... را موکول می‌کنم به همان دو یا سه روز قبل از عید و سعی می‌کنم از ساده‌ترین روش‌ها برای ... در ادامه چند راهکار ساده برای خانه تکانی بی دردسر را با هم می‌خوانیم:.

خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز ۹۵ | نوروز 95 | یارانه 95 ...

www.khabarnewss.ir/.../خانه-تکانی-سریع-و-بی-دردسر-نوروز-۹۵-%7C-...

۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش خانه تکانی : اگر هنوز خانه تکانی نکرده اید نگران نباشید برای خانه تکانی از کجا باید شروع کرد؟ خانه تکانی همراه با برنامه‌ریزی…,خانه تکانی ...

4 نکته ارتوپدی در خانه تکانی - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/31528842/4-نکته-ارتوپدی-در-خانه-تکانی

خبر-آنتایم-خانه-تکانی-از-رسوم-کهن-در-روزهای-قبل-از-عید-است-که-معمولا-خانم-های-خانه-دار-عهده-دار-آن-هستند. ... روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید ...

بعد اس ام اس جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95 - زد ایکس ان

www.zxn.ir/اس-ام-اس-جدید-برای-خانه-تکانی-عید-نوروز-95.html

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 18 ساعت قبل ... 4 ساعت پیش – اس ام اس و جوک های طنز خانه تکانی عید نوروز 95 طنز خنده دار خانه تکانی در روزهای پایانی سال اگر از .... روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی: … ..... خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز 95 …

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

دیوارنویسی سه خواهر مجرد تهرانی قبل از خودکشی ... افراد مشهور(43) / مهران غفوریان / گفته های جالبش از ازدواج و ماجرای بی سابقه خندوانه .... برای تجربه مزه ماهی شب عید گذشتگان، ماهی را با این روش سرخ کنید +عکس ... ساده ترین راه برای اثاث کشی بدون دردسر .... برای خانه تکانی عید کاغذ دیواری را با بهترین روش تمیز کنید+ تصاویر.

خانه تکانی نوروز - اس ام اس: مرجع sms

smskhoon.blogsky.com/1393/11/10/post-164/خانه-تکانی-نوروز

۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه تکانی روش هایی برای خانه تکانی راحت و بی دردسر و استفاده از مواد ... استاد دانشگاه تهران، در مورد تاریخچه خانه تکانی قبل از عید نوروز نیز ...

گلچین | صفا | فقط باذکر منبع: safaa.rozblog.com

safanews2.mihanblog.com/

گلچین لینک همه مطالب عید و جشن نوروز 1395: عکس کاریکاتور روش خانه تکانی ... گاهی طبیعت و فضای سبز به زبان بی زبانی به ما میگه : مرا به خیر تو هیچ امیدی نیست ؛ شر مرسان ! ... چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان - که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد .... فیلم کلیپ ویدیو آخر عاقبت دوستی قبل ازدواج رابطه دختر و پسر

تا عید دندان هایتان را سفیدتر کنید

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=295455

۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از آنجایی که ما طرفدار روش های طبیعی و بی دردسر هستیم، چند روش کاملا ساده و کم هزینه و البته طبیعی برایتان داریم تا بتوانید قبل از رسیدن عید، دندان هایتان را سفیدتر کنید. .... 10 خطر خانه تکانی غلط برای سلامتی (اینفوگرافی).

پیامک خانه تکانی عید نوروز 95 | مدل جدید 95 | عکس بازیگران ...

modelmanto95.ir/2016/02/08/پیامک-خانه-تکانی-عید-نوروز-95/

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن باحال و اس ام اس بامزه و جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95. پیامک خانه تکانی .... خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز ۹۵ | نوروز 95 | یارانه 95 … noruz95.ir › نوروز .... نت ببینید”آموزش خانه تکانی ویژه عید نوروز ۹۵″. برق انداختن ...

راه و روش یک اسباب کشی موفق و بی دردسر

www.rozanehonline.com/...خانه/راه-و-روش-یک-اسباب-کشی-موفق-و-بی-د...

۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نکات خانه داری٬ نکات آشپزی و مطالب دیگر را اینجا ببینید. ... Back شما اینجا هستید: خانه · سبک زندگی · بخش های سبک زندگی · در خانه راه و روش یک اسباب کشی موفق و بی دردسر ... و حتما قبل از اسباب کشی به منزل یکی از نزدیکانتان برده تا پروسه اسباب کشی به پایان برسد. ..... هفت مرحله برای خانه تکانی شب عید

توصیه های مهم برای خانه تکانی شب عید - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › توصیه های پزشکی

۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه تکانی یکی از سنت های زیبای ما ایرانیان است که اگر با رعایت نکات ایمنی ... تبدیل شود؛ دردسری که سلامت تمام اعضای خانواده، بویژه خانم های خانه دار را تهدید می کند. ... دکتر شهرام رفیعی فر، سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت در .... خانه تکانی یکی از مهم ترین کارهای قبل از عید و سال نو است …

رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر!

life.shafaqna.com/FA/0319082

رمز و رازهای خانه تکانی بی دردسر! ... بیمه اعتیاد با روش فعلی به نتیجه نمی رسد/شرط درمان معتادان. - مهر ... با مصرف این نوشیدنی تا عید به زیبایی خود بیفزایید. - شفا آنلاین ..... آجیل‌های مانده سال قبل و هشدار سازمان غذا و دارو. - شفا آنلاین ...

توصیه های ایمنی در خانه تکانی - مجله تصویر زندگی

www.tasvirezendegi.ir › خانه و خانواده › اسرار خانه داری

نکات خانه تکانی, تکنیک های خانه تکانی, نکات قبل از خانه تکانی, آموزش های اولیه خانه تکانی, اصول خانه تکانی, آشنایی با تکنیک های خانه ... روش شستن پرده برای خانه تکانی عید نوروز ... امیدواریم خانه تکانی بی دردسر و بدون حادثه ای داشته باشین.

حمل و نقل اثاثیه بایگانی - اتوبار برتر

www.bartarbar.ir/tag/حمل-و-نقل-اثاثیه/

آشپزخانه تکانی به آسانی قبل از هر اسباب کشی لازم است تا همه اتاق های منزل ... در این میان یکی از کارهای مهم که معمولا زحمت و دردسر زیادی را برای اهل خانه و خصوصا خانم . ... خانه تکانی کاری است که معمولا قبل از عید نوروز انجام می شود و در واقع با خانه تکانی ... خانه هم مانند سایر کارها روش های گوناگونی وجود دارد که انتخاب و یا استفاده از روش ...

خبرنگار یعنی عاشق حقیقت - خانه تکانی نوروز 92 ؛ با ...

ava-kh.blogfa.com/post/285

به همان دو یا سه روز قبل از عید و سعی می کنم که از ... در ادامه چند راهکار ساده برای خانه تکانی بی دردسر را با هم می خوانیم: .... با این روش فشار کمتری به کمر وارد می‌شود.

5 آسیب بدنی رایج هنگام خانه تکانی | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/node/752132/5-آسیب-بدنی-رایج-هنگام-خانه-تکانی

۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه تکانی, آسیب های خانه تکانی, خطرات خانه تکانی, آسیب های بدنی, رگ به ... صفحه مخصوص عید نوروز سال 1395 (حتما ببینید) ... خانه را در پیش رو داریم که متاسفانه گاهی بدون خطر و ایجاد دردسر نیست. ... یا جابجا کنید، درست مثل قبل از ورزش، چند حرکت کششی انجام دهید. ..... جدید ترین روش علمی برای لاغری (عکس).

اس ام اس جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95 - روتوس

www.rotos.ir/40719/اس-ام-اس-جدید-برای-خانه-تکانی-عید-نوروز-95/

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن باحال و اس ام اس بامزه و جدید برای خانه تکانی عید نوروز 95. پیامک خانه تکانی .... اس جدید نوروز 95 … یک نت نکاتی که قبل از خانه تکانی باید انجام دهید هر ساله و در آستانه نوروز، … ... روش صحیح کمک گرفتن از مردها در امر خانه تکانی: … برچسب ها: اس ام اس ..... مثل ماهي پر …. خانه تکانی سریع و بی دردسر نوروز ۹۵ …

وسایل غیر قابل استفاده بعد از خانه تکانی عید

saison.ir/2016/02/unusable-items-after-cleaning-easter/

... مدلهای دستبند دخترانه 1395 جذاب · داستان عاشقانه جواب آزمایش پس از کلی دردسر · دانلود آهنگ تیتراژ سه ستاره 95 / ویژه برنامه نوروز احسان علیخانی · تا عید به ... وسایل غیر قابل استفاده بعد از خانه تکانی عید. نحوه خانه تکانی , بهترین روش خانه تکانی. وسایلی که باید قبل از خانه تکانی دور بیندازید ... کاغذهای باطله و بی استفاده

زمان

www.zamannews.ir/

تخت گوشت، تمیز کردن تخت گوشت با روشهای ساده و کارامد · خانه‌ تکانی ساده خانه تکانی نوروز، خانه تکانی سریع · شستشوی لباس کتان، ، شستشوی پرده، شستشوی لباس، شستشوی سریع، شستشو در عید ..... پروین: از دو روز قبل از دربی پاهایم می‌لرزید .... سلسله تحقیقات یک بله گفتن · به دنبال شریک زندگی بی‌ عیب نگردید · این ...

ویژه خانه تکانی نوروز 92 خانه تکانی بدون دردسر | پایگاه ...

pakdashtiha.ir/ویژه-خانه-تکانی-نوروز-92-خانه-تکانی-بدون/

۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - می توان به هر بهانه ای از زیر بار خانه تکانی عید شانه خالی کنیم، اما خودمانیم! ... البته بهترین راه های ممکن برای یک خانه تکانی بی دردسر را آموزش دهیم.

چند می‌گیری خانه‌تکانی کنی؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/364261/چند-می‌گیری-خانه‌تکانی-کنی؟

۱۰) اگر می‌خواهید یک هفته یا ده روز قبل از عید برای کارهای نظافتی خانه‌تان کارگر ... هم تاکید بر انتخاب قالی‌شویی است چون با انتخاب این روش، دیگر دردسر جمع کردن و ...

جردن نیوز » اولین مهمان سال تحویل ۹۵ علی ضیا + عکس

jordannews.ir/اولین-مهمان-سال-تحویل-۹۵-علی-ضیا-عکس/

۱۹ دقیقه پیش - خانه · تبلیغات ... توزیع یازده میلیون سبد کالا تا پایان اسفند ۹۴ · روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید · خودروی هیبریدی ۵٫۵ میلیاردی انگلیسی ...

جردن نیوز » اینستاگرامبازهم اکانت سیدحسن نصرالله را حذف ...

jordannews.ir/اینستاگرامبازهم-اکانت-سیدحسن-نصرالل/

۱۹ دقیقه پیش - خانه · تبلیغات ... توزیع یازده میلیون سبد کالا تا پایان اسفند ۹۴ · روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید · خودروی هیبریدی ۵٫۵ میلیاردی انگلیسی ...

رفع بوی نامطبوع فاضلاب آشپزخانه بی دردسر و آسان - فراناز

www.faranaz.com/kitchen-painless-fix-sewage-odor.html

در این مطلب از سایت فراناز روش های دفع بوی فاضلاب آشپزخانه و سرویس های بهداشتی را برای حل شدن ... پاک کردن بشقاب های غذا از مواد باقی مانده در آن قبل از شستشو ... جدیدترین مطالب بخش آموزش آشپزی و خانه داری ... اصول خانه تکانی کامل عید نوروز.

تجربیات خانه تکانی من - Ashpazaneh | آشپزانه

www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-545.html

خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که برخلاف اسمش نباید «شب عید» انجام شود، بلکه باید مدت ها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجامش دهید. در حقیقت، داشتن خانه یی تمیز در طی تعطیلات، بخصوص اگر از روش صحیحی استفاده کنید، ساده تر از چیزی است که تصور .... همه فیلم های بی استفاده را یکجا به کسی ببخشید و یا دور بریزید.

خانه تکانی شب عید [+قیمت] - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/52453/خانه-تکانی-شب-عید-[قیمت]

۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شاید درنگاه اول خانه تکانی شب عید کاری کاملا عادی به نظر برسد درحالی که ... پس برای این‌که این گونه به دردسر نیفتید کافی است یک برگ کاغذ و یک قلم ... قراردادی که همراه وی برایتان ارسال شده مشخصات نیروی خدماتی را قبل از ورودش به ... تصور نکنید با این روش درواقع به هزینه‌های خودتان افزوده اید بلکه برعکس در ...

ترفندهایی برای یک خانه تکانی سریع و راحت - Delkhoshi.com

www.delkhoshi.com › نکات خانه داری

۴ روز پیش - روش تمیز کردن سریع و فوری خانه، چطور یک خانه تکانی راحت و سریع داشته باشیم، ... گردگیری، خانه تکانی عید ... برای گردگیری از دستمال های مایکروفایبر استفاده کنید و قبل از .... آموزش اصول یک اسباب کشی راحت و بی دردسر!


روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا ...

seemorgh.com › سبک زندگی › خانه و دکوراسیون › تکنیک های خانه داری

۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دونا اسمالین نویسنده کتاب خانه تکانی با راحت ترین روش ها می گوید : روزی که می خواهید پنجره ها را بشورید باید مطمئن باشید که یک روز آفتابی را ...

روش خانه تکانی - بیتوته

www.beytoote.com/housekeeping/wash-taint/cleaning-methods2.html

روش های خانه تکانی خانه تکانی آسان , روش های خوب خانه تکانی , بهترین روش خانه تکانی , خانه تکانی خانم های شاغل , آموزش خانه تکانی , آموزش خانه تکانی خانم های شاغل ...

نکات کلیدی برای سریعترین خانه تکانی ! - بیتوته

www.beytoote.com/housekeeping/wash-taint/key8-cleaning-up.html

خانه تکانی سریع نکاتی برای خانه تکانی , نحوه خانه تکانی , بهترین روش خانه تکانی , نکته های کلیدی خانه تکانی , نظافت خانه , خانه تکانی عید , نحوه خانه تکانی ...

خانه تكاني را به روش ما تجربه كنيد - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی

گروهي از خانم‌ها تا امروز خانه تكاني شان را تمام كرده‌اند اما خانم‌هاي شاغل و پر دغدغه، همچنان با پروژه خانه تكاني درگيرند؛ براي شما كه هنوز خانه تكاني انجام نداده‌ايد يا كارتان ...

خانه تکانی ساده و سریع با ۱۰ نکته جادویی - نیک صالحی

www.niksalehi.com/khanedari/archives/013807.php

خانه تکانی ساده و سریع با ۱۰ نکته جادویی. ... برای شست وشوی سینک چینی، بهترین روش استفاده از مخلوط پودر رخت شویی و آب است. این مخلوط را با اسفنج متوسط (نه ...

خانه‌ تکانی ساده و سریع با 10 نکته جادویی، خانه تکانی، خانه ...

www.akairan.com/khanehdari/nezafat1/2013310223813.html

خانه تکانی نوروز,خانه تکانی شب عید,خانه تکانی عید نوروز,خانه تکانی,خانه تکانی سریع,خانه ... روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا استوارت.

شستشو و نظافت و خانه تکانی و لکه گیری - آموزش خانه داری ...

www.akairan.com/khanehdari/nezafat1/

شستشو, نظافت, لکه گيري, شستشوي , خانه تکانی, خانه تکانی کردن, خانه تکانی در فصل ... تمیز کردن آشپزخانه، روش براق کردن سینک ظرفشویی و ظروف استیل ...

14 توصیه برای خانه تکانی شب عید - سیمرغ آنلاین siemorgh

www.siemorgh.nl/.../14%20tosiyeh%20baraye%20khaneh%20takani%2...

اگر قرار است تمام منزل را خانه تكاني كنيد، تمام اين كارها را به كارهاي كوچك تر ... بهترين روش آن است كه شما يك كار سبك مثل آب دادن به گلدان‌ها را انجام دهيد و به دنبال آن يك ...

تصاویر برای روش خانه تکانیگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای روش خانه تکانی

نتیجه تصویری برای روش خانه تکانی

نتیجه تصویری برای روش خانه تکانی

نتیجه تصویری برای روش خانه تکانی

نتیجه تصویری برای روش خانه تکانی

تصاویر بیشتر برای روش خانه تکانی

برنامه ریزی خانه تکانی عید | نازخاتون - مدل لباس

www.nazkhatoon.net/برنامه-ریزی-خانه-تکانی-و-خانه-تکانی-عید

برای شستن هود در خانه تکانی به آب داغ و مایع ظرفشویی نیاز دارید. بخشهای بیرونی آن .... برای تمیز کردن آن‌ها در خانه تکانی بهترین روش استفاده از کمی نشاسته است.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

خانه تکانی آسان برای عید نوروز 92 - نمناک

namnak.com/823-خانه-تکانی-آسان-برای-عید-نوروز-92.html

برای یک خانه تکانی آسان و بدون مواد شوینده به پیشواز عید نوروز 92 بروید. ... شما می توانید با همان روش از سرکه برای درخشان کردن آینه ها نیز استفاده نمایید.

نحوه ی تمیز کردن وسایل برقی در خانه تکانی - نمناک

namnak.com/825-نحوه-ی-تمیز-کردن-وسایل-برقی-در-خانه-تکانی.html

چند نکته ی کاربردی برای تمیز کردن آسان وسایل برقی در خانه تکانی عید نوروز 92.

آموزش خانه تکانی سریع 10 دقیقه ای - آي بانو - پایگاه بانوی ...

ibanoo.ir/هنر-و-سرگرمی/آموزش-خانه-تکانی-سریع-10-دقیقه-ای.html

۱۶ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تمیزکردن خانه همیشه از سخت ترین کارهاست ، به خصوص اگر در بیرون از ... اتاق خواب شما پناهگاه شماست پس باید یک روش خوب برای تمیز کردن این ...

خانه تکانی نوروز 94 در هفت مرحله آسان | سال 94 | ماه محرم 94 ...

norouz94.ir/841/خانه-تکانی-نوروز-94-در-هفت-مرحله-آسان

خوب حالا چطور برای خانه تکانی وقت بگذاریم؟ در حقیقت، داشتن خانه ای نظیف در طی تعطیلات ، به خصوص اگر از روش صحیحی استفاده کنید، ساده تر از چیزیست که ...

خانه تکانی به روش آسان - پرشین وی

www.persianv.com/home/215798.php

۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خانه‌تکانی، مهم‌ترین سنت و رسم نوروز است که خیلی زودتر از رسیدن بهار، اتفاق می‌افتد و معمولا هم خستگی و دردسرهای زیادی دارد. اما خانه‌تکانی، دلیل ...

روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا ...

www.elife.ir/archive/.../روش-هایی-برای-یک-خانه-تکانی-آسان-و-سریع/

۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پیش از روبرو شدن با فصل زیبای بهار ، با این راهنمایی گام به گام که ما در اینجا برایتان توضیح داده ایم به راحتی می توانید به خانه تکانی و تمیز ...

خانه تکانی و تمیز کردن مبل،بهترین راه تمیز کردن مبلمان در ...

elmobasirat.ir › خانه داری › شستشو ,نظافت و لکه گیری

برای تمیز کردن مبل در خانه تکانی: توصیه میشود برای شستشوی تشکچه های مبل از کشیدن شامپو فرش روی آن ها خود داری کنید به این دلیل که با این روش به هیچ وجح ...

10 روش برای خانه تکانی "ذهن" - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، خانه تکانی ذهن از آن کارهایی است که اگر هر از چند گاهی آن را انجام دهیم احساس سرزندگی و شادابی بسیاری خواهیم کرد. ذهن در واقع ...

نکات ریز خانه تکانی | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/2168

۶ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - با فرا رسيدن ايام عید اغلب افراد به فكر شست و شو و گردگيري خانه و ... اگر آدامس به موی کودک شما چسبید، می توانید برای کندن آن از دو روش زیر کمک ...

آموزش خانه تکانی و نحوه لکه گیری سریع آشپزخانه

www.sefidak.com/lifestyle/art-home/خانه-تکانی-آشپزخانه

۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آشپزخانه قلب خانه. پیشنهادهایی برای زیبا کردن و سر و سامان بخشیدن به آشپزخانه در روزهای خانه تکانی. آشپزخانه محل فعالیت زنان خانه‌دار است.

روش خانه تکانی نوروز - آسمونی

www.asemooni.com › سبک زندگی › خانه‎ داری

۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روش خانه تکانی نوروز,خانه تکانی نوروز,روش هایی برای خانه تکانی,راه های برای خانه تکانی نوروز,خانه تکانی آسان برای نوروز,بهترین روش ها برای خانه ...

روش خانه تکانی بی دردسر قبل از عید - تست ابر برچسب ها

necepatogh.rozblog.com/.../روش-خانه-تکانی-بی-دردسر-قبل-از-عید.htm...

۱ ساعت پیش - نکات مهم در خانه تکانی عید. یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه تکانی است که گاهی هم بسیار سخت و مشکل به نظر می رسد حتی ممکن است مقدار ...

روش هایی برای آسان تر شدن خانه تکانی - فریدونشهر - پایگاه ...

pounezar.ir › خواندنی ها ، برترین ها › غیرتولیدی › نقلی

۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه تکانی از آن جمله کارهای وقت گیر است که دانستن نکاتی در این باره می تواند کارها را راحت تر کرده و حتی آن را به کاری لذت بخش تبدیل کند.

آموزش خانه تکانی : بهترین روش برای شستن انواع پرده | بویر ...

boyernews.com/182401/آموزش-خانه-تکانی-بهترین-روش-برای-شستن/

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرده یکی از لوازمی که است که در دکوراسیون زیبایی خاصی به خانه می دهد ، از طرفی قیمت نسبتا بالایی دارد پس برای حفظ آن باید تلاش کرد. پرده‌های ...

روش خانه تکانی - میهن فال

www.mihanfal.com/tag/روش-خانه-تکانی

آداب خانه تکانی اسم خانه تکانی که می آید خیلی ها یاد سونامی می افتند و تمام ذهن شان درگیر روزهایی می شود که می خواهند خانه را بتکانند و تمیز کنند،می دانید انگار که ...

روش خانه تکانی - کدبانوی ایرانی

kadbanoo.net/tag/روش-خانه-تکانی/

خداحافظی با گرد و خاک و لکه ها. حالا که به نیمه اسفند ماه نزدیک تر می شویم، سر همه شلوغ تر شده است؛ از خرید رخت و لباس برای اهل خانه تا برنامه ریزی برای مسافرت یا ...

آموزش خانه تکانی؛ بهترین روش برای شستن انواع پرده | آموزش

www.ghatreh.com/.../آموزش-خانه-تکانی-بهترین-روش-برای-شستن-انواع...

۴ روز پیش - آموزش خانه تکانی؛ بهترین روش برای شستن انواع پرده . - " پرده و شستن آن یکی از قسمت های مهم در خانه تکانی های نور.

نحوه خانه تکانی سریع نوروز 95 - نفسی

www.nafasi.ir/نحوه-خانه-تکانی-سریع-نوروز-95.html

۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نفسی | نحوه خانه تکانی سریع نوروز 95. نحوه خانه تکانی سریع نوروز 95. از همین حالا شروع کنید. خانه تکانی شب عید، از کارهایی است که برخلاف ...

خانه تکانی به روش ۳۰۰۰ساله چین باستان چیست؟ - تالاب

www.talab.ir/housekeeping/wash.../3000-year-ancient-housekeeping.htm...

خانه تکانی به روش ۳۰۰۰ساله چین باستان چیست در ایران نزدیک آخرسال که میشود همه درگیر خانه تکانی و تمیز کردن منزل هستند به گزارش تالاب.

روش آسان خانه تکانی - سایت بانوی خورشید

banoosun.com/روش-آسان-خانه-تکانی/

روش آسان خانه تکانی با تایید این نکته که آپارتمان های کوچک و انباری ها و زیرزمین های امروزی تقریبا همیشه و در تمام طول سال تمیز به نظر میرسند اما خانه تکان.


صفحه 4 از حدود ۶۵۶٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۳۶ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

روش خانه تکانی برای نوروز 95: تمیز کردن کف خانه - گالری ...

gallery.taroot-card.com/خانه-تکانی-برای-نوروز-تمیز-کردن-کف-خانه/

تميز كردن كف خانه,تميز كردن سنگ كف خانه,روش های تميز كردن كف خانه,روش های تميز كردن كف خانه,بهترین روش تميز كردن كف خانه,برق انداختن کف خانه,

آئین سنتی خانه تکانی به روایت تصویر

www.persian-star.org/آئین-سنتی-خانه-تکانی-به-روایت-تصویر/

هر ساله با فرا رسیدن سال نو، سنت کهن خانه تکانی در منازل خانواده های ایرانی رنگ تازه ای ... در حقیقت، داشتن خانه ای تمیز در طی تعطیلات، بخصوص اگر از روش صحیحی ...

روش های ساده برای خانه تکانی نوروز - دکوراسیونی

decorationsi.com/خانه-تکانی-نوروز-192/

۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش های ساده برای خانه تکانی نوروز در دکوراسیونی خانه تکانی شب عید خانه تکانی سریع خانه تکانی نوروز اصول خانه تکانی خانه تکانی را از کجا ...

روش خانه تکانی سریع | سوسنی

www.susani.ir/tag/روش-خانه-تکانی-سریع/

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد ... برچسب ها : اصول خانه تکانی عید خانه تكاني سريع خانه تكاني شب عيد خانه ...

خانه تکانی کی روش برای جام جهانی

www.tebyan.net/index.aspx?pid=304373

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این روزها داستان جوانگرایی کارلوس کی روش در تیم ملی به بحثی داغ برای فوتبال ایران تبدیل شده است. کی روش که رقابت های مقدماتی جام جهانی ...

روش خانه تکانی عید - دوسبو

dosaboo.com/tag/روش-خانه-تکانی-عید/

آموزش خانه تکانی : بهترین روش برای شستن انواع پرده خانه تکانی نوروز, خانه تکانی عید, آموزش خانه تکانی, شستن پرده برای خانه تکانی عید, نحوه شستن پرده, روش های ...

هفت مرحله براي خانه تكاني موفق - پارست

www.parset.com/C4743_هفت_مرحله_براي_خانه_تكاني_موفق.html

خوب حالا چطور براي خانه تكاني وقت بگذاريم؟ در حقيقت، داشتن خانه اي نظيف در طي تعطيلات ، به خصوص اگر از روش صحيحي استفاده كنيد، ساده تر از چيزيست كه ...

ساده ترین روش خانه تکانی نوروزی - ایمپریا

imperia.ir › گوناگون › نکات خانه داری

ساده ترین روش خانه تکانی نوروزی. به استقبال بهار رفتن هم آدابی برای خودش دارد. همان طور که طبیعت نو می شود ما هم باید نو شویم. خانه مان را نونوار و تمیز کنیم و در ...

میانبرهایی برای خانه تکانی با صرفه‌!

www.fardanews.com/fa/news/.../میانبرهایی-برای-خانه-تکانی-با-صرفه‌

۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تمیز كردن وسایل و قسمت های مختلف خانه به یكباره نیاز به برنامه ریزی و فرصت كافی دارد. آشنایی با روش صحیح تمیز كردن هر یك از بخش های خانه و ...

سريع ترين روش خانه تكاني - هلو

www.holoo1.ir/tag/سريع-ترين-روش-خانه-تكاني

نظافت لزوما معادل با کار سخت نیست، یک برنامه رادیویی خوب و مفید می تواند شما را با اشتیاق بیشتری به تحرک وادارد,سريع ترين روش خانه تكاني.


نحوه خانه تکانی - شمسه

salam98.ir/tag/نحوه-خانه-تکانی/

مجموعه: شستشو ، نظافت ، لکه گیری اسفند ماه است و حال و هوای خانه تکانی و نوروز شدت یافته است. درست است كه اتاق خواب به دلیل رفت و آمد کمتر اعضای خانواده، نسبت ...

روش صحیح شستن پرده ها هنگام خانه تکانی - فراناز

www.faranaz.com/wash-curtains-housekeeping.html

خانم هایی که خانه تکانی خود را شروع کرده اند با این آموزش درباره شست و شوی صحیح و آسان پرده های منزل همراه باشند هنگامی که پرده های خانه تا.

روش هایی برای شروع خانه تکانی عید نوروز

www.keder.ir › سبک زندگی › خانه داری

۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این قسمت خانه تکانی نوروز را چگونه و از کجا شرع کنیم ؟ خانه تکانی یکی از کارهای سخت خانم های خانه دار در نزدیکی ایام عید است. اگر می خواهید کار ...

راه و روش خانه تکانی | نوروز 95 | یارانه 95 | سال 95 | تقویم 95 ...

noruz95.ir/tag/راه-و-روش-خانه-تکانی/

بایگانی برچسب ها: راه و روش خانه تکانی ... برنامه ریزی خانه تکانی عید نوروز ۹۵ در یک هفته برنامه ریزی خانه تکانی عید نوروز ۹۵ در یک هفته برنامه ریزی خانه تکانی ...

طرز تهیه 8 شوینده خانگی برای خانه تکانی نوروز - جام نیوز

www.jamnews.ir/detail/News/639318

۶ روز پیش - امام صادق علیه السلام : هر كه از ترس تنگدستى ازدواج نكند، همانا به خداوند سوء ظن دارد. به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، خانه تکانی یکی از مهم ترین ...

روش های ساده شستن پرده برای خانه تکانی عید - جذاب

www.jazzaab.ir/wash-curtains-for-housekeeping-easter.html

روش های ساده شستن پرده برای خانه تکانی عید اوایل اسفند است و زمستان کم کم بار خود را می بندد و جای خود را به بهار می دهد. زمان، زمان خانه تکانی هاست، آیا شما.

خانه تکانی به روش بسیار عجیب!! - آپارات

www.aparat.com/v/Y7gUA/خانه_تکانی_به_روش_بسیار_عجیب!!

۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وحیدDARK( آنلاین) طوفان نوح وقتی این ویدیو رو دید پشیمون شد :دی .چه گَرد و خاکی! خانه تکانی به روش بسیار عجیب!! خانه تکانی , خونه تکانی , خونه ...

آموزش خانه تکانی : بهترین روش برای شستن انواع پرده

shikool.com/n929_آموزش-خانه-تکانی-بهترین-روش-برای-شستن-انواع-پ...

پرده و شستن آن یکی از قسمت های مهم در خانه تکانی های نوروزی است. در شستن پرده باید به جنس و نوع پرده دقت کنید. در این مقاله نکته های مهمی که برای شستن پرده ها ...

هفت نکته کلیدی برای خانه تکانی شب عید - متن وشعرهای ...

sahebbehzad2012.persianblog.ir/page/8

خوب حالا چطور برای خانه تکانی وقت بگذاریم؟ در حقیقت، داشتن خانه ای نظیف در طی تعطیلات، به خصوص اگر از روش صحیحی استفاده کنید، ساده تر از چیزیست که ...

برای خانه تکانی از کجا شزوع کنیم - کدبانوگری.لکه بری ...

robabnaz3.persianblog.ir/tag/برای_خانه_تکانی_از_کجا_شزوع_کنیم

یک برنامه ریزی صحیح برای خانه تکانی از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا اضطراب ناشی از انبوه کارها باعث فشار عصبی زیادی می شود که شاید بازدارنده بوده و کار را ...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 267
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 474
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,795
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,087
  • بازدید ماه : 5,087
  • بازدید سال : 135,202
  • بازدید کلی : 8,102,637