loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 388 نظرات (0)

KHABARNEWSS.IR  

بروز ترین سایت خبری و مد وزیبایی  


 

جالب ترین سرگرمی های چهره های مشهور و ثروتمند جهان + تصاویر

 

 

جالب ترین سرگرمی ها ، سرگرمی

افراد مشهور و ثروتمند دنیا سرگرمی های متفاوت و جذابی دارند که اغلب اوقات به سوژه های داغ رسانه ها تبدیل میشوند، در ادامه با تعدادی از آنها آشنا شوید.

 

جالب ترین سرگرمی هاچهره های مشهور

امروزه همه ی جنبه های زندگی متفاوت افراد مشهور و ثروتمند، زیر ذره بین رسانه ها قرار دارند. جالب ترین سرگرمی های افراد مشهور و ثروتمند جهان را در ادامه این گزارش ببینید.

مشاهیر و ثروتمندان عصر شبکه های اجتماعی، زندگی متفاوتی دارند و حتی تفریحات آنها نیز خاص، شاید غیرمنتظره و قطعا جذاب است. 14 مورد از جالب ترین سرگرمی های نام های شناخته شده ی حال حاضر به شرح زیر هستند:


آنجلینا جولی ، سرگرمی ، چهره های مشهور

آنجلینا جولی کلکسیون خنجر دارد
بر اساس مصاحبه ی آنجلینا جولی با W Magazine در سال 2008، او در کودکی توسط مادرش با خنجر آشنا شده است و دوست دارد این علاقه را به پسرش مدوکس منتقل کند. البته خنجرهایی که آنجلینا جولی به پسرش هدیه می دهد، اسباب بازی هستند و همیشه با صحبت های مفصلی در مورد رعایت نکات ایمنی و ضرورت دوری از خشونت همراه می شوند. 


او می گوید: ما در مورد سامورایی ها و اهمیت دفاع از دیگران با مقاصد پاک نیز صحبت می کنیم. من و پسرم در مورد همه چیز با هم گفتگو می کنیم.



سرگی برین ، چهره های مشهور ، آنجلینا

 

سرگی برین از بندبازی در ارتفاع زیاد لذت می برد 
به نظر می رسد که برین عاشق سرگرمی های مولد آدرنالین است. برین در گذشته فعالیت های متنوعی مثل اسکیت، ژیمناستیک و راه رفتن روی دست و دویدن با کفش های پنج انگشتی ویبرام را امتحان کرده؛ ولی قطعا عجیب ترین سرگرمی او بندبازی در ارتفاع زیاد است. 


برین بندبازی را با تمرین در مرکز آموزش یک سیرک محلی در سانفرانسیسکو آغاز کرد که همایش های خصوصی سال های اولیه ی تأسیس گوگل نیز در همین سالن تشکیل می شد. در سال 2009 برین یک دوره ی پیشرفته آموزش بندبازی در سیرک Warehouse نیویورک گذارند. یکی از همکاران او در گوگل که به شدت تحت تأثیر مهارت او قرار گرفته بود، در مصاحبه ای با بیزینس اینسایدر می گوید: 

مردم از سراسر دنیا برای شرکت در دوره های بندبازی و آموختن از استادان برجسته ی این سیرک به نیویورک پرواز می کنند. به عقیده ی من سرگی از 20 درصد شرکت کنندگان در این کلاس ها بهتر بود. بی تردید او همه ی توانایی هایش را برای بهتر شدن در این رشته به کار برده است.


 

وارن بافِت ، آنجلینا ، افراد ثروتمند جهان


وارن بافِت با نواختن یوکللی و بازی بریج آنلاین قوای ذهنی خود را پرورش می دهد 
بافِت چندین دهه تجربه ی نواختن یوکللی (نوعی گیتار) دارد و حتی یک بار در مراسم خیریه ی سالانه ی مجله فوربز به همراه جان بون جووی یک قطعه ی دونفره اجرا کرد. 


مدیرعامل میلیاردر برکشایر هاتاوی معروف به پیشگوی اوماها در روزهای دوشنبه به همراه سه نفر دیگر از دوستانش بریج آنلاین بازی می کند و بعضی از مواقع بیل گیتس نیز به این جمع می پیوندد. استراتژی های خاص مورداستفاده در بازی بریج، تأثیر زیادی بر افزایش کارایی مغز برای استفاده ی بهینه از شرایط موجود در تعامل با دیگران به جای تمرکز صرف بر پیروزی دارد.



تام هنکس ، افراد ثروتمند جهان ، سرگي برين

تام هنکس ماشین تحریر قدیمی جمع آوری می کند
این هنرپیشه و فیلم ساز محبوب آمریکایی از سال 1978 شروع به جمع آوری ماشین های تحریر قدیمی کرده است. در سال 2013 تام هنکس مقاله ای برای صفحه ی نویسنده های مهمان نیویورک تایمز نوشت و در آن دلایل خود برای این کار و مدل های ماشین تحریر موردعلاقه اش را شرح داد. او دلیل اصلی علاقه به ماشین تحریر را صدای خاص کلیدهای آن در هنگان تایپ عنوان می کند. 


تام هنکس در سال 2014 اپلیکیشنی به نام Hanx Writer منتشر کرد که تجربه ی دل نشین تایپ کردن با ماشین تحریر کلاسیک را برای کاربران آیفون و آی پد بازسازی می کند.



 ریچارد برانسون ، سرگي برين ، ریچارد برانسون

 

ورزش موردعلاقه ریچارد برانسون کایت سرفینگ است 
برای ریچارد برانسون با ثروت خالص بیش از 5 میلیارد دلار، پرداختن به ورزش پرخرج و هیجان انگیزی مثل کایت سرفینگ زیاد دور از انتظار نیست. 


مؤسس گروه شرکت های ویرجین، آموزش کایت سرفینگ را از سال 2002 در جزیره ی اختصاصی اش نکر آیلند (Necker Island) آغاز کرد.

او می گوید: این کار به شکل مرگباری خطرناک به نظر می رسید؛ چراکه هرلحظه با احتمال کشیده شدن تا عمق 30 متری سطح دریا روبرو بودم و دعا می کردم که با صخره های زیرآبی برخورد نکنم. من دوست دارم به مدت نیم ساعت از گوشی هوشمندم دور باشم و به کایت سرفینگ بپردازم. به این ترتیب می توانم کاملا شاداب و آماده، دوباره باانگیزه به کارم ادامه بدهم.


لزلی من ، ریچارد برانسون ، لزلی من


لزلی من یک تک چرخه سوار ماهر است
لزلی من ستاره ی فیلم های Knocked Up و This Is 40 بهترین استعداد مخفی خود را تک چرخه سواری می داند.

او می گوید: وقتی ده ساله بودم برای کریسمس یک تک چرخه هدیه گرفتم و به تنهایی فهمیدم که چطور از آن استفاده کنم. در حال حاضر می توانم همه نوع ترفند تک چرخه سواری ازجمله عقب رفتن یا پریدن روی حاشیه های پیاده رو را انجام بدهم.



آنیل آمبانی ، لزلی من ، جالب ترین سرگرمی ها

 

آنیل آمبانی یک دونده ی ماراتون باسابقه است
آنیل آمبانی، میلیاردر هندی و رئیس هیئت مدیره ی گروه ریلاینس (Reliance) معمولا روزش را با دویدن در خیابان های بمبئی (البته به همراه محافظان شخصی) آغاز می کند. او در مصاحبه ای با بیزینس اینسایدر عنوان کرد بعد از اینکه یکی از شرکت کننده های اجلاس سرمایه گذاران ریلاینس در نیویورک از او در مورد وزنش سؤال کرده است، وضعیت سلامتی خود را بسیار جدی می گیرد. 


آمبانی بعد از این تصمیم و با پیروی از نصیحت های پدرش تصمیم گرفت برای شرکت در ماراتون سال 2003 بوستون تمرین کند و حتما آن را به پایان برساند. 

آمبانی می گوید: از دیدگاه عمیق تر، هدف از دویدن گسترش دادن مرزها و درک توانایی های شخصی است.



سوزان ساراندون ، جالب ترین سرگرمی ها ، سرگرمی

 

سوزان ساراندون خود را مبلغ پینگ پنگ می داند 
هنرپیشه محبوب برنده ی اسکار به قدری شیفته ی این ورزش است که به دوستان نزدیک و مدارس مناطق محروم، میز پینگ پنگ هدیه می دهد. سوزان ساراندون که مالک اشتراکی یک باشگاه زنجیره ای پینگ پنگ به نام اسپین با شعبه هایی در شهرهای نیویورک، تورنتو، لس آنجلس، شیکاگو و سانفرانسیسکو است، می گوید: 


من عاشق پینگ پنگ هستم؛ زیرا این بازی به جنسیت و بزرگی جثه محدود نمی شود و برخلاف سایر ورزش ها که در مقطع مشخصی باید از آن ها کناره گیری کرد، تا لحظه ی مرگ می توانید از پینگ پنگ لذت ببرید.



دیک کاستولو ، جالب ترین سرگرمی ها ، سرگرمی

 

دیک کاستولو زنبورعسل پرورش می دهد
مدیرعامل سابق توییتر در مصاحبه ی سال 2015 با امیلی چنگ از شبکه ی بلومبرگ، اعتراف کرد که زمان زیادی را به تماشای فعالیت زنبورها می گذارند. 


او می گوید: ساختار یک کندو، فعالیت هایی که در آن جریان دارد، تغییرات دیوانه واری که با تغییر فصل ها در آن صورت می گیرد، روشی که زنبورها برای ساختن کندو استفاده می کنند و ...، بسیار شگفت انگیز و مجذوب کننده هستند.


 

لیام نیسون ، جالب ترین سرگرمی ها ، سرگرمی


لیام نیسون عاشق ماهیگیری با قلاب است
لیام نیسون برای فرار از هیاهو و جنجال هالیوود، در اوقات فراغت به وقت گذرانی با خانواده و تفریح موردعلاقه اش، ماهیگیری با قلاب می پردازد. 


لیام این کار را به صورت جدی با گذراندن دورهای آموزشی پیشرفته و شرکت در تورهای ماهیگیری بین المللی دنبال می کند که آخرین آن ها یک تور 10 روزه در نیوزیلند به همراه دوستان نزدیکش بود.



شایلین وودلی ، جالب ترین سرگرمی ها ، سرگرمی

 

شایلین وودلی خمیردندان، روغن صورت و پنیر درست می کند
سرگرمی محبوب بازیگر فیلم Divergent، تهیه ی خمیردندان، روغن و لوسیون زیبایی، داروهای گیاهی و پنیر است. او حتی گیاهان موردنیازش را هم شخصا می کارد و این سبک زندگی را کاملا متناسب با روحیاتش می داند. 


در سال 2014 و در جریان یکی از قسمت های شوی تلویزیونی «امشب با جیمی فالون»، شایلین وودلی دانش خود در مورد خواص دارویی گیاهان را با معرفی چند درمان سنتی برای افزایش کارایی سیستم ایمنی به جیمی فالون به نمایش گذاشت.



باب بارکر ، جالب ترین سرگرمی ها ، سرگرمی

 

باب بارکر تحت نظر چاک نوریس آموزش کاراته می دید 
مجری محبوب شوی تلویزیونی «Price is Right»، در 45 سالگی آموزش کاراته را آغاز کرد و تا اواخر هشتمین دهه از عمر خود به آموختن ورزش های رزمی ادامه داد. 


باب بارکر دوستی نزدیکی با چاک نوریس (هنرپیشه و استاد کاراته) داشت و هشت سال تحت نظارت او تمرین می کرد.

او در مصاحبه ای با Vegetarian Times می گوید: ما تمرین را روی چمن حیاط شروع کردیم؛ ولی بعدا من اتومبیلم را بیرون پارک می کردم و پارکینگ تبدیل به باشگاه کاراته شد. 

بارکر که اکنون 92 سال سن دارد با تمرین های سبکی مثل شنا رفتن در کنار دیوار، بلند کردن وزنه های سبک، کار با دستگاه الپتیکال هنوز سلامتی خود را حفظ کرده است

جالب ترین سرگرمی های چهره های مشهور و ثروتمند جهان + تصاویر  

 

 

 

جالب ترین سرگرمی های چهره های مشهور و ثروتمند جهان + تصاویر

namnak.com/28076-جالب-ترین-سرگرمی-ها.html

جالب ترین سرگرمی ها و جالب ترین سرگرمی ها افراد مشهور و جالب ترین سرگرمی ها افراد ثروتمند و جالب ترین سرگرمی ها چهره های مشهور را ببینید.

جالب ترین سرگرمی های چهره های مشهور و ثروتمند جهان + تصاویر

downloadfun7.ir/news/5450

۸ ساعت پیش - امروزه همه ی جنبه های زندگی متفاوت افراد مشهور و ثروتمند، زیر ذره بین رسانه ها قرار دارند. جالب ترین سرگرمی های افراد مشهور و ثروتمند جهان را در ادامه این ...

سرگرمی های جالب و غیرمنتظره‌ افراد مشهور و ثروتمند! + تصاویر

www.persianv.com/preview/329643.php

۱۲ ساعت پیش - سرگرمی های جالب و غیرمنتظره‌ افراد مشهور و ثروتمند! + تصاویر ... ۱۴ مورد از جالب‌ترین سرگرمی‌های نام‌های شناخته‌شده‌ی حال حاضر به شرح زیر هستند: سرگرمی های .... اخبار چهره ها ..... هنرمندان سینما پشت فرمان خودروهای برتر جهان + تصاویر ...

جالب ترین سرگرمی های چهره های مشهور و ثروتمند جهان تصاویر ...

newsfile.ir/.../جالب+ترین+سرگرمی+های+چهره+های+مشهور+و+ثروتمند+جهان...

افراد مشهور و ثروتمند دنیا سرگرمی های متفاوت و جذابی دارند که اغلب اوقات به سوژه های داغ رسانه ها تبدیل میشوند، در ادامه با تعدادی از آنها آشنا شوید.

تصاوير سرگرمي‌ هاي عجيب افراد ثروتمند

fifa1394.rozblog.com/post/60

۵ روز پیش - عجیب ترین نوع سرگرمی افراد ثروتمند و مشهور + عکس…,تصاوير سرگرمي‌ هاي عجيب افراد ... جمله های جالب از ثروتمند ترین افراد جهان (تصاویر) ... تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (232) · تصاویر متفاوت از .

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

شرایط جدید حذف یارانه ثروتمندان · آرشیو عکس ... تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (234) · تصاویر ... گوناگون ,تصویری,سرگرمی ... عکسهای جالب محمدرضا فروتن بازیگر مشهور سینما+تصاویر .... زشت ترین خودروهای جهان+ تصاویر.

عجیب ترین نوع سرگرمی افراد ثروتمند و مشهور + عکس

www.parsnaz.ir/the-most-extravagant-entertainments-of-the-rich-and-me...

عجیب ترین نوع سرگرمی افراد ثروتمند و مشهور , درحالیکه اکثر مردم سرشان شلوغ ... درحقیقت او به سراسر جهان سفر می کند نه به خاطر خوشگذارنی بلکه برای اینکه نمونه های خاص این وسیله را خریداری کند. ... چهره های خارجی و سرشناس در شبکه های اجتماعی.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/

پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون ... ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای .... و همچنین موتورسواری مشهور شود، حداقل در داخل یونان از شهرت قابل توجهی برخوردار بود. .... کنایه جالب لاریجانی به قاضی پور ... ثروتمند ترین افراد جهان در سال 2016.

مطالب خواندنی و جالب - که

www.irannaz.com/news_cats_3.html

خنده دار,باحال,مطالب خنده دار و طنز,مطالب خواندنی و جالب,جالب,خواندنی,عجیب و باورنکردنی,دختر زیبا,زنان,دختر شایسته ... 10 پرنسس مشهور جهان را بشناسید (عکس) · احمقانه ترین و خنده‌دارترین سبک های دزدی (عکس) ... میمونی که از دیدن چهره اش در آینه وحشت زده شد (عکس) ... مرد ایرانی ثروتمند که تیم لیگ برتری انگلیس را خرید (عکس).

اخبار سینما ، فرهنگی و هنری - که

www.irannaz.com/news_cats_42.html

پیشگویی چهره های مشهور برای سال 2016 (+تصاویر) · واکنش سالار عقیلی ... سوتی جالب و خنده دار سریال شهرزاد (عکس) · مرگ ناگهانی بازیگر مشهور هری پاتر (عکس) · نخستین طلاق سال 2016 چهره های مشهور جهان (عکس) .... ثروتمند ترین زن آسیایی + عکس.

جمله های جالب از ثروتمند ترین افراد جهان (تصاویر)

www.nazweb.ir/news_detail_3709.html

افراد مشهور و پولدار هر یک داستان های جالبی برای خود دارند و خواندن سرگذشت هر یک از آنها می تواند راهگشای خوبی برای آنان که انگیزه موفقیت جمل. ... ام اس عاشقانه · اس ام اس مناسبتی · تعبیرخواب · معما و سرگرمی · دانستنی و آموزش · پزشکی،تغذیه، ... عکس های دختری با هزاران چهره زیبا ... جمله های جالب از ثروتمند ترین افراد جهان (تصاویر).

مطالب خواندنی و جالب

www.nazweb.ir/news_cats_3.html

مطالب خواندنی،جالب و دیدنی،عکس دیدنی،زیبا و خواندنی ،کوتاه،مجموعه داستان خواندنی،جالب،ترین های ... دختری که کارگردان مشهور به او تجاوز کرد ... خفن و گران ترین های تهران را بشناسید اما امتحان نکنید ! ... عکس و چهره جنجالی تفنگدار زن امریکایی در قم پس از دستگیری ... برند آرایشی معروف ترین رقصنده جهان، جنیفرلوپز (عکس).

خواندنی ها و دیدنی ها، مطالب خواندنی، جملات زیبا ... - آکاایران

www.akairan.com/fun/visua/

در این بخش با مطالب خواندنی و تصاویر خواندنی اوقات خوشی را سپری نمایید ،خواندنی ها ... ایده های احمقانه ای که صاحبان شان را ثروتمند کردند! ... جمع آوری معروف ترین شکلات دنیا از 55 کشور! ... مکان های زیبا و باورنکردنی جهان که حتی تصور وجود آنها سخت به نظر می رسد (سری اول) ... معرفی پرطرفدارترین چهره های معروف در اینستاگرام.

7 داستان کوتاه از افراد بسیار موفق و ثروتمند دنیا - روزنه

www.rozanehonline.com/روشهاي.../7-داستان-کوتاه-از-افراد-بسیار-موفق...

عکس چهره های معروف ایرانی در هنگام رای دادن .... گای لالیبرت پیش از تاسیس شرکت بزرگ سرگرمی خود یک دلقک سیرک بود که تا دبیرستان ... بیل گیتس، یکی از موفق ترین شرکت های دنیا با اعتبار 67 میلیارد دلاری را تحت ... استیو جابز در دهه 1980 میلادی ایده ای از تصویر سه بعدی در سر داشت که همه صنایع ..... سایت جالبی دارین.

عکس هایی جالب از زشت ترین افراد مشهور جهان - بیتوته

www.beytoote.com/fun/visual/interesting-photos-world.html

خواندنیهای دیدنی, متن های خواندنی ما كه تو خونه هاى بزرگ با حياط و باغچه و طاقچه زندگى ... به هر صورت او با این کارهای جالب خود را در فهرست زشت ترین افراد مشهور جهان قرار می دهد. ... دومین عکس جالب ازجوسلین وایلدسنتان، زمانی که این خانم ثروتمند سوئیسی .... تازه ترین مطالب سرگرمی(مطالب خواندنی ، ضرب المثل ، فال ، طنز ، اس ام اس و ...) ...

عکس های بادیگارد محافظ شخصی افراد ثروتمند مشهور جهان جالب ...

3pide.ir/عکس-های-بادیگارد-محافظ-شخصی-افراد-ثروت/

۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بادیگارد افراد مشهور معروف پولدار ثروتمند ایران و جهان, بادیگارد ... عنوان یکی از شناخته شده ترین آرایشگران سران و عناصر داعش در شرقاط ..... در این لحظه از سایت بزرگ تفریحی و سرگرمی و عکس سپیده ۳pide.ir مجموعه گالری تصاویر و عکس های فوق ... همانطور که می دانید افراد و چهره های مشهور و معروف جهان به خاطر شهرت و ...

عکس معروف ترین چهره های ایرانی در اینستاگرام (26) - جذاب

www.jazzaab.ir/photos-the-most-famous-iranian-figures-instagram-26.html

عکس معروف ترین چهره های ایرانی در اینستاگرام عکس سلفی بازیگران زن ایرانی جدیدترین عکس مهناز افشار عکس قدیمی ... آشنایی با بزرگترین ناو هواپیمابر جهان +تصویر .... عکسی جالب از رویا تیموریان عزیز که آن را آقای مجید توکلی، کارگردان سینما از رویا خانم گرفته اند. .... حساب سر انگشتی ثروت «شاهرخ خان» +تصاویر.


عجیب ترین نوع سرگرمی افراد ثروتمند و مشهور + عکس

www.iq9.ir/ssearch/.../عجیب-ترین-نوع-سرگرمی-افراد-ثروتمند-و-مش/

۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر برای عجيب ترين نوع سرگرمي افراد ثروتمند و مشهور عکس عجیب ... زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(۲۴)/ ماه چهره خلیلی / خودمان نخواستیم ... عکس های بادیگارد محافظ شخصی افراد ثروتمند مشهور جهان جالب | سایت …

سایت تفریحی یاهی |تفریحی|سرگرمی

yahi.ir/

چهره ها در شبکه های اجتماعی 7 · تصاویر دیدنی از سگهای عشق ماشین · عجیب ترین لاک پشت های دنیا · دنیای زیبای حلزون ها · بیابان زیبای گبی در چین · چهره ها در شبکه ...

مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال خبری و سبک زندگی

www.iranstyle.ir/

خیابانی که پر از عکس های مستهجن است+ عکس حادثه ای عجیب در یک چهارراه اصلی در نیوزیلند باعث شد تا هزاران تصویر مستهجن در این خیابان پخش شود. خیابانی که ...

علم و دانش, فناوری های جدید,علمی,اخبار علم و دانش ... - تکناز

www.taknaz.ir/news_cats_66.html

عکس های دیدنی از آپارتمان گرانقیمت تیلور سوئیفت · یک سوپرمدل ... فوتبالیست مشهور اروپایی که ایرانی صحبت کرد + عکس ... سلفی جالب محسن افشانی با خانم دندانپزشک زیبا ... تصاویر بسیار زیبا و شگفت انگیز از جنین حیوانات مختلف ... تکامل چهره انسان‌ ها در ۱۰۰ هزار سال آینده ! ... سبک ترین ماده جهان با یک ششم هوا چگالی!

عکس های خالکوبی ایرانی زیبا روی بدن زن دختر | تیتر دانلود

downloadtitreha.ir/عکس-های-خالکوبی-ایرانی-زیبا-روی-بدن-زن-د/

عکس های خالکوبی ایرانی زیبا روی بدن زن دختر, تصاویر خالکوبی های زیبا بر روی بدن, ... بدن + عکس · زنی که عجیب ترین عروس جهان شد (+عکس) · جالب و عجیب ترین . ... های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار پدر و مادرهایشان (۱۶) · چهره های عکس های ... و سرگرمی on ۱۳۹۴-۰۳-۳۰ های جذاب از باربی واقعی, عکس های خالکوبی ایرانی زیبا ...

سرگرمی های عجیب افراد ثروتمند + عکس | امروزه همه ی جنبه - قطره

www.ghatreh.com/news/.../سرگرمی-های-عجیب-افراد-ثروتمند-عکس

۱۴ ساعت پیش - امروزه همه ی جنبه های زندگی متفاوت افراد مشهور و ثروتمند، زیر ذره بین ... 14 مورد از جالب ترین سرگرمی های نام های شناخته شده ی حال حاضر به شرح زیر ... برگزاری نخستین آیین تجلیل و تکریم از فعالان و چهره های قرآنی خراسان شمالی ...

عکس های جذاب ترین دختر المپیک لندن ! | جدیدترین مطالب

entrynew.ir/2015/10/01/عکس-های-جذاب-ترین-دختر-المپیک-لندن/

۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های زیباترین و جذابترین دختر المپیک لندن 2012, اقدام ضد اسلامی زنان ... تیپ و چهره های جذاب دختران مهماندار هواپیماهای جهان تازه ترین اعتراض آنها حرکت ضد ... با ثروت فراوانش انتقام عجیب زن کرجی با انتشار عکس های عریان از خودش. ... سلفی افراد مشهور، سلفی در مراسم المپیک ۲۰۱۲ لندن. ... دانلود مداحی · سرگرمی.

احساسی ترین عکس نوشته های عاشقانه و رمانتیک

www.samatak.com/.../the-most-emotional-love-notes-and-photos-rma.ht...

عکس نوشته های احساسی جدید عکس نوشته عاشقانه بهترین عکس نوشته های احساسی عکس نوشته ... تربیت کودک; - تغذیه کودکان; - دانستنی های نوزاد; - سرگرمی ها و تفریحات کودکان; - شعر و ... عکس های وارونه شخصیت های معروف و چهره های مشهور دنیا .... جالب ترین عکس نوشته های رمانتیک .... تصاویری از خانه مجلل دومین مرد ثروتمند جهان.

موزه های برتر دنیا + زیبا ترین موزه های جهان + تصاویر دیدنی

www.keder.ir › خبری و خواندنی › اخبار گوناگون

۴ روز پیش - موزه های برتر دنیا + زیبا ترین موزه های جهان + تصاویر دیدنی 1. ... در اینجا وسایلی که در مراسم تدفین افراد مشهور و ثروتمند استفاده شده از سال ۱۹۰۰ ...

اخبار ورزشی - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر

www.takmehr.ir/category/news-day/news-sports

اخبار ورزشی,فوتبال,تیتر روزنامه های ورزشی,اخبار پرسپولیس,اخبار استقلال,اخبار سپاهان ... متهم شدن جاستین بیبر به دزدی ناموفق · چهره جنجالی نیکول کیدمن خبرساز شد! ... مرگ جنجالی تنیسور مشهور جهان · تصاویری از سریع ترین فوتبالیست جهان ... عکس جالب از تماشگران خاص تراکتور سازی · ژست های خنده دار علی دایی در بازی با ...


خطاي ديد ، با اين تصاوير سرگيجه خواهيد گرفت (23 عكس ...

topnop.ir › همه آلبوم ها › علمی و جالب

۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - يك چهره در بين پرتو هاي خورشيد مخفي شده است. ... اين تصوير متحرك است و بايد روي آن كليك كنيد. ,تاپ ناپ - جدیدترین ، عجیب ترین ، جالب ترین و زیبا ترین عکسهای سراسر وب ... چهره کاراکتر های مشهور و حیواناتشان (7 عکس) - 1906 بازدید آلبوم های .... (حدود 10 ساعت پیش) در : زشت ترین سگ در جهان (3 عکس).

عکس هایی از بزرگترین سگ های دنیا 95 جديد - زيبا و جالب 95 ...

www.picture.faryah.info/.../عکس-هایی-از-بزرگترین-سگ-های-دنیا-95-جد...

۱ روز پیش - +عکس آفتاب1 روز پیش حمله دلخراش سگ های وحشی به انسانهاست که ... امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ ... عکس عکس هایی از بزرگترین و وحشی ترین سگ های جهان عکسهای جدید از ... نوروز 956 فوریه 2016 عکس های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار ... سرگرمی تفریحی فال اس ام اس عکس عاشقانه مدل لباس آشپزی عکس های ...

عکسهای عروسی ثروتمندان ایرانی - گالری عکس

aaks.ir/عکسهای-عروسی-ثروتمندان-ایرانی/

۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار پدر و مادرهایشان (۲۶). ... ثروتمندترین زن ایرانی را بشناسید مطالب جالب و خواندنی سرگرمی. ..... ثروتمند ترین فرد ایرانی در جهان + عکسعکس های دیده نشده از عروسی پرنسس دیانا …

جذاب و جنجالی‌ترین زوج‌های مشهور دنیا+عکس - آلامتو

www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی

۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در سال 2015 روابط بین چهره ها و ستاره های دنیا سوژه بسیاری از رسانه های دنیا ... جولی کازین از مجله هارپرز بازار مقاله کوتاهی در مورد جذاب ترین زوج های ...

۱۰ عکس بسیار عجیب از مقایسه فقیر و ثروتمند در ... - 10 فیل

10fil.com/2015/11/26/1عکس-ثروتمندان-اینستاگرام-عکس-جالب-این/

۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانطور که بچه های ثروتمندان عکس های خود را در اینستاگرام پخش می ... اگر به اخبار مربوط به چهره های مشهور ایران و دنیا در اینستاگرام علاقه دارید؛ این اخبار را از دست ندهید. ... تماشا کنید: ​عجیب ترین لوازمی که از مسافران هواپیما کشف شده است+ویدیو ... روانشناسی · زندگی · سرگرمی · ُسلامتی · شبکه های اجتماعی · عکاسی ...

۱۰ نفر از پردرآمدترین ستاره های جهان | دانلود قدیم

oldsdownload.ir/10-نفر-از-پردرآمدترین-ستاره-های-جهان/

گزارش فوربس از پردرآمدترین بازیگران سینمای جهان, (تصاویر) پردرآمدترین بازیگران مرد ... ستاره‌های جهان+عکس:نشریه معتبر فوربس فهرستی تازه از پردرآمدترین چهره‌های ... شادینه عجیب ترین و جالبترین شغل های دنیا. ... مشهـورترین رودخانـه های جـهان. ... پردرآمدترین ورزشکاران جهان و ثروتمند ترین ورزشکاران جهان و اسامی پردامدترین ...

خوش چهره ترین ستاره های فوتبال دنیا در سال 2015 +[مجموعه ...

jamejamonline.ir/.../خوش-چهره-ترین-ستاره-های-فوتبال-دنیا-در-سال-201...

۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جام جم ورزشی: خوش چهره ترین فوتبالیست های دنیا به انتخاب سایت ... به گزارش جام جم ورزشی ، فوتبال ورزشی است که کوهی از ثروت و شهرت را برای ستاره هایش به ارمغان می آورد. این ستاره های پولدار و مشهور گاهی اوقات از ستاره های هالیوودی سبقت می .... تصویر شوخی های جالب با خطای عجیب مدافع تیم ملی برزیل +[مجموعه ...

تصاویر ساعتهای گرانقیمت افراد مشهور | جستجو | آرشیو ...

www.wikifeed.ir/list/تصاویر+ساعتهای+گرانقیمت+افراد+مشهور.html

۱۴ سرگرمی جالب و غیرمنتظره‌ی افراد مشهور و ثروتمند ... تماشای غروب های مشهور دنیا سرگرمی برخی از گردشگران است ،شاید باور نکنید اما برخی به عشق تماشای غروب ،چمدانشان را می بندند. ... "کافه سینما" با افتخار تقدیم می‌کند/ مقاله‌ای که جان وو (تغییر چهره) در ستایش ژان‌پیر ملویل بزرگ .... بزرگ ترین شهر متروکه جهان / تصاویر.

عکس های مشهور جهان - HiPersian.Com

www.hipersian.com › سرگرمی › عکس › عکس های دیدنی

۱ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - عکس های مشهور و تاریخی جهان. ... باديه نشين عربستان كه جزء فقير ترين كشورهاي جهان به حساب مي آمد پس از اكتشاف نفت به ثروت هنگفتي رسيد.

تبریز زیباترین شهر توسعه یافته جهان اسلام با 800 خانه ...

yascamp.ir/تبریز-زیباترین-شهر-توسعه-یافته-جهان-اس.html

“شهر تبریز” با وجود ۸۰۰ خانه تاریخی به نمایشگاهی از خانه های قدیمی تبدیل شده است. ... جالب ترین سرگرمی های چهره های مشهور و ثروتمند جهان + تصاویر · روش های افزایش ...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,337
  • بازدید ماه : 1,337
  • بازدید سال : 131,452
  • بازدید کلی : 8,098,887