loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 347 نظرات (0)

 

در سال جدید و بهار 1395 با عکس های جذاب و 95 از زهره فکورصبور در اینستاگرام همچنین معرفی زندگی نامه خودش و همسرش همراه باشید
نام اصلی : زهره فکورصبور
زمینه فعالیت : بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر
تولد : ۱ فروردین ۱۳۵۷
تهران ، ایران
محل زندگی : تهران ، ایران
ملیت : ایران
پیشه : بازیگری
سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۷ تاکنون

زهره فکورصبور ( متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

گفتگوی کوتاه با هنرمند محبوب کشورمان زهره‌ فکور صبور

بوی عطرش همه فضا را پر کرده است، همان عطر معروفی که همه بویش را با او می‌شناسند، با اینکه به گفته خودش عطر خیلی گرانی نیست اما همیشه در سر‌کارهایش از آن استفاده می‌کند. حتما متوجه نشدید، چه کسی را می‌گویم، مهمان ما کسی نیست جز زهره‌ فکور‌ صبور. بازیگر مهربان، خوش‌برخورد و بهاری سینما و تلویزیون ما.

خانم‌فکور‌صبور خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید؟
زهره‌فکور‌صبور هستم متولد 1/1/13۵7، پدرم کرمانشاهی و مادرم هم سمنانی هستند اما خودم در تهران متولد شدم.

از خانواده‌تان بگویید؟
من در یک خانواده 7نفر زندگی می‌کنم، 3خواهر و 1برادر دارم و من خودم فرزند آخر خانواده هستم و با برادرم به علت اختلاف سنی کمی که حدود 1سال دارم رابطه بسیار نزدیک و صمیمی دارم.

چطور پا در عرصه بازیگری گذاشتید؟
واقعیت این است که در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود، سال 137۵ که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت  و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه حملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌تر شد، در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در فیلم باغ کوچک بی‌بی‌گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی آقای شاپورقریب بازی کنم. وقتی این کارها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا دوره دیدم و به این شکل به این عرصه راه پیدا کردم.


مخالفتی برای بازیگر شدن شما در خانواده وجود نداشت؟
زمان بازیگر شدن من تنها کسی که با این مسئله مخالفت کرد برادرم بود و با توجه به اینکه من حدود 1سال داشتم که پدرم فوت کرد، حرف برادرم نه تنها برای من بلکه برای تمام اعضای خانواده‌ام مورد قبول بود، اما بعد از اینکه پشتکار مرا دید و سر ضبط  کارهای من حضور پیدا می‌کرد کم کم این مسئله را پذیرفت.

دلیل کم کار شدن شما در سال‌های اخیر چیست؟
در ابتدای کار و زمانی که سن و سال کمتر است، هر بازیگری دوست دارد همه نقش‌ها را تجربه کند، اما بعد از گذشت مدتی تمام نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود همه یکسان هستند و من این مسئله را دوست ندارم. من بعد از دلنوازان که نقش یک نابینا را داشتم و متفاوت با نقش‌هایی بود که قبلا بازی کردم، دوست دارم بازی‌هایم متفاوت باشد و نقشی را کار کنم که برای نزدیک شدن به آن کمی تحقیق کنم. البته اگر هم بخواهی منتظر نقش خاص بمانی هم خوب تبعاتی دارد که اولا باید مدت زیادی بیکار باشی و بالاخره بُعد مالی زندگی هم هست.

   زهره فکورصبور سال 1395,عکس 95 زهره فکورصبور,تصاویر زهره فکورصبور در سال 95

 نگران فراموش شدن نیستید؟
واقعیتش اول خیلی نگران این موضوع نبودم و زیاد به این موضوع  فکر نمی‌کردم، اما کم کم متوجه شدم وقتی آدم زیاد کار نمی‌کند فراموش می‌شود و حتی این مسئله در بُعد کاری هم تاثیرگذار است؛ اگر فیلم‌نامه خوبی باشد که در آن نقشی بسیار مناسب با نوع بازی من هم در آن وجود داشته باشد، زمانی که من کار نمی‌کنم از یاد کارگردان‌ها هم می‌روم و این به ضرر من و هر کسی که این رویه را انتخاب کرده است و برای همین است که به تازگی خیلی روی خاص بودن نقش تمرکزنمی‌کنم و نمایش‌نامه‌ها را راحت‌تر انتخاب می‌کنم.

 

اندازه محبوبیت خودتان را چه مقدار می‌دانید؟
اگر بخواهم از لحاظ خودم جواب دهم از برخوردی که با مردم دارم، می‌توانم بگویم من را دوست دارند، اما من با چه تعداد آدم باید سرکار داشته باشم که بگویم از نظر همه محبوب هستم، اما خوشبختانه تا امروز با هر که برخورد داشتم برخورد مناسبی با من داشتند و دوستم دارند.

تا چه اندازه نقش‌ها در شما تاثیر دارند؟
شاید درست نباشد اما من تا مدتی بعد از بازی در یک کاراکتر خیلی با آن نزدیک هستم و با آن زندگی می‌کنم و در زندگی عادی من هم وارد می‌شود. حتی گاهی اتفاقی می‌افتد که با خودم می‌گویم مثلا کاش آن قسمت فیلم را به یک شکل دیگری بازی می‌کردم. اما به مرور از حال و هوای بازی‌هایم در می‌آیم.

چه زمانی انسان خوشبخت است؟
خوشبختی در پول، ثروت و... این‌ها نیست و من با این سوال شما یاد جمله آقای انتظامی افتادم که می‌گفتند خوشبختی در دل آدم باید باشد و وقتی دلت خوش باشد آدم خوشبختی هستی که واقعا هم درست است.


آیا شما خود را خوشبخت می‌دانید؟
خوب نمی‌توانم صددرصد جواب بدهم اما تا حدودی ولی نه خیلی زیاد خوشبخت هستم.

به عنوان یک بازیگر زن، چقدر ظاهر را در بازیگری موثر می‌دانید؟
‌ ببینید زمانی که من شروع به کار کردم مثلا سال 1379 چهره و استیل خیلی زیاد موثر نبود و بیشتر مهارت بازیگری اهمیت داشت، ولی امروزه به این مسئله بیشتر بها داده می‌شود و کسانی را می‌بینم که چهره و استیل خوبی دارند اما وقتی وارد بطن بازی آن‌ها می‌شویم متوجه ضعف‌هایشان خواهی شد. به نظر من چهره و استیل بدنی برای بازیگر لازم است اما نباید از اصل بازیگری که نحوه بیان، لحن خوب و مسائلی این چنینی است غافل شد.

بنابراین حتما رژیمی هستید؟
شدیدا، من از بچگی زیاد ورزش می‌کردم و زمانی وارد بازیگری شدم، بخشی از زمان ورزش کردنم به کارم اختصاص یافت و این چنین کمی از ورزش دور شدم و این مسئله هم چاقی و اضافه وزن را همراه دارد. من رژیمی که بگویم هیچی نمی‌خورم ندارم اما خیلی رعایت می‌کنم و مسئله‌ای هم که هست من ذاتا آدم گیاه‌خواری هستم و علاقه زیادی هم به غذاهای آب‌پز و بخارپز دارم و صرفا به خاطر رژیم، تغذیه‌ام این چنینی نیست. 

زهره فکورصبور سال 1395,عکس 95 زهره فکورصبور,تصاویر زهره فکورصبور در سال 95

 بیشتر بیرون غذا می‌خورید یا در خانه؟
من غذای بیرون خیلی باب میلم نیست و اگر برای تفریح بیرون بروم ترجیح می دهم به یک سینما بروم تا به یک رستوران و اگر به رستوران بروم سعی می‌کنم غذاهای خیلی سبک مانند سوپ و سالاد بخورم به جای فست‌فودها.

اهل مسافرت هستید؟
من خیلی سفر را دوست دارم ولی الان کمتر می‌روم اما ۴،۵ سال پیش اگر دو روز هم کار نداشتم به مسافرت می‌رفتم به طوری که می‌توانم بگویم سفر مرا بسیار خوشحال می‌کند می‌توانم بگویم مکانش خیلی برایم اهمیت ندارد، اما در بین شهرها مشهد، شمال و شیراز را خیلی دوست دارم و همیشه پیشنهادهای کاری شهرستان را خیلی دوست داشتم.

به نظر شما دختر دست‌پخت خوبش را از مادر به ارث می‌برد؟
دست‌پخت مادرم بسیار خوب است، گاهی به قدری هوس غذاهایش را می‌کنم که برای خوردن یک قاشق از غذاهایش سریع به آن‌جا می‌روم. شما هر اندازه که دلتان بخواهد من کارهای خانه را بسیار خوب انجام می‌دهم اما آشپزیم خوب نیست و فقط غذاهایی که دوست دارم را خوب درست می‌کنم که بیشتر هم، انواع سالادها و سوپ‌ها هستند. من عاشق بادمجان و غذاهایی که با بادمجان درست می‌‌شود هستم و هر وقت مادرم این غذاها را می‌پزد، من فورا به آن جا می‌روم.

رابطه دوستی‌تان با بازیگران چطور است؟
من تقریبا سعی می‌کنم با تمام بازیگران رابطه خوبی داشته باشم، ولی اخلاقی که دارم که نمی دانم خوب است یا بد، دوستان خیلی صمیمی‌ام، دوستانی هستند که از دوران بچگی با آن‌ها دوست بودم و نمی‌توانم سریع دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم.

در کنار بازیگری چه کارهای دیگری انجام می‌دهید؟
من از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم و در چند سالی که کمتر کار می‌کردم، دوره‌های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم و اکنون در کنار بازیگری کارهای طراحی و دوخت انجام می‌دهم.

بهترین فیلم مورد علاقه‌تان چیست؟
کازابلانکا را همیشه دوست داشتم و بعد از این همه دیدن، باز هم برایم جذابیت دارد.

از شرایطی که اکنون در آن هستید راضی هستید؟
اگر اکنون به انتخاب خودم بود شاید بازیگری را به عنوان حرفه انتخاب نمی‌کردم، بازیگر در یک مدت زمان کوتاه درآمد و موقعیت‌های خیلی خوبی دارد و به طور کلی همه چیز بر وفق مرادش هست، اما در طرف دیگر بیکاری و بالا، پایین‌های زیاد دارد و برای من طی کردن این مسائل سخت است. اما بازیگری خاصیتی دارد که آدم را نمک‌گیر می‌کند و اگر هم بخواهی یک مدتی کنار باشی باز وسوسه کار به سراغت می‌آید.

بهترین و بدترین اخلاق زهره فکور صبور؟
بدترین اخلاقم این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می‌گذارد و با یک حرف خیلی ناراحت و با یک حرف خیلی خوشحال می‌شوم و به نظرم بهترین اخلاقم این هست که خیلی سریع می‌بخشم.

حرف آخر؟
برای تمام مخاطبانتان آرزوی خوشبختی و سلامتی را دارم. 

زهره فکورصبور سال 1395,عکس 95 زهره فکورصبور,تصاویر زهره فکورصبور در سال 95

  فیلم شناسی


سینما
* کنسرت روی آب (۱۳۸۹)
* دوشیزه باران (۱۳۸۶)
*  بوی گل سرخ (۱۳۸۰)

تلویزیون
* درد سرهای عظیم {1393} به کارگردانی برزو نیک نژاد
* دلنوازان (۱۳۸۸ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده)
* گروه هفت
*  کاشانه
* همسفر
* یکی‌بود یکی‌نبود
*   مسافری از هند (۱۳۸۱ به کارگردانی قاسم جعفری)
*  سه پنج دو
*  گروه ویژه
*  نیستان
*  روزهای آرزو
*  بی بی گل
*  روزگار جوانی (۱۳۷۷)
*  نرگس ( مجموعه تلویزیونی)

 

تصاویر زهره فکور صبور

 زهره فکورصبور سال 1395,عکس 95 زهره فکورصبور,تصاویر زهره فکورصبور در سال 95

 زهره فکور صبور

زهره فکورصبور سال 1395,عکس 95 زهره فکورصبور,تصاویر زهره فکورصبور در سال 95

 تصاویر  زهره فکور صبور

زهره فکورصبور سال 1395,عکس 95 زهره فکورصبور,تصاویر زهره فکورصبور در سال 95 

 

 

 

 

بیوگرافی زهره فکورصبور + تصاویر زهره فکورصبور

www.beytoote.com/fun/actor-news/zohreh2-fkvrsbvr.html

زهره فکورصبور ( متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. گفتگوی کوتاه با هنرمند محبوب کشورمان زهره‌ فکور صبور بوی عطرش ...

زهره فکور صبور - نمناک

namnak.com/14012-زهره-فکور-صبور.html

بیوگرافی کامل زهره فکور صبور به همراه فیلم شناسی و عکسهای “زهره فکور صبور” در نقش های مختلف را در بخش بیوگرافی هنرمندان سایت نمناک مشاهده می فرمائید.

زهره فکورصبور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/زهره_فکورصبور

زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. آخرین حضور زهره فکورصبور در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی دردسرهای ...

‏۱ فیلم شناسی - ‏۱.۱ سینما - ‏۱.۲ تلویزیون - ‏۲ منابع

بیوگرافی “زهره فکور صبور” بازیگر سریال (دردسرهای عظیم ...

saten.ir › آخرین اخبار

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زهره فکور صبور بازیگر موفق سینما و تلویزیون ایران از جمله بازیگرانی می باشد که علاقه بسیار زیادی برای خرید عطر دارد. زهره فکورصبور ( به ...

بیوگرافی زهره فکورصبور +عکس - آکاایران

www.akairan.com/biography/actor1/201461735342.html

زهره فکورصبور. ZOHREH FAKOR SABOR. ,زهره فکورصبور +بیوگرافی,بیوگرافی و زندگینامه زهره فکورصبور +عکس,بیوگرافی زهره ...

بیوگرافی زهره فکور صبور + عکس های جدید و شخصی ... - جزقل

jezghel.com/biography/zohre-fakoor-saboor

زهره فکور صبور , اینستاگرام زهره فکور صبور , زهره فکور صبور بازیگر خوش تیپ , زهره فکور صبور بازیگر محبوب , عکس جدید زهره فکور صبور , عکس های ...

جدید ترین عکس های زهره فکور صبور

www.campec.ir/tag/جدید+ترین+عکس+های+زهره+فکور+صبور

جدید ترین عکس های زهره فکور صبور,کامپک | ناب ترین عکس های هنرمندان.

بیوگرافی کامل زهره فکور صبور + عکس

biographyha.com/498/بیوگرافی-کامل-زهره-فکور-صبور-عکس.html

زهره فکورصبور (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۰ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. زمینه فعالیت : سینما، تلویزیون ملیت :ایرانی تولد : ۱ فروردین.

بیوگرافی زهره فکور صبور + عکس - آریا پیکس

www.ariapix.net/1393/05/zohreh-fakoor-saboor-biography-photo.html

بیوگرافی : زهره فکور صبور بازیگر زن تلویزیون متولد یکم فروردین ماه 1357 ( 1357/01/01) می باشد. زهره فکور صبور نسبت به سایر بازیگران کم کارتر است و ...

زهره فکور صبور و همسرش Archives - بیوگرافی

www.biograph.ir/tag/زهره-فکور-صبور-و-همسرش/

... فکور صبور. ۰۹ شهریور ۱۳۹۲ یک نظر · 1010101. بیوگرافی زهره فکور صبور زهره فکور صبور بیوگرافی زهره فکور صبور زهره فکور صبور بیشتر بخوانید » ...

جستجوهای مربوط به زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بی حجاب

زهره فکور صبور قبل از عمل

زهره ابراهیمی

عکس زهره فکور صبور قبل از عمل

زهره جویا

پرستو گلستانی

اشکان اشتیاق

مریم سعادت


تصاویر متفاوتی از زهره فکور صبور بازیگر نقش آرزو در ...

www.persianv.com/view/260111.php

۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سریال دردسرهای عظیم ، آرزو در سریال دردسر های عظیم , عکس های زهرا فکور صبور بازیگر مجموعه دردسر های عظیم , تصاویر جدید از زهره فکور صبور ...

عکس های جدید زهره فکور صبور - جذاب

www.jazzaab.ir/news_detail_5256.html

عکس های جدید زهره فکور صبور ,جدیدترین عکسهای زهره فکور صبور,بیوگرافی زهره فکور صبور,عکس جدید زهره فکور صبور,گالری عکس زهره فکور صبور,زن بازیگر ...

زندگینامه ی زهره فکور صبور بازیگر موفق سینما و تلویزیون

www.parsnaz.ir/news_detail_15767.html

بازیگر زن سینما و تلویزیون که همه او را با بوی عطرش می شناسند! این بازیگر سینما شاید بیشتر فقط از یک نوع عطر خاص استفاده می کند زهره فکور صبو.

عکس های زهره فکور صبور - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_2403.html

به دستور وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از سایت حذف گردید. عکس،فال،اس ام اس. مجردها - با یک کلیک همسر آینده خود را انتخاب کنید. عکس،فال،اس ام اس.

الناز حبیبی و زهره فکور صبور+عکس - نیک صالحی

www.niksalehi.com/tasviri/archives/219225.php

الناز حبیبی , زهره فکور صبور , بازیگر زن , عکس جدید الناز حبیبی , عکس جدید زهره فکور صبور,الناز حبیبی و زهره فکور صبور+عکس.

عکس زهره فکور صبور و همسرش | جوان 24

javan24.com/tag/عکس-زهره-فکور-صبور-و-همسرش/

زهره فکور صبور همه را عاشق بوی عطرش کرده! زهره فکور صبور زهره فکور صبور همه را عاشق بوی عطرش کرده! بازیگر زن سینما و تلویزیون که همه او را با بوی عطرش می ...

همسر و فرزندان زهره فکورصبور - عکس و بیوگرافی

www.photo-biography.net/tag/همسر-و-فرزندان-زهره-فکورصبور

... تلویزیون و تئاتر ایرانی است. آخرین حضور زهره فکورصبور در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی درد سرهای عظیم در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی برزو نیک نژاد است.

دست پخت های خودمانی - نفیسه روشن و زهره فکور صبور - آپارات

www.aparat.com/.../دست_پخت_های_خودمانی_-_نفیسه_روشن_و_زهره_ف...

۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بوک باز WWW.BOOKBAZ.IR دست پخت های خودمانی - نفیسه روشن و زهره فکور صبور دست پخت های خودمانی , نفیسه روشن , زهره فکور صبور , , بوک ...

بیوگرافی زهره فکورصبور - تالاب

www.talab.ir/art/artists/picture-of-venus-fkvrsbvr.html

بیوگرافی زهره فکورصبور یکی از بازیگران خوب کشور میباشد زهره فکورصبورنام اصلی زهره فکورصبورزمینه فعالیت بازیگر سینما ، تلوی.

عکس های جدید زهره فکور صبور+عکس های زهره فکور صبور

cafeseven.net/fun/actor-news/new-photo-and-biography-fakor-sabor/

عکس های جدید زهره فکور صبور+عکس های زهره فکور صبور امروز در سایت کافه سون.نت ببینید"عکس های جدید زهره فکور صبور+عکس های زهره فکور صبور" عکس های ...

عکس زهره فکور صبور و شوهرش / همسرش + بیوگرافی

jazabeh.com/tag/عکس-زهره-فکور-صبور-و-شوهرش-همسرش-بیوگر/

عکس های زهره فکور صبور + بیوگرافی عکس زهره فکور صبور و خانواده اش عکس زهره فکور صبور و همسرش عکس اینستاگرام زهره فکور صبور جدیدترین گالری عکس ...

فیلم های زهره فکور صبور - مای فیلم

my-film.org/tag/فیلم-های-زهره-فکور-صبور

بازیگران: : میر طاهر مظلومی ، زهره فکور صبور ، بهزاد رحیم خانی ، لیلا بوشهری ، محمد شیری ، مجید شیری. خلاصه داستان فیلم یه دروغ کوچولو : مجید و سعید دوستان ...

عکس شخصی زهره فکور صبور | خبرگزاری آریا-بر اساس ... - ...

www.ghatreh.com/news/nn29642583/عکس-شخصی-زهره-فکور-صبور

۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس شخصی زهره فکور صبور. خبرگزاری آریا-بر اساس تصمیم کمیته اضطرار ، مدارس تهران فردا دوشنبه 30 آذر تعطیل است. خبرگزاری آریا- جشنواره ...

عکس و بیوگرافی زهره فکور صبور | مجله اینترنتی پاتوق من ...

patoghmanoto.com › سرگرمی › بیوگرافی

۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیشه : بازیگری سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۷ تاکنون. زهره فکورصبور ( متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران ) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگر دردسر های عظیم - مجله ...

www.dustaan.com/بیوگرافی-زهره-فکور-صبور-بازیگر-دردسر-ه/

۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : زهره فکور صبور بازیگر زن تلویزیون متولد یکم فروردین ماه ۱۳۵۷ ( ۱۳۵۷/۰۱/۰۱) می باشد. زهره فکور صبور نسبت به سایر ...

تصاویر زهره فکور صبور - میهن فال

www.mihanfal.com/tag/تصاویر-زهره-فکور-صبور

بازیگر زن سینما و تلویزیون که همه او را با بوی عطرش می شناسند! این بازیگر سینما شاید بیشتر فقط از یک نوع عطر خاص استفاده می کند …زهره فکور صبور ...

عکس های جدید زهره فکور صبور - آسان دانلود

asandl.com/pic/gallery/4175/

مشاهده تصاویری با موضوع بازيگران زن با عنوان عکس های جدید زهره فکور صبور را در گالری عکس آسان دانلود مشاهده نمایید.

آوا فان - بیوگرافی و عکسهای زهره فکور صبور - سرگرمی

avafun.mihanblog.com/post/1275

۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زهره فکور صبور کار بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با بازی در مجموعه روز گار جوانی شروع نمود . پیش از این نیز وی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین ...

دانلود فیلم های زهره فکور صبور - دانلود فیلم با کیفیت

irmediadl.ir/tag/دانلود+فیلم+های++زهره+فکور+صبور

بازیگران: آتیلا پستیانی، سحر ذکریا، زهره فکور صبور، فخرالدین صدیق شریف، رامتین خدا پناهی و… داستان فیلم سینمایی مشت زن: این فیلم داستان زندگی آقای ...


فیلم های زهره فکورصبور - شمسه

salam98.ir/tag/فیلم-های-زهره-فکورصبور/

۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیوگرافی زهره فکورصبور + تصاویر زهره فکورصبور. مجموعه: دنیای بازیگران زهره فکورصبورنام اصلی : زهره فکورصبورزمینه فعالیت : بازیگر ...

زهره فکور صبور | دانلود رایگان فیلم - بست فیلم

www.mybestfilm.ir › بازیگران

موضوع : 1394,اجتماعی,اشکان اشتیاق,الناز حبیبی,ایران,ایرانی,برزو نیک نژاد,بهشاد شریفیان,پرستو گلستانی,جواد عزتی,دردسرهای عظیم 2,زبان,زهره فکور صبور ...

دست پخت های خودمانی با حضور بازیگران نفیسه روشن و زهره ...

ویدیو برای زهره فکور صبور▶ 35:14

https://www.youtube.com/watch?v=kVf0x4dZG58

۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطNimaTelevision

برنامه دست پخت های خودمانی با حضور بازیگران نفیسه روشن و زهره فکور صبور تاریخ: 26 دی 1393 دستپخت‌های خودمانی» بهانه‌ای است که به واسطه آن ...

وضعیت تاهل زهره فکور صبور بایگانی - shebreh.ir

www.shebreh.ir/tag/وضعیت-تاهل-زهره-فکور-صبور/

نام اصلی : زهره فکورصبور زمینه فعالیت : بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر تولد : ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران ، ایران محل زندگی : تهران ، ایران ملیت : ایران پیشه ...

عکس قدیمی زهره فکور صبور (مشاهده) · جدید 94 -گهر

gahar.ir/tag/عکس-قدیمی-زهره-فکور-صبور/

مریم کاویانی علی صادقی روناک یونسی الیکا عبدالرزاقی و لادن طباطبایی نفیسه روشن و لیلا بلوکات هادی کاظمی،محمد رضا هدایتی،نادر سلیمانی پگاه آهنگرانی زهره ...

برچسب ها - زهره فکور صبور

www.yjc.ir/fa/tag/1/زهره%20فکور%20صبور

حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان زهره فکورصبور... سینمایی و تلویزیونی بسیاری نقش آفرینی کرده است فکورصبور بازیگری.

Zohre Fakor Sabor Biography - زندگینامه زهره فکور صبور

www.honaraks.com/zohre-fakor-sabor-profile/

Zohre Fakor Sabor, زهره فکور صبور, زهره فكور صبور در تلويزيون نيز فعاليت داشته و دارد كه كارهايي كه در آنها حضور داشته.

بیوگرافی زهره فکور صبور بازیگر دردسر های عظیم - فان ...

www.funpatogh.com/بیوگرافی-زهره-فکور-صبور-بازیگر-دردسر-ه.ht...

زهره فکور صبور بازیگر زن تلویزیون متولد یکم فروردین ماه ۱۳۵۷ ( ۱۳۵۷/۰۱/۰۱) می باشد. زهره فکور صبور نسبت به سایر بازیگران کم کارتر است و کمتر شاهد حضور ...

دست پخت‌های خودمانی: با حضور نفیسه روشن و زهره فکور صبور

www.telewebion.com/...زهره-فکور-صبور/دست-پخت‌های-خودمانی.html

۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دست پخت‌های خودمانی: با حضور نفیسه روشن و زهره فکور صبور - برنامه دست پخت‌های خودمانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو و کاری از ...

بازیگر - گالری عکس بازیگران حرفه ای - زهره فکور صبور

www.photobazigar.com/sn/famouseArtists/pt/full/id/160

امتیاز : (تعداد رای ۱). کارگردان : عباس رافعی. خانه » گالری عکس بازیگران حرفه ای » زهره فکور صبور. زهره فکور صبور. © Copyright 2016 - Bazigar | Powered By ...

جستجوهای مربوط به زهره فکور صبور

عکس شخصی حدیث فولادوند و زهره فکور صبور | بیوگرافی ...

biography98.ir/tag/عکس-شخصی-حدیث-فولادوند-و-زهره-فکور-صبور/

حدیث فولادند،زهره فکور صبور،ماه چهره خلیلی،پرستو صالحی و … نفیسه روشن و نسرین مقانلو،علی کاظمی و محسن افشانی شراره رخام،پرستو صالحی و بهار ارجمند نرگس ...

همسر و فرزندان زهره فکورصبور - بیوگرافی

www.biographyy.ir/tag/همسر-و-فرزندان-زهره-فکورصبور/

آخرین حضور زهره فکورصبور در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی دلنوازان در سال ۱۳۸۸ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بود. فیلم شناسی سینما کنسرت روی آب (۱۳۸۹) ...

زهره فکور صبور بازیگر سریال دردسرهای عظیم | انجمن ...

forum.pop-music.ir › ... › فیلم و سینما › بیوگرافی بازیگران ایرانی

زهره فکور صبور بازیگر سریال دردسرهای عظیم [IMG] زهره فکورصبور ( به انگلیسی ZOHREH FAKOR SABOR : متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران ) بازیگر سینما ،...

بیوگرافی و عکس های زهره فکور صبور - anaface

anaface.ir/بیوگرافی-و-عکس-های-زهره-فکور-صبور/

۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیوگرافی و عکس های زهره فکور صبور ،زهره فکور صبور،عکس هاس زهره فکور صبور،تصاویر زهره فکور صبور،زندگی نامه زهره فکور ...

زهره فکورصبور +بیوگرافی و عکس. زهره فکورصبور و ...

321pekh.ir/post/4431

یوگرافی رضا داوودنژاد + عکسساره بياتبیوگرافی ساره بیاتبیوگرافی یکتا ناصربیوگرافی یکتا ناصرزهره فکور صبورعلت کم کاری زهره فکور صبور + ...

گالری عکسهای زهره فکور صبور به همراه بیوگرافی - جوان 98

www.javan98.com/گالری-عکسهای-زهره-فکور-صبور-به-همراه-بی/

۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. آخرین حضور زهره فکورصبور در تلویزیون با مجموعه ...

بیوگرافی زهره فکور صبور :: IRBTC - Welcome To Iranian ...

https://irbtc.blog.ir/tag/بیوگرافی%20زهره%20فکور%20صبور

۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «بیوگرافی زهره فکور صبور» ثبت شده است - Make Money From Bitcoin - Give Free BTC.

خبرگزاری آريا - سلفي خاص و جذاب زهره فکور صبور - آریا

aryanews.com/News.aspx?code=20151105114806350&svc=140

۱۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلفي خاص و جذاب زهره فکور صبور. بزرگنمایی : خبرگزاري آريا- سلفي خاص و جذاب زهره فکور صبور. pooster-gram-celeb-7 ...

بیوگرافی و عکس های زهره فکور صبور - پرتال خبری ...

news.adline.ir › بیوگرافی

۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زهره فکور صبور بازیگر موفق سینما و تلویزیون ایران از متولد 1 فروردین 1350 در تهران می باشد که از سال 1377 به بازیگری روی آورد. او علاقه خاصی ...

زهره فکور صبور • دانلود رایگان • دانلود گذر

downloadgozar.ir/tag/زهره-فکور-صبور

Download New Film Mosht zan. دانلود فیلم ایرانی مشت زن. دانلود فیلم مشت زن با کیفیت عالی و پایین. دانلود رایگان فیلم مشت زن با لینک مستقیم. دانلود فیلم ...


عکس های لو رفته زهره فکور صبور جدید 94 - نگاتیوی دانلود ...

negatv.ir/6426/عکس-های-لو-رفته-زهره-فکور-صبور-جدید-94/

عکس های لو رفته زهره فکور صبور جدید 94. عکس های لو رفته زهره فکور صبور جدید 94. عکس های لو رفته زهره فکور صبور جدید 94. عکس های لو رفته زهره فکور صبور ...

بهترین بازیگران ایران - زهره فکورصبور

mohammad1250.blogfa.com/tag/زهره-فکورصبور

بهترین بازیگران ایران - زهره فکورصبور - بهترین بازیگران.

عکسهای متفاوت زهره فکور صبور بازیگر نقش آرزو در سریال ...

www.rikhtopash.com/.../عکسهای-متفاوت-زهره-فکور-صبور-بازیگر-نق...

۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زهره فکور صبور بازیگر زن تلویزیون متولد یکم فروردین ماه ۱۳۵۷ ( ۱۳۵۷/۰۱/۰۱) می باشد. زهره فکور صبور نسبت به سایر بازیگران کم کارتر است و ...

عکسهای جدید و زیبای زهره فکور صبور پاییز 94 - jordan18

jordan18.rozblog.com/.../-عکسهای-جدید-و-زیبای-زهره-فکور-صبور-پای...

۳ روز پیش - ماه 94,عکسهای جدید و خاص ... زمستان 94,جدید ترین عکسهای زیبای ... زهره فکور صبور پاییز 94;جدیدترین…, عکسهای جدید و زیبای زهره فکور صبور ...

عکس هاي زيبا زهره فکورصبور - عکس های دیدنی

image.wjx.ir/عکس-هاي-زيبا-زهره-فکورصبور.html

مجموعه اي از عکس هاي زهره فکورصبور را در زير مشاهده خواهيد کرد. 41441 1 عکس هاي زيبا زهره فکورصبور. عکس هاي زيبا زهره فکورصبور. zohre fakoor saboor عکس هاي ...

همسر و فرزندان زهره فکور صبور

musicfars93.rzb.ir/tag/همسر+و+فرزندان+زهره+فکور+صبور

زهره فکورصبور (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۷ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.زمینه فعالیت : سینما، تلویزیونملیت : ایرانیتولد : ۱ فروردین…,همسر و فرزندان ...

بیوگرافی و عکس زهره فکور صبور - جوان ایرانی

www.javaneirani.com/مشاهیر/چهره-های.../96451-بیوگرافی-زهره-فکور

۴ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - -بیوگرافی. بیوگرافی و عکس زهره فکور صبور. بازیگر زن سینما و تلویزیون که همه او را با بوی عطرش می شناسند! این بازیگر سینما شاید بیشتر ...

برچسب ها - زهره فکور صبور - صبحانه

sobhanehonline.com/fa/tag/1/زهره%20فکور%20صبور

برچسب: زهره فکور صبور. عکس/ هنرمندان در پشت صحنه كنسرت محمد عليزاده. الناز حبیبی زهره فکور صبور جواد عزتی و همسرش مه... کد خبر: ۶۹۷۸۶ تاریخ انتشار: ...

زهره فکور صبور بیوگرافی و عکسهای “زهره فکور ... - سرزه

www.serze.com/زهره-فکور-صبور-بیوگرافی-عکسهای-زهره-103897/

او کار بازیگری خود را باسریال نرگس در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در سریال های روزگار جوانی بی بی گل ادامه داد و در سریال دلنوازان درخششی دوباره داشت. زهره ...

تصاویر متفاوتی از زهره فکور صبور بازیگر نقش آرزو در ...

pug.ir/RSS_234308_تصاویر-متفاوتی-از-زهره-فکور-صبور-بازیگر-ن...

تصاویر متفاوتی از زهره فکور صبور بازیگر نقش آرزو در سریال «دردسرهای عظیم» + بیوگرافی. MENU. صفحه اصلی ▻. تالار گفتمان · اختصاصی پرشین وی. 

 

 

 

 

برچسب ها عکس زهره فکور صبور , عکس زهره فکور صبور 95 , عکس زهره فکور صبور 1395 , زهره فکور صبور زهره فکورصبوری عکس زهره فکور صبور بیوگرافی زهره فکورصبور عکسهای زهره فکورصبور تصاویر زهره فکو , عکس زهره فکور صبور1395 , جديدترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1398 , شيک ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1398 , خوشگل ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 13 , ناز ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1398 , جذاب ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1398 , با کلاس ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 , جذاب ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2014 2018 2019 2020 2015 2014 ???? 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 139 , ژورنال عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2014 2018 2019 2020 2015 2014 ???? 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 139 , انواع عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2014 2018 2019 2020 2015 2014 ???? 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 , گالري عکس عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2014 2018 2019 2020 2015 2014 ???? 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 139 , متنوع ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2014 2018 2019 2020 2015 2014 ???? 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 , زيباترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1398 , برترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1398 , بهترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1398 , مدرن ترين عکس زهره فکور صبور 95 96 94 97 1395 1396 1394 2017 2016 2018 2019 2020 2015 2014 2014 2016 2017 2018 2019 2018 95 96 94 93 96 97 98 1395 1396 1394 1395 1397 1 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 467
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,630
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,922
  • بازدید ماه : 4,922
  • بازدید سال : 135,037
  • بازدید کلی : 8,102,472