loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 260 نظرات (0)

شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟

سینوزیت و راه های درمان

 

اگر از سینوزیت رنج می برید بخوانید 

گرفتگی بینی ، علت گرفتگی بینی

بسیاری از افراد زمانی که دچار گرفتگی بینی می شوند فکر می کنند که از علایم سرما خوردگی می باشد در حالیکه تنها سرماخوردگی باعث کیپ شدن نمی شود و ممکن است که یکی از علائم مهم بیماری های دیگر باشد.

بازدید : 212 نفر

 

عوامل موثر در گرفتگی بینی

خیلی از افراد تقریبا در تمام طول زندگی شان دچار نوعی گرفتگی بینی خفیف هستند و به جای آن که برای یافتن علت این عارضه آزاردهنده و درمان آن اقدام کنند، به نوعی همزیستی با آن دست پیدا کرده و هر ساعت یا چند ساعت یک بار، با شدت اقدام به تخلیه بینی شان می کنند.

گرفتگی بینی زمانی رخ می دهد که بینی و بافت ها و رگ های خونی مجاور آن در اثر تجمع مایعات ورم کنند. گرفتگی بینی می تواند همراه با آبریزش بینی باشد و یا به تنهایی رخ دهد.

دلایل فراوان دیگری هم وجود دارند که می توانند سبب شوند با تنفس از راه بینی مشکل داشته باشید. در اینجا هفت دلیل ممکنی را که باید آنها را بشناسید می آوریم.

دلایل گرفتگی بینی ، علت گرفتگی بینی ، دلیل گرفتگی بینی

آلرژی ندارید، اما نسبت به چیزی در محیط تان حساسیت دارید

حدود یک سوم افرادی که مجراهای بینی شان ملتهب است، مشکلی دارند که به آن رینیت غیرآلرژیک می گویند، یعنی سیستم ایمنی بدنشان مقصر نیست. اگر تست آلرژی دادید و جواب منفی بود، احتمالا دلیل گرفتگی بینی تان همین است.

یکی از انواع رایج این گرفتگی،"رینیت محرک گر" یا رینیت وازوموتور می باشد که زمانی روی می دهد که بدن شما توسط چیزی مانند دود سیگار، عطر و یا هوای خشک آزرده یا ملتهب شود.

نوسانات دما نیز می توانند سبب بروز این حالت باشند.

بهترین راه این است که محرک ها را شناسایی کرده و تا جایی که می توانید از آنها اجتناب کنید. اگر این کار مفید نبود، از پزشک در مورد استفاده از اسپری ضداحتقان بینی که حاوی آنتی هیستامین یا کورتیکواستروئید است، راهنمایی بخواهید.

گرفتگی بینی در بارداری

وقتی باردار هستید و جنینی در درون بدن شما در حال رشد است، غیر از بالا آمدن و بزرگ شدن شکم، تحولات زیاد و چشمگیری در بدن شما رخ می دهد. تغییرات هورمونی، اصلی ترین این تحولات هستند. ضمن این که گردش خون بیشتری در بدن تان خواهید داشت.

هرچند بیشتر مردم فکر می کنند بارداری سبب تورم مفصل و قوزک پا می شود، اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که پرده های مخاطی بینی شما نیز ممکن است متورم شوند. شاید این حالت موجب شود حتی وقتی که بیمار نیستید هم احساس گرفتگی و احتقان کنید، حتی خونریزی بینی هم در این شرایط ممکن است.

استفاده از دستگاه بخور، نوشیدن زیاد مایعات و استفاده از اسپری بینی نمکی می تواند مفید باشد. البته پیش از هر گونه درمانی که نیاز به نسخه پزشک ندارد، ابتدا با پزشک متخصص زنان مشورت نمایید.

گرفتگی بینی انعکاسی

اگر سرماخوردگی شدید یا آلرژی داشته باشید، یک اسپری بینی دکونژستان می تواند بسیار موثر باشد. اما حواس تان باشد که اگر به راهنمای استفاده از آن دقت نکنید ( ممنوعیت استفاده بیش از سه روز)، ممکن است مبتلا به گرفتگی بینی انعکاسی شوید، یعنی به آن متکی شده و یا به گفته بعضی از افراد به آن معتاد شده و اگر بخواهید مصرف آن را قطع کنید، بیشتر احساس گرفتگی خواهید کرد. بنابراین مجددا به آن برمی گردید.

شکستن این چرخه معیوب کار ساده ای نیست. برای مدتی احساس بسیار بدی خواهید داشت اما تدریجا بهتر می شوید. اگر خودتان نمی توانید ترک این عادت را مدیریت کنید، از پزشک متخصص آلرژی تان راهنمایی بگیرید. برخی افراد برای کنار گذاشتن دکونژستان بینی، نیاز به استفاده از داروهای استروئیدی خوراکی یا از نوع اسپری بینی آن دارند.

عفونت سینوسی 

سرماخوردگی تان تمام نمی شود؟ بیشتر عفونت های ویروسی مانند سرماخوردگی، بعد از یک یا دو هفته به پایان می رسند. اگر بیماری شما بیشتر از این ها به درازا کشید، یا اگر احساس می کنید سرماخوردگی تان وقتی درحال خوب شدن است دوباره عود کرده و شدت می گیرد، به پزشک مراجعه کنید.

ممکن است مبتلا به عفونت باکتریایی سینوس شده باشید که نیازمند درمان با آنتی بیوتیک است. سایر علائم سینوزیتباکتریایی شامل تب، خروج چرک از بینی و درد نسبتا شدید در ناحیه سینوس ها می باشد (تصویر دوم محل سینوس ها در صورت را نشان می دهد).

کم کاری تیروئید 

باز هم هورمون ها! کم کاری غده تیروئید بیماری که در آن بدن شما به اندازه کافی هورمون تیروئید تولید نمی کند- می تواند منجر به گرفتگی بینی همراه با علائمی چون خستگی مداوم، یبوست، نازک شدن تارهای مو، خشکی پوست و احساس سرما شود.

اگر فکر می کنید ممکن است کم کاری تیروئید داشته باشید، از پزشک متخصص داخلی یا غدد بخواهید میزان این هورمون را مورد بررسی قرار دهد. استفاده از داروهای ترکیبی و مصنوعی هورمون تیروئید (مانند لووتیروکسین) حت نظر پزشک متخصص غدد، می توانند به برگشت تعادل این هورمون در بدن شما کمک کند.

پولیپ بینی

دلیل دیگر برای گرفتگی بینی که هرگز تمام نمی شود، پولیپ بینی است. پولیپ زائده خوش خیمی است که می تواند در بینی یا سینوس باشد و خطرناک نیست، اما می تواند سینوس ها یا راه های هوایی بینی را مسدود کرده و احساس نسبتا ناخوشایندی به شما بدهد. پولیپ ها معمولا در افراد مبتلا به آلرژی، آسم، یا عفونت مزمن سینوسی بوجود می آیند.

اگر مدام احساس می کنید بینی تان گرفته و حس بویایی و چشایی تان مختل شده است، برای بررسی به پزشک مراجعه کنید. پولیپ ها قابل برداشتن هستند، اما احتمال برگشت شان وجود دارد. شاید اگر از یک اسپری بینی استروئیدی استفاده کنید احساس بهتری داشته باشید، چون به کوچک کردن پولیپ بینی و تسکین علائم کمک می کند. مداوای استروئیدی یا آلرژیک هم می تواند برای پیشگیری از عود پولیپ برداشته شده سودمند باشد.

اختلالات هورمونی تا استرس 

جدا از آن که در برخی افراد، حساسیت به برخی مواد همچون گردوغبار، گرده های گل و گیاه، گرده های ریز موی حیوانات خانگی، مواد غذایی پرادویه و قرار گرفتن در معرض دود سیگار هم می تواند باعث بروز گرفتگی و حتی تشدید گرفتگی بینی شود. 

شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ 

 

 

 

 شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ - نمناک

namnak.com/25934-گرفتگی-بینی.html

بسیاری از افراد زمانی که دچار گرفتگی بینی می شوند فکر می کنند که از علایم سرما خوردگی می باشد در حالیکه تنها سرماخوردگی باعث کیپ شدن نمی شود و ممکن است ...

شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160124/.../شما-هم-از-گرفتگی-بینی-رنج-می-بری...

۳ ساعت پیش - شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ بسیاری از افراد زمانی که دچار گرفتگی بینی می شوند فکر می کنند که از علایم سرما خوردگی می باشد در ...

شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ - سلامت جنسی

jensi.vistablog.ir/tag/شما+هم+از+گرفتگی+بینی+رنج+می+برید؟

۲ ساعت پیش - بسیاری از افراد زمانی که دچار گرفتگی بینی می شوند فکر می کنند که از علایم سرما خوردگی می باشد در حالیکه تنها سرماخوردگی باعث کیپ شدن ...

شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ - اخبار روز

nchse.ir/شما-هم-از-گرفتگی-بینی-رنج-می-برید؟/

بسیاری از افراد زمانی که دچار گرفتگی بینی می شوند فکر می کنند که از علایم سرما خوردگی می باشد در حالیکه تنها سرماخوردگی باعث کیپ شدن نمی شود و ممکن است ...

شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ | بروز باش

berozbash.ir/1394/11/04/شما-هم-از-گرفتگی-بینی-رنج-می-برید؟/

۲ ساعت پیش - خانه » اخبار روز » شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟ شما هم ... گرفتگی بینی زمانی رخ می دهد که بینی و بافت ها و رگ های خونی مجاور آن در اثر تجمع ...

آیا شما هم از خشکی دهان رنج می برید ؟ - پزشک آنلاین

www.pezeshkonline.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=11284

آیا شما هم از خشکی دهان رنج می برید ؟ دکتر محمد مهدی طرزی [ متخصص گوش، حلق و بینی ] ... همچنین ممکن است باعث گلودرد، گرفتگی صدا و بوی بد دهان شود.خشکی دهان می ...

سینوزیت و راه های درمان - به کلبه کوچک ما خوش آمدید

mars48.persianblog.ir/page/sinusit

۲- آیا از سر درد رنج می برید ؟ ۳- آیا دچار ... ۴- آیا ترشحات بینی شما غلیظ و برنگ زرد – سبز می باشد ؟ ... تا هم عفونت درمان شده و هم از ایجاد عوارض بعدی جلوگیری شود.

عمل انحراف بینی و کجی بینی - دکتر حسنانی

drhosnani.com/nose-deviation.php

هم بیمه های معمولی و هم بیمه های تکمیلی، هزینۀ انحراف بینی را پوشش می دهند. ... اگر از گرفتگی بینی رنج می برید، شب ها در خواب خروپف می کنید، بویایی شما کمابیش ...

اگر از سینوزیت رنج می برید بخوانید - گینس

www.guinness.ir/sinusitis/

اگر از سینوزیت رنج می برید بخوانید ... اگر در بینی احساس گرفتگی و در هم فشردگی میکنـید، زمان بـیدار شدن از خـواب سر درد هـای مـزمن داریـد، دور ... اگر پزشک شما برای سینوزیت باکتریایی، آنتی بیوتیک تجویز کرد، شما باید آنرا برای مدت زمانی ...

مرور سینوزیت : سایت پزشکان بدون مرز

www.pezeshk.us/?p=4957

۱۸ آذر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - ۲- آیا از سر درد رنج می برید ؟ ۳- آیا دچار گرفتگی و احتقان بینی شده اید؟ ۴- آیا ترشحات بینی شما غلیظ و برنگ زرد – سبز می باشد ؟ ۵- آیا مبتلا به تب ... تا هم عفونت درمان شده و هم از ایجاد عوارض بعدی جلوگیری شود. در حالت عادی ...

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

آیا شما هم از غمگینی و دل گرفتگی رنج می برید؟-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=9275...70...

آیا شما هم از غمگینی و دل گرفتگی رنج می برید؟, ... ترشحات بینی, سینوزیت و آلرژیک,خلط گلو .... من هم اضافه کردم که ممکن است او درست گفته باشد. اما بیمار من به ...

سينوزيت - آکاایران

www.akairan.com/health/tag/سينوزيت/

اگر شما هم به سینوزینت مزمن مبتلا هستید ممکن است شستشوی سینوزیت به کاهش ... اگر مدام در فصل سرما از گرفتگی بینی رنج می برید و این امر به مدت طولانی و با ...

ویدئویی از یک عمل جراحی سنگین سینوزیت؛ حادترین ...

ویدیو برای شما هم از گرفتگی بینی رنج می برید؟▶ 7:16

https://www.youtube.com/watch?v=W5UmxK024fQ

۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطتی وی پلاس

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در فصل زمستان دائما دچار سر درد شدید در نواحی پیشانی ... در کنار این سر درد ؛همیشه از گرفتگی بینی هم رنج می برید.

انفیه، داروی معجزه آسای سینوزیت، گرفتگی و آبریزش بینی ...

medplant.ir/8923/انفیه-کندش-داروی-گیاهی-سینوزیت-آبریزش

۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شاید شما هم در گذشته ای نه چندان دور یا حتی در زمان حال دیده باشید افرادی را ... سینوزیت، آبریزش و گرفتگی بینی رنج می برید، به خصوص در فصل ...

آیا از آرتروز زانو رنج می برید؟ - بیتوته

www.beytoote.com/health/malady.../suffer-osteoarthritis1-knee.html

سلامت و بهداشتبیماری ها و راه درمانآیا از آرتروز زانو رنج می برید؟ ... یکی از دلایل گرفتگی بینی داشتن پولیپ بینی است گرفتگی یا احتقان بینی حالتی .... اگر وزن متعادل دارید باز هم کم کردن وزن می تواند در کاهش علائم بیماری به شما کمک کند.

علت گرفتگی گوش+ درمان تخصصی و خانگی - خرداد

khordadnews.ir/news/34370

۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش خرداد و به نقل از افکارنیوز، حتماً شما هم گرفتگي گوش را تجربه ... هايي است كه دكتر محمد منصوري، متخصص گوش، حلق و بيني و عضو هيات علمي ... همچنين اگر از گردن درد رنج مي بريد يا دچار مشكلات فك (ناهنجاري مادرزادي يا بر ...

انحراف بینی - جراحی بینی

www.iran-plasticsurgery.ir/Article/انحراف-بینی

۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هم بیمه های معمولی و هم بیمه های تکمیلی، هزینۀ انحراف بینی را پوشش می دهند. ... اگر از گرفتگی بینی رنج می برید، شب ها در خواب خروپف می کنید، بویایی شما کمابیش دچار اشکال شده، شب ها هنگام خواب گلویتان خشک می شود و مشکلاتی ...

آيا شما هم از غمگيني و دل گرفتگي رنج مي‌بريد؟ | زیباشهر

zibashahr.com/1391.01/228.html

۱۹ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خـانـه عمومی آيا شما هم از غمگيني و دل گرفتگي رنج مي‌بريد؟ ... اولين فکري که در رابطه با مشکلش به ذهنم آمد اين بود که اين خانم از يک نوع اختلال خلقي فصلي رنج مي‌برد(SAD). .... طالع بینی سال ۲۰۱۶ میلادی براساس متولدین هر ماه.

علت گرفتگی گوش + درمان تخصصی و خانگی - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../289247-علت-گرفتگی-گوش-درمان-تخصصی-خان...

۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش افکارنیوز، حتماً شما هم گرفتگی گوش را تجربه کرده اید؛ مشکلی ... گوش، حلق و بینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آنها پاسخ می دهد. ... همچنین اگر از گردن درد رنج می برید یا دچار مشکلات فک(ناهنجاری ...

عمل جراحی سنگین سینوزیت؛ حادترین بیماری زمستان - آپارات

www.aparat.com/.../عمل_جراحی_سنگین_سینوزیت؛_حادترین_بیماری_...

۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ریتم زندگی شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در فصل زمستان دائما دچار سر درد شدید در ... در کنار این سر درد ؛همیشه از گرفتگی بینی هم رنج می برید.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

نتایج جستجو برای آیا شما هم از غمگینی و دل گرفتگی رنج می ...

khabarfarsi.com/search?...آیا%20شما%20هم%20از%20غمگینی%20و%20دل%...

نتایج جستجو برای آیا شما هم از غمگینی و دل گرفتگی رنج می برید؟ (۰.۶۰۶ ثانیه) .... شما هم از افسردگی بعد از ازدواج رنج می برید؟ .... پیش بینی وضعیت آب و هوا. اراک.

انحراف و کجی بینی | Hamidreza HOSNANI | LinkedIn

https://www.linkedin.com/pulse/انحراف-و-کجی-بینی-hamidreza-hosnani

۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حالت دیگری نیز وجود دارد: کل هرم بینی کج است، تیغۀ وسط بینی هم کج است، به گونه ... اگر از گرفتگی بینی رنج می برید، شب ها در خواب خروپف می کنید، بویایی شما کمابیش دچار اشکال شده، شب ها هنگام خواب گلویتان خشک می شود و ...

سینوزیت با شما چه می کند | دکتر سی

doctorc.ir › بیماری ها

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۴- آیا ترشحات بینی شما غلیظ و برنگ زرد – سبز می باشد ؟ …. عفونت ... شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود … ... این مقاله به شما کمک می کند که گرفتگی سینوس خود را برطرف کنید و از درد و فشار … ..... آیا با فشار بر روی گونه های خود دچار دردی شدید و یا از سردرد رنج می برید؟

اگر از نارسایى قلب رنج می برید این مطلب را بخوانید | هفیان ...

hefyan.com › خانه › دسته‌بندی نشده

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما اگر شما به اندازه کافی می‌خوابید و باز هم از این مشکلات رنج می‌برید که باید .... اگر مدام در فصل سرما از گرفتگی بینی رنج می برید و این امر به مدت ...

انحراف بینی

iranivs.com/pnum2.aspx?module=2035

اگر از گرفتگی بینی رنج می برید، شب ها در خواب خروپف می کنید، بویایی شما ... در این صورت باز هم بیمه تکمیلی فقط هزینه اصلاح انحراف تیغه بینی را پرداخت می ...

چک لیست جعبه دارویی در دوران بارداری - نسخه - بزرگترين ...

noskhe.com/article/2867/چک-لیست-جعبه-دارویی-در-دوران-بارداری-

اگر این حالت برای شما هم پیش آمد، پدهای سینه مخصوص شیردهی می توانند محافظ ... اگر شما از تهوع صبحگاهی رنج می برید احتمال می رود که راه های آزمایشی چاره ساز باشند. .... در هنگام سرماخوردگی، ابتلا به آلرژی یا فقط گرفتگی بینی به شما کمک کنند.

عطاری عرفان - سینوزیت

www.sho3ayb.blogfa.com/post-179.aspx

۲- آیا از سر درد رنج می برید ؟ ۳- آیا دچار ... ۴- آیا ترشحات بینی شما غلیظ و برنگ زرد – سبز می باشد ؟ ... تا هم عفونت درمان شده و هم از ایجاد عوارض بعدی جلوگیری شود.

بویایی - مجله دانستنی های پزشکی

pezeshkin.ir/tag/بویایی/

گرفتگی بینی را با توضیحات کامل بیان می کنیم از گرفتگی بینی از علل تا علایم آن به طور کامل در ابتدا هم با سوال یکی از بیماران شروع می کنیم با ما ... اگر از آن دسته افرادی هستید که از سردرد رنج می برید باید گفت که راه های زیادی برای درمان ... در این مقاله از سایت پزشکین می خواهیم به شما بگوییم که چه غذاهایی از بیماری ام اس ...

علت آبرزیش بینی در حین ورزش - شمسه

salam98.ir/tag/علت-آبرزیش-بینی-در-حین-ورزش/

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورزش,علت خارش پس از ورزش,علت آبرزیش بینی در حین ورزش ... اگر به تازگی ورزش منظم را شروع کرده اید کاملا طبیعی است که دچار گرفتگی و دردهای عضلانی شوید. ... اما باز هم سبک زندگی سالمی که با ورزش کردن در پیش گرفته اید، ممکن است که ... بنابراین نمی توان گفت که شما از «آلرژی ورزشی» رنج می برید، اگرچه ...

درمان آبریزش بینی در دوران بارداری

quranblogging.ir › بارداری و زناشویی

۲- چنانچه شما از آبریزش شدید بینی رنج می برید از قطره های نمکی و شور بینی استفاده کنید که در هر مرحله ... این کار می تواند در گرفتگی و ترشحات بینی کمک کند.

چگونه می توان سرماخوردگی را از حساسیت فصلی تشخیص داد

danakhabar.com/fa/news/1171853

گلو درد و تب نشان می دهند که شما مبتلا به سرماخوردگی هستید و یا از آلرژی رنج می ... زیادی به هم دارند که در این بین می توان به سرفه، گرفتگی بینی و خستگی و درد اشاره ... اگر در فصل خاصی از حساسیت رنج می برید، به عنوان مثال در بهار به وسیله گرده ...

آیا شما هم از غمگینی و دل گرفتگی رنج می‌برید؟ - آفتاب

www.aftabir.com/.../آیا-شما-هم-از-غمگینی-و-دل-گرفتگی-رنج-می-برید

۲۲ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آیا شده بدون هیچ دلیل منطقی و واضحی خلق‌تان تنگ شده باشد و روحیه‌تان را از دست داده باشید؟ خانمی را می‌شناسم که دچار این حالت شده بود، ولی اخیراً ...

26 روش ساده برای درمان دردهایتان در خانه - عصر ایران

www.asriran.com/fa/news/.../26-روش-ساده-برای-درمان-دردهایتان-در-خانه

شما می توانید پوست خود را مرطوب کنید یا از انواع دارو ها برای درمان زخم هایی که به دلیل ... در عین حال باید مراقب هم باشید، زیرا استفاده زیاد این پودر بر روی پوست ، ممکن ... خیلی بالا و جدی رنج می برید دارچین به تنهایی شما را درمان نمی کند، پس توصیه های ... اگر گرفتگی بینی به شما اجازه خوابیدن و یا تنفس درست را نمی دهد، بخار آب در ...

جراحی زیبایی بینی - کمر درد

drfarkhani.ir/جراحی-زیبایی-بینی/

البته چسب بینی نوعی زنگ خطر و اعلام هشدار برای اطرافیان هم هست. ... اگر از گرفتگی بینی رنج می برید، شب ها در خواب خروپف می کنید، بویایی شما کمابیش دچار ...

انجمن تکنولوژیست های جراحی ایران - سینوزیت

iaore.blogfa.com/post-19.aspx

۲- آیا از سر درد رنج می برید ؟ ۳- آیا دچار ... ۴- آیا ترشحات بینی شما غلیظ و برنگ زرد – سبز می باشد ؟ ... تا هم عفونت درمان شده و هم از ایجاد عوارض بعدی جلوگیری شود.

اسفند 1390 - پرستار کوچولو

www.littlenurse.blogfa.com/1390/12

حالا در بزرگسالان هم می توان از این ترفند برای رهایی از مشکل خارش گلو استفاده کرد. ... از شر جرم های بینی راحت شوید : فین کردن شدید را فراموش کنید. ... در نتیجه به دیافراگم شما فشار وارد می شود، برای رهایی از این درد کافی است، بازدم خود را با وقتی که پای چپ شما به زمین می خورد، همزمان کنید. ... از سندرم پیش از قاعدگی رنج می برید؟

فصل تابستان پایان آلرژی ها نیست - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=280619

۱۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فصل هایی که آبریزش بینی، عطسه، قرمزی چشم ها و دستمال کاغذی نزدیک ترین دوستان ما هستند. ... خودشان را به صورت گرفتگی بینی و تجمع مخاط در بینی و گلو نشان می دهند. ... این آلرژن ها حتی در زمان های مختلف بهار هم با یکدیگر متفاوت هستند. ... اگر شما از هر یک از علائم زیر رنج می برید ممکن است راه خلاصی از آنها ...

برچسب ها - بینی بزرگ - ایران اکونومیست

iraneconomist.com/fa/tag/1/بینی%20بزرگ

آیا شما هم جزو افرادی هستید که از بزرگ بودن... بینی خود و ظاهر نامناسب آن رنج می برید اگر. ... پیرامون علائم شایع این بیماری گفت گرفتگی بینی تغییر صدا.

عنوان ندارد - دکتر عبدالغنی حامدی ترینرمتخصص گوش وگلو -

dr-hamedy.blogfa.com/post/2

آیا از سر درد رنج می برید ؟ - آیا دچار ... آیا افرازات بینی شما غلیظ و برنگ زرد – سبز می باشد ؟ ... تا هم عفونت درمان شده و هم از ایجاد عوارض بعدی جلوگیری شود.

۶ اقدام ضروری قبل از جراحی بینی - سلامت آنلاین

salamatonline.ir/news/389/۶-اقدام-ضروری-قبل-از-جراحی-بینی

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱-قبل از عمل به مدت ۸ ساعت چیزی نخورید تا معده شما کاملا خالی باشد. ... این را هم بدانید که قرار نیست ۷ ساعت و ۵۹ دقیقه قبل از عمل تا حد توان بخورید و ... ۵-در صورتی که از گرفتگی بینی رنج می‌برید یا دچار انحراف ظاهری بینی ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 258
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 750
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,042
  • بازدید ماه : 4,042
  • بازدید سال : 134,157
  • بازدید کلی : 8,101,592