loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 228 نظرات (0)

KHABARNEWSS.IR  

بروز ترین سایت خبری و مد وزیبایی  

  

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد

 

مرگ ، ریزش قبر

پیرزن زن 70 ساله ای در مراسم خاک سپاری برادرش در یافت آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد که این حادثه منجر به مرگ وی شد.

مرگ پیرزن در خاکسپاری برادرش

حدود ساعت پنج بعد از ظهر دیروز خبر مرگ زن 70 ساله ای در بلوار شهدای یافت آباد از سوی مأموران کلانتری 151 یافت آباد به بازپرس کیشیک قتل اعلام شد.

ماجرا از این قرار بود که این پیرزن به همراه اقوام خود در گلزار شهدای یافت آباد در حال تدفین پیکر برادر خود بود که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و سست بودن سازه های قبر، ناگهان دیواره های قبر فرو می ریزد و این پیرزن 70 ساله در داخل قبر و زیر خاک مدفون می شود.

با حضور مأموران آتش نشانی در گلزار شهدای یافت آباد، این پیرزن از زیر خاک بیرون آورده شد و در اختیار ماموران اورژانس قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امورجنایی تهران، دستور تحقیقات بیشتر در رابطه با علت این اتفاق را صادر کرد.

 

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد  

 

 

 

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک‌سپاری برادرش شد

www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۵ ساعت پیش - ... در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

تصاویر برای مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آبادگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد4 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد

نتیجه تصویری برای مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد

نتیجه تصویری برای مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد

تصاویر بیشتر برای مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد - نمناک

namnak.com/28138-مرگ-پیرزن-در-ریزش-قبر.html

۴ ساعت پیش - مرگ و مرگ پیرزن و مرگ پیرزن در خاکسپاری برادر و ریزش قبر در یافت آباد را در نمناک بخوانید.

ریزش قبر عامل مرگ پیرزن در خاک سپاری برادرش | حدود ساعت ...

www.ghatreh.com/.../ریزش-قبر-عامل-مرگ-پیرزن-خاک-سپاری-برادرش

۱ ساعت پیش - ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک سپاری برادرش شد ... یافت آباد در حال تدفین پیکر برادر خود بود که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و ... اورژانس قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد - جوونی

javuni.ir/news/51758

۴ ساعت پیش - پیرزن زن 70 ساله ای در مراسم خاک سپاری برادرش در یافت آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد که این حادثه منجر به مرگ وی شد.

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد | عکس های ...

kosmodisk.ir/مرگ-پیرزن-به-دلیل-ریزش-قبر-برادرش-در-یاف/

۱۶ ساعت پیش - پیرزن زن 70 ساله ای در مراسم خاک سپاری برادرش در یافت آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد که این حادثه منجر به مرگ وی شد. عکس های داغ جدید.

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در خاک‌سپاری برادرش شد - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/analysis/1457522820314461

۴ ساعت پیش - ... در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد

rekor.rozblog.com/post/838

۲ ساعت پیش - مرگ پیرزن در خاکسپاری برادرش حدود ساعت پنج بعد از ظهر دیروز خبر مرگ زن 70 ساله ای در بلوار شهدای یافت آباد از سوی مأموران کلانتری 151 یافت ...

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد - یاس کمپ ...

yascamp.ir/مرگ-پیرزن-به-دلیل-ریزش-قبر-برادرش-در-یاف.html

پیرزن زن ۷۰ ساله ای در مراسم خاک سپاری برادرش در یافت آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد که این حادثه منجر به مرگ وی شد. متن کامل خبردرسایت منبع.

مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد | اولین ها

news.avalinha.com/post/489939.html

پیرزن زن 70 ساله ای در مراسم خاک سپاری برادرش در یافت آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد که این حادثه منجر به مرگ وی شد.

مرگ مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد

www.sar3damusic.ir/مرگ-مرگ-پیرزن-به-دلیل-ریزش-قبر-برادرش-در-ی...

۳ ساعت پیش - پیرزن زن ۷۰ ساله ای در مراسم خاک سپاری برادرش در یافت آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد که این حادثه منجر به مرگ وی شد. متن کامل ...

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک سپاری برادرش شد ...

khabarfarsi.com/ext/16018654

۳ ساعت پیش - ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک‌سپاری برادرش شد ... با حضور مأموران آتش‌نشانی در گلزار شهدای یافت آباد، این پیرزن از زیر خاک بیرون آورده ... اورژانس قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

وب‌گردی:ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک‌سپاری ...

kahlek.ir/index.php/news735294

۴ ساعت پیش - وب‌گردی:ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک‌سپاری برادرش شد ... زن ۷۰ ساله‌‌ای در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در خاک سپاری برادرش شد | ...

ag1.ir/.../ریزش+قبر+باعث+مرگ+پیرزن+در+خاک+سپاری+برادرش+شد.h...

۴ ساعت پیش - رویداد24- زن ۷۰ ساله ای در مراسم خاک سپاري برادرش در یافت آباد به علت ريزش قبر، به داخل قبر افتاد و مرد. حدود ساعت پنج بعد از ظهر دیروز خبر مرگ ...

ريزش قبر مرگ پيرزن 70ساله را رقم زد - خبرامروز

www.khabaremruz.com/ريزش-قبر-مرگ-پيرزن-70ساله-را-رقم-زد/

۴ ساعت پیش - زن ۷۰ ساله‌‌ای در مراسم خاک ‌سپاری برادرش در یافت ‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد و از دنيا رفت. ماجرا از این قرار بود که این پیرزن به همراه ...

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک‌سپاری برادرش شد

parsnews.irancloob.net/ریزش-قبر-باعث-مرگ-پیرزن-در-مراسم-خاک‌س/

۳ ساعت پیش - به گزارش پارس نیوز، حدود ساعت پنج بعد از ظهر دیروز خبر مرگ زن ۷۰ ساله‌ای ... ماجرا از این قرار بود که این پیرزن به همراه اقوام خود در گلزار شهدای یافت‌آباد در حال ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ریزش قبر عامل مرگ پیرزن در خاک‌سپاری برادرش - خرداد

khordadnews.ir/fa/.../ریزش-قبر-عامل-مرگ-پیرزن-در-خاک‌سپاری-برادر...

۱ ساعت پیش - با حضور مأموران آتش‌نشانی در گلزار شهدای یافت آباد، این پیرزن از زیر خاک ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ریزش قبر عامل مرگ پیرزن در خاک سپاری برادرش - تابناک - ...

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...ریزش+قبر...مرگ+پیرزن...برادرش...

۲ ساعت پیش - ... بعد از ظهر دیروز خبر مرگ زن 70 ساله ای در بلوار شهدای یافت آباد از سوی ماموران ... خود در گلزار شهدای یافت آباد در حال تدفین پیکر برادر خود بود که به علت. ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک‌سپاری برادرش شد

mehr-news.ir/ریزش-قبر-باعث-مرگ-پیرزن-در-مراسم-خاک‌س/

۴ ساعت پیش - ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاک‌سپاری برادرش شد ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ... ساله‌‌ای در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افت. ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ریزش قبر عامل مرگ پیرزن در خاک‌سپاری برادرش

tasna.ir/1394/.../ریزش-قبر-عامل-مرگ-پیرزن-در-خاک‌سپاری-برادرش.htm...

۲۵ دقیقه پیش - برادرش خاک‌سپاری در پیرزن مرگ عامل قبر ریزش. ... شهدای یافت‌آباد از سوی مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد به بازپرس کیشیک قتل اعلام شد. ... ماموران اورژانس قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.


ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاکسپار-شهدای ایران ...

khabarpu.com/n.php?u=ریزش-قبر-باعث-مرگ-پیرزن-در-مراسم...

۳ ساعت پیش - ریزش قبر باعث مرگ پیرزن در مراسم خاکسپار-شهدای ایران|خبرپو, مرجع ... زن ۷۰ ساله‌‌ای در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر | پرتال روزنه نور

rozanenor.ir/مرگ-خواهر-در-مراسم-خاکسپاری-برادر/

۴ ساعت پیش - مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر. نام یا ایمیل شما: ایمیل دوست شما: 33. زن ۷۰ ساله‌‌ای در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ریزش قبر عامل مرگ پیرزن در خاک‌سپاری برادرش - دنیای خبر

jahan-news.ir/ریزش-قبر-عامل-مرگ-پیرزن-در-خاک‌سپاری-ب/

حدود ساعت پنج بعد از ظهر دیروز خبر مرگ زن ۷۰ ساله‌ای در بلوار شهدای یافت‌آباد از سوی ... اورژانس قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر | پورتال خبری

www.myfreeweb.ir › Home › سلامتی

۱۵ دقیقه پیش - ... در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن شد | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

event.pegahonline.ir/news/.../ریزش-قبر-باعث-مرگ-پیرزن-شد/

ریزش قبر باعث مرگ پیرزن شدزن ۷۰ ساله‌‌ای در مراسم خاکسپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد و مرد. ... اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه که گفته بود «روسیه دوستی همچون ترکیه را به دلیل اشتباه دو خلبانش از دست داد» انتقاد کرد.

مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر

www.shahrahnews.ir › حوادث

۳ ساعت پیش - سلامت نیوز: زن ۷۰ ساله‌‌ای در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد و مرد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم؛ ...

مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر - خبر - چیتوا

family.chitva.com/news/details/.../مرگ-خواهر-در-مراسم-خاکسپاری-برادر

۳ ساعت پیش - ... مراسم خاک سپاری برادرش در یافت آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد و مرد. ... از ظهر دیروز خبر مرگ زن ۷۰ ساله ای در بلوار شهدای یافت آباد از سوی ماموران ... قرار گرفت اما این پیرزن به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر

www.akhbarjo.ir/1398144/مرگ-خواهر-در-مراسم-خاکسپاری-برادر.html

۴ ساعت پیش - مرگ خواهر در مراسم خاکسپاری برادر. زن ۷۰ ساله‌‌ای در مراسم خاک‌سپاری برادرش در یافت‌آباد به علت ریزش قبر، به داخل قبر افتاد و مرد. به گزارش پایگاه ...

ریزش قبر، پیرزن را بلعید - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/بخش-اجتماعی.../382402-ریزش-قبر-پیرزن-را-بلعی...

۱ روز پیش - وقوع حادثه ریزش دیواره قبر در محل گلزار شهدای یافت آباد باعث مدفون شدن ... به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی بروز این حادثه شهروندان .... مردم یزد در مجلس اول شورای اسلامی و در همان مجلس اول برادر عزیز و ارجمندم سید محمد خاتمی حضور داشت. .... ۱۵:۳۹ هنوز علت قطعی مرگ پلنگ ماده تندوره مشخص نیست; ۱۵:۳۴ مصالحه ...

سرگرمی جدید

downloadfun7.ir/category/9?page=4

۱ روز پیش - در حالی که بازی رفت مرحله رده بندی لیگ برتر والیبال به دلیل عدم حضور ثامن خراسان در ارومیه .... مرگ پیرزن به دلیل ریزش قبر برادرش در یافت آباد. 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 480
  • باردید دیروز : 582
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,054
  • بازدید ماه : 6,229
  • بازدید سال : 104,555
  • بازدید کلی : 8,071,990