loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 982 نظرات (0)

X سریال های نوروز ۹۵ + معرفی + عکس X سریال شبکه یک برای نوروز ۹۵ X سریال شبکه سه برای نورو ۹۵ X سریال شبکه دو برای نوروز ۹۵ X سریال بیمار استاندارد X سریال های نوروز ۹۵ - اس ام اس X مدل X فال X دکوراسیونX آرایش و ... www.amazing.ir/1393/09/21/serial-noruoz-94-tv-irib/ سریال های نوروز 95 عکس بازیگران سریال شبکه یک برای نوروز 95 زمان پخش سریال نوروزی 95 داستان سریال تلویزیون در عید نوروز 95 اسم سریال شبکه سه برای ... X معرفی سریال های نوروز 94 + جدول و تصاویر X معرفی سریال های نوروز 95 + جدول و تصاویر X معرفی سریال‌های نوروزی 94 صدا و سیما X معرفی سریال‌های نوروزی 95 صدا و سیما X معرفی سریال های نوروز 95 + عکس + دانلود X سریال های نوروز 94 | سال 94 | ماه محرم 95 | نوحه 95 | مداحی 95 X سریال های نوروز ۹۵X سریال های عید نوروز ۹۵ X سریال شبکه یک نوروز ۹۵ X سریال شبکه دو نوروز ۹۵ X سریال شبکه سه نوروز ۹۵ X سریال شبکه پنج نوروز ۹۵ X سریال های عید نوروز ۱۳۹۵ X شعار رهبر برای سال ۱۳۹۵ – ۹۵ | نامگذاری سال جدید X دودکش۲:X بیمار استاندارد:

 

سریال های نوروز ۹۵, سریال های عید نوروز ۹۵, سریال شبکه یک نوروز ۹۵, سریال شبکه دو نوروز ۹۵, سریال شبکه سه نوروز ۹۵, سریال شبکه پنج نوروز ۹۵, سریال های عید نوروز ۱۳۹۵ 

ساعت پخش و معرفی سریال های نوروز ۹۵ + عکس ها  

ساعت پخش و معرفی سریال های نوروز ۹۵ + عکس ها

 

سریال های نوروز 95 , زمان پخش سریال های عید نوروز 95 , داستان سریال های نوروزی 95 , اسامی سریال های نوروز 1395 , سریال عید نوروز 95

 

سریال های نوروز ۹۵

مدیر کل امور نمایش سیما خبر داد : برای نوروز ۹۵ پنج سریال در دست تولید است که از شبکه های سیما پخش خواهند شد. اسامی برخی از این سریال ها عبارت اند از : سریال فروشگاه بزرگ، سریال ویلا ، سریال بیمار استاندارد و سریال زعفرانی که در ادامه به معرفی اجمالی و زمان پخش آن ها اشاره خواهیم کرد. تمام سریال هایی که قرار است برای نوروز ۹۵ از شبکه های سیما پخش شود، دارای درونمایه طنز هستند که مناسب با حال و هوای نوروز است.

سریال شبکه یک برای نوروز ۹۵

سریال فروشگاه بزرگ تاکنون برای شبک یک در نوروز ۹۵ در نظر گرفته شده که به کارگردانی محمد حسین لطیفی تولید خواهد شد. اما ممکن است نام سریال تغییر کند. جزییات بیشتر از این سریال در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

سریال شبکه دو برای نوروز ۹۵

سریال زعفرانی، سریال نوروزی شبکه دو ، به تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی حامد محمدی تولید خواهد شد. جزییات بیشتر از این سریال در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

سریال شبکه سه برای نورو ۹۵

سریال ویلا، سریال نوروزی شبکه سه، به کارگردانی و نویسندگی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مهران مهام در حال تولید است. جزییات بیشتر از این سریال در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

سریال بیمار استاندارد

سریال بیمار استاندارد برای نوروز ۹۵، به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از یکی از شبکه های سیما در حال تولید است. این سریال درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده… از جمله بازیگران این سریال میتوان به بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، اشاره کرد. تصویر برداری این سریال از اول بهمن شروع خواهد شد.

سریال های نوروز ۹۵

سریال های نوروز ۹۵, سریال های عید نوروز ۹۵, سریال شبکه یک نوروز ۹۵, سریال شبکه دو نوروز ۹۵, سریال شبکه سه نوروز ۹۵, سریال شبکه پنج نوروز ۹۵, سریال های عید نوروز ۱۳۹۵

شعار رهبر برای سال ۱۳۹۵ – ۹۵ | نامگذاری سال جدید

امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. سوای برنامه‌هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره‌های مختلف پخش بشوند، سریال‌ها همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

در سالجاری ۳ سریال اصلی برای نوروز ۹۵ در نظر گرفته شده که اسامی آنها دودکش ۲، زعفرانی و بیمار استاندارد است و به ترتیب از شبکه‌های یک، دو و سه به روی آنتن خواهد رفت. شبکه‌های دیگر تلویزیون نیز برای نوروز آثاری را تدارک دیده‌اند که سریال‌های خارجی نیز در میان آنها دیده می‌شود.

دودکش۲:

محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این سریال را برای نوروز ۹۵ در تهران در لوکیشن خانه نصرت کلید زد و قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

آدم‌های قصه دودکش ۲ همگی برای بینندگان چهره‌های آشنایی هستند. فیروز و قالیشویی پرماجرایش در ماه رمضان سال ۹۲ مهمان تلویزیون بودند. سری اول این سریال به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ساخته شد و البته سریال و به ویژه تکه‌کلام‌های شخصیت‌های آن با استقبال بسیاری مواجه شد.
این مجموعه هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده و پیش از این در مطبوعات آن را «دودکش ۲» نامیده‌اند.
مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» کار قبلی این کارگردان نیز تابستان امسال از شبکه سوم پخش شد.

 سریال‌های نوروزی

در این سریال هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی بازی می کنند و تهیه کنندگی آن را سید محمود رضوی به عهده دارد.

X سریال های نوروز ۹۵ + معرفی + عکس X سریال شبکه یک برای نوروز ۹۵ X سریال شبکه سه برای نورو ۹۵ X سریال شبکه دو برای نوروز ۹۵ X سریال بیمار استاندارد X سریال های نوروز ۹۵ اس ام اس X مدل X فال X دکوراسیونX آرایش و ... www.amazing.ir/1393/09/21/serial noruoz 94 tv irib/ سریال های نوروز 95 عکس بازیگران سریال شبکه یک برای نوروز 95 زمان پخش سریال X معرفی سریال های نوروز 94 + جدول و تصاویر X معرفی سریال های نوروز 95 + جدول و تصاویر X معرفی سریال‌های نوروزی 94 صدا و سیما X معرفی سریال‌های نوروزی 95 صدا و سیما X معرفی سریال های نوروز 95 + عکس + دانلود X سریال های نوروز 94 | سال 94 | ماه محرم 95 | نوحه 95 | مداحی 95 X سریال های نوروز ۹۵ X سریال های عید نوروز ۹۵ X سریال شبکه یک نوروز ۹۵X سریال شبکه دو نوروز ۹۵ 

البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

در این سریال جدید، شخصیت‌های مجموعه «دودکش» که رمضان سال ۹۲ ازشبکه اول سیما پخش شد، حضور دارند اما فضا و قصه ای تازه ای به قلم کوروش نریمانی، قرار است به تصویر کشیده شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است، فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.

زعفرانی:

ایرج محمدی تهیه کنندگی سریال «زعفرانی» را برعهده دارد و در حال حاضر تصویربرداری سریال در لوکیشن‌های خارجی و خیابان‌هایی در تجریش، یک آزمایشگاه  و یک رستوران که بازیگرش مهران احمدی است پیگیری می‌شود.

ماجراهای این سریال در یک قهوه‌خانه می‌گذرد که اداره آن را مهدی هاشمی برعهده دارد و تاکنون ۳۰ درصد از این سریال به تصویربرداری رسیده است و همزمان تدوین نیز انجام می‌شود.

سریال‌های نوروزی

این داستان از لحاظ تنوع میان قصه‌های سریال‌ها کار متفاوتی است و مهدی هاشمی در این کار شخصیت جدیدی از خودش خلق کرده است. او در این کار نقش متفاوتی دارد که مردی اهل خانواده و شوخ است.

«زعفرانی» داستانک های زیادی دارد و از نظر ماجراپردازی یک داستان خطی کلی دارد که به سرنوشت یک خانواده می پردازد. در این اثر بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی و… به ایفای نقش می پردازند.

سریال «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته می شود و سعید جلالی، حامد محمدی و آزاده محسنی گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می‌دهند.

شبکه دو سیما قرار است «زعفرانی» را به روی آنتن ببرد.

بیمار استاندارد:

سریال «بیمار استاندارد» را سعید آقاخانی برای شبکه سه سیما کارگردانی می‌کند و تهیه‌کنندگی آن را مسعود ردایی برعهد دارد که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

نگارش فیلمنامه سریال به طور کامل به پایان رسیده و در حال حاضر نیز گروه در بیمارستانی واقع در ولنجک مشغول کار هستند.
بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن و … قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفت‌وگو هستیم که با اتمام فیلم نامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

سریال‌های نوروزی

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه شان نکرده…

 

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلم‌نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود.

 

 

سریال های نوروز ۹۵ - اس ام اس , مدل ,فال,دکوراسیون,آرایش و ...

www.amazing.ir/1393/09/21/serial-noruoz-94-tv-irib/

سریال های نوروز 95 عکس بازیگران سریال شبکه یک برای نوروز 95 زمان پخش سریال نوروزی 95 داستان سریال تلویزیون در عید نوروز 95 اسم سریال شبکه سه برای ...

تصاویر برای سریال های نوروزگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای سریال های نوروز

نتیجه تصویری برای سریال های نوروز

نتیجه تصویری برای سریال های نوروز

نتیجه تصویری برای سریال های نوروز

تصاویر بیشتر برای سریال های نوروز

معرفی سریال های نوروز 94 + جدول و تصاویر - نمناک

namnak.com/11395-سریال-های-نوروز-94.html

سریال های نوروز 94 ، بازیگران سریال های نوروز 94 ، عکسهای سریال های نوروز 94 ، با سریال های نوروز 94 آشنا شوید.

معرفی سریال‌های نوروزی 94 صدا و سیما - آریا پیکس

www.ariapix.net/1393/12/سریالهای-نوروزی-94.html

ایام نوروز همه ساله یکی از پربیننده ترین باکس های پخش صدا و سیما بوده است . به همین جهت تولید کنندگان برنامه ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را میکنن.

معرفی سریال های نوروز 95 + عکس + دانلود | جدیدترین ها در ...

jadide.ir/معرفی-سریال-های-نوروز-95-عکس/

سریال های نوروز 95, سریال های عید نوروز 95, سریال شبکه یک نوروز 95, سریا ...

سریال های نوروز 94 | سال 94 | ماه محرم 94 | نوحه 94 | مداحی 94

norouz94.ir/5328/سریال-های-نوروز-94

تولید سریال ‌های «پله پله»، و «سربه‌راه» برای پخش نوروزی شبکه‌های دو و سه آغاز شد. شبکه یک هم قرار است در این ایام سریال قورباغه وقناری را پخش کند که تولید آن.

زمان پخش سریالهای نوروزی سال ۹۴ - سال 94

norouz94.ir/187/زمان-پخش-سریالهای-نوروزی-سال-94

زمان پخش سریالهای نوروزی سال 93. شبکه‌های مختلف سیما برای نوروز ۹۴ سفره گسترده‌ای را ویژه مخاطبان خود فراهم کرده‌اند که دربرگیرنده سلیقه‌های متفاوت است.

معرفی سریال های تلویزیون ویژه نوروز 94

www.dailysun.ir/introducing-the-tv-series-94-special-noroz-94.html

با نزدیک شدن ایام نوروز بازار تولید سریال های نوروزی حسابی داغ است در ادامه مطلب سریال های نوروز ۹۴ را معرفی کرده ایم که ملاحظه میکنید. سریال‌‌های قورباغه و قناری ...

معرفی سریال های نوروز 94 +عکس - پارس ناز

www.parsnaz.ir/introducing-the-new-year-series-of-94-photos.html

معرفی سریال های نوروز 94,تولید سریال ‌های پله پله، و سربه‌راه برای پخش نوروزی شبکه‌های دو و سه آغاز شده است شبکه یک هم قرار است در ایام عید.

از سریال های تلویزیونی نوروز 93 هم اکنون با خبر باشید - که

www.irannaz.com/the-television-series-is-now-march-93.html

شبکه یک سریال پایتخت ۳″ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از اواسط دی ماه کلید خورده است در شمال کشور در حال تصویر ب از سریال های.

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

جزئیات سریال های تلویزیون در نوروز 95 - فارس

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940821000029

۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل امور نمایش سیما گفت: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است که از جمله آنها می توانم به «فروشگاه بزرگ»، «ویلا» و «زعفرانی» ...

تصاوير سريال هاي نوروزي - فردا

www.fardanews.com/fa/news/142103/تصاوير-سريال-هاي-نوروزي

سریال های نوروزی امسال خیلی بی مزه و لوس و بی محتواس حداقل کارگردانهای محترم یه زحمت به ... مشكل تكراري شدن بخاطر اينه كه كارگرداناي سريال هاي نوروزي تكراري شدن ...

سریال‌های تلویزیونی نوروز 88 - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی

سریال‌های تلویزیونی نوروز 88. شبکه چهار هم در ایام نوروز علاوه بر پخش فیلم سینمایی مجموعه‌ای اپیزودیک با نام «عیار 88» را که در قالب تله تئاتر تولید می‌شود برای ...

سریال های نوروز 1395 - رها ماهرو

doorbiin.blogsky.com/1394/08/22/post-218/سریال-های-نوروز-1395

به نقل از روابط عمومی سیما؛ محمودرضا تخشید در حاشیه بازدید از سریال «پشت بام تهران» و در جمع خبرنگاران درباره سریال‌های تلویزیون نوروز 95 افزود: طرح پنج سریال ...

سریال های نوروز 95 | ملی کمپ

melicamp.com/serial-nowruz-95/

سریال های نوروز 95 , سریال های نوروز 1395 , ساعت پخش سریال های نوروز 95 , زمان پخش سریال های نوروز 95 , دانلود سریال های نوروز 95 , لیست سریال های نوروز 95.

سریال های نوروزی شبکه 3 | پرشین فال

www.persianfal.com/tag-سریال-های-نوروزی-شبکه-3.html

سریال های نوروزی شبکه 3 - لیست سریال های نوروز 90 نود | رامبد جوان, مهران مدیری, مجید صالحی, سیروس مقدم و…به عنوان گزینه های کارگردانی سریال های نوروزی سیما ...

الف - نقد و بررسی سریالهای نوروزی

alef.ir/vdcezo8zzjh8ezi.b9bj.html?14txt

ويژه برنامه هاي نوروزي تلويزيون در شرايطي به نمايش درآمدند كه سيما مدت مديدي است كه در حوزه توليد و نمايش سريال دچار نوعي بي سياستي و سرگرداني شده است.

نگاهی به سریال های نوروز ۹۲ - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/204496/نگاهی-به-سریال-های-نوروز-۹۲

نگاهی به سریال های نوروز ۹۲. تلویزیون طبق روال سال‌های قبل با مجموعه‌های مناسبتی به استقبال سال جدید رفت. به گزارش مشرق به نقل ازخبرآنلاین، شبکه یک سیما با ...

آخرین خبرها از سریال های نوروزی

www.entekhab.ir/fa/news/248209/آخرین-خبرها-از-سریال-های-نوروزی

۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - غلامرضا الماسي، مدير گروه فيلم و سريال شبكه ٣ در گفت‌وگو با ايرنا و در توضيح داستان اين سريال گفته بود: «در يك سفر نوروزي دو خانواده مجبور ...

دانلود سریال های نوروز 94 - دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم

www.topseda.ir/tag/دانلود-سریال-های-نوروز-94/

دانلود سریال های نوروز 94. آخرین مطلب. دانلود آهنگ حامد پهلان به نام مریم ... دانلود سریال در حاشیه قسمت ششم ۶. دانلود سریال فوق سری قسمت دهم ۱۰. دانلود سریال در حاشیه ...

 

سریال های تلویزیون در نوروز 95 - شاهین نا

shahinna.ir/49164/سریال-های-تلویزیون-در-نوروز-95

۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل امور نمایش سیما گفت: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است که از جمله آنها می توانم به «فروشگاه بزرگ»، «ویلا» و «زعفرانی» ...

سریال های نوروز - YouTube

https://www.youtube.com/user/9roozserial

... Playlists · Channels · Discussion · About. All activities. Uploads; Posts and uploads. سریال های نوروز uploaded a video 1 year ago. 1:01:16. Play next; Play now ...

جهان نيوز - نتیجه نظر سنجی جهان درباره سریالهای نوروزی ...

www.jahannews.com/vdcce0qs02bqxx8.ala2.html

جهان نیوز در طول هفته گذشته با نظرسنجی درباره سریالهای نوروزی صداوسیما، پربیننده ترین سریالها را از نگاه خوانندگان خود مشخص کرد.

شماري از سریال های نوروز ۹۵ - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=103015

۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل امور نمایش سیما: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است که از جمله آن ها می توان به «فروشگاه بزرگ»، «ویلا» و «زعفرانی» اشاره ...

سریال های نوروز 94 - بهترین ها

behtarynha.ir/fa/news/2958/سریال-های-نوروز-94

۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سریال های نوروز 94. سریال پلیسی «قورباغه و قناری» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز از تولیدات جدید شبکه یک سیما است که با همکاری نیروی ...

سریال های نوروز ۹۵ | نوروز 95 | یارانه 95 | سال 95 | تقویم 95 ...

noruz95.ir › سریالهای نوروز 95

۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش روابط عمومی سیما؛ محمودرضا تخشید در حاشیه بازدید از سریال «پشت بام تهران» و در جمع خبرنگاران درباره سریال‌های تلویزیون نوروز ۹۵ ...

چه خبر از سریالهای نوروزی؟!

www.afkarnews.ir/بخش-فرهنگ.../480924-چه-خبر-از-سریالهای-نوروزی

۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر تولید سریال‌های نوروز 95 مدتی است که در رسانه‌ها به گوش می‌رسد.

سریال های نوروزي رسانه ملي كليد خورد | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/170533

۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال‌هاست كه كنداكتور نوروزي رسانه ملي با عنوان آنتن طلايي در ميان مخاطبان اين رسانه مشهور شده و اين روزها خبرهايي از حضور «قرعه»، «دودكش۲»، «بيمار ...

سریال های پلیسی در نوروز 94 - دانلود فیلم ایرانی جدید

www.pelanhaa.ir/سریال-های-پلیسی-در-نوروز-94/

سریال های پلیسی در نوروز 94 , سریال قورباغه و قناری , مهدی فخیم زاده , سریال نوروزی مهدی فخیم زاده , تدارک صدا و سیما برای نوروز 94 , سریال میکائیل.

همه‌چیز درباره سریال‌های نوروز /هم کلاه قرمزی می‌آید هم مدیری ...

www.mehrnews.com/.../همه-چیز-درباره-سریال-های-نوروز-هم-کلاه-قرمزی-م...

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، نوروز امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه، جدول پخش سریال‌‌ها در شبکه‌های سیما دچار تغییراتی شده و زمان آغاز پخش برخی از این ...

 

نگاهی به برنامه‌های نمایشی و سریال‌های نوروزی از ابتدا تاکنون ...

nrezaiemotlagh.persianblog.ir/post/140/

انگار دیدن سریال‌های شاد نوروزی به یک بخش مهم از آداب و اتفاقات نوروز هر سال بدل شده است. به سه دهه قبل برگردیم حتماً با تعجب از خود می‌پرسیم آن روزها که تلویزیون با ...

همه‌چیز درباره سریال‌های نوروز /هم کلاه قرمزی می‌آید هم مدیری ...

www.mehrnews.com/.../همه-چیز-درباره-سریال-های-نوروز-هم-کلاه-قرمزی-م...

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، نوروز امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه، جدول پخش سریال‌‌ها در شبکه‌های سیما دچار تغییراتی شده و زمان آغاز پخش برخی از این ...

سریال های نوروزی شبکه همدان - نمایش محتوای تلویزیون - صدا و ...

hamedan.irib.ir/-/سریال-های-نوروزی-شبکه-همدان

شبکه همدان در ایام نوروز 1394 با پخش سریال های زیبا قصد دارد لحظاتی شاد و مفرح برای هم استانی های عزیزفراهم نماید . این سریالها در چهار باکس ساعت 9 ، 12 ،14و18 از ...

سریال های نوروز 1395 - رسانه ی خبری وبلاگی

doorbiin-bsky.rasanetv.ir/page-595715.html

به نقل از روابط عمومی سیما؛ محمودرضا تخشید در حاشیه بازدید از سریال «پشت بام تهران» و در جمع خبرنگاران درباره سریال‌های تلویزیون نوروز 95 افزود: طرح پنج سریال ...

فهرست سریال های نوروز ۹۲

iecity.rozblog.com/post/147

سریال های نوروز ۹۲ به گزارش عصر امروز به نقل از خبر آنلاین، تلویزیون سریال‌های مختلفی را برای پخش در سال ۹۲ در نظر گرفته است؛ٰ از سریال‌های…,فهرست سریال های ...

سریال های نوروز 95 + تصاویر - سریالهای طنز نوروز 95

taybadkhabar.ir/سریال-های-نوروز-95-تصاویر/

سریال های نوروز 95 + تصاویر - سریالهای طنز نوروز 95 - سرالهای نوروز امسال + امسال تلویزیون برای سریال های نوروز ۹۵، دود کش 2 ، زعفرانی ، بیمار استاندارد.

دانلود سریال های نوروز 94

www.zortex.ir/tag/دانلود-سریال-های-نوروز-94

کلمات کلیدی: دانلود سریال ایرانی میکائیل,دانلود سریال میکائیل با لینک مستقیم ... قسمت از سریال فوق سری,دانلود سریال های نوروز ۹۴,دانلود سریال جدید فخیم زاده.

کلاه قرمزی از سایر سریال های نوروزی پیشی گرفت - پویش

puyesh.net/fa/.../کلاه-قرمزی-از-سایر-سریال-های-نوروزی-پیشی-گرفت

برنامه کلاه قرمزی و مجموعه طنز درحاشیه گوی سبقت را از دیگر برنامه های سیما در جلب نظر مخاطبان ربودند.

سریال های نوروز 94 - مجله سرگرمی تفریحی جذاب آنلاین

www.jazzabonline.ir/tag/سریال+های+نوروز+94

در این مطلب حرف های سیروس مقدم و محسن تنابنده و .. را در مورد حرف ها و مشکلات و لغو شدن ساخت پایتخت 4 برای نوروز 94 میخوانید ... شاید دست هایی پشت پرده اند.

سریال های نوروز 91

www.patugh.ir/4205/سریال-های-نوروز-91.html

معرفی سریال های نوروز ۹۱. امسال هم بنا به سنت چند ساله تلویزیون، سریال‌های مختلفی برای تعطیلات نوروزی ساخته می‌شود که چک برگشتی، جنگ بازی، سیر و سرکه، ...

 

سریال های نوروز 94 | میهن باران |دانلود فیلم و اهنگ سریال های ...

www.mihanbaran.info/tag/سریال-های-نوروز-94/

کارگردان : ایرج طهماسب. مهمان ها: قسمت ۳ : حامد بهداد. خلاصه فیلم : کلاه قرمزی ۹۴ نام مجموعه جدید از سری کلاه قرمزی می باشد که نوروز امسال بر روی آنتن رفته و هر شب از ...

معرفی سریال های شبکه تلویزیون ویژه نوروز سال 94

www.ramsarsms.com/.../معرفی-سریال-های-شبکه-تلویزیون-ویژه-نور.h...

دانلود تیتراژ سریالهای نوروز 94,زمان پخش سریالهای نوروز 94.

معرفی تمام سریالهای نوروزی شبکه های مختلف سیما در سال ...

www.sh-parsian.ir/DesktopModules/.../NewsView.aspx?...

معرفی تمام سریالهای نوروزی شبکه های مختلف سیما. در حالی که کمتر از 2 هفته تا پایان سال 89 باقی است، 7 سریال برای پخش در آغاز سال در مسیر تولید قرار دارند.

اسم سریال های نوروز 95 - پیام سلام مجله آموزشی سرگرمی ...

www.payamsalam.ir/tag/اسم-سریال-های-نوروز-95/

اولین خبرها از سریالهای نوروز ۹۵ منتشر شد ، محمودرضا تخشید ، مدیرکل امور نمایش سیما گفت: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است که از جمله آنها می ...

شماري از سریال های نوروز ۹۵ - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=103015

۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیرکل امور نمایش سیما: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است که از جمله آن ها می توان به «فروشگاه بزرگ»، «ویلا» و «زعفرانی» اشاره ...

سریال‌های نوروزی تلویزیون +تصاویر - آژانس خبری ایران

irannewsagency.ir/1394/11/20/سریال‌های-نوروزی-تلویزیون-تصاویر/

۱ روز پیش - خبرگزاری فارس: امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. سوای برنامه‌هایی که قرار است در موعد تحویل ...

سریال های نوروزی 94 آی فیلم - باشگاه مادران

www.madarclub.com/fa/ndt/132759/سریال-های-نوروزی-94-آی-فیلم

با نزیک شدن نوروز شبکه های تلویزیونی برنامه های جدید و سرگرم کننده ای را آماده پخش می کنند، شبکه آی فیلم هم تعدادی سریال و فیلم سینمایی را آماده پخش کرده است ...

سریالهای نوروزی - شمسه

salam98.ir/tag/سریالهای-نوروزی/

مجموعه: اخبار فرهنگی و هنری تاریخ انتشار : چهارشنبه, 22 مهر 1394 10:55 مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو از نگارش سریالی طنز با عنوان «ز‌عفرانی» برای ایام نوروز ...

آخرین اخبار سریال نوروزی - 1

www.wikipg.com/news_tag/سریال%20نوروزی

سریال نوروزی. ... محمود اتحادی که غالبا در سمت جانشین و مدیرتولید پروژه های سیروس مقدم فعالیت داشت با سریال «قرعه» اولین بار تهیه کنندگی را در تلویزیون تجربه ...

یادی از اشک ها و لبخندهای سریالهای نوروزی در دهه 80 - نقد فارسی

www.naghdefarsi.com/iran-news/2358--80.html

مهران مدیری به فاصله کوتاهی پس از فارغ شدن از ساخت مجموعه‌های 90 شبی سراغ تولید سریال نوروزی آمد و دو کار موفق «مرد هزار چهره» و «مرد دو هزار چهره» حاصل کار او با ...

 

معرفی ویژه برنامه ها و سریال های تلویزیون عید نوروز 95 سال 95

www.kodepishvaz.com/.../معرفی-ویژه-برنامه-ها-و-سریال-های-تلویزی.ht...

معرفی سریالهای نوروز 94 , دانلود تیتراژ سریالهای نوروز 94.

معرفی و جدیدترین خبرها درباره سریال های نوروز 92

www.ariatalk.com/معرفی-و-جدیدترین-خبرها-درباره-سریال-ها.html

هرچه به عید نزدیک می شویم بازار خبرها و شایعات درباره برنامه های صدا و سیما در نوروز 92 داغ تر می شود .. آنچه شما امروز در آریا تاک مشاهده میکنید آخرین اخبار.

سریال های نوروز 94 + تصاویر ، خلاصه و زمان پخش - جدید 94 -گهر

gahar.ir/سریال-های-نوروز-94-تصاویر-،-خلاصه-و-زمان-پ/

۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سریال های نوروز 94 ,زمان پخش سریالهای نوروز 94,فیلمهای نوروز 94,زمان پخش فیلمهای نوروزی,زمان پخش سریال در حاشیه.

دانلود سریال های نوروز 93

www.new3da.com/دانلود-سریال-های-نوروز-93/

دانلود سریال نوروز 93 با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود رایگان سریال های جدید \"عید نوروز 1393 \" با لینک مستقیم.

معرفی فیلم های نوروز 95 – کتابخانه کودک

ketabkhanehkoodak.ir/tag/معرفی-فیلم-های-نوروز-95/

۴ روز پیش - رحمان سیفی‌آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی دانشگاه مجازی هنر، از عدم ساخت سریال «پایتخت 5» برای ...

آغاز ماراتن سریال‌های طنز نوروزی - iCinema - آی سینما

icinema.ir › خبر و گزارش › تلویزیون

۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 21 آبان‌ماه، زمانی که رسانه‌ها انتظار داشتند دیگر خبرهای مربوط به سریال‌های نوروز 95 اعلام شود. محمودرضا تخشید با اعلام این‌که خبری از «پایتخت» ...

نام و ساعات پخش سریالهای نوروزی تلویزیون - ایران استایل

www.iranstyle.ir/نام-و-ساعات-پخش-سریالهای-نوروزی-تلویزی/

در ایام نوروز 92، تلویزیون 10 مجموعه نمایشی را به روی آنتن می برد پایتخت 2 آب پریا مثل من، مثل تو كلاه قرمزی همه خانواده من ساعات پخش سریالهای نوروزی تلویزیون.

معرفی کامل سریال های نوروز 95 | زمان دقیق پخش برنامه های نوروز

www.freecamp.ir/post/1860

تخشید درباره درونمایه سریال های نوروزی بیان داشت: همگی این سریال ها که قرار است برای نوروز 95 از سیما پخش شود، دارای درونمایه طنز هستند که مناسب با حال و هوای ...

نوروز با طعم زعفرانی سریال های تلویزیون | در سال جاری 3 سریال

www.ghatreh.com/news/.../نوروز-طعم-زعفرانی-سریال-های-تلویزیون

۱ روز پیش - در سال جاری 3 سریال اصلی برای نوروز 95 در نظر گرفته شده که اسامی آنها دودکش 2، زعفرانی و بیمار استاندارد است. - به Ú.

دانلود رایگان همه فیلم های نوروزی 94 پخش شده از تلویزیون ...

www.cooldownload.ir/download-tv-movies-norooz-94.html

دانلود رایگان آسان همه فیلم های تعطیلات نوروزی 94 پخش شده از تلویزیون شبکه سدا سیما ایرانی خارجی دوبله پارسی لینک مستقیم کیفیت بالا عالی کم حجم پایین ...

 

سریال های تلویزیونی نوروز 94 - شاهین نا

shahinna.ir/28857/سریال-های-تلویزیونی-نوروز-94

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با نزدیک شدن ایام نوروز بازار تولید سریال های نوروزی حسابی داغ است سریال های قورباغه و قناری، پله پله و سربه‌ راه سریال هایی هستند که قرار است در ...

جدول زمان پخش فیلم ها سریال ها و برنامه های نوروز 94 - کافه سون

cafeseven.net/news/cultural-news/time-table-tv/

جدول زمان پخش فیلم ها سریال ها و برنامه های نوروز 94,زمان پخش سریال های نوروزی,زمان پخش سریال نوروزی شبکه سوم سیما,سریال نوروزی شبکه افق,جدول پخش نوروز 94.

دانلود تیتراژ سریالهای نوروزی 93 - دانلود آهنگ جدید

musicmp3.ir/tag/دانلود-تیتراژ-سریالهای-نوروزی-93

آرشیوهای برچسب: دانلود تیتراژ سریالهای نوروزی 93. دانلود آهنگ تیتراژ سریال رشید حرفه ای با صدای احسان شماعی زاده. موضوع : تک آهنگ,دانلود آهنگ تیتراژ.

سریال‌های نوروزی تلویزیون +تصاویر - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/picnews/1454994240603351

۱ روز پیش - امسال برای نوروز ۹۵، تلویزیون ۳ سریال اصلی تدارک دیده که هرسه از مضمون طنز برخوردارند.

سریال های نوروز ۹۵ - نوروز 95

www.nowruz95.ir/215/سریال-های-نوروز-95

اسامی سریال های نوروز 95,بازیگران سریال پایتخت 5,بازیگران سریال های نوروز 95,برنامه های نوروز 95,جدول سریال های نوروز 95,دانلود سریال پایتخت.

موسيقي تيتراژ سريال هاي نوروزي سال 90 | آریا موبایل

ariamobile.net/titraje-serial-nowruzi-90/

با تبريک سال نو و آرزوي ايامي خوش براي کاربران گرامي موسيقي تيتراژ سريال هاي پخش شده در ايام نوروز را براي گوشي هاي موبايل آماده دانلود کرده ايم. تيتراژ ...

فیلم های نوروزی شبکه سه سیما

tv3.ir/akhbar/2226-filmhaya-noroz942312

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلمهای تلویزیونی و سینمایی تبدیل شوندگان 4 ،اژدهای دریا ، جنون سرعت ، فرشته ها با هم می آیند ، الیما ، گهواره ای برای مادر ، سه ماهی ، پمپی، کریش ...

دانلود سریالهای عید نوروز 95 | مجله اینترنتی یک نت

www.yeknet.ir/category/183721

دانلود سریال نوروزی,دانلود سریال نوروز 95,دانلود سریال نوروز 1395,دانلود سریال های نوروز 95,دانلود سریال کلاه قرمزی نوروز 95,دانلود سریال پایتخت 5 نوروز 95,دانلود ...

سریال‌های اجباری که دقیقه نود برای نوروز ساخته می‌شوند/ آنتن ...

zanannews.ir/.../سریال‌های-اجباری-که-دقیقه-نود-برای-نوروز-ساخته-می‌شو...

۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سریال‌های نوروزی امسال در حالی مراحل پیش تولید و تولید خود را سپری می‌کنند که نام‌های جدیدی در میان آنها خودنمایی می‌کند.

سریال‌های نوروز ۱۳۹۴؛ هم کلاه قرمزی می‌آید هم مدیری - فوت و فن

www.footofan.com/.../سریال‌های-نوروز-۱۳۹۴؛-هم-کلاه-قرمزی-می‌آید-هم-مدی...

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبکه‌های سیما در نوروز ۹۴، هفت مجموعه نمایشی از جمله «فوق سری»، «بزم آخر»، «کلاه قرمزی»، «مهر طوبی»، «در حاشیه»، «سر به راه» و «آسمان من» را برای ...

نوروز با طعم زعفرانی سریال‌های تلویزیون - ایکنا

www.iqna.ir/fa/news/.../نوروز-با-طعم-زعفرانی-سریال‌های-تلویزیون

۱ روز پیش - در سال جاری ۳ سریال اصلی برای نوروز ۹۵ در نظر گرفته شده که اسامی آنها دودکش ۲، زعفرانی و بیمار استاندارد است.

دانلود مستقیم سریال های نوروز 93 - دانلود ها

www.downloadha.com/tag/دانلود-مستقیم-سریال-های-نوروز-93/

گردنبند مرغ آمين برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد با جنس استیل عالی و طراحی بی نظیر. ... مطالبی که برچسب دانلود مستقیم سریال های نوروز 93 را دارند .

فیلم و سریال های نوروز ۹۴ جدول زمان پخش خلاصه عکس معرفی

3pide.ir/فیلم-و-سریال-های-نوروز-94-جدول-زمان-پخش-خل/

اسامی فیلم های عید نوروز 94, پشت صحنه و لیست فیلفم و سریال های طنز خنده دار تلویزیون در نوروز 94, دانلود سریال نوروز 94 قورباغه و قناری موضوع خلاصه زمان پخش, ...

نوروز ۹۰ با سریال‌های متنوع تلویزیون | پایگاه اطلاع رسانی رجا

www.rajanews.com/news/64621

۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - از این میان سهم شبکه‌های ۱، ۲و۳ هر کدام ۲ سریال است و شبکه تهران هم یک سریال را تولید می‌کند.ایران: تلویزیون با نزدیک شدن به ایام نوروز سریال‌های ...

جدول پخش برنامه های نوروزی 94 تلویزیون اعلام شد

www.kalepokha.ir/جدول-پخش-برنامه-های-نوروزی-94-تلویزیون-ا/

امروز صبح نشست اعلام برنامه‌های نوروزی تلویزیون برگزار شد. در این نشست که مدیران شبکه‌های تلویزیونی مختلف حضور داشتند.زمان پخش سریال های نوروزی در شبکه ...

گزارشی از همه سریال‌های نوروزی تلویزیون - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون

۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - امسال سریال‌های نوروزی تلویزیون تفاوت عمده‌ای با سال‌های پیش دارند؛ تقریبا هر شبکه 2 مجموعه نوروزی را برای مخاطبان خود آماده کرده که ممکن است.

سریال های نوروزی صدا و سیما کلید خورد - بی باک نیـــوز

www.bibaknews.com/610543/سریال-نوروزی-سیما-کلید-خورد.html

۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سریال های نوروزی صدا و سیما کلید خورد - خبرنامه دانشجویان ایران: سال‌هاست که کنداکتور نور-سریال-نوروزی-سیما-کلید-خورد.

شیلا خداداد و پوریا پورسرخ در سریال‌های نوروز - خبرنامه ...

iusnews.ir/fa/news.../شیلا-خداداد-و-پوریا-پورسرخ-در-سریال‌های-نوروز/

۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرنامه دانشجویان ایران: شیلا خداداد و پوریا پورسرخ نیز به جمع بازیگران سریال نوروزی «بیمار استاندارد شده» پیوسته‌اند که به کارگردانی سعید ...

آغاز فیلمبرداری سریال‌های نوروزی | خبرگزاری ایلنا

www.ilna.ir/بخش-فرهنگ.../323365-آغاز-فیلمبرداری-سریال-های-نوروزی

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهران مهام، تهیه‌کننده سریال «ویلا» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به موضوع کلی این سریال نوروزی گفت: این سریال ماجرای خانواده‌ای است که ...

یکی از سریال های نوروزی بازیگر می گیرد - 9صبح

9sobh.ir/fa/news/49476/یکی-از-سریال-های-نوروزی-بازیگر-می-گیرد

۶ روز پیش - تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه دو با اعلام اینکه 30 درصد از کل تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است، گفت: خوشبختانه وضعیت تولید ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 276
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 501
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 3,619
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,911
  • بازدید ماه : 6,911
  • بازدید سال : 137,026
  • بازدید کلی : 8,104,461