loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 263 نظرات (0)

قیمت خودرو پس از اجرای برجام (توافق هسته ای)

پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها + اجرای برجام 

مدیرعامل ایران خودرو: قیمت خودرو بعد از توافقات هسته‌ای به هیچ 

با اجرای توافق هسته‌ای، درآمد مردم افزایش خواهد یافت/

 

قیمت خودرو پس از توافق کاهش نمی‌یابد 

قیمت خودرو ، قیمت خودرو بعد از برجام

با اجرایی شدن برجام (توافق هسته ای) بازار خودرو و قیمت خودرو بیش از پیش به رکود رفت، اتفاقی که از قبل نیز به نوعی پیش بینی شده بود.

 

قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها

با اجرایی شدن برجام (توافق هسته ای) بازار خودرو کشور بیش از پیش به رکود رفت، اتفاقی که از قبل نیز به نوعی پیش بینی شده بود. در پی این اتفاق، قیمت برخی خودروهای داخلی افت کرد و این در حالی است که تندر- 90 مسیری خلاف روند کلی بازار طی کرد و با افزایش قیمت مواجه شد. 
به گفته فعالان بازار، ازآنجاکه لغو تحریم های بین المللی، امیدواری در میان مشتریان بازار خودرو را افزایش داده، بخشی از آنها (مشتریان) ترجیح می دهند فعلاً خودرو نخریده و صبر کنند تا اولاً محصولات جدید از راه برسند و ثانیاً قیمت فعلی خودروها افت کند. به عبارت بهتر، انتظاری که مشتریان بابت آمدن خودروهای جدید و باکیفیت و روز دنیا و همچنین کاهش قیمت ها دارند، دلیل اصلی تشدید رکود بازار خودرو پس از برجام است. 
آنها گمان می کنند که با لغو تحریم ها، خودروهای جدید جای قدیمی ها را خواهند گرفت و در کنار این اتفاق، خودروسازان داخلی نیز قیمت محصولاتشان را پایین می آورند؛ بنابراین چون نمی خواهند متضرر شوند، فعلاً خودرو نمی خرند. این در شرایطی است که اگرچه ورود خودروهای جدید به بازار، اتفاقی محتمل به شمار می رود، اما پروسه ای زمانبر است و بین یک سال و نیم تا دو سال طول خواهد کشید. 
از طرفی، خودروسازان ظاهراً هیچ برنامه ای برای کاهش قیمت محصولات خود ندارند و تجربه نشان داده آنها در دوران رکود، به جای پایین آوردن قیمت، تولید را کم می کنند. با این حساب، انتظار کاهش قیمت خودرو به نظر بیهوده است و بعید به نظر می رسدقیمت خودروهای تولید داخل کاهش یابد. 

افت وخیز قیمت ها 
اما به بازار برویم و ببینیم این هفته قیمت ها چه تغییراتی را به خود دیده اند. آن طور که فعالان بازار روایت می کنند، در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 با قیمتی برابر با 37 میلیون و 500 هزار تومان خریدوفروش می شود که این موضوع از کاهش قیمت 100 هزار تومانی خودروی موردنظر در هفته جاری حکایت می کند. همچنین مدل صندوقدار 206 با نام V 8 نیز که 100 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده، در حال حاضر 37 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می شود. 
از سوی دیگر اما پژو 405 که این هفته نه ارزان شده و نه گران، در حال حاضر 29 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد. تثبیت قیمت پژو 405 در حالی است که سمند این هفته 100 هزار تومان کاهش قیمت را به خود دیده و در حال حاضر 30 میلیون تومان به فروش می رود. 
از بازار رانا هم خبر می رسد، این خودرو با توجه به تغییر قیمتش در هفته جاری، در حال حاضر 32 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش می شود. به گفته نمایشگاه داران خودرو پایتخت، رانا طی هفته جاری 200 هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است. فعالان بازار اما در مورد دنا به ثبات قیمت آن اشاره کرده و می گویند این خودرو هم اکنون 43 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. از دنا که بگذریم، این هفته طبق معمول تغییری در قیمت تیبا رخ نداد، چه آنکه به گفته نمایشگاه داران خودرو پایتخت، تیبا در مدل صندوقدار خود هم اکنون 23 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

بازار خودرو ، قیمت خودرو بعد از برجام ، قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها

تیبا چند هفته است که با این قیمت خرید و فروش می شود و نوسان خاصی را به خود ندیده است. همچنین برای خرید پراید در مدل 131 نیز باید 19 میلیون و 900 هزار تومان هزینه کرد که این موضوع از تثبیت قیمت خودرو موردنظر در هفته جاری حکایت می کند. برای خرید مدل 111 پراید نیز باید 20 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کرد و این یعنی پراید 111 هم تغییری را در قیمت تجربه نکرده است. 
اما از بازار سراتوهای مونتاژی سایپا نیز خبر می رسد که این خودروها تغییر قیمت خاصی طی هفته جاری نداشته اند. به گفته فعالان بازار، سراتوی اتومات با قیمتی برابر با 90 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود و برای مدل دنده ای آن نیز باید 75 میلیون و 600 هزار تومان دست به جیب شد. 
سری هم اما به خانواده تندر- 90 بزنیم که اعضای آن طی این هفته خلاف جهت روند کلی بازار رفتار کرده و گران شده اند. به گفته فعالان بازار، قیمت تندر- 90 در مدل پارس خودرویی و E 2 آن 500 هزار تومان افزایش یافته و این محصول در حال حاضر قیمتی برابر با 39 میلیون و 500 هزار تومان دارد. همچنین پارس تندر نیز که 700 هزار تومان افزایش قیمت را طی هفته جاری به خود دیده، در حال حاضر 40 میلیون تومان به فروش می رسد. این خودرو به لحاظ کیفی و فنی تفاوت خاصی با دیگر مدل های معمولی تندر- 90 ندارد و تنها ظاهر آن در بخش مربوط به صندوقش تغییر کرده است. اما از بازار تندر- 90 مدل اتومات خبر می رسد که این خودرو افزایش قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر برای خرید آن باید 46 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کرد. 
به گفته فعالان بازار، تندر اتومات طی هفته جاری 200 هزار تومان افزایش قیمت را به خود دیده تا در کنار هم خانواده هایش هفته گرانی را سپری کند. به اعتقاد برخی از کارشناسان، کاهش عرضه تندر- 90 به بازار در پی تحویل این محصول به ثبت نام کنندگان طرح فروش خودرو اقساطی (همان طرح معروف به تسهیلات 25 میلیون تومانی)، دلیل اصلی افزایش قیمت تندر- 90 به شمار می رود. به گفته آنها، تحویل تندرهای اقساطی، عرضه این محصول را به بازار کاهش داده و این موضوع سبب بالا رفتن قیمت آن در بازار شده است. 
تندر- 90 البته در کل به دلیل آنکه تیراژ چندان بالایی ندارد، معمولاً تعادلی میان عرضه و تقاضای آن ایجاد نمی شود و باید منتظر ماند و دید حالا که تحریم ها لغو شده و رنوی فرانسه می تواند فعالیت هایش را در ایران گسترش دهد، این موضوع چه تغییری در روند تولید تندر شکل خواهد داد. 
از تندر- 90 که بگذریم، مدل هاچ بک این محصول نیز طی یکی چند هفته گذشته روانه بازار شده و اگرچه در ابتدا افزایش قیمت شدیدی را به خود دید، اما این هفته با کاهش قیمت مواجه شد. ساندرو که طبق قرارداد مربوطه (پلت فرم مشترک X 90 ) قرار بود چند سال پیش روانه بازار خودرو کشور شود، با کلی تأخیر به ایران آمد و همین چندی پیش توسط پارس خودرویی ها پیش فروش شد و قر آر است رفته رفته به تیراژ آن اضافه شود. 
این محصول پس از عرضه به بازار، روند معمول در بازار خودرو ایران را در پیش گرفت و قیمت آن در مقایسه با نرخ کارخانه افزایش یافت، تا جایی که اختلاف دو میلیون تومانی میان قیمت کارخانه و بازار این محصول به وجود آمد. این هفته اما با توجه به کاهش قیمت ساندرو ، اختلاف نرخ کارخانه و بازار این محصول کمتر شد. به گفته فعالان بازار، ساندرو اتومات در حال حاضر قیمتی برابر 50 میلیون و 500 هزار تومان در بازار دارد و مدل معمولی این محصول نیز 44 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می شود. این در شرایطی است که ساندرو در مدل های اتومات و معمولی، به ترتیب قیمتی برابر با 48 میلیون و 900 و 42 میلیون و 900 هزار تومان دارد.

قیمت خودرو پس از اجرای برجام (توافق هسته ای)

 

 

 پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها + اجرای برجام 

مدیرعامل ایران خودرو: قیمت خودرو بعد از توافقات هسته‌ای به هیچ 

با اجرای توافق هسته‌ای، درآمد مردم افزایش خواهد یافت/

قیمت خودرو پس از توافق کاهش نمی‌یابد 

قیمت خودرو پس از اجرای برجام (توافق هسته ای) - نمناک
namnak.com/25810-قیمت-خودرو-برجام.html
۴ ساعت پیش - با اجرایی شدن برجام (توافق هسته ای) بازار خودرو و قیمت خودرو بیش از پیش به رکود رفت، اتفاقی که از قبل نیز به نوعی پیش بینی شده بود.
پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها + اجرای برجام - خانه
sportonlin-bsk.blogsun.ir/.../پیش-بینی-قیمت-خودرو-بعد-از-لغو-تحریم...
پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها | توافق هسته ای | اجرای برجام. قیمت انواع خودرو در بازار بعد از لغو تحریم ها چقدر می شود ؟ وضعیت قیمت خودرو پس از لغو ...
بازار خودرو - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/tags/5227/بازار-خودرو
با برداشته شدن برجام، انتظارات در بازار خودرو در این جهت است که وضعیت رکودی بازار از بین رود. ... تصویر بازار خودرو پس از لغو تحریم‌ها/ افزایش اندک قیمت برخی خودروها ... در بازار خودرو سنگین‌تر شده است، پیشنهاد کرد در کوتاه‌‌مدت دولت با اجرای طرح‌هایی .... لوبانف در تمرین پرسپولیس · لقمه آماده ای به نام "بازار ایران" برای شرکت های ...
مدیرعامل ایران خودرو: قیمت خودرو بعد از توافقات هسته‌ای به هیچ ...
www.mashreghnews.ir/.../مدیرعامل-ایران-خودرو-قیمت-خودرو-بعد-از-تواف...
قیمت خودرو بعد از توافقات هسته ای به هیچ وجه کاهش نخواهد یافت وی خاطرنشان .... این برجام هم به سلامتی حل شد این همه دارایی مملکت بلوک شده بود ازاد شد پس کو حق مردم .
با اجرای توافق هسته‌ای، درآمد مردم افزایش خواهد یافت/ تاثیر ...
www.mashreghnews.ir/.../با-اجرای-توافق-هسته‌ای-درآمد-مردم-افزایش-خواهد...
جدا از تحولات سیاسی، بعد از توافق هسته‌ای باید گفت تحولات اقتصادی ایران درمنطقه و ... کاهش قیمت خودرو با توافق هسته‌ای گفته است: از دید بنده بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی بیفتد. .... افزایش ١٤میلیاردی درآمد نفتی کشور پس از توافق جامع
تاثیر توافق هسته ای بر بازار مسکن / آیا لغو تحریمها کاهش ...
www.boursenegar.ir/.../تاثیر-توافق-هسته-ای-بر-بازار-مسکن-آیا-لغو-...
تاثیر اجرای برجام و لغو تحریمها بر بازارمسکن چگونه خواهد بود؟ 4اثر برجام بر بازار مسکن // 26 دی94 ... پس از توافق هسته ای جهش قیمت مسکن داریم یا افت قیمت؟
قیمت خودرو پس از برجام
sarbehava.ir/1394/10/28/3532
۴ روز پیش - sportonlin-bsk.blogsun.ir/.../پیش-بینی-قیمت-خودرو-بعد-از-لغو-تحریم... پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها | توافق هسته ای | اجرای برجام.
قیمت خودرو پس از توافق کاهش نمی‌یابد - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اقتصادی › صنعت ، تجارت و کشاورزی
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قاسمیان با اشاره به اینکه قیمت خودروهای وارداتی با توجه به رکود در بازار بین ... در ماه‌های گذشته گفت: قیمت خودرو پس از توافق هسته‌ای کاهش نمی‌یابد.
ایران خبر - افت و خیز قیمت خودرو پس از برجام
www.irankhabar.ir/fa/doc/news/52259/افت-خیز-قیمت-خودرو-برجام
۲ ساعت پیش - با اجرایی شدن برجام (توافق هسته‌ای) بازار خودرو کشور بیش از پیش به رکود رفت، اتفاقی که از قبل نیز به‌نوعی پیش‌بینی شده بود.
پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها + اجرای برجام ...
libarshad1388.blogsky.com/.../پیش-بینی-قیمت-خودرو-بعد-از-لغو-تحر...
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیشبینی قیمت خودرو با لغو تحریم پیش بینی قیمت خودرو پس از لغو تحریم‌ها پیش بینی بازارها در سال جاری پس از توافق هسته ای تاثیر توافق ...
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
وضعیت بازار خودرو پس از لغو تحریم ها - افکارخبر
www.afkarnews.ir/.../480363-وضعیت-بازار-خودرو-پس-از-لغو-تحریم-ها
۳ روز پیش - افکار عمومی منتظر کاهش قیمت محصولات تولیدی به‌ویژه خودرو هستند؛ این ... رسیدن به توافق هسته‌ای شکل گرفت اما به دلیل تاخیر در برداشته شدن ... جهانی از اجرایی شدن برجام /دستور لغو تحریم‌های هسته ای/اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران.
چالش های دولت پس از اجرای برجام چیست؟ | پایگاه خبری پلاک
pelakpress.com › آخرین خبر
دیپلمات های مرتبط با پرونده هسته ای در تهران در گفت وگو با «ایران هسته ای» تایید ... هسته ای بزرگنمایی شدید ثمرات اقتصادی توافق هسته ای بود، اما پس از توافق این ... تشدید رکود بازار خودرو بعد از اجرای برجام/ افزایش قیمت برخی خودروهای خارجی ...
اقتصاد ایران آنلاین
www.eghtesadeiranonline.com/
قیمت مسکن به پایین‌ترین نرخ 3 سال گذشته رسید ... گشایش 64 فقره ال سی در بانک ملت پس از اجرای برجام. مدیرعامل .... وسیله ای مناسب اتاق کودکان در زمستان +عکس.
اقتصاد سیاسی - قیمت طلا و سکه
www.iranjib.ir/default/9/اقتصاد-سیاسی/
توضیح دفتر آیت‌الله هاشمی درباره خودرو جدیدش ... کمتر از یک روز از آغاز اجرای «برجام» و لغو تحریم های ایران، برخی خبرگزاری های غربی دقایقی پیش از ... فعالیت های صلح آمیز هسته ای طی یک دهه گذشته بر کشورمان تحمیل شده بود، سرانجام پس از . ... بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدهای ایران در قالب توافق جامع هسته ای منتشر شود.
وضعیت بورس پس از توافق هسته اي - بیتوته
www.beytoote.com › اخبار › اخبار اقتصادی و بازرگانی
نوبخت: ارائه لایحه بودجه ۹۵ قبل از اجرایی شدن برجام به مصلحت نبود · آیا خودرو گران می شود؟ ... اخبار ,اخبار اقتصادی ,بورس ,وضعیت بورس پس از توافق هسته ای .... اين كارشناس بازار سرمايه با اشاره به رشد نسبت قيمت به درآمد كل بازار سهام در صورت ...
قیمت خودرو پس از اجرای برجام (توافق هسته ای) | فيدگاه
feedgah.com/lastnews/.../قیمت-خودرو-پس-از-اجرای-برجام-توافق-هسته/
۳ ساعت پیش - قیمت خودرو پس از اجرای برجام (توافق هسته ای) با اجرایی شدن برجام (توافق هسته ای) بازار خودرو و قیمت خودرو بیش از پیش به رکود رفت، اتفاقی که ...
تاثیر توافق برجام بر قیمت سکه دلار و ارز دوشنبه 28 دی 94
feedha.rozblog.com/.../تاثیر-توافق-برجام-بر-قیمت-سکه-دلار-و-ارز-دو...
۴ روز پیش - پیش بینی قیمت سکه و ارز بعد از اجرای برجام | دانلود سریال 94 . ... فرماندار خاش: سلامت انتخابات دغدغه مهم دولت است · قیمت خودرو پس از لغو تحریمها/جدول · آخرین لیست ... تاثیر توافق هسته ای بر نرخ دلار >>> منتظر کاهش نرخ ارز .
قیمت خودروهای داخلی پس از توافق، چهارشنبه ۲۴ تیر - شبکه خبر
www.irinn.ir/.../قیمت-خودروهای-داخلی-پس-از-توافق،-چهارشنبه-۲۴-تیر
۲۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خودروسازها که به بهانه تحریم ها بر طبل افزایش قیمت کوبیدند و تا می ... اصلی گرانی خودرو، تحریم است، بنابراین آنها انتظار دارند پس از توافق هسته‌ای، قیمت‌ها کاهش یابد. ... واکنش رابرت گیتس به برجام ... آخرین اخبار از اجرای برجام.
قیمت خودرو پس از توافق هسته‌ای پایین نمی آید - نت شهر
www.netshahr.com › اخبار › اقتصادی
مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که قیمت خودرو پس از توافق هسته ای کاهش نمی یابد. ... شورای حکام آژانس امروز تشکیل جلسه می‌دهد · در همایش اجرای برجام از روحانی ظریف ...
پیش بینی بازارها در سال جاری پس از توافق هسته ای - بورس ...
www.boursenews.ir/.../پیش-بینی-بازارها-در-سال-جاری-پس-از-توافق-هس...
در صورت توافق هسته ای تا ۳۰ ژوين چه دیدگاهی برای اقتصاد ایران میتوان متصور بود. ... ساعت اقتصاد ایران 12 سال به عقب کشیده شد/ برجام به فرجام رسید/تبریک به ملت ... یکی از دلایل مهم در رکود و افت ۲۱ درصدی قیمت مسکن نسبت به اسفند ۱۳۹۱ بودجه ... بازارکسب وکار با ورود سرمایه گذاران همراه با اجرای پروژه ها مختلف که اجرا وپیاده ...
آخرین اخبار برجام و نتایج مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 - خبر پو
khabarpu.com/cat/Nuclear-Talks-اخبار-مذاکرات-هسته-ای.htm
آخرین اخبار برجام, آخرین اخبار مذاکرات هسته ای, اخبار و متن بیانیه توافق هسته ای ایران با گروه 5+1,اخبار هسته ای,متن ... بازار خودرو پس از برجام/ قیمت ها کاهشی شد.
آیا "خودرو" ارزان می‌شود؟ - فرارو
fararu.com/fa/news/240587/آیا-خودرو-ارزان-می‌شود
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرارو – تکلیف نرخ خودرو بعد از توافق و لغو تحریم‌ها چه می‌شود؟ ... اختلاف‌نظر در مورد اثرگذاری توافق هسته‌ای بر نرخ خودرو؛ ... محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت با تأکید بر اينكه قيمت خودروهاي داخلي پس از توافق هسته‌اي كاهش نمي‌يابد، گفته است «توافقنامه‌هايي با برخي ..... کاهش قیمت دلار و سکه در آستانه اجرای برجام. ۱۱.
سرنوشت بازار مسکن، خودرو، کار، کالا ارز و طلا سکه بعد از ...
www.zamannews.ir/.../35953-سرنوشت-بازار-مسکن-خودرو-کار-کالا-ارز-...
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مردم اخبار پنج بازار را بی‌وقفه رصد می‌کنند؛ مسکن، خودرو، کار، کالا و با شدت ... اخبار مذاکرات هسته ای،مذاکرات هسته ای،1+5،توافق هسته ای،برجام،اخبار برجام .... نیز وجود دارد و اجرای آن می‌تواند قدری به بهبود وضعیت نیروی کار کمک کند. ... برخی پس از انجام توافق هسته‌ای اظهاراتی درباره کاهش شدید قیمت خودرو دارند، اما ...
جدیدترین قیمت های انواع خودرو بعد از توافق هسته ای
www.tourismonline.co/.../جدیدترین-قیمت-های-انواع-خودرو-بعد-از-توافق...
۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدیدترین قیمت انواع خودرو. ... لطفا پس از عضویت، ایمیل فعال‌سازی را تایید کنید. *هیچ‌گونه .... جدیدترین قیمت های انواع خودرو بعد از توافق هسته ای .... برجام به فرجام رسید/ کلیپ زیبایی که ایرانی‌ها ساختند .... طراحی و اجرا: آرادپرداز.
تالار خبر | قیمت خودرو در بازار یک روز پس از توافق هسته ای ...
talarekhabar.com/قیمت-خودرو-در-بازار-یک-روز-پس-از-توافق-ه/
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت خودرو در بازار یک روز پس از توافق هسته ای وین + جدول. تنها یک روز پس از توافق هسته ... بیانیه رئیس جمهور خطاب به مردم ایران پس اجرای برجام.
پیش بینی “قیمت مسکن” بعد از توافق هسته ای - تاپ ناز
www.topnaz.com › مطالب خواندنی و اخبار › اخبار اقتصادی
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش قیمت مسکن پس از توافق,کاهش قیمت خانه پس از مذاکرات هسته ای,آیا خانه گرون میشه؟,قیمت مسکن بالا میره یا پایین؟,توافق هسته ای و بازار مسکن. ... قیمت سکه و دلار بعد از اجرای برجام · قیمت ویزای عراق انفرادی و گروهی · پرورش ...
وضعیت هسته ای ایران ۱۰ سال پس از اجرای برجام/مخالفان نگران ...
www.mehrnews.com/.../وضعیت-هسته-ای-ایران-۱۰-سال-پس-از-اجرای-برج...
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون سابق وزارت خارجه آمریکا با اشاره به بی مورد بودن نگرانی های مخالفان برجام، به تشریح وضعیت هسته ای ایران در سال های بعد از اجرای توافق هسته ...
قیمت خودروهای وارداتی پس از توافق هسته ای چند است؟ - پرشین ...
www.persianv.com/preview/297407.php
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک کارشناس صنعت خودرو گفت: پس از توافق هسته‌ای تا پایان سال جاری تغییر خاصی در قیمت .... وضعیت قیمت خودرو در اولین روز اجرای برجام ...
قیمت خودروهای داخلی بعد از مذاکرات هسته ای/ آیا خودرو ارزان شد ...
www.taraznews.com/content/116753
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قیمت خودروهای داخلی بعد از مذاکرات هسته ای/ آیا خودرو ارزان شد؟ ... وارداتی در ماه‌های گذشته گفت: قیمت خودرو پس از توافق هسته‌ای کاهش نمی‌یابد. ... آویو و ریاض در روز اجرای برجام · بعیدی‌نژاد خطاب به ملت ایران: ای کاش در جلسات ما بودید ...
عدم تاثير توافقات هسته اي در كاهش قيمت خودرو - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/.../عدم-تاثير-توافقات-هسته-اي-در-كاهش-قيمت-خودر...
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آفتاب : به گزارش خبرخودرو ، با وجود انجام توافقات هسته اي و انتظار كاهش قيمت ها در اذهان عمومي، اين تصور در خصوص قيمت خودرو چندان واقع بينانه نيست. ... كند، افزود: با يك تاخير زماني پس از توافق هسته اي، اميدواريم شاهد خروج .... ساز مخالف برجامی یک احمدی نژادی/ داوری: ما هنوز هم به توافق هسته‌ای بدبین هستیم (۱۰ نظر).
بهترین کاری که پس از توافق هسته‌ای می‌شد انجام داد/ تغییر ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › مستند
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین کاری که پس از توافق هسته‌ای می‌شد انجام داد/ تغییر نام یک ایستگاه مترو در پی جوگیری!/ اشتغال‌زایی را از قهوه خانه‌ها آغاز کنید/ به احترام مردم، از «برجام» ماهی .... شناختن رژیم صهیونیستی برای اجرای توافق وین / چرا کشوری می‌تواند .... وعده افزایش قیمت خودرو، همزمان با تشدید کمپین تحریم خرید خودروی ایرانی!
چهره بازار مسکن پس از توافق هسته‌ای - بازار خبر
www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=105744
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مظاهریان با اشاره به تأثیر قیمت زمین بر قیمت نهایی مسکن افزود: به عنوان مثال در ... به گفته مظاهریان چون رونق بازارهای دیگر با توافق هسته‌ای بیشتر است ... تا برنامه‌ها و سیاست‌های خود را در بخش مسکن با تخصیص اعتبارات اجرایی کند. .... پاریس به تهران بعد از اجرای برجام · خدمتکارانی با حقوق 500 میلیون تومانی!
پس از توافق هسته‌اي خودرو بخريم يا نخريم؟ - تیک
tik.ir/fa/news/93339/پس-از-توافق-هسته‌اي-خودرو-بخريم-يا-نخريم
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار لحظه به لحظه از آغاز اجرای «برجام» و لغو تحریم های ایران / آژانس تایید کرد: ایران به تعهداتش پایبند بود ... پس از توافق هسته‌اي خودرو بخريم يا نخريم؟ ... شوراي رقابت با موج افزايش قيمت خودرو پس از مذاکرات مخالفت کرده که مردم، ...
پیش‌بینی قیمت مسکن پس از توافق هسته‌ای - سایت طلا
www.tala.ir › اقتصاد ایران
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیش‌بینی قیمت مسکن پس از توافق هسته‌ای ... البته توافق تاثیر چندانی بر قیمت و بازار مسکن ندارد و وضعیت بازار مسکن به رونق کل اقتصاد کشور بستگی دارد . .... به نظر بنده بعد از اجرای توافق اصلی ترین حدف دولت تقویت صنایع و .... نرخ دلار با برجام قطعاً کاهش نخواهد یافت، افزایش شاید - تعداد نظر(3) ...
پیش‌ بینی کاهش قیمت مسکن پس از توافق هسته ای - صدای ایران
sedayiran.com/fa/.../پیش‌-بینی-کاهش-قیمت-مسکن-پس-از-توافق-هسته-...
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیش‌ بینی کاهش قیمت مسکن پس از توافق هسته ای. کد خبر: ۷۰۴۰۵. تعداد نظرات: ۲ .... یادی از مخالفان برجام چند روز پس از اجرا/ دلواپسان چه می‌گفتند؟
پیش بینی آینده صنعت خودرو و قیمت محصولات بعد از توافق ...
boursepress.ir/.../پیش-بینی-آینده-صنعت-خودرو-و-قیمت-محصولات-بعد-...
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی آینده صنعت خودرو و میزان کاهش قیمت خودرو بعد از توافق هسته‌ای را پیش بینی کرد.
تصور کاهش قیمت خودرو بعد از توافق هسته‌ای اشتباه است
www.tasnimnews.com/.../تصور-کاهش-قیمت-خودرو-بعد-از-توافق-هسته-ا...
۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصور کاهش قیمت خودرو بعد از توافق هسته‌ای اشتباه است ... یک کارشناس خودرو از عدم کاهش قیمت خودرو بعد از توافقات هسته ای خبردادو گفت: ... خط آزاد - امضای اوباما پای نقض برجام ... شروط پلیس برای اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل.
قیمت خودرو پس از اجرای برجام (توافق هسته ای) - اخبار روز
nchse.ir/قیمت-خودرو-پس-از-اجرای-برجام-توافق-هسته/
با اجرایی شدن برجام (توافق هسته ای) بازار خودرو و قیمت خودرو بیش از پیش به رکود ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا ...
رویای بی سرانجام ارزانی مسکن/ بعد از تفاهم سیاسی می توان ...
www.fardanews.com/.../رویای-بی-سرانجام-ارزانی-مسکن-بعد-از-تفاهم-س...
متقاضیان بازار مسکن کمی دور از بازار به رصد وضعیت مذاکرات هسته‌ای می‌پرداختند تا ... در ماه‌های اردیبهشت و خرداد، هیجان ناشی از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باعث بازگشت بخشی ... بعد از آن اما با ثبت نرخ رشد منفی ۶/۰ درصد برای قیمت مسکن در ۱۵روز اول شهریور ۹۳، ... دولت برای مواجهه با هر شرایطی پس از توافق نهایی هسته‌ای آماده است.
قیمت طلا و سکه خودرو بعد از برجام 27 دی 94 | دانلود آهنگ ...
download2016movie.ir/.../قیمت-طلا-و-سکه-خودرو-بعد-از-برجام-27-دی-9...
۴ روز پیش - اخرین قیمت از خودرو بعد از اعلام برجام بیست و هفتم دی 94. نرخ فروش هر قطعه ... دلار منابع بلوکه شده با اجرای برجام، گفت: ورود این میزان ارز به کشور منطقی نیست و . ..... تاثیر توافق هسته ای با 1+5 بربازار خودرو ؛ ارز و سکه , طلا .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 490
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 2,763
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,055
  • بازدید ماه : 6,055
  • بازدید سال : 136,170
  • بازدید کلی : 8,103,605