loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 39 نظرات (0)

سریال زیر خاکی,زیر خاکی شبکه 1,سریال زیر خاکی شبکه یک,خلاصه داستان, بازیگران,خبر نیوز,khabarnewss.ir سال 99,

 

 

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال زیر خاکی + زمان پخش

 

 

سریال پرطرفدار زیر خاکی با حضور بازیگران سرشناس در رمضان 99 روی آنتن می رود در ادامه عکس و بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان را مشاهده کنید.

 

 

 

سریال زیر خاکی

مجموعه زیر خاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا، از اوایل ماه رمضان 99 روی آنتن شبکه یک سیما پخش خواهد شد و به عنوان سریال ماه رمضانی پخش می شود

 

 

 

این سریال بخاطر شیوع ویروس کرونا قرار بود تعداد قسمت هاش بیشتر باشد اما متاسفانه بخاطر مسائل بهداشتی حق ادامه ظبط سریال را نداشتند

 

 

 

جلیل سامان کارگردان این سریال تجربه ساخت سریال هایی چون پروانه، ارمغان تاریکی و نفس را در کارنامه هنری اش دارد و ماه رمضان امسال مهمان خانه های مخاطبان در شبکه یک سیما میشود.

 

 

خلاصه داستان زیر خاکی

 

زیرخاکی روایتگر داستان مردی است که برای یافتن یک زیرخاکی دست به کارهای جالبی میزند و در واقع داستان این سریال در دو دوره پیش از انقلاب و بعد از انقلاب روایت میشود.

 

 

 

اولین تیزر زیر خاکی

 

 

 

تعداد فصل ها

 

سریال زیر خاکی در دو فصل ساخته میشود و فصل اول این سریال از اواخر مردادماه مقابل دوربین رفت و اوایل دی ماه آخرین سکانس های آن ضبط شد.

 

 

 

بازیگران زیر خاکی

 

 

 

در ادامه عکس و بیوگرافی کامل بازیگران این سریال دوست داشتنی را مشاهده کنید

 

 

 

هادی حجازی فر

 

 

 

هادی حجازی فر ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در شهر خوی آذربایجان غربی متولد شد، بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است.

 

 

 

این بازیگر سال 1370 در سن 15 سالگی در شهر خوی و در تئاتر مدرسه فعالیتشو شروع کرد. به گفته خودش زمان تحصیل ضمن اینکه همیشه از مدرسه فرار می کرد در تئاترها بلیت فروشی و گاهی خودش نیز نمایش اجرا می کرد که درآمد خوبی هم براش داشت.

 

 

 

همچنین ببینید: بیوگرافی هادی حجازی فر + همسرش الهام محمودی و پسرش

 

 

 

هادی حجازی فر در زیر خاکی

 

 

 

پژمان جمشیدی

 

 

 

پژمان جمشیدی ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران متولد شد، ابتدا فوتبالیست بود سپس پا به عرصه تلویزیون و سینما گذاشت و حال بازیگر است.

 

 

 

این هنرمند چندین سال در فوتبالیست بود و سپس وارد عرصه بازیگری شد، و در حال حاضر به یکی از چهره های مشهور و محبوب تبدیل شده است

 

 

 

همچنین ببینید: بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش + از فوتبال تا بازیگری

 

 

 

پژمان جمشیدی بازیگر زیر خاکی

 

 

 

سریال-زیرخاکی.jpg (601×431)

 

 

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

 

 

 

وی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

 

 

 

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «از جنوب تا شمال»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت.

 

 

 

ایرج سنجری

 

 

 

ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است. او فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) است. تحصیلات وی در رشته کارگردانی از کشور کانادا می باشد. پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنر ملی بود.

 

 

 

ایرج سنجری و همسرش ژاله صامتی در زیر خاکی

 

 

 

 

 

 

 

گوهر خیراندیش

 

 

 

گوهر خیراندیش در اول شهریور ماه سال 1333 در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا میباشد.

 

 

 

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و در دوران دبیرستان با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

 

 

 

 

 

گوهر خیراندیش بازیگر زیر خاکی

 

 

 

 

 

نادر فلاح (زاده شهریور ۱۳۵۲ در کرمان)، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

 

 

 

فلاح فعالیت‌های نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با بازی در نمایش‌های «دو به دل»، «شاه بازی خیال بازی»، «پرده راز»، «همای و همایون» و «آخرین برومند» آغاز کرد.

 

 

 

 

 

اصغر نقی‌زاده متولد ۱۳۴۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

 

 

 

اصغر نقی‌زاده دارای مدرک دیپلم اقتصاد با فعالیت در فیلم «توبه نصوح» به طور حرفه‌ای وارد سینما شد و بعدها توانست در فیلم‌های دیگری چون «مهاجر» و سپس «آژانس شیشه‌ای»، «خاکستر سبز»، «از کرخه تا راین»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و… بازی کند.

 

 

 

 

 

 

عوامل ساخت سریال زیرخاکی عبارتند از:

 

 

نویسنده و کارگردان:جلیل سامان، تهیه کننده:رضا نصیری نیا ، برنامه ریز:حسین دیردار، دستیار کارگردان:رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری:بهنام کریمی، فیلمبردار:حمیدرضا رضایی، طراح گریم:عباس عباسی، طراحان لباس:مه لقا ناقد و الهام شعبانی، مدیر صدابرداری:جواد مقدس، طراح صحنه:محسن خدابخشی، صداگذاری و میکس:محمد کشفی، تدوین:بهزاد مصلح، مسئول جلوه های ویژه میدانی:حمید رسولیان، منشی صحنه:آرزو نیک پور، مدیران تدارکات:حسین لنجابی و مهدی آقامحمدی، عکاس:مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی:مریم عرفانیان.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 6,758
  • بازدید سال : 105,084
  • بازدید کلی : 8,072,519