loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 339 نظرات (0)

مصاحبه با جواد نکونام

مصاحبه با جواد نکونام + بیوگرافی جواد نکونام

مصاحبه با جواد نکونام + بیوگرافی جواد نکونام

مصاحبه با جواد نکونام

در این قسمت از جزقل مصاحبه با جواد نکونام + بیوگرافی جواد نکونام را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مصاحبه جذاب با کاپیتان تیم ملی را بخوانید:

در العربیِ جا افتادم

خدا را شکر شرایطم در قطر و در تیم العربیِ خوب است و توانسته‌ام در این تیم جا بیفتم و در این مدت هم حدود ۶ پاس گل دادم و توانستم یک گل به ثمر برسانم. من تا امروز دنبال این نبودم که ببینم کسی از عملکرد من رضایت دارد یا نه! مهم این است که مربی از من راضی باشد که وقتی چند هفته پیاپی از من در ترکیب اصلی تیم استفاده می‌کند یعنی عملکرد من را پسندیده است.

هنوز برای فصل آینده با العربیِ به توافق نرسیدم

شما در مورد قرارداد من برای فصل آینده با العربیِ پرسیدید همان‌طور که می دانید قرارداد ما برای سال دوم توافقی است اما هنوز زمانی از حضور من در لیگ قطر نگذشته که بخواهیم در مورد فصل آینده صحبت کنیم تازه من ۵،۶ بازی است که برای العربیِ به میدان رفته‌ام و هنوز زمان زیادی برای تصمیم گیری باقی مانده است.

برای حضور در میان تیم‌های بالای جدولی، نا امید نیستیم

درست است که تیم العربیِ جزو تیم‌های خوب است، اما حضور در میان تیم‌های بالای جدولی در این لیگ کار سختی است. بسیاری از تیم‌های حاضر در این لیگ  یا تنها یک بازیکن قطری دارند و یا اصلاً هیچ بازیکن قطری در آن‌ها بازی نمی‌کند و هزینه زیادی برای بستن این تیمها صرف شده است. مثلاً تیم‌های لخویا و الریان چنین شرایطی دارند. قبل از حضور من در تیم العربیِ در نیم فصل، متاسفانه تیم ما سه بازی آسان در لیگ داشت که نتوانست از این دیدارها امتیازات لازم را کسب کند، ولی در هر صورت ما نا امید نیستیم و همه تلاشمان را برای حضور در میان تیم‌های بالای جدول انجام می‌دهیم.

نمی‌توانم از بهترین بازیکن قطر نام ببرم

* با توجه به حضور بازیکنان نامدار شاغل در قطر فکر می‌کنی کدام بازیکن بهترین عملکرد را داشته است؟
نکونام: در قطر بازیکنان بزرگی حضور دارند و خیلی سخت است که از میان این همه بازیکن تنها به یک اسم اشاره کنی و یا چند نفر را از این میان انتخاب کنی. بنابراین نمی‌توانم از بازیکن خاصی نام ببرم. البته بازیکنان ایرانی حاضر در قطر هم عملکرد خوبی دارند ما در اینجا معمولاً هفته‌ای یک بار همدیگر را می‌بینیم و اگر این فرصت به وجود نیاید تلفنی از حال هم باخبر می‌شویم.

با مربیان بزرگی مثل کی روش، دنیزلی و برانکو کارکردم

*رابطه جواد نکونام با زولا سرمربی العربیِ چطور است؟ فکر می‌کنید در طول این سال‌ها بهترین مربی خارجی که بیشترین تأثیر را روی بازی شما داشت، چه کسی بود؟
– نکونام: آقای زولا مربی بزرگی است و رابطه ما با هم خوب است مثل تمام مربیانم ما باهم رابطه مربی و بازیکنی داریم و من خوشحالم که می‌توانم با چنین مربی خوبی کارکنم. من در طول دوران بازی‌ام چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی با مربیان خارجی زیادی کارکردم و همیشه سعی کردم که از هر مربی نکته‌ای را یاد بگیرم. خیلی سخت است که فقط از یک نفر از آن‌ها به‌عنوان مربی تأثیر گذار صحبت کنم. در اسپانیا که بودم با مربی بزرگی مثل کاماچو کارکردم که کار کردن با او ساده نیست. مربیان بزرگ معمولاً از بازیکنانشان هم توقعات بیشتری دارند. در ایران هم با مربیانی مثل کی روش، دنیزلی و برانکو کارکردم که هرکدامشان جزو مربیان بزرگ کشورهای خودشان هستند. من واقعاً در کنار هرکدام از این مربیان خیلی نکات یاد گرفتم که فکر می‌کنم بعدها در زمانی که خودم مربی شوم می‌توانند خیلی به من کمک کنند.

بازی‌های آسیایی مثل ماراتن است

*بازی نمایندگان ایران در آسیا را نگاه کردید، فکر می‌کنید با توجه به عملکرد تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سپاهان کدام تیم شانس بیشتری برای موفقیت در آسیا دارد؟
– نکونام: متاسفانه به دلیل هم‌زمانی تمرینات العربیِ با زمان برگزاری این مسابقات من فقط بازی ذوب مقابل لخویا را دیدم و سایر دیدارها را به صورت خلاصه تماشا کردم. برای هر سه نماینده ایران تراکتور، ذوب و سپاهان در آسیا آرزوی موفقیت دارم و فکر می‌کنم که برای موفقیت در این رقابت‌ها تیم‌های حاضر باید بدانند که این مسابقات مثل ماراتونی است که باید در آن با پیوسته و با روند رو به رشد حرکت کنند.

دوست ندارم قهرمان لیگ را پیش بینی کنم
*دیدارهای لیگ ایران را دنبال می‌کنید، فکرمی‌کنید با توجه به رقابت نزدیک تیم‌های بالای جدول، کدام تیم درنهایت کاپ قهرمانی را به دست آورد؟
– بازی‌های لیگ با زمان تمرینات ما تداخل دارد ولی من سعی می‌کنم تمام دیدارها را بعداً به صورت خلاصه دنبال کنم. رقابت در میان تیم‌های بالای جدولی و ته جدولی خیلی نزدیک است و تیم‌های وسط جدولی هم هستند که برای گرفتن سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند، پس حدس زدن قهرمان در چنین شرایط کار سختی است و حقیقتش را بخواهید من خودم دوست ندارم که این مساله را پیش بینی کنم. امیدوارم در پایان شایسته‌ترین تیم‌ها مقام بیاورند و نماینده ایران در آسیا شوند.
حضورم در العربیِ خیلی حرف در خودش داشت
*دلخوری که از مسوولان سایپا بابت صادر نشدن به‌موقع رضایت‌نامه‌ات داشته برطرف شد، واقعاً جدایی ناگهانی شما از این تیم خیلی سؤال برانگیز بود؟
-من از کسی دلگیر نیستم. همان‌طور که من قبلاً هم گفتم در ابتدای فصل من به خاطر رفاقتی که با آقای رضایی داشتم بندهای قراردادم را خیلی سفت‌وسخت نبستم و این مساله باعث شد که مشکلاتی درگرفتن رضایت‌نامه من به وجود بیاید افرادی هم در کنار آقای رضایی فشار می‌آوردند که این اتفاق نیفتد که این مساله باعث شد درنهایت من دیرتر با العربیِ قرارداد ببندم ولی الآن از دست هیچ‌کس ناراحت نیستم. جدایی من از سایپا هم شامل خیلی مسائل بود اول اینکه باوجوداینکه من در تیم ملی نیستم تیم خوب مثل العربی خواهان جذب من است که در این انتقال خیلی حرف‌ها وجود دارد و دوم اینکه مسائل مالی و آینده بازی هم برای این انتخاب من دخیل بود.

باید از کی روش حمایت کنیم

* با وجود اینکه تیم ملی دو دیدار مهم در فروردین‌ماه در مقدماتی رقابت‌های جام جهانی دارد، همچنان شرایط نیمکت تیم ملی لرزان است و آقای کی روش حرف از استعفا می‌زند، نظر شما در این مورد چیست؟
– من چه زمانی که خودم بازیکن تیم ملی بودم و چه حالا که از تیم دور هستم فکر می‌کنم وظیفه هرکسی است که از تیم ملی و سرمربی آن حمایت کند. زمانی که من می‌بینم که تا این حد بازیکنان تیم ملی به آقای کی روش علاقه دارند و عملکرد او را هم در تیم ملی می‌بینم، پس فکر می‌کنم که لازم از ایشان حمایت کنم. به نظر من آقای کی روش پشت تصمیم‌گیری‌اش بحث منطقی دارد. ۴ ماه پیش او درخواستی از فدراسیون داشت که پذیرفته شد، حالا بعد از گذشت ۴ ماه هنوز فدراسیون خواسته‌های او را مثل زمین تمرین خوب و یا اسپانسر برآورده نکرده است. فکر می‌کنم این خواسته‌های اولیه هر مربی باشد. در مورد اسپانسر هم مهم نیست که این اسپانسر ایرانی یا خارجی باشد. من دورانی را به یاد دارم که ما در تیم ملی با اسپانسر ایرانی کار می‌کردیم و همیشه ۴ دست لباس تمرین همراهمان بود و این‌طوری نبود که بخواهیم از اول تا آخر تمرین تیم ملی همان یک دست لباس را بشوریم و بپوشیم! بعد از اردو هم لباس‌ها را جمع کنند تا اردوی بعدی. به نظر من این مشکلاتی است که مسوولان باید هر چه زودتر آن را برطرف کنند.

بعد از تعطیلات لیگ قطر در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کنم

* در ایران خیلی جدی پیگیر حضور در کلاس‌های مربیگری بودید در قطر هم این کلاس‌ها را دنبال می‌کنید؟
– نکونام: اتفاقاً قصد داشتم در کلاس‌های مربیگری در قطر شرکت کنم ولی چون زمان کلاس‌ها از صبح تا ۴ بعدازظهر بود و این مساله باعث می‌شد که من نتوانم در تمرینات العربیِ حاضر شوم تصمیم گرفتم که با اتمام لیگ قطر و در تابستان در کلاس‌های مربیگری در ایران شرکت کنم و دوره‌ ی مربیگری‌ام را کامل کنم.

*جواد نکونام در این سال‌ها که دور از ایران بوده حالا رابطه‌اش با سنت‌های ایرانی عید نوروز چطور است؟
– درست است که من سال‌های زیادی را دور از ایران بودم ولی من خیلی  آداب‌ورسوم ایرانی مخصوصاً در عید و چهارشنبه‌سوری را دوست دارم و هرکجای دنیا هم که بودم مراسم چهارشنبه‌سوری و سفره هفت‌سین و حتی سبزی‌پلو با ماهی من همیشه به راه بوده است. الآن هم که خودم صاحب فرزند شدم سعی می‌کنم که این مراسم‌ها را به آریان هم یاد بدهم. او هم که می‌بیند من مقید هستم سعی می‌کند این مراسم‌ها را یاد بگیرد.

*حرف آخر
– نکونام: پیشاپیش به همه هم‌وطنان عزیزم سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم که هرکس که در سال ۹۴ مشکلی داشته، مشکلاتشان برطرف شود و این سال برای معیشت مردم و همچنین ورزش و فوتبال ایران سال خوب و پرباری باشد.

مصاحبه با جواد نکونام  

 

 

مصاحبه خواندنی با همسر جواد نکونام + عکس

www.persiantafrih.ir/.../4186-مصاحبه-خواندنی-با-همسر-جواد-نکونام-عکس

خواندن مصاحبه با همسر جواد نکونام ( عادله نکونام ) عکس را ذخیره و در سایز واقعی ببینید. مصاحبه خواندنی با همسر جواد نکونام + عکس. از مطالب زير هم ديدن فرماييد :‌.

جواد نکونام پدر شد + عکس متفاوت با فرزند و خانواده اش در ...

www.persianv.com/pic/view/006575.php

آرین نکونام؛ متولد 18 تیر. ... جواد نکونام پدر شد. برای خواندن مصاحبه با همسر جواد نکونام ( عادله نکونام ) عکس را ذخیره و در سایز واقعی ببینید. همسر جواد نکونام ( عادله ...

آپارات - جواد نکونام

www.aparat.com/result/جواد_نکونام

آپارات - جواد نکونام. ... گل جواد نکونام به ایکر کاسیاس (رئال مادرید vs اوساسونا) · ورزش سیتی. ۱,۶۸۹ بازدید ... مصاحبه با جواد نکونام قبل از بازی با بحرین · جام ملت های ...

کدام حرف های نکونام سبب شکایت قلعه نویی شد؟ - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی

جواد نکونام در روزهای ابتدایی مرداد ماه 1393 زمانی که تصمیم به جدایی ازاستقلال گرفت مصاحبه ای مفصل با روزنامه خبرورزشی انجام داد. مصاحبه ای که سبب شد امیرقلعه ...

جدیدترین و شدیدترین مصاحبه ممکن از نکونام علیه قلعه نویی ...

fifaday.ir/شدیدترین-مصاحبه-از-نکونام-علیه-قلعه-نو/

اختلافات جواد نکونام با امیر قلعه‌نویی که در میانه‌های فصل گذشته به جدایی این بازیکن از استقلال منجر شد، پس از مصاحبه دو طرف علیه یکدیگر در حال تبدیل شدن ب.

نظرخواهی: درباره مصاحبه جواد نکونام بنویسد - isport.ir

isport.ir/fa/content/58936/نظرخواهی-درباره-مصاحبه-جواد-نکونام-بنویسد

با انتشار این مصاحبه در روزنامه خبرورزشی و وب سایت های فوتبال بحث مفصلی در این ... آی‌اسپورت‌ جواد نکونام کاپیتان تیم‌ملی‌ امروز در گفت‌وگو تند و بی سابقه ...

مصاحبه ای جالب از جواد نکونام - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=281063

۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مصاحبه ای جالب از جواد نکونام. کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «آن بازوبند آبی را بستم تا استقلالی بودنم را نشان بدهم.» جواد نکونام در ...

ایسنا - افشاگری‌ جنجالی نکونام علیه قلعه‌نویی

isna.ir/fa/news/93050502628/افشاگری-جنجالی-نکونام-علیه-قلعه-نویی

۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آنها گاهی با یک جمله و یک مصاحبه، در ذهن مردم می‌مانند و تا سال‌ها از خاطره‌شان پاک نمی‌شوند. جواد نکونام همیشه تلاش کرده در خارج از زمین یک‌فرد بی‌حاشیه ...

ایسنا - جواد نكونام

isna.ir/fa/tag/1fddea3985a44a60703c8f612c29f4a6/جواد%20نكونام

arash khamooshi (13 of 15)-20.jpg "سطح لیگ قطر با لیگهای اروپایی قابل قباس نیست" 72. نکونام: از من مصاحبه خیالی منتشر کرده‌اند. جواد نکونام می گوید به عنوان ...

تولد جواد نکونام+ مصاحبه جدید - اولین و تنها وبلاگ حامی جواد ...

javadnekounamfans.mihanblog.com/post/53

اولین و تنها وبلاگ حامی جواد نکونام و تیم ملی ایران - تولد جواد نکونام+ مصاحبه جدید ... امروز یک آپ ویژه می کنم به مناسبت تولد آقای نکونام که از همین جا تولدشون رو ...


فوتبال - مصاحبه با جواد نکونام

football-varzesh3.blogfa.com/tag/مصاحبه-با-جواد-نکونام

فوتبال - مصاحبه با جواد نکونام - ... جواد نكونام در گفت‌وگو با ايسنا: بعد از بازيهاي تيم ملي درباره آينده‌ام تصميم‌ مي‌گيرم. مگر پست دروازه‌باني با ديگر پستها چه ...

فقط جواد نکونام - مصاحبه عجیب نکونام علیه قلعه نویی/اقایان ...

www.fery-javad.blogfa.com/post-266.aspx

فقط جواد نکونام - مصاحبه عجیب نکونام علیه قلعه نویی/اقایان مجبورم نکنند در مورد اطرافیانشان افشاگری کنم - پایگاه اطلاع رسانی جواد نکونام.

مصاحبه جدید با جواد نکونام + عکس

www.pcparsi.com/مصاحبه-جدید-با-جواد-نکونام-عکس-49675.html

۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این گفت و گویی است متفاوت با جواد نکونام؛ کاپیتان تیم ملی فوتبال ... در این “عکس،مصاحبه” نکونام وقتی با عکس های خاص روبرو می شد برای چند ...

عکسهای دیدنی:جوادنكونام و ليلا اوتادي در يك مصاحبه مشترك

www.niksalehi.com/public/archives/137839.php

۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - وقتي قرار شد در كشور جواد نكونام ميزبانش باشيم، اين ميهماني را با حضور هنرمندي برگزار كرديم كه او هم از بازيگران جوان سينماي ماست. لژيونر شدن ...

مصاحبه تلویزیون فیفا با نکونام(عکس) :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/.../مصاحبه-تلویزیون-فیفا-با-نکونام(عکس)

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران و بازیکن کنونی تیم العربی قطر سوژه جدید تلویزیون فیفا برای مصاحبه بوده و این ...

افشاگری ایمان موسوی علیه قلعه‌نویی :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/.../افشاگری-ایمان-موسوی-علیه-قلعه‌نویی

۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او بعد از مصاحبه جنجالی جواد نکونام با خبرورزشی، لب به سخن می گشاید و حرف هایی می زند که می تواند در تاریخ فوتبال ایران بسیار مهم و به یادماندنی ...

جوادنکونام - مصاحبه با جواد نکونام در مجله روزهای زندگی

javad6nekounaam6.blogfa.com/.../-مصاحبه-با-جواد-نکونام-در-مجله-روزها...

مصاحبه با جواد نکونام در مجله روزهای زندگی. به نام خدا. با شروع مسابقات تیم ملی فوتبال ایران و حضور فوتبالیست های ایرانی شاغل در لیگهای خارج. از کشور در تهران ...

خبرگزاری فارس - ناگفته‌های فوتبالی و غیرفوتبالی نکونام ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910907000848

۷ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام از جمله بازیکنانی با تجربه ... خبرنگار خبرگزاری فارس برای انجام یک مصاحبه تفصیلی و برای بیان برخی ...

جواد نکونام- جام نیوز

www.jamnews.ir/Keywords/1664/جواد%20نکونام

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در 15 مهر 1359 متولد شد و در سن 18 ... سایت لیگ ستارگان قطر مصاحبه ای از نکونام منتشر کرده که این بازیکن اصلا از ...

خارج از گود: مصاحبه جواد نکونام با BBC

www.telewebion.com/fa/1228859/مصاحبه-جواد-نکونام.../خارج-از-گود.htm...

۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خارج از گود: مصاحبه جواد نکونام با BBC - برنامه خارج از گود، بخش ورزشی ویژه خبر 20:30 شبکه دو سیما است که مخاطبان زیادی دارد. رضا نیک قدم منش و ...

'

عشق فقط مسعود - مصاحبه مجله فوتبال با جواد نكونام-اخرين اپ ...

www.masoud-javad.blogfa.com/post-37.aspx

مصاحبه مجله فوتبال با جواد نكونام-اخرين اپ من در سال 87. سالی که گذشت چه طور بود؟؟ سال هنگام تحویل سال مصدوم بودم تا مدتها نمیتوانستم بازی کنم،اما خدا را شکر به ...

جواد نکونام مصاحبه نکرد - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/271784/جواد-نکونام-مصاحبه-نکرد

۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد نکونام مصاحبه نکرد. بازیکنان کرجی استقلال و سایپا پس از پایان بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتنند. خبرگزاری فارس: بازیکنان کرجی ...

جواد نکونام - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/جواد_نکونام

جواد نکونام (زاده ۱۶ شهریور ۱۳۵۹ در شهرری)، بازیکن فوتبال اهل ایران است. .... وی در این مصاحبه مدعی شد امیر قلعه نویی بعد از باخت استقلال در دربی هفتاد و چهارم از فرط ...

واکنش قلعه نویی به آخرین مصاحبه جواد نکونام | طرفداری

www.tarafdari.com/.../واکنش-قلعه-نویی-به-آخرین-مصاحبه-جواد-نکونام

سرمربی تیم استقلال این روزها علاوه بر جمع کردن حواشی تیم بزرگی مثل استقلال، باید حواسش به مصاحبه های جواد نکونام هم باشد. کاپیتان تیم ملی در گفتگو با خبر ...

مصاحبه با جواد نکونام و همسرش

www.padida.ir/مصاحبه-با-جواد-نکونام-و-همسرش/

شماره ۶ استقلال چند ماه پیش پدر شد و به همراه همسرش «عادله نکونام» تولد فرزندشان «آریان» را جشن گرفتند. این روزها جواد لابلای تمرین، مسابقه و مصاحبه دلخوش حضور ...

مصاحبه جواد نکونام بعد از برد بازی بحرین - YouTube

ویدیو برای مصاحبه جواد نکونام▶ 0:41

https://www.youtube.com/watch?v=aHT49xUsnCU

۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطIranianamerican

مصاحبه جواد نکونام بعد از برد بازی بحرین در جام ملت های آسیای 2015.

مصاحبه جواد نکونام درباره عدم بازگشت به استقلال - نت شهر

www.netshahr.com › ورزش › گزارش و مصاحبه

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد نکونام در مصاحبه ای سکوت خود را شکست و حرف های ناگفته ای را بیان کرد.

انتشار مصاحبه خیالی با جواد نکونام در قطر - ساعت24

www.saat24.com/news/.../انتشار-مصاحبه-خیالی-با-جواد-نکونام-در-قطر

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعت 24- جواد نکونام می گوید به عنوان بازیکنی که سالها در فوتبال اروپا بازی کرده می داند که هیچ وقت سطح لیگ قطر به سطح لیگهای اروپایی نمی ...

مصاحبه‌ جواد نکونام

www.mihanfal.com/tag/مصاحبه‌-جواد-نکونام

مصاحبه‌ جالب جواد نکونام با خبرورزشی نزدیک به یک سال و اندی سکوت و ناگهان شکستن آن؛ سکوتی که وقتی می‌شکند در آن حرف‌های مهمی نفهته است. حرف از ایمان موسوی ...

مصاحبه با جواد نکونام + بیوگرافی جواد نکونام | سایت ...

www.ultrasurfing.ir › مطلب جدید

۳ ساعت پیش - در این قسمت از جزقل مصاحبه با جواد نکونام + بیوگرافی جواد نکونام را برای شما عزیزان قرار داده ایم. مصاحبه جذاب با کاپیتان تیم ملی را بخوانید:.

مصاحبه جنجالی و تند جواد نکونام علیه قلعه نویی / خانه ورزش

khabarfarsi.com/ext/9998115

جواد نکونامی که پس از جدایی از استقلال در نیم فصل دوم سال قبل، سکوت کرده بود حالا مصاحبه ای جنجالی و تند علیه امیر قلعه نویی انجام داده که امروز روی جلد روزنامه خبر ...

مصاحبه جنجالی و تند جواد نکونام عليه قلعه نويي - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/sport/1406436960118669

مصاحبه جنجالی و تند جواد نکونام عليه قلعه نويي. ... مصاحبه جنجالی و تند جواد نکونام عليه قلعه نويي. گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin.

واکنش‌ها به مصاحبه جواد نکونام در شبکه BBC فارسی ...

ویدیو برای مصاحبه جواد نکونام▶ 0:36

https://www.youtube.com/watch?v=NwICrjdFfjE

۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطBahalvideos

واکنش‌ها به مصاحبه جواد نکونام در شبکه BBC فارسی. ... پاسخ عطاالله مهاجرانی به مصاحبه بنیامین نتانیاهو و اظهارت وی در بی‌بی‌سی فارسی - Duration: ...

مصاحبه جنجالی جواد نکونام درباره پشت پرده های فوتبال ...

www.tarafdari.com/.../مصاحبه-جنجالی-جواد-نکونام-درباره-پشت-پرده-های...

مصاحبه جنجالی جواد نکونام درباره پشت پرده های فوتبال · مصاحبه جنجالی جواد نکونام ... احمدی حدود یک سال قبل 0404. این مصاحبه نقطه‌ای از زندگی جواد نکونام، در خارج .

مصاحبه جنجالی جواد نکونام در مورد ادعای فروش ایران به قطر ...

news.jbums.ir/2015/11/مصاحبه-جنجالی-جواد-نکونام-در-مورد-ادعا/

۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگری نکونام درباره تیم‌ملی بعد از ۲ سال/ آن مسئول گفت کی روش تیم ملی را به قطری ها فروخته! جواد نکونام با اشاره به ادعای یکی از مسئولان ...

جواد نکونام - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی

www.khabarsport.com/tags/79/جواد-نکونام

جواد نکونام و مرتضی پورعلی‌گنجی در حالی در رویارویی با یکدیگر اولین گل خود در ... بازیکن درخواست زمان مصاحبه داشت اما او ترجیح داد ماه‌ها بعد با آنها رودررو بنشیند.

الف - اقدام عجیب سایت معتبر قطر با انتشار مصاحبه فضایی ...

alef.ir/vdcfexdmvw6dm1a.igiw.html?330976

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت لیگ ستارگان قطر مصاحبه از نکونام منتشر کرده که این بازیکن اصلا ... به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام سه روز در تهران بود و در بازگشت به ...

افشاگری جواد نکونام علیه «آقای سرمربی»! - فرارو

fararu.com/fa/news/200247/افشاگری-جواد-نکونام-علیه-آقای-سرمربی

۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آنها گاهي با يك جمله و يك مصاحبه، در ذهن مردم مي‌مانند و تا سال‌ها از خاطره‌شان پاك نمي‌شوند. جواد نكونام هميشه تلاش كرده در خارج از زمين يك‌فرد بي‌حاشيه ...

javad

www.javadn666.blogfa.com/

شماره ۶ استقلال چند ماه پيش پدر شد و به همراه همسرش «عادله نكونام» تولد فرزندشان «آريان» را جشن گرفتند. اين روزها جواد لابلاي تمرين، مسابقه و مصاحبه دلخوش حضور ...

جدیدترین مطالب و عکس ها از جواد نکونام - مصاحبه جواد نکونام

nekounam.blogfa.com/post-50.aspx

جواد نکونام فوتبالیست ارزنده و با استعداد کشورمان توانست فصل گذشته با تلاش فراوان به لیگ معتبر لالیگا راه یابد و به آرزویش که بازی در لیگ معتبر اسپانیا ...


سایت خبری تحلیلی روزان - مصاحبه نکونام با تلویزیون فیفا

roozannews.ir/detail/News/31066

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورزش سه: جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران و بازیکن کنونی تیم العربی قطر سوژه جدید تلویزیون فیفا برای مصاحبه بوده و این رسانه معتبر ...

واکنش تند جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی به فوت نوروزی ...

www.nazarnews.com/78626

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواد نکونام در صفحه‌ی تلگرام خود نوشت: امروز داشتم مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس نفت را می خواندم، دلم به درد آمد واقعا، می‌گفتند این بازوبند ...

زنده بادایران من باآقاجواد

iran-sabz-sorkh-sephid-jj.persianblog.ir/

۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - واینجام اقا جوادو جواد زاده در یک عکس معلومم هس بچه خوابه دستو پاش اویزون شده ... جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران در مصاحبه ای با خبرگزاری ...

از دستگردی تا رینودناوارا

javadnekounam6.blogfa.com/

1- مصاحبه جواد نکونام در مورد مصدومیت (1). 2- مصاحبه جواد نکونام در مورد مصدومیت (2). 3- شکست اوساسونا با حضور نکونام. 1) مصاحبه جواد نکونام در مورد مصدومیت (1).

مصاحبه تند و جدید نکونام علیه قلعه‌نویی! - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../356275-مصاحبه-تند-جدید-نکونام-علیه-قلعه-نویی

۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش افکارنیوز، سرمربی استقلال که گفته بود پاسخ شاگردانش را نمی‌دهد، سرانجام با چندین و چند مصاحبه علیه جواد نکونام، او را به حرف آورد.

متن کامل مصاحبه جنجالی جواد نکونام با روزنامه قطری ....

www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/14238

۲۶ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - جواد نکونام در مصاحبه ای اختصاصی با روزنامه الرایه الریاضیه قطر، روزنامه های ورزشی و سایت های ایرانی را متهم به تخریب تیم ملی کرد.

مصاحبه ای خواندنی با همسر جواد نکونام + عکس - کلوب دانشجویان

daneshju-club.com › پایگاه خبری › اخبار متنوع › اخبار ایران زمین

خواندن مصاحبه با همسر جواد نکونام ( عادله نکونام ) برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید http://up2.daneshju-club.com/uploads/tir92/9dc2550cafd67.jpg.

Football.ir - اخبار فوتبال : «جواد نکونام» - صفحه ۳

football.ir/news/list/person/javad-nekounam-4838.html?page=3

جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی پس از این برد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: .... این جلسه با توجه به قانون جدید بعد از جلسه دادگاه حق اظهار نظر و مصاحبه ندارند.

جواد نکونام بایگانی - تیرپرس

www.tirpress.ir/tag/جواد-نکونام

چند روز پیش جواد نکونام و کریم انصاری فرد با BBC فارسی مصاحبه کرده بودند. پیراهنی که نکونام پوشیده بود روی بازوی سمت چپش نواری مانند بازوبند کاپیتانی ...

مصاحبه تلویزیون فیفا با نکونام عکس - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/.../مصاحبه-تلویزیون-فیفا-با-نکونام+عکس.ht...

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلویزیون فیفا با جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت و گویی جذاب ترتیب داده است.


مصاحبه تلویزیون فیفا با نکونام عکس - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/.../مصاحبه-تلویزیون-فیفا-با-نکونام+عکس.ht...

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلویزیون فیفا با جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت و گویی جذاب ترتیب داده است.

افشاگری نکونام علیه‌ نزدیکان قلعه نویی - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../افشاگری-نکونام-علیه‌-نزدیکان-قلعه-نویی

۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش مشرق، جواد نکونام امروز در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشی سکوتش را بعد از جدایی از استقلال و پیوستن به تیم الکویت کویت شکست و ...

مصاحبه نکونام با تلویزیون فیفا

www.fardanews.com/fa/news/.../مصاحبه-نکونام-با-تلویزیون-فیفا

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورزش سه: جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران و بازیکن کنونی تیم العربی قطر سوژه جدید تلویزیون فیفا برای مصاحبه بوده و این رسانه معتبر ...

پسران ابی - جوادنکونام

milad1573.blogfa.com/tag/جوادنکونام

مصاحبه جواد. تاريخ : پنجشنبه سوم مرداد 1392 | 13:38 | نويسنده : میلاد. جواد نکونام یک فصل دیگر پیراهن آبی را به تن خواهد کرد‌؛ فصلی که برایش بسیار مهم خواهد بود.

90tv.ir :: مصاحبه با نکونام و آندو در پایان بازی با امارات

90tv.ir/video/54351/مصاحبه-با-نکونام-و-آندو-در-پایان-بازی-با-امارات

مصاحبه با نکونام و آندو در پایان بازی با امارات. ۱۰۱۵۲ .... پاس گل زیبای جواد نکونام مقابل لخویا ۴ هفته پیش. پاس گل زیبای نکونام مقابل الغرافه ۱ ماه پیش.

وبلاگ شخصی جلال جمالی - زندگینامه و مصاحبه جواد نکونام

jalal81.blogfa.com/post/4

زندگینامه و مصاحبه جواد نکونام. جواد نکونام در استقلال ماندنی شد. لطفا بیوگرافی تان رو بفرمایید. متولد 16مهر59 تهران هستم. مدرک تحصیلی ام دیپلم ادبیات و علوم ...

مصاحبه با جواد نکونام + بیوگرافی جواد نکونام

download.funbag.ir/مصاحبه-با-جواد-نکونام-بیوگرافی-جواد-نک/

۵ ساعت پیش - در این قسمت از جزقل مصاحبه با جواد نکونام + بیوگرافی جواد نکونام را برای شما عزیزان قرار داده ایم. محسن چاووشی در مصاحبه جدیدش جزئیاتی از ...

وبلاگ ها » مصاحبه جواد با روزنامه تماشا - سایت هواداران فوتبال

www.esteghlali.com/blog/view/id.../title_مصاحبه-جواد-با-روزنامه-تماشا/

۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مصاحبه اختصاصیه تماشا با جواد نکونام مصاحبه ش خیلی مفصل بود برای همین فقط تیکه هایی که احساس کردم جالبه رو گذاشتم . از حرف رویانیان ...

حرف های غیر ورزشی جواد نکونام ....دانلود.....عکس

javadnekounam1.blogfa.com/.../حرف-های-غیر-ورزشی-جواد-نکونام-دانلود...

گفتگو با "جواد نکونام" بازیکن خوب تیم "اوساسونا" پیرامون شرایط او در این تیم و . ... مصاحبه جواد نکونام با نود 2011/05/ 23by IranSportVideos306 views; ...

دانلود فیلم مصاحبه نکونام و انصاری فرد با بی بی سی

30r30.com/1393/09/16/دانلود-فیلم-مصاحبه-نکونام-و-انصاری-فرد.html

 

۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلم کامل مصاحبه جواد نکونام و محمد انصاری فرد بازیکنان تیم اوساسانا اسپانیا با شبکه مجهول بی بی سی فارسی در سایت سی آر سی قرار داده ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 585
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 7,151
  • بازدید سال : 105,477
  • بازدید کلی : 8,072,912