loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 326 نظرات (0)

ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر

 

دیا میرزا ، عکس دیامیرزا

با بیوگرافی کوتاه و کاملی از “دیا میرزا” آغاز می کنیم. همبازی هندی محمدرضا گلزار از مراسم ازدواجش و زندگی شخصی اش می گوید. تجربه ای جدید که با هنرنمایی در کنار بازیگر مشهور ایرانی رقم خورد.

دیا میرزا ، همبازی هندی محمد رضا گلزار را بهتر بشناسید

 حضور محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و توانمند سینمای کشورمان در فیلم سلام بمبئی به نوعی علت شناخته شدن همبازی او دیا میرزا بازیگر زن هندی به ایرانیان شد. انتشار تصاویری زیبا از گلزار و دیا میرزا در کنار هم در دنیای مجازی هنردوستان را مشتاق به شناخت هر چه بیشتر این بازیگر و تهیه کننده سینمای بالیوود شد.

بیوگرافی دیا میرزا

دیامیرزا با نام اصلی دیا هاندریچ متولد نهم دسامبر 1981 است که بعد از حضور در عرصه مدلینگ و پیروزی به عنوان بانوی برتر آسیا وارد بالیوود شد. او در رسانه ها به خاطر کارهای اجتماعی اش معروف است. دیا به همراه ساحل سنگا و زایدخان شرکتی به نام بورن فری اینترتینمنت در عرصه تهیه کنندگی فیلم را اداره می کند. اولین فیلم آنها «عشق برهم زننده زندگی» نام داشت که 17 اکتبر 2011 اکران شد.


دیا در حیدرآباد ایالت اوتارپرادش متولد شد. پدرش فرانک هاندریش نقاش و گرافیستی آلمانی بود که به معماری و طراحیدکوراسیون نیز می پرداخت و اصالتی مونیخی داشت. در حالی که مادرش دیپا از اهالی بنگال بود که او هم نقشه کش ساختمان و طراح دکوراسیون است و در حال حاضر فعالیت های اجتماعی مختلفی را در زمینه کمک به معتادان و الکلی ها انجام می دهد. وقتی دیا چهارسال و نیمه بود والدینش از هم جدا شدند و نزدیک به پنج سال بعد پدرش از دنیا رفت. مادرش نیز در ازدواج مجدد، با احمدمیرزا زندگی خود را سر گرفت که او نیز سال 2003 از دنیا رفت. دیا برای کارهای هنری خود نام فامیل ناپدری اش را انتخاب کرد.

هنگامی که در خیرات آباد در حومه حیدرآباد زندگی می کردند به دبیرستان دخترانه ویدیارانایا می رفت و بعد راهی کالج استنلی جونیور شد. در آخر نیز در رشته هنر از دانشگاه آندراپرادش در حیدرآباد فارغ التحصیل شد. بعد از آن دیا وارد رقابت های بانوی شایسته هند شد و سپس به مسابقات بانوی آسیا رسید و مقام اول را در سال 2000 کسب کرد. این مسابقات در فیلیپین انجام می شد و دیا میرزا اولین هندی بعد از 27 سال بود که به مقام اول می رسید. دیامیرزا مدتی است با ساحل سنگا ازدواج کرده است و همچنین در کنار زایدخان، دیگر بازیگر سینمای هند، شرکت تولید فیلمشان را اداره می کنند و به این شکل وارد دنیای تهیه کنندگی نیز شده است.

دیا میرزا ، عکس دیامیرزا ، زندگی شخصی دیامیرزا

بیوگرافی و زندگی شخصی دیا میرزا بازیگر زن هندی

دیامیرزا با پدر آلمانی، مادر بنگالی

من متولد حیدرآباد هستم و آنجا بزرگ شدم. اما پدرم آلمانی و مادرم بنگالی بودند. پدرم معمار و طراح گرافیک بود که به کل دنیا سفر می کرد و شیوه تدریس را به معلم ها یاد می داد. در یکی از همین سفرها و در بازدید از مکس مولر باون در دهلی، مادرم را می بیند که به طور اتفاقی مادر من هم زبان آلمانی را برای خواندن انتخاب کرده بود و آن زمان می توانست خیلی روان و خوب صحبت کند و حتی بنویسد. آنها طی یک عشق توفانی با هم ازدواج کردند و من به دنیا آمدم. 

وقتی چهارسال و نیم سن داشتم پدر و مادرم از هم جدا شدند و هر دو دوباره ازدواج کردند. پدر خودم وقتی 9 ساله بودم فوت کرد. از طرفی مادرم هم ازدواج کرد اما از اینکه ناپدری ام را پدر خونی خودم ندانم، متنفر بودم. او مرد شگفت انگیز و خوبی بود و هیچ وقت سعی نکرد جای پدر خونی ام را بگیرد. او هم در سال 2003 فوت کرد. ناپدری ام مسلمان و اهل حیدرآباد بود و من اسم فامیلم را از روی فامیل او برداشتم.

شوک بزرگ زندگی من
بزرگ ترین ضربه ای که خیلی روی زندگی ام تاثیر گذاشت، مرگ پدرم بود. من در هر مساله ای به او تکیه کرده بودم. همسر دومش باردار بود که او فوت کرد و بعد از مرگش آن خانم دوباره ازدواج کرد. این جوری شد که من تنها بچه اش در زمان زنده بودنش بودم. البته نتوانستم جسدش را ببینم چون اجازه ورود به مراسم را نداشتم. راستش حتی قبل از اینکه ما برسیم خانواده اش همه کارها را انجام داده بودند و مراسم را تمام کرده و منتظر ما نمانده بودند. تا مدت زیادی نتوانستم گریه کنم چون باورم نمی شد که او فوت کرده است. 

مشکل کوچک دنیای بزرگ
من تنها فرزند پدر و مادرم بودم اما با اینکه تک فرزند بودم تا به امروز هیچ وقت مادرم با من رفتار نازپرورده ای نداشته است. او تمام سعی اش را کرد که من را مستقل بار بیاورد تا بتوانم روی پای خودم بایستم. یاد گرفتم که بارها همه چیز را از نو بسازم و اشتباهات و خرابی ها را جبران کنم. حرف های پدرم را هم هنوز به وضوح به یاد دارم. او مرد خیلی خلاقی بود و ای کاش همه مثل او بودند. او قهرمان من بود. وقتی پدر و مادرم از هم جدا شدند، من روزهای هفته پیش مادرم بودم و آخر هفته ها کنار پدرم. 

یادم هست یک روز وقتی که از مدرسه بازگشته بودم روی پله های بیرون نشسته و منتظر پدر بودم چون در خانه قفل بود. بعد از مدت کوتاهی او رسید و دید که ناراحتم. از من پرسید: « چرا اینقدر ناراحت به نظر می رسی؟» و من جواب دادم: « به خاطر اینکه من مشکلات زیادی دارم.» این حرف از دهان بچه ای به سن من بامزه بود و او خندید و گفت: « جدی؟ بیا برویم چیزی نشانت بدهم.» مرا به اتاقم در خانه خودش برد که همه آن را با دست های خودش ساخته بود، از تخت و کمد گرفته تا اسباب بازی ها. بعد نقشه جهان را نشانم داد. 

روی چند نقطه دست گذاشت و کشورهایی را به من نشان داد تا نوبت به حیدرآباد رسید که یک نقطه ریز بود. من سردرگم به او نگاه کردم و پرسیدم: « حیدرآباد فقط یک نقطه است پدر؟» و او گفت: « حالا می توانی تصور کنی که مشکلت اصلا بزرگ نیست؟» پدرم در آن سن پایین چنین چشم اندازی را به من نشان داد و همین داستان سالیان سال به من کمک کرد. به طوری که هر وقت ناراحت می شوم این قصه را به خودم یادآوری می کنم.

مادر قهرمان من
مادرم را بیشتر از همه دوست دارم. حس می کنم بند نافم با او هرگز قطع نشده است. رابطه من با مادرم از یک رابطه معمولی دختر و مادری فراتر رفته چون ما بیشتر تجربیات زندگی مان را با هم شریک بودیم. زندگی به او خیلی فشار آورد، چیزهای زیادی را از دست داد و من می دیدم که او هر بار دوباره برخاست، جنگید و کاری کرد که اتفاق هایی که می خواست بیفتد. سال های زیادی را کار کرد. بعد از فوت پدر دومم به علت نارسایی چند عضو، مادر با من در بمبئی زندگی کرده، برای بهبود در مرکز درمانی ریکاوری کار می کند.

مرگ عجیب ناپدری ام
راستش کمی دیر با ناپدری ام ارتباط برقرار کردم. یعنی زمانی که به دوره نوجوانی رسیده بودم ولی این ارتباط خیلی نزدیک و پر از احترام بود. البته وقتی کوچک تر بودم نمی دانست چطور با من ارتباط برقرار کند. زمانی ارتباط خوبی بین ما برقرار شد که من خانه را ترک کردم و به بمبئی آمدم. آن زمان بود که فهمیدم چه نقش مهمی در زندگی من داشته و من چقدر دوستش دارم. 

من دیگر شانس بازگشت به حیدرآباد را پیدا نکردم تا با او زندگی کنم اما خوشحالم که در چند سال آخر عمرش یک رابطه دوست داشتنی با او داشتم. هیچ وقت روزی را که او به خانه من در بمبئی آمد فراموش نمی کنم. آن خانه را در 21 سالگی خریده بودم. روی تابلوی بیرون خانه نوشته بود میرزا... اصلا فکرش را نمی کردم که به آن نوشته توجه کند. به محض اینکه از آسانسور پیاده شد به سمتش رفت و با دقت نگاه کرد، اشک در چشمانش جمع شد، من را بغل کرد و گفت: « تو دختر من نیستی، تو پسر منی» و یک سال بعد از این ماجرا او نیز فوت کرد. آن زمان من برای فیلمبرداری در لندن بودم و مادرم هم همراه من بود. در واقع این از معدود دفعاتی بود که اصرار کرده بودم مادرم همراه من باشد چون فیلمبرداری بلندمدتی بود. 

شب بود که دخترعمویم تلفن زد و خبر داد که ناپدری ام بستری شده و به کما رفته است. اما گفت هرچیزی را که بگوییم می شنود و آیا می خواهم چیزی به او بگویم؟ گوشی را دم گوشش گذاشت و من گفتم: « پدر، تو قول داده بودی تا مرا عروس نکرده ای هیچ جا نمیروی، پس نمی توانی مرا تنها بگذاری.» آن طور که به من گفتند او پلک هایش را در جواب من تکان داد. این آخرین مکالمه من با او بود.


نقش دوستان و آدم ها
به نظرم روابط مهم ترین جایگاه در زندگی انسان را دارد چرا که تعادل، هارمونی و قدرت شما از خانواده و دوستان و کسانی که دوست شان دارید نشات می گیرد. چیزی مهم تر از خانواده و دوستان در زندگی نیست و آنها روی تمام عملکردهای شما در زندگی تاثیر می گذارند.

دنیای بی مانند آغوش مادر 
مادرم تمام دنیای من است. صادقانه بگویم هیچ جای دنیا آغوش مادر نمی شود. چرا که هیچ جا چنین امنیتی حس نمی کنید. او شما را قضاوت نمی کند و پر از عشق و آینه زندگی شماست. 

زمان بندی خاص خدا
در مورد ازدواجم با ساحل سنگا باید بگویم که بیشتر از هر چیز از طرز تفکرش خوشم می آید. هرگز ندیدم با مردم متفاوت رفتار کند و این برای من خصیصه بسیار مهمی است. خیلی کم پیش می آید کسی را پیدا کنید که دیگران را قبل از خودش قرار بدهد و با همه افراد با وقار و احترام رفتار کند. من از روزی که ساحل را دیدم در ذهنم با او ازدواج کرده بودم. راستش من به زمان بندی خدا خیلی اعتقاد دارم. حتما دلیلی بود که قبل ها این اتفاق نیفتاده بود.

ازدواج دیا میرزا و مراسم خواستگاری رویایی همبازی محمدرضا گلزار

خواستگاری رویایی من
وقتی که من و همسرم با هم آشنا شدیم من 32 و ساحل 33 ساله بودیم. سطح خانوادگی هر دو ما تقریبا یکی بود. نقاط مشترک زیادی داریم. هردو آدم های رک ولی آرامی هستیم. عاشق غذا، فیلم و موسیقی هستیم. از آن زمان 5 سال می گذرد. شرکت فیلمسازی مان را با هم راه انداختیم. آن زمان به نیویورک رفته بودیم که یک روز ساحل از من خواست که به پل بروکلین برویم. 

جایی که دوران تحصیلش را گذرانده بود. زمانی که به میانه پل رسیدیم ناگهان در مقابل من زانو زد و از من خواستگاری کرد. شگفت انگیز بود مانند صحنه ای از یک فیلم. توریست های زیادی از کشورهای مختلف آنجا بودند که با دیدن این صحنه شروع به دست زدن کردند. واقعا چیزی فراتر از واقعیت بود. همان چیزی بود که ارزش این همه صبر کردن را داشت. 

ازدواج ساده و بدون تجمل

مراسم ازدواج ما یک ازدواج پنجابی ساده بود که سه روز به طول انجامید. ما هر دو زیاد اهل تجمل نیستیم؛ بنابراین مراسم خیلی باشکوهی نداشتیم. دوستان محدودی را دعوت کرده بودیم و حتی برخی از اعضای دور خانواده نیز دعوت نبودند. راستش نمی خواستیم خیلی شلوغ بازی کنیم!

من و همسرم در شراکت هم با هم مشکلی نداریم. ممکن است خنده دار به نظر برسد اما باید این مساله را ذکر کنم که وقتی افراد مختلف به دفتر ما می آیند شاید به واسطه اسم من به اینجا قدم بگذارند. اما ما همه کارها را با هم انجام می دهیم و برای کار هم ارزش قائل هستیم. ساحل روابط عمومی خوبی دارد و می تواند افراد را در کنار یکدیگر قرار دهد. 

گاهی برای خودم هم جای تعجب دارد که چگونه این قدر خوب همه کارها را مدیریت می کنیم و در عین حال وارد حریم شخصی یکدیگر نمی شویم. ساحل کسی است که به برابری زن و مرد بسیار معتقد است و فضای کافی به من می دهد. شش سال است که این شرکت را با هم اداره می کنیم و تنها چیزی که ما را در کنار یکدیگر نگه داشته این است که خودخواهی جایی در رابطه کاری ما ندارد. 

زن ها را جدی بگیرید
یکی از مشکلات تهیه کننده بودن برای من، زن بودن است و اینکه بعضی ها آدم را در این حرفه جدی نمی گیرند؛ همان طور که وقتی با تهیه اولین فیلم خودم، کارم را در این زمینه شروع کردم همه مرا دست کم گرفتند اما خیلی ها از نتیجه کار من شگفت زده شدند. از طرفی با فیلم دومم نشان دادم که من هم می توانم در این حرفه موفق باشم؛ بنابراین زن ها را در هرکاری جدی بگیرید.

دیا میرزا و محمدرضا گلزار ، زندگی شخصی دیامیرزا ، بیوگرافی دیامیرزا

عکس دیا میرزا و محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی

همکاری با رضا گلزار
این برای اولین بار است که در یک پروژه مشترک سینمایی کار می کنم که البته بیشتر عوامل آن ایرانی هستند. از بازی در کنار رضا گلزار واقعا خوشحالم. او یک بازیگر فوق العاده است و جدا از قدرت بازیگری، چهره ای خاص دارد. 

به نظرم او یکی از زیباترین آدم های روی کره زمین است. از قربان محمد پور نیز تشکر می کنم. او یک کارگردان مهربان است و امیدوارم همیشه شاد و خندان باشد. ضمن اینکه در این مدت مردم ایران نیز به من لطف زیادی داشتند و در صفحه شخصی من علاقه خودشان را نسبت به من نشان دادند که از همه آنها تشکر می کنم.

مهم ترین بخش زندگی
مهم ترین و بزرگ ترین مساله زندگی انسان، سلامتی است و متاسفانه زمانی به این مساله پی می بریم که بیمار می شویم. در یک آهنگی شنیدم که می گفت بدن تو مهم ترین ابزاری است که در دست داری. پس زمانی می توان از این ابزار استفاده کرد که سالم باشد و تفکر سالم هم نتیجه داشتن بدنی سالم است. اگر از سلامت کافی برخوردار باشید می توانید در زندگی تصمیمات درست بگیرید، درست عمل کنید و به امیال و رویاهای تان برسید. 

همچنین می توانید از کسانی که دوست شان دارید حمایت و محافظت کنید. سلامتی کلید همه چیز است و قدرت تان را افزایش می دهد. متاسفانه برخی به دیگران اهمیت می دهند ولی به خودشان نه. باید به تغذیه و روش زندگی خود بسیار توجه کنیم.

دیا میرزا ، بیوگرافی و زندگی شخصی دیا میرزا، همبازی گلزار  

 

 

ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر

www.javuni.ir/news/58703

۳۹ دقیقه پیش - با بیوگرافی کوتاه و کاملی از “دیا میرزا” آغاز می کنیم. همبازی هندی محمدرضا گلزار از مراسم ازدواجش و زندگی شخصی اش می گوید. تجربه ای جدید که با ...

ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر

rekor.rozblog.com/post/969

۵۱ دقیقه پیش - دیا میرزا ، همبازی هندی محمد رضا گلزار را بهتر بشناسید حضور محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و توانمند سینمای کشورمان در فیلم سلام بمبئی به ...

ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر ...

yascamp.ir/ازدواج-و-زندگی-شخصی-دیا-میرزا،-همبا.html

با بیوگرافی کوتاه و کاملی از “دیا میرزا” آغاز می کنیم. همبازی هندی محمدرضا گلزار از مراسم ازدواجش و زندگی شخصی اش می گوید. تجربه ای جدید که با هنرنمایی در کنار ...

با همبازی محمد رضا گلزار بیشتر آشنا شوید | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/34935

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Dia Mirza Sangha قرار است در فیلم سلام بمبئی نقش مقابل محمدرضا گلزار را بازی ... دیا میرزا. زندگی شخصی: Dia Mirza در هند متولد شده است. پدر او Frank Handrich یك طراح و معمار آلمانی است كه با یك زن هندی به نام Deepa ازدواج كرد.

همسر محمدرضا گلزار | ساتین

saten.ir/tag/همسر-محمدرضا-گلزار/

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ... آسان که نیست؛ قرار است درباره مهم‌ترین مسئله زندگی خود تصمیم بگیرند ازدواج. ... محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است، .

زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/iranian-actors/diya-mirza

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا زیباترین دختر هندی , عکسهای جدید و باکیفیت از زیباترین دختر شرقی , زیباترین زن شرقی , دختر ... شایعات جنجالی زندگی شخصی مریم امیر جلالی و دخترش + عکس ... علت ازدواج تیموری با دختر تایلندی لو رفت + عکس ...

عکسهای شیلا خداداد و همسرش در ویلای شمال

www.sefidak.com/pic.../عکسهای-شیلا-خداداد-و-همسرش-در-ویلای-شمال

عکس خانوادگی شیلا خداداد , عکس پسر شیلا خداداد , عکس همسر شیلا خداداد , شیلا خداداد و ... ماجرای ازدواج رضا رویگری 68 ساله با دختر 26 ساله + عکس ... 6 زوج هنرمندی که زندگی موفقی دارند .... زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس ...


شعر طنز هفت سین خانمها - سرگرمی جدید

downloadfun7.ir/news/6410

۴ دقیقه پیش - ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر. تبلیغات ... صحبت های پیمان معادی درباره همکاری با کارگردان 25ساله فیلم ابد و یک روز!

عکس های جدید محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی فیلم ...

www.niksalehi.com/oghat/archives/248429.php

۳ روز پیش - فیلم سینمایی سلام بمبئی , محمدرضا گلزار و دیا میرزا , دیا میرزا بازیگر زن هند ... محمدرضا گلزار با کدام بازیگر زن هندی همبازی می‌شود؟ ... ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی / دلیل تبریک احسان علیخانی به مینا ساداتی مشخص شد ! .... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(47) / بابک حمیدیان / خبر ازدواج او ...

مصاحبه دیا میرزا در مورد گلزار - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=مصاحبه+دیا+میرزا+در+مورد+گلزار

محمدرضا گلزار در این فیلم با ديا ميرزا ستاره ی سینمای هند هم بازی شده است، ... تي وي پلاس/ محمد رضا گلزار در مصاحبه اي به سوالاتي درباره زندگي شخصي و کاري اش .... ديا ميرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند، سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را به ...

بیوگرافی و عکس های دیا میرزا و همسرش ساحل سنگا - نوترین

notarin.ir/بیوگرافی-و-عکس-های-دیا-میرزا-و-همسرش-ساح/

بیوگرافی دیا میرزا,عکس دیا میرزا و همسرش,عکس دیا میرزا,عکسهای دیا میرزا,تصاویر دیا میرزا,زندگی نامه دیا میرزا,دیا میرزا,عکس جدید دیا میرزا,ازدواج دیا میرزا, ... با پریانکا چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است. او قرار است نقش مقابل محمدرضا گلزار را در«سلام بمبئی» بازی کند.

بازیگر زن سرشناس هندی همبازی گلزار شد تصاویر | News File

newsfile.ir/.../بازیگر+زن+سرشناس+هندی+همبازی+گلزار+شد++تصاویر

تصاویر زندگی مرد 3 متری هندی با مشکلاتی روبرو شده است. ... تصاویر فریبا نادری بازیگر کشورمان مصاحبه ای انجام داده و به بیان نکاتی از زندگی شخصی و ازدواج با ... ها: تصویری از محمدرضا گلزار و دیا میرزا در فیلم «سلام بمبئی» را مشاهده می کنید.

فیلم عروسی محمدرضا گلزار - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=فیلم+عروسی+محمدرضا+گلزار

گفتنیست محمدرضا گلزار در این فيلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است. این بازیگر محبوب کشورمان در صفحه ی شخصی خود تصویر زیر را منتشر کرد و .... رضا گلزار در گفت و گویی در مورد شرایط زندگی شخصی اش علاقه اش به حضور در ...

عشق بازیگر زن مشهور هندی به محمدرضا گلزار تصاویر ...

ninjutsu18.bistarinha.ir/.../عشق%20بازیگر%20زن%20مشهور%20هندی%...

محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است. ... شاهرخ خان با دعوت از گلزار به منزل شخصی خود در شهر بمبئی، ضمن استقبال از وی، ورود ..... محمد رضا گلزار سوپر استار سینما در گفت و گویی در مورد شرایط زندگی شخصی اش ...

دیا میرزا: طرفداران «گلزار» به اینستاگرام من هجوم آوردند (+عکس)

noandish.com/.../دیا-میرزا-طرفداران-گلزار-به-اینستاگرام-من-هجوم-آوردن...

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را ... آخرین فیلم هندی دیا میرزا Love Breakups Zindagi (عشق زندگی را فرو می پاشد) ساخته ... عضویت در خبر نامه ... "بنیامین و همسرش" همبازی شدند (+عکس).

دیا میرزا بازیگر زیبای زن هندوستان در مورد گلزار چه گفت؟ - ...

www.cafepars.com/Forum/Post/1278

۴ روز پیش - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند، سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را به کمپانی ... از چنگال داعش آزاد شد، در اولین مصاحبه خود درباره روزهای سخت زندگی با داعشی‌ها گفت. ... عکس های بازیگر زن هندی از گلزار در صفحه شخصی اش | ماه ... محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است، .

دانلود برنامه خندوانه امشب / فصل سوم / قسمت دوم - خبر فوری ...

news.tiktakblog.ir/212427/

ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر · خنده بازار داغ آخر هفته .... تمامی حقوق شامل مطالب ، تصاویر و قالب سایت برای رسانه محفوظ می باشد.


دیا میرزا: طرفداران «گلزار» به اینستاگرام من هجوم آوردند (+عکس)

noandish.com/.../دیا-میرزا-طرفداران-گلزار-به-اینستاگرام-من-هجوم-آوردن...

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را ... آخرین فیلم هندی دیا میرزا Love Breakups Zindagi (عشق زندگی را فرو می پاشد) ساخته ... عضویت در خبر نامه ... "بنیامین و همسرش" همبازی شدند (+عکس).

دیا میرزا بازیگر زیبای زن هندوستان در مورد گلزار چه گفت؟ - ...

www.cafepars.com/Forum/Post/1278

۴ روز پیش - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند، سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را به کمپانی ... از چنگال داعش آزاد شد، در اولین مصاحبه خود درباره روزهای سخت زندگی با داعشی‌ها گفت. ... عکس های بازیگر زن هندی از گلزار در صفحه شخصی اش | ماه ... محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است، .

دانلود برنامه خندوانه امشب / فصل سوم / قسمت دوم - خبر فوری ...

news.tiktakblog.ir/212427/

ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر · خنده بازار داغ آخر هفته .... تمامی حقوق شامل مطالب ، تصاویر و قالب سایت برای رسانه محفوظ می باشد.

محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی در سلام بمبئی + عکس

www.niazshoma.com/.../محمدرضا-گلزار-و-دیا-میرزا-بازیگر-هندی-در-سل...

محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی با دیا میرزا همبازی می شود فیلم سینمایی ... این فیلم داستان دانشجویی ایرانی است که در بمبئی تحصیل می کند اما آشنایی اش با دختر هندی مسیر زندگی اش را عوض می کند. حدود 10 ... ازدواج “بنیامین بهادری” با بهاره افشاری!؟ + عکس ... “الهه رضایی” از زندگی شخصی و همسر پزشکش می گوید + تصاویر

“دیا میرزا” بازیگر زن هندی، همبازی “محمدرضا گلزار” شد! +عکس

www.javaneirani.com/.../432230-میرزا-بازیگر-هندی-همبازی-محمدرضا-گلزا...

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا” بازیگر زن هندی، همبازی “محمدرضا گلزار” شد! ... لیلا بلوکات: به ازدواج فکر می کنم، ولی. ... زندگی خصوصی سلنا گومز و سلفی هایش ... «دیا میرزا dia mirza » بازیگر زن سینمای هند، با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی «سلام ...

دیا میرزا: محمدرضا گلزار خیلی طرفدار دارد - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را به ... آخرین فیلم هندی دیا میرزا Love Breakups Zindagi (عشق زندگی را فرو می پاشد) ساخته ساهیل ... همبازی محمدرضا گلزار، دیامیرزا را بهتر بشناسید.

بازیگرانی که در سلام بمبئی همبازی محمدرضا گلزار شدند

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی

۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دو بازیگر سرشناس هندی همبازی گلزار در «سلام بمبئی» شدند ... «پونام دیلون» و«دالیپ تاهیل» نقش مادر و پدر«دیا میرزا»درفیلم«سلام بمبئی» را ایفا می کنند،دو ... بازیگران ایرانی این فیلم:محمد رضا گلزار، بنیامین بهادری،بهروزچاهل .... داشتنی کشورمان, در برنامه سه ستاره به افشای یک راز از زندگی شخصی اش پرداخت!

تجربه دیا میرزا از همبازی شدن با رضا گلزار و بنیامین بهادری ...

webnegin.ir/1394/12/24/تجربه-دیا-میرزا-از-همبازی-شدن-با-رضا-گلز/

“دیا میرزا” بازیگر هندی که به زودی در فیلم هندی – ایرانی “سلام بمبئی” دیده خواهد شد درباره عشق مردم ایران به خودش سخن گفته است.

محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی در سلام بمبئی + عکس

facenama.com/linkbox/id:704944

محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی با دیا میرزا همبازی می شود فیلم سینمایی سلام ... “الهه رضایی” از زندگی شخصی و همسر پزشکش می گوید + تصاویر · چگونه در نوروز ...

عکس های عاشقانه محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر زن هند | مدل ...

nowruz95-model2016.ir/.../عکس-های-عاشقانه-محمدرضا-گلزار-و-دیا-میر/

۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است. ... محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است، … ..... عکسی از خودش در کنار بازیگر زن سرشناس سینمای هند دیا میرزا در صفحه شخصی اش قرار داده است. .... زندگی عاشقانه نیما فلاح و سحر ولدبیگی / زوج خوشبخت هنری از زندگی …


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

محمدرضا گلزار - آلامتو

www.alamto.com › برچسب ها

شاهرخ خان با دعوت از گلزار به منزل شخصی خود در شهر بمبئی، ضمن استقبال از وی، ورود ... محمدرضا گلزار در اینستاگرامش عکسی منتشر کرد و همبازی اش در فیلم «سلام بمبئی» را معرفی کرد. محمدرضا گلزار در پوستر فیلم «سلام بمبئی» در کنار دیا میرزا هنرپیشه بالیوودی ... این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است.

عکس های عاشقانه محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر زن هند

www.baranipatogh.ir/.../عکس-های-عاشقانه-محمدرضا-گلزار-و-دیا-میرزا-با...

۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم سلام بمبئی با بازی محمد رضا گلزار و هنرپیشه زن هندی ، دیا میرزا ، . ... ۳ ساعت پیش - محمدرضا گلزار که مدتی است در فیلم سلام بمبئی با دیا میرزا بازیگر زن هندی همبازی شده است .... این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است. ... الهه رضایی از زندگی شخصی و همسر پزشکش می گوید + تصاویر

«دیا میرزا» مقابل محمدرضا گلزار در سلام بمبئی بازی می‌کند

fararu.com/.../دیا-میرزا-مقابل-محمدرضا-گلزار-در-سلام-بمبئی-بازی-می‌...

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «دیا میرزا» به عنوان اولین بازیگر سینمای هند با امضاء قرارداد به فیلم ... و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است. او قرار است نقش مقابل محمدرضا گلزار را در«سلام بمبئی» بازی کند. ... انها دقت نکنند بلکه مطالعه ای نیز در زندگی اجتماعی انها داشته باشند. ... صدور و مشاوره انواع بیمه نامه.

بازیگر زن هندی برای بازی مقابل گلزار انتخاب شد! + عکس ...

www.parhamnews.com › سرگرمی

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «دیا میرزا dia mirza » بازیگر زن سینمای هند، با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی «سلام ... چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است. .... (عکس) یکتا ناصر بازیگر 37 ساله با کارگردان سرشناس ازدواج کرد · (فیلم) حادثه ... در زندگی مشترک مردان بیشتر خیانت می‌کنند یا زنان؟

بازیگر زن هندی از بازی با گلزار می گوید(تصاویر)

www.iran16.com › سینما › اخبار فرهنگی و هنری

۴ روز پیش - به گزارش خرداد، “دیا میرزا” بازیگر هندی که به زودی در فیلم هندی – ایرانی “سلام بمبئی” دیده ... من بسیار خوش شانس بودم که با یکی از بزرگترین ستاره های سینمای ایران یعنی محمدرضا گلزار همبازی شدم. ... گفتگوی جدید آزاده نامداری بعد از ازدواج مجددش ... جزئیات زندگی شخصی آزاده نامداری و همسرش و نحوه آشنایی شان!

وقتی هنجارشکنان به پلیس و پزشک هم رحم نمی‌کنند+عکس

khabarontime.ir/.../وقتی-هنجارشکنان-به-پلیس-و-پزشک-هم-رحم-نمی‌کن...

زیرکانه ترین ترفندهای تعمیرات را از دست ندهید + تصاویر · کارگردان متعهد هم به GEM پیوست! ازدواج و زندگی شخصی “دیا میرزا”، همبازی گلزار + تصاویر ...

ملکه زیبایی هند همبازی محمدرضا گلزار در «سلام بمبئی» خواهد شد

plus.ir/.../ملکه-زیبایی-هند-همبازی-محمدرضا-گلزار-در-سلام-بمبئی-خواهد-...

ملکه زیبایی هند همبازی محمدرضا گلزار در «سلام بمبئی» خواهد شد ... این فیلم قرار نیست با آشواریا باشه با دیا میرزا اکران میشه ... زیباترین دختر شهر که مردهای ایرانی برای ازدواج با او صف می کشیدند، با انتخاب همسر ایده .... کلیه حقوق این سایت برای ریتم زندگی (دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 20283/93) محفوظ است ©

محمدرضا گلزار » گلزار و همسرش » » عکس و بیوگرافی

www.ariapix.net/category/گالری-عکس...مرد/عکسهای-محمدرضا-گلزار

محمدرضا گلزار در کنار بازیگر زن هندی ( دیا میرزا ) + عکس. ۱۷ بهمن۹۴ ... جدیدترین مطالب. بابک حمیدیان و مینا ساداتی با هم ازدواج کردند ... همبازی شدن بنیامین با همسر جدیدش شایلی در فیلم سلام بمبئی + عکس · عکس های مراسم اکران .... خرید بک لینک عکس عکس های بازیگران دانلود آهنگ جدید انجام پایان نامه انجام پروژه تور ارزان کیش ...

مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی

lahzehnama.ir/

مقایسه پوشش هنرمندان در گلدن گلوب وجشنواره فیلم فجر. مناسبتها شما را متقاعد می کنند تا مطابق با ... دیا میرزا همبازی محمد رضا گلزار را بهتر بشناسید ... در زندگی شخصی ستاره های مشهور چه می گذرد؟ .... ازدواج فوتبالی رضا چلنگر با کمک بلاژوویچ ...

بازیگر زن مشهور و خوشگل هندی همبازی رضا گلزار + عکس - ...

www.faranaz.com/hindi-actress-famous-beautiful-playmates-golzar.html

بازیگر زن مشهور و خوشگل هندی همبازی رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی است به گزارش ... به گزارش فرا ناز، محمد رضا گلزار سوپر استار سینمای ایران عکس فوق را در ایننستاگرام شخصی اش منتشر کرد . ... در این تصویر ، گلزار در پوستر فیلم عاشقانه «سلام بمبئی» در کنار دیا میرزا ... یک ازدواج عجیب دیگر در بین ستاره های هالیوود ...

 پیش - دیامیرزا بازیگر مشهور زن هندی، همبازی محمدرضا گلزار از زندگی شخصی و کاری اش می گوید+ تصاویر · چاپ · ایمیل ... این مسابقات در فیلیپین انجام می‌شد و دیا میرزا اولین هندی بعد از 27 سال بود که به مقام اول می‌رسید. دیامیرزا مدتی است با ... از طرفی مادرم هم ازدواج کرد اما از اینکه ناپدری‌ام را پدر خونی خودم ندانم، متنفر بودم.

با همبازی محمد رضا گلزار بیشتر آشنا شوید | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/34935

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Dia Mirza Sangha قرار است در فیلم سلام بمبئی نقش مقابل محمدرضا گلزار را بازی ... دیا میرزا. زندگی شخصی: Dia Mirza در هند متولد شده است. پدر او Frank Handrich یك طراح و معمار آلمانی است كه با یك زن هندی به نام Deepa ازدواج كرد.

همسر محمدرضا گلزار | ساتین

saten.ir/tag/همسر-محمدرضا-گلزار/

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ... آسان که نیست؛ قرار است درباره مهم‌ترین مسئله زندگی خود تصمیم بگیرند ازدواج. ... محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است، .

زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/iranian-actors/diya-mirza

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا زیباترین دختر هندی , عکسهای جدید و باکیفیت از زیباترین دختر شرقی , زیباترین زن شرقی , دختر ... شایعات جنجالی زندگی شخصی مریم امیر جلالی و دخترش + عکس ... علت ازدواج تیموری با دختر تایلندی لو رفت + عکس ...

شایعات جنجالی زندگی شخصی مریم امیر جلالی و دخترش + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/.../مریم-امیر-جلالی-دخترش

شایعه های در مورد مریم امیر جلالی دخترش و دامادش , واقعیتهای زندگی مریم امیر جلالی از زبان خودش , عکسهای که جنجالی شدند. ... علت ازدواج تیموری با دختر تایلندی لو رفت + عکس ... زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس ...

واقعیتهای زندگی خصوصی مهناز افشار بعد از ازدواج + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos.../مهناز-افشار-خصوصی-ازدواج

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهناز افشار از زندگی خود و همسرش گفت مهریه من 10 شاخه گل است همچنین قول عکس خودش و ... زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس ...

عکس سلفی زندگی بازیگران ایرانی جدید

www.sefidak.com/pic.../عکس-سلفی-زندگی-بازیگران-ایرانی-جدید

عکس سلفی زندگی بازیگران ایرانی جدید. دسته: بازیگران ... عکس بازیگران در اینستاگرام , عکس شخصی بازیگران عکس سلفی .... علت ازدواج تیموری با دختر تایلندی لو رفت + عکس ... زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس ...

ماجرای زندگی خصوصی مهران مدیری و همسرش + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/iranian.../مهران-مدیری-همسر

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهران مدیری و همسرش , عکس فرزندان مهمران مدیری , تصاویر پسر و دختر مهران مدیری , زندگی شخصی مهران مدیری , عکسهای ... علت ازدواج تیموری با دختر تایلندی لو رفت + عکس ... زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس ...

عکس زندگی شخصی برن سات و همسرش در فاطمه گل

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/turkish.../برن-ست-فاطمه-گل

۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فاطمه گل با یک خواننده معروف ترکی ازدواج کرده است که در تصاویر زیر عکسهای برن ..... زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس ...

ناگفته های زندگی شخصی الناز حبیبی + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos.../زندگی-شخصی-الناز-حبیبی

... و متاهل است . او با مهدی صاحب الزمانی ازدواج کرده اما از موقعی که بیشتر در دنیای بازیگری شناخته شده. ... زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + عکس ...

با همبازی محمدرضا گلزار دیا میرزا آشنا شوید | جستجو | - - دانلود

ag1.ir/archive/با+همبازی+محمدرضا+گلزار+دیا+میرزا+آشنا+شوید.html

... زندگی|گردشگری|مد|دانلود · مجله اینترنتی یک نت - مشاوره ازدواج,دانلود,آشپزي,مدل لباس ... اولین فیلم آنها «عشق برهم زننده زندگی» نام داشت که 17 اکتبر 2011 اکران شد. […] ... گلزار در این فیلم سینمایی با ديا ميرزا بازیگر مشهور هندی هم‌بازی شده است. ... به گزارش نامه نیوز ، فیلم سینمایی سلام بمبئی که محصول مشترک سینمای ایران و ...

عکس های جدید محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی فیلم ...

www.niksalehi.com/oghat/archives/248429.php

۳ روز پیش - فیلم سینمایی سلام بمبئی , محمدرضا گلزار و دیا میرزا , دیا میرزا بازیگر زن هند ... محمدرضا گلزار با کدام بازیگر زن هندی همبازی می‌شود؟ ... ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی / دلیل تبریک احسان علیخانی به مینا ساداتی مشخص شد ! .... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(47) / بابک حمیدیان / خبر ازدواج او ...

مصاحبه دیا میرزا در مورد گلزار - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=مصاحبه+دیا+میرزا+در+مورد+گلزار

محمدرضا گلزار در این فیلم با ديا ميرزا ستاره ی سینمای هند هم بازی شده است، ... تي وي پلاس/ محمد رضا گلزار در مصاحبه اي به سوالاتي درباره زندگي شخصي و کاري اش .... ديا ميرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند، سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را به ...

بیوگرافی و عکس های دیا میرزا و همسرش ساحل سنگا - نوترین

notarin.ir/بیوگرافی-و-عکس-های-دیا-میرزا-و-همسرش-ساح/

بیوگرافی دیا میرزا,عکس دیا میرزا و همسرش,عکس دیا میرزا,عکسهای دیا میرزا,تصاویر دیا میرزا,زندگی نامه دیا میرزا,دیا میرزا,عکس جدید دیا میرزا,ازدواج دیا میرزا, ... با پریانکا چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است. او قرار است نقش مقابل محمدرضا گلزار را در«سلام بمبئی» بازی کند.

بازیگر زن سرشناس هندی همبازی گلزار شد تصاویر | News File

newsfile.ir/.../بازیگر+زن+سرشناس+هندی+همبازی+گلزار+شد++تصاویر

تصاویر زندگی مرد 3 متری هندی با مشکلاتی روبرو شده است. ... تصاویر فریبا نادری بازیگر کشورمان مصاحبه ای انجام داده و به بیان نکاتی از زندگی شخصی و ازدواج با ... ها: تصویری از محمدرضا گلزار و دیا میرزا در فیلم «سلام بمبئی» را مشاهده می کنید.

فیلم عروسی محمدرضا گلزار - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=فیلم+عروسی+محمدرضا+گلزار

گفتنیست محمدرضا گلزار در این فيلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است. این بازیگر محبوب کشورمان در صفحه ی شخصی خود تصویر زیر را منتشر کرد و .... رضا گلزار در گفت و گویی در مورد شرایط زندگی شخصی اش علاقه اش به حضور در ...

دیا میرزا: طرفداران «گلزار» به اینستاگرام من هجوم آوردند (+عکس)

noandish.com/.../دیا-میرزا-طرفداران-گلزار-به-اینستاگرام-من-هجوم-آوردن...

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را ... آخرین فیلم هندی دیا میرزا Love Breakups Zindagi (عشق زندگی را فرو می پاشد) ساخته ... عضویت در خبر نامه ... "بنیامین و همسرش" همبازی شدند (+عکس).

عشق بازیگر زن مشهور هندی به محمدرضا گلزار تصاویر ...

ninjutsu18.bistarinha.ir/.../عشق%20بازیگر%20زن%20مشهور%20هندی%...

محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است. ... شاهرخ خان با دعوت از گلزار به منزل شخصی خود در شهر بمبئی، ضمن استقبال از وی، ورود ..... محمد رضا گلزار سوپر استار سینما در گفت و گویی در مورد شرایط زندگی شخصی اش ...

“دیا میرزا” بازیگر زن هندی، همبازی “محمدرضا گلزار” شد! +عکس

www.javaneirani.com/.../432230-میرزا-بازیگر-هندی-همبازی-محمدرضا-گلزا...

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا” بازیگر زن هندی، همبازی “محمدرضا گلزار” شد! ... لیلا بلوکات: به ازدواج فکر می کنم، ولی. ... زندگی خصوصی سلنا گومز و سلفی هایش ... «دیا میرزا dia mirza » بازیگر زن سینمای هند، با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی «سلام ...

دیا میرزا بازیگر زیبای زن هندوستان در مورد گلزار چه گفت؟ - ...

www.cafepars.com/Forum/Post/1278

۴ روز پیش - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند، سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را به کمپانی ... از چنگال داعش آزاد شد، در اولین مصاحبه خود درباره روزهای سخت زندگی با داعشی‌ها گفت. ... عکس های بازیگر زن هندی از گلزار در صفحه شخصی اش | ماه ... محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است، .

محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی در سلام بمبئی + عکس

www.niazshoma.com/.../محمدرضا-گلزار-و-دیا-میرزا-بازیگر-هندی-در-سل...

محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی با دیا میرزا همبازی می شود فیلم سینمایی ... این فیلم داستان دانشجویی ایرانی است که در بمبئی تحصیل می کند اما آشنایی اش با دختر هندی مسیر زندگی اش را عوض می کند. حدود 10 ... ازدواج “بنیامین بهادری” با بهاره افشاری!؟ + عکس ... “الهه رضایی” از زندگی شخصی و همسر پزشکش می گوید + تصاویر

دیا میرزا: محمدرضا گلزار خیلی طرفدار دارد - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیا میرزا بازیگر بی حاشیه سینمای هند سال گذشته ازدواج کرد و بیشتر وقتش را به ... آخرین فیلم هندی دیا میرزا Love Breakups Zindagi (عشق زندگی را فرو می پاشد) ساخته ساهیل ... همبازی محمدرضا گلزار، دیامیرزا را بهتر بشناسید.

بازیگرانی که در سلام بمبئی همبازی محمدرضا گلزار شدند

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › سینما › چهره های سینمایی

۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دو بازیگر سرشناس هندی همبازی گلزار در «سلام بمبئی» شدند ... «پونام دیلون» و«دالیپ تاهیل» نقش مادر و پدر«دیا میرزا»درفیلم«سلام بمبئی» را ایفا می کنند،دو ... بازیگران ایرانی این فیلم:محمد رضا گلزار، بنیامین بهادری،بهروزچاهل .... داشتنی کشورمان, در برنامه سه ستاره به افشای یک راز از زندگی شخصی اش پرداخت!

تجربه دیا میرزا از همبازی شدن با رضا گلزار و بنیامین بهادری ...

webnegin.ir/1394/12/24/تجربه-دیا-میرزا-از-همبازی-شدن-با-رضا-گلز/

“دیا میرزا” بازیگر هندی که به زودی در فیلم هندی – ایرانی “سلام بمبئی” دیده خواهد شد درباره عشق مردم ایران به خودش سخن گفته است.

محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر هندی در سلام بمبئی + عکس

facenama.com/linkbox/id:704944

محمدرضا گلزار در فیلم سلام بمبئی با دیا میرزا همبازی می شود فیلم سینمایی سلام ... “الهه رضایی” از زندگی شخصی و همسر پزشکش می گوید + تصاویر · چگونه در نوروز ...

عکس های عاشقانه محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر زن هند | مدل ...

nowruz95-model2016.ir/.../عکس-های-عاشقانه-محمدرضا-گلزار-و-دیا-میر/

۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است. ... محمدرضا گلزار در این فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است، … ..... عکسی از خودش در کنار بازیگر زن سرشناس سینمای هند دیا میرزا در صفحه شخصی اش قرار داده است. .... زندگی عاشقانه نیما فلاح و سحر ولدبیگی / زوج خوشبخت هنری از زندگی …

تالار خبر | تصاویر بنیامین و گلزار در اینستاگرام بازیگر ...

talarekhabar.com/تصاویری-که-بازیگر-زن-هندی-گلزار-منتش/

۳ روز پیش - دیا میرزا این روزها مشغول بازی در فیلم سلام بمبئی می باشد. ... تصاویر:حلقه ازدواج بنیامین بهادری · تصاویر:نیوشا ضیغمی در کنار بدلکاران .... هایی از خودش و گلزار و بنیامین بهادری را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. ... در اولین پروژه مشترک ایران و هند دیا میرزا در یک فیلم کمدی رمانتیک همبازی شاهرخ خان ایران ...

دختری که بازیگر نقش پسر شد! /تصاویر

timnews.in/search/?q=دختری+که+بازیگر+نقش...%2Fتصاویر+

عکس یادگاری محمدرضا گلزار با دیا میرزا ، بازیگر زن سرشناس هند! ... عکسی از خودش در کنار بازيگر زن سرشناس سینمای هند دیا میرزا در صفحه شخصی اش قرار داده است. ... گلزار اخبار مرتبط: بازيگرانی که بیشتر با محمدرضا گلزار همبازی شدند + تصاویر مسابقه ای ... کيوانچ تاتليتوگ با باشاک ديزار ،طراح مد معروف ترکي ازدواج کرد.

بازیگرانی که در سلام بمبئی همبازی محمدرضا گلزار شدند - آکا

www.akairan.com/biography/actor1/201622215933.html

۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دو بازیگر سرشناس هندی همبازی گلزار در «سلام بمبئی» شدند ... «پونام دیلون» و«دالیپ تاهیل» نقش مادر و پدر«دیا میرزا»درفیلم«سلام بمبئی» را ایفا می .... جزئیات زندگی شخصی نگار فروزندهبنا به گزارش آکاایران : 14 سال بیشتر ... دستیار دوم فیلم عوضی بدقیافه که قبل از تایتانیک ساخته شده بود – ازدواج کرد.

عکس های جدید و دیده نشده محمدرضا گلزار + بیوگرافی - نمکستان

namakstan.ir/tag/mohammad-reza-golzar

عکس دیده نشده از محمدرضا گلزار در کنار دیا میرزا نمکستان » عکس جالب محمدرضا ... فیلمی که محمدرضا گلزار همبازی آمیتا باچان شد ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید.

محمدرضا گلزار را با ریش سبیل پر ببینید | برترین های نت

motorsports18.shiektarinha.ir/.../محمدرضا%20گلزار%20را%20با%20ری...

بازیگر هنرآفرین و محبوب کشورمان به نام محمدرضا گلزار صفحه شخصی اش در اینستاگرام را با ... نمکستان » عکس جالب محمدرضا گلزار در کنار دیا میرزا ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید .... بازیگران سرشناس هندی همبازی گلزار در سریال سلام بمبئی شدند. ... گلزار ، تولد محمدرضا گلزار ، جشن تولد محمدرضا گلزار ، ازدواج محمدرضا گلزار .

تصاویر دیدنی و دیده نشده از کودکی تا 29 سالگی " اسکارلت ...

funigma.com/34082/تصاویر-دیدنی-و-دیده-نشده-از-کودکی-تا-29-سا

عکس های جدید محمد رضا گلزار و دیا میرزا بازیگر زن سینمای هند .... با اسکارلت همبازی شد)، و یک نابرادری به نام «کریستیان» از ازدواج قبلی پدرش. .... زندگی شخصی

عکس جدید گلزار با همسرش - جديد و زيبا 2016-94و95

photos.modenew.com › عكس گل زيبا

عکس های جدید با تیپ های متفاوت از محمد رضا گلزار نیک صالحی گلزار ، همسر محمد ... عکس های محمد رضا گلزار با تیپ زیباترین دختر خاورمیانه دیا میرزا همبازی گلزار شد + ... زندگی خصوصی مهران مدیری و همسرش + عکس عکس های دیده نشده محمدرضا گلزار + ... عکس جدید الناز شاکردوست در دانشگاه لندن آیا محمد رضا گلزار ازدواج کرده است؟

برچسب ها - محمدرضا گلزار - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/محمدرضا%20گلزار

محمدرضا گلزار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام فیلمی از. ... روایت نیما كرمی و همسرش از زندگی هنری +تصاویر ... در نقش برادر محمدرضا گلزار با او همبازی خواهد شد... حضور محمدرضا گلزار دیا میرزا و بهروز چاهل به عنوان. ... هنرمندان مجردی که اهل ازدواج نیستند! + تصاویر. تجربه کرده است محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار بی تردید جزو... فرزند ...

محمدرضا گلزار - آلامتو

www.alamto.com › برچسب ها

شاهرخ خان با دعوت از گلزار به منزل شخصی خود در شهر بمبئی، ضمن استقبال از وی، ورود ... محمدرضا گلزار در اینستاگرامش عکسی منتشر کرد و همبازی اش در فیلم «سلام بمبئی» را معرفی کرد. محمدرضا گلزار در پوستر فیلم «سلام بمبئی» در کنار دیا میرزا هنرپیشه بالیوودی ... این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است.

عکس های عاشقانه محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر زن هند

www.baranipatogh.ir/.../عکس-های-عاشقانه-محمدرضا-گلزار-و-دیا-میرزا-با...

۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم سلام بمبئی با بازی محمد رضا گلزار و هنرپیشه زن هندی ، دیا میرزا ، . ... ۳ ساعت پیش - محمدرضا گلزار که مدتی است در فیلم سلام بمبئی با دیا میرزا بازیگر زن هندی همبازی شده است .... این دو عاشق هم می‌شوند اما خانواده دختر با ازدواج آن‌ها مخالف است. ... الهه رضایی از زندگی شخصی و همسر پزشکش می گوید + تصاویر

بازیگر زن هندی برای بازی مقابل گلزار انتخاب شد! + عکس ...

www.parhamnews.com › سرگرمی

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «دیا میرزا dia mirza » بازیگر زن سینمای هند، با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی «سلام ... چوپرا و أجی دیوگن «بهت نگفتم» با آیشواریا رای و آمیتاب باچان همبازی بوده است. .... (عکس) یکتا ناصر بازیگر 37 ساله با کارگردان سرشناس ازدواج کرد · (فیلم) حادثه ... در زندگی مشترک مردان بیشتر خیانت می‌کنند یا زنان؟

محمدرضا گلزار همبازی ستاره ای سینمای هند شد | برترین های نت

goooglee.bestarinha.ir/.../محمدرضا%20گلزار%20همبازی%20ستاره%20ای...

محمدرضا گلزار در اين فیلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینماي هند هم‌بازی شده است. .... او می‌گوید که ازدواج اگرچه یک روش درست زندگی است، اما با سبک زندگی اين روزهايش ...

بازیگر زن هندی از بازی با گلزار می گوید(تصاویر)

www.iran16.com › سینما › اخبار فرهنگی و هنری

۴ روز پیش - به گزارش خرداد، “دیا میرزا” بازیگر هندی که به زودی در فیلم هندی – ایرانی “سلام بمبئی” دیده ... من بسیار خوش شانس بودم که با یکی از بزرگترین ستاره های سینمای ایران یعنی محمدرضا گلزار همبازی شدم. ... گفتگوی جدید آزاده نامداری بعد از ازدواج مجددش ... جزئیات زندگی شخصی آزاده نامداری و همسرش و نحوه آشنایی شان!

ایران خبر - "دیا میرزا" همبازی گلزار شد

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/40105/دیا-میرزا-همبازی-گلزار

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - "دیا میرزا" بازیگر زن سینمای هند، با امضاء قرارداد به فیلم سینمایی"سلام بمبئی" پیوست و قرار است نقش مقابل محمدرضا گلزار را بازی کند. ... تمرین کنید در زندگی فعال تر، باهوش تر و پویا تر باشید · تصاویر/ حال و هوای بازار گل در آستانه نوروز ... علی دایی: هرگز اجازه نمی دهم دخترم ازدواج کند · گران ترین های تهران را ...

ملکه زیبایی هند همبازی محمدرضا گلزار در «سلام بمبئی» خواهد شد

plus.ir/.../ملکه-زیبایی-هند-همبازی-محمدرضا-گلزار-در-سلام-بمبئی-خواهد-...

ملکه زیبایی هند همبازی محمدرضا گلزار در «سلام بمبئی» خواهد شد ... این فیلم قرار نیست با آشواریا باشه با دیا میرزا اکران میشه ... زیباترین دختر شهر که مردهای ایرانی برای ازدواج با او صف می کشیدند، با انتخاب همسر ایده .... کلیه حقوق این سایت برای ریتم زندگی (دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 20283/93) محفوظ است ©

محمدرضا گلزار » گلزار و همسرش » » عکس و بیوگرافی

www.ariapix.net/category/گالری-عکس...مرد/عکسهای-محمدرضا-گلزار

محمدرضا گلزار در کنار بازیگر زن هندی ( دیا میرزا ) + عکس. ۱۷ بهمن۹۴ ... جدیدترین مطالب. بابک حمیدیان و مینا ساداتی با هم ازدواج کردند ... همبازی شدن بنیامین با همسر جدیدش شایلی در فیلم سلام بمبئی + عکس · عکس های مراسم اکران .... خرید بک لینک عکس عکس های بازیگران دانلود آهنگ جدید انجام پایان نامه انجام پروژه تور ارزان کیش ...

مجله خبری لحظه نما| اخبار روز، آشپزی، دکوراسیون، سبک زندگی

lahzehnama.ir/

مقایسه پوشش هنرمندان در گلدن گلوب وجشنواره فیلم فجر. مناسبتها شما را متقاعد می کنند تا مطابق با ... دیا میرزا همبازی محمد رضا گلزار را بهتر بشناسید ... در زندگی شخصی ستاره های مشهور چه می گذرد؟ .... ازدواج فوتبالی رضا چلنگر با کمک بلاژوویچ ...

بازیگر زن مشهور و خوشگل هندی همبازی رضا گلزار + عکس - ...

www.faranaz.com/hindi-actress-famous-beautiful-playmates-golzar.html

بازیگر زن مشهور و خوشگل هندی همبازی رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی است به گزارش ... به گزارش فرا ناز، محمد رضا گلزار سوپر استار سینمای ایران عکس فوق را در ایننستاگرام شخصی اش منتشر کرد . ... در این تصویر ، گلزار در پوستر فیلم عاشقانه «سلام بمبئی» در کنار دیا میرزا ... یک ازدواج عجیب دیگر در بین ستاره های هالیوود ...

دمادم | جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری خبرگزاری تالار خبر

damadam.ir/تالار-خبر-talarekhabar/جدیدترین-اخبار-فرهنگی-هنری

منوچهر هادی: ازدواج با یکتا ناصر مهمترین اتفاق زندگی من بود یکتا ناصر: روزهای خوبی را پشت سر می .... تصاویر محمدرضا گلزار و دیا میرزا در صفحه شخصی دیا میرزا.

فیلم منو تو نقش مقابل گلزار چه خانمی بود - نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=فیلم+منو+تو+نقش+مقابل+گلزار+چه...

گفتنیست محمدرضا گلزار در این فيلم با دیا میرزا ستاره‌ی سینمای هند هم‌بازی شده است. این بازیگر محبوب کشورمان در صفحه ی شخصی خود تصویر زیر را منتشر کرد و .... رضا گلزار در گفت و گویی در مورد شرایط زندگی شخصی اش علاقه اش به حضور در ...

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 1,751
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,751
  • بازدید ماه : 8,317
  • بازدید سال : 106,643
  • بازدید کلی : 8,074,078