loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 732 نظرات (0)

X نحوه صحیح و درست شستشوی روتختی X مناسب ترین روش شستن ملحفه و روتختی X شستشو و نظافت خانه X شستشوی ملافه ها X شستشوی ملافه های سفید X شستن روتختی X نحوه شستشوی روبالشتی X نحوه شستشوی روتختی X نحوه شستشوی لحاف X نکاتی برای تمیز کردن تشک تخت X نکاتی برای نظافت تخت2017 X نکاتی برای نظافت تخت2016 X شستن روتختی95 X شستن روتختی96 X چطور ملحفه‌های تخت را بشوییم؟ X نحوه شستشوی روتختی - روزگار rouzegar.com/housekeeping/wash-taint/flat-cleaning شستشوی ملافه ها نحوه شستشوی روتختی X نکاتی برای نظافت تخت X نحوه ... مناسب ترین روش شستن ملحفه و روتختی - نمناک namnak.com/8613-شستن-ملحفه-و-روتختی.html انواع ملحفه ها و روتختی را چطور باید شستشو داد تا از لطمه خوردن به کیفیت جنس یا رنگ آن جلوگیری کنیم؟ در این مطلب بهترین و مناسب ترین روش شستن ملحفه و ... روشهای نگهداری وشستشوی لحاف روتختی :: Mavii Home ... mavii.blog.ir/page/روشهای-نگهداری-وشستشوی-لحاف-روتختی آیا میدانید بهترین راه برای شستشوی روتختی چیست ؟ 1- شستشو دستی یا ماشینی با عملیات ملایم در حد اکثر دمای 30 درجه سانتیگراد ( آب سرد ) انجام شود . روش شستن روتختی - پرشین وی www.persianv.com/home/251853.php ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای اتاق خواب‌هایی که وسایل آن فانتزی است و با آباژورهای کوچک شیشه ای و لوسترهای تک حباب رنگی چیده شده، بهتر است از روتختیهای کتان که ... نحوه صحیح شستشو - فروشگاه آنلاین روتختی پرنیان parniansite.com/nahveh_sahih_shstshoi_rotkhti نحوه صحیح شستشو. بازدید: 6786. همانطور که میدانید ملحفه های تخت به دلیل عرق کردن بدن ، چربی بدن و سلولهای مرده پوست محل تجمع باگ ها ( موجودات ریز ... نحوه شستشوی روتختی - فروشگاه آنلاین روتختی پرنیان parniansite.com/weblog/147118 ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از آنجایی که هر کالایی من جمله منسوجات نگهداری و شستشوی خاص خود را میطلبد خواهشمند است جهت حفظ کیفیت و دوام روتختی و ملحفه های خود به نکات ... تصاویر برای نحوه شستشوی روتختیگزارش تصاویر نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی تصاویر بیشتر برای نحوه شستشوی روتختی نكات مربوط به شستشوي انواع پرده و روتختي - صفحه 6 - مامی ... mamisite.com/forum/t259-6.html ۵ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 8پست - ‏5 نویسنده رو تختی منم توش پشم شیشه بود وقتی دادم اطوشویی روتختی رو اطو کرده بود که حجم پشم شیشه اش کم شده بود من که راضی نبودم. یافته‌های دیگری از دامنه mamisite.com نحوه شستشوی روتختی - کلیک click94.lineblog.ir/post/3 ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شستن روتختی X نحوه شستن روتختی X روش شستن روتختی X طریقه شستن روتختی X شستن لحاف روتختی X نحوه شستن لحافX نحوه شستن لحاف پشم شیشه. نحوه شستشوی روتختی های کتان X ساتن وطرح چرم | گروه یاتاک yatakgroup.com/?page_id=905 نحوه شستشوی روتختی های کتان X ساتن وطرح چرم. با آب ولرم با مواد شوینده و پودر بدون آنزیم.چرا که استفاده از پودر آنزیم دار باعث می شود.آنزیم روی پارچه لک ایجاد می ... 

نحوه صحیح و درست شستشوی روتختی

نحوه شستشوی روتختی

شستشوی ملافه ها, نحوه شستشوی روتختی, نکاتی برای نظافت تخت, نکاتی برای تمیز کردن تشک تخت, نحوه شستشوی روبالشتی, شستشوی ملافه های سفید, نحوه شستشوی لحاف, شستن روتختی, شستشو و نظافت خانه

اسرار خانه داری 

 

چدیدترین خبرها ودنیای مد و زیبایی در وب سایت khabarnewss.ir  

نکاتی برای نظافت تخت,نحوه شستشوی روتختی

 

 

 می‌گویند یک سوم زندگی هر فرد در خواب می‌گذرد یعنی یک سوم زندگی‌مان را در بستر می‌گذرانیم.

گذراندن این زمان زیاد در یک مکان اهمیت تمیز بودن آن را ثابت می‌کند.  اما چیزهای زیادی در کمین بستر شماست که از آن بی‌خبرید. تمیز نبودن آن، تهدیدی جدی برای سلامت شماست. اگر می‌خواهید به  اهمیت شستشوی منظم ملحفه‌ها پی ببرد، تا آخر مطلب با ما باشید.
اسرار خانه داری
در بستر شما چه چیزهایی وجود دارد؟

اگر بتوانید ملحفه‌های تخت خود را زیر میکروسکوپ بگذارید، از آن چه می‌بینید متعجب شده، حالتان بد خواهد شد. تقریبا هر ملحفه دارای غباریست متشکل از باگ‌ها (موجودات ریز میکروسکوپی) که از سلول‌های مرده پوست تغذیه می‌کنند. این موجودات ریز زنده در همان بستری که شما می‌خوابید، زندگی می‌کنند، تولید مثل می‌نمایند و می‌میرند! تنها راه کنترل این موجودات زنده شستشوی منظم کالاهای خواب است. در غیر این صورت احتمال افزایش آلرژی و حتی کاهش سیستم ایمنی در بدن شما وجود دارد.
اسرار خانه داری
غبارهای ناخالص تنها چیزهای پنهان بستر شما نیستند، موارد زیر را نیز به آن اضافه کنید:

 سلول‌های مرده پوست- بدن شما حدود یک میلیون سلول پوست را هر روز از دست می‌دهد. این روند در زمان خواب نیز اتفاق می‌افتد. متاسفانه سلول‌های مرده اسنک‌های خوشمزه‌ای برای باگ‌ها هستند.

اسرار خانه داری
لزوم ملحفه تمیز


• چربی – بدن شما هنگام خواب چربی ترشح می‌کند که روی ملحفه باقی می‌ماند.
• عرق – در طول شب در صورتی که محیط زیاد گرم باشد، بدن شما برای خنک شدن عرق می‌کند.

• مایعات بدن –  بزاق، خون؛ ادرار و مدفوع افراد بیمار را نیز به ملحفه‌ها اضافه کنید.
• خرده‌های غذا – اگر جزو کسانی هستید که نیمه شب چیزی برای خوردن به رختخواب می‌آورید، بهتر است بدانید خرده‌های غذا باگ‌ها را دعوت به خوردن می‌کنند.

ملحفه‌ها را چند روز یک بار باید شست؟
اسرار خانه داری
 در شستن ماهی یک‌بار ملحفه‌ها تجدید نظر کنید. ملحفه‌ها حداقل باید یک هفته در میان و بهتر است هر هفته شسته شوند.

 بالش‌های قابل شستشو را حداقل باید دو بار در سال شست. بالش‌ها می‌توانند مرکز کپک، قارچ و باکتری و منجر به اسهال، آسم و برونشیت شوند. اگر تاکنون بالش خود را نشسته‌اید، بهتر است آن را دور انداخته، بالشی جدید بخرید.

 اگر از بیمار مراقبت می‌کنید، ملحفه‌ها را هر روز عوض کنید و نگذارید او دوره نقاهت را در بستری پرمیکروب بگذراند. اگر این امکان برای شما وجود ندارد، حداقل روبالشتی او را هر روز عوض کنید.

 

نکاتی برای نظافت تخت,نحوه شستشوی روتختی


چطور ملحفه‌های تخت را بشوییم؟

کلید تمیز نگه داشتن کالای خواب، طرز شستشوی آن است. برای این منظور دستورالعمل‌های شستشو دارای اهمیت است. اما اگر با این روش‌ها آشنا نیستید، می‌توانید نکات زیر را در شستشوی این کالاها از ملحفه گرفته تا روتختی دنبال کنید:
اسرار خانه داری
۱- ملحفه‌های تخت

 ملحفه‌ها را با آب گرم و صابون بشویید و بگذارید داخل خشک‌کن کاملا خشک شوند.
 ملحفه‌ را با لباس‌ها نشویید چون لباس‌ها ممکن است به ملحفه رنگ داده یا باعث بد رنگی و تیره شدن آن‌ها شود.

 در صورتی که ملحفه دارای لکه است، قبل از شستشو آن را از بین ببرید.
 یکی از روش‌های طبیعی برای روشن شدن ملحفه‌های سفید، اضافه کردن ¼ پیمانه آبلیمو و شستن آن با آب ‌گرم است.

 هنگام شستشو و خشک کردن ملحفه‌ها از درجه حرارت متوسط یا کم استفاده کنید. حرارت بالا به الیاف پارچه آسیب می‌رساند، آن را سست کرده باعث پاره شدن آن می‌شود.

• ملحفه‌ها را به صورت گرد داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. این کار از کشیدگی و تغییر شکل آن جلوگیری می‌کند.

۲- پتوها لزوم ملحفه تمیز

 پتوهای پشمی را باید با آب سرد بشویید و روی دور کم ماشین خشک کنید.
 پتوهای برقی را به خشکشویی بدهید. چون آب و مواد شوینده به سیم‌کشی آن‌ صدمه می‌زند.
اسرار خانه داری
 اگر مایل به شستشوی زیاد پتوها نیستید، در فاصله بین دو شستشو روی آن‌ها را جاروبرقی بزنید تا گرد و غبار و پرز آن گرفته شود.
 هرگونه درز و پارگی را قبل از شستشو بدوزید.

۳- روتختی

 قبل از شستشوی کامل، قسمتی از روتختی را امتحان کنید تا از ثابت بودن رنگ آن مطمئن شوید. گوشه روتختی را داخل کمی ماده شوینده فرو ببرید و به رنگ آن توجه کنید. در صورت تغییر رنگ، آن را برای شستشو به خشک‌شویی بدهید.

 به وزن روتختی هنگام خیس شدن توجه داشته باشید. ممکن است ماشین‌لباسشویی شما ظرفیت این وزن را نداشته باشد.

 روتختی را با آب سرد بشویید و درجه خشک‌کن را روی دمای کم بگذارید. همچنین می‌توانید آن را روی بند آویزان کنید تا در هوای آزاد خشک شود.

۴- لحاف

 لحاف‌ها را به همان روش روتختی بشویید.
 در صورتی که لحاف با پنبه پر شده یا کهنه و پوسیده باشد، آن را با دست بشویید.
• لحاف‌هایی که رویه آن‌ها ابریشم یا مخمل است را در خانه نشویید.
اسرار خانه داری
۵- روبالشتی

روبالشتی‌ها را با آب سرد بشویید و با درجه سرد خشک کنید.

 روی بالش‌ها را تکان داده، هر روز بزنید تا از گردوغبارهای طولانی و سلول‌های مرده خلاص شوید.
 هر چند وقت یک بار بالش‌ها را در معرض هوای آزاد قرار دهید. آن‌ها را روی جارتختی نزدیک یک پنجره‌ باز آویزان کنید.

نکته: هنگام تعویض بستر افراد بیمار، ملحفه‌ها را از خود دور نگه دارید و بعد از دست زدن به آن‌ها، دستان خود را بشویید. ملحفه‌ها را با آب گرم شسته و آن‌ها را با درجه بالا خشک کنید.

 

 

 

نحوه شستشوی روتختی - روزگار

rouzegar.com/housekeeping/wash-taint/flat-cleaning

شستشوی ملافه ها نحوه شستشوی روتختی,نکاتی برای نظافت تخت,نحوه شستشوی روبالشتی,نکاتی برای تمیز کردن تشک تخت,شستشوی ملافه های سفید,نحوه ...

مناسب ترین روش شستن ملحفه و روتختی - نمناک

namnak.com/8613-شستن-ملحفه-و-روتختی.html

انواع ملحفه ها و روتختی را چطور باید شستشو داد تا از لطمه خوردن به کیفیت جنس یا رنگ آن جلوگیری کنیم؟ در این مطلب بهترین و مناسب ترین روش شستن ملحفه و ...

روشهای نگهداری وشستشوی لحاف روتختی :: Mavii Home ...

mavii.blog.ir/page/روشهای-نگهداری-وشستشوی-لحاف-روتختی

آیا میدانید بهترین راه برای شستشوی روتختی چیست ؟ 1- شستشو دستی یا ماشینی با عملیات ملایم در حد اکثر دمای 30 درجه سانتیگراد ( آب سرد ) انجام شود .

روش شستن روتختی - پرشین وی

www.persianv.com/home/251853.php

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای اتاق خواب‌هایی که وسایل آن فانتزی است و با آباژورهای کوچک شیشه ای و لوسترهای تک حباب رنگی چیده شده، بهتر است از روتختیهای کتان که ...

نحوه صحیح شستشو - فروشگاه آنلاین روتختی پرنیان

parniansite.com/nahveh_sahih_shstshoi_rotkhti

نحوه صحیح شستشو. بازدید: 6786. همانطور که میدانید ملحفه های تخت به دلیل عرق کردن بدن ، چربی بدن و سلولهای مرده پوست محل تجمع باگ ها ( موجودات ریز ...

نحوه شستشوی روتختی - فروشگاه آنلاین روتختی پرنیان

parniansite.com/weblog/147118

۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از آنجایی که هر کالایی من جمله منسوجات نگهداری و شستشوی خاص خود را میطلبد خواهشمند است جهت حفظ کیفیت و دوام روتختی و ملحفه های خود به نکات ...

تصاویر برای نحوه شستشوی روتختیگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی

نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی

نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی

نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی

نتیجه تصویری برای نحوه شستشوی روتختی

تصاویر بیشتر برای نحوه شستشوی روتختی

نكات مربوط به شستشوي انواع پرده و روتختي - صفحه 6 - مامی ...

mamisite.com/forum/t259-6.html

۵ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 8پست - ‏5 نویسنده

رو تختی منم توش پشم شیشه بود وقتی دادم اطوشویی روتختی رو اطو کرده بود که حجم پشم شیشه اش کم شده بود من که راضی نبودم.

یافته‌های دیگری از دامنه mamisite.com

نحوه شستشوی روتختی - کلیک

click94.lineblog.ir/post/3

۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شستن روتختی,نحوه شستن روتختی,روش شستن روتختی,طریقه شستن روتختی,شستن لحاف روتختی,نحوه شستن لحاف,نحوه شستن لحاف پشم شیشه.

نحوه شستشوی روتختی های کتان ,ساتن وطرح چرم | گروه یاتاک

yatakgroup.com/?page_id=905

نحوه شستشوی روتختی های کتان ,ساتن وطرح چرم. با آب ولرم با مواد شوینده و پودر بدون آنزیم.چرا که استفاده از پودر آنزیم دار باعث می شود.آنزیم روی پارچه لک ایجاد می ...

 

نحوه شستشوی روتختی - مرجع کامل عکس , سرگرمی, دانلود

www.rk7.ir/1394/09/13/post-1756

شستشوی ملافه ها, نحوه شستشوی روتختی, نکاتی برای نظافت تخت, نکاتی برای تمیز کردن تشک تخت, نحوه شستشوی روبالشتی, شستشوی ملافه های سفید, نحوه ...

انواع روتختی و روش شستن روتختی

facelover.ir › سبک زندگی › خانه داری

انواع رو تختی: یکی از گزینه های مهم که در زیبایی اتاق خواب نقش چشمگیری دارد روتختی است. روتختی را می‌توان در چیدمان اتاق خواب، نقش اول در زیبایی دانست اما ...

نحوه شستشوی روتختی

www.persiantafrih.ir/sview/نحوه-شستشوی-روتختی

کلمه جستجو شده : نحوه شستشوی روتختی ... مدل‌ روتختی و ملحفه با طرح‌های بهاری. روتختی و ملحفه از آن دسته اکسسوارهایی است که در دکور اتاق خواب نقش مهمی دارد.

روش نگهداری از روتختی - فروشگاه رویال - روتختی

royal3127.persianblog.ir/post/4/

۱۴ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا میدانید بهترین راه برای شستشوی روتختی چیست ؟ 1- شستشو دستی یا ماشینی با عملیات ملایم در حد اکثر دمای 30 درجه سانتیگراد ( آب سرد ) ...

شستن ست لحاف تاج - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › دوران بارداري › تهيه لوازم و انتخاب نام كودك

۲۵ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 19پست - ‏9 نویسنده

من ميخواستم واسه پسرم ست روتختي 6 تيكه تاچ بخرم قيمتش 96 تومنه ولي وقتي ديدم از نزديك پارچشو احساس كردم تار و پود پارچه منسجم نيست ...

نحوه شستشوی روتختی - فیس نما

facenama.com/linkbox/id:685225

نحوه شستشوی روتختی | جدیدترین مطالب

matlabejadid.ir/2015/10/21/نحوه-شستشوی-روتختی/

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شستشوی ملافه ها نحوه شستشوی روتختی,نکاتی برای نظافت تخت,نحوه شستشوی روبالشتی,نکاتی برای تمیز کردن تشک تخت,شستشوی ملافه های ...

نحوه شستشوی روتختی - روزگار

iranimag.ir/detail/1413579/article/3

شستشوی ملافه ها نحوه شستشوی روتختی,نکاتی برای نظافت تخت,نحوه شستشوی ... در صورتی که لحاف با پنبه پر شده یا کهنه و پوسیده باشد، آن را با دست بشویید.

نحوه شستشوی روتختی روزگار

a2y.rozblog.com/tag/نحوه-شستشوی-روتختی-روزگار

نحوه شست و شوی بالش ها - بیتوتهشست و شوی بالش ها روش شستن بالش ها,شست ... قابل شستشو,راههای شستشوی بالش,شستن…,نحوه شستشوی روتختی روزگار,مطلب ...

توصیه هایی برای خرید و شستشوی روتختی - منسوجات بانیس

banis.ir/advice.php

صفحه اصلی · نحوه سفارش; توصیه هایی برای شستشو; محصولات. روتختی · یک نفره و دونفره ... توصیه هایی برای خرید و شستشوی روتختی. یکی از گزینه های مهم که در ...

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

روش شستن روتختی - مجله اینترنتی | projefa.ir

www.projefa.ir › سبک زندگی › خانه داری

برچسب ها : شستشو و نظافت خانه, شستشوی ملافه ها, شستشوی ملافه های سفید, شستن روتختی, نحوه شستشوی روبالشتی, نحوه شستشوی روتختی, نحوه شستشوی ...

نحوه شستشوی روتختی - روزگار

magifa.com/detail/1429540/article/5

روتختی گرد - شستشوی ملافه ها نحوه شستشوی روتختی,نکاتی برای نظافت تخت,نحوه ... در فاصله بین دو شستشو روی آن‌ها را جاروبرقی بزنید تا گرد و غبار و پرز آن ...

روش شستن روتختی

mybanu.ir › گوناگون › سبک زندگی › اسرار خانه داری

ایران مطلب : کی از گزینه های مهم که در زیبایی اتاق خواب نقش چشمگیری دارد روتختی است. روتختی را می‌توان در چیدمان اتاق خواب، نقش اول در زیبایی دانست اما روتختی ...

نکاتی برای نظافت تخت , نحوه شستشوی روتختی

tpitiq.deltacd.ir/

نکاتی برای نظافت تخت , نحوه شستشوی روتختی. ... ویدئوها و کتاب های صوتی برای آموزش نحوه صحیح تلفظ انگلیسی در سطوح مختلف · ویدئوها و کتاب های صوتی ...

برچسب ها - نحوه شستشوی روتختی - خبر نو

khabareno.com/fa/tag/1/نحوه%20شستشوی%20روتختی

برچسب: نحوه شستشوی روتختی. شستشو و نظافت بستر. شستشوی منظم ملحفه ها پی ببرد تا آخر مطلب با... می میرند تنها راه کنترل این موجودات زنده شستشوی منظم.

نحوه شستشوی روتختی - فروشگاه آنلاین روتختی پرنیان

jetlink.ir/1aipB

از آنجایی که هر کالایی من جمله منسوجات نگهداری و شستشوی خاص خود را میطلبد خواهشمند است جهت حفظ کیفیت و دوام روتختی و ملحفه های خود به نکات زیر توجه فرمایید:.

نحوه شستشوی روتختی عکس جدید اس - اخبار ورزشی

varzeshonline.acff.ir/نحوه-شستشوی-روتختی-عکس-جدید-اس.html

۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نحوه شستشوی روتختی شستشوی ملافه ها, نحوه شستشوی روتختی, نکاتی برای نظافت تخت, نکاتی ...

نحوه شستشوی روتختی مرجع کامل - اخبار ورزشی

varzeshonline.acff.ir/نحوه-شستشوی-روتختی-مرجع-کامل.html

نحوه شستشوی روتختی شستشوی ملافه ها, نحوه شستشوی روتختی, نکاتی برای نظافت تخت, نکاتی ...

Softlan-نحوه شستشوی روتختی های سنگ دوزی شده

iranmagfa.com/16339831

8Softlan-نحوه شستشوی روتختی های سنگ دوزی شده اگر قصد شستن روتختی خود را دارید، ساده ترین راه این است که روتختی را به اتوشویی بسپارید اما اگر قصد ...

شستشو و نگهداری لحاف و روتختی | هوم کر | HomeCare | ...

www.home-care.ir/tuts/887

شستشو دستی یا ماشینی با عملیات ملایم در حد اکثر دمای 30 درجه سانتیگراد ( آب سرد ) انجام شود . اتو کردن با بخار به جز ... آیا میدانید بهترین راه برای شستشوی روتختی چیست ؟ 1. شستشوی دستی یا ماشینی با ... نحوه شرکت در قرعه کشی هوم کر ...

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

آموزش درست كردن روتختي | فـان لایـو

rizi-ir.fun-live.ir/آموزش-درست-كردن-روتختي/

۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شستشوی ملافه ها نحوه شستشوی روتختی,نکاتی برای نظافت تخت,نحوه شستشوی روبالشتی,نکاتی برای … آموزش درست کردن دستبند چرمی نحوه ...

روش شستن روتختی و ملحفه - تی نیوز

tnews.ir/news/BDEC30642706.html

روش شستن روتختی و ملحفه.

ترفندهای شستشو و لکه بری در کافه‌بازار برای اندروید · کافه ...

https://cafebazaar.ir/app/ir.shosteshoo.lakebaritarfand/?l=fa

نحوه شستشوی روتختی جرم گیری و تمیز کردن وسایل برقی آشنایی با خوراکی های پاک کننده چطور چرخ خیاطی را تمیز کنیم؟ با این 10 روش دیگر به کارواش نمی روید!

خانم دست نگه دارید؛ قبل از شستن لباسها به این نکات توجه ...

vista.ir/.../خانم-دست-نگه-دارید؛-قبل-از-شستن-لباسها-به-این-نکات-توجه...

بنابراین هر نوع لباس را باید با توجه به نوع جنس آن به شیوه ای خاص شستشو کرد. ... اگر می خواهید لباس، رومیزی یا روتختی که در آن از سنگدوزی یا منجوق دوزی استفاده ...

Coverlet

coverlet.mihanblog.com/

۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نحوه صحیح شستشوی روتختی. همانطور که میدانید ملحفه های تخت به دلیل عرق کردن بدن ، چربی بدن و سلولهای مرده پوست محل تجمع باگ ها ( موجودات ریز ...

راه های شستشو و مراقبت از پتو - خانمانه

khanomane.ir/weblog/187451

۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مراقبت از پتو, راه های شستشوی پتو, روش صحیح نگهداری پتو و روتختی.

نحوه شستشوی روتختی محصولات تاچ - روتختی ترک - پیام سرا

www.payamsara.com/spt=نحوه%20شستشوی%20روتختی%20محصولات...

نحوه شستشوی روتختی محصولات تاچ. روتختی ترک. روتختي. لحاف. روتختي ترک. خوشخواب. تشک خوشخواب. تشک ترک. تشک فنري. لحاف روتختي. سرويس عروس.

نحوه شستشوی روتختی | داورنیوز - laserland.ir

7elegrami-rzb.web.laserland.ir/.../نحوه%20شستشوی%20روتختی-31.ht...

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیام نور چگونگی معادل سازی درس جمعیت و تنظیم خانواده / نحوه اخذ درس دانش خانواده در دانشگاه پیام نور اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری ...

آموزش نحوه شستشوی تابلو فرش | هفیان | پرتال جامع | - Hefyan

hefyan.com › خانه › همه مطالب

۱۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش نحوه شستشوی فرش بدون خرابی و آسیب + عکس – سفیدک ..... روتختی بالشتی و عکس زن در تخت خواب بدون شورت و روش شستن روتختی …

نحوه شستشوی روتختی

www.takfars.com/tags/نحوه-شستشوی-روتختی/

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر جذاب از افسانه پاکرو دیماه ۹۳ · خانه برچسبها Posts tagged with "نحوه شستشوی روتختی". نحوه شستشوی روتختی. نکاتی برای تمیز کردن ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 276
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 507
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 4,161
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,453
  • بازدید ماه : 7,453
  • بازدید سال : 137,568
  • بازدید کلی : 8,105,003