loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 287 نظرات (0)

نکاتی برای تغذیه سالم کودکتان

نکاتی جالب در مورد غذای سالم

نکات مهم در تهیه غذای سالم 

نکات تغذیه برای کودکان دبستانی 

نکاتی راجع به تغذیه دانش آموزان در مدرسه 

10 روش برای اینکه بچه ها غذای سالم بخورند

تغذیه مناسب کودکان و نوجوانان

 

تغذیه کودکان 1تا 5 سال |

تغذیه کودک ، تغذیه

نکاتی مهم برای تغذیه سالم کودکان. زمانی که کودک از ابتدا یاد بگیرد تغذیه ی سالمی داشته باشد این عادت را همیشه رعایت می کنند و بالطبع بدن سالم تری دارد.

بازدید : 1,901 نفر

 

نکات مهم در تغذیه کودک

برای اینکه فرزندتان تغذیه ی درست و سالمی داشته باشد این توصیه ها را آویزه ی گوشش کنید. با ما همراه باشید.
 
1. به او یاد بدهید با لذت غذا بخورد
غذا خوردن در خانه و به همراه اعضای خانواده و یا در جمع دوستان مدرسه روش خوبی است تا فرزندتان با اشتها غذا بخورد و از آن لذت ببرد. زمانی که بچه ها در جمع هستند علاوه بر خوردن این فرصت را نیز می یابند ببینند بقیه چه می خورند؟ در این صورت تمایل بیشتر به تنوع غذایی پیدا می کند. داشتن تغذیه ی متنوع یکی از اصول تغذیه ی سالم است.
 
2. به او بگویید وعده ی صبحانه از اهمیت بالایی برخوردار است
بدن برای این که یک صبح کاری را شروع کند به انرژی نیاز دارد. بعد از یک شب کامل که در خواب گذشته ذخیره ی انرژی کاسته شده است. به او بگویید حتی ماشین ها، اتوبوس ها و قطارها نیز بدون سوخت نمی توانند کار کنند. پس برای رفتن به مدرسه یا بازی لازم است روزشان را به یک صبحانه ی کامل آغاز کنند.
 
 3. راز سلامتی تو: تغذیه ی سالم
به فرزندتان یادآور شوید برای اینکه سالم باشد و زود مریض نشود باید هر روز بیش از 40 ویتامین و مواد معدنی دریافت کند. هیچ ماده ی غذایی همه ی این ویتامین ها را یکجا ندارد. برای همین لازم است که هر روز مواد غذایی متنوعی بخورد تا ویتامین های مورد نیاز خود را تأمین کند. هیچ ماده ی غذایی خیلی عالی یا خیلی افتضاح وجود ندارد. برای همین نباید به اجبار خود را از خوردن محروم و یا اینکه زیاده روی کرد. به او یاد دهید بهترین روش برای داشتن تغذیه ی سالم این است که در طول روز مواد غذایی متنوع بخورد.
 
4. بهترین منبع تأمین انرژی: گلوسید بخور

برای تأمین گلوسیدها باید مواد غذایی مثل غلات، پاستاها، سیب زمینی، برنج و نان خورد. به فرزندتان یاد بدهید که گلوسیدها باید بیش از نیمی از نیازهای روزانه ی ما را تأمین کنند و مهم است که در هر وعده ی غذایی حداقل یک گلوسید مصرف کنند. بچه ها باید نان کامل، پاستاها و غلات بخورند تا فیبر مضاعفی دریافت کنند.
 
5. هر روز و زمانی که دلت ضعف می رود میوه و سبزیجات بخور

میوه و سبزیجات سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبرهای مورد نیاز بدن هستند. به فرزندتان بگویید همه ی ما باید روزانه 5 بار میوه و سبزیجات بخوریم. به عنوان مثال یک لیوان آب میوه برای صبحانه، دو نوع سبزیجات برای هر وعده ی غذایی و یک واحد سیب یا موز به عنوان میان وعده. در این صورت بچه ها نیازشان به ویتامین ها، مواد معدنی و فیبرها را تأمین می کنند.
 
6. به او بگویید خوردن غذاهای خیلی چرب به نفع او نیست

مواد غذایی خیلی چرب مانند کره، سیب زمینی سرخ کرده و شیرینی جات با وجود اینکه خوشمزه اند الزاماً برای بدن مفید نیستند. به او بگویید نان و کره خوب است به شرطی که کره اش زیاد نباشد. بدن ما به چربی نیاز دارد تا بتواند تمام عناصر مغذی را دریافت کند اما نباید در مصرف آن زیاده روی کرد. به او توصیه کنید اگر صبحانه را چرب خورده است برای ناهار کم چرب تر بخورد.
 به فرزندتان یادآور شوید برای اینکه سالم باشد و زود مریض نشود باید هر روز بیش از 40 ویتامین و مواد معدنی دریافت کند. هیچ ماده ی غذایی همه ی این ویتامین ها را یکجا ندارد. برای همین لازم است که هر روز مواد غذایی متنوعی بخورد تا ویتامین های مورد نیاز خود را تأمین کند
 
7. میان وعده خوب است
حتی اگر بچه ها سرِ میز هم خوب غذا خورده باشند باز در بین روز امکان دارد به اصطلاح «دلشان ضعف» برود به خصوص بعد از بازی یا ورزش. برای همین میان وعده بسیار خوب است به شرط این که جای وعده ی اصلی را نگیرد. به او بگویید می تواند چیپس، کره ی شکلاتی، شیرینی جات یا بیسکوییت بخورد اما به جای این ها بهتر است میوه های تازه یا میوه خشک، هویج یا یک ساندویچ سبک نان و پنیر و گردو را امتحان کند. در هر حال به او یادآور شوید که هر چه می خواهد بخورد باز یادش باشد که باید مواد غذایی متنوعی بخورد.

8. تشنه نمان و آب زیادی بخور

بچه ها باید بدانند که بیش از نصف وزن آن ها از آب تشکیل شده است. بدن همه ی ما علاوه بر مواد غذایی به روزانه 5 لیوان مایعات نیز نیاز دارد.
به بچه ها یاد بدهید برای اینکه بدن دهیدراته نشود یعنی آب آن از دست نرود مهم است که مایعات زیادی بنوشند به خصوص در حین ورزش و یا زمانی که هوا گرم است.
 نباید تشنه بود و بعد به سراغ آب رفت چون زمانی که خیلی تشنه می شویم یعنی بدن آب خود را از دست داده است.
 آب شیر برای رفع عطش خوب است اما آب معدنی، آب میوه ها، چای، شیر و مایعات مفید دیگر نیز گزینه های خوبی محسوب می شوند.

 9. به او یاد دهید دندان هایش را مرتب مسواک بزند حداقل دو مرتبه در روز
بچه ها باید هر روز حداقل دو مرتبه مسواک بزنند. مصرف مواد غذایی سرشار از قند در طول روز می تواند باعث پوسیدگی دندانها شود. برای همین به او گوشزد کنید که مصرف نوشیدنی های شیرین و یا خوردن شیرینی جات زیاد باعث پوسیدگی دندانهایش می شود برای همین نباید زیاده روی کند. بچه ها باید بدانند که بهترین روش برای داشتن لبخند و دندان های زیبای این است که روزانه حداقل دو بار مسواک بزنند.

 

 

 نمایش نتایج برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکان

درعوض جستجوی نکاتی برای تغذیه سالم کودکتان


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

تصاویر برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکانگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکان

نتیجه تصویری برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکان

نتیجه تصویری برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکان

نتیجه تصویری برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکان

نتیجه تصویری برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکان

تصاویر بیشتر برای نکاتی برای تغذیه سالم کودکان

نکاتی جالب در مورد غذای سالم - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/12951_نکاتی-جالب-در-مورد-غذای-سالم.html/

۲۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - غذای سالم برای هر یک از گروه های سنی دارای تفاوت هایی است. غذای سالم باید طبق نیازهای سنی و بدنی فرد تهیه شود. مسلما غذایی که برای یک کودک یک ...

نکات مهم در تهیه غذای سالم - آکا - آکاایران

www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/3271.html

نکات مهم در تهیه غذای سالم,سازمان جهانی بهداشت عوامل,بروز بیماری,اساس تحقیقات,عمده عبارتند ... به خصوص سالم بودن آب مصرفی در تهیه غذای کودک اهمیت زیادی دارد.

نکات تغذیه برای کودکان دبستانی - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/311795/نکات-تغذیه-برای-کودکان-دبستانی

زمان مدرسه بهترین زمان برای بچه هاست تا با تغذیه سالم و فعالیت بدنی آشنا شوند تا بتوانند در آینده شیوه زندگی سالمی برای خود برگزینند. بچه ها در این سن خیلی ...

نکاتی راجع به تغذیه دانش آموزان در مدرسه - بیتوته

www.beytoote.com/baby/nutrition-baby/nutritional1-tips-mvza.html

تغذیه کودک در مدرسه تغدیه دانش آموزان در مدرسه تغذیه در کودکان تغذیه تکمیلی کودکان,تغذیه کودکان دبستانی,تغذیه سالم کودکان,تغذیه مناسب کودکان,سوء تغذیه ...

نكات مهم تغذیه كودك در سال دوم - بیتوته

www.beytoote.com/baby/nutrition-baby/points-feeding-children.html

رژیم غذایی غذا کودک تغذیه كودك غذای کوک غذا خوردن کودک برعكس سال اول كه ... کودکان و والدینتغذیه کودکنكات مهم تغذیه كودك در سال دوم ... صبحانه کامل,صبحانه سالم ...

تغذیه کودکان 1تا 5 سال | دانشکده تغذیه و علوم غذایی

nutr.mui.ac.ir/تغذیه-کودکان-1تا-5-سال

علاوه بر این، میزان رشد و فعالیت کودکان در سنین یک تا دو سالگی با کودکان ... ولی از سوي دیگر حجم معده اش کم و دندان هایش نیز کامل نیست، لذا لازم است در تغذیه او به نکات زیر توجه کنید: .... در تهیه غذاي کودك از مواد غذایی سالم و پاکیزه استفاده شود.

تصویری کامل از تغذیه مناسب کودکان ۵ – ۱ ساله - تکناز

www.taknaz.ir/news_detail_10369.html

کودکان جهت رشد، سالم زیستن و دریافت انرژی لازم، نیاز به غذای مناسب دارند همان‌طور که والدین در قبال آنچه کودکانشان ... نکاتی مفید برای مراقبت از پوست کودک.

10 روش برای اینکه بچه ها غذای سالم بخورند | وبلاگ ورچین

blog.varchin.com/1392/09/06/3891

در این مقاله نکاتی را برای حل این مشکلات با شما در میان می گذرارم: ... نمی توان از آن ها توقع داشت غذاهای سالم بخورند و از تنقلات مضر و چاق کننده استفاده نکنند، در ...

تغذیه مناسب کودکان و نوجوانان | مرجع سلامت و زیبایی زنان

parsivenus.com/?q=تغذیه-مناسب-کودکان-و-نوجوانان

۱۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تغذیه مناسب کودکان و نوجوانان. ... چرا که به هر نسبت که خون سالم و مناسبی در بدن زن شیرده تولید شود شیر او نیز ... نکات تغذیه ای کودکان و نوجوانان.

نکات مهم تغذیه برای کودک زیر یک سال - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../نکات-مهم-تغذیه-برای-کودک-زیر-یک-سال

۲۶ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بسیاری از مادران از بی‌اشتهایی کودک خود نگرانند و به تغذیه مکرر او با وجود بی‌میلی ... شروع تغدیه کمکی شیرخوار سالم از پایان شش ماهگی و براساس ...

تغذیه کودکان زیر 6 سال - پورتال دانشگاه علوم پزشکی اراک

arakmu.ac.ir/portal/home/?10825/تغذیه-کودکان-زیر-6-سال-

این کودکان رشد سریع دارند و مقاومت کافی در مقابل بسیاری از بیماری ها را هم ندارند و ... ولی از سوی دیگر حجم معده اش کم و دندان هایش نیز کامل نیست، لذا لازم است در تغذیه او به نکات زیر توجه کنید: .... برای نوشیدن و تهیه غذا نیز از آب سالم استفاده شود.

نکاتی در مورد تغذیه سالم - نسخه - بزرگترين مرجع بهداشت و ...

noskhe.com/article/2174/نکاتی-در-مورد-تغذیه-سالم

رشد کودک: راهنمای والدین ... نکاتی در مورد تغذیه سالم. بازدید از ... زمانی که شما گرسنه یا خیلی سیر باشید هیچ‌گاه تصمیمات خوبی در ارتباط با تغذیه خود نمی‌گیرید.

نکاتی برای تغذیه سالم کودکتان - نمناک

namnak.com/1872-نکاتی-برای-تغذیه-سالم-کودکتان-.html

نکاتی مهم برای تغذیه سالم کودکان. زمانی که کودک از ابتدا یاد بگیرد تغذیه ی سالمی داشته باشد این عادت را همیشه رعایت می کنند و بالطبع بدن سالم تری دارد.

نکاتی مفید و کلیدی از تغذیه در زمستان - نمناک

namnak.com/252-نکاتی-مفید-و-کلیدی-از-تغذیه-در-زمستان

تغذیه در زمستان و تغذیه سالم در زمستان و تغذیه سالم را در نمناک بخوانید. ... نکات مفید و کلیدی تغذیه در زمستان به شکل زیر می باشد: غذا و فعالیت جسمی. اضافه کردن یکی دو .... خوراکی مفید برای محافظت از مغز · تغذیه-سالم-کودک نکاتی برای تغذیه ...

10 راهکار برای رژیم غذایی سالم کودکان - عصر ایران

www.asriran.com/fa/news/.../10-راهکار-برای-رژیم-غذایی-سالم-کودکان

الگوی تغذیه سالم از هرم غذایی تا دیگر معیارهای غذایی گسترده شده و می تواندبرای والدین بسیار گیج کننده باشد. لذا هیچ جای تعجبی وجود ندارد اگر والدین نیازمند ...

تغذیه سالم کودک نوپا - پارسه گرد

www.parsegard.com/childchildcare/تغذیه-سالم-کودک-نوپا.html

تغذیه سالم کودک نوپا. 1 · 2 · 3 · 4 · 5. تعداد امتیازها: 454. 0 نفر. برای اطمینان از برآورده شدنِ نیاز های تغذیه ای و رشدیِ کودکِ نوپای‌ خود از این ... نکات غذادهی به نوپا:.

نکات تغذیه کودکان بعد از 6 ماهگی

www.ninisite.com/.../News-نکات_تغذیه_کودکان_بعد_ماهگی_-1454.asp...

۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانستن نكات لازم برای حفظ سلامتی و تغذیه سالم كودكان از ابعاد مختلف برای مادران جوان، آنان را به طور موثر در زمینه پرورش جسمی و روحی كودكشان یاری ...

نکات جالب در تغذیه کودکان

medicalpdf.ir/other-medical/نکات-جالب-در-تغذیه-کودکان_400

خانواده نقش مهمی در انتخاب غذا و شکل گیری عادات غذائی کودک دارد . کودک معمولا غذاهائی را دوست ندارد و نمی خورد که اصلا در سفره خانواده جایی ندارد یا یکی از اعضای ...

تغذيه كودك 12- 6 ماهه - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

www.bpums.ac.ir/Fa/Article-تغذیه-كودك-12-ماهه-233.htm

۱۲ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تغذيه كودك 12- 6 ماهه , دانشگاه علوم پزشکی بوشهر. ... هستند، لذا توجه به نكات زير در تهيه غذاي سالم براي شيرخواران و كودكان خردسال اهميت زيادي دارد.

پلی نما- نکاتی برای تغذیه سالم کودکتان

playnama.ir/news/12946/43

۲ ساعت پیش - نکاتی مهم برای تغذیه سالم کودکان. زمانی که کودک از ابتدا یاد بگیرد تغذیه ی سالمی داشته باشد این عادت را همیشه رعایت می کنند و بالطبع بدن سالم ...

+ + + انرژِی مثبت + + + - تغذیه نوزادان و کودکان

nilgon.blogfa.com/cat-9.aspx

والدین برای اینکه اصول و نکات تغذیه سالم را به کودک خود بیاموزند، باید علاوه بر اینکه نظرش را در مورد برنامه غذایی و آشپزی جویا شوند و سلیقه و ذائقه او را در برنامه ...

زیتون سبز - تغذيه كودكان 3 تا 6 سال

www.poorali77.blogfa.com/post-52.aspx

زیتون سبز - تغذيه كودكان 3 تا 6 سال - بگذارید غذایتان نخستین پزشک شما باشد. ... نكات زير را در هنگام دادن ميان وعده به كودكان مورد توجه قرار دهيد : ... غذايي است كه تركيب آن نياز هاي تغذيه اي بدن را نامين كند و به هنگام مصرف سالم و بدون آلودگي باشد .

تغذیه کودکان بعد از یک‌سالگی - سیمرغ

seemorgh.com › سلامت › تغذیه › تغذیه کودکان

۱۵ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - نکات مهم در تغذیه کودک در سال دوم. - گنجایش ... در تغذیه کودکان 5-1 سال چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ - در تغذیه ... تغذیه سالم برای كودكان تيز كردن ...

تغذیه سالم - آموزش نکات بهداشتی به دانش آموزان قبل از ورود به ...

taghziehmonaseb.mihanblog.com/post/48

۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در کودک خود مشاهده کردید، مانع رفتن او به مدرسه شوید. ... رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت دانش آموزان مخصوصا سال اولی ها لازم است، زیرا در سایه ...

توصیه های تغذیه ای برای رشد مناسب کودکان - رخ شاد rokhshad

www.rokhshad.com/1387/.../توصیه-های-تغذیه-ای-برای-رشد-مناسب-کود...

پایش رشد بهترین راه برای اطمینان از تغذیه کافی، رشد مطلوب و سلامتی کودک است ... نکته بسیار مهم در تغذیه کودک رعایت نکات بهداشتی به نگام تهیّه و صرف غذا است ...

جشنواره "غذای سالم" خاطره و نکات مفیدی را در ذهن کودکان باقی ...

relations.sums.ac.ir/shahrestan89/behdasht-en/news/0213

۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جشنواره "غذای سالم" خاطره و نکات مفیدی را در ذهن کودکان باقی گذاشت. ... مهدهای کودک برگزار شد، این نونهالان با ویژگی های تغذیه سالم آشنا شدند.

برنامه اندروید کودک و تغذیه سالم - سایت نی نی کده

www.ninikadeh.ir/baby/331

برنامه اندروید کودک و تغذیه سالم. برنامه اندروید تغذیه کودک. برنامه کودک و تغذیه برنامه ای ساده برای آشنایی شما با نکات تغذیه کودک است. در این برنامه تعداد ۱۵ مقاله ...

برنامه غذایی کودک خوش قد و بالا - پرشین وی

www.persianv.com/nozadan/170857.php

۲۷ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پیروی از اصول تغذیه ای صحیح بر روند رشد و نمو و سلامت قدی کودک تاثیر مستقیم دارد، ... والدین باید توجه داشته باشند که اگرچه تغذیه سالم در بیان خصوصیات ژنتیک ..... نکات بسیار مهم برای انتخاب لباس شب مناسب + تصاویر ...

نكات مهم رفتاری در تغذیه ی كودك - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=6873

۱۴ خرداد ۱۳۸۳ ه‍.ش. - نكات مهم رفتاری در تغذیه ی كودك. در هنگام غذا دادن به كودك بایستی مواردی را رعایت كرد كه كودك با اشتها و علاقه بیشتری غذا بخورد. حال ما به ذكر این ...

15 راهكار طلايي تغذيه‌اي براي كودكان - کودک و نوجوان - خانواده ...

www.salamatnews.com › خانواده › کودک و نوجوان

۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بي‌اشتهايي و تغذيه مناسب در كودكان دلايل و راهكارهاي مناسب بسيار دارد ... با كودك از مسائل بسيار مهم تغذيه و رشد جسمي و روحي كودك مي‌باشد و نكات زير ...

قوانین تغذیه سالم برای اطفال | هفیان | مجله سلامتی | - Hefyan

hefyan.com › خانه › دسته‌بندی نشده

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تغذیه و خورد و خوراک یک کودک سالم و پرانرژی چگونه است و تغذیه سالم کودک ..... والدین برای اینکه اصول و نکات تغذیه سالم را به کودک خود بیاموزند، ...

نكات مهم رفتاری در تغذیه كودك! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/223874.php

نكات مهم رفتاری در تغذیه كودك!، کودک ، کودک ... اگر مادر در زمان تغذیه ی كودك هدف های زیر را دنبال كند: نیازهای تغذیه ای كودك را ... عكس العمل مناسب و یك نواختی در مقابل رفتارهای كودك ابراز كند؛. ذائقه ی او را به ..... ازدواج سالم این شکلی است! ازدواج سالم این ...

ده توصیه برای تغذیه سالم کودکتان

www.helpir.ir/ده+توصیه+برای+تغذیه+سالم+کودکتان/

تغذیه کودکان - seemorgh.com ده توصیه برای میان‌وعده غذایی کودکان توصیه‌ها یی در مورد تغذیه نوزادان - فرزندپروری تغذیه کودکان - foodregime.com نکاتی برای ...

تغذیه سالم، حق هر کودک - قطره

www.ghatreh.com/news/nn29761937/تغذیه-سالم-کودک

۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نکات تغذیه ای جلبک کلرلا و تاثیر آن بر سلامت ... او اضافه کرد: اجرای نمایش با موضوع "تغذیه سالم حق هر کودکی است" با بازی کودکان، از دیگر ...

تغذیه سالم|تغذیه کودکان|تغذیه زنان باردار|تغذیه و بارداری ...

www.delgarm.com/health/nutrition

تغذیه سالم-تغذیه کودکان-تغذیه زنان باردار-تغذیه و بارداری-تغذیه سالمندان-تغیه ... برای شما نکاتی در رابطه با چه غذاهایی مصرف کنیم تا عمر طولانی داشته باشیم؟

«ویژه شروع مدارس» : تغذیه کودکان و نوجوانان (نکاتی ضروری ...

novinzi.com/ویژه-شروع-مدارس-تغذیه-کودکان-و-نوجوا/

۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلتون میخواد فرزندتون قوی و سالم رشد کنه؟ پس برای شروع بهتره این ۵ ماده غذایی رو به یاد داشته باشین. اگه فرزندتون تغذیه خوبی داشته باشه از ...

نكات تغذیه سالم، میوه خشك، میان وعده‌های رژیمی، میان وعده كودك ...

nilgoon-mag.com/tag/نكات-تغذیه-سالم،-میوه-خشك،-میان-وعده‌/

میوه‌های خشک‌شده برای مصرف در شرایط خاصی مانند تغییر فصل یا استفاده در ورزش‌هایی مانند کوهنوردی که امکان حمل بار زیاد وجود ندارد، مفید هستند. بسیاری از میوه‌ها را ...

تغذيه شيرخواران از 6 تا 12 ماهگي - Professor Soltanzadeh

www.professorsoltanzadeh.com/new/food/main.htm

تغذيه تكميلي يعني چه؟ براي شروع ... نكاتي چند در مورد مصرف مايعات (آشاميدني‌ها) در شيرخواران 6 تا 12 ماهه · چند نكته مهم در مورد دفعات و مقدار غذا در كودكان 6 تا 12 ماهه.

اخبار > اهمیت تغذیه سالم در رشد کودک - وزارت بهداشت

www.behdasht.gov.ir/?siteid=326&pageid=32638&newsview...

بنا به اظهار كارشناسان تغذیه، تهیه غذای سالم و تغذیه صحیح كودكان یكی از مهم‌ترین ... به اینكه به كار بردن نكات ایمنی در تغذیه كودك بسیار حایز اهمیت است اظهارداشت:: ...

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 384
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 1,186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,579
  • بازدید ماه : 2,579
  • بازدید سال : 132,694
  • بازدید کلی : 8,100,129