loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 350 نظرات (0)

 

 

رژیم سه روزه ای که 5 کیلو وزنتان را کم میکند

 

۴۶ کیلو کم کردم و روی وزنم ماندم
رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند
رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند
چگونه در مدت سه روز 5 کیلو وزن کم کنیم؟
لاغری سریع در 3 روز با یک میوه 
۴۶ کیلو کم کردم و روی وزنم ماندم

رژیم سه روزه ای که  5 کیلو وزنتان را کم میکند

 

رژیم سه روزه ای که 5 کیلو وزنتان را کم میکند

 

با نزدیک شدن به ایام عید تب تند رژیم های لاغری همه را فراگرفته است . عید نوروز در راه است و همه میخواهند سال جدید را با اندامی جدید و مناسب آغاز کنند به گزارش پارس ناز اگر شما به دنبال یک برنامه سریع و جدید کاهش وزن هستید می توانید این رژیم جدید را امتحان کنید.اگر در جستجوی وزن متعادل هستید،کالری دریافتی روزانه ی خود را کنترل کنید.

 

قبلا برای شما عزیزان رژیم های غذایی کوتاه مدت معرفی کرده بودیم اما این رژیم یک رژیم پرطرفدار است .این نوع از رژیم غذایی بر می گردد به سال 1985 .این نوع رژیم بسرعت فراگیر شد،برای کاهش وزن سریع تر،ساده بودن،کاهش کلسترول و افزایش انرژی.به هر حال هیچ کتابی که با دلیل و مدرک علم واسرار واکنش های متابولیکی را بازگو کند،وجود ندارد.

 

جدید ترین رژیم های غذایی :

 

هر روزه رژیم های غذایی و متدهای مختلف کاهش وزن مختلفی فریبکارانه ترویج می یابند.برای نمونه:

رژیم سوپ کلم

رژیم 3 روزه

رژیم سواحل جنوب …

 

به افرادی که از رژیم 3 روزه تبعیت می کنند قول می دهیم که حدود 4.5 کیلوگرم (10 پوند) کاهش وزن طی این 3روز داشته باشند. گرچه در واقع بیشتر این کاهش وزن بسبب از دست دادن مایعات است،نه سوختن چربی های نا مطلوب بدن.برای رسیدن به کاهش وزن پیشنهاد شده، ورزش در این متد ذکر نشده است.

 

آنچه می توانید بخورید :

 

رژیم 3 روزه،برنامه غذایی فوق العاده خاصی است که باید دقیقاً اجرا شود.قسمت هایی که باید خورده شوند دقیقاً تعیین شده اند و به افرادی که تحت این رژیم غذایی قرار دارند هشدار داده می شود که بیش از غذاهای تعیین شده،چیزی نخورند،در غیر این صورت کاهش 10 پوندی در وزن خود نخواهند داشت.

 

بعلاوه افرادی که تحت این رژیم غذایی اند نباید کمتر از آنچه در برنامه ی غذاییشان است مصرف کنند حتی اگر احساس گرسنگی نمی کنند.

 

در جزئیات این رژیم هیچ گونه ورزشی ذکر و یا توصیه نشده است.

 

برنامه ی غذایی رژیم 3 روزه :

 

روز اوّل

_ صبحانه : 
قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک
یک دوم گرپ فروت یا آب آن
1 تکه نان تست (برشته) و 1 قاشق سوپ خوری کره ی بادام زمینی

 

_ ناهار :
نیمی از یک تن ماهی
1 تکه نان برشته
قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک

 

_ شام
حدوداً 90 گرم گوشت قرمز یا سفید
1 فنجان لوبیا
1 فنجان هویج
1 عدد سیب
1 فنجان بستنی وانیلی

 

روز دوّم

 

_ صبحانه : 
قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک
1 عدد تخم مرغ
نیمی از یک موز
1 تکه نان برشته

 

_ ناهار :

1 قالب پنیر خانگی یا 1 عدد تن ماهی
8 عدد کلوچه

 

_ شام :

2 ورق کالباس گوشت
1 فنجان بروکلی یا کلم
نصف فنجان هویج
نصف 1 عدد موز
نصف فنجان بستنی وانیلی

 

روز سوّم

_ صبحانه :

قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک
5 عدد کلوچه
حدود 30 گرم پنیر خانگی
1 عدد سیب

_ ناهار

قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک
1 عدد تخم مرغ آب پز
1 تکه نان برشته

 

_ شام

1 عدد تن ماهی
1 فنجان هویج
1 فنجان گل کلم
1 فنجان خربزه یا هندوانه
نصف فنجان بستنی وانیلی

 

بعلاوه ی این رژیم سخت،فرد تحت این رژیم روزانه موظف به نوشیدن 4 فنجان آب یا نوشیدنی فاقد از کالری است.

 

مکانیسم این رژیم غذایی

 

در کنار نیروی معمول و جادویی،گمان می شود ترکیب غذایی موجود در این برنامه واکنش های متابولیک را ایجاد کرده و سبب افزایش سوختن چربی ها می شود.

 

بدون یک مؤلف یا کتاب،هیچ مدرک یا توضیحی در مورد چگونگی رژیم 3 روزه که چربی ها را می سوزاند،انرژی را افزایش می دهد،بدن را پاک می کند یا کلسترول را کاهش می دهد،وجود ندارد.

 

همان طوری که از نام این رژیم پیداست،تنها 3 روز به طول می انجامد.اگرچه می توان آن را به دفعات و با فواصل 4-5 روزه تکرار کرد.هدف از فواصل موجود در این رژیم بازگشت به برنامه ی غذایی عادی جهت پیش گیری از کاهش متابولیسم بدن،جمع شدن مجدد چربی ها و احساس گرسنگی است.

 

متخصصان چه می گویند :

 

رژیم غذایی 3 روزه ارتباطی به کلینیک معتبر کلولند (Cleveland Clinic) ندارد.چیزی به عنوان رژیم غذایی Cleveland Clinic وجود ندارد.Cindy Moore(رئیس بخش تغذیه درمانی Cleveland Clinic) می گوید :

 

تنها عامل مؤثر در کاهش وزن دریافت کالری کمتر است،نه ترکیب غذایی و واکنش های متابولیک.پیروی از این رژیم غذایی در حالی که انرژی دریافتی بدن در روز کمتر از 1000 کالری باشد موضوعی است که مور از آن ابراز نگرانی می کند.از آنجایی که این برنامه غذایی روزانه 1000 کالری به بدن می رساند باعث کاهش متابولیسم بدن شده و قطع رژیم،سبب افزایش وزن با سرعتی بیش از قبل می شود.

 

مور هم چنین می افزاید: این رژیم سیکل معیوبی در بدن ایجاد می کند که باعث می شود به دنبال 3 روز گرسنگی کشیدن با اشتهای بیشتری در روز های آینده مواجه شوید.این رژیم بسیار یکنواخت بوده و باعث می شود فرد در پایان این 3 روز با خوشنودی به برنامه ی غذایی سابق خود بازگردد.بدون اینکه مشکل اضافه وزن او بر طرف شده باشد.

 

به بیان دیگر این رژیم 3 روزه برای تغییر عادات غذایی و سبک زندگی سالم تر (که پایه و اساس کنترل وزن هستند) مفید نیست.دلیل کاهش وزن دراین رژیم، کمبود کربوهیدرات است که باعث از دست دادن آب بدن می شود.با بازگشت فرد به رژیم با مقدار عادی کربوهیدرات،آب بدن نیز بازگشته و مجدداً دچار افزایش وزن می شود.

 

رژیم غذایی بجای تغییر سبک زندگی!!

 

متخصصان نگران این موضوع هستند که وقتی فرد نتواند طبق رژیم غذایی مورد نظر عمل کند خود را مقصر می داند و احساس شکست می کند.مور می گوید: رژیم های غذایی در هر دوره ی زمانی قابل تحمل نیستند و همین مسئله باعث می شود که بسیاری از مردم این رژیم ها را بی فایده دانسته و از آنها دست بکشند و یا به درستی به آن عمل نکنند.

 

کاهش وزن با رژیم 3 روزه ممکن می باشد و تنها دلیل آن نیز کاهش دریافت کالری است.رژیم گرفتن و بازگشت مجدد به برنامه ی غذایی عادی روش مطلوبی برای کنترل وزن نمی باشد،بلکه بهتر است سبک زندگی خود را سالم تر کنیم.

 

در پایان:

 

اگر در جستجوی وزن متعادل هستید،کالری دریافتی روزانه ی خود را کنترل کنید،ورزش کنید و از یک برنامه ی غذایی متنوع و سالم پیروی کنید.برای کاهش وزن فقط پیروی از یک رژیم غذایی کوتاه مدت،بدون ایجاد تغییر در عادات غذایی کافی نیست. 

 

 

 

 

۴۶ کیلو کم کردم و روی وزنم ماندم - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/339085/۴۶-کیلو-کم-کردم-و-روی-وزنم-ماندم

ازدواج نکرده‌ام و قبل از کاهش وزنم تحصیلات دانشگاهی نداشتم تا این‌که با کم شدن وزن و بهبود ... برنامه یک ساعت در روز پیاده‌روی کردن من نیز هم‌چنان ادامه دارد اما سه روز در هفته. ... به این نکته توجه کنید که پرخوری موجب اضافه وزنتان شده و تا عادات غذائی‌ غلطتان را ... ۱) بدتری رژیم لاغری رژیمی است که به‌طور صاعقه‌آسا وزن را کاهش می‌دهد ولی ...

شما از این صفحه 3 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 3/28/15

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - سیمرغ

seemorgh.com › سبک زندگی › تناسب و زیبایی › تناسب اندام

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیملاغری جنرال موتورز، 7 روزه وزن تان را 8 کیلو کم می کند ... یکی از متداول‌ترین برنامه های غذایی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم‌غذایی جنرال موتورز .... سلام من از فردا میخام این رژیمو امتحان کنم باید 5 کیلو کم کنم در ضمن کل هفته هم باشگاه ... اره عزیزم من رژیم سه روزه شیر.موز گرفتم عالی بود4کیلو.کم کردم.

رژیم سه روزه ای که 5 کیلو وزنتان را کم میکند

www.parsnaz.ir/three-day-diet-5-kg-weight.html

رژیم سه روزه ای که 5 کیلو وزنتان را کم میکند با نزدیک شدن به ایام عید تب تند رژیم های لاغری همه را فراگرفته است عید نوروز در راه است و همه میخو.

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - آکا

www.akairan.com/health/chagh1/20157145131.html

رژیم لاغری جنرال موتورز، 7 روزه وزن تان را 8 کیلو کم می کند ..... واقعا عالي بود بدون تعارف ميگم من امتحان كردم 5 الي 6 كيلو روكم كردك البته در كنارش پياده ..... این خوراکی 10 کیلو در سال چاقتان می کند ... چگونه بعد از تعطیلات سه کیلو وزن کم کنیم؟

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - خبر ...

iruni.ir/search/?q=رژیم+لاغری+7+روزه+ای+که+8+کیلو+وزن...کم...

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند ... به علت موفقیت در رژيم لاغري 35 کيلویی، یک کاميون زغال به وزن حدود 5 تن جايزه دریافت کرد. ... خانواده اش سوال کرد که آیا فرزندی دارد یا نه و بعد از آنکه مرد از علاقه به دختر سه ساله اش براي پزشک.

بدبختی های یک زن چاق - روزه چهل روزه

chagh2.blogfa.com/post/213

چند سال قبل وقتی از رژیم دکتر کرمانی خسته شده بودم و یکسال و نیم همش در حال رژیم ... یعنی یکسال زحمت کشیدیم هشت کیلو کم کردیم و سر یک ماه 5 کیلو برگشته ... سه بود داشت یک دکتری را نشان می داد که به کسی کمک کرده بود با روزه چهل روزه ... روزهای اول اگر قند خونم افت می کرد باید نصف استکان آب قند درست می کردم و می خوردم.

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - مجله ...

itplusplus.ir › آرایش ، زیبایی و تناسب اندام › زیبایی اندام

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند. ... رژیم لاغری جنرال موتورز، 7 روزه وزن تان را 8 کیلو کم می کند .... غلط که مانع لاغر شدن تان می شود · 5 رژیم برتر دنیا در سال 2015 برای لاغر شدن · برای از بین بردن چربیهای اضافی بدن تان روزی سه ...

- رژيم لاغري 7 روزه اي که 8 کيلو وزن تان را کم مي کند - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../رژيم%20لاغري%207%20روزه%20اي%20که%208%...

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژيم لاغري جنرال موتورز، 7 روزه وزن تان را 8 کيلو کم مي کند. برنامه کاهش وزن ... گفته مي‌شود که اگر اين رژيم را دقيق اجرا کنيد مي‌توانيد بين 5 تا 8 کيلو از وزنتان را پايين بياوريد. .... طراحي ناخن سه سوته براي ميهماني هاي فوري!

چگونه در مدت سه روز 5 کیلو وزن کم کنیم؟

jensi.vistablog.ir/tag/چگونه+در+مدت+سه+روز+5+کیلو+وزن+کم+کنیم؟

۳ ساعت پیش - آکاایران: رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند آکایران :رژیم لاغری برای لاغر ... رژیم سه روزه طرحی تنظیم شده است که باید سه روز ...

لاغری سریع در 3 روز با یک میوه - نمناک

namnak.com/12616-لاغری-سریع-در-3-روز.html

لاغری سریع در 3 روز و لاغری در 3 روز و میوه ی لاغر کننده و رژیم لاغری میوه و ... انواع رژیم های مختلف لاغری را در بر دارد که یکی از آنها مصرف میوه ای عالی برای لاغری است ... به مدت سه تا چهار روز ، هر روز 3 تا 5 موز را با 3 تا 4 فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید. ... این رژیم ساده به شما کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن‌تان ...

آشنایی با انواع رژیم غذایی

www.foodregime.com › رژیم غذایی › مقالات تغذیه و رژیم غذایی

۷ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رژیم غذایی کمبریج در این برنامه افراد از غذای کم کالری که اغلب در ... رژیم غذایی سه روزه یک رژیم غذایی است که سه روز طول می کشد و برای ... 2 Votes4.55 ..... روز هفتم برنج قهوه ای ، آب میوه های شیرین نشده میان وعده ها نیز سوپ کلم می ... افرادی که از این گونه رژیم ها استفاده می کند با پایان رژیم گرفتن دوباره وزنشان بر ...

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - سیمرغ

iranimag.ir/detail/2336866/article/2

سلام من از فردا میخام این رژیمو امتحان کنم باید 5 کیلو کم کنم در ضمن کل هفته هم باشگاه میرم 3 رو ... اره عزیزم من رژیم سه روزه شیر.موز گرفتم عالی بود4کیلو. ... رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - سیمرغ. رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 ...

با این 5 راه بدون رژیم گرفتن وزن کم کنید! : نیک تک

niktak.ir/655/با-این-5-راه-بدون-رژیم-گرفتن-وزن-کم-کنید.html

۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این رژیم روزه می رژیم روزه که کیلو کم می کند! ... ميكنيد و تا يك سال ثابت ميمانيد!,رژیم لاغری روزه ای که کیلو وزن تان را کم می کند آفتاب ... راه کاهش وزن بدون رژیم غذایی مرکز اطلاعات فنی ایران,لاغری سریع حتی سه روزه رِژیم لاغری ...

رژیم کانادایی 15 روزه سریعترین رژیم لاغری| موفق باشی

movafaghbashi.com › توسعه شخصی › تندرستی

سعی کنید رژیم لاغری کانادایی 15 روزه را به دفعات کم در سال اجرا کنید چرا که ممکن است ... سلام ممنون از وقتی که میذارید من در روز سه فنجان قهوه تلخ میخورم میخواستم ..... شروع رژیم که کم کردن وزن متوقف میشود بدین دلیل است که نسبت به روزهای اول رژیم ..... سلام دوست خوبم طی 5 روز آینده وزن تان پایین تر می آید اما به 8 کیلو نمیرسد .

یک رژیم لاغری 2 هفته ای

www.rcamp.ir/ssearch/4405/یک-رژیم-لاغری-2-هفته-ای.html

۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند – سیمرغ. seemorgh.com/… ... رژيم لاغري بسيار جالب با كاهش 5 كيلو در هفته – نیک صالحی.

چاقی و اضافه وزن وژیم - ماجرای من با 50 کیلو اضافه بار

manezafebardaram.persianblog.ir/tag/چاقی_و_اضافه_وزن_وژیم

دفعه پیش که این رژیم رو گرفتم فقط 5/2 کیلو کم شدم (باید 8 تا 10 کیلو کم ... یکی از همکارام که 2الی سه سالی است از شهر دیگری به تهرون اومده ومن هم میدونستم که به .... البته هروقت دلم هوای انوری رفتن میکند یاد سفرمون میافتم پشیمون میشم. ..... با خودم فکر کردم چقدر بیسلیقگی است که آدم به این روزهای بارونی زیبا بگه هوای خراب!

رژیم کانادایی 15 روزه - پاسخ

www.rozanehonline.com/تغذيه-و-تناسب.../رژیم-کانادایی-15-روزه.html

۱۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زن متولد ارديبهشت ... حتما توصيه مي‌شود اين رژيم را از يك روز تعطيل شروع كنيد. ... در صورتي كه بعد از 6 الي 10 ماه تا اندازه سه كيلو اضافه وزن پيدا كرديد. ..... کم کردم و با رژیم کانادایی هم 5 کیلو دیگه کم کردم البته ده جلسه هم استخر رفتم. .... سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم من میان وعده ای مثل خیار یا کاهو میتونم ...

یک رژیم لاغری بین المللى سه روزه | هفیان | پرتال جامع | - ...

hefyan.com › خانه › همه مطالب

۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیم غذایی سه روزه خوراک‌ها‌یی را برای شما در نظر گرفته است که سیستم گوارشی را ..... کم خواهد کرد و باید میزان کاهش وزن در یک برنامه لاغری بین 3 تا 5 کیلو در یک … ... رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند | داورنیوز.

لاغری سریع حتی سه روزه - رِژیم لاغری کانادایی راه سریع کاهش ...

fastslimming.ir/post/5

... کاهش وزن اما ... - اینجا سریعتر از همیشه لاغر شوید - لاغری سریع حتی سه روزه. ... بالاخره کسانی هستند که به هر قیمتی که می شود می خواهند وزن خود را کم کنند. معرفی رژیم ... ناهار : 5 ورق کالباس مرغ +گوجه فرنگی+ 1 عدد خیارشور + 2 ورق نان تست. شام : نصف .... با این رژیم وزنتان کم می‌شود ولی ترکیب بدنـتان به هم می‌خورد. سلامت: رژیم ...

5 ماهه سی کیلو وزن کم کنید - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/22491_5-ماهه-سی-کیلو-وزن-کم-کنید.html/

۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مطلب در رابطه با شخصی که در 5 ماه سی کیلو وزن کم کردن صحبت خواهیم کرد. ... طی دوران رژیم، هفته ای ۲جلسه شنا و روزی ۱ساعت پیاده روی تند داشتم و الان هم .... و راه رفتن داخل آب در کنار رژیم غذایی به کنترل وزنشان کمک می کند.

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند

www.iq9.ir/ssearch/.../رژیم-لاغری-7-روزه-ای-که-8-کیلو-وزن-تان-را-کم/

۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیم لاغری ۷ روزه ای که ۸ کیلو وزن تان را کم می کند – سیمرغ. seemorgh.com/… .... لاغری سریع حتی سه روزه – رِژیم لاغری کانادایی راه سریع کاهش وزن اما … fastslimming.ir/post/5 – ذخیره شده. بالاخره کسانی هستند که به هر قیمتی که ...

رزیم تک خوری 7 روزه! - زیباتن

www.forum.zibatan.ir › کاهش وزن › انواع روش ها و برنامه های رژیم

۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رژیم لاغری تک خوری هفت روزه ا این رژیم سه تا پنج کیلو لاغر میشوید کات ... این رژیم که شهرزاد جون گذاشته تو پست اول اوردم تا توی همه صفحات دیده بشه ... در طی این مدت اگر دقیقا رعایت کنید ۵ تا ۷ کیلو از وزنتان کم میشود . .... روز اول بجای مرغ میشه چیز دیگه ای خورد؟ ..... من کانادایی بودم 5 روز گرفتم 2.200 کم کردم.

كي با رژيم 15 روزه كانادايي 10 كيلو كم كرده ؟؟؟؟؟؟؟ - صفحه 1 - ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي

۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 20پست - ‏12 نویسنده

با تشكر از حسن نيت شما به ما و رژيم غذايي ما كه توسط پزشكان متخصص كاناداطراحي شده و بسيار .... من تو 5 روز اول اين رژيم 3 كيلو و خورده اي كم كردم.

رضا بهروزی نژاد - پيش به سوي لاغري ...

rbnsoft.blogfa.com/post-85.aspx

بهتر است سوپ آماده شده را بیشترازسه روز مصرف نکنید وبرای روزهای بعد مجددا" سوپ بپزید. ... اما دراین رژیم هنـــدوانه بیشتر ازمیوه های دیگرتوصیه میشود زیرا کمترازدیگر میوه ... وبـــــدون تغییر انجام داده باشید درحدود 5/2 تا 5/3 کیلو کاهش وزن خواهید داشت . ... اگربیش از7 کیلو ازوزنتان کم شده است وباز هم مایلید که وزنتان راکـم کنید ...

رژیم لاغری روزه ای که کیلو وزن تان را کم می کند | ایران دکتر

www.irandoctor.lol/.../رژیم-لاغری-روزه-ای-که-کیلو-وزن-تان-را-کم-می-...

رژیم لاغری روزه ای که کیلو وزن تان را کم می کند. ... دکتر سلام – رژیم لاغری 3 کیلو در سه هفته لاغر میکند اگر می خواهید سریعتر لاغر شوید در کنار ... صبح:آب پرتقال 1 لیوان-پنیر 1 تکه-زیتون 5 عدد-موز 1 عدد ظهر:سیب 1 عدد-نصف پرس خوراک سبزی و ...

چگونه هفته ای یک کیلو لاغر شویم؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/articles/details/.../چگونه-هفته-ای-یک-کیلو-لاغر-شویم...

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای خیلی از ما رژیم گرفتن یک روش زندگی شده است. ... با وجود اینها، برای کم کردن یک کیلوگرم از وزنتان در هفته نیاز به ... آکادمی تغذیه و رژیم‌غذایی اضافه می‌کند که مصرف 4 تا 5 وعده‌غذایی در روز، ... جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید روزهای شنبه تا پنج .... سه شنبه زیبایی و آرایشی.

میخوام 20 کیلو کم کنم تو سه ماه !!! - تالارهای گفتگوی رژیم ...

www.novindiet.net › کلوپ پرسش و پاسخ › چاقی و لاغری

۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده

یعنی 120 تا بازدید که کردین ازین صفحه یک نفر نکته ای که بدرد ما بخوره نداشت؟ ... یکی از فواید اجتماعی روزه این است با کم خوری انسانها در این ماه منجر می ..... را در 5 وعده تقسیم می کنیم که شامل 3 وعده اصلی و دو میان وعده میشود. .... بعضی‌ها دوست دارند وزن خود را کاهش دهند و بعضی‌ها هم نگران هستند که وزن‌شان کم شود.

چگونه سریع ۳۰ کیلو وزن کم کنیم؟ - مجله اینترنتی تناسب اندام

fitnessmagazine.ir/weight-loss/lose-pounds-weeks/

۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چگونه سریع ۳۰ کیلو وزن کم کنیم؟ .... یعنی اینکه بیشتر بگید چی بخورید حتی اگر روزهای هفته تکراری باشه اشکال نداره. ..... درستی نیستند,لطفا کمکم کنید که من چطور بتونم در عرض سه ماه ۲۰ کیلو کم کنم چون واقعا .... آیا رژیم گرفتن باعث مشکلات روانی می‌شود؟ ... ۵ دلیل غافلگیر کننده که چرا وزنتان کم نمی‌شود.

هر روز نیم کیلو لاغر شوید! - بیتوته

www.beytoote.com/health/dietary/every-pound2-lean.html

رژیم لاغری غذای کم کالری تردمیل لاغر شدن سوزاندن کالری ,لاغری سریع,راههای لاغر شدن, رژیم ... ۴- اگر تصمیم گرفته اید که هر روز نیم کیلو وزن کم کنید ،باید بدانید که در روزهای اول بیشترین چیزی که ... آنچه زنان باید درباره سندرم تخمدان پلی کیستیک بدانند .... خلط گلو شما را اذیت می‌کند؟ ... 5 توصیه برای کسانی که خروپف می کنند.

اُاُجوو (OojoO) - بهترین ر ژیم لاغری

www.oojoo.ir/posts/بهترین%20ر%20ژیم%20لاغری

رژیم لاغری:برنامه غذایی یک ماهه برای کاهش وزن- 3 تا 5 کیلو در ماه بدون ... 14 فوریه 2013 ... رژیم لاغری ۷ روزه ای که ۸ کیلو وزن تان را کم می کند - آفتاب. 15 جولای 2015 ...

رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند - نکستروب

weblog.nextrob.in/pnextr1136828_رژیم-لاغری-7-روزه-ای-که-8-کیلو-وزن-...

اکثرا به اشتباه رژیم کلینیک کلوند نامیده می شد رژیم سه روزه طرحی تنظیم شده است که. رژیم لاغری و کاهش وزن. فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل 5 کیلو وزن کم ...

من این طوری لاغر می شم - بلاگفا

www.lagharsho.blogfa.com/author-lagharsho.aspx

لیست سبزیجات مجاز در رژیم یکماهه: تره، فلفل دلمه ای، تربچه، کلم قرمز، لوبیا .... و این حرف واسه اون خانوم انقدر سنگین تموم میشه که به خاطرش 70 کیلو وزن کم .... و بعدش که برگشتیم خونه تا لحظه ی خواب 2 تا چایی با سه تا خرما خوردم. ... و حالا تحرک؛ خیلی دلم هوس پیاده روی کرده بود, هوای خوب و روزهای طولانی و ... زن بودن واقعا مشکل!

دکتر کرمانی - من باید لاغر شم ツ (معجزه ای برای چاق ها ...

miracle-for-obese.blogfa.com/tag/دکتر-کرمانی

من باید لاغر شم ツ (معجزه ای برای چاق ها) - دکتر کرمانی - دکتر کرمانی: هر که ... [ سه شنبه 1393/07/08 ] [ 14:5 ] [ دختری با انرژی مثبت D: ]. 5 نظر · فواید خوردن جوانه گندم در تغذیه زنان ... گفتگو با یکی از افراد موفق در کاهش وزن، رژیم دکتر محمد صادق کرمانی ... متاسفانه من افرادی را میشناسم که با روشهای غیر اصولی دارند وزن کم میکنند که ...

رژیمی ۵ روزه که منجر به کاهش وزن شدید می‌شود! - آي ... - آی بانو

ibanoo.ir/سلامت.../رژیمی-۵-روزه-که-منجر-به-کاهش-وزن-شدید-می‌شود.htm...

۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این رژیم در نگاه اول همچون بسیاری از رژیم ها ، خیالی به نظر می رسد اما بر اساس ... اما تحقیقات جدید در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان می‌دهد، افرادی که از این رژیم به ‌مدت سه ماه ... رژیم 5 روزه کاهش وزن موثر و علمی ... ۳ درصد از وزن بدن خود یعنی ۶ کیلو از وزنشان کم شده بود و توده‌ی عضلانی نحیفشان افزایش یافته بود.

رژیم لاغری و کاهش وزن

ftmaan.blogfa.com/

۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رژیم لاغری و کاهش وزن - فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل 5 کیلو وزن کم ... با این رژیم در چهار روز 3 کیلو وزن کم کنید و با معده کوچک ادامه دهید و کم بخورید . ... كالری دریافتی شما محدود می‌شود و فشار گرسنگی تنها در روزهای ابتدایی وجود ... ۵) افزایش كالری رژیم غذایی: در صورتی كه رژیم كاهش وزن از هزار كالری در روز ...

اسرار رژیم لاغریِ پنج: دو - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=276941

۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رژیم پنج: دو به این صورت است که به مدت دو روز در هفته تقریباً روزه خواهید بود ... در این دو روز میزان کالری دریافتی‌تان کاهش پیدا می‌کند. ... برای همین لازم است در روزهای رژیم از مصرف مواد غذایی با شاخص ... معنای 5 روز آزاد این نیست که تلافی دو روز رژیم را درآورید و هر چه دم ... چگونه بعد از تعطیلات سه کیلو وزن کم کنیم؟

با اين رژيم 15 روزه 10 كيلو كم ميكنيد و تا يك سال ثابت ...

bestfuny.ir/مقاله-با-اين-رژيم-15-روزه-10-كيلو-كم-ميكنيد-و-تا-يك-سال...

اين برنامه انقلابي(رژيم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث كم شدن و سوزاندن چربي در بدن مي ... اب بدن در روزهاي اول زيادباشد و حالت سستي به شما دست دهد كه براي از بين بردن اين ... سه كيلو اضافه وزن پيدا كرديد فقط كافي است همين سه روز رژيم نگهدارنده را بگيريد ... 5- سس آبليمو:دو قاشق ماست و يك قاشق روغن زيتون و يك قاشق آب ليمو، نمك و ...

جل الخالق ! جنرال موتورز؟! ؟ ! - کلوب

www.cloob.com/c/abji.khanoom/.../جل_الخالق_!_جنرال_موتورز؟!_؟_!

۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیم لاغری 7 روزه ای که 8 کیلو وزن تان را کم می کند رژیم لاغری برای لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن ...

رژیم ۷ روزه، در ۷ روز ۷ کیلو کم کنید - زنجفیل

www.zanjefil.com/رژیم-7-روزه/

در این رژیم ۷ روزه از غذاهای خاص در روزهای مشخصی لذت ببرید. این رژیم ۷ روزه به شما کمک می‌کند تا وزن اضافی خود را ظرف ۷ روز کاهش دهید. در صورتیکه از این رژیم را به ...

سوالات متداول - رژیم لاغری و کاهش وزن دکتر کرمانی

kermany.com/4091.html

سایت دکترکرمانی به ارائه خدماتی چون رژیم غذایی کاهش و افزایش وزن بدون تجویز دارو،آشپزی ... من دچار کم خونی هستم ، آیا در برنامه غذاییم تغییری ایجاد میکند؟

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 271
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 474
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,784
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,076
  • بازدید ماه : 5,076
  • بازدید سال : 135,191
  • بازدید کلی : 8,102,626