loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 409 نظرات (0)

با شوهر خسیس چه کنم؟

 

شوهر خسیس ، دانستنی های زندگی

قبول می کنیم که زندگی با شوهر خسیس مشکلات خاص خودش را دارد اما هیچ مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد. خسیس بودن فقط به مسائل مالی محدود نمی شود بلکه در روابط عاطفی هم این خساست نقش دارد.

با شوهر خسیس چطور رفتار کنم و چگونه زندگی

شوهر خسیس ، چه کنم تا دست از خساستش بردارد و کمی دست و دلباز شود ؟ اینکه همسرم خسیس است یعنی آخر خطر و هیچ کاری از دست من بر نمی آید؟ زندگی مشترک پر است از تناقض های رفتاری و غیر هماهنگی ها در افکار و.. که خساست زن و یا شوهر هم یکی از انهاست و بهترین راه برای حل این مشکل شناخت نوع خساست و رفع آن از راه و روش اصولی است .

قبل از هرچیزی بد نیست به سخن شیخ اجل، سعدی اشاره کنیم که در باب هفتم گلستان گفته: «مالی به مشقت فراهم آرند و به خشت نگه دارند و به حسرت بگذارند، چنانکه حکیمان گویند سیم بخیل از خاک وقتی برآید که وی در خاک رود»!

شوهر خسیس من چه نوع خساستی دارد؟

خسیس عاطفی!
اگرچه در بیشتر موارد فردی را خسیس می نامیم که در مورد مسائل مالی (پول) و مادی (سایر دارایی ها) خساست دارد، ممکن است فرد در روابط عاطفی هم خسیس باشد. چنین فردی احساسات و هیجاناتش را با دیگران شریک نمی شود و از شادی های خود نمی بخشد. در چنین شرایطی، ترس از صمیمیت و تحت کنترل قرار گرفتن، فرد را آزار می دهد. این افراد بیشتر «گیرنده» اند تا «دهنده». 

خسیس بودن یک رویکرد نسبت به زندگی است و همان طور که قبلا هم گفتم، فقط به مسائل مالی محدود نمی شود، پس محدود به مرد، به عنوان سرپرست خانواده، نیست، اما با توجه به اینکه خساست عمدتا در مورد پول و دارایی ها معنی می شود و مردان سرپرست خانواده و مدیرمالی هستند، شاید اثر خساست خانم ها کمتر از آقایان باشد، ولی در جایگاه خود به بروز مشکلات مشابهی منجر خواهدشد و زن خسیس هم می تواند به اندازه مرد خسیس، باعث به چالش کشیده شدن زندگی مشترک شود. 

خساست ژنتیکی است؟! 
خساست یک خصوصیت شخصیتی است. خصوصیات شخصیتی صفاتی هستند که همیشه با فرد و مشخصه او هستند. ما افراد را با صفات شخصیتی شان می شناسیم. مثلا وقتی می گوییم فردی خسیس است، یعنی خساست در بیشتر رفتارهای او دیده می شود. ژن ها بسیای از صفات شخصیتی را تعیین می کنند. یا دست کم، بر بروز و شدت صفات شخصیتی اثر دارند و اما در مورد خساست ژن مشخصی یافت نشده است.

شوهر خسیس ، دانستنی های زندگی ، زندگی با مرد خسیس

طرز برخورد با شوهر خسیس در زندگی مشترک


تصور می شود ژن ها روی منش افراد (که بخشی از شخصیت آن هاست و خساست هم یکی از صفات منش فرد است) اثر زیادی ندارند، اما فرد را مستعد الگوهای رفتاری خصای می کنند که ممکن است به بروز صفات مشخصی منجر شود. مثلا ژن ها فرد را مستعد اضطراب می کنند و اضطراب با خسیس بودن مرتبط است. اخیرا مشخص شده ژنی به نام COMT که در سوخت و ساز یک ماده شیمیایی به نام دوپامین، نقش دارد، با صفت «سخاوت» مرتبط است.

خساست، اختلال روان پزشکی است؟ 
خسیس بودن به خودی خود یک اختلال روان پزشکی نیست و بیشتر یک دیدگاه نسبت به زندگی است، اما اگر شدید باشد، به اندازه بسیاری از اختلالات روان پزشکی بر زندگی خود فرد و نزدیکان او (خصوصا همسر و فرزندان) اثر دارد. در نگاه اول و طبق متون رسمی روان پزشکی، خسیس بودن یکی از علائم مهم در تشخیص نوعی اختلال شخصیت، به نام اختلال شخصیت وسواسی جبری است، اما توجه داشته باشیم که در این اختلال، فرد هم نسبت به خودش حساسیت دارد و هم نسبت به دیگران. 

اگر فردی فقط نسبت به دیگران (مثلا همسرش) خساست داشته باشد، باید دنبال سایر نشانه های افراد خودشیفته باشیم. همچنین اگر فردی فقط نسبت به همسرش خساست نشان بدهد، اما در مورد خودش و سایر اطرافیان خسیس نباشد، باید مشکلات عاطفی و ارتباطی بین 2 نفر را درنظر بگیریم. 
بچه ها می بینند... 
بیشتر نگاه ها به خساست جنبه روان شناختی دارد. در این رویکرد، خساست محصول محیطی است که فرد در آن پرورش یافته است. الگوبرداری از والدین خسیس و زندگی در فقر 2 جنبه مهم در این مورد هستند. نوع نگاه خانواده به پول و شیوه برخورد آنها با مسائل مالی بر رویکردهای مالی و اقتصادی ما اثر دارد. از طرفی، زندگی در فقر باعث می شود فرد همیشه شاهد نگرانی پدر و مادرش درباره مسائل مادی زندگی باشد و اطمینان او نسبت به آینده از بین برود. او همیشه در این تصور است که نکند به روزگار فقیرانه قبلی برگردد. 

براساس این دیدگاه، فرد خسیس تلاش می کند آن چیزی را جمع کند که تصور می کند «کمبود» داشته است و هرچه پول داشته باشد، باز هم نگرانی اش برطرف نمی شود. 

فرد خسیس با جمع کردن پول تلاش می کند برای خودش اطمینان خاطر بخرد. اگر خساست و دست و دل باز بودن را 2 سر یک طیف بدانیم، سمت دیگر طیف افراد ولخرجی هستند که هرگاه با تنشی مواجه شوند، مثلا عصبانی باشند، احساس تنهایی کنند یا حوصله شان سررفته باشد و حتی وقتی خیلی خوشحال باشند، به خرید می روند و معمولا دست خالی بر نمی گردند. این رفتار را هم تاحدی نتیجه سوء رفتار والدین و غفلت آنها در دوران کودکی فرد می دانند. 

خسیس یا مقتصد؟! 
اصولا تغیین مرز برای تشخیص «خساست» آسان نیست. آنچه مهم است تفاوت گذاشتن بین خسیس بودن و مقتصد بودن است. فرد مقتصد در زندگی هدف مشخصی دارد، اما این هدف مشخصا «جمع آوری پول» نیست. هدف فرد مقتصد ممکن است خریدن خانه یا خودرو، فرستادن فرزندان به دانشگاه، تامین هزینه های بیماری یا پس اندازد دوران پیری و بازنشستگی باشد. این هدف، هرچه باشد، برای تامین رفاه فرد یا خانواده است. هر فردی باید بتواند درآمد محدود و مشخص خود را طوری به تمام مخارج اختصاص بدهد که در هیچ مورد اساسی کم نیاورد. 

این رفتار را رفتاری هوشمندانه، هدفمند و قابل درک می دانیم، اما فرد خسیس، حتی برای موارد ضروری هم خرج نمی کند. فرد خسیس پول را فقط برای فجایع آینده می خواهد. اگرچه غالبا این فجایع مبهم اند، بیشتر به صورت «اگر»هایی با احتمال اندک بیان می شوند که دیگران آن را درک نمی کنند. برخلاف فرد خسیس، فرد مقتصد خود را به بدبختی نمی اندازد یا سلامت جسمی و روانی خود و خانواده اش را به خطر نمی اندازد تا از یک بحران احتمالی در آینده جلوگیری کند. 

یکی از مهم ترین وظایف سرپرست یک خانواده تامین رفاه و سلامت خانواده است. اگر فردی خود را مقتصد بداند، اما به دلیل رفتارهای مالی او، اعضای خانواده در فضایی پرتنش زندگی کنند و سلامت شان در خطر باشد، احتمالا موردی اشکال دارد. یادمان باشد خساست و دست و دل بازی به مقدار پول و دارایی ربطی ندارد. آنچه در خساست اهمیت دارد «اشتغال ذهن» با پول و جمع کردن آن است و فرد خسیس وقت و انرژی زیادی را قربانی جمع کردن پول می کند. 

به طور خلاصه، تفاوت های عمده در تشخیص رفتار مقتصدانه از خساست عبارتند از: 1 هدف از جمع کردن پول یا خرج نکردن آن، 2 قابل درک بودن و منطقی دانستن آن توسط دیگران، 3 عواقب نامطلوب رفتار.

شوهر خسیس ، بهترین رفتار با شوهر خسیس در زندگی مشترک  

 

میگنا - با شوهر خسيس چگونه بايد رفتار کنيم؟

www.migna.ir/vdcfxxd0.w6dt1agiiw.html

۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سئوال: وقتي با شوهرم به خريد مي روم تا چند روز بعد دعوا داريم، مي گويد از خريد کردن خوشش نمي آيد، براي هر کالايي حاضر به پرداخت پول نيست و مدام ...

ازدواج با شوهر خسیس - وبسوار

websavar.ir/fa/news/2505/ازدواج-با-شوهر-خسیس

اگر در دوران عقد متوجه شدیم شوهرمان خسیس است، آیا باید با او بسازیم یا نه؟

با شوهر خسیس چه کنیم؟ - مهرخانه

mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی

۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همسرم مهربان است، اما خسیس بودن او آزارم می‌دهد، دیگر خسته شده‌ام و نمی‌توانم ادامه دهم… شاید این جمله زبان دل خیلی از شما همراهان باشد و ممکن است فکر ...

چطور همسر خسیس‌مان را درمان کنیم؟ - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/41507

۲۲ دی ۱۳۸۶ ه‍.ش. - از مهم‌ترین مشکلات زندگی افراد خسیس با خانواده (همسر و فرزندان) می‌توان ... برای خرید هر وسیله ساده‌ای برای منزل باید با اجازه زن یا شوهر خسیس باشد.

چگونه با همسر خسيس كنار بياييم - مقالات فارسي لينکستان

www.linkestan.com/news/ARTICLEview.asp?key=2456

چگونه با همسر خسيس كنار بياييم ؟ اي ناخن خشك، پول به جونت بنده، آره مي‌دونم پولو بيشتر از ما دوست داري، اصلا آب از دستت نمي‌چكه، پولو واسه چي مي‌خواي برا مرگ من؟

با شوهر خسیس و بی احساس بایستی چگونه برخورد کنم در ...

www.momtaznews.com/با-شوهر-خسیس-و-بی-احساس-بایستی-چگونه-ب...

با شوهر خسیس و بی احساس بایستی چگونه برخورد کنم در دوران عقد؟مچکرم مشاور ( سید حبیب الله احمدی – دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ) باسلام. بسیار مبهم و کلی صحبت ...

چگونه میشود از یک مرد خسیس نجات پیدا کرد؟ - لیدیز

www.ladieez.com › زنانه ها › حقوق زنان

با یک مرد خسیس چه باید کرد؟ وقتی از یک شوهر خسیس صحبت میکنیم، منظورمان مردی است که از پرداخت مخارج روزمره خانواده اش، مثل خوراک و پوشاک و سلامت، علیرغم ...

با شوهر خسیس چه کنم؟ - گیس گلابتون

www.gisgolabetoon.ir/fa/your-question/news/1274/stingy-husband

۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با شوهر خسیس چه کنم؟ میدانم نوشته ام قدری طولانی است ولی مینویسم تا شاید خدا بخواهد و خوانده شود . بعد از خواندن مطالب ده گام تا ثروت احساس کردم از ...

راههای شناسایی مردان خسیس! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/211450.php

همسر خسیس , راه درمان خساست در مردان , تشخیص خساست در مردان , شخصیت شناسی مردان , زندگی مشترک با مرد خسیس,راههای شناسایی مردان خسیس! ... چگونه با شوهر کم حرف کنار بیاییم؟ مادر شوهر بدقلق را قلق یابی کنید!! مادر شوهر بدقلق را قلق یابی ...

شوهر خسیس • دونفره

2nafare.com/question/شوهر-خسیس/

سلام یکی از چیزایی که نمیتونم تحمل کنم خساسته. این رو هم جلسه اول خواستگاری به شوهرم گفتم.اما الان میبینم ای دل غافل هم خودش هم خانوادش خسیس هستن…سر این ...


به نظر شما با یه مرد خسیس باید چطوری رفتار کرد ؟- ...

hyperclubz.com/main/lifestyletopic.aspx?topicid=63064

به نظر شما با یه مرد خسیس باید چطوری رفتار کرد ؟ اگه همسر شما خسیس باشه یا خسیس بشه باید چکار کنیم؟...

با همسر خسیس چگونه باید رفتار کرد؟ - تالار گفتگوی هم ...

forum.hammihan.com › خانواده و زندگی › خانواده و زندگی زناشویی

۲۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 8پست - ‏7 نویسنده

با همسر خسیس چگونه باید رفتار کرد؟ خسیس کسی است که صفت منفی خست و بخل است. «فرهنگ بزر.

نحوه ی برخورد با شوهر ایرادگیر خسیس و زورگو - تالار ...

www.hamdardi.net/thread-23530.html

۲۹ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نحوه ی برخورد با شوهر ایرادگیر خسیس و زورگو. تاپیکی که ایجادکرده بودم وبعضی دوستان نظرداده بودن حذف شدنمیدونم مشکل سایت حل شده یاهنوزادامه ...

مادر شوهر خسيس - تالار گفتگوی همدردی:سایت تخصصی ...

www.hamdardi.net/thread-23289.html

۱۱ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سلام من با همسرم هميشه مشكل داريم فقط به خاطر خسيس بودن خانوادش حالا من بايد چيكار كنم ؟

همسر خسیس من - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=141250

۴ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - شايد زمان مجردي، خساست مشکلات فراواني را براي فرد خسيس ايجاد کند که ... خريد هر وسيله ساده‌اي براي منزل بايد با اجازه زن يا شوهر خسيس باشد.

روش های برخورد با 9 مدل شوهر - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج

۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - روش های برخورد با 9 مدل شوهر. شوهر شماره 7 چگونه مردی است؟ این رفتار با وجودی كه ممكن است به غلط به خست تعبیر شود اما به هیچ وجه ربطی به خسیس ...

خسیس بودن

ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...

در دوران عقد به این نتیجه رسیده ام که شوهرم خیلی خسیس است . نمی دانم میتوانم با او بسازم یا نه ؟ لطفا راهنمایی کنید. در مقام مشاوره ، مراجعان کمی نبودند . کسانی بودند ...

ترفند یک زن به شوهر خسیس! - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/29886/ترفند-یک-زن-به-شوهر-خسیس!

۱۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرد خسیسی که همه عمرش را صرف مال اندوزی کرده بود و پول و داریی بسیاری جمع کرده بود، قبل از مرگ به زنش ...

شوهر خسیس را چطور تحمل کنیم؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/news/details/14949/شوهر-خسیس-را-چطور-تحمل-کنیم؟

صولا هیچ کس نیست که از آدم خسیس خوشش بیاید و همیشه خساست یکی از صفات ناپسند بوده؛ حالا فرض کنید با آقایی آشنا شده اید که بیشتر معیارهای مدنظر شما را ...

درخواست طلاق به خاطر خسيس بودن شوهر

www.fardanews.com/fa/news/.../درخواست-طلاق-به-خاطر-خسيس-بودن-شوه...

شوهرم حتي حاضر نيست ماهانه به ما خرجي دهد و در خصوص همه مسايل خسيس است گويي از خرج كردن مي‌ترسد.


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

میگنا - با شوهر خسيس چگونه بايد رفتار کنيم؟

www.migna.ir/vdcfxxd0.w6dt1agiiw.html

۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سئوال: وقتي با شوهرم به خريد مي روم تا چند روز بعد دعوا داريم، مي گويد از خريد کردن خوشش نمي آيد، براي هر کالايي حاضر به پرداخت پول نيست و مدام ...

با شوهر خسیس چه کنیم؟ - مهرخانه

mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی

۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همسرم مهربان است، اما خسیس بودن او آزارم می‌دهد، دیگر خسته شده‌ام و نمی‌توانم ادامه دهم… شاید این جمله زبان دل خیلی از شما همراهان باشد و ممکن است فکر ...

چطور همسر خسیس‌مان را درمان کنیم؟ - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/41507

۲۲ دی ۱۳۸۶ ه‍.ش. - از مهم‌ترین مشکلات زندگی افراد خسیس با خانواده (همسر و فرزندان) می‌توان ... فاصله عمیقی در روابط زن و شوهر دیده می‌شود؛ سایه دائمی خساست در زندگی ...

ازدواج با شوهر خسیس - وبسوار

websavar.ir/fa/news/2505/ازدواج-با-شوهر-خسیس

اگر در دوران عقد متوجه شدیم شوهرمان خسیس است، آیا باید با او بسازیم یا نه؟ ... خسیس است یا نه؟ اگر بگوید من بنا ندارم خیلی خرج کنم، در اینجا کمی ما را نگران می‌کند.

اقتصاد خانواده یاخساست؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=259230

۱۵ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خسیس اگر تنها زندگی ‌کند، دچار مشکلاتی می‌شود؛اما اگر ازدواج کند و نان‌آور و تکیه‌گاه خانواده باشد، خست او ... با همسر خسیس چگونه باید رفتار کرد؟ ... شاید كم دردسرترین راه این باشد كه بیماری همسرمان را درك كنیم و او را همان گونه كه هست بپذیریم. ... مطالب پیشنهادی; تحریم همه ی خوشی ها · از شوهر های مردم یاد بگیر!

با شوهر خسیس و بی احساس بایستی چگونه برخورد کنم در ...

www.momtaznews.com/با-شوهر-خسیس-و-بی-احساس-بایستی-چگونه-ب...

با شوهر خسیس و بی احساس بایستی چگونه برخورد کنم در دوران عقد؟مچکرم مشاور ( سید حبیب الله احمدی – دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ) باسلام. بسیار مبهم و کلی صحبت ...

چگونه با همسر خسيس كنار بياييم - مقالات فارسي لينکستان

www.linkestan.com/news/ARTICLEview.asp?key=2456

وقتي كه زن و شوهر براي كسب درآمد تلاش مي‌كنند و براي رفع خستگي از آن پول براي شاد ... زندگي با آدم خسيس واقعا زجرآور است اما بدتر اين‌كه فكر كنيم مي‌توانيم آدم ...

با شوهر خسیس چه کنم؟ - گیس گلابتون

www.gisgolabetoon.ir/fa/your-question/news/1274/stingy-husband

۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با شوهر خسیس چه کنم؟ میدانم نوشته ام قدری طولانی است ولی مینویسم تا شاید خدا بخواهد و خوانده شود . بعد از خواندن مطالب ده گام تا ثروت احساس کردم از ...

چگونه میشود از یک مرد خسیس نجات پیدا کرد؟ - لیدیز

www.ladieez.com › زنانه ها › حقوق زنان

وقتی از یک شوهر خسیس صحبت میکنیم، منظورمان مردی است که از پرداخت مخارج روزمره ... ام، خودش شروع میکند به گفتن از مادر و دختری که وقت ورود با آنها برخورد کردم.

راههای شناسایی مردان خسیس! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/211450.php

همسر خسیس , راه درمان خساست در مردان , تشخیص خساست در مردان , شخصیت شناسی مردان , زندگی مشترک با مرد خسیس,راههای شناسایی مردان خسیس! ... نحوه آرایش برای خانم هایی که عینک می زنند! چگونه با شوهر کم حرف برخورد کنم؟ چگونه با شوهر کم حرف ...

به نظر شما با یه مرد خسیس باید چطوری رفتار کرد ؟- ...

hyperclubz.com/main/lifestyletopic.aspx?topicid=63064

به نظر شما با یه مرد خسیس باید چطوری رفتار کرد ؟ اگه همسر شما خسیس باشه یا خسیس بشه باید چکار کنیم؟...

نحوه ی برخورد با شوهر ایرادگیر خسیس و زورگو - تالار ...

www.hamdardi.net/thread-23530.html

۲۹ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نحوه ی برخورد با شوهر ایرادگیر خسیس و زورگو ... وکنایه وزخم زبونه براهمین میخوام روابطموباهاشون کم کنم ولی شوهرم منوبه زورمیبره خونه پدرش وحتی ...

روش های برخورد با 9 مدل شوهر - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج

۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - روش های برخورد با 9 مدل شوهر مرد،شوهر،برخورد،روش. ... در جمع خودت رو کنترل کن. شوهری كه دوست ندارد شما در مقابل ... اگر شوهر شما مرد خسیسی بود تمام خرج و مخارج را خودش در دست می‌گرفت و به شما اجازه خرید نمی‌داد. در صورتی كه شوهر شما ...

با یک مرد خسیس اما مهربان چگونه می توان زندگی کرد؟؟؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_252844_0

۱۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با یک مرد خسیس اما مهربان چگونه می توان زندگی کرد؟ ... بوق سگ بازار رو زیر رو رو کنی اخر سر یه روسری بخری هر وقت تونستین خرید کردن و از مردها ...

شوهر خسیس • دونفره

2nafare.com/question/شوهر-خسیس/

این رو هم جلسه اول خواستگاری به شوهرم گفتم. ... اصن این جوری نیست که بخواد منو خوشحال کنه و برام چیزی بخره.نه روز زن و نه هیچ ... نداشتن با خسيس بودن فرق داره

چند راهکار برای زندگی با همسر خسیس

2funiha.ir › خانواده › همسران

در برخورد با همسر خسیس، اول از همه نباید فراموش کنیم که حل مشکل خساست همسر کار ساده‌ای نیست بنابراین بهتر است پیش از هر کاری تلاش کنیم به روشهایی غیر ...

چگونه با شوهر خسیس زندگی کنیم؟!: : خانواده خوشبخت ...

tebyan-zn.ir/News-Article/blest_family/serendipity.../180777.html

۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان TEBYAN CULTURAL AND INFORMATION CENTER اصولا هیچ کس نیست که از آدم خسیس خوشش بیاید و ...

خسیس بودن

ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...

در دوران عقد به این نتیجه رسیده ام که شوهرم خیلی خسیس است . ... که آمدند و همین صحبت را کردند و وقتی با آقا صحبت کردیم ، داستان آن نبوده و آقا خسیس نیست . ... برای این است که ما نیاییم بر اساس نظر خودمان حکمی بدهیم و عده ای را دچار مشکل کنیم .

زندگی با شوهر خسیس...!

irangirl1x17.rozblog.com/post/70/-زندگی-با-شوهر-خسیس----.html

یوتاب | دردسرهای زندگی با شوهر خسیس. www.utab.ir/fa/...قبل-از...زندگی-با-شوهر-خسیس.html. با یه کلیک همین حالا برای عشقت لباس زیر یا لباس خواب بخر ، کادو کن ...

با شوهر خسیس چگونه باید رفتار کنیم؟ | وقتی با شوهرم به ...

www.ghatreh.com/news/.../شوهر-خسیس-چگونه-باید-رفتار-کنیم

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی با شوهرم به خرید می روم تا چند روز بعد دعوا داریم، می گوید از خرید کردن خوشش نمی آید، برای هر کالایی حاضر بÙ.

با همسر خسیس چه کنیم بایگانی - روانشناسی

consumersforum.biz/tag/با-همسر-خسیس-چه-کنیم/

۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شوهر خسیس,داستان شوهر خسیس من,شوهرم خسیسه,شوهر خسيس,شوهرم خسیس است,عاقبت شوهر خسیس,با شوهر خسیس چه کنیم؟,مادر شوهر خسیس,با شوهر ...

با شوهر خسیس چه کنم؟؟ :: گناه شناسی

313fadaii.blog.ir/post/با-شوهر-خسیس-چه-کنم

۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چنانچه مردى نفقه همسرش را ندهد و یا از آن کم بگذارد، زن چگونه مى تواند نفقه خود را از شوهر استیفا نماید (بدون اجازه از جیب یا حسابش بردارم)؟ آیات عظام ...

نظرات ياداشت پرسمان / چگونه با پدر خسيس رفتار كنيم؟ - هــم ...

andiseh57.parsiblog.com/Comments/175/

وبلاگ : هــم انــديشـي دينــي 2; يادداشت : پرسمان / چگونه با پدر خسيس رفتار كنيم؟ نظرات : 5 خصوصي ، 28 عمومي .... + شوهر ... (اين مطلب را در رابطه با نظر ديگرتون عرض كردم كه با نام ::حنانه:: مطرح فرموديد ... البته مي دانم كه زندگي در كنار چنين پدري سخت ...

با شوهر خسیس چه کنم - مجله اینترنتی تک موج

www.takmoj.com/tag/با-شوهر-خسیس-چه-کنم

صفحه اصلی پست های برچسب زده شده بابا شوهر خسیس چه کنم. برچسب:با شوهر خسیس خود چه کنیم, با شوهر خسیس چه باید کرد, با شوهر خسیس چه کنم, با شوهر خسیس ...

با شوهر خسیس چگونه زندگی کنم؟ همسرم، - همراه با علم

baelm.ir/tag/با-شوهر-خسیس-چگونه-زندگی-کنم؟-همسرم،/

زندگی با شوهر خسیس، سخت ترین کار دنیا است زندگی کردن با شوهر خسیس شاید به نظر شما کار بسیار سختی باشد. اگر شما هم فکر می کنید همسرتان جزو دسته شوهران ...

بهم بگین با خسیسی شوهرم چه کنم؟؟ - صفحه 1 - نی نی سایت

mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1169437

۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10 نکته برای یک پذیرایی سالم/ خرید تنقلات نوروزی را با راهنمای ما ... نی نی سایت / تبادل ... موضوع: بهم بگین با خسیسی شوهرم چه کنم؟؟ اظهار نظـــر ...

با شوهر خسیس چه کنم؟ - یاس کمپ | ارشیو کامل وب سایت های ...

yascamp.ir/با-شوهر-خسیس-چه-کنم؟.html

قبول می کنیم که زندگی با شوهر خسیس مشکلات خاص خودش را دارد اما هیچ مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد. خسیس بودن فقط به مسائل مالی محدود نمی شود بلکه در ...

چگونه با شوهر خسیس زندگی کنم - آکاایران

www.akairan.com/.../چگونه%20با%20شوهر%20خسیس%20زندگی%20ک...

چگونه با همسر خسیس زندگی کنیم,حتی آب هم از دست شوهرم نمی چکد، چه برسد به پول!

چطور همسر خسیس مان را درمان کنیم؟ - آکا - آکاایران

www.akairan.com/marriage/danestani/20156617240.html

۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصمیم گیری برای خرید هر وسیله ساده ای برای منزل باید با اجازه زن یا شوهر خسیس باشد. برای صدور این اجازه هم باید همیشه دلیل قانع کننده ای وجود ...

با شوهر خسیس چه کنم ؟! - روانشناسی

www.ravanshenasibartar.com/خساست-شوهر-و-راهکار-مقابله/

با شوهر خسیس چه کنم ؟! - روانشناسی,شوهر خسی,ادم خسیس,راه مقابله با همسر خسیس,با همسر خسیس چیکار کنم,راه دفاع از خسیس,خرید درست,روش های خرید کردن,خرید.


خانم ها بخوانند آموزش رفتار مناسب با شوهر بداخلاق - تک فارس

www.takfars.ir/خانم-ها-بخوانند-آموزش-رفتار-مناسب-با-شو/

۲۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عکس, خانم ها بخوانند آموزش رفتار مناسب با شوهر بداخلاق حتما می‌‌خواهید .... ۶٫ در جمع خودت رو کنترل کن. شوهری که دوست ... اگر شوهر شما مرد خسیسی بود تمام خرج و مخارج را خودش در دست می‌گرفت و به شما اجازه خرید نمی‌داد. در صورتی که ...

زندگی با شوهر خسیس، سخت ترین کار دنیا است | مشاوره خانواده

baelm.ir › ... › مشاوره خانواده

با شوهر خسیس چگونه زندگی کنم؟ همسرم، دلش نمی آید پول هایش را خرج کند. شاید این جمله، حرف دل خیلی از خانم ها باشد و فکر کنند که زندگی با فرد خسیس، سخت ترین ...

با شوهر خسیس و بی احساس بایستی چگونه برخورد کنم در...

rasekhoon.net › مشاوره › خانواده › خانواده (همسران)

۴ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با شوهر خسیس و بی احساس بایستی چگونه برخورد کنم در دوران عقد؟مچکرم. مشاور (سید حبیب الله احمدی - ). باسلام. بسيار مبهم و كلي صحبت كرديد.

درخواست طلاق به خاطر خسیس بودن شوهر! - شفاف

shafaf.ir/fa/news/157461/درخواست-طلاق-به-خاطر-خسیس-بودن-شوهر

۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این زن که 47 سال سن داشت با بیان اینکه شوهرم مرا با خسیس بودنش به مرز ... حاضرم بقیه عمرم را به تنهایی زندگی کنم اما در کنار شوهرم نباشم.

با شوهر خسیس چه کنم؟ - بارانی پاتوق

www.baranipatogh.ir/post/783/با-شوهر-خسیس-چه-کنم.html

۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با شوهر خسیس چه کنم؟ میدانم نوشته ام قدری طولانی است ولی مینویسم تا شاید خدا بخواهد و خوانده شود . بعد از خواندن مطالب ده گام تا ثروت احساس کردم از ...

با شوهر خسیس چه کنم؟ | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/160313294086/با-شوهر-خسیس-چه-کنم/

قبول می کنیم که زندگی با شوهر خسیس مشکلات خاص خودش را دارد اما هیچ مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد. خسیس بودن فقط به مسائل مالی محدود نمی شود بلکه در ...

ایسنا - خساست و مکافات!

isna.ir/fa/print/91082919046/خساست-و-مکافات

۲۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... عزیزان را با خصوصیات یک مرد خسیس و راهکارهای ارتباط با او آشنا کنم. ... در مواردی شدت خساست همراه با اشکالات رفتاری دیگر شوهر، زندگی زنان را ...

چگونه با همسر خسيس کنار بياييم؟ وقتي‌آب از دستمان نمي‌چکد!

www1.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100872365670

وقتی که زن و شوهر برای کسب درآمد تلاش می‌کنند و برای رفع خستگی از آن پول برای شاد ... زندگی با آدم خسیس واقعا زجرآور است اما بدتر این‌که فکر کنیم می‌توانیم آدم ...

با آدم های خسیس چگونه برخورد کنیم - تابناک با تو

tabnakbato.ir/fa/news/11462/با-آدم-های-خسیس-چگونه-برخورد-کنیم

۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهم‌ترین مشکلات زندگی افراد خسیس با خانواده (همسر و فرزندان) : ... فاصله عمیقی در روابط زن و شوهر دیده می‌شود؛ سایه دائمی خساست در زندگی مشترک، ...

شکاک و خسیس بودن مرد، دلیل زن برای جدایی پیش از عروسی

aftabnews.ir/vdcf11dyjw6deca.igiw.html

۱۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - همچنین نمی‌خواهم زندگی خود را در آغاز جوانی با استرس شروع کنم به همین دلیل خواهان جدایی از شوهرم هستم و هر فردی دیگری که بخواهد ما را بار دیگر به ... 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 498
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 3,286
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,578
  • بازدید ماه : 6,578
  • بازدید سال : 136,693
  • بازدید کلی : 8,104,128