loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 453 نظرات (0)

ماجرای ناکامی اختلاس 860 میلیاردی از یک بانک

 

بعد از اختلاس 3000 میلیارد تومانی معروف در تاریخ اقتصادی کشور که پای چند بانک در میان بود، این بار یکی از این بانکها تا پای اختلاس حدود 1000 میلیارد تومانی پیش رفت .

به گزارش خبرنگار ایسنا، هنوز آثار اختلاس 3000 میلیاردی که در سال 1390 از آن پرده برداشته شد از میان نرفته و حتی برخی متهمان آن پای محاکمه ننشسته اند که شبکه بانکی بازهم درگیر تهدید به اختلاسی نزدیک به یک سوم رقم قبلی شد.

اخیرامعاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گزارشی در حوزه تخلفات اقتصاد کلان منتشر و اعلام کرد که باندی در صدد اختلاس و انتقال مبلغ 860 میلیارد تومان از یکی از بانک‌ها برای تبدیل به ارز و خروج از کشور بوده‌اند که با همکاری مدیریت عامل و حراست بانک و تلاش سازمان اطلاعات استان تهران دستگیر شدند.

این گزارش وزارت اطلاعات مهر تاییدی بر اعلام چندی پیشوزارت اقتصاد و دارایی در رابطه با اقدام باند بزرگی که قصد سوءاستفاده از حساب های بانک ملی را داشتند که البته کشف و دستگیر شدند، بود.

ماجرا بر این قرار بود که در تاریخ 30 تیرماه امسال گزارشی به مدیریت حراست بانک ملی واصل شد که حاکی از قصد یک باند کلاهبردار با هدایت از خارج از کشور برای سوءاستفاده از حسابهای بانکها ازجمله بانک ملی را داشتند که این موضوع بلافاصله از سوی حراست بانک ملی به سازمان اطلاعات استان تهران منعکس و طی حدود سه ماه موضوع با مدیریت بانک ملی و همکاری حراست، بازرسی بانک و سازمان اطلاعات استان تهران اقدامات و تماسهای آنها مورد درصد قرار گرفته است.

این باند در روزهای ابتدایی آبانماه قصد داشت که از طریق معاون یکی از شعب بانک، مبالغ کلانی را به حساب چند صرافی جهت انتقال بعدی به حسابهای دیگر واریز کند که با توجه به تمهیدات قبلی بانک، تمام حساب‌ها مسدود و اعضای آن توسط سازمان اطلاعات تهران بازداشت شدند، در حالی که این گروه هیچ گونه اطلاعی از کنترل و نظارت بانک ملی و سازمان اطلاعات تهران نداشتند.

این در حالی است که برای افراد عامل این سواستفاده و خانواده آنها ویزای شینگن جهت خروج از کشور نیز اخذ شده بود و قصد داشتند با استفاده از تعطیلی ایام تاسوعا و عاشورا انتقال وجوه را تکمیل و از کشور خارج شوند.

آنطور که وزارت اقتصاد و وزارت اطلاعات اعلام کرده‌اند با تدابیری از سوی بانک ملی و همچنین مشارکت سازمان اطلاعات استان تهران این ماجرا خنثی شده و بانک ملی از اختلاسی حدود 1000 میلیارد تومانی که نزدیک بود با مشارکت یکی از معاونین شعب آن انجام شود، گریخت.

در حالی بانک ملی به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای کشور بار دیگر تهدید به سوء استفاده بزرگ شد که در ماجرای اختلاس 3000 میلیارد تومانی هم در کنار بانکهای دیگر درگیر، متضرر شده بود به طوری که طبق آخرین خبرها هنوز هم تمامی طلب این بانک از گروه آریا کسب نشده است.

آنطور که پیش ترهمتی-مدیر عامل بانک ملی- اعلام کرده است بدهی مه‌آفرید خسروی یکی از معضلات بانک ملی محسوب می‌شود که در دو بخش قابل بررسی است؛ اول بدهی شرکت‌های گروه منصور آریا است که ربطی به اختلاس ندارد و خود شرکت‌ها از شعبه مرکزی بانک ملی وام گرفتند و باید تسویه شود، اما بخش دیگر مربوط به پرونده اختلاس مه‌آفرید خسروی است که با حکم کیفری مبلغ آن تا 1050 میلیارد تومان برآورد می‌شود و باید با بررسی وضعیت شرکت‌ها آن را تهاتر کنیم. این در حالی است که اصل بدهی 1050 میلیارد تومان بوده و اگر قرار باشد فرع آن را در نظر بگیریم به همین میزان به آن اضافه می‌شود ولی حکم دادگاه کیفری بوده و فرعی را به دنبال ندارد.

انتهای پیام

ایسنا - ماجرای ناکامی اختلاس 860 میلیاردی از یک بانک

www.isna.ir/fa/news/.../ماجرای-ناکامی-اختلاس-860-میلیاردی-از-یک-بانک
۱ دقیقه پیش - بعد از اختلاس 3000 میلیارد تومانی معروف در تاریخ اقتصادی کشور که پای چند بانک در میان بود،...

ایسنا - زیر سرویس خبر بازار

www.isna.ir/fa/service/Market/Bazar
بانک رفاه تفاهم‌نامه همکاری با مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهیدرجایی امضا کرد. شنبه ۱۹ دی .... ماجرای ناکامی اختلاس 860 میلیاردی از یک بانک. ۱۲:۳۶.
خبرگزاری مهر: انتشار جزئیات تازه از سوءاستفاده کلان مالی در نظام بانکی نشان می دهد که با هنرنمایی گام به گام سربازان گمنام امام زمان (عج) برداشت حدود ۸۴۰ میلیارد تومانی از حساب‌های بانکی ناکام مانده است. ... ماجرا به نقل از یک مقام مسئول دولتی این طور روایت شده است که «در تاریخ .... عنوان اختلاس سه هزار میلیاردی نام برده می شود پیش.
۲۱ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - محمدبن سلمان قبل از اعدام آیت‌الله نمر شخصا دست و پای وی را شکست! ... ماجراي اختلاس سه هزار ميليارد توماني كماكان خبر اول رسانه‌هاي داخلي است و اگرچه ... كشور به راه انداخت كه خبر اختلاس ميلياردي در معاونت عمراني استانداري تهران و اختلاس ۱۳۹ ... خ» عاقبت پس از يك اشتباه، توسط بانك صادرات كشف و به نهادهاي نظارتي ...

پرسپولیس میلیاردی درگیر کمک پنج هزار تومانی - آری فان

arifun.bekhandfun.in/parf825819_پرسپولیس-میلیاردی-درگیر-کمک-پن...
3هزارمیلیارد پول بانک مرکزی وبانک ملی بوده جهرمی یک هزار و 900 میلیارد تومان از. ... پرسپولیس با شکست بنیادکار صدرنشین گروهش شد ریال بالاتر از بارسلونا باارزش ترین. ... افزایش 400 تا 860 هزار تومانی حقوق کارمندان بانک های دولتی. ... جزییاتی از اختلاس 12هزار و271 و وقتی امیر کاظمی برای کمک به و سایت خبری تحلیلی ...

آرشیو - زرنا

www.zarnanews.ir/index.php/archive
مرگ یک شکارچی با گلوله خودش در ساوه · استان مرکزی در هفته ای که گذشت · تکیه بر .... برپایی نمایشگاه پوستر حجاب و عفاف در زرندیه · ساوه/خواستگار ناکام شیشه 8 خودرو را .... زرندیه/ اجرای طرح محرومیت زدایی و توانمند سازی یک روستا یا یکدهستان ..... بازگرداندن وجه اختلاس ۱۲هزار میلیاردی · تجلیل از دانشجویان نخبه دانشگاه اراک ...

تعیین جایزه میلیاردی برای بریدن سر پادشاه عربستان ...

nbmehr-rzb.web.safernews.in/.../تعیین+جایزه+میلیاردی+برای+بریدن+...
... عمده ای ایفا کرد.جزییات بیشتر : تعيين جايزه ميلياردي براي بريدن سر پادشاه عربستان! ... تلویزیون عربستان سعودی به سرعت تصویر زوم شده سلمان را با یک

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/.../fa/fa_50K.txt
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یک 378590. تا 370140 ..... دچار 21762. بانک 21760 .... اندازه 17197. شکست 17183 ...... ماجرا 2730. مهاجران 2728 ...... اختلاس 1010 ..... نخل 860. دهستان 860. زيربناي 860. نمايشگاههاي 860. سرازیر 859. کارگاههای 859 .....میلیاردها 766.
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زنانی که اجازه باز کردن حساب بانکی ندارند! پخش پاکت‌های حاوی نامه رهبرانقلاب در لندن + تصاویر · کاریکاتور/ تب بالای پزشکان پولکی.

عوامل اختلاس 20 میلیاردی ریالی در دانشگاه مازندران دستگیر ...

nexrob.in/pnex498343_عوامل-اختلاس-20-میلیاردی-ریالی-در-دانشگاه-ماز...
متهم اختلاس 300 میلیاردی دستگیر شد و و جهان نیوز اقایان لطفا این ... عوامل ماه عسل به دلیل دعوت از و و الف افزایش 400 تا860 هزار تومانی. نگاهی به ... نگاهی اجمالی به ماجرای قتل بانوی مازندرانی خدیجه مادر نوزاد شیرخواره سه ماهه ای. ... جنجال حضور عریان یک بازیگر در و توقیف محموله 20 میلیاردی قاچاق و پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس.

وام‌ ازدواج اشتغال در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان | داورنیوز

liker345-rzb.web.safernews.in/.../وام‌+ازدواج+اشتغال+در+دستور+کار+صن...
ذاکر می گوید: قبلا وام ازدواج دانشجویی یک میلیون و نیم بود که بنا به دستور ریاست دانشگاه آزاد به ۱۰ میلیون .... وی خاطرنشان کرد: ضمانت های بانکی برای قراردادها گرفته شده ولی برخی شرکت ها صوری بوده و امروز دیگر وجود ندارند. .... پرونده 25 میلیاردی اختلاس صندوق رفاه در دستگاه‌ قضایی - تهران .... خیزش دوباره طلا ناکام ماند | نیوزفان

به بانک صادرات خبر داد - آری فان

fun.arifun.in/tarif1547948_به-بانک-صادرات-خبر-داد
نوبخت خبر داد اقتصاد مقاومتی در و و استخدام بانک صادرات در سال 94 ... الف افزایش 400 تا 860 هزار تومانی و ادرس انتقال وجه کارت به کارت و خبرگزاری مهر اخبار ایران و ... ریالی به بانک صادرات است همچنین مجوز یک موسسه مالی اعتباری جدید به بانکصادرات. ... فساد 3 هزار میلیاردی خبر داد که مربوط به بانک صادرات هستند در این پرونده.
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر درهم امارات, 860, 872. هر لیر ترکیه ... نرخ ارز مرجع بانک مرکزی. ارز, معادل ریال ... يک هزار وون کره جنوبی, 25,896 ... ماجرای برادر قلابی عادل فردوسی پور ... نفوذ سعودی ها ناکام ماند ... کشف اختلاس میلیاردی با سند صوری در چابهار.

آخرین وصیت امام به هاشمی /اف-۱۶ های ایران چگونه هوا ... - گیل خبر

gilkhabar.ir/77999/آخرین-وصیت-امام-به-هاشمی-اف-۱۶-های-ایرا/
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روایت جدید از ماجرای پورشه/ مفسدی که با زنجیر و انگشتر طلا وام گرفت ... رسانه‌های خبری هریک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته ... وکیل شاکیان ایرانی “رویال بانک اسکاتلند به بی بی سی گفته که این بانک ... علت ناکامی العبادی در تکمیل آشتی بین شیعیان و سنی ها در عراق، ... 495632_860.
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسکان اضطراری 860 تن از متاثران سیل/ تخلیه آب از 338 واحد مسکونی. ... نیروهای اسراییلی یک جوان فلسطینی را زیر گرفتند. - ادیان نیوز .... جزئیات سوءاستفاده کلان بانکی/ برداشت ۸۴۰ میلیاردتومانی ناکام ماند .... ماجرای برخورد پنکه سقفی با نوزاد شیرخواره +فیلم. - 598 .... اختلاس 70 میلیاردی این بار در کرج.

عصرزنجان,عصر زنجان,عصر,زنجان,

asrezanjan.ir/fa/search.php?str_search=زنجان
زنجان- عصر زنجان: نویسنده وبلاگ "چرک‌نویس‌های یک آدم" در آخرین بروز رسانی ...... اخبار زیادی درباره اتومبیل های گران قیمت و میلیاردی برخی از ستاره های فوتبال داریم. ..... مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: بانک جامع اطلاعاتی حوزه زنان ...... داد" پروژه "احیای فتنه" بعد از ماجرای بند 350 زندان اوین را به شکست کشانده است.

860 - اعتدال

wave-green7.rssing.com/chan-5239851/all_p860.html
همچنین کارشناسان بین المللی انتظار دارند قیمت‌های طلا هفته آینده با اقدام بانک مرکزی ... هوشنگ پور بابایی وکیل پایه یکدادگستری در گفتگو با ایلنا در این باره اظهار ... شده و هنوز پاسخ روشنی از سوی یاران احمدی‌نژاد به آن داده نشده، ماجرای 26 خودروی نهاد ... ‌‌در ارتباط با تشریح آخرین اقداماتی که در راستای پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی ...

موج پرس - خانه

www.mojpress.ir/khabar/24088/با-تورم-به-رشد-و-اشتغال-نمی‌رسیم/
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران و ... همتی: طلب‌های دیگری جدا از پرونده اختلاس از آریا داریم. ... اما تعیین تکلیف 6 هزار میلیاردی معوقات بانک ملی خارج از پشتیبانی قوه قضائیه است و ... آمار بیکاری اضافه می کند؛ تورم یک افزایش اسمی است، تورم حتما باید کم شود اینطور نیست ...

عُجب عامل فساد عبادات | داورنیوز - lasernews.in

designhome.web.lasernews.in/.../عُجب%20عامل%20فساد%20عبادات-9.ht...
فساد اداری نیز به عنوان یكی از عمومی‌ ترین اشكال فساد پدیده‌ای است كه مرزهای زمان و مكان را در نوردیده و ... کشف خانه فساد یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی +تصاویر ... هزار میلیاردی در حال سیر مراحل قانونی است و در حال گرفتن اموال مربوط به متهمان پرونده هستیم. ... ظریف: شکست مذاکرات پایان . ... نامیمون اختلاس در اقتصاد کشور بوده و

اعلام آخرين وضعيت اختلاس در صندوق رفاه دانشجويان | داورنیوز

topfun-rzb.web.davernews.in/.../اعلام+آخرين+وضعيت+اختلاس+در+صندو...
خبر مشخص است که اختلاس در صندوق رفاه دانشجویی رخ داده، خب شاید یک .... آخرین وضعیت پرونده اختلاس 32 میلیاردیصندوق رفاه دانشجویان . ..... وی خاطرنشان کرد: ضمانت های بانکی برای قراردادها گرفته شده ولی برخی شرکت ها .... پردیس و اختلاس بزرگ و اختلاس کارکنان آزادراه تهران پردیس و ماجرای اختلاس در شرکت آزادراه تهران پردیس.

با حضور - جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap
+ عکس shia muslim اعتقاد نداشتن یک چیز است و لجاجت چیز دیگری. ..... کرد. shia muslim http://www.masaf.ir/images/ماجرای شیعه شدن بانوی کانادایی-shia ..... یافت که اکثر گزارش‌ها، حاکی از ناکامی مکرر مخالفان داخلی و خارجی بشار اسد بود. shia ...... عمومی جامعه-shia muslim-681.jpg نقش اختلاس در تضعیف اعتماد عمومی جامعه shia ...

مطالب قدیمی‌تر - انتخابات 92

sabz02.blogfa.com/9010.aspx?p=2
2- اكنون بايد ديد كه آقاي حسين علايي يك مهره شكار شده است و يا آنچه در يادداشت موهن .... از خدمات دولتی ، رد مال مورداختلاس و پرداخت ۲۶ هزار یورو جزای نقدی محکوم شده است. ... ديده اند تا از اين طريق يك ماجراي دم دستي و كم اهميت را به موضوع روز تبديل كرده و به ...... نيروهاي انساني، عمليات سايبر، حمايت از جريان فتنه و تحريم بانك مركزي شدند.
وجود هر یک از لغات در عبارت مورد جستجو ... خیام - نرسیده به چهارراه گلوبندك - پ. 860. • صدف ( مبلمان و دكوراسیون : فرفورژه ) ... گمانه‌های حسین شریعتمداری از ماجرای سید حسن خمینی - خودداری آقای سید حسن خمینی از شرکت در آزمون .... وزارت اطلاعات: دستگیری باند اختلاس 8 هزار میلیاردی در تهران/ بازداشت 3 نفر از مدیران متخلف شرکت ...
جزئیات تصادف شگفت انگیز دو اتوبوس، یک کامیون و یک سواری · اسیدپاشی‌ به 6 ... حذف مکزیک از جام‌جهانی رکورد تماشاگران تلویزیونی را شکست ..... ايران خودرو: امسال 860 هزار دستگاه سواری توليد مي كنيم ..... ماجرای «گم شدن» 4 میلیارد تومان ازبانک خصوصی! ..... اختلاس 35 میلیاردی از بانکی در پایتخت/ متهم با پول ها گریخت!

سارینا خبر - میلیاردی

sarina1369.blogfa.com/tag/میلیاردی?p=3
براساس ماده ۴ قانون تشدید مبارزه با مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مجازات تشکیل ..... قیمت این ساعت 860 هزار دلار معادل با دومیلیارد و 580 میلیون تومان است. ... در هر صورت یزدان پناه یك روز بعد از شهادت به دادگاه از طریق ویدئو مفقود شد و همسرش این ماجرا را به همكاری وی .... سرقت میلیاردی از بانک ملی سه شنبه یکم بهمن ۱۳۹۲ 2:34.

وبلاگ خبری سمیرم - انتقادی

semirom.blogfa.com/category/44?p=5
به صورت کلی میتوان ادعا نمود که حمایت یا عدم حمایت هنرمندان از یک نامزد انتخاباتی نقش اثرگذاری در پیروزی یا شکست یکنامزد در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.
۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شینهوا امروز در یک تفسیرهای خود گفت: اگر رییس جدید بانک جهانی واقعا از طریق .... یه خبر اختلاسهفت هزار میلیاردی در راه است مراقب سهم های بانکی خود باشید ..... جزئیات جلسه بهمنی و بانکیها/توصیههای شب عید وماجرای برداشت شبانه ..... در کل با شما موافقم و احتمال شکست کفهای قبلی این گروه کمه . ...... 3.895.860

الف - غفلت دولت از اقتصاد مقاومتی

alef.ir/vdccesqim2bqox8.ala2.html?291067
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - "اقتصاد مقاومتی" تنها یک شعار نبود. ... صنعتی و کشاورزی است، و دریافت کارمزد 20 درصدی بانککشاورزی یعنی گرفتن عوارض از جهادگران خط مقدم.
18- پاپی زاده:حضور درعرصه انتخابات یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود ... 50- سارقان اینترنتی حساب بانکی در دزفول دستگیر شدند .... 192- قلبی که شکست ...... 706- اختلاس میلیاردی در خوزستان ... 741- تا روشن شدن ماجرا ونتیجه نهایی پخش سریال سرزمین کهن متوقف است .... 860- سقوط مرگبار نیسان به دره/14 تن کشته و زخمی شدند ...

GemNews - شورولت ولت خودروی سبز سال شد

lighvan-pro.finderpost.ir/.../شورولت%20ولت%20خودروی%20سبز%20سا...
اولین شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۱۵ در یک مزایده خیریه در ماه آوریل به میزان یک میلیون ... پیش از این موتور 625 اسبی و 860نیوتن متری در این جایگاه قرار داشت. .... ناکامی سارقان مسلح در حمله به خودروی حامل پول بانک صادرات ... شبکه نیوز / بازیکن جنجالی لیگ ایران که پیش از این تویوتا و بی ام دبلیو میلیاردی سوار می شد، برای کنار ...

قیمت ارز امروز 94 10 09-فرهنگ نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=قیمت-ارز-امروز-94-10-09...
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 7سال زندان برای مردی که در خیابان به یک خانم معلم تجاوز کرد · آیا سیدحسن خمینی شأن .... ماجرایبرادر قلابی عادل فردوسی پور · رمز گشایی عدم حضور ...

آمریکا اشتباهاتش را تکرار می کند ایران کشوری نیست که ...

www.ghatreh.com/.../آمریکا-اشتباهاتش-تکرار-کند-ایران-کشوری-نیس...
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایران تسلیم نمی شود چون رهبری انقلابی دارد، مجوز روحانی برای اشتغال 5 بازنشسته دیگر در دولت، تصرف خانه 170 میلیا.

دستگیری عاملان 150 میلیارد ریال جعل اسناد در یزد - دانلود ...

dlrooz.blogsky.com/.../دستگیری-عاملان-150-میلیارد-ریال-جعل-اسناد-در-ی...
۱۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آگاهی یزد از کشف و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 850 میلیون ریال در . ... باند کلاهبرداری میلیاردی جعل اسناد زمین در مشهد متلاشی شد . ... و باز در خرداد 75 گزارشی از محاکمه عاملان اختلاس بانک‌هایصادرات و تجارت اعلام شد. .... مبلغ 5میلیارد و 150میلیون و378هزارو 860 ریال تعیین قیمت و سپس متهم به .

مطالب طنز - خاله زنک

khalezanak.com/مطالب-طنز/
یک ساعت اضافه می خوابی تا دو روز خوابت نمیاد، یک ساعت کمتر می خوابی تا دو روز خواب آلودی. ... ۵۱۴۴۰۸_۳۱۷٫jpg۷ab860ede554ee7d2cb.jpg tatalooshomal-photokade-16.jpg .... تو چین اگه شکست عشقی بخوری چند برابر زجر می کشی، لامصب هر طرفو که ... پولمیذاری تو موسسه ورشکست میشه، می ذاری بانک اختلاس می کنن، میدی به ...

موسسه حقوقی و وکالت محمدجوادعلیپوربای دو

law-alipour.baido.ir/
با توجه به اینکه مقنن در ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء اختلاس ...... یک دختر جوان در اقدامی اعتراض آمیز، بر روی میز رئیس بانک مرکزی اروپا پرید و بر سر او خرده کاغذ ...... آخرین وضعیت پرونده آقای «ب»/وکیل ۳۲ میلیاردی همچنان وکالت می کند ...... تنها کسانی که از نزدیک شاهد ماجراهای تلخ و شیرین، پیروزی ها و شکست ها، ...

http://narkhabar.ir/about.html 2015-12-23 0.5 http ...

narkhabar.ir/sitemap.xml
... 5402-رکورد-بارندگی-پاییزه-شکست/-دمای-ساوه-سردتر-می-شود.html 2015-10-31 0.6 ..... /5223-جزئیات-جلسه-دادگاه-متهم--به-اختلاس-میلیارد-دلاری.html 2015-10-06 0.6 ..... 0.6 http://narkhabar.ir/news_day/5078-هدیه-یک-میلیاردی-آقای-مدیر-برای-نوه‌اش. ...... -روش-«پارتی‌بازی»/-ماجرای-۳-هزار-میلیاردی-که-به-بانک-دولتی-برنگشت.html ...

مجموعه اخبار، تصاویر و فیلم های سیاسی شبکه خبر

www.irinn.ir/list/1/862/9/
... جزیره آغاز شود، یک فاجعه هستهای رخ خواهد داد و آمریکا دیگر هرگز در امان نخواهد بود. ... گذاشت اما با پایداری مردم، رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهدافش ناکام ماند. ... به اردوغان ۱۷ دسامبر در رابطه با اتهامات مربوط به فساد مالی و اختلاسدستگیر شدند. ... ماجرای عقب نشینی ارتش یمن از دو استان جنوبی ... ۸ میلیون حساب بانکی غیر فعال؟

برگه 202 - شمسه

salam98.ir/page/202/
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - داستان: یک سفر حماسی در دنیای دایناسورها جایی که یک دایناسور با یک ... به خاطر عدم پیش بینی این اتفاق و البته طمع بانک ها, تصمیم به مبارزه با بانک ها می گیرند . ... احمدی‌نژاد و اطرافیانش اتهام اختلاس و فساد مالی درباره اطرافیان احمدی‌نژاد و .... آغاز کرد که انتظارها از او برای جبران ناکامی سه وزنه بردار ایران ، زیاد بود.

رحیمی به احمدی نژاد نامه نوشت | فردیسان

fardisan.com/رحیمی-به-احمدی-نژاد-نامه-نوشت/
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از ناکامی گزینه اول، به بنده پیشنهاد دادید. ... همه آنچه ظرف چندین سال بر من رفته است، یک طرفماجرا است و البته این زخم وقتی “کاری” می شود که ... نمودیم و از وی خواستیم که به کاندیداهایی که ما معرفی می‌کنیم از محل حساب شخصی و با چک بانکی خودش کمک نماید. ... برجسب ها » محمدرضا رحیمی ، محمود احمدی نژاد ، اختلاس ...

کاهش یازده درصدی کسری بودجه غیر نفتی - نیک صالحی

www.niksalehi.com/economic/archives/208493.php
۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... برای کالاها و خدمات است که در لایحه بودجه 1393 ضمن کاهش 11 درصدی نسبت به سال جاری 860هزار میلیارد ریال برآورد شده است. .... ماجرای ازدواج مادر لیلا حاتمی با پدرش ... حکایت آموزنده:شکست یک شخص نیست! .... کدام بانک خصوصی درشمال تهران ساخت و ساز می‌کند + عکس ... متهم اختلاس 300 میلیاردی دستگیر شد!
بلندپروازی یک شرکت فضایی برای سفر بی بازگشت به مریخ ... ماجرای ۴۰ هزار مهاجر لهستانی در ایران .... هشدار روسیه در مورد شکست کنفرانس ژنو 2 و عواقب آن برای کل منطقه ... شرایط سخت بانک ها برای پرداخت وام/ دفاتر مشاوره: همه نوع وام داریم! .... رئیس میراث فرهنگی: مشایی انسانی مومن است/ به جای خبر اختلاس مردم را شاد کنیم/ دولت ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۳ روز پیش - ماجرای هق هق دختران پای صدای نیکبخت واحدی+عکس دزدی لیدی گاگا از . .... امنیتی توانستند یک جاده راهبردی میان منطقه الحجاج و روستای المزرعه در شمال .... واکنش مختاباد به به سخنان وزیر کشور درباره نامزد 2 میلیاردی شورای شهر! ... حملات تروریست‌های داعش در حومه -حمص- ناکام ماند-هلاکت فرمانده نظامی .

رشد 14 درصدی صادرات از مرز میلک شهرستان هیرمند - ندای هیرمند

www.nedayehirmand.ir/detail/News/422748/5
۴ روز پیش - پیری فرماندار هیرمند از مرز میلک به عنوان یک مرز پر رونق و پر تردد تجاری ... اختلاس میلیاردی در چابهار کشف شد ..... نماینده ایران و آسیا در اولین دیدار خود از رقابت های جام باشگاه های جهان الاهلی مصر را شکست داد. ... بانک ها از وام ازدواج فراری اند ..... از کاربران سایت ندای هیرمند ارسال گردیده است که بیانگر ماجرا خواهد بود.

دمادم | شیك‌ترین فریم‌های بازار برای عینکی ها

damadam.ir/برترین‌ها-bartarinha/اخبار.../شیك‌ترین...ها/id/1510187
۵۴ دقیقه پیش - قتی عینكی می‌شوید یعنی یك كالای دیگر به سبد خرید شما اضافه می‌شود كه باید وسواس بالایی در انتخاب آن داشته باشید چون هم سلامتی شما را تحت ...

واریز حقوق رزمندگان معسر توسط بانک سپه

mobile.shamimedel74-ba.indexland.ir/.../واریز+حقوق+رزمندگان+معسر+...
۵ روز پیش - افزایش تا 860 هزار تومانی حقوق کارمندان بانک‌ در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabn ... صبح امروز طی یکعملیات اطلاعاتی توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی .... در چند ساله اخیر اخبار نه چندان اندکی از اختلاسهای چند هزارمیلیاردی در ... مقدس را مورد سرقت قرار دهند در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

غارت اموال ملت در پوشش خصوصی‌سازی‌/ چگونه عبدالله دوم ...

www.mashreghnews.ir/.../غارت-اموال-ملت-در-پوشش-خصوصی‌سازی‌-چگونه...
۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر چند پرونده های فساد در اردن متعدد است اما همه آنها به یک نقطه می رسد که همان ... گروه بین‌الملل مشرق-- در ادامه افشای فساد خاندان هاشمی در اردن به ماجرای خصوصی سازی ... لازم به ذکر است ارزش واقعی این دارایی ها بیش از 860 میلیون دلار بوده است . ... "ماعین" و سهم دولت در بانک اردن و بانک قاهره عمان و بانک صادرات و بانکتوسعه ...

خانه مشاورجدید ترین مطلب

pirastefar.me-music.ir/
منبع : خانه مشاورکمک به شوهر بوسیله ارتباط نامشروع با یک مردبیگانه .... بخش دیگر این ماجرا در چهارچوب «نقشه راه» حاصل شده میان ایران و آژانس بین المللی ...... مثلا می‌گویند فلان مشکل، گرانی، دزدی‌ها و اختلاس وجود دارد، اما همه این ها به خاطر تحریم است. ...... در روز ۳ آبان ۱۳۵۷ نیز مردم رشت از میدان بانک ملی راه‌پیمایی دیگری را آغاز کردند و ...

طلا - پایگاه خبری تحلیلی خبرچگني

khabarchegenee.ir/fa/search.php?str_search=طلا
پایگاه اطلاع رسانی ازنا خبر:یک رمان، یک مجموعه داستان و سه دفتر شعر غزل تاجبخش چند ماهی ..... بانک ملی در واگذاری کشت و صنعت لرستان تعلل می کند/ سئوال از وزیر اقتصاد ...... دستبند پلیس بر دستان کلاهبردار 3 میلیاردی در خرم آباد ...... خبر چگنی: فرمانده کل سپاه گفت: شکست طرح حمله نظامی دشمنان به سوریه، آخرین مورد ناکامی ...

باتوته | خارجي تحريم‌هاي مجددا شرکت هسته‌اي مي‌شود؟ بانک‌هاي ...

batoote.ir/.../خارجي%20,تحريم‌هاي%20,مجددا%20,شرکت%20,هسته‌اي%20,مي‌...
خارجي ,تحريم‌هاي ,مجددا ,شرکت ,هسته‌اي ,مي‌شود؟ ,بانک‌هاي خارجي ,شرکت‌هاي خارجي ,توافق نهايي ... یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا گفت که ملک سلمان در این دیدار تاکید کر ..... شکست جمهوریخواهان در رد توافق هسته ای ایران در کنگره .... مهندس مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق در پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی و نقش محمدرضا رحیمی معاون ...
چشم انداز آغاز مذاکرات در باره فروش یک راکتور اتمی تحقیقی از سوی اتحادیه اروپا به ایران دبیر شورایعالی .... یک میلیون دلار فدراسیون فوتبال توسط بانکی در مالزی بلوکه و تحریم شد! ... دغدغه‌های این روزهای کارلوس کروش؛ ورشکستگی در تجارت وناکامی در خارج‌کردن پول از ایران! .... در ماجرای اختلاس یک مدیرفوتبالی دوباره وام گرفت.

برچسب ها - نام اصلی

https://www.bartarinha.ir/fa/tag/862/نام%20اصلی
روزنامه هفت صبح شباهت عجیب شاگوهش با یک داستان خارجی... شاعر نام دارد خط ... به همراه داشته باشد خطیبی اعتقاد دارد دلیل اصلی ناکامی... - پرسپولیس ... ناگفته‌ هایی از اختلاس 3 هزار میلیاردی. اهواز مشغول شوند ... اسنادی ریالی است در سال 1380 بانک مرکزی بخشنامه ای... شبکه ... ۱۳۹۲/۰۹/۱۹. <857858859860861862863864865866>.

آخرین وصیت امام به هاشمی /اف-۱۶ های ایران چگونه هوا شد؟/ روایت ...

gilan.sobherankooh.ir/.../آخرین-وصیت-امام-به-هاشمی-اف-۱۶-های-ایرا.html
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار ...

عرش نیوز - آمریکا اشتباهاتش را تکرار می‌کند ایران کشوری ...

arshnews.ir/vdcdx50soyt0s56.2a2y.html
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در طول یک سال و چند ماه اخیر، وزیر راه و شهرسازی بارها از مسکن اجتماعی سخن .... بر این اتهام امنیتی، به اختلاس در یکی از شرکت‌های وابسته به راه‌آهن نیز متهم است. ... تصرف خانه 170 میلیاردی در ازای وام 17میلیاردی نماینده سمنان مدعی شد یک بانک در ازای پرداخت 17 میلیارد تومان وام، خانه یک .... ماجرای «ملک خواری» بانک ها

29833 - مشاهده مطالب

www.tebyan.net/newindex.aspx?PageSize=10&PageIndex=29832...
عضو کمیته ویژه بررسی پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی با تاکید بر اینکه قطعاً ... گاهی می‌شود که کودک در یک لحظه، خشمگین است و لحظه دیگر بیم‌زده و گاهی نیز بر اثر یک .... ویژگی های شخصیتی، ناکامی ها، فشارها و تمایلات درونی خود را آشکار می کند. .... بانک مرکزی هم نرخ سکه کامل طرح جدید را در دیروز پنج میلیون و ۶۶۸هزارریال اعلام ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تعیین سقف اختلاس! ... هزینه‌ ۱۰۰ میلیاردی برای مسائل امنیتی فرودگاه‌ها ... به‌‌هرحال افزایش قیمت‌ها یک ماه قبل از سال ۱۳۹۴ در حوزه برق آغاز شده است؛ به طوری که در ... در همین حال، در سوی دیگر ماجرا، نمایندگان مجلس با افزایش بهای آب و برق شهری .... از این عمرم در این سرزمین آریایی تنها حسرت و ناکامی به دلم مانده و بس .

تحلیل بازار طلا و بورس و قیمت سکه و دلار با وحید از بازار ...

https://forum.talarebourse.com/f14/t154822-3460.html
۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏11 نویسنده
امریکایی که حتی یک روز هم نمی تواند تصور کند که توانایی های نظامی کشوری ... و البته پراز اختلاس از معاون اولش گرفته تا اطرافیانش رو جمع و جور میکرد : .... چگونه دزدان حساب بانکی مان را ناکام کنیم؟ ..... خود پورمحمدی نقشی جدی و تعیین کننده در ماجرای سه هزار میلیاردی داشته است .... تشکرها: 4,341 بار در 860 پست.
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بانک‌های عامل مکلف شدند قرارداد‌های خرید تضمین کالاها و خدمات تولید‌شده بخش ... در همین حال،یک مسئول در ائتلاف ضد داعش اعلام کرد که کشورهای این ائتلاف .... بخش‌های جالب و خواندنی‌ای از «برای تاریخ می‌گویم» به شرح ماجرای اختلاس ۱۲۳ میلیاردی اختصاص داشت. ... واشنگتن‌تایمز:سیاست خارجی آمریکا رو به شکست است.

Sydney Australia Homes for Sale - blogday.xyz

iranlife.blogday.xyz/post/Sydney+Australia+Homes+for+Sale
۱۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درخواست متفاوت یک دانش آموز اصفهانی از · هاشمی، فرهادی، و ... رشوه 4 میلیاردی عربستان به اسرائیل برا · مجرمان جنسی ... ساخت نیروگاه 860 مگاواتی در مراغه توسط · 11 تصویر از ... فواید اختلاس (18+) · جان باختگان ... جزئیات سوءاستفاده کلان بانکی/ برداشت ۸۴۰ میلیاردتومانی ناکام ماند ... ماجرای بازجویی از شیلا خداد.

ازبین بردن تاریخ اسلام - astan - loxblog.Com

astan.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=7&pyear=1390
۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - یک موسسه اعلام کرده ۹۵٪ ساختمان‌های قدیمی مکه در دو دهه اخیر تخریب شده است. .... جمعه 8 مهر 1390برچسب:سونامی اختلاس مدیران بانکی را غرق می کند؟, ... شفاف: حرف و حدیث ها بر سر اختلاس بزرگ 3 هزارمیلیاردی همچنان ادامه دارد. .... جمعه 8 مهر 1390برچسب:ناکامی هکرهای آمریکایی در تخریب سایت فدراسیون والیبال ایران,.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ در سی و چند سالی که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، مواردی اتفاق افتاده است که فرزندان مسئولان متعهد و خدمتگزار ...

از نکات قابل توجه و بارز جشنواره امسال حضور بسیاری از ...

seeisee.ir/.../از-نکات-قابل-توجه-و-بارز-جشنواره-امسال-حضور-بسیاری-از-با...
... کیایی و "رخ‌دیوانه" به کارگردانی ابوالحسن داوودی فروش میلیاردی را تجربه کنند. ... جی‌پی‌اس یک زن و شوهر را به جای فرستادن به یک شهر توریستی، به دل قاچاقچیان ...
به گزارش خبرنگار مهر، پرونده فساد سه هزار میلیاردی و حضور یک مسوول ارشد سیستم بانکی (خاوری - رئیس بانک ملی ايران) به ... یک فرمانده سابق نیروهای مسلمان در جنگ بوسنی از مقامات قضایی بین‌المللی ..... وی گفت: جریان المستقبل در مواضع سیاسی و مسائل زیادی شکست خورده است و ... ماجرای تظاهرات فیتیله .... اختلاس عمو فتیله.

اندرحکایت حضور جلیلی در کمیسیو ن ویژه برجام / شلاق ...

30vix.ir/index.php/2015/09/22/5864/
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چند متری آن‌ ورتر، مدیری بی‌مبالات میلیاردها تومان از قوت لایموت مردم ... وارد گشتی، ناکام و بی‌فرجام با مشکلات سخت مواجه بودی، روزی بواسطه ... و مستدل، افکار دنیا را تغییر و با دستیابی به یک توافق دو جانبه، ابر .... شعر عید غدیر خم :: سال ده در هيجده ذي الحجه بود · بانک اشعار فوق العاده .... ماجراهای مهدیار ومتین …

مطالب جدیدتر - اقتصادی-اجتماعی

bours52.blogfa.com/author-bours52.aspx?p=23
۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نوع شرکت ها و اوراق بهاداری که در هر یک از این بازارها معامله می شوند، متفاوت .... واریز بدهی نفتی هند به ایران هم میتواند خبر خوشی برای این بانک باشد .... واگرایی منفی در سهم مشهود استودر صورت شکست حمایت حمایت ...... حد ضرر 860 تومان است ..... خداداد (اعدام شده در ماجرای اختلاس مرتضی رفیق دوست ) برای کسب ثروت ...

Google+

https://plus.google.com/.../posts?...
ميگتد در دهه شصت یک چیزی افتاده بود در زبان مردم که می‌گفتند آمریکا گندم مازادش را با ... طبق آخرین آمار اعلامی بانکمرکزی، میانگین تورم در دولت‌های پنجم و ششم (هاشمی ... آقایان ژنرالها به جای ایجاد گرانی بگویید این 860 هزار میلیارد تومان نقدینگی ... ما بعد از خوردن این نذریهای میلیاردی آرزوی شفاعت بیمارانی را میکنیم که بدلیل ...
۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بانک مرکزی رسماً انحلال میزان را اعل . ..... سه کشته و یک مفقود در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایلام... آسفالت ریزی راه های روستایی ...

اعضای کمیسیون های پنج گانه شورای اسلامی شهر رشت تعیین ...

khatibonline.ir/.../860-اعضای-کمیسیون-های-پنج-گانه-شورای-اسلامی-شهر-ر...
یک هیئت اقتصادی از کشور تایلند ضمن بازدید از منطقه آزاد انزلی نسبت به سرمایه ..... عصر امروز دوشنبه پس از سه جلسهناکام برای انتخاب هیات رییسه شورای شهر ... قاضی پور تاکید کرد: وزیر میلیاردی حق اهانت به مردم را ندارد. ..... نطق بی پرده عضو شورای شهر رشت/ثابت قدم از متهمين اصلي پرونده فساد مالي و اختلاس و ارتشاء شهرداري و ...

حواشی بازی دوم ایران آمریکا | جستجو | آرشیو وبلاگهای ایران

bayern-bsky.teoblog.ir/.../حواشی%20بازی%20دوم%20ایران%20آمریکا-0.ht...
شما در این بازي مهیج در نقش فرماندار یک منطقه جنگی کوچکی قرار گرفته اید که می بایستی .... بازار 80 میلیونی ایران هدیه به سردمدار تحریم‌های بانکی! .... ناراحتی اسمالینگ از ناکامی برابر کلاغ ها ..... شده است، حال آنکه هزینه‌های پیش‌بینی‌شده تقریباً معادل 860 میلیارد ریال است که کسری بودجه سنگین 145 میلیارد ریالی را درپی دارد.

فرزندان مسئولینی که دادگاهی شدند/ پرونده‌ چهره‌های سیاسی به ...

barmannews.ir/?p=13263
اما اعلام حکم نهایی پرونده مهدی هاشمی، ماجرای بازداشت حمیدبقایی و محاکمه علنی و غیر ... وی پس از حدود سه ماه بازداشت در زندان، با ارائه وثیقه 10 میلیاردی آزاد شد تا مراحل بعدی پرونده‌اش طی شود. .... مهمترین تخلفات کرباسچی مشارکت در اختلاس به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و ... کلید «بزرگترین بانک جهان اسلام» چگونه به خاوری سپرده شد؟

بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی - صفحه نخست

s27-ba.atrimblog.ir/ogle/با+متخلفان+ساخت+و+سازها+در.../50
همچنین از یک ميلیون پلاک رسمي که در پایتخت قرار دارد 200 هزار پلاک در بافت فرسوده است و ... بنابراین در فرضی که متقاضی اعتبار که شرکتی ایرانی است از بانک ... قباد افشار در این مصاحبه به جریمه هزار ميلیاردی در نظر گرفته شده برای این ..... شده است که از این تعداد سه هزار و 860 وسیله مطابق با استانداردها و 49 وسیله مغایر با ...
اختلاس ۸۴۰ میلیارد تومانی ناکام ماند .... ۷. کشف کلاه‌بردار میلیاردی در لارستان .... استقلال یک - پرسپولیس یک/ فرار پرسپولیس از شکست در دقیقه 95 ... بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با هماهنگی، برنامه‌ریزی و تلاش انجام شده، بانکصادرات ایران متعهد شد تمام امور مربوط به ..... واکنش نبی به اظهارنظر اسدی درباره ماجرای کی‌روش.

زمین خواری بزرگ پدیده شاندیز ... - اخبار.

textyar.com › اخبـــار
۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یعنی این دو بانک در حالی به پدیده شاندیز سهام واگذار کردند که شرکت پدیده .... به دلیل ماجرای فروش سهام به صورت بدون پشتوانه بر سر زبان‌ها افتاد. ... 58115_860 [800x600] ... ارقام منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سوءاستفاده میلیاردی انجام شده ... تاکید بر برخورد با مدیران متخلف حامی پدیده/ اقدامات پدیده یک شبه ...

یک | سایت تفریحی مهر سل

www.livetop.ir/tag/یک/?lang=af
ادامه مطلب اختلاس میلیاردی کارمند یک بانک در خوزستان .... بقیه ماجرا واقعاً به آن صورتی که روزولی حکایت کرده بود، نبود. ...... اگر تجربه یک عشق شکست خورده، نامزدی از دست رفته یا حتی زندگی مشترکی را داشته اید که با فوت همسر یا طلاق به پایان رسیده ...... 82c64f860b 150x150 پسر مسلمانی که حالا یک مانکن زن سرشناس است!

فرزندان مسئولینی که دادگاهی شدند/ پرونده‌ چهره‌های سیاسی به ...

poonehnews.com/.../490768-فرزندان-مسئولینی-که-دادگاهی-شدند-پرون...
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ائتلاف نفتی جهان با حضور یک تروریست؛ شاهزادگان سعودی آتش زدند به مالشان! اعدام 2 سرکرده بعثی داعش به اتهام سرقت میلیاردی · امیری: ثبت نام ...

خبرافلاك

khabaraflak.ir/fa/search.php?str_search=قاضی
مدیرعامل بانک مسکن، از روش‌های بهره‌مندی متقاضیان استفاده از تسهیلات خرید، .... دادگاه به اولین متهم جلسه دوم دادگاهاختلاس از بیمه ایران پولشویی یک میلیارد و ۷۸۵ میلیونی را تفهیم کرد. ..... مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: 860 واحد در سایت 15 هکتاری احداث شده است. .... حکم دو نماینده متهم در پرونده فساد سه هزار میلیاردی صادر شد.
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرپرست اداره کل ساماندهی گلزارهای شهدا افزود: یک هزار و 552 گلزار 6 تا 10 ... کار 860 گلزار، در دست اجرا بودن 63 گلزار و 233 گلزار اقدام نشده است.

آرشیو - انجمن علمی بازرگانی ایران

www.isca.ir/fa/Content/173/آرشیو
وی افزود:درصورت کاهش حجم تحریم های ضد ایران،بانک خلق ترکیه و دیگر بانک های این کشور ... البته یک ترین از پالایشگاه این دو فاز با گاز فاز 6، 7 و 8 پارس جنوبی در حال راه‌اندازی است. ...... به توافق برسند، شکست خورده بود و کشورها ترجیح دادند در مقیاس های کوچکتری مانند گفت‌وگو ...... کلاهبرداری 140 میلیاردی در گمرک بوشهر.

دانلود آهنگ جدید | عکس های خفن | خبر های جالب

pmc2015.picyabi.ir/
از شبکه های ماهواره ای قصد خرید یک واحد آپارتمان مسکونی در کشور ترکیه را داشته که توسط ..... متهمان اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی کشور ایران مبارک بادت این متهمان خمینی شهر متهمان .... بعد هم مورد دیگری در ...... ماجرای خودکشی فریناز هتل تارا مهاباد + فیلم و عکس - نتچرخی ...... افزایش تا 860 هزار تومانی حقوق کارمندان بانک‌ - سایت خبری .

زیتون نیوز - مطالب مهر 1390

daneshlowd.mihanblog.com/post/archive/1390/7/page/2
۲۸ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پورمحمدی در پاسخ به این سوال که اختلاس یک شبه رخ نداده و آیا سازمان ... اختلاس یک شبه نبوده اما سازمان بازرسی مسئول کشف اختلاس بانکی نیست و ... وی درباره رقم اختلاس سه هزار میلیاردی، گفت: این اختلاس بیش از سه .... که اشغال وال‌استریت را پیروزی می‌دانند، این اعتراضات را نشانه شکست سرمایه‌داری قلمداد می‌کنند.

نقشه سایت

rozpress.ir/index.php?option=com_xmap&view=xml&tmpl...5
... hourly 1 http://rozpress.ir/1705-ایران-با-شکست-آمریکا-قهرمان-جهان-شد.html hourly 1 ..... hourly 1 http://rozpress.ir/1532-ماجرای-قتل-عروس-13-ساله.html hourly 1 ...... .ir/860-نحوه-دریافت-و-قرائت-تذکرات-کتبی-در-صحن-علنی-تغییر-می‌کند.html ...... 1 http://rozpress.ir/401-کشف-یک-اختلاس-میلیاردی-دیگر-در-یکی-از-بانک-های- ...

پیام صادقیان برای چندمین بار در طول یک ماه اخیر به خاطر ...

ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=69057
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیام صادقیان برای چندمین بار در طول یک ماه اخیر به خاطر رفتارهایش عذرخواهی کرد. ... عبرت نیوز:باز هم پیام صادقیان خبرساز شد،البته این بار با یک نامه که منت آن .... زنجانی/تأیید بانک بابک زنجانی در مالزی توسط سه وزیر سابق و بانک ... زنجانی در شروع دادگاه دوم/ ماجرای لابی های بابک زنجانی با مدیران نفتی دولت ...

[PDF]ا ا ادره ﻞ رو ﻂ ﻮ ﯽ و ﺮﻔﺎت ﻮه ﻀﺎ - قوه قضائیه

www.dadiran.ir/Portals/0/BultanFiles/JARAYED%20891209.pdf
۷ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ﻣﺎﺟﺮﺍی ﺷﺒﮑﻪ ﻣﻦ و ﺗﻮ ﺍز ﻗﻮل وزﯾﺮ ﺍرﺷﺎد و دﺍدﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮﺍن ..... ﭘﺲ ﺍﺯ ﺷﮑﺴﺖ ﭘﺮوژﻩ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ. -. ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻠﯽ ... ﺍﻏﺘﺸﺎﺵ و ﺁﺷﻮﺏ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﺍﺗﺎﻕ ﻓﮑﺮ وﺍﺷﻨﮕﺘﻦ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺗﺮﻓﻨﺪ .... ﺍﻣﻮر ﮐﺸﻮر در دﺳﺘﺶ ﺍﺳﺖ و ﻣﯿﻠﯿﺎردﻫﺎﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮐﺸﻮر رﺍ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺧﻮدش و ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻧﺶ در ﺑﺎﻧﮑﻬﺎی ﺧﺎرﺟﯽ ذﺧﯿﺮه ﻣﯽ ..... دﺍدﮔﺎه ﮐﯿﻔﺮی ﺍﺳﺘﺎن ﺗﻬﺮﺍن ﺍز ﺻﺪور رﺍی دﺍدﮔﺎه رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﭘﺮوﻧﺪه ﺍﺧﺘﻼس ﺍز ﺑﯿﻤﻪ ﺍﯾﺮﺍن ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎن ﺳﺎل ﺟﺎری در.

خبرافلاك - خبرافلاک - jetlink.ir

jetlink.ir/2adIz
تقسیط بدهی بانکی شرکت‌ها، فرصت استثنایی برای مدیران اقتصادی ..... برگزاری اردوی یک روزه ورزشی رزمی بسیج اصناف ناحیه خرم آباد ..... از میراث بدهی ده‌ها هزار میلیاردی دولت دهم سخن می‌گویند، هزینه کردن میلیاردها تومان برای برگزاری همایش‌های مکرر ...... مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: 860 واحد در سایت 15 هکتاری احداث شده است.

فعالان رسانهاي هوادار کابینه - سلامت

salamat.lea-n.com/فعالان-رسانهاي-هوادار-کابینه/
اختلاس 120 میلیاردی یک رییس شعبه .... نسبت به پرتاب ماهواره کره شمالی – که اخیرا با شکست مواجه شد – و اعلام خبر پرتاب چهارمین ماهواره ایرانی ...... تصمیم بانک ژاپنی به ماجرای انفجار شدید در مقر تفنگداران دریایی آمریکا در جریان جنگ داخلی ...... یک نفتکش بزرگ باید از پوشش بیمه ای به مبلغ یک تریلیون وون (860 میلیون دلار) ...

نیوزهاب - بولتن خبری روزانه

www.newswire.ir/bulletin/471bdb6f8a/type/html
(دانانیوز); اخبار بورس// در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی بانک تجارت ..... محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و یکدرصد از محل سود انباشته و اندوخته ها صادر شده است. ..... به گزارش معدن24 به نقل از سایت ماینینگ، اما این آخرین ماجرانیست چین بالغ ...... کشف اختلاس‌هایی در مقیاس بزرگ مثل اختلاس حدود سه هزار میلیاردی در سال 1390 ...
۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... شمر از مهلکه جان سالم به در برد، خبر ناکام ماندن مأموریت، زربی به مختار رسید. ... آن روستایی در بین راه به یک هم روستایی خود برخورد کرد و ماجرای کتک خوردن ... علاوه بر بانک مرکزی موضوع محدود شدن منابع قرض‌الحسنهبانک‌ها و ...... درهم امارات، فروش 868، خريد 860 تومان .... جزییات اختلاس 160 میلیاردی در وزارت نفت.
هزینه یک سفر 10روزه عمره ... حمله سایبری به «نطنز» چگونه ناکام ماند .... پیدا شدن کاپشن و کارت‌های بانکی خلبان ایرانی .... کلاهبرداری میلیاردی بنگاه دار قلابی ... آخرین وضعیت پرونده اختلاس در گمرک بوشهر از زبان مدیرکل گمرک: کل مبلغ اختلاس..... 846| 847| 848| 849| 850| 851| 852| 853| 854| 855| 856| 857| 858| 859| 860| 861| ...

یک سایت پر از psd

www.manmigam.com/فروم-ها/یک-سایت-پر-از-psd/
سلام به همه ی کاربران مجید آنلاین دوستان من یک سایت دارم که پرش PSD هست ... (0 کلیک) مشتری 200 میلیاردی برای پرسپولیس! ...... (5 کلیک) فایل فلش تبلت چینی با آیدی برد tj-a23-p860-v3.2-20140428 ..... (1 کلیک) ماجرای حک شدن تصویر امام خمینی روی کره ماه قبل از پیروزی انقلاب ..... (1 کلیک) حمله اشرار در زاهدان ناکام ماند.
۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - توقف مایوس کننده ایران مقابل قطر/ ناکامی 100 هزار نفره ... خبرگزاری فارس: یک دیپلمات آمریکایی اعلام کرد که ترکیه تا 6 ماه آینده از تحریم‌های آمریکا علیه ایران معاف است. .... ماجرا اما از این قرار بود که حوالی ساعت ۲۲:۱۸ پنج‌شنبه ۱۸ خرداد، در آسمان ..... این چه عدلی است که بستر اختلاس 3 هزار میلیاردی را فراهم می‌کند؟
بنابراین، یک تومان ایران برابر بود با ۱۰ پوند انگلیس. .... به گزارش روابط عمومي بانك توسعه صادرات ايران به نقل از ايسنا، جمهوري اسلامي ايران طى چند سال اخير ...

قاضی | جویا

jooia.ir/tag/قاضی
مرد 70 ساله یک روز بعد از ازدواجش درخواست طلاق داد. .... آخرین وضعیت پرونده اختلاس 3000 میلیاردی ... احتمال شکستاستیضاح فانی قوت گرفت .... مرتبط با پرونده فساد بزرگ بانکی گفت: پرونده فساد بزرگ بانکی هر روز سنگین تر می شود و ..... +ماجرای اسلام آوردن پلیس زن آمریکایی; + مبارزه خواننده پیشکسوت با سرطان; + گلایه های ...

87 - خطای شماره : 500

www.etoos.ir/sitemap.xml
... monthly 0.3 http://www.etoos.ir/news/135/یک-سال-از-وعده-معاون-بانک-مرکزی-گذشت/- ...... -طرح-ناکام-ریاض-در-تشکیل-یک-جبهه-از-قبایل-یمنی-علیه-انصارالله.html ..... -اطلاعات--متهم-اختلاس-۳۰-ميليارد-توماني-دستگير-شد.html 2015-05-14 monthly ..... ://www.etoos.ir/news/618/از-فرار-مالياتي-25-ميلياردي-تا-406-سفر-خارجي-.html ...

اخبــار حقـوقـی و قضــایـــی [آرشیو] - صفحه 17 - Asre Javan

dvb78.com/archive/index.php/t-254081-p-17.html
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مدیران حقوقی بانک‌ها باید قبل و حین انعقاد ...... و خشونت‌ورزی بین اعتقادات مختلف و ایجاد ناامنی و عدم ثبات در جوامع را ناکام گذارند. ..... تا بیایند و بخشی از دیه‌ها را به صورت توافقی مانند ماجرای خوزستان پرداخت کنند. ... البته این یک شاخه کوچک از پرونده سه هزار میلیاردی و یک مسئله فرعی است.
در سال 2010، با وجود تزریق میلیاردها دلار به بازار مالی، بانک ها، شرکت ها و صنایع ... سال ۲۰۱۰، سال افزايش تحريم های جديد سازمان ملل و هم چنین تحریم های یک جانبه اتحادیه ..... به گفته منتقدان، تمرکز بر ماجراهای شخصی برلوسکونی سبب شده که اقدامات او در ..... مدودیف، افزود: «در صورت ناکامی سپر دفاع موشکی مشترک، ما باید درباره‌ ...

پایگاه خبری تحلیلی مهر زنجان

mehrezanjan.ir/fa/search.php?str_search=زنجان
بلندقامتان ایران قهرمان سه دوره المپیک را شکست دادند/ایران 3 - آمریکا 2 .... رضایت زنجانی ها از عملکرد دولت/سیاست خارجی دولت یک گام رو به جلو است ...... داستان دنباله دار پتروشیمی زنجان/ بانک ها و زمانی برای رنگ باختن آرزوها ...... شهردار زنجان گفت: با تشکیل کمیته وصول مطالبات بدهکاران میلیاردی شهرداری زنجان تعیین تکلیف می ...

خبری کریمه || پایگاه اطلاع رسانی شهرستان قم

www.karimeeh.ir/2014.html?view=archive&month=4
کریمه: زوج تبهکار در سرقتی میلیاردی به دو کارخانه در تهران و اصفهان به تجارت برون‌مرزی ... کریمه: مالک باشگاه استیل آذینیک راهکار اقتصادی دارد که حتی با وجود شکست در .... به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کریمه، بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط ..... ماجرای رویارویی ناو آمریکایی با ناو ایرانی در خلیج عدن/ سردار آسودی: عملیات ...

تقویم تاریخ -3 بهمن - آکا

www.akairan.com/maghalat-honar/calendar/201482934210.html
۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 23 ژانویه سال 1857 (سوم بهمن) یک روز تاریک دیگر در تاریخ طولانی و پراز رویداد میهن ما بود. ... 1307م:با هدف مبارزه با فساد اداری از جمله اختلاس و ارتشاء و پارتی بازی که ..... از سطح دریا 3هزار و 860 متر ارتفاع دارد مقام ریاست سرخپوستان بولیوی ... بانک شاهی انگلستان در میدان توپخانه مستقر گردید و آغاز بکار کرد.

کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت - پایگاه اطلاع رسانی ...

baztabgahar.ir/fa/search.php?str_search=بازتاب%20گهر
وزارت اقتصاد و سازمان بازرسی کل کشور ورود مستقیم به حساب‌های بانکی افراد را .... کدخدایی درباره ماجرای ردصلاحیت‌ها و فشارهایی که آن زمان به شورای نگهبان وارد ..... فرماندار شهرستان دورود از اعزام 860 زائر به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد. ...... فرمانده انتظامی لرستان از کشف اختلاس یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی بنزین ...

پیام - بيان روز

www.bayanerooz.ir/fa/search.php?str_search=پیام
پایگاه اطلاع رسانی بیان روز:نماینده مردم کهگیلویه گفت: قلعه‌بانی فرق یک ...... از جمله بانک های سامان،مسکن،حکمت ایرانیان،مهر،صادرات،سینا،رفاه و … ...... برگزاری کلاس برای تدریس عقاید یک فرقه/ابتذال در دانشگاه ها به روبوسی دختر و پسر رسید/اختلاس رئیس ...... ماجرای درخواست یک میلیاردی مشایی برای شیرینی و شربت جمکران.

تنکابن 24 - اجتماعی

tonekabon24.ir/content/cat/social
نقش دو پرستار در ماجرای فروش یک نوزاد (چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 06:25:00) دلواپسی بابت ..... 07:19:00) کمکمیلیاردی به خانواده آسیب‌دیدگان منا (چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 07:11:00) ..... خدمات ویژه بانک تجارت به نابینایان (جمعه 24 مهر 1394 ساعت 05:37:00) ...... سالروز شکست حصر آبادان (یکشنبه 05 مهر 1394 ساعت 08:49:00)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 270
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 494
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 3,073
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,365
  • بازدید ماه : 6,365
  • بازدید سال : 136,480
  • بازدید کلی : 8,103,915