loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 472 نظرات (0)

سفر با خانواده همسر در ایام تعطیلات نوروزی

تعطیلات عید و برنامه ریزی برای گذراندن این ایام یکی از مشکلات بزرگ زندگی مشترک است.ازدواج ، شروع ارتباط با یک گروهی هست که قرار نیست همسایه ، دوست و همکار شما باشند ، آنها از این پس، فامیل و خویشاوند شما می باشند. واقعا نمی توانید حساب همسرتان را از خانواده اش جدا کنید، یکی را بخواهید و بقیه را پس بزنید، ارتباط  با خانواده همسر ، یکی از مسائلی است که نیاز به مدیریت و توجه دارد.

تعطیلات نوروز نزدیک است و برنامه ریزی برای سفر و رفت و آمد با خانواده خود و خانواده همسر، از دغدغه های مهم خیلی از زن و شوهرهاست.

اینکه این ارتباطات چگونه برنامه ریزی شود تا لطمه ای به رابطه زن و شوهر نزند، یک مهارت است. شما می توانید در زندگی مشترک خود بسیار مقتدرانه با مشکلات و مسایل برخورد کنید. وقتی به قدرت خود پی ببرید، همکاری خواهید کرد و انصاف به خرج خواهید داد و با همسرتان محترمانه رفتار خواهید کرد. شما دیگر نمی رنجید و در صدد انتقام بر نمی آیید. همچنین مجبور نیستید برنده شوید. شما در زندگی مشترک تان به دلگرمی روی می آورید و ...
 
سفر رفتن با خانواده همسر ، سفر با خانواده شوهر ، مسافرت با خانواده شوهر
 
طرح یک مشکل ارتباطی
 
«هشت سال از ازدواج من و همسرم می گذرد. همسرم مردی مهربان و خانواده دوست است. البته این خانواده دوستی از حد گذشته و همه فکر و تمرکز او بر روی خانواده خودش است. به طوری که هر روز باید به ملاقات خانواده خود برود چه من باشم و چه نباشم. در هر مهمانی و مناسبتی باید با خانواده همسرم باشیم. بخش عمده تفریحات و سرگرمی ما همراه با خانواده همسرم است. از آنجاییکه شاغل هم هستم بسیار علاقمند به کمی استراحت و تنهایی هستم اما دریغ از یک روز آرامش. یا ما باید منزل خانواده همسر یا اقوام همسر باشیم یا اینکه آنها منزل ما باشند. آن قدر درگیر خانواده همسرم هستم که از خانواده خود دور مانده ام.
تعطیلات عید نزدیک است و زندگی من قرار است سخت تر شود. همه عاشق عید هستند ولی من از آن بیزارم. سال گذشته در طی سیزده روز تعطیلات تنها دو بار برای شام نزد مادر تنهایم رفتم و این وضعیت باعث عذاب وجدان جدی در من شده است. گویی امسال هم خانواده همسرم قصد سفر دارند و من چاره ای جز همراهی با همسرم ندارم. نمی دانم چه کار کنم. این دست روابط مرا از همسرم بسیار دور کرده و احساس می کنم مانند قبل دوستش ندارم.»
 
تفاهم در زندگی زناشویی
 
زندگی زناشویی، برقراری رابطه ای فوق العاده پیچیده و بسیار حساس بین زن و مرد است. زن و شوهر در زندگی مشترک در همه ی شئونات زندگی با یکدیگر در ارتباط و تعامل هستند. افزون بر آن، روابط زن و شوهر در همه ی حیطه های زندگی چنان پیچیده و درهم تنیده که بیش تر زوج ها به علت آگاهی کم و اشتباه آمیز و تصور غلط شان در حل بسیاری از مسائل و رفع مشکلات مشترک عاجزند و حتی در مسائل جزئی نیز به سختی می توانند به توافق برسند!
 
با وجود این که زنان و مردان در بسیاری از زمینه ها دارای ویژگی های خاص خود هستند، اما زوج ها در عمل، کم تر به این تفاوت ها توجه می کنند و کم تر آگاهی دارند که برداشت هر زن و مردی از هر پدیده و رویدادی برحس آگاهی، تجربه، دانش، شرایط روانی و جسمانی و زاوایه ی دید ویژه ی خود می باشد و هر یک به علت خودمحور بودن، در برابر هر حادثه ای، کنش و واکنش متفاوتی از خود نشان می دهد و هر یک انتظار دارد که دیگری همانند او فکر کند و احساسات خود را مشابه او بروز دهد و عملکردی مشابه او داشته باشد؛ چرا که هر یک دیدگاه و بینش خود را اصیل، واقع بینانه و درست می داند و تصور می کند که مسائل را بهتر درک کرده و در برطرف ساختن نیازهای خود و همسر به درستی عمل می کند. در ادامه یکی از همین سوء تعبیرها را خواهید خواند:
 
یک مثال نوروزی
 
تعطیلات نوروز نزدیک است و تمایل دارید بیش از سایر روزهای سال به ملاقات مادر تنهایتان بروید ولی همسرتان با خانواده اش برنامه ریزی دیگری کرده است، شوهرتان می گوید: «برنامه ریزی کن برای تعطیلات عید قرار است با خانواده ام به شیراز برویم.»
شما طبق عادت رفتاری همسرتان می دانید که این حرف یعنی سپری کردن سیزده روز تعطیلات عید با خانواده همسرتان و از دست دادن فرصت ملاقات با مادرتان. لذا شما هم جواب می دهید: «ببین من خیلی خسته هستم یک سال است که هر روز محل کار رفته ام. دوست دارم تعطیلات عید استراحت کنم، به مادرم سر بزنم، به کارهای عقب افتاده ام برسم. ضمناً یک سال است که مادر تنهایم را رها کرده ام و نهایتا یک الی دو ساعت در هفته به او سر زده ام، نگرانش هستم. چقدر به خانواده تو بچسبم. مگر من خانواده و تعلقات عاطفی ندارم؟...»
 
اما اگر آن را اصلاح کنید، خواهید گفت: «مثل اینکه هر دو نفرمان دوست داریم با خانواده هایمان وقت بگذاریم. بهتر است بخشی از تعطیلات عید را با خانواده تو به سفر برویم و در نیمه عید از آنها جدا شویم و باز گردیم تا من هم بتوانم به خانواده ام سر بزنم و کنار آنها باشم.» در این پاسخ هم راحت و صادق بوده اید، هم ملاحظه همسرتان را کرده اید.
 
برای ویرایش پاسخ خود باید پاسخ دهی را به تعویق بیندازید تا ضمن روراست بودن، بین شما و همسرتان فاصله نیفتد. به یاد داشته باشید که نشست های دلگرمی، روراستی شما با همسرتان را بیشتر می کند. با برگزار کردن این نشست ها و متمرکز شدن بر روی نکات مثبت، در موقعیت های دیگر هم دلگرم کننده تر پاسخ داده و تعلق خاطر شما به یکدیگر نیز حفظ خواهد شد.
 
اگر هر زن و مردی عمیقاً بخواهد زندگی مشترک خود را در جهت مثبت تغییر دهد، آنوقت مساله ی توافق پیش می آید و در واقع زوج با خواستن و انگیزه ی قوی، در مسیر توانستن قرار می گیرد.
 
ضرب المثل های «خواستن، توانستن است»، «بکوب تا در باز شود»، «بخواه تا به دست آوری» و... همگی نشان از این دارند که اگر آنچه می خواهیم، با انگیزه ی قوی و عمیق همراه باشد، اوضاع به نفع ما تغییر می کند. اگر به گذشته ی خود توجه کنیم، همه ی ما در طول زندگی، موفقیت هایی داشته ایم. اگر موفقیت های به دست آمده را تجزیه و تحلیل کنیم، متوجه خواهیم شد که در میان انبوه آرمان ها و آرزوهای خود، فقط به آنچه که واقعاً و عمیقاً و با انگیزه ی قوی می خواستیم، رسیده ایم، بنابراین با انگیزه ی قوی و کافی، باید دست به کار شد و پذیرفت که زندگی زناشویی مطلوب، با خود من شروع می شود و می بایست از هر فرصتی، برای رشد در جهت مثبت و سازنده استفاده کرد.

سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟ - نمناک

namnak.com/28235-سفر-با-خانواده-همسر.html
اختلافات زوجین بر سر رفت و آمد با خانواده دیگری یکی از مشکلات زندگی زناشویی است.با نزدیک شدن به ایام تعطیلاتعید ،برنامه ریزی برای سفر رفتن با خانواده ...

سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟ | News ...

newsfile.ir/.../سفر+در+ایام+عید+با+خانواده+خودم+بهتره+و+یا+خانواده+همس...
اختلافات زوجین بر سر رفت و آمد با خانواده دیگری یکی از مشکلات زندگی زناشویی است.با نزدیک شدن به ایام تعطیلاتعید ،برنامه ریزی برای سفر رفتن با خانواده ...

خانواده خودم یا همسرم؟؟ سفرنوروزی با کدوم بریم بهتره؟ | ...

ag1.ir/.../خانواده+خودم+یا+همسرم؟؟+سفرنوروزی+با+کدوم+بریم+بهتره؟.h...
با خانواده خودم مسافرت برویم يا خانواده همسرم تعطیلات نوروز نزدیک است و برنامه ریزی .... عید نوروزه و حاجی فیروزه حاجی فیروزه سالی یه روزه ابراب خودم ، سامبولی غلیکم ..... این شیرینی پفکی گردویی معمولا در ايام نوروز تهیه می شود و برای میهمانی ها و ...

سال تحویل ، با مادر شوهر یا مادر زن؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=296362
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینکه با خانواده ی من به سفر برویم یا با خانواده ی او! ... تعطیلات عید آمار دعوا و قهر کردن بین من و همسرم بالا می رود و هر دوی ما از این وضع خسته شدیم.

پلی نما- با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟

playnama.ir/news/21315/45
۵ روز پیش - دانستنی های سفر,سفر رفتن,مسافرت در عید نوروز. با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ تعطیلات نوروز نزدیک است و برنامه ریزی برای سفر ...

با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ - دانلود آهنگ و فیلم

newahang1.rozblog.com/.../-با-خانواده-خودم-مسافرت-برویم-یا-خانواده-هم...
۵ روز پیش - بهتر است بخشی از تعطیلات عید را با خانواده تو به سفر برویم و در نیمه عید از ... Jun 19, 2009 - کدامخانواده – خانواده من یا همسرم- برای گذراندن ایام ...

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی با ژلاتین - جوونی

javuni.ir/news/53775
۲ ساعت پیش - طرز تهیه لیموناد توت فرنگی با ژلاتین ... 2 بسته توت فرنگی منجمد با شربت رقیق ... سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
سرنوشت سحر دختر بسیار زیبا در خانواده ای جدید ... تصاویری از روناک یونسی و همسرش در خارج از کشور همراه باعکس های آتلیه ای جدید · تصاویری از روناک یونسی و ... خانواده خودم یا همسرم؟؟ سفرنوروزی با کدوم بریم بهتره؟خانواده خودم یا ... چه حوله ای مناسب مسافرت است؟؟ چه حوله ای ... شیرینی مخصوص عید نوروز ، شیرینی های توپی گردویی.

تصاویر برای سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟گزارش تصاویر

تصاویر بیشتر برای سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟

افسانه بايگان بایگانی - یاس کمپ | ارشیو کامل وب سایت های ...

yascamp.ir/tag/افسانه-بايگان
سایت یاس کمپ به هیچ وجه از سایت های غیر معتبر و خارجی یا فیلتر شده مطالب را ... و کودک + جدیدترین مدل ها · سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟

سفر رفتن بایگانی - بهترین ها

mededu13.ir/label/سفر-رفتن
با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ .... حتی در ایام عید،اتاق ها و خوابگاه های بسیاری از مدارس و دانشگاه ها با هزینه بسیار پایین اجاره داده می شود و می توانند ...

خانم مولاوردی! در کمیسیون مقام زن از استان سیستان می‌گویید ...

iruni.ir/news/665872
در کمیسیون مقام زن از استان سیستان می‌گویید یا از حقوق خانواده شهدای مکه و منا؟ 9 ثانیه پیش اجتماعی فارس 0 ....سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟

مرجع سریع مسافرین زمینی ترکیه :: راهنمای سفر به ترکیه ...

turkeytravel.blog.ir/post/26
برای شروع به سفر زمینی با خودرو شخصی - مدارک و مراحل لازم برای کاپوتاژ خودرو - دریافت ..... 2- تا چند روز بعد ازایام تعطیلی عید فطر مغازه ها تخفیف میدن ؟ ..... مبخواستم بدونم از خوی مستقیم با مثلا ون بریم وان بهتره یا ماشین شخصی تا خوی بریم بعد از مرز تا وان بریم؟ ..... ما یه خانواده چهار نفره هستیم ( خودم و همسرم و دو بچه 7و8 ساله).

خانم ها، دیرتون نشه! - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/khanevde-m/ladies4-dyrtvn-away.html
با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ ... این رسم خوشایند نوروزی، برای برخی از خانواده رسم زیبا و دلپذیری است اما برای برخی دیگر هیچ لطفی ندارد و پر از ...

سوالات متداول | موسسه مشاوره حقوقی عدالت استانبول (وکالت ...

www.emlakturky.com/سوالات-متداول/
۲۵ – با سلام من میخوام با خانواده تابستان به انتالیا سفر کنم و در ضمن دو تا پسر 12و 7 ساله ام دارم که میخوام انها رو همبا خودم ببرم ,ولی میخوام ببینم ... ببخشید من تور انتالیا گرفتم خودم ٢6 سالمه و با خواهرم که ١4 سالش هست دارم درعید میرم. ... استانبول بهتره یا انتالیا؟ .... من و همسرم یک پاسپورت داریم و می خواهیم با هم به دبی سفر کنیم

آرش نورآقایی | سایت شخصی » آرشیو » سفر به چین: پکن 1

nooraghayee.com/1389/01/arash/سفر-به-چين-پكن-1/
۴ فروردین ۱۳۸۹ ه‍.ش. - این هم استادیوم المپیک پکن که همراه با بقیه‌ی سازه‌های معماری ورزشی برای ..... با خانواده به چین برید ولی رفتن به دیسکو با خانواده به تصمیم و اراده ی خود شما بستگی داره. ... سلام قصد دارم برم چین توی ایام عید چینی خوبه برم ۲۷ بهمن امسال می خوام ... ۴-اگه خودم بخوام با همسرم ۲ تایی بریم امنیت چطوره اونجا(پارسال مالزی و ...

بازار درگهان (1) - گالری تصاویر جزیره - قشم آنلاین

www.qeshmonline.com/image/61
من و خانوادم در ایام عید میخوایم به قشم بریم . .... سلام دوستان من عاشق قشم هستم ما همیشه با خانواده به قشمسفر میکنیم اونجا کلی خرید مناسب میکنیم هواش معرکه ست بوی ...

3 - پرسشهای متداول - آژانس مسافرتی و گردشگری آرين ...

ariantourist.com/fa/user/temp.php?irantech_parvaz=1071&seek=2
سلام هوا در استانبول و قبرس در ایام عید نوروز کمی سرد است . ... تور دبی بهتراست برم با خانواده یا ملزی وسینگابور ازهمه لحاظ گردشگری وتفریحی لطفا سریع جواب بدی, :سوال. سلام ... اگه بخوام میتونم خودم تنهایی برم تور؟ ... سلام من وهمسرم براي ژانويه 2014 ميخوايم بريم مسافرت، شما بين چين-إستانبول و تايلند كدومو پيشنهاد ميديد؟

سفر به قطعه ایی از بهشت، پوکت | لست سکند - تور لحظه آخری

www.lastsecond.ir/news/S94-Phuket-Thailand/
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با توجه به اینکه یکی از موارد بسیار مهم قبل از سفر این است که باید نکاتی ... پوکت این قطعه ایی از بهشت رو برای سفر به همراه همسرم انتخاب کردم و واقعا از ... یک سیمکارت تایلندی به ازای هر خانواده از تورلیدر به سمت هتل رفتیم . ..... سلام، من برای عید قصد سفر به پوکت رو دارم، میخواستم بدونم با پرواز ماهان بهتره یا ...

نی نی وبلاگ - وبلاگ نویسی با موضوع کودک

www.niniweblog.com/ask.php
با والدین تبادل نظر کنید و از خدمات نی نی وبلاگ بهره مند شوید. ... كار و سفر در بارداري (5) ... به نظرتون اگه پنجم ششمعید که برگشتیم بدمشون قالی شویی بهتر نیست؟ ... يا دارم كاراي خونه رو ميكنم يا به آرشان ميرسم يه دفعه به خودمميام ميبينم همسرم جلوي ... راهنمایی میخوام دوستان عزیز دوستان عزیز چ سرمایه گذاری براآینده بچه ها بهتره.

جزیره کیش :: خاطرات و یادداشتها - تور کیش

www.hellokish.com/kish/comments.php
من هفته قبل با خانواده کیش بودم هتل آرامیس وتوصیه میکنم به این هتل نروید اصلا 4ستاره ... من به همراه همسرمدر3اسفندماه به جزیره زیبا سفر کردیم. ... شد بعد سايت هتل ترنج قيمت خودش را شبي ١ ميليون و سيصد حداقل اعلام كرده يعني اگر مي ... دادیم ، همون اول بگم که حتما با ماهان یا معراج برید، درسته گرونتره ولی هم خدماتش بهتره هم اینکه ...

مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر ...

www.talab.ir/.../interview-with-laleh-eskandari-and-his-wife-2-days.html
مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواجتصاویر دیدنی خانم اسکندری ... شده اند و همین مسئله باعث جدایی یا بروز برخی مسائل در زندگی حرفه ای ایشان شده است. ... به مرور با خانواده هم آشنا شدیم، چون من نه در سن و سالی بودم که ارتباط با یک .... را ندارم که کسی را دنبال خودم بکشم، خب ما زندگی مشترک مان را داریم و با هم سفرمی‌رویم.

احکام روابط زن و شوهر - بهترین هدیه به همسر - Blogfa

nobatearamesh.blogfa.com/category/7
همه مراجع : ترشحات مزبور پاک است و غسل ندارد ، مگر آنکه یقین کنند بول یا منی است .... اگر مرد بخواهد با همسرشاز پشت نزدیکی کند، آیا زن می تواند تمکین نکند؟ همه مراجع ... 7- در شب عید فطر و قربان ... آیات عظام امام و خامنه ای : خیر ، نذر زن در اموال خودش نیز بدون اذن شوهر صحیح نیست . ..... زن حق ندارد مهریه خود را از خانواده شوهرش بگیرد .

مسافرت نوروزی - شمسه

salam98.ir/tag/مسافرت-نوروزی/
مجموعه: مشاوره خانواده با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ ... مختلف ایران آغاز می‌شود یکی از دغدغه‌های این روزهای مردم سفر کردن در ایام نوروز است. ... دانستنیهای سفرهای نورزی نوروز در راه است و عید نوروز فرصتی مناسب برای مسافرت نوروزی است.

مراقب آجیل های کهنه باشید, این سم سرطانزا در انتظار شماست

downloadfun7.ir/news/5823
۵۵ دقیقه پیش - زندان در انتظار سلمان خان! جشن تولد هافبک بارسلونا با همسرش + عکس ... سفر در ایام عید با خانواده خودم بهتره و یا خانواده همسرم؟ برنامه المپیک والیبال ...

پرسشهای رایج در مورد استانبول - پایگاه جامع گردشگری

www.outana.org/frequently-asked-questions-istanbul
مي خواستم بدونم عيد فطر در استانبول تعطيلات چند روزه و آيا مراكر خريد و فروشگاهها ... 1-ميخوام بدونم با تور بريمبهتره يا خودم بريم 3 تامون هم پسريم مجرد تقريبآ مسلط ... فرق هتل 3 ستاره با 4 ستاره آنجا چقدر است و براي خانواده آيا 3 ستاره مناسب است ... من و همسرم قصد سفر تفریحی به ترکیه رو داریم اما چون برای بار اول میخوایم بریم ...

تاثیر عشق قدیمی روی ازدواج شما - آلامتو

www.alamto.com › سبک زندگی › ازدواج
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حقیقت اگر آگاه نباشید و نبینید که ذهن تان در حال سفر به گذشته است نمی ... سعی نکنیدبا نامزد یا همسر فعلی خود به همان رستوران یا پارکی که با محبوب .... درست یادمه شب عید فطر بود که با خانواده اومده بودن خونمون،نامزدش نیومده بود. .... خیلی بهتره اونه،واینکه من به اون (عشق اولم)گفتم پاتمیمونم تاموقعیت جورشه ...

ما هردو همسر دوم بودیم

mahardo.blogfa.com/
علیرضا و یه بارهم خونه بابای خودم، همین... بقیه روزهای قشنگ زندگی رو در کتابخونه ملی. و یا پشت کامپیوتر شرکتخودش برای سرچ مطالب علمی گذروندم، چون نت خونه ...

ارتباط با غیر همسر - مشاوره چند همسری

dohamsar.persianblog.ir/tag/ارتباط_با_غیر_همسر
اول از همه درباره جریاناتی که اخیرا در خانواده ما انجام شده باید توضیحاتی بدم و در نهایت ... ازینها هم پدرم با زنان دیگر رابطه هایی داشته است مشروع یا نامشروعش با خودش . .... اما عید که به سفر شمال رفته بودیم متوجه شدم توی اون دوره با یه دختر خانم آشنا شده و ...

پرسش و پاسخ - آژانس هواپیمایی قصر شیرین

www.ghasreshirin.com/faq
سلام من عید میخوام برم آنتالیا آیا میتونم انسولین با خودم ببرم همچنین سرنگ؟ ..... یعنی کل هزینش چقد میافته برایسفر به شهرهایی مانند استانبول یا آنتالیا هزینشو .... ما به اتفاق خانواده برای تور مالزی وسنگاپور درآژانس شما ثبت نام کرده ایم ..... 1بنده به همراه همسرم آخر مهر بدلیل مرخصی میخواهیم بریم تایلند که مقارن با ایام محرم هست آیا ...

“محمد یاسین” یا “محمد امین” / آنچه از خانواده همسر مهناز افشار نمی ...

saten.ir › اخبار داغ
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی از سایتهای معتبر همچون جام جم از ازدواج مهناز افشار با محمد امین رامین ... “محمد یاسین”یا “محمد امین” / آنچه از خانواده همسر مهناز افشار نمی دانید + عکس ... محمدامین رامین در این مصاحبه به نکاتی در موردخودش و زندگیشان اشاره کرده است که ..... پیدا کرد و در همین ایام با خانم مهناز افشار اشنا شد و مجردی با خانم افشارمسافرت ...

بهداشت روان در تعطیلات نوروز(مقالات) - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/.../بهداشت-روان-در-تعطیلات-نوروز-مقالات-3745...
۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - با خودم می گفتم مگر می شود بین این همه تعطیلات و آجیل و شیرینی و فیلم و ... شاید مدت زیادی طول بکشد تا هدیه موردنظر برای هر یک از اعضای خانواده را پیدا کنید. ... بهتر است اول صبح یا بعدازظهر، به تنهایییا همراه همسر یا یکی از نزدیک ... در اين زمان (طول ايام نوروز)، افراد ارتباط بيشتر و نزديک‌تري با اقوام و دوستان ...

چطور اختلافات با خانواده همسر را حل کنیم؟ - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رابطه نه چندان شیرین مادرشوهر و عروس و داماد و مادرزن یا باجناق ها و جاری ها داستانی ... چگونگی ارتباط با خانواده همسر یکی از مهم ترین عوامل موثر در بروز .... او به من توهین می کند، اما نمی داند اول از همه بهخودش توهین کرده است و. ..... جهت رزرو تور آنتالیا در ایام عید نوروز 95 با پرواز قشم ایر لطفا با آفتاب تراول تماس بگیرید.

سختی​های​خرید عید: : خانواده خوشبخت : : اقتصاد خانواده ...

tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/Family.../2/.../169350.html
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این 13 روز پرماجرا برای خودش حکایتی دارد. ... پس از آن هم خرج‌های مرسوم عید را پشت سر گذاشتیم، با یک سفر پنج ... خانواده‌های کمتری در ایام نوروز به مسافرت می‌رفتند و معمولا پدر خانواده همان شب عید میوه و آجیل زیادی را برای تمام آن ایام تهیه می‌کرد. طاهره حاتمی، بانویی شصت و سه ساله است که می‌گوید همسرم گمان می‌کند ...

چرا و چگونه با خانواده همسر، صمیمی شویم؟ (30-17 خرداد)

pn4.iribtv.ir/.../1347-چرا-و-چگونه-با-خانواده-همسر،-صمیمی-شویم-23-17-...
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درضمن وقتى سعى کنيم با خانواده همسر خوب رفتار کنيم و خودمونو تو ... ولي يه جورايي تلافي رفتار خودش با خونوادم بود که بهشون کم محلي مي ... نه اینکه کسی خوشی فرزندش یا خواهر و برادرش و یا دوستش رو نخواد؛ ... گی های زندگی خدا این لطف رو به ما کرد که چند روزی دلی از سفر در بیاریم. ..... رسيد مژده كه ايام غم نخواهد ماند

نسخه چاپی

namehnews.ir/fa/print/30236
بازیگر سریال «روزی روزگاری» از جمله مردان اهل خانواده است و بودن در کنار همسر، پسران و ... محمود پاک‌نیت که با بازی در سریال‌های پس از باران، پدر سالار و یوسف پیامبر(ص) ... روزهای تعطیل چون عید تهران می‌مانید یا به سفر می‌روید؟ ... تفریح خاص ایام تعطیل بجز سفر برای شما چیست؟ با ... از کتاب برای خواب خودم سواستفاده نمی‌کنم.

10 نقطه از ایران که سفر به آنها در ایام عید عین دیوانگیست!

www.bultannews.com/.../10-نقطه-از-ایران-که-سفر-به-آنها-در-ایام-عید-ع...
۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این ایام، یکی از فعالیت هایی که در کنار سایر اعضای خانواده به خوبی می ... با هم به مرور این شهرها و توضیح کوتاهی درباره ی شرایط سفر به آنها در تعطیلات نوروز می پردازیم: ... این تعداد جمعیت به استانی که جمعیت ساکنان خودش هم به این تعداد نمی رسد، تا چه حد می ..... دلیل علاقه همسر نخست‌وزیر ترکیه به ایران (۲۶ نظر) ...

ترکیه - عاشق سفر

iranusa.persianblog.ir/tag/ترکیه
یعنی برای طی مسافت حدودا 1550 کیلومتری بازرگان تا استانبول یا آنتالیا برای ..... خلوتی هتل و احساس آرامش: در ایام عید بعضی از هتلها خیلی شلوغ بودند اما هتل ونیز ..... چرخی در لابی هتل زدیم خیلی بزرگ و مجلل بود چند خانواده ایرانی هم که با تور آمده .... دوباره راننده باید پاسپورت خودش و گواهی مالکیت بین المللی خودرو و بیمه نامه را به ...

با مقايسه هايي كه خانواده ي شوهرم بين من و جاريم ميكنند چه كار ...

www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۷ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 14پست - ‏9 نویسنده
برنامه‌ریزی برای نوروز/ بچه‌دارها نباید سفر بروند؟ .... اعتقاد دارين اما اينطوري بگم كه ما برامون يعني تو خانواده خودمبسبار با ... اما به نظر منم فعلاً راه حل تو با جاري محترم اينه كه بي خيال كاراي اون يا ... خودم به يكي از دوستامم كه مشكلات حاد داشت گفتم و الان اوضاعشون بهتره خودمم ... البته فعلا تو ايام عيد خيلي رونق نداره .

شوهرم رو دوست ندارم ، چکار کنم ؟ | شهر سوال

www.soalcity.ir/node/2633
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دو سال پیش به اجبار خانواده ازدواج کردم اما دلم با این رابطه نبود. .... من خداروشکر مشکل شمارو نداشتم البته خودم متاهلم و تو صحبت کردن حرف ندارم. ..... شما بگین این زندگی، برای بچه بهتره یا زندگی با تک والد و بچه طلاق بودن؟ ..... بد نیست زندگی میکنم اهل سفر نیست آزارم میده ولی خوب میسازم نمیدونم اشتباه میکنم یا نه.

ویزای Schengen (شنگن) [بایگانی] - صفحه 2 - ApplyAbroad ...

www.applyabroad.org › ApplyAbroad Forum › کشورها › اروپا
۲۰ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏91 نویسنده
آیا واقعا" با پاسپرتی که میدن میشه به کشورهای اروپایی رفت و کار یا تحصیل کرد؟ .... اگر در هنگام تحویل مدارک به سفارت پرتغال، ویزای همسرم برای اسپانیا اعتبار ..... خانواده با هم دارند سفر می کنند و یا عده زیاد با هم می روند خوشش نمی یاد. ...... شنیدم اونایی که واسه ایام عید توریستی یونان اقدام کردند هم ریجکت شدن!

یک روان‌شناس خانواده: خوش باشید حتی با جیب خالی - جام جم ...

jamejamonline.ir/.../یک-روان‌شناس-خانواده-خوش-باشید-حتی-با-جیب-خالی
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به خیالشان می‌رسد شاید اصلاً با هم تفاهم ندارند و از آنجا که در ایام تعطیل ... گفت‌وگو با دکتر علی شیخ‌الاسلامی درباره سفر و اوقات فراغت ... هرکس به دنبال به کرسی نشاندن حرف خودش است و همفکری وجود ندارد. ... همسرش می‌نویسد که دید و بازدیدهای عید برایش اهمیت دارند اما دلش یک .... جوش شیرین یا اکسیر زیبایی! 2754 ...

حضرت آیت الله مکارم شیرازى (مدظله العالى) - تبیان مبلغین

tebyan-mobaleghin.ir/?p=1080
۱۰ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ج : هرگاه خانواده اش مرتباً با او همراه هستند نماز همه آنها تمام است. ... قصد جدایى و طلاق ازهمسرش ندارد و همسرش هم تصریح کرده است که به وطن زوجه اش براى ..... در عید قربان و عید فطر قطع به خلاف نداشته باشیم آیا مى توانیم با آنها عید بگیریم و .... در محلّ سفر بخواند، یا این که در ساعت ۵/۲ بعد از ظهر در منزلخودش کامل بخواند؟

احكام نذر و عهد

v0.bahjat.ir/index.php/ahkam/esteftahat/49-2011-09-06-09-01-20.html
۱۵ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حكم سفر وى جهت اداى نذر بدون اجازه همسر چيست؟ ج. ... شخصى با اجراى صيغه ى عهد، شركت در نماز جماعت را بر خود واجب كرده است؛ لكن در يكى از اوقات به ...

ارتباط با ما | سفر زمینی به ترکیه

turktravel.ir/?page_id=174
من قصد دارم عید 95 با خانواده زمینی به شهر وان بریم. ... سوالم این بود برای مثال من اگه فقط ایپدم رو (خیلی نو هست )با خودم به ترکیه ببرم واسه برگشت دیگه سقف ۳۰۰ دلارم ... در مورد این افراد بهتره با افرادی که به چنین آدمهایی بار دادن مشورتی بکنید تا ضریب اطمینانتون بره بالا. ... یعنی خیلیا تو این ایام (نزدیک ﮊانویه)میرن وان یا نه؟

تیر 1387 - عروس - Blogfa

arous.blogfa.com/8704.aspx
از همون روزی که خواهرم عقد کرد حس کردم به همسر خواهرم حسادت میکنه. ... چون شوهر من در حال حاضر هم موقعیت مالیش خیلی بهتره هم جایگاهش توی خانواده ما یا حتی توی فامیل ما. ... من وقتی داشتم میومدم سر کار با خودمگفتم نذارم کهنه بشه – چون اخلاقش دستمه و میدونم ... این ایام هم برای عروسی خواهرم و خریدهاش خیلی به مامانم کمک فکری و کاری کرده.

عید نوروز برنامتون چیه؟ [بایگانی] - انجمن گردش دوستان مه سفر

forum.mahsafar.com/archive/index.php/t-2241.html
۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اصولا با مسافرت در ایام عید موافق هستید مثلا ارزش 3 میلیون هزینه بیشتر را داره ؟ ... دقیقه نودهمسرم تصمیم میگیره کجا بره برای همین من هم عادت کردم خیلی از قبل تصمیم .... اگه کسی میخاد بره بهتره خودش باماشین یا سایر وسایل نقلیه بره . ... منم عید امسال مثل اکثر عیدها با خانواده به شمال میریم و به قول آقای دانا یه ...

vfun | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی | برگه 2

vfun.ir/page/2/
اس ام اس شهادت حضرت زهرا, اس ام اس ایام فاطمیه .... با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ مارس 11 ... تعطیلات عید نزدیک است و زندگی من قرار است سخت تر شود.

مادر دختری

madardokhtari.blogfa.com/
۴ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بعد از کلی حرف و حدیث برای رفتن یا نرفتن به کربلا، خدا عیدی مون رو داد و ایشالا فردا عازم مشهدیم. ... و از اونجایی هم که خدا خودش این سفر رو گذاشته بود تو سفره مون، خودش هم ... مهمونای ما از شب عیداومدن و از اونجایی که ما با خانواده ی همسر زندگی می ... از فرصت ایام بارداری استفاده کرده و کلی بافتنی های شیک و ناز برای ...

خبر ایرانی - نکاتی حیاطی برای مسافرت در زمستان

newsirani.com/news/36537/نکاتی-حیاطی-مسافرت-زمستان
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سفر در فصل سرما برای بیشتر افراد جامعه به درستی تعریف نشده است. ... افشاگری همسر سابق "سلمان رشدی" ... سفر در ایام عید با کمتراز یک میلیون تومان! ... گرمسیر و سردسیر می روند گاهی با خانواده یا دوستان گاهی هم به تنهایی سفر می کنند. ... کننده دیگری باشد؛البته هرکس باید وسایل مورد علاقه خودش را جمع کند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 270
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 860
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,152
  • بازدید ماه : 4,152
  • بازدید سال : 134,267
  • بازدید کلی : 8,101,702