loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 294 نظرات (0)

X نکات مهم خرید موبایل از بازار و فروشگاه های اینترنتی X راهنمای جامع خرید گوشی موبایل با بررسی تمامی فاکتور های دخیل در خرید. اگر قصد ... نکاتی در مورد خرید گوشی موبایل. امروزه در ... چندین سال تجربه فعالیت در بازار موبایل و تبلت به ما نشان داده است که خریداران عموما یک یا چند مشخصه مهم در نظر دارند. X خرید تلویزیون و نکته مهم مجموعه - خرید vpn X خرید کریو .. X ... دوم و راهنمای خرید گوشی کار کرده و راهنمای خرید موبایل دست دوم و نکات مهم در خرید ... اما باید در نظر داشت که بازار موبایل‌های دست دوم پر است از تلفن‌های دزدی که قفل ...X نکات مهم در خرید گوشی دست دوم X نکاتی برای خرید گوشی و انتخاب بهترین گوشی موبایل .. X نکاتي که در هنگام خريد موبايل نبايد فراموش کرد X راهنمای خرید گوشی موبایل | فروشگاه اینترنتی تبلت فون X نکاتی مهم قبل از خرید گوشی موبایل 

نکات مهم خرید موبایل از بازار و فروشگاه های اینترنتی

کمتر کسی است که تا به حال سری به یکی از بازارهای موبایل نزده باشد و با فضای حاکم بر آن آشنا نباشد اما حالا خبرها حکایت از آن دارند که این بازار که روزگاری بر مشتری ها حکمرانی می کرد، این روزها روزگار خوبی را سپری نمی کند.

 

نکات مهم خرید موبایل از بازار و فروشگاه های اینترنتی

خرید موبایل از بازار و فروشگاه های اینترنتی

کمتر کسی است که تا به حال سری به یکی از بازارهای موبایل نزده باشد و با فضای حاکم بر آن آشنا نباشد اما حالا خبرها حکایت از آن دارند که این بازار که روزگاری بر مشتری ها حکمرانی می کرد، این روزها روزگار خوبی را سپری نمی کند.

در این خصوص علل مختلفی بر روند نزولی اوضاع کسب و کار در بازار موبایل تاثیرگذار بودند که کاهش تقاضا برای خرید، یکی از آنهاست. سلب اعتماد کاربران نسبت به برخی اجناس موجود در بازار، علت دیگری است که نشانه های آن از مدت ها پیش بروز کرده و اکنون شرایطی را به وجود آورده که افراد زیادی را برای خرید از بازار دچار تردید کرده است.

برای مشتری که بازار را برای خرید انتخاب کرده، اعتماد به فروشندگان یکی از مهمترین دلایلی است که او را به خرید ترغیب کرده و بازگشت مجدد او را به مراکز خرید تضمین می کند اما برخی فروشندگان تا چه حد توانسته اند در این زمینه موفق عمل کنند. آیا تلاش آنها در جلب رضایت مشتری و زمینه سازی برای مراجعه مجدد او است یا کسب حداکثر سود درهمان خرید اول را مد نظر قرار داده و برای حفظ مشتری تمایل چندانی از خود نشان نمی دهند.

 

فرض کنید به عنوان مشتری سری به یک بازار موبایل زده و گوشی مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، وارد مغازه می شوید و قیمت آن را از فروشنده جویا می شوید و اطلاعاتی در زمینه محصول مورد نظر خود کسب می کنید اما فروشنده علاوه بر اعلام قیمت، چند گوشی دیگر به شما پیشنهاد می کند و ادعا می کند که این گوشی ها از نظر کیفیت از آنچه شما مد نظر دارید بهتر است و همچنین از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند.

در این لحظه اولین تردید به سراغ تان می آید و شما را وامی دارد که برای جستجوی بیشتر و احیانا یافتن مواردی بهتر از آنجا خارج شوید. پس از اندکی گشت زنی دوباره گوشی مورد نظر خود را در ویترین مغازه دیگر می بینید اما این بار با قیمتی متفاوت تر از آنچه قبلا می دانستید. فروشنده برای توجیه علت تفاوت در قیمت، ادعا می کند که آنچه شما قبلا دیده اید، احتمالا نمونه ای تقلبی یا کار کرده است و چیزی که در اینجا به شما ارائه می شود، اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

اما در اینجا نیز چند گوشی دیگر به شما معرفی می شود که به هیچ وجه اشتراکی با مغازه قبلی ندارد، علت تفاوت در موارد پیشنهادی این گونه از سوی فروشنده توجیه می شود که احتمالا مغازه دار قبلی از فروش محصولاتی که به شما معرفی کرده، سود بیشتری به دست می آورده و به همین جهت سعی در تغییر تصمیم شما داشته است.

فروشنده دوم با این کار سعی در جلب اطمینان شما و در نهایت جوش دادن معامله را دارد اما در عمل چه اتفاقی افتاده است. شما نه تنها به او اعتماد نکرده اید بلکه دچار تردید بیشتری نیز شده اید که گوشی های تقلبی در بازار وجود دارد که امکان تشخیص آنها از اصل، برای شما امکانپذیر نیست.

 

شما فهمیده اید برخی گوشی ها سود بیشتری برای فروشندگان دارند و آنها در ارائه پیشنهادهای خود، کسب سود بیشتر را بیش از رضایت شما لحاظ می کنند. در این جا هم به اندازه کافی برای خرید قانع نمی شوید و مغازه را ترک می کنید.

از وقتی که با اطمینان به انتخاب خود وارد بازار شده اید زمان زیادی نمی گذرد اما حالا حتی مطمئن نیستید که موفق به خرید خواهید شد یا نه. در همین حین مغازه ای کوچک در گوشه خلوت تر از بازار توجه شما را به خود جلب می کند.

نگاهی به ویترین می اندازید و متوجه می شوید که تمام اجناس دارای برچسب قیمت هستند. گوشی مورد نظر خود را پیدا می کنید، در کمال تعجب درمی یابید که موبایل محبوب شما در اینجا از دو مغازه قبلی ارزان تر است! وارد مغازه می شوید و به فروشنده اعلام می کنید و با اعتماد به نفس از او می پرسید که آیا گوشی مورد نظر تقلبی است یا کار کرده، فروشنده گزینه هیچ کدام را برای پاسخ به سوال شما انتخاب می کند و در توجیه تفاوت قیمت، دورافتادگی مغازه و دسترسی دشوار به آن را بهانه قرار می دهد و پایین تر بودن قیمت ها را به عنوان تشویقی برای ایجاد انگیزه در مشتری ها برای سرکشی به این بخش از بازار عنوان می کند.

برچسب قیمت و توجیه منطقی فروشنده، شما را برای خرید از این فروشگاه قانع می کند، ضمن این که فروشنده نه تنها پیشنهاد دیگری مطرح نمی کند، بلکه انتخاب شما را نیز تایید می کند. همه چیز برای انجام معامله مهیا است. فقط مانده مرحله آماده سازی و تحویل گوشی!

آماده سازی گوشی مرحله ای است که رضایت شما در آن نقشی ندارد و این مرحله شامل تلاش فروشنده برای ارائه برنامه هایی است که به تشخیص وی باید روی گوشی شما نصب شود و فقط پرداخت هزینه آن بر عهده شما است.

هزینه این برنامه های زوری، بسته به قیمت گوشی متفاوت است. جالب آنکه بخش زیادی از این برنامه ها اصلا کاربردی برای شما ندارد و حتی تعدادی از آنها در کشور ما غیرقابل استفاده هستند. برخی برنامه ها نیز نسخه آزمایشی بوده و بعد از مدت کوتاهی غیرفعال و بی استفاده می شوند.

اما گوشی بدون گذشتن از این مرحله به شما تحویل داده نمی شود و اگر دانش تان در این رابطه کافی نباشد، فروشنده می تواند به راحتی شما را برای مرحله بعدی یعنی خرید کیف، قاب و برچسب های گران قیمت آماده کند.

آخرین باری که به یکی از مراکز خرید موبایل سر زده بودم، به طور اتفاقی در جریان گفتگوی بین فروشنده و خریدار قرار گرفتم؛ خریداری که به فروشنده اجازه نصب برنامه در گوشی خود را نمی داد و حاضر به پرداخت هزینه آن نبود. در مقابل با تهدید فروشنده مواجه شد که اگر از بابت عدم نصب این برنامه ها، مشکلی برای گوشی پیش بیاید، ما به عنوان فروشنده هیچ مسئولیتی به عهده نخواهیم گرفت!

در نهایت خریدار به نصب برنامه ها رضایت داد و از آن مهمتر هزینه آن را نیز پرداخت. البته آقای فروشنده اعلام نکرد که اگر پس از نصب برنامه ها، گوشی دچار مشکل شود، مسئولیت آن را خواهد پذیرفت؟

البته حتی اگر گوشی خود را خریداری کرده و تمام دستورات فروشنده را نیز مو به مو اجرا کردید، هنوز کار شما در بازار به پایان نرسیده است. ممکن است همان روز یا مدتی بعد از آن، متوجه شوید که باز هم گوشی خود را به قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واقعی آن خریداری کرده اید. نگران نباشید، برای این مشکل شما توجیه بسیار قانع کنده ای در بازار وجود دارد، بالا بودن هزینه ها و اجاره مغازه ها! که بخشی از آن باید از جیب شما تامین شود!

البته ناگفته نماند که فروشندگان زیادی در بازار موبایل فعالیت می کنند که بخش بزرگی از آنها انسان های درستکار و منصفی هستند و با راهنمایی های به موقع و صحیح، شما را در ثبت یک تجربه خرید موفق، یاری می کنند و تعداد معدودی نیز با سوءاستفاده از شرایط موجود، اطمینان مشتریان را خدشه دار کرده و فضای کسب و کار دیگران را نیز با مخاطره مواجه می کنند.

در بازاری که هر کس، دیگری را به فروش اجناس تقلبی و دست دوم متهم می کند، علاوه بر سایرین، اعتبار خود را نیز زیر سوال می برد و در حقیقت مجموعه ای به نام بازار را به ورطه بی اعتمادی می کشاند.

 

اما با ضعیف شدن اعتماد خریداران به مراکز خرید، حالا رقبای تازه وارد و فروشگاه های اینترنتی جای خود را در بین مشتریان باز کرده و با ارائه قیمت های مناسب و گاهی تسهیلات کوچک، کسب و کار خود را به سرعت توسعه می دهند و هر روز قدرتمندتر از پیش می شوند.

در این فروشگاه های جدید دیگر خبری از تحمیل نرم افزار و لوازم جانبی و قیمت های متفاوت نیز نیست. فعلا هم اخبار زیادی از گوشی های کار کرده و تقلبی گزارش نشده است.

در این بین ایجاد رقابت و دسترسی به منابع بیشتر برای خرید مطمئن تر، در نهایت به نفع مشتری است، به شرط آن که خریداران نیز دانش خود را در این زمینه بالاتر ببرند و یا قبل از خرید با افراد آگاه مشورت کنند و حتی المقدور به همراه آنها به مراکز خرید مراجعه کنند.

کسب اطلاع از هر دو منبع مجازی و واقعی به انجام خرید بهتر کمک می کند. اگر قصد خرید گوشی از فروشگاه های اینترنتی را دارید، قبل از خرید، با مراجعه به بازار موبایل، از نزدیک آن را بررسی کنید و در دستان خود امتحان کنید.

اگر خرید مستقیم را ترجیح می دهید، قبل از آن در رابطه با قیمت محصول در فروشگاه های مجازی تحقیق کنید و نظرات سایر کاربران را مورد مطالعه قرار دهید و از لوازمی که به همراه گوشی باید تحویل بگیرید مطلع باشید. در لحظه آخر و قبل از خروج از مغازه، قبل از آنکه گوشی را در بسته تحویل شما دهند، باز هم بررسی نهایی را از نظر سلامت ظاهری محصول انجام دهید.

حتما از فروشنده فاکتور فروش بخواهید (این یک الزام و قانون صنفی است) و مدل محصول موجود در فاکتور را با نام گوشی که خرید کرده اید، مطابقت دهید. از پرداخت هزینه اضافی برای گارانتی های نامعتبر خودداری کنید.

برای خرید از فروشگاه های اینترنتی، در مورد نحوه پرداخت و تحویل گوشی تحقیق کنید. سابقه فروشگاه مجازی را در تحویل درست کالا بررسی کنید. نظر کاربران را در این رابطه مطالعه کنید اما به همه آنها اطمینان نکنید و بالاخره به هر نحوی که می توانید راه را بر سوءاستفاده سودجویان ببندید.

 هفته نامه عصر ارتباط

اخبار مرتبط :

بهترین دوربین‌های موبایل از نگاه مردم را بشناسید

بهترین گوشی های دنیا چقدر در ایران قیمت می خورند؟

آخرین قیمت گوشی های هوشمند در بازار

کدام را بخریم: تبلت یا گوشی هوشمند؟

 

 

 

 

X نکات مهم خرید موبایل از بازار و فروشگاه های اینترنتی X راهنمای جامع خرید گوشی موبایل با بررسی تمامی فاکتور های دخیل در خرید. اگر قصد ... نکاتی در مورد خرید گوشی موبایل. امروزه در ... چندین سال تجربه فعالیت در بازار موبایل و تبلت به ما نشان داده است که خریداران عموما یک یا چند مشخصه مهم در نظر دارند. X خرید تلویزیون و نکته مهم مجموعه - خرید vpn X خرید کریو .. X ... دوم و راهنمای خرید گوشی کار کرده و راهنمای خرید موبایل دست دوم و نکات مهم در خرید ... اما باید در نظر داشت که بازار موبایل‌های دست دوم پر است از تلفن‌های دزدی که قفل ...X نکات مهم در خرید گوشی دست دوم X نکاتی برای خرید گوشی و انتخاب بهترین گوشی موبایل .. X نکاتي که در هنگام خريد موبايل نبايد فراموش کرد X راهنمای خرید گوشی موبایل | فروشگاه اینترنتی تبلت فون X نکاتی مهم قبل از خرید گوشی موبایل 

 

 

نکات مهم در خرید گوشی دست دوم - نمناک

namnak.com/12665-خرید-گوشی-دست-دوم.html

... دوم و راهنمای خرید گوشی کار کرده و راهنمای خرید موبایل دست دوم و نکات مهم در خرید ... اما باید در نظر داشت که بازار موبایل‌های دست دوم پر است از تلفن‌های دزدی که قفل ...

نکاتی برای خرید گوشی و انتخاب بهترین گوشی موبایل ...

orado.com/DynamicPage.aspx?id=68

اگر اطلاعات کافی در مورد نکات مهم در خرید گوشی هوشمند ندارید توصیه می کنیم این ... در حال حاضر سه سیستم عامل محبوب موبایل در بازار وجود دارد ( باقی سیستم عامل ها ...

نکاتي که در هنگام خريد موبايل نبايد فراموش کرد

www.entekhab.ir/.../نکاتي-که-در-هنگام-خريد-موبايل-نبايد-فراموش-کر...

در گزارش امروز مي‌خواهيم به روانشناسي خريد يک تلفن همراه بپردازيم و بگوييم .... اما اين مهم را نيز در نظر بگيريد که بسياري از گوشي‌هاي خوب موجود در بازار از تنوع ...

چهار پارامتر مهم در خرید گوشی میان قیمت - بیتوته

www.beytoote.com/computer/mobile/purchase-price-stethoscope.html

شکر خدا قیمت ها در بازار گوشی موبایل روند نزولی خود را مصرانه طی می کنند. سال ها قبل برای تملک یک گوشی...

نکاتی مهم هنگام خرید تلفن همراه و پس از آن در زمان نگهداری/ کدی ...

www.khabaronline.ir/detail/328011/ict/hardware

۲۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با توجه به شرایط بازار موبایل و سخت بودن انتخاب یک گوشی اصل و سالم لازم است که افراد پیش از خرید گوشی تلفن همراه به برخی موارد توجه کند.

راهنمای خرید گوشی موبایل | فروشگاه اینترنتی تبلت فون

tabletphone.ir/راهنمای-خرید-گوشی-موبایل/

نکاتی در مورد خرید گوشی موبایل ... تبلت فون قصد دارد با طبقه‌بندی فاکتورهای مهم در امر خرید گوشی راهنمای جامع برای خرید ... چندین سال تجربه فعالیت در بازار موبایل و تبلت به ما نشان داده است که خریداران عموما یک یا چند مشخصه مهم در نظر دارند.

راهنمای خرید گوشی هوشمند: مهم‌ترین نکاتی که قبل از بازار ...

jaryaan.ir › تکنولوژی

۱۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راهنمای خرید گوشی هوشمند: مهم‌ترین نکاتی که قبل از بازار رفتن باید .... پردازنده‌ی مهم دیگر اسنپ‌دراگون ۸۰۰ است که پردازنده‌ی بسیار قدرتمندی است و ...

نکاتی مهم قبل از خرید گوشی موبایل - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار

۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نکاتی مهم قبل از خرید گوشی موبایل ... به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ؛ اگر به یک تلفن هوشمند نیاز دارید و اولین باری است که به سراغ این ...

تازه های موبایل - نکات مهم هنگام خرید گوشی نو و دست دوم

www.amirload.blogfa.com/post-21.aspx

امروزه داشتن تلفن همراه تقریبا یک امر ضروری است و هر روزه حجم عظیمی تلفن همراه در بازار ها خرید و فروش می شود قبل خریدن هر گونه گوشی نو و یا دسته دومی بهتر است ...

بلاغ مازندران - نکات مهم هنگام خرید گوشی

bloghnews.com/fa/doc/news/31100/نکات-مهم-هنگام-خرید-گوشی

۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش بلاغ به نقل از ایتنا، برای خرید یک گوشی مناسب تلفن همراه لازم است ملاکهای مهمی مورد توجه قرار گیرند، اما به گفته‌ی فعالان بازار یکی از ...


نکات مهم برای خرید تلفن همراه - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی ...

ispe4.ir/post/نکات-مهم-برای-خرید-تلفن-همراه/

۱ روز پیش - نکات مهم برای خرید تلفن همراه و نکات مهم برای دارندگان سیم کارت. اگر گذری کوتاه به فروشگاه های تلفن همراه انداخته باشید می دانید که تنوع این ...

نکاتی که هنگام خرید گوشی موبایل باید به آنها توجه کنید ...

www.zoomit.ir/.../mobile/1415-how_to_buy_a_cell_phone_if_you_dont...

۱۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - نکاتی که هنگام خرید گوشی موبایل باید به آنها توجه کنید, طراحی گوشی موبایل ... البته توجه کنید که در بازار موبایل کشور ما اکثر مغازه داران، گوشی های خود را ... اگر عمر باتری گوشی برای شما مهم است به قدرت باتری گوشی که با واحد ...

نکات مهم در خرید گوشی های GALAXY

www.bargozideha.com/.../1knd3box-نکات-مهم-در-خرید-گوشی-های-GAL...

هدف از این پست ارايه نکات مهم و رعایت موارد ضروری و انجام اقدامات اولیه، قبل، بعد و ... ها و قاب های محافظ گوشی موجود در بازار (به ترتیب و با رعایت اختلاف قیمت و با در ...

در خرید گوشی موبایل هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم؟ - قیمت یاب

gheymatyab.com/.../در-خرید-گوشی-موبایل-هوشمند-به-چه-نکاتی-توجه-...

۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در خرید گوشی موبایل هوشمند به چه نکاتی توجه کنیم؟ ... شده، توانست در ابتدای ورود به بازار موبایل تکنولوژی تلفن های هوشمند ... ·دوربین: اگر کیفیت عکاسی با گوشی موبایل برایتان مهم است، می توانید قبل از خرید گوشی با آن چند ...

نکاتی که پیش از خرید گوشی باید بدانید - پرشین وی

www.persianv.com/pc/229797.php

۱۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از مشکلاتی که همواره کاربران تلفن همراه برای خرید یک گوشی جدید با آن مواجه ... شود و بعدا در قالب لوازم جانبی اورجینال در بازار با قیمت های بالاتر به فروش می رسد ..... نکات مهم برای بهتر پوشاندن قابهای قدیمی پنجره ها+ تصاویر.

نکات مهم در خرید گوشی هوشمند + قیمت انواع گوشی ... - هفت گنج

7ganj.ir/نكات-مهم-در-خريد-گوشي-هوشمند-قيمت-انوا/

۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نكات مهم در خريد گوشي هوشمند + قيمت انواع گوشي 30 خرداد 93. ... پیش از خرید به این پرسش‌ها کمی بیندیشید تا شاید بتوانید در این بازار رنگارنگ ...

نکات مهم خرید موبایل از بازار و فروشگاه های اینترنتی – تاپک

topak.ir/learn/.../نکات-مهم-خرید-موبایل-از-بازار-و-فروشگاه-های-اینترنت...

۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمتر کسی است که تا به حال سری به یکی از بازارهای موبایل نزده باشد و با فضای حاکم بر آن آشنا نباشد اما حالا خبرها حکایت از آن دارند که این بازار ...

رازها و نکات خرید آیفون iPhone | تکنولایف

technolife.ir/iPhone-رازها-و-نکات-خرید-آیفون

در آشفته بازار تلفن همراه کشور، خرید کالای دست اول و اصلی همواره مهمترین دغدغه مشتریان ... اگر چنانچه بخواهید گوشی شما با همه اپراتورهای موبایل، از جمله اپراتورهای موبایل ... ولی یک فرق مهم در پارت نامبر کشور امارات وجود دارد و آن اینکه آی دیوایس‌های ...

نکات بسیار مهم و ضروری برای خرید یک گوشی نو یا کارکرده ...

mofid-karbordi.mihanblog.com/post/10

نکات بسیار مهم و ضروری برای خرید یک گوشی نو یا کارکرده موبایل. ... ای ایران بر بازارها و قیمت ها تاثیر توافق هسته ای ایران بر بازار مسکن و قیمت مسکن و آپارتمان ...

تمام کارهایی که لازم است پس از خرید یک گوشی اندرویدی انجام ...

farnet.ir/.../everythings-you-need-to-know-before-using-your-smartphon...

خرید یک گوشی اندرویدی و ساعت‌های نخست کار کردن با آن برای هر کسی لذت بخش است. ... به مراحل تنظیم اولیه گوشی ندارید، ما در این مطلب برای شما نکاتی را آماده کرده‌ایم که ... وجود دارد بنابراین توصیه می‌کنیم مستقیم سراغ دانلود و نصب اپلیکیشن بازار ... نیز انتخاب کنید که برای بعضی از کاربران بسیار مهم و حیاتی محسوب می‌شود.


نکات مهم برای تشخیص گوشی اصل از تقلبی در خرید - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/science/1390981440186710

۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نکات مهم برای تشخیص گوشی اصل از تقلبی در خرید.

لیست قیمت گوشی های اپل + مشخصات فنی - علم فردا

www.elmefarda.com/لیست-قیمت-آیفون/

قیمت گوشی های اپل : قیمت آیفون 6 , قیمت آیفون 6 پلاس , قیمت آیفون 5 , آیفون 5C , آیفون 5S . ... قیمتی که ما در علم فردا برای آیفون میزنیم بر اساس تغییرات بازار ، هفته ای چند .... راهنمای خرید ایکس باکس 360 اسلیم ، نکات مهم خرید ایکس باکس.

نکات مهم هنگام خرید گوشی موبایل + توضیحات - تی نیوز

tnews.ir/news/F6F929345207.html

نکات مهم هنگام خرید گوشی موبایل + توضیحات. ... به رقابت تنگاتنگ میان برندهای مختلف و تنوع بالای محصولات موجود در بازار امروزه کار بسیار سختی به نظر می‌رسد.

برای خرید گوشی مناسب به این نکات مهم دقت کنید | توانا تک

https://tech.tavaana.org/fa/BuyMobile

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما وقتی تصمیم به خرید تلفن همراه می‌گیرید، و برای خرید به بازار مراجعه ... ما در این مطلب آموزشی موارد و نکات مهم برای خرید یک گوشی مناسب را برای ...

نکات مهم برای تشخیص گوشی اصل از تقلبی در خرید - نت نیوز

www.net-news.ir/important-tricks-for-original-smartphones/

۱۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این روزها به قدری تنوع گوشی های موجود در بازار زیاد شده است که بسیاری با مشکلی به نام تشخیص مدل اصلی از قلابی آن رو به رو هستند، به خصوص ...

راهنمای جامع خرید گوشی های آندروئیدی - ترنج وب

fa.toranjweb.com/news.php?nid=671

انتخاب یک گوشی موبایل جدید با توجه به تغییرات مداوم بازار و حضور مدل‌های متعدد و ... نکته مهم دیگر در این رابطه ذکر تنها مدل‌های جدید و ساخت ۲۰۱۱ در این راهنمای خرید است و با اینکه ... دیگر نکات مثبت این سه مدل که در کمتر مدلی از این دسته دیده می‌شود.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون

www.help.shahredigi.com/نکات-مهم-پیش-از-خرید-تلویزیون

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون ... یا اینکه مجبور به خرید تلویزیون بعدی خود شوید. ... امروز بسیاری از تلویزیون‌های موجود در بازار هوشمند هستند، تقریبا تمام .... فروش محصولات دیجیتال نموده و محصولاتی را نظیر انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ، ...

نکاتی مهم برای خرید یک گوشی - خرید vpn,خرید کریو, خرید ...

7theducation.ir/post/نکاتی-مهم-برای-خرید-یک-گوشی/

۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این سرویس مخصوص گوشی و تبلت میباشد بدون نیاز به نرم افزار اضافه قابل استفاده است با سرعت بسیار عالی همه سیستم عامل های موبایل ...

نکات فنی مهم هنگام خرید موبایل

forum.p30world.com › موبایل و تبلت › مشاوره خرید موبایل و تبلت

۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2پست - ‏2 نویسنده

البته انگار خود 4 هسته ای دو نوع هست تو بازار به نام G900f , G901f حالا از اینا که بگذریم من میخوام ببینم موقع خرید چه پارامترهایی رو باید در چک ...

نکات مهم در خرید گوشی گالکسی اس 3 I9300 Galaxy S III [آرشيو

www.searchfaster.ir/fdxrjsntnrvndnsdcacynmnsvdmnvcrctcma.html

مقدار رم (16 یا 32: با در نظر گرفتن اختلاف قیمت و رعایت قانون ... بهترین کیف ها و قاب های محافظ گوشی موجود در بازار (به ترتیب و با رعایت اختلاف ...

نکات مهم برای خرید گوشی موبایل - سیبنا

www.sibna.ir/Pages/News-35904.html

به گزارش بازار خبر عامل تعیین‌کننده بعدی قابلیت‌ها ویژگی‌های گوشی است. عمر باتری و ... کلیدها , نکات مهم هنگام خرید گوشی موبایل , توضیحات. تا کنون نظری برای ...

نکات مهم در مورد خرید ارزان در کیش - تور کیش

www.kishtor.com/kish/1050-نکات-مهم-در-مورد-خرید-ارزان-در-کیش

خرید ارزان در بازارهای کیش بازارها و مراکز تجاری، نیروی محرکه اقتصادی کیش هستند ... دوربین عکاسی، دوربین فیلمبرداری، گوشی موبایل، پخش کننده های موسیقی و .

نکاتی درباره تولید و فروش اپلیکیشن های موبایل

www.seyedsadr.com/

نکاتی درباره تولید و فروش اپلیکیشن های موبایل ... ده دستگاه برتر با بیشترین میزان خرید از بازار به همراه درصد سهم آن‌ها از فروش کل .... شایان می گوید در این سه روز بحث درآمد برای تبم ها مطرح نیست، بلکه بحث رشد مهم است و مدل کسب و کاری تیم ها ...

هنگام خرید تلفن های اندرویدی باید به چه نکاتی توجه کنیم ...

www.beroozresani.com/.../1659-هنگام-خرید-تلفن-های-اندرویدی-باید-به...

۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر در بازار به تلفن های اندرویدی نگاهی کرده باشید متوجه گستردگی ابزار های ... اما از بحث پشتیبانی نرم افزاری کهعبور کنیم نکته مهم دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه کنید ... از دلایل زود خالی شدن باتری موبایل با خبر شوید.

نکات مهم و راهنمای خرید موبایل دست دوم

www.wikijavan.com › عمومی و متفرقه › دانستنی ها

۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شاید خرید تلفن همراه دست دوم روش خوبی برای صرفه جویی در هزینه ها باشد اما موضوع وقتی پیچیده می شود که بدانیم بازار موبایل های دست دوم پر است ...

قبل از فروش گوشی خود نکات زیر را رعایت کنید. | tech24

tech24.ir › آموزش و مقالات

۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در زمان فروش گوشی کاری بس دشوار و مهم است مخصوصا شماره ی مخاطبین, ... زده شده با:اخبار موبایل بازار موبایل ترفندهای جدید دانستنیهای موبایل.

ایران صفحه - نکات مهم در هنگام خرید موبایل

iransafhe.blogfa.com/tag/نکات-مهم-در-هنگام-خرید-موبایل

ایران صفحه - نکات مهم در هنگام خرید موبایل - ... در این حالت باید در سطح بهترین گوشی های بازار به دنبال کالای خود بگردید ، آنچه واضح است کارکرد بالای گوشی های ...

نکات مهم برای خرید فبلت خوب: : موبایل و الکترونیک : : آموزش ...

tebyan-zn.ir/News-Article/mobile_phone...Mobile.../108240.html

۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان TEBYAN CULTURAL AND INFORMATION CENTER این روزها، بازار گوشی‌های تلفن‌همراه هوشمند و تبلت‌ها، ...

خرید گوشی تلفن منزل - ایده آل گستر

www.idehal.org/blog/?p=407

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نکاتی برای انتخاب بهتر در خرید گوشی تلفن برای منزل و اداره ... از آنجایی که امروزه گوشی های تلفن به دو صورت بی سیم و رومیزی در بازار موجود می باشد ، پس ... از دیگر امکانات مهم گوشیهای تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو میباشد ...

راهنماي بهترين خريد در بازار >>> نکات مهم برای خرید تبلت + ...

www.boursenegar.ir/.../راهنماي-بهترين-خريد-در-بازار-نکات-مهم-برای-خر...

راهنماي بهترين خريد در بازار >>> نکات مهم برای خرید تبلت + قیمت انواع تبلت در بازار. تبلت ها که طی سال های اخیر جای خود را میان کاربران بازکرده‌اند و حتی در مواردی ... 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 264
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 516
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 6,457
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,749
  • بازدید ماه : 9,749
  • بازدید سال : 139,864
  • بازدید کلی : 8,107,299