loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 393 نظرات (0)

عجیب ترین داوطلبان شرکت در انتخابات 94

انتخابات 94 ، انتخابات مجلس 94

ثبت نام انتخابات 94 به اتمام رسید و اکنون ثبت نام کنندگان در انتظار تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان هستند. در این مطلب نگاهی به داوطلبان با شرایط عجیب در این انتخابات داریم.

تاریخ انتشار : 20 دی 1394

بازدید : 137 نفر

عجیب ترین داوطلبان شرکت در انتخابات 94

انتخابات مجلس و خبرگان در راه است و طبق معمول هر ساله بازار ثبت نام نامزدها داغ است. در هیاهوی ثبت نام چهره های سرشناس جناح های مختلف، داوطلب های عجیب و غریب باز هم از حاشیه های جالب و خنده دار انتخابات امسال به شمار می روند. داوطلبانی که گاه اصلا صلاحیت ورود به مجلس خبرگان و شورای اسلامی را ندارند. 

آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان در همایش سراسری ائمه جمعه نسبت به این قضیه اعتراض کرده و گفتند: «برخی از این کسانی که برای انتخابات ثبت نام کردند براساس نتیجه برخی استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.»

داوطلبانی عجیب در انتخابات 94

حامل غیرمجاز سلاح در بین داوطلب های مجلس! 

در میان داوطلب های نمایندگی مجلس، شیراز با یک داوطلب عجیب وغریب روبه رو بود. گفته می شود در میان افراد تایید شده، پاسور فروش و حامل غیرمجاز سلاح نیز به چشم می خورد! 

دختری که با مادرش برای ثبت نام خبرگان آمد! 

یکی از نامزدهای خبرنگان ترجیح داد که با مادرش در وزارت کشور حاضر شود. این دختر جوان متولد 1367 بود که همراه مادرش برای ثبت نام به وزارت کشور آمده بود. او که دکترای ادبیات عرب داشت، گفت می خواهد برای احقاق حقوق زنان وارد انتخابات شود. 

این دختر جوان گلایه ای هم داشت و می گفت: «چرا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شرط سنی گذاشته اند؟» این دختر که به دلیل شرایط سنی نمی توانست در انتخابات مجلس ثبت نام کند در انتخابات خبرگان ثبت نام کرد! 

خلبانی که برای نجات رفسنجان آمد! 

خانم خلبان کرمانی هم از پدیده های انتخابات امسال بود که برای نجات رفسنجان قصد کاندیداتوری داشت. این داوطلب خلبان که گفت عشقش پرواز است برای رفع محرومیت ها و نابرابری ها در رفسنجان احساس تکلیف کرده بود و گفت: به دلیل مشکلات مردم رفسنجان کاندیدا شدم. 

داوطلب غیر معمم نمایندگی مجلس خبرگان 

یکی از داوطلبان هم که بدلیل ظاهرش گمان می شد کاندیدای مجلس است، گفت من می خواهم در انتخابات خبرگان ثبت نام کنم.

وی که ادعا می کرد کارشناس ارشد محیط زیست است در پاسخ به این سوال که چگونه می خواهید داوطلب خبرگان شوید؟ گفت: در آزمون اجتهاد شرکت می کنم. البته این کاندیدای غیر معمم قبلا در انتخابات مجلس هم شرکت کرده که رد صلاحیت شده بود و حال بخت خود را در انتخاباتی دیگر می خواست بیازماید. 

قول اصلاح طلبان به یک کاندیدای زن 

یکی دیگر از عجایب داوطلب های نمایندگی مجلس خانمی بود که می گفت هدفش از شرکت در انتخابات مجلس تغییر چهره مردانه مجلس است! او گفت که اصلاح طلب است چراکه اصلاح طلبان قول داده اند 10 کرسی مجلس را به ما خانم ها بدهند! این خانم داوطلب حوزه انتخابیه لرستان بود. 

داوطلبی که به «سانتی مانتال» معروف شد 

شاید بتوان گفت این خانم بیشتر از تمام داوطلبان مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. ظاهر این خانم از حاشیه های اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس دهم بود. جالب اینجاست که این فرد گفته بود با همین تیپ وارد مجلس خواهم شد. 

نام نویسی مدعی کشف اختلاس3 هزار میلیاردی 

از نکات جالب انتخابات مجلس امسال، حضور فردی بود که ادعا می کرد بازرس بوده و گروهی که در آن حضور داشته اختلاس 3 هزار میلیاردی در بانک صادرات را کشف کرده اند! 

چون بیکار بودم ثبت نام کردم 

جوانی 30 ساله نیز که خود را نماینده دهه شصتی ها می نامید، درباره دلیل ثبت نام خود می گفت: «چون بیکار بودم برای انتخابات مجلس ثبت نام کردم. انسانی معمولی هستم و تلاش دارم خلاء دهه شصتی ها را پر کنم.» 

به خاطر اراده قوی ام ثبت نام کردم 

خانمی 33 ساله کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی که عنوان می کرد به خاطر اراده قوی اش در انتخابات ثبت نام کرده، می گفت: «دوست داشتم در انتخابات شرکت کنم اما دوستانم هم من را خیلی تشویق به این کار کردند و به همین دلیل برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام کردم.»

عجیب ترین داوطلبان شرکت در انتخابات 94

عجیب ترین داوطلبان شرکت در انتخابات 94 5/5 2

منبع : مهر

عجیب ترین داوطلبان انتخابات 94 - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
۲ ساعت پیش - عجیب ترین داوطلبان انتخابات 94 انتخابات مجلس دهم. ... البته این کاندیدای غیر معمم قبلا در انتخابات مجلس هم شرکت کرده که رد صلاحیت شده بود و ...


عجیب ترین داوطلبان انتخابات 94 - الف | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15454336
۲ ساعت پیش - عجیب ترین داوطلبان انتخابات 94; مشرق نیوز - یکشنبه ۱۰:۳۲ ... کنید+ عکس · کدام چهره ها نیازی به شرکتدر آزمون اجتهاد انتخابات خبرگان نداشتند؟

عجیب ترین داوطلبان انتخابات 94 | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160110/.../عجیب-ترین-داوطلبان-انتخابات-94/
۲۲ ساعت پیش - همه در انتخابات شرکت کنند/ ماجرای یک تماس!/ بازگشت سفیر ایران از امارات/ ظریف: علاقه ای به بالا گرفتن تنش نداریم/ پذیرش حضور زنان در ...

عجیب ترین داوطلبان شرکت در انتخابات 94 | همکلاسی | آرشیو ...

www.hmct.ir/item/15906_عجیب-ترین-داوطلبان-شرکت-در-انتخابات-94
ثبت نام انتخابات 94 به اتمام رسید و اکنون ثبت نام کنندگان در انتظار تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان هستند. در این مطلب نگاهی به داوطلبان با شرایط عجیب در ...

عجیب ترین داوطلبان شرکت در انتخابات 94

www.pixyab.ir/عجیب-ترین-داوطلبان-شرکت-در-انتخابات-94.html
۴۲ دقیقه پیش - ثبت نام انتخابات 94 به اتمام رسید و اکنون ثبت نام کنندگان در انتظار تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان هستند. در این مطلب نگاهی به داوطلبان
۱۷ دقیقه پیش - داوطلبان عجیب وغریب ورود نمایندگی، امسال هم پدیده انتخابات خبرگان ... اش در انتخابات ثبت‌نام کرده، می‌گفت: «دوست داشتم در انتخابات شرکت کنم ...

عجیب ترین داوطلبان حضور در انتخابات صبح یکشنبه 20 دی ...

khabarche.ir/خبر/3864949/عجیب-ترین-داوطلبان-حضور-در-انتخابات
۲ ساعت پیش - رهبری اسلامی انتخابات صبح یکشنبه بیستم دی ماه 1394 خبر عجیب ترین داوطلبان ... در تهران میزبان داوطلبان شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بود. ... و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شنبه 28 آذر 94 اعلام کرد.

اجتماعی » عجیب ترین داوطلبان انتخابات 94

www.khabar.pichak.net/اجتماعی/عجیب_ترین_داوطلبان_انتخابات_94
عجیب ترین داوطلبان انتخابات 94 ... گفت: در آزمون اجتهاد شرکت می کنم. البته این کاندیدای غیر معمم قبلا در انتخابات مجلس هم شرکت کرده که رد صلاحیت شده بود و حال ...

جوان‌ترین‌ داوطلب‌ انتخابات خبرگان چندسال دارد؟ - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../ترافیک-داوطلبان-برای-ورود-به-بهارستان-جوا...
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از این تعداد ثبت نام 421 نفر از داوطلبان مجلس و 94 نفر از داوطلبان مجلس .... اولین داوطلب اقلیت شرکت در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در فرمانداری .... قائم مقام وزیر کشور گفت:تاکنون جوان ترین داوطلب انتخابات پنجمین دوره ...

معروفترین چهره‌ای که به وزارت کشور آمد/ثبت نام نخستین ...

www.mashreghnews.ir/.../معروفترین-چهره‌ای-که-به-وزارت-کشور-آمدثب...
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثبت‌نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح روز ... هستند و ثبت‌نام یک کاندیدای زن از برجسته ترین حاشیه‌های روز اول بوده است.

تصاویری از حاشیه های جالب ثبت نام “انتخابات مجلس 94 ...

www.akhtartest.ir/.../تصاویری+از+حاشیه+های+جالب+ثبت+نام+“انتخابات...
فرآیند ثبت نام از داوطلبان دو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس ... در این گزارش تصاويري از مهمترین و جالب ترین . ..... سومین روز نام نویسی/ یک داوطلب شرکت درانتخابات مجلس شورای اسلامی در خاش نام نویسی کرد.
۱ ساعت پیش - داوطلبان عجیب‌وغریب ورود نمایندگی، امسال هم پدیده انتخابات خبرگان رهبری و شورای اسلامی شده‌اند. ... مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی یکشنبه 94/10/20 .... بود که می‌گفت هدفش از شرکت در انتخابات مجلس تغییر چهره مردانه مجلس است!

تصاویری از حاشیه های جالب ثبت نام “انتخابات مجلس 94

new4news.rozblog.com/.../تصاویری-از-حاشیه-های-جالب-ثبت-نام-انتخابا...
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... نام انتخابات مجلس ۹۴. ترین های ثبت نام انتخابات مجلس و خبرگان+تصاویر. .... از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس دهم بود در ستاد... از ثبت نام از ...

صفحه ویژه انتخابات 94 - جام نیوز

www1.jamnews.ir/election?&PageNum=1
جوان ترین داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری با 28 سال سن. قائم مقام وزیر کشور ... سخنان عجیب غرضی: برای خبرگان ثبت‌نام می‌کنم/ می‌خواهم امتحان دهم. با وجود آنکه ...

اعلام اسامی داوطلبان مجلس در ۲۷ بهمن - پارس

www.parsnews.com/بخش...3/330943-اعلام-اسامی-داوطلبان-مجلس-در-بهمن
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی بیان کرد: اعلام اسامی رد صلاحیت‌ها 10 بهمن 94 و رسیدگی مجدد به درخواست‌های ... وزیر کشور افزود: اسامی قطعی داوطلبان شرکت کنندگان در انتخابات مجلس .... عجیب ترین تیم لیگ برتر را بشناسید · برانکو صبوری کرد تا این ...

سه نامزد٬ همزمان برای دو مجلس آمدند/ ثبت‌نام جوان‌ترین داوطلب زن ...

www.ilna.ir/.../331292-سه-نامزد-همزمان-برای-دو-مجلس-آمدند-ثبت-نام-جوان...
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویژه‌نامه تولد ۲۴ سالگی قانون کار · ویژه نامه روز کارگر 94 ... به گزارش خبرنگار ایلنا٬ روز چهارم ثبت‌نامانتخابات مجلس خبرگان و روز دوم ... آیت الله جنتی شناخته شده ترین فردی بود که امروز داوطلب حضور در انتخابات خبرگان رهبری شد اما ... اعتبار کشور در انتخابات شرکت کنند/ انتخابات مال رهبری نیست، برای ایران ...
تا ساعت 13 امروز 619 داوطلب انتخابات خبرگان و 5039 نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ... برگزاری عجیب ترین کنکور در افغانستان + تصاویر.
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عناوین روزنامه های ورزشی 94/09/28 ... عجیب ترین ماهی دنیا که می خندد ... در سومین روز از ثبت نامداوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، ... اسلامی معادل یك مقطع تحصیلی فقط برای شركت در انتخاباتمحسوب می شود.)

عکس ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان و مجلس روز ...

www.rcamp.ir/ssearch/.../عکس-ثبت‌نام-داوطلبان-شرکت-در-انتخابات.ht...
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... فرمانداری های سراسر کشور، میزبان داوطلبان شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان … .... ویژه نیفتد، آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند 94 هم شرکت می‌کنند. .... یک بوشهری عجیب ترین کاندیدای مجلس خبرگان + ...

آخرین نیوز

www.akharinnews.com/
شیر عجیب الخلقه با دندان هایی بر روی سرش! ... همه در انتخابات شرکت کنند حتی کسانی‌که نظام را قبول ندارند/ ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، انتخابات مال رهبری نیست، مال .... پربحث ترین اخبار ... استخدام های روز یکشنبه 20 دی 94... عضو شورای نگهبان: همه داوطلبان خبرگان از طریق اطلاعیه و تماس تلفنی از دعوتشان به…

شرایط داوطلبان برای نامزدی در انتخابات 94 - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/.../شرایط-داوطلبان-برای-نامزدی-در-انتخابات-94
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز شرایط داوطلبان این انتخابات تعیین ... هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات محسوب می‌شود. .... عجیب‌ترین مدل موهای بازیکنان فوتبال.
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ... و خط قرمز مطالبات مقام معظم رهبری است اما در این دوره مستقل شرکت کرده ام.

۱۹۷نفر داوطلب خبرگان؛ ثبت‌نام باقری‌کنی، دری نجف‌آبادی و ...

pechpech.net/.../۱۹۷نفر-داوطلب-خبرگان؛-ثبت‌نام-باقری‌کنی،-دری-نج...
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عجیب‌ترین تتوها و جراحی‌های پلاستیک که هرگز ندیده‌اید +تصاویر .... داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان تنها تا روز چهارشنبه دوم دی ماه می توانند ثبت نام کنند. ... برچسبها : انتخابات 94 انتخابات خبرگان پنجم انتخاباتمجلس ...

استان نیوز

www.ostannews.com/
۱۰۵ داوطلب انتخابات مجلس در استان بوشهر تائید صلاحیت شدند ... داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دشتستان وضعیت خود در سطح این شهرستان را بسیار خوب توصیف .... زوج بوشهری در میان مطرح ترین زوج‌های ورزشی ایران +عکس ... ضرورت گسترش تولید ناب به جای تولید انبوه در شرکت های خودروسازی ایران.

یک بوشهری عجیب ترین کاندیدای مجلس خبرگان + عکس - سوک

sook.ir/fa/news/.../یک-بوشهری-عجیب-ترین-کاندیدای-مجلس-خبرگان-عک...
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرکت نکردن در آزمون خبرگان حذف داوطلبان از گردونه انتخابات است/ ... در مجلس خبرگان خبر داده بود صبح امروز شنبه، 28 آذرماه 94 به وزارت کشور رفت و نام نویسی کرد. عجیب ترین کاندیدای مجلس خبرگان از بوشهر ثبت نام کرد+عکس.
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سخنگوي شوراي نگهبان از برگزاري آزمون کتبي داوطلبان انتخابات مجلس ... شهريور 94 افزود: داوطلباني که قبلا در اين آزمون علمي شرکت نکرده اند مي‌توانند ..... عجیب ترین تعویض در تاریخ فوتبال لیگ برتر ایران بازی دیروز پدیده ...

مسن‌ترین داوطلب کنکور 94: می خواهم داروساز شوم - پارسینه

www.parsine.com/fa/.../مسن‌ترین-داوطلب-کنکور-94-می-خواهم-داروساز-ش...
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوت رقابت کنکور سراسری سال 94 امروز به برگزاری دو رشته ریاضی و علوم انسانی در ... نفت ایران، ارزان‌ ترین نفت دنیا شد ... رواج شگرد عجیب برای دریافت خسارت از بیمه! ... در رشته داروسازی مجدد در رشته تجربی شرکتکردم که امیدوارم قبول شوم. ..... آیا صلاحیت هاشمی رفسنجانی در انتخابات خبرگان تایید خواهد شد؟
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حسین توکلی گفت: ثبت نام از داوطلبان آزمون سراسری 94 از ساعت 18 روز ... را به شرکت در گروه آزمایشی هنر و تعداد 105 هزار و 243 داوطلب (68 هزار و ...
رای ما - اخبار سیاسی انتخاباتی | ناب ترین اخبار سياسي و انتخاباتي مجلس گیلان ... میتوان دید ازبین 21 شرکت کننده فقط 12 نفر در مرحله اول تایید صلاحیت شدند. ... صلاحیت ۳۳۵ نفر معادل ۹۴ درصد داوطلبان گیلان تائید شد. ... @rayema94 ... و ماسال 7 نفر قطعا و با اجماع آرا ردصلاحیت شده اند در اقدامی عجیب کلیه استعلامها در ...

ستادانتخابات فارس برای ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس ...

www.khatebartar.com/.../ستادانتخابات-فارس-برای-ثبت-نام-داوطلبان-ن...
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شیراز- ایرنا- ستاد انتخابات استان فارس برای نام نویسی داوطلبان ... نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ماه 94 ادامه دارد. ... داوطلبان شرکت کننده در این انتخابات از استان فارس به شش نفر رسید ... تروریست داعشی مادرش را اعدام کرد + عکس · قورباغه چوبی عجیب ترین در جهان ...
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نخستین روز نام‌نویسی داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و ... ثبت نام 121 نفر برای شرکت در انتخابات خبرگان و 570 نفر برای مجلس شورای اسلامی ... 94/09/29 - 08:00 .... زیرا شدید ترین تحریمها بعد از فتنه 88اتفاق افتاد .زیرا شما ... محل عجیب مصاحبه یورگن کلوپ+عکس.

21 کاندیدا از حوزه انتخابیه خرمشهر 54 داوطلب از حوزه انتخابیه ...

atuo-link.ir/list.php?key=21+کاندیدا+از+حوزه...داوطلب...
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی مسن ترین داوطلب از این حوزه انتخابيه را 66 ساله و جوان ترین داوطلب کانديدا 21 کاندیدا از حوزه انتخابیه خرمشهر/ 54 داوطلب از حوزه انتخابیه آبادان - 94/10/7 ... در حوزه ی انتخابيه آبادان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام ..... یک اظهارنظر عجیب از وزیر خندان آیا مردم دوباره ظریف را بازنشسته می‌کنند؟

آمارهایی جالب از انتخابات مجلس و خبرگان در گلستان ...

www.gorganonline.com/.../آمارهایی-جالب-از-انتخابات-مجلس-و-خبرگان-در...
به گفته رئیس ستاد انتخابات استان از این تعداد 94 داوطلب در حوزه انتخابیه ... رشد داشته و میانگین سنی داوطلبان 41 سال است که در این بین جوان ترین و مسن ترین ...

وزیر کشور: اگر کسی احساس می‌کند شرکت کنندگان در ...

www.beytoote.com/election-iran/parliamentary.../tnews50199.html
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر کشور, انتخابات اسفند 94,انتخابات ,انتخابات مجلس , انتخابات خبر گان ... دریافت شکایت داوطلبانی که در دور اول تائید شده اند اما شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها را رد کرده ..... عجیب ترین روش برای نصب درخت کریسمس + تصاویر ...

سا موزیک | نظر سنجي از داوطلبان شرکت کننده در آزمون ...

saamusic.ir/.../نظر+سنجي+از+داوطلبان+شرکت+کننده+در+آزمون+استخدام...
نحوه ارائه مدارک داوطلبان دعوت شده به گزینش آزمون استخدامی سال 94 نهاد. از سوی معاونت .... شورای نگهبان هفته آینده ازداوطلبان نامزدی در انتخابات خبرگان، امتحان کتبی می‌گیرد. نجات‌الله .... عجیب ترین کنکور دنیا در افغانستان برگزار شد. کنکور یا ...

صد خبر

sadkhabar.ir/
نگاهی به پرونده حوادث پزشکی از ابتدای سال 94 تا کنون نشان می‌دهد که وزارت بهداشت برای حفره بزرگی به نام «عدم نظارت صحیح» بر ... شرکت نکردن در آزمون خبرگان به منزله انصراف نیست/ فقهای شورای نگهبان مرجع تشخیص اجتهاد داوطلبانهستند .... متفاوت ترین مرسدس بنز وارد شده به ایران ... شائبه انتخاباتی تغییر مدیران نفتی.

اخبار جدید انتخاباتی مجلس دهم و خبرگان نکا بهشهر گلوگاه 94 ...

neka1music.ir/اخبار-جدید-انتخاباتی-مجلس-دهم-و-خبرگان-2.html
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲۸ نفر در مازندران داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدند ….. و پرداخت حقوق معوقه پرسنل اینشرکت، اظهار داشت: امیدواریم با تعیین مدیرعامل ...

از ثبت نام خانوادگی در ستاد انتخابات تا ترافیک داوطلبان در ...

pajvak.com/.../از-ثبت-نام-خانوادگی-در-ستاد-انتخابات-تا-ترافیک-داوط...
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از ثبت نام خانوادگی در ستاد انتخابات تا ترافیک داوطلبان در روز آخر نام ... با عجیب‌ترین رژه دنیا آشنا شوید +عکس تصاویر روز جمعه 4 دی 94 چهره ها ...

انتخابات 94 کلید خورد - صدای ایران

sedayiran.com/fa/news/93775/انتخابات-94-کلید-خورد
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری می توانند شخصاً یا به وسیله نماینده خود که کتباً معرفی شده باشد با در دست داشتن ۱۲ قطعه عکس ...

99 نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ...

www.tabnakardebil.ir/.../99-نفر-داوطلب-شرکت-در-انتخابات-مجلس-شورا...
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماریا موسوی جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل چهارشنبه شب به خبرنگار ایرنا ... وی بیان کرد: 94 نفر ازداوطلبان مرد و پنج نفر نیز زن می باشند . ... ۹ مادر عجیب جهان را بشناسید/ تصاویر ... خارق العاده ترین حوضچه جهان/تصاویر.
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عجیب ترین بینی دنیا زیر تیغ جراحان /تصویر. ... اخبار لحظه به لحظه از ششمین روز نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس ... ویژه نامه انتخابات 94.

یک آمار عجیب در کنکور سال 94! / مازندمجلس - پایگاه خبری ...

mazandmajles.ir/post/read/2737/یک-آمار-عجیب-در-کنکور-سال-94!.html
۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایگاه خبری مجلس مازندران مازند مجلس,یک آمار عجیب در کنکور سال 94! ... اختصاصی مازند مجلس: با توجه به اینکه امسال تعداد ظرفیت صندلی‌های خالی دانشگاه بیشتر از تعداد شرکت کنندگان است، خوب است سازمان ... آخرین اخبارپربحث ترین ها ... بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس امشب به پایان می‌رسد · انتخاب ...

تحليلي جامع بر انتخابات مجلس و خبرگان/بايدها و نبايدها ...

asreilam.ir/.../3196-تحليلي-جامع-بر-انتخابات-مجلس-و-خبرگان-بايدها-و-...
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در انتخابات خبرگان رهبري در سراسر كشور 801 نفر شركت نمودند و هر كدام ... جوان ترین داوطلب انتخاباتپنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با 23 سال سن .... كه انتخابات 94 بيشترين داوطلبان تاريخ انتخابات را به خود اختصاص داده است.
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در انتخابات مجلس در استان زنجان گفت: 187 نفر داوطلبمجلس شورای ... با ثبت نام آیت الله خاتمی،جدی ترین رقیب انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان زنجان وارد میدان شد. .... تبلیغات عجیب و زودهنگام برخی از نامزدها برای انتخابات/ از توزیع کاپشن تا بوسه بر دست ...
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 خود زمان آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، پنجشنبه 26 آذرماه وداوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شنبه 28 آذر 94 اعلام کرد. به گزارش ... در غیر اینصورت نامزدی آنان کلاً باطل و ازشرکت در انتخابات آن دوره مجلس محروم می گردند. .... آخرین اخبار; پربحث ترین عناوین عناوین.

ساب موزیک | تایید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 95 ...

blog.submusic.ir/list/تایید+سوابق+تحصیلی+داوطلبان+کنکور+95.html
عجیب ترین کنکور دنیا در افغانستان برگزار شد. کنکور یا «کانکور» ... ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس دهم در 2 حوزه انتخابیه بروجرد آغاز شد. رئیس حوزه انتخابی ...

زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس

javanonline.ir/fa/news/716523/زمان-ثبت‌نام-از-داوطلبان-انتخابات-مجلس
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس دهم 28 آذر ماه ... وی افزود: بررسی سوابق داوطلبان در مراجع 4گانه و صلاحیت آنها از 29 آذر ماه 94 تا 9 ... سرمایه‌ گذاری 50 شرکت پرتغالی در ایران .... عجیب ترین حلقه ازدواج دنیا (۲ نظر).

انتخابات 94 - تحلیلی مشــهد نیوز

www.mashhadnews.org/Pages/Cat-102-1.aspx
نظر ولایتی درخصوص احتمال بروز فتنه جدید در انتخابات امسال: قبول ندارم ... ابراهیمیان: · رد صلاحیت ۸۱۰ داوطلب نامزدی مجلس از سوی هیئت های اجرایی / شرکت نکردن داوطلبان خبرگان در آزمون باعث احراز نشدن صلاحیت می شود/براساس قانون، ... تحلیل عجیب روزنامه اصلاح طلب: · جلیلی می‌خواهد رئیس مجلس شود! ... اخبار روزپربیننده ترین.
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت : تعداد ثبت نام داوطلبان نمایندگی ... ثبت نام ۳۶۸ نفر برای شرکت در رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان نام نویسی کردند. ... برجسب ها » انتخابات مجلس 94 گیلان, تعداد داوطلبان انتخابات گیلان ... حرکت عجیب صدرنشین لیگ۱؛ اردو در کویر به جای کیش+عکس ...

مدارک لازم برای ثبت نام در انتخابات مجلس - گیلان

www.tabnakgilan.ir/fa/news/.../مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-در-انتخابات-مج...
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدارک لازم برای ثبت نام در انتخابات مجلس ... رهبری، پنجشنبه 26 آذرماه و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شنبه 28 آذر 94 اعلام کرد. ... تبصره 3 هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات محسوب می شود. .... جنجال پیرمرد ایرانی با عجیب ترین جمعیت خانواده +عکس.

زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس سال 94 - جدید 94 -گهر

gahar.ir/زمان-ثبت-نام-داوطلبان-انتخابات-مجلس-سا/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس سال 94Reviewed by Baran on Dec 15Rating: 4.5زمان ثبت ... نسبت به صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه برای متقاضیان شرکت در انتخابات اقدام کنند. ... جذاب ترین مدل لباس شب و مجلسی ۲۰۱۶.

انتخابات 94 - انجمن هواشناس ایرانی

iranmet.takbb.com › بخش‌‌های عمومی › گفتگوی آزاد
۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگهبان تأکید دارد طبق قانون اجتهاد، داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس ... همین گزارش حاکیست نزدیکان این نامزد برای تحقق خواسته عجیب و ویژه خود .... در تازه ترین اقدام این جریان ها، خبری تحت عنوان «دعوت از سیدحسن خمینی برای ...

اسامی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم در استان مرکزی+ ...

diyareaftab.ir/16761-کاندیاهای-اجتمالی-مجلس-در-استان-مرکزی.html
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷ اسفند امسال برگزار می شود و استان ... به عنوان آخرین فرصت استعفای داوطلبان ثبت نام برای کاندیداتوری مجلس اعلام شده ... محمودی از ریاست شورای کلانشهر اراک به دلیل شرکت در انتخابات توسط .... پربازدیدهای هفته; پر بحث ترین ها ... نصب عجیب کنتور برق در شازند + عکس ...
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی شرایط انتخاب‌شوندگان انتخابات مجلس و همچنین ... دروغ ترینشایعه های سال ۹۴ .... ۱۰ مورد از عجیب‌ترین مناظر دنیا برای گردش ... هم معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات محسوب می‌شود.
منتجب‌نیا: سیدحسن خمینی با توجه به جایگاه علمی‌اش نیازی به شرکت در امتحان اجتهاد نداشت ... نیز ضمیمه پرونده داوطلبانشده است و تغییر این آرا نیازمند مستندات جدید است. ... حجت الاسلام هاشم هاشم‌زاده هریسی از چهار راه احراز اجتهاد نامزدهای انتخابات خبرگان سخن گفت. ... امروز موج خبرى عجيب و در عين حال جالبى در رسانه ها به وجود آمده بود.

سایت جماران - انتخابات 94

www.jamaran.ir/fa/NewsPage-kind_155.aspx
انتخابات 94 ... آیا شرکت نکردن در آزمون خبرگان به معنی رد صلاحیت است یا خیر؟ ... نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برخیداوطلبان انتخابات به بهانه میلاد پیامبر اکرم(ص) اقدام به برپایی مولودخوانی با دعوت هزار .... پرسابقه ترین اعضای مجلس خبرگان.

7 اسفند 94 انتخابات مجلس - پایگاه خبری تحلیلی صدای بهشهر

www.behseda.com/news/137/7-اسفند-94-انتخابات-مجلس.html
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخرین اخبار; پربیننده ترین اخبار ... لزوم شرکت داوطلبان خبرگان در آزمون · ایجاد ظرفیت جدید برای آزموندکتری94 ... حرم شهید فیروزآبادی · توصیه هایی برای ازدواج در سن بالا · 5 یافته‌ عجیب در مورد مرگ · وای فای با بدن ما چه می کند ؟ .... معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات مجلس ‌هفتم اسفند ‌1394 برگزار ...

مروری برکاندیداهای 10 دوره انتخابات +جدول/ بررسی مهمترین ...

www.seratnews.ir/.../مروری-برکاندیداهای-10-دوره-انتخابات-جدول-بررسی...
اما دور هفتم كه از بي نظير ترين مشاركت مردم در طول تاريخ انتخابات تا به حال ... جمعيت واجد شرايط جهت شركت در اينانتخابات 20857391 نفر بود كه از اين تعداد ... در اين دوره 71 نفر داوطلب شدند كه فقط صلاحيت 4 نفر از سوي شوراي نگهبان تأييد گرديد. ... رفسنجاني(رئيس مجلس شوراي اسلامي) با 15550528راي(94%) و شيباني(نماينده ...
۶ روز پیش - پربازدیدترین; پربحث ترین ... وی درباره تعداد کاندیداهایی که از آنان برای شرکت در آزمون علمی دعوت شده است، ... با توجه به اینکه 801 نفر، داوطلب انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری از ... زمان ثبت نام داوطلبان و تبلیغات انتخاباتی 94 ... آغاز ارائه کارت های اعتباری به مردم · تبلیغ عجیب یک نامزد انتخاباتی ...

مسن ترین و جوان ترین داوطلبان کنکور 94 - سفیر خور

safirekhoor.ir › اجتماعی › غیر تولیدی › نقلی
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان سنجش درباره مسن ترین و جوان ترین داوطلبان کنکور ۹۴ گفت: ابوتراب صالحی ... از استان خراسان رضوی شهر مشهد در گروه زبان های خارجی جوان ترین شرکت کننده در آزمون هستند. ... ثبت نام ۵ نفر دیگر برایانتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های نایین و خوروبیابانک .... گاف بزرگ و عجیب سریال کیمیا ...
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۳ این ستاد دوره زمانی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد. ... ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از تاریخ 94/9/28 تا 94/10/4 به مدت هفت روز در ستاد ... پربیننده ترین اخبار ... پست عجیب مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مورد انتقال بیرانوند + عکس.
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خرم آباد - معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان آخرین آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات در لرستان را اعلام کرد و گفت: تعداد داوطلبان انتخابات مجلس ...

جوان‌ترین‌ داوطلب‌ انتخابات خبرگان چندسال دارد؟ - فسایی

fasaei.com/news/.../ترافیک-داوطلبان-برای-ورود-به-بهارستان-جوان‌ترین‌...
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترافیک داوطلبان برای ورود به بهارستان/ جوان‌ترین‌ داوطلب‌ انتخابات خبرگان چندسال دارد؟ ... از این تعداد ثبت نام 421 نفر از داوطلبان مجلس و 94 نفر از داوطلبان مجلس .... اهواز برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد. ... قائم مقام وزیر کشور گفت:تاکنون جوان ترین داوطلب انتخابات پنجمین ...
ثبت نام بیش از 9 هزار نفر در تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 94 . ... کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته ازداوطلبان واجد شرایط شرکت . ... عجیب ترین کنکور دنیا در افغانستان برگزار شد. ... صلاحیت غرضی برای انتخابات احراز نشد.
گیل نگاه:امروز موج خبرى عجیب و در عین حال جالبى در رسانه‌ها به وجود آمده بود. ... گیل نگاه: رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان ... خائن ترین نماینده کسی است که رای قشر کشاورز را بگیرد و بعد وامدار وارد کننده برنج باشد .... شرکت در انتخابات گفت: متاسفانه آمار ثبت نامی ها چه در خبرگان و چه در مجلس…

بازار خبر

www.bazarkhabar.ir/
رونمایی از پرفروش ترین خودروهای سال ٢٠١٥ ... مرور فهرست داوطلبان تأیید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس از سوی هیأت های اجرایی ... کیفیت خودروهای ایرانی که عمدتا توسط دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا تولید .... آلبوم عکس:مراحل ساخت گلوله‌‌های جنگی · مشمولان رتبه‌ بندی معلمان در سال 94 · کشف .... عجیب ترین هتل های جهان.
تأیید صلاحیت 22 داوطلب انتخابات مجلس در رامهرمز · پلیس آب در رامهرمز تشکیل .... اجرای طرح اصلاح وضعیت درمانی کارکنانشرکت توزیع نیروی برق خوزستان · اجرای طرح اصلاح وضعیت .... عجیب ترین مادر و فرزندان دنیا (+عکس) · اعتیاد و طلاق در صدر ...

71 درصد داوطلبان آزمون دکترای سال 94 انتخاب رشته کردند

www.yjc.ir › علمی پزشکی › دانشگاه و كنكور
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: 71 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکترا ... علمی پزشکی · وب‌گردی · فیلم و صوت · استان ها · شهروند خبرنگار · انتخابات · عکس .... چند برابر ظرفیت این آزمون برای شرکت در مصاحبه تخصصی سوابق علمی آموزشی و پژوهشی ... عجیب و غریب ترین جواهرات دنیا با اعضای بدن + تصاویر.

پهره - پنج داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ...

pahreh.ir/detail/News/131/2
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پنج داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر نام نویسی کردند · دستان پرمهر ... به زندگی را به کودک نیمروزی هدیه داد · سمیر قنطار،قدیمی ترین اسیرلبنانی به شهادت رسید · کدامیک از نمایندگان فعلی سیستان و بلوچستان در انتخابات 94 نامزد خواهند شد؟ ...... بازتاب عجیب «دیوار مهربانی» در رسانه‌های جهان.

کارناوال 12 دی 94 در رشت - خبر

khabargozari.xyz/search/?q=کارناوال+12+دی+94+در+رشت
کد مطلب: 318997 برخورد قضائی با کارناوال انتخاباتی تاریخ انتشار : دوشنبه ... عیسی فرهادي، فرماندار تهران در پایان سومین روز از ثبت نام از داوطلبان کانديداتوری انتخابات .... حالا این شرکت اولین تصویر را از فالکون 9 در آشیانه‌اش منتشر کرده است. .... نگاهی به عجیب ترین جشن دنیا شنبه‌ این هفته برابر با دوم نوامبر، به مناسبت ...
جوان‌ترین داوطلب مجلس خبرگان در گیلان ۳۴ ساله و مسن ترین 91 ساله است 3 دی 94 - 00:00. گیلان آنلاین: رئیس ستادانتخابات استان گیلان دقایقی پیش آمار نهایی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان .... تمرین عجیب دروازه بان بایرن +عکس.
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصطفي کواکبيان شامگاه سه شنبه در نشست «انتخابات، ترديد و اميد» در ... براي شرکت در انتخابات ناز مي کردند اما ما همواره به مردم مي گفتيم که در انتخابات شرکت کنيد. ... انتخابات شود و با تدابير جدي، مي تواند بي حاشيهترين و مطلوب ترين ... بررسي صلاحيت هاي داوطلبان مجلس شوراي اسلامي توسط هيأت هاي اجرايي ...

آزمون وکالت 95

aajlow.persianblog.ir/
داوطلبان دعوت شده به آزمون تشریحی، می بایست از روز سه شنبه مورخ 94/10/01 با مراجعه به سایت سازمان سنجش .... البته از نظر ما کسی که پروانه وکالت دارد می‌تواند کاندیدای شرکت در انتخابات هیات مدیره کانون‌ها شود. ... 1 عجیب‌ترین‌ راز زندگی‌ این‌ است‌:.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده های انتخابات شهر لامرد سال 94

inagroup.ir/.../کاندیداهای+تایید+صلاحیت+شده+های+انتخابات+شهر+لامرد...
ین کاندیدای مجلس ضمن توهین به مخالفینش در اظهاراتی عجیب گفته : اینها اعلام ... همچنین ثبت‌نام از داوطلبان انتخاباتمجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه خواهد داشت. .... به عنوان نامزد هم در انتخابات شوراهاي محلی در سراسر این کشور شرکت کنند. ..... جوان ترین داوطلب ثبت نام کننده در بروجرد 30 و مسن ترین داوطلب 65 ساله هستند

اخبار انتخابات مجلس 94 استان کرمانشاه حوزه انتخابیه کرمانشاه

rahemajles.com/city/154/انتخابات-مجلس-دهم-کرمانشاه
کرمانشاه راه مجلس در زمینه گردآوری اخبار انتخابات مجلس 94 و اسامی احتمالی کاندیدا ... تایید صلاحیت ۱۰ هزار و ۹۵۴ و رد صلاحیت ۸۱۴ نفر داوطلب انتخابات مجلس ... تازه ترین رویدادها در خصوص تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ... در امور مناطق محروم کشوربرای شرکت در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی استعفا دادند.

چند‌نفر برای انتخابات مجلس‌‌خبرگان و مجلس‌‌دهم ثبت‌نام کردند ...

aftabnews.ir/.../چند‌نفر-برای-انتخابات-مجلس‌‌خبرگان-و-مجلس‌‌دهم-ثبت‌نام...
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ... با شور و نشاط در این انتخابات شرکت کنند تا همانند سال 92 در سال 94 نیز حماسه ...

آخرین ثبت نامی های انتخابات 94 از حوزه سلماس تا روز سوم - ...

www.tabnakazargharbi.ir/.../آخرین-ثبت-نامی-های-انتخابات-94-از-حوزه-س...
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نام نویسی از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از صبح روز شنبه در سراسر کشور آغاز شد. ... آخرین ثبت نامی های انتخابات 94 از حوزه سلماس تا روز سوم ... روایت جدید از حضور داماد محصولی جلوی سفارت عربستان/ ادعای عجیب درباره هفتاد درصد نامزدهای خبرگان/ ... پربازدید ها پربحث ترین عناوین.
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس دهم از تاریخ ۲۸ آذرماه 94 تا ۴ دی ماه 94 به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه مجلس انجام خواهد ...
۳ روز پیش - چهره‌های سرشناس که گمانه زنی می‌شد در این آزمون شرکت خواهند کرد، در محل آزمون حضور نیافتند. ... +تصاویر · فیلم/ زندگی عجیب شهید بجنوردی که در تسخیر لانه ... عجیب‌ترین موزه ایران در خانه «حاج قاسم» +عکس ... به گزارش پایگاه خبری دانشجویان بیدار،داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان از ساعات اولیه صبح ...
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش تراز ، ثبت‌نام داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس دهم روز گذشته به ... و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ششم اسفند ماه 94 ممنوعیت ... گویی نوستراداموس درباره سال 2016 · عکس/عجیب ترین 206 متحرک در ایران ... سیدحسن و آیت‌الله امجد هم آزمون می‌دهند · شرکت‌های آمریکایی در حسرت ورود به ایران ...
۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افرادی که نیازی به شرکت در آزمون علمی انتخابات مجلس خبرگان ندارند + جزئیات. هیات نظارت پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرایط داوطلبانی که نیازی به شرکت در آزمون علمی ... کسانی که در آزمون 15 شهریور 94 شرکت نموده اند اعم از آنان که تایید شده اند یا خیر. ... پربیننده ترین اخبار; پر بحث ترین اخبار ...

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 94 سازمان سنجش

lavdan.com/.../www.sanjesh.org-نرم-افزار-انتخاب-رشته-مجازی-سنجش.ht...
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار انتخابات مجلس دهم , اخبار انتخابات 94 مجلس ... جمالی گفت: نرم‌افزار انتخاب رشته مجازی این داوطلبان در روز پنجشنبه اول مرداد ماه از ... وی گفت: جزئیات رشته ها و ظرفیت ها هنوز مشخص نیست و پس از اعلام دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند می .... عجیب ترین حلقه ازدواج دنیا را ببینید + عکس.

ثبت نام چهره های خاص در انتخابات - سایت خبری و تحلیلی ...

www.jonoubiran.com/view/21808/ثبت-نام-چهره-های-خاص-در-انتخابات
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تازه ترین اخبار: تفاهم نامه استاندار با مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی ... مجلس خبرگان رهبری (که از روز پنج شنبه 94/9/26 تا چهارشنبه94/10/2) ادامه ... سیده لیلا مددی اولین زن داوطلب انتخابات مجلس ... عجیب ترین مادر و فرزندان دنیا.

روز پایانی نام نویسی خبرگان 94 - مای اصفهان

myisfahan.com › ... › اخبار اصفهان › روز پایانی نام نویسی خبرگان 94
۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، بر اساس آخرین آمار، تا ساعت 16 روز سه شنبه، چهار هزار و 384 نفر داوطلب در ...

زمان ثبت نام و اعلام کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات ...

noronline.ir/news/.../زمان-ثبت-نام-و-اعلام-کاندیداهای-تایید-صلاحیت-شده...
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کسانیکه داوطلب انتخابات مجلس خبرگان هستند ضرورت ندارد که نمایندگان، ساکن یا متولد حوزه ... همچنین هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یك مقطع تحصیلی فقط برای شركت در انتخابات محسوب می شود. .... حضور نخبه ترین کنکوری ممسنی ها در مراسم 9 دی ! ... نظر شما در خصوص عملکرد سایت نورآنلاین در سال 94 ؟

عجیب ترین داوطلبان کاخ سفید - آفتاب

www.aftabir.com/articles/view/.../عجیب-ترین-داوطلبان-کاخ-سفید
۱۸ بهمن ۱۳۸۶ ه‍.ش. - مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تقریبا رو به پایان است و در هفته های آینده با مشخص شدن نامزدهای دو حزب عمده دمکرات و جمهوریخواه، رقابت ...

مسن ترین و جوان ترین داوطلبان کنکور 94 - شهر

shahr.tehran.ir/default.aspx?tabid=136&ArticleId=3807
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان سنجش درباره مسن ترین و جوان ترین داوطلبان کنکور ۹۴ گفت: ابوتراب ... رضوی شهر مشهد در گروه زبان های خارجی جوان ترین شرکت کننده در آزمون هستند. .... به نظر شما آیا اصولگرایان می توانند در انتخاباتمجلس به وحدت برسند و لیست واحد ارائه کنند؟ ... (عکس) رانندگی با «کلاه کاسکت» در خودرو عجیب!

کدام چهره هاي شاخص سياسي به ستاد انتخابات کشور رفتند ...

www.fardanews.com/.../کدام-چهره-هاي-شاخص-سياسي-به-ستاد-انتخابات-...
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در دومین روز از زمان ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان شاهد ... روز چهارشنبه - دوم دی ماه 94- به مدت هفت روز در ساعات اداری به فرمانداری ... فیلم: ادعای عجیب غرضی برای اعلام داوطلبیش در انتخابات خبرگان ... پربحث ترین.
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ترین های ثبت نام انتخابات مجلس و خبرگان+تصاویر ... داشت) و یک هفته زمان نام نویسی دهمین مجلس شورای اسلامی(که از شنبه 94/9/28 تا جمعه 94/10/4 جریان داشت) با حضور ... سیده لیلا مددی اولین زن داوطلب انتخاباتمجلس ... 2 زوج دوقلو در ستاد انتخابات کشور ... شرط عجیب سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون خبرگان.

شبکه نیوز

www.shabakenews.com/
یک شنبه، 20 دی 94 ساعت 05:54 ق. ... ایشان همچنین انتخابات را مسأله‌ای بسیار مهم و نعمتی حقیقتاً بزرگ برشمردند و با ... داوطلبان، لیست‌های انتخاباتی، صیانت از آرای مردم و پذیرش نتایج انتخابات»، ... از 18 سال +عکس · بی زحمت ترین قتل عام +عکس · آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری .... رسم عجیب روز عقد با آرایش خاص عروس/ تصاویر.

سوادسنجی داوطلبان نمایندگی مجلس/ پیشنهاد دولت برای ...

rahyabnews.com/.../سوادسنجی-داوطلبان-نمایندگی-مجلس-پیشنهاد-دولت-...
۷ روز پیش - انتخابات 94. l_nav. کد خبر: 91996 ... سوادسنجی داوطلبان نمایندگی مجلس/ پیشنهاد دولت برای انتخابات. توصیه جدید دولت ... آیا داوطلبان مجلس شورای اسلامی در آزمون احراز شرایط شرکت می‌کنند؟ نجات الله ... پربحث ترین پر بازدید ترین... اظهارات عجیب"مقتدایی"/آیا اظهار برائت از براندازان مطالبه سنگینی است؟ (۱ نظر).
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آستارا, استان گیلان, انتخابات, مجلس شورای اسلامی, ... مطلب قصد داریم تا از منظری دیگر به اهمیتشرکت در انتخابات مجلس و انتخاب فرد اصلح بپردازیم. ... آمار تفکیکی تائید صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی + جزئیات ...عجیب‌ترین وعده و وعیدهای انتخاباتی/از فرودگاه‌سازی تا کشتی‌سازی و احداث کارخانه BMW.

سران فتنه، ردصلاحیت - آباده نما

abadehnama.ir/.../داوود-محمدجانی-از-خصلت-آباده-ای-ها-سران-فتنه-ردصلا
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رکورد زنی داوطلبان مجلس دهم در آباده؛ 39 نفر ثبت نام کردند / اکثر ثبت ... ثبت نام شدگان غیر آباده ای هستند / جوان ترین داوطلب بانوی 32 آباده ای است ... آباده نما در ادامه مصاحبه های انتخابات اسفند 94 اینبار به سراغ داوود محمد .... این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که در صورت شرکت در انتخابات، تحت لوای کدام حزب ...
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر کسی احساس می‌کند شرکت کنندگان در انتخابات پشت پرده ای دارند باید آن را به وزارت اطلاعات ارجاع دهد؛ من نگرانی ندارم وزیر کشور ... وی گفت: دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده از 94/10/27 تا 11/16 94/خواهد بود . ... مجلل ترین رستوران بین راهی جاده هراز آتش گرفت ... شرط عجیب برای گذشت از قصاص قاتل.
پاسخ عجیب بابک زنجانی به مجری BBC+عکس **** خانه ابدی هادی نوروزی+عکس **** .... 172 نفر از داوطلبان انتخاباتمجلس شورای اسلامی در زنجان تایید صلاحیت شدند ... با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در انتخابات مجلس در استان زنجان گفت: 187 نفر داوطلب ... نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:هم اکنون آمریکا بزرگ ترین ...

هشت صبح

8sobh.ir/
حضرت آیت الله خامنه ای: همه در انتخابات شرکت کنند؛ حتی کسانی که نظام را قبول ندارند هزاران نفر از مردم ... عکس/ برگزیدهترین تصاویر خبری جهان ... شرايط علمی را از فقها می گيرد و اين داوطلبان ديگر نمی توانند بقيه فرآيند انتخاباتی را طی کنند. .... واردات 152 میلیارد لوازم آرایشی در 94 .... نرخ‌های عجیب و غریب از بیکاری زنان+جدول.
آستارا ,ستاد ,شهرستان ,انتخاباتی ,انتخابات ,شرکت ,ستاد انتخاباتی ,برای شرکت ... وی به مقایسه تاریخ تولد جوان ترین و مسن ترین داوطلب ستاد انتخاباتی آستارا اشاره کرد و ... دانلود فرم ثبت نام استخدام سازمان تامین اجتماعی (دی ماه 94)مهلت ثبت نام 18 ... دور کمر و باسن و ران‌ها · با دلایل عجیب چاقی و اضافه وزن در این بخش آشنا شوید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شرکت نکردن در آزمون خبرگان رهبری به منزله .... همین گزارش حاکیست نزدیکان این نامزد برای تحقق خواسته عجیب و ویژه خود اقدام ... خصوص لزوم شرکت در آزمون علمی داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری برای افرادی .... از روش ارزشیابی خودروها تغییر کرد تا گران ترین آپارتمان های منطقه چهار در کدام محله هستند؟

جنوب نیوز

jonoubnews.ir/

پای صحبت های عجیب ترین کاندیدای بوشهری مجلس خبرگان ... رئيس ستاد انتخابات استان فارس، به اعلام نتايج بررسي صلاحيت داوطلبان نمايندگي مجلس شوراي ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 512
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 4,873
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,165
  • بازدید ماه : 8,165
  • بازدید سال : 138,280
  • بازدید کلی : 8,105,715