loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 379 نظرات (0)

مدیریت زمان را چگونه می توان انجام داد؟

 

مدیریت زمان ، روش مدیریت زمان

اگر هر قدر تلاش میکنید، نمی توانید به تمام کارهایی که به شما سپرده شده است در اسرع وقت پاسخ دهید مطمئنا در مدیریت زمان خود با مشکل مواجه هستید.

بازدید : 155 نفر

 

مدیریت زمان بهترین روش دستیابی به موفقیت

برای انجام کاهایی که برنامه ریزی کره اید همیشه زمان کم می آورید!؟انگار عقربه های ساعت مطابق میل شما نمی چرخد و با سرعت در حال گردش هستند و شما با انبوهی از کارهای ریز و درشت که بر عهده گرفته اید نمی توانید به اتمامشان برسانید و کارها را یک روز بعد از تمام شدن زمانی که برایتان تعیین کرده بودند انجام می دهید، این مطلب برای شماست. ما با کمک اصولمدیریت زمان، می توانیم روز 24 ساعته شما را طولانی تر کنیم. 

با یک دست چند هندوانه بر می دارید؟

به اینکه در طول روز ده ها کار را به موازات هم پیش می برید، زیاد افتخار نکنید. شاید به همین دلیل است که مدام وقت کم می آورید و نمی توانید کارها را آن طور که انتظار دارید پیش ببرید. واقعیت این است که تنها گروه کوچکی از آدم ها همه فن حریف یا به قول غربی ها مالتی تسک (multitask) هستند و باقی آدم ها، تنها به این خیال که از پس انجام همزمان کارها بر می آیند، سرشان را بدون داشتن توانایی های لازم، شلوغ می کنند. اگر شما هم از گروه آدم هایی هستید که به بهانه همه فن حریف بودن مسئولیت های زیادی را به عهده می گیرید، باید بدانید که یکی از اصلی ترین دلایل وقت کم آوردن هایتان همین موضوع است.

اصول مدیریت زمان ، روش مدیریت زمان ، نحوه مدیریت زمان


چه باید کرد؟

کارهای فردایتان را روی یک کاغذ به ترتیب اهمیت و زمانی که باید به انجام برسند، فهرست کنید. دور کارهایی که می توانید در آن روز انجام ندهید یا اینکه به پایان رساندنشان را به عهده فرد دیگری بگذارید خط قرمز بکشید. یادتان نرود که شما مسئول انجام همه کارها نیستید و همین که در هر روز سه کار مهم را انجام دهید، عالی است. اگر همکارتان می تواند بخشی از کار را انجام دهید، به او نه گویید و اگر همسرتان می تواند به برخی امور رسیدگی کند، حتما از او کمک بخواهید. باور کنید با یک دست، چند هندوانهبرداشتن، همیشه نشان دهنده قدرت نیست. 

کم خوابید؟

استرس تمام نشدن کارهایی که خودتان را موظف به انجامشان می دانید، ممکن است شما را بی خواب کند، یا اینکه مجبورتان کند از خودتان چند ساعت وقت قرض بگیرید و به جای خوب خوابیدن، هنوز سپیده سر نزده از خواب بیدار شوید و به کارهایی که روی هم انبار شده برسید؛ اما اگر نگاهی به اغلب روزهایی که خودتان را برای رسیدگی به مسئولیت هایتان از خواب محروم کرده اید بیندازید، می بینید که در پایان روز، باز هم چند کار ناتمام برایتان باقی مانده و داشتن وقت بیشتر، باز هم به تمام و کمال انجام شدن کارهایتان منجر نشده است.

اصول مدیریت زمان ، نحوه مدیریت زمان ، برنامه ریزی زمان

چه باید کرد؟

خواب ناکافی، نه تنها در درازمدت می تواند سلامت جسم و روانتان را با مشکلات بسیار مواجه کند، بلکه حتی در همان روز هم قدرت مغزتان برای پردازش اطلاعات و تمرکز کردن را پایین می آورد و شمار ا کند و کم دقت می کند. اگر می خواهید به همه کارهایتان برسید، شب ها هفت ساعت بخوابید و در میانه روز هم خود را به یک چرت 20 دقیقه ای مهمان کنید تا مغزتان با آمادگی بیشتری برنامه هایتان را اجرا کند.

عادت های دیگران را کپی می کنید؟

اگر کارهایتان را براساس الگوهای رفتاری دیگران انجام می دهید، طبیعی است که وقت کم بیاورید و کارها را به خوبی که انتظار دارید پیش نبرید. نباید فراموش کنید که هر فرد با توجه به توانایی ها و محدودیت هایی که دارد، می تواند شیوه ای منحصر به فرد را برای انجام کارهایش انتخاب کند و اینکه رفتن از یک مسیر برای فردی موفقیت را به همراه داشته، معنایش این نیست که هر کسی با عبور از آن به موفقیت می رسد.

اصول مدیریت زمان ، برنامه ریزی زمان ، برنامه ریزی کاری

چه باید کرد؟

به جای کپی کردن عادت های دیگران، راهی مخصوص به خودتان را برای حل مسئله پیدا کنید. نمی گوییم از شکست ها و پیروزی های دیگران درس نگیرید، قرار نیست شما همه چیز را از روی نقطه صفر شروع کنید، اما نباید به خاطر توجه کردن به تجربه های دیگران، نوآوری را کنار بگذارید و از کشف کردن دست بردارید. 

لقمه را دور سرتان می چرخانید؟

حتی اگر هیچ یک از اشتباهات گفته شده باعث هدر رفتن زمانتان نشوند، با طولانی کردن مسیر کارهایی که انجام می دهید، می توانید سرعتتان در انجام کارها را پایین بیاورید. شمایی که هر روز باید به چند کار مختلف برسید، اگر با راه و رسم ادغام مسئولیت ها آشنا نباشید، قطعا تا پایان روز به نیمی از کارهایی که انتظار داشته اید، نخواهید رسید.

اصول مدیریت زمان ، برنامه ریزی کاری ، کم آوردن وقت


چه باید کرد؟

برای کوتاه کردن مسیر انجام کارها، باید کارهای مشابه را همزمان با هم انجام دهید. برای مثال اگر هم باید غذا درست کنید و همکابینت ها را مرتب کنید، در فاصله سرخ شدن پیاز می توانید یکی از کابینت ها را مرتب کنید و وقتی غذا مشغول دم کشیدن است هم سراغ دیگری بروید. این الگو را می توانید به همه کارهایی که در طول روز موظف به انجامشان هستید، تعمیم دهید.

همه جا ساعت نصب کرده اید؟

اگر روی دیوار رو به رویی تان، رو میز گوشه اتاق، روی مچ دستتان و روی میز کارتان و خلاصه در همه گوشه هایی که چشمتان هرازگاهی به آن ها خیره می شود، ساعت گذاشته اید، باید انتظار تمام نشدن کارهایی را که قصد انجام دادنشان را داشته اید هم داشته باشید. 

نگرانی بیش از حد در مورد زمان و مشخص کردن ساعت برای انجام شدن همه کارها، می تواند شما را از برنامه هایتان عقب بیندازد. اگر از آدم های ساعت دوست هستید، باید بدایند استرسی که این نگرانی به شما وارد می کند، یکی از دلایل همیشگی ناکامی شما در انجام کارهای روزانه تان است.

کم آوردن وقت ، موفقیت در کار

چه باید کرد؟

برای یک روز هم که شده، سعی کنید بدون ساعت زندگی کنید. اگر نگران هستید که زمان آوردن کودکتان از مدرسه بگذرد، می توانید ساعتی را برای یادآوری کودک کنید، اما جلوی چشمتان نگذاردیش. به خودتان بگویید که هر زمان کار شماره یک تمام شد، سراغ کار شماره دو می روید و به خاطر نگرانی در مورد چرخیدن عقربه های ساعت، کارها را نیمه کاره رها نمی کنید. 

بیش از حد اجتماعی هستید؟

شاید متوجه نشوید که چند ساعت از روزتان را صرف شبکه های اجتماعی مجازی می کنید اما اگر یک روز با آگاهی بیشتری به این رفتارتان نگاه کنید، خواهید دید که بخش بزرگی از وقتتان در روز صرف اینستاگرام و سایت های خبری و چک کردن ای میل هایتان می شود. حتی اگر چند ساعت را صرف این رسانه ها نکنید، ممکن است با چک کردن این صفحات در میانه کارهایتان، تمرکزتان را از بین ببرید و زمان انجام شدن کارها را طولانی تر کنید.

موفقیت در کار ، زمان بندی کارها

چه باید کرد؟

به جای اینکه هر نیم ساعت یک بار سراغ تلفن همراهتان بروید و پیام های ناخوانده را بخوانید، با خودتان عهد کنید که تا کاری که مشغول انجام دادنش هستید تمام نشده، سراغ تلفن همراه و شبکه های اجتماعی مجازی نمی روید. به جای اینکه هرچند دقیقه یک بار سراغ گوشی یا تبلت تان بروید، می توانید حدود سه وعده 20 دقیقه ای را صرف اینترنت گردی کنید و نگذارید اینترنت بازی در میانه روز، تمرکزتان برای انجام کارهای مهم تر را کم کند. 

مدیریت زمان را چگونه می توان انجام داد؟  

 

 

 مدیریت زمان چیست و تکنیکهای آن کدام است؟ | متمم

motamem.org/?p=6296

تذکر ۱: در صورتی که گوش دادن به فایل صوتی مدیریت زمان برای شما راحت‌تر از مطالعه مطلب طولانی درباره مدیریت زمان است، می‌توانید به مجموعه فایل‌های صوتی رایگان ...

21 نکته مهم برای مدیریت زمان و افزایش بهره وری - دیجیاتو

digiato.com/article/2015/.../21-نکته-مهم-برای-مدیریت-زمان-و-افزایش-به...

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از با ارزش ترین دارایی های هر فرد و بالاخص یک کارآفرین، زمان است. امروز می خواهیم شما را با 21 نکته طلایی در مورد مدیریت زمان آشنا کنیم تا ...

تصاویر برای مدیریت زمانگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای مدیریت زمان

نتیجه تصویری برای مدیریت زمان

نتیجه تصویری برای مدیریت زمان

نتیجه تصویری برای مدیریت زمان

نتیجه تصویری برای مدیریت زمان

تصاویر بیشتر برای مدیریت زمان

مدیریت زمان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_زمان

با چنین تمایلی این احساس در افراد به وجود می‌آید که از زمان عقب مانده و نمی‌توانند از آن به طور مؤثر بهره‌مند شوند؛ و سیر تاریخی نشان داده‌است که ضعف در مدیریت زمان، یک ...

مديريت زمان - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/time1-management.html

مديريت زمان عنوان مهارتي است که به شما کمک مي‌کند تمام کارهاي خود را سر وقت و به موقع انجام دهيد و هيچ گاه دچار کمبود زمان نشويد.اما به دست آوردن مهارت مديريت زمان که ...

مديريت زمان :: مقاله در راهكار مديريت

www.mgtsolution.com/olib/461725046.aspx

مديريت زمان مجموعه‌اي از مهارتهاست كه شما را در استفاده مؤثر از زمان كمك مي‌كنند. رهنمودهاي عمومي وجود دارند كه مي‌توانند براي مديريت زمان در حوزه‌هاي متفاوت مانند خانه، مدرسه و ...

مدیریت زمان

www.studygs.net/persian/timman.htm

توسعه مهارتهای مدیریت زمان یک مسافرت طولانی است. این مسافرت ممکن است با این راهنما آغاز شود، اما به تمرین و ممارست بسیار و راهنمایی‌هایی که در طول راه وجود دارند، نیاز ...

جهان نيوز - 9 راه حل برای مدیریت زمان

jahannews.com/fa/doc/news/239528/9-راه-حل-مدیریت-زمان

۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اولویت بندی یکی از قدم های مدیریت زمان است. این کار به شما کمک می کند که کارهای غیرضروری را که نه تنها اوقات خوشی برای شما نمی سازد بلکه زمان ...

5 تکنیک با ارزش مدیریت زمان - 12CEO

12ceo.ir › زندگی

۲۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 5 تکنیک با ارزش مدیریت زمان. یکی از باارزش ترین دارایی های یک کارآفرین زمان است. وقتی که هر ثانیه اش برابر مقداری پول در آینده است اگر شیوه ...

آموزش مدیریت زمان و برنامه ریزی

simineh.com/

دانلود رایگان خلاصه کتاب سارقین زمان. آیا میخواهید زمان خود را بیشتر برنامه ریزی کنید؟ آیا وقت زیادی برای انجام کارهایتان هدر میدهید؟ آیا نمیدانیدکه روزکاری خودرا ...

جستجوهای مربوط به مدیریت زمان

مدیریت زمان برایان تریسی

مدیریت زمان رائفی پور

مقاله مدیریت زمان

مدیریت زمان چیست

کتاب مدیریت زمان

مدیریت زمان ppt

مدیریت زمان pdf

تعریف مدیریت زمان

مديريت زمان

mehr.sharif.edu/~staffedu/src/eedu/time.PPT

خود ارزيابی; تسلط بر مکاتبات اداری; برنامه ريزی; مديريت جلسات; مديريت پروژه ها; مهار کردن تماس های تلفنی; نکات ديگری در باره ی مديريت زمان و باز نگری.

[PDF]مدیریت زمان - بانک ملت

www.bankmellat.ir/Public/11/bankmellat/.../book_modiriat_zaman.pdf

زمان نيست. نكات و تكنيك هاي اين كتاب در. عين سادگي، بسيار مفيد و كارا هستند و نه تنها. مي توانند راهنمايي براي مديريت زمان باارزش. شما باشند، بلكه در مديريت ...

۳ تکنیک پرطرفدار مدیریت زمان - پایگاه اطلاع رسانی صنعت

www.myindustry.ir/human...and.../time-management-techniques.html

برای مدیریت زمان و فعالیت‌ها، روش‌ها، تکنیک‌ها و ابزارهای مختلفی وجود دارد. در این مطلب سه تکنیک پرطرفدار را معرفی می‌کنم.

[DOC]مديريت زمان

karaj.ir/_DouranPortal/documents/مدیریت%20زمان.doc

مديريت زمان. چكيده. استفاده موثر واثر بخش اززمان ضرورتي اجتناب ناپذير براي موفقيت درعرصه كاروزندگي است . مديريت زمان شامل مجموعه اي از مهارتها براي كنترل كردن ...

۱۰ نکته کاربردی برای مدیریت زمان - زومیت

www.zoomit.ir/2015/6/17/.../how-to-manage-time-with-10-tips-that-wor...

۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله با ۱۰ نکته کاربردی به منظور مدیریت زمان در کارها و امور زندگی آشنا می‌شویم. - زومیت.

گلبرگ زندگی /مهارت مدیریت زمان - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/.../گلبرگ-زندگی-مهارت-مدیریت-زمان

تاریخ به ما میگوید که مدیریت ضعیف زمان، مسئلهای قدیمی است؛ مسئلهای است که فن آوری آن را به وجود نیاورده است و نمیتواند آن را حل کند. در شرایطی که ابزار بیشتری ...

مدیریت زمان - پایگاه مقالات علمی مدیریت

system.parsiblog.com/Archive41258.htm

۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهمترین مطالب مطرح شده در کتاب «مدیریت زمان» عبارتند از: روش کنترل وقفه‌ها، ایمیل‌ها، جلسات و تماس‌های تلفنی، چهار عامل کلیدی بهره‌وری، اختصاص ...

راههای طلایی برای مدیریت زمان - سیمرغ

seemorgh.com › سبک زندگی › موفقیت و شادکامی

۱۲ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - پاسخ همه‌ی این سئوالات در بحثی به نام "مدیریت زمان" نهفته است. مدیریت زمان یعنی چی؟ و این بحث به چه معناست؟ یعنی اینکه از فرصت‌های و لحظه‌هایی ...

صوت | مدیریت زمان :: بیان معنوی - ناشر آثار استاد پناهیان

bayanmanavi.ir/post/1394

ما نباید در مورد زمان سخاوت داشته باشیم و آن را در هر جایی بذل و بخشش کنیم. در مورد مدیریت زمان و نحوه استفاده از آن باید دقت ویژه داشت. مدیریت زمان بسیار مهم است.

مدیریت آموزشی - مدیریت زمان مقاله خانم اله قلی

modiriyat88.blogfa.com/post-6.aspx

چكيده : . استفاده ي مؤثر و اثر بخش از زمان ضرورتي اجتناب ناپذير براي موفقيت در عرصه ي كار و زندگي است. مديريت زمان شامل مجموعه اي از مهارت ها براي كنترل كردن و ...

آپارات - مدیریت زمان

www.aparat.com/result/مدیریت_زمان

مدیریت تغییر زندگی در سال ۹۵ به روش BT · دانشکده موفقیت و باز... ۹۴۷ بازدید. ۱:۵۷ · مدیریت زمان استاد فراتی (آقای مشاور) · آقای مشاور-استاد فرا... ۳۹ بازدید. ۱۶:۲۲ ...

مدیریت زمان در بازار بورس - آموزشگاه بازار بورس

www.bazarbors.com/مدیریت-زمان-در-بازار-بورس.html

مدیریت زمان ابزاری است که می تواند به ما کمک کند تا با استفاده از سرمایه ی زمانی ای که داریم به دستاوردهای بهتر و ارزشمندتری دست پیدا کنیم. مجموعه ای از قوانین و ...

مدیریت زمان - خانه

www.web-marketing.ir/مدیریت-زمان.html

ک برنامه ریزی شغلی، اجتماعی، مالی و اصولی و طبقه بندی شده، در بستری از زمان شکل میگیرد.

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک

novin21.blogsky.com/

مدیریت زمان و مهندسی مکانیک. ... بیشتر بشه ووو ولی ولی ولی قطعا میدونم موثر بودم هر چند اندک چه در زمینه ی درسی و کاری و چه مدیریت زمان و نظم و افزایش ساعات مطالعه.

مبانی مدیریت زمان | درسنامه

https://darsnameh.com/course/140

در این دوره آموزشی شما با اصول و قواعد مدیریت زمان و افزایش بهره وری در زندگی روزانه آشنا می شوید و خواهید آموخت که چگونه وقت خود را به درستی در طول روز مدیریت و ...

مدیریت تحول - مدیریت زمان

jalilkhani.blogfa.com/post-68.aspx

مدیریت تحول - مدیریت زمان - همه چیز درباره مدیریت، تحول و بهره‌وری.

در کانال مدیریت زمان در تلگرام عضو شوید - کلرجی

clergy.ir/timemanagementskills/

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی های تلفن همراه یا سیستم خود دارید می توانید در کانال مدیریت زمان عضو شده و گلچینی از بهترین مطالب جذاب و ...

چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ - شفاف

shafaf.ir/fa/news/112984/چگونه-زمان-خود-را-مدیریت-کنیم

در این قسمت ابتدا مدیریت زمان را تعریف می‌کنیم، سپس اهمیت آن را توضیح می‌دهیم و گام‌هایی ساده ولی موثر را برای مدیریت زمان به شما معرفی می‌کنیم.

کتاب صوتی تکنیک مدیریت زمان به روش GTD - نوار

www.navaar.ir/audiobook/179/تکنیک-مدیریت-زمان-به-روش-gtd

 رتبه: ۳٫۶ - ‏۲۵ رأی

شايد عجيب باشد، اما مشهور ترين تکنيک مديريت زمان و افزايش بهره وري در دنيا توسط فردي پايه گذاري شده است که پس فارغ التحصيلي از کالج شديدا معتاد به هروئين ...

موج سوم مدیریت زمان Profiles | Facebook

https://www.facebook.com/public/موج-سوم-مدیریت-زمان

View the profiles of people named موج سوم مدیریت زمان on Facebook. Join Facebook to connect with موج سوم مدیریت زمان and others you may know....


مهم ترین ابزار مدیریت زمان – دوست خوب کارا

dustekhub.com/mohemtarin-abzare-modiriyat/

مهم تر از مدیریت زمان مدیریت انرژی است. مشکل اینجاست که آدم ها معمولا در مدیریت زمان گیر می افتند و مدیریت انرژی را فراموش میکنند. مدیریت زمان میگوید شما چه کاری ...

مدیریت زمان؛ ضرورت فراموش‌شده جامعه ایرانی - روزنامه جام جم

press.jamejamonline.ir/Newspreview/2098684591459354374

مدیریت زمان ازجمله مباحثی است که هم از حیث فردی و هم از حیث اجتماعی شایان توجه است. برای جامعه‌ای که مایل است در هزاره سوم از دیگر جوامع عقب نماند و به جامعه‌ای مستقل و ...

مدیریت زمان فدورا در کافه‌بازار برای اندروید · کافه بازار ...

https://cafebazaar.ir/app/com.faridfedora.fedoratimeboxing/?l=fa

فن پومودورو یا تکنیک پومودورو یکی از روش‌های مدیریت زمان به شیوه بسته‌بندی زمان است که توسط فرانسیسکو سیریلو ابداع‌شده است. بر طبق این روش بهترین تکهٔ ...

20 نكته كليدی مديريت زمان كه بهتر است در جوانی بیاموزید ...

www.shabakeh-mag.com/success-and-entrepreneurship/2824

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ابتدای جوانی، پایه‌های انتخاب شغل و شروع يك كار حرفه‌اي شکل می‌گیرد. پس بايد ياد بگيريم با تفكر، كسب تجربه و مديريت زمان در اين دوره ...

ده تکنیک برای مدیریت زمان (Ten Techniques for Time ...

ویدیو برای مدیریت زمان▶ 2:23

https://www.youtube.com/watch?v=5TrWvnc6ybk

۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطStruggle Science

افرادی که بیشترین دستاوردها را دارند به شکل فوق العاده ای زمانشان را مدیریت می کنند. با استفاده از تکنیک های ارائه شده در این کلیپ، شما هم می ...

[PPT]مثالی در مورد مدیریت زمان

ahmadnikfarman.com/wp-content/uploads/2015/01/مدیریت-زمان2.pps

مثالی در مورد مدیریت زمان. صفحه بعد. یك كارشناس مدیریت زمان كه در حال صحبت برای عده‌ای از دانشجویان رشته بازرگانی بود، برای تفهیم موضوع، مثالی به كار برد كه ...

مدیریت زمان یک خانم شاغل | دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر ...

women.tums.ac.ir/portal/educational-content/مدیریت-زمان-یک-خانم-شاغل

اگر یک خانم شاغل هستید که هم در بیرون از خانه و هم در خانه کارهایی برای انجام دارید، قطعا می دانید که مدیریت زمان اهمیت زیادی دارد! مديريت زمان مجموعه‌اي از مهارت هاست كه به ...

مدیریت زمان - پی سی دانلود

p30download.com/tag/مدیریت%20زمان

زمان بیشتری با دوستان و خانواده بگذران. شغل خود را ارتقا بده. به ما اجازه بده نگران اهداف و وظایفت باشیم. ... برچسب ها: مدیریت کارها, مدیریت زمان, برنامه ریزی, زمانبندی ...

مدیریت زمان | مجله پنجره خلاقیت

www.khalaghiyat.com/portal/tag/مدیریت-زمان/

آرشیو برچسب: مدیریت زمان ... قسمت پنجم در قسمت‌های قبلی به جایگاه و اهمیت مدیریت بهینه زمان در مبحث ... راهکاری برای مدیریت زمان در استفاده از شبکه‌های اجتماعی.

5 روش مهم در مدیریت زمان - نمناک

namnak.com/20503-روش-مهم-در-مدیریت-زمان.html

برخی از ما به دلیل رویاهای بزرگی که در سر داریم، احساس می کنیم به کمبود زمان گرفتار شده ایم و نمی توانیم زمانی را که در اختیار داریم را مدیریت کنیم. روشهای موثری ... 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 395
  • بازدید ماه : 6,961
  • بازدید سال : 105,287
  • بازدید کلی : 8,072,722