loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 362 نظرات (0)

KHABARNEWSS.IR  

سایت خبر نیوز, بروز ترین سایت خبری و مد وزیبایی 

عکس های محسن مسلمان و همسرش غراله میر مدل ایرانی

محسن مسلمان (متولد ۷ بهمن ۱۳۶۹ – اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بازی می‌کند.

mohsen-mosalman-rouzegar (9)

“محسن مسلمان” ستاره جدید پرسپولیس که با پیوستن به تیم پرسپولیس زندگی‌ اش در تهران را آغاز کرده است تنها در یک مورد باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده، آن هم حاشیه‌ هایی است که هر بازیکن حاضر در باشگاه پرسپولیس و استقلال را به سمت خود جذب می‌کند.

 

محسن مسلمان

به خصوص که عکس های منتشر شده از محسن مسلمان در سایت‌ های اینترنتی با دختری که گفته می‌شود نامزد اوست، اخیراً موضوع بحث خیلی از پرسپولیسی ها قرار گرفته است.

جالب اینجاست که مسلمان با دیدن این تصاویر می‌گوید: این عکس‌ ها برای ۵ سال پیش است. آن روزها بچه و بی‌ تجربه بودم اما در حال حاضر به هیچ عنوان اهل حاشیه نیستم.

محسن مسلمان بازیکن جوان و کم حاشیه‌ای بوده به نظر می‌رسد اتفاقات اخیر یک سناریوی از پیش تعیین‌شده بر علیه او باشد.

انتشار عکس‌های شخصی محسن مسلمان که به تازگی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته به یکی از جنجالی ترین اخبار دنیای وب تبدیل شد

 

 

 

شنیده می شود این عکس های شخصی را یکی از دوستان مشترک مسلمان و دختری که در عکس تصویرش دیده می شود منتشر کرده است.

گویا این دوست مشترک با مسلمان به مشکل برخورده و خیانت در امانت می کند و عکسهای شخصی بازیکن جدید پرسپولیس را منتشر می کند.

غزاله میر (متولد ۱۳۷۱/۱۰/۶ در تهران) مدل و مانکن ایرانی . اولین فرزند خانواده و ۱ برادر کوچکتر از خود دارد. دیپلم ریاضی دارد و در حال ادامه تحصیل میباشد.

یک ساله کار مدلینگ را شروع کرده و علاقه مند به رشته سینما و کارهای هنری , بویژه موسیقی میباشد.

mohsen-mosalman-rouzegar (1)

محسن مسلمان که گویا باید کار او را با پرسپولیس تمام شده دانست، اصولا بازیکن پرحاشیه‌ای است. وقتی نام او را در گوگل سرچ می‌کنید، این جستجوگر در محبوب‌ترین پیش‌فرض‌هایش گزینه «محسن مسلمان و همسرش» را هم به کاربران توصیه می‌کند. در واقع مدتهاست که در فضای مجازی از غزاله میر که یک مدل ایرانی علاقه‌مند به فوتبال است به عنوان همسر مسلمان یاد می‌شود و دست بر قضا تصاویر پرشماری از این دو نفر در کنار هم در تفرجگاه‌های مختلف منتشر شده است.

این در حالی است که ظاهرا رابطه کوتاه مدت صید جدید پرسپولیس با میر به پایان رسیده است. به نظر می‌رسد مسلمان اگر می‌خواهد در تیم پرحاشیه‌ای مثل پرسپولیس موفق باشد، باید سبک زندگی‌اش را هم تا حدی تغییر بدهد و بیشتر به «متن» بپردازد.  

mohsen-mosalman-rouzegar (3)

محسن مسلمان (متولد ۷ بهمن ۱۳۶۹ – تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر بازی می‌کند.

این بازیکن در بازی ذوب‌آهن با تراکتورسازی در دور برگشت فصل ۹۲-۱۳۹۱ پس از گلزنی، با انجام حرکاتی، باعث تحریک هواداران تراکتورسازی و اعتراض تماشاگران تبریزی شد.

مسلمان در مصاحبه‌ای پس از بازی، منکر اهانت خود شد؛ اما یک روز بعد، در مصاحبه‌ای جداگانه، از مردم آذربایجان، به خاطر این حرکت، عذرخواهی کرده و اعلام کرد که منظور خاصی نداشته است.

فرهاد کاظمی، مربی باشگاه ذوب‌آهن پس از بازی اعلام کرد که این بازیکن بابت این حرکتش باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه به باشگاه بپردازد. مسلمان نیز در واکنش به این تصمیم اعلام کرد: «مبلغ قراردادم اینقدر هست که با این ۲۰ میلیون هم برای خودم چیزی بماند

mohsen-mosalman-rouzegar (6)

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تایید جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی، مدعی شد که برداشت اشتباهی از این حرکت محسن مسلمان انجام گرفته‌است. هواداران تراکتورسازی نیز خواستار واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران شدند که در پی آن، این بازیکن با دستور این کمیته، تا اطلاع ثانوی از بازی در مسابقات رسمی، محروم شد. اما یک روز بعد این کمیته با اعلام این که بنابر توضیحات محسن مسلمان، شادی پس از گل او تنها به قصد الگوبرداری از بازیکن ایتالیایی محبوب وی (لوکا تونی) بوده است، این بازیکن را تبرئه کرد.

گروهی از هواداران تراکتورسازی، به نشانه اعتراض، صفحه شخصی وی را در فیس‌بوک، هک کردند

mohsen-mosalman-rouzegar (4)

این بازیکن ۲ ماه بعد در بازی تیم ملی امید ایران با امید ترکیه در رقابت‌های دوستانه قطر، پس از به ثمر رساندن گل ایران، همان حرکت را به سمت نیمکت ذخیره‌های تیم ترکیه انجام داد

منبع : ساتین

 عکس محسن مسلمان و فرشاد احمد زاده ، پیروزی برابر صبا ، شادی بازیکنان پرسپولیس مقابل چشمان علی دایی 
 
محسن مسلمان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/محسن_مسلمان
محسن مسلمان (زاده ۷ بهمن ۱۳۶۹ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بازی می‌کند.
محسن مسلمان‌ :: ورزش 3
www.varzesh3.com/tag/2511/محسن-مسلمان‌
محسن مسلمان بازیکن سابق ذوب آهن انگیزه بسیاری برای بازی مقابل تیم سابقش داشت اما او در نهایت موفق نشد طعم پیروزی مقابل بازیکنان یحیی گل محمدی را بچشد.
عکس های جدید محسن مسلمان و ماجرای ازدواج محسن مسلمان - روزگار
rouzegar.com/fun/actor-pic/mohsen-mosalman-his-wife
محسن مسلمان (متولد ۷ بهمن ۱۳۶۹ – اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بازی می‌کند.
عکس های جنجالی “محسن مسلمان ” و نامزدش + بیوگرافی | ساتین
saten.ir › اخبار داغ
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محسن مسلمان (متولد ۷ بهمن ۱۳۶۹ - اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر بازی می‌کند. "محسن ...
تیپ دیدنی محسن مسلمان در جدیدترین عکسش! +عکس
www.niksalehi.com/newspaper/view/053407.php
محسن مسلمان این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در توضیح آن نوشته است «الکی». تیپ دیدنی محسن مسلمان در جدیدترین عکسش. محسن مسمان. اوج نیوز.
همه چیزهایی که می خواهید درباره محسن مسلمان بدانید - اس ام اس
www.bisms.ir › عکس
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محسن مسلمان و همسرش , محسن مسلمان و غزال میر , عکس بازیکنان پرسپولیس , عکس بازیکنان پرسپولیس و همسرانشان ,همسر محسن مسلمان ,محسن مسلمان ...
تبریک ازدواج به محسن مسلمان و همسرش / عکس
jazabeh.com › گالری عکس
تبریک ازدواج به محسن مسلمان و همسرش / عکس عکس همسر محسن مسلمان فوتبالیست زن محسن مسلمان نامزد محسن مسلمان بیوگرافی محسن مسلمان زندگینامه محسن مسلمان.
عکس های جنجالی “محسن مسلمان ” و نامزدش + بیوگرافی | ساتین ...
www.akairan.com/biography/actor1/2015717233534.html
بنا به گزارش آکاایران : “محسن مسلمان” ستاره جدید پرسپولیس که با پیوستن به تیم پرسپولیس زندگی اش در تهران را آغاز کرده است تنها در یک مورد باعث نگرانی ...
محسن مسلمان- جام نیوز
www.jamnews.ir/Keywords/24094/محسن%20مسلمان
محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که خوشحالترین بازیکن پرسپولیس از ... قاسم حدادی فر و محسن مسلمان لحظاتی مانند مسی و نیمار باهم صحبت کردند.
عکس های خفن و زیبای تولد 24 سالگی محسن مسلمان - نمکستان
namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های تولد 24 سالگی محسن مسلمان عکس های منتشر شده از تولد محسن مسلمان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در اینستاگرام شخصی اش ...
جستجوهای مربوط به محسن مسلمان
محسن مسلمان و غزاله میر
محسن مسلمان و همسرش
ازدواج محسن مسلمان
ماشین محسن مسلمان
محسن مسلمان در پرسپولیس
بیوگرافی محسن مسلمان
عکس عروسی محسن مسلمان
بیوگرافی پیام صادقیان'
اخبار محسن مسلمان - تی نیوز
tnews.ir/tags/محسن-مسلمان
اخبار محسن مسلمان. ... سوریه · “شکل شاه” اثر پنهان شده در ارتفاعات البرز/ کتیبه ای که از نبود سرهایش رنج می برد · تبریک اینستاگرامی مسلمان به مهدی طارمی + عکس!
محسن مسلمان - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی
www.khabarsport.com/tags/320/محسن-مسلمان
محسن مسلمان هافبک چپ‌پای پرسپولیس بعد از گذشت 17هفته، در سایت برنامه90 از لحاظ آمار تأثیرگذاری، بهترین بازیکن لیگ بوده است. او که در ابتدای فصل ...
اخبار محسن مسلمان - قطره
www.ghatreh.com/news/tag/4332-محسن%20مسلمان/0/20
عدد شش را دوست دارم چون هواداران ما با آن زندگی می کنند محسن مسلمان هافبک تهاجمی پرسپولیس که فصل گذشته در ذوب اهن تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده بود ...
محسن مسلمان - سازمان لیگ فوتبال ایران
iranleague.ir/league/player/2406
محسن مسلمان آمار لیگ تعداد کارت ها و گل زده و گل خورده.
محسن مسلمان - اطلاعات کامل بازیکن | ایفنام
ifnam.com/fa/stars/3310/Mohsen%20Mosalman-M.%20Mosalman.html
ایفنام.کام،تمامی اطلاعات بازیکنان مانند ویدیوکلیپ،عکس ها ،افتخارات و بیوگرافی را در صفحه شخصی مسلمان محسن مشاهده.
پیج طرفداران محسن مسلمان (@mohsenmosalman) • ...
https://www.instagram.com/mohsenmosalman/
محسن مسلمان بهترین بازیکن لیگ طبق نمرات کارشناسان نود واقعا خوشحالممممم جواب همه کسایی که اول. تمرین امروز جریزه کیش. آقا محسن با انگشتای دررفته :(.
آپارات - محسن مسلمان
www.aparat.com/result/محسن_مسلمان
اجرای فن کشتی حرفه ای محسن مسلمان به روی لوسیانو پریرا · eti. ۶۶۸ بازدید. ۰:۴۳ · گل زیبای محسن مسلمان به سپاهان ( ذوب آهن - سپاهان ) · eti. ۵۶۶ بازدید. ۲۲:۳۱ ...
وبلآگـ هوآدارآنـ محسنـ مسلمانــ و اس اس
www.mohsenmosalman11.blogfa.com/
وبلآگـ هوآدارآنـ محسنـ مسلمانــ و اس اس - مصـــآحبهـ/ عكسـ /همهــ چیــ ازمحسنـــ جوووووونـــ. و همه چی از اسقلال قهرمااااان.
محسن مسلمان | ورزش 11 - پایگاه تخصصی فوتبال
www.varzesh11.com/fa/soccer_players/showplayer/محسن_مسلمان/1164
بیوگرافی و اطلاعات کامل در مورد محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ، محسن مسلمان بازیکن تیم ملی ایران ، محسن مسلمان ، زندگی نامه و افتخارات محسن مسلمان ...
جستجوهای مربوط به محسن مسلمان
محسن مسلمان و غزاله میر
محسن مسلمان و همسرش
ازدواج محسن مسلمان
ماشین محسن مسلمان
محسن مسلمان در پرسپولیس
بیوگرافی محسن مسلمان
عکس عروسی محسن مسلمان
بیوگرافی پیام صادقیان

محسن مسلمان اشک هواداران پرسپولیس را درآورد :: سایت خبری ...
bankvarzesh.com/fa/.../محسن-مسلمان-اشک-هواداران-پرسپولیس-را-درآورد
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بانک ورزش محسن مسلمان با انتشار پستی در اینستاگرام، اشک هواداران پرسپولیس را درآورد.
محسن مسلمان | طرفداری
www.tarafdari.com/فوتبالیست/محسن-مسلمان
محسن مسلمان: خبر، عکس، ویدیو و موسیقی. مسلمان خبر محرومیتش از بازی هفته بعد را تکذیب کرد · تصویر سعید عبدی سعید عبدی / حدود 15 ساعت قبل / 2 دیدگاه / 272 ...
عکس جشن تولد محسن مسلمان دردسری برای بازیکنان ...
namnak.com/26221-دردسر-برای-بازیکنان-پرسپولیس.html
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکنان پرسپولیس و محسن مسلمان و مهرداد میناوند و تیم پرسپولیس و حاشیه های پرسپولیس و همایون بهزادی را در نمناک ببینید.
محسن مسلمان به پرسپوليس پیوست + عکس - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتنی است در چند روز گذشته به دلیل بالا بودن مبلغ رضایت نامه محسن مسلمان مسئولان پرسپولیس از جذب این بازیکن صرف نظر کرده بودند،اما با ...
محسن مسلمان ورزشگاه آزادی را ترک کرد - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940625000987
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری فارس، محسن مسلمان به دلیل اینکه در فهرست 18 نفره تیمش در بازی مقابل سایپا قرار نداشت ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
محسن مسلمان رضایت نامه می خواهد - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/285773/محسن-مسلمان-رضایت-نامه-می-خواهد
۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از خروج محمد نوری از پرسپولیس، محسن مسلمان تصور می کرد تبدیل به تنها هافبک طراح پرسپولیس می شود اما دریغ از یک نود دقیقه اعتماد از سوی ...
برچسب ها - محسن مسلمان - فردا
www.fardanews.com/fa/tag/1/محسن%20مسلمان
اصلی اعتصاب در روزهای حساس پایانی لیگ است محسن مسلمان... تا او به نوعی دوباره ... سوشا مکانی رامین رضاییان محسن مسلمان و امید عالیشاه اعلام... کد خبر: ۴۹۵۳۸۴ ...
آمار محسن مسلمان در دوره پانزدهم
www.ffiri.ir/league/101/club/10008/فولاد.../محسن-مسلمان/.../player/
ردیف, تاریخ, میزبان, مهمان, گل, کارت زرد, کارت قرمز, گل به خودی, دقایق حضور. 1, 1394/05/09, پرسپولیس تهران, پدیده مشهد, 10. 2, 1394/07/24, پرسپولیس تهران ...
نظر برانکو درباره محسن مسلمان - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../نظر-برانکو-درباره-محسن-مسلمان
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برانکو در مورد اینکه محسن مسلمان مورد تایید اوست گفت: او بازیکن ماست و با او توافق کردیم کمی با محمد نوری تفاوت دارد امیدواریم از او بتوانیم ...
محسن مسلمان - مهدی طارمی - YouTube
ویدیو برای محسن مسلمان▶ 0:25
https://www.youtube.com/watch?v=HmC7coy1UHo
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطArtin Arakelian
TotalFootball.am / Mohsen Mosalman - Mehdi Taremi (محسن مسلمان - مهدی طارمی). Artin Arakelian ...
جستجوهای مربوط به محسن مسلمان
محسن مسلمان و غزاله میر
محسن مسلمان و همسرش
ازدواج محسن مسلمان
ماشین محسن مسلمان
محسن مسلمان در پرسپولیس
بیوگرافی محسن مسلمان
عکس عروسی محسن مسلمان
بیوگرافی پیام صادقیان
Mohsen Mosalman - محسن مسلمان‎ - Facebook
https://www.facebook.com/Mohsen-Mosalman-محسن-مسلمان-733090216...
Mohsen Mosalman - محسن مسلمان , Ira, Tehran, Iran. 3609 likes · 2 talking about this. پیج رسمی محسن مسلمان‎
نظر برانکو درباره محسن مسلمان - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../نظر-برانکو-درباره-محسن-مسلمان
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برانکو در مورد اینکه محسن مسلمان مورد تایید اوست گفت: او بازیکن ماست و با او توافق کردیم کمی با محمد نوری تفاوت دارد امیدواریم از او بتوانیم ...
محسن مسلمان به پرسپوليس پيوست - نود
www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=122282
۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محسن مسلمان بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال ذوب آهن با موافقت سعيد آذري مديرعامل اين باشگاه و طي قرارداد يک سال به تيم فوتبال پرسپوليس ...
توضیح محسن مسلمان درباره چشم های قرمزش! - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/435324/sport/premiere-league
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسلمان می گوید به دلیل حساسیت فصلی چشم هایش اینگونه پف کرده و قرمز شده است.
تولد محسن مسلمان با تاخیر برگزار شد - Perspolisnews.Com
perspolisnews.com › صفحه اصلی › اخبار پرسپولیس › اخبار بازیکنان
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرخ‌پوشان امروز جشن تولد محسن مسلمان هم‌تیمی‌شان را جشن گرفتند و کیک ... فوتبال کشورمان، جشن تولد مسلمان را با دو روز تأخیر برگزار کردند.
برچسب ها - محسن مسلمان - عصر ایران
www.asriran.com/fa/tag/1/محسن%20مسلمان
برچسب: محسن مسلمان. همه آنچه در برنامه نود گذشت / از نمایش گل خانم فوتبالیست تا جنجال داوری ها و افشاگری تارتار. شجاعیان 2 بار محسن مسلمان محمد ایران پوریان مهدی ...
محسن مسلمان در حال کشیدن قلیان +عکس - روز نو
roozno.com/fa/news/153466/محسن-مسلمان-در-حال-کشیدن-قلیان-عکس
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس همه جنجال هایی که سال گذشته برای محسن مسلمان و پیام صادقیان در اردوی تیم ملی امید پیش آمد و همه رسانه ها روی قلیان کشیدن این دو بازیکن جوان زوم ...
محمد قاضی و محسن مسلمان به فولاد پیوستند - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../محمد-قاضی-و-محسن-مسلمان-به-فولاد-پیوستند
۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسلمان بعدازظهر امروز سه‌شنبه ضمن حضور در ساختمان مرکزی باشگاه فولاد خوزستان و گفتگو با سیف‌الله دهکردی با این ...
عکس/تبریک محسن مسلمان به هواداران پرسپولیس
khuzestansport.ir/fa/.../عکستبریک-محسن-مسلمان-به-هواداران-پرسپولی...
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوزستان اسپورت- محسن مسلمان با انتشار دو تصویر از دوران حضورش در تیم پرسپولیس پیروزی این تیم مقابل الهلال را به هواداران پرسپولیس ...
امیدواری محسن مسلمان برای پرسپولیس - افکارخبر
www.afkarnews.ir/...7/470884-امیدواری-محسن-مسلمان-برای-پرسپولیس
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش افکارخبر،محسن مسلمان پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل راه‌آهن در جمع اصحاب رسانه در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ...
صفحه 5 از حدود ۳۵۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۲۶ ثانیه) 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
ایرنا - محسن مسلمان در پرسپولیس
www.irna.ir/fa/News/81672214/
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهران - ایرنا - محسن مسلمان دقایقی قبل در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با مسئولان گفت و گو کند.
90tv.ir :: خبر شش قدم (17 آذر) - محسن مسلمان استقلالی می شود
90tv.ir/video/42540/خبر-شش-قدم-17-آذر-محسن-مسلمان-استقلالی-می-شود
خبر شش قدم (۱۷ آذر) - محسن مسلمان استقلالی می شود. ۸۹۴۱. داخلی · اختصاصی · خبر شش قدم · خبر شش قدم (۱۷ آذر) - محسن مسلمان استقلالی می شود ...
برچسب ها - محسن مسلمان - شفاف
www.shafaf.ir/fa/tag/1/محسن%20مسلمان
محسن بنگر و محسن مسلمان گلزنی کردند حاشیه های این... ترکیب مرتضی قدیمی پور محسن بنگر رضا نورمحمدی بابک حاتمی... دو گل مهدی طارمی و محسن بنگر از حریف ...
محسن مسلمان ازدواج کرد+عکس
www.dsport.ir/fa/posts/25605
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش دی اسپورت؛ مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی خبر ازدواج محسن مسلمان را در اینستاگرام خود اعلام کرد و در توضیحاتش ...
چشم های پف کرده و عجیب محسن مسلمان + تصاویر - پارسینه
www.parsine.com/fa/.../چشم-های-پف-کرده-و-عجیب-محسن-مسلمان-تصاوی...
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محسن مسلمان روز گذشته در حالی در تمرین روز جمعه پرسپولیس شرکت کرد که چشمانش از حالت عادی خارج بودند. چشمان محسن مسلمان بسیار پف داشتند و ...
محسن مسلمان - صفحه اصلی فیلم و انیمیشن - تبیان
film.tebyan.net/film/101646
برنامه نود مورخ 1390/10/19 - گفتگو با محسن مسلمان پدیده این روزهای تیم ملوان بندر انزلی در لیگ برتر ، او که میهمان گفتگوی ویژه نود بود از شروع فوتبال خود و ...
ماجرای جنجالی انتقال محسن مسلمان در استقلال
www.sefidak.com/news-day/political-news/محسن-مسلمان-استقلال
محسن مسلمان در استقلال , حضور محسن مسلمان در تیم آبی های پایتخت , توافق محسن مسلمان و یحیی , سعید آذر قاضی , محمدی , آندرانیک تیموریان جدایی مسلمان از ...
چهارتا نیوز - محسن مسلمان : از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد ...
asas2012.blogfa.com/post/369
محسن مسلمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سه شنبه جلسه با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دارم و اگر با وی به توافق برسم قراردادم را تمدید می کنم و ...
پيغام قلعه نویی به محسن مسلمان : بیا استقلال - فیفادی ...
fifaday.ir/پيغام-قلعه-نویی-به-محسن-مسلمان-بیا-است/
مسلمان آخر فصل آبي‌پوش مي‌شود؟ پرسپوليسي ها از حالا رايزني هاي خودشان را براي قرارداد دائمي محسن مسلمان آغاز کردند. بازيکن جوان و خوش‌تکنيک سرخ‌ها که به طو.
محسن مسلمان در حال کشیدن قلیان +عکس - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir/fa/news/.../محسن-مسلمان-در-حال-کشیدن-قلیان-عکس
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس همه جنجال هایی که سال گذشته برای محسن مسلمان و پیام صادقیان در اردوی تیم ملی امید پیش آمد و همه رسانه ها روی قلیان کشیدن این دو بازیکن جوان زوم ...
 
 
 
 
 
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 417
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,727
  • بازدید ماه : 1,727
  • بازدید سال : 131,842
  • بازدید کلی : 8,099,277