loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 356 نظرات (0)


همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

 

باز هم مرگ بر چهره ای ورزشی سایه افکند و مرد بزرگپرسپولیسی را در بر کشید . به گزارش پارس ناز سرطلایی فوتبال ایران یعنی همایون بهزادی درگذشت.همایون بهزادی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز جمعه (دوم بهمن) در سن ٧٣ سالگیدرگذشت.

 

مرحوم همایون بهزادی مدت طولانی به دلیل بیماری ریه در منزل خود بستری بود.شعبانی مربی مدرسه فوتبال بهزادی  این خبر را اعلام کرد.

 

فوری/ همایون بهزادی درگذشت؛ سرطلایی، فوتبال ایران را تنها گذاشت

جزئیات فوت بهزادی

همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

در دقایق ابتدایی روز جمعه مرحوم بهزادی در منزل به دلیل بیماری زمین خورد، به طوری که نفس کشیدن برایش سخت شد. همسر بهزادی پس از این شرایط با اورژانس تماس گرفت و لحظاتی پس از تماس با اورژانس، ماموران تلاش کردند عملیات احیا را روی بهزادی انجام دهند که این تلاش ٤٠ دقیقه ای بی نتیجه باقی ماند و در ساعت یک بامداد بهزادی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

همسر اسطوره فقید پرسپولیس خواب عجیبی را برای حاضران در منزل همایون بهزادی روایت کرد.خانه همایون بهزادی در دومین روز از دومین ماه زمستان 94 یخ زده بود و ساعات وحشتناکی سپری می شد.

 

دو پسرش به پهنای صورت اشک می ریختند.همسر وفادارش،درباره اتفاق عجیبی صحبت می کرد.اینکه مرحوم مادر همایون خان سه روز پیش به خواب یک دوست آمد.آن دوست فردی بود که در قم مراقب مقبره والده همایون خان بود.

تعریف می کرد که مادر در خواب گفته که نگران همایون هستم.سراغش بروید و مراقبش باشید.این جمله به اطلاع همسر سرطلایی رسید.او هم پنجشنبه و ساعاتی قبل از لحظه موعود،موضوع بی کم و کاست برای همایون خان تعریف کرد.همایون خان چیزی نگفت.

 

ساعاتی بعد،به سوی مادر پر کشید و رفت.بامداد جمعه در منزل همایون خان فقط چند نفر از نزدیکان بودند.خیلی ها در زمان این اتفاق خواب بودند و هنوز خبر ندارند.چه کسی می خواهد ماجرا را برای علی پروین تعریف کند؟چه کسی می خواهد به جعفر کاشانی و حسین کلانی بگوید

 

بهزادی در سال ۱۹۶۷ به تیم پیکان پیوست و پس از آن در بهار سال ۱۹۶۸ به پرسپولیس منتقل شد. در همان سال به خاطر مصدومیت شدیدی که از جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ به جا مانده بود به صورت قرضی از پرسپولیس به پیکان بازگشت. در نهایت و قبل از این که دوباره به پرسپولیس برگردد، همراه با پیکان قهرمان جام تهران شد. پس از آن در پرسپولیس ماند و همراه این تیم قهرمان لیگ ۱۹۷۲ و ۱۹۷۴ شد.

 

از جمله افتخارات همایون بهزادی هتریک در بازی معروف پرسپولیس و تاج (استقلال) است که در ۱۶ شهریور ۱۳۵۲ برگزار شد که با برتری شش بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

 

بهزادی در سال ۱۹۶۶ به همراه تیم ملی ایران به مقام دومی بازی‌های آسیایی تایلند رسید. هم چنین در سال ۱۹۶۸ قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، زمانی که در چهار بازی چهار گل به ثمر رساند یکی از بازیکنان مطرح گلزن جام شد. بهزادی در بازی فینال گل تساوی ایران در مقابل اسراییل را زد که در نهایت ایران با نتیجهٔ ۲ بر ۱ قهرمان شد. بهزادی هم چنین همراه با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۲ شد.

 

   

 

 

 

 

نگاهی به زندگینامه همایون بهزادی/ از شاهین تا هت تریک در دربی معروف

 

 

 

 

 

نگاهی-به-زندگی-نامه-همایون-بهزادی-از-شاهین-تا-هت-تریک-در-دربی-معروف

وب سایت رسمی برنامه نود- همایون بهزادی ۱۴ دی ۱۳۲۰در خرم‌آباد به دنیا آمد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، وی بازیکن و مربی فوتبال بازنشسته فوتبال ایران بود که پیشتر در تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کرد و بیشتر دوران باشگاهی‌اش را هم در پرسپولیس گذراند. بهزادی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی هم بود.خانواده بهزادی تهرانی هستند و او به واسطه شغل نظامی پدرش در سفر بود و چندی بعد همراه خانواده به تهران نقل مکان کرد.

همایون بهزادی، خیلی زود با توپ مانوس شد و تنها ۱۲ سال داشت که در تیم‌های زیرگروه شاهین عضو شد. تیم‌های کودک شاهین، کولاک، سیمرغ و بالاخره بزرگسالان شاهین، مسیر ترقی او بود. بهزادی از همان اول کارش در زمین فوتبال، ستاره بود.

همایون در سال ۱۳۳۷ توانست به تیم بزرگسالان باشگاه شاهین برسد. تیمی سفت و سخت که دکتر عباس اکرامی، سرمربی وقت تیم شاهین هم بنیانگذارش بود و هم اعتقاد بسیار به اخلاق و درس خواندن و جوانمردی در فوتبال داشت. به همین خاطر وقتی یک بار همایون بهزادی، از سر کلاس و مدرسه گذشته بود و به تمرین شاهین رفت، از اکرامی سیلی خورد. ماجرایی که مرحوم بهزادی، تا همیشه با افتخار از آن یاد می کرد. آن زمان اکرامی به بهزادی یادآور شد که در مکتب فوتبال شاهین، اخلاق و علم بر فوتبال برتری دارند.

در سال ۱۳۳۸، همایون ۱۸ ساله برای تیم ملی فوتبال انتخاب شد تا به هندوستان برود و در مسابقات فوتبال مقدماتی جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند.

مادر همایون که می‌دید فرزندش با امتحانات تحصیلی مواجه شده‌، همایون را از خیر سفر به هندوستان منصرف کرد. همین ممانعت، اولین حضور بهزادی را در تیم ملی سه سال به تاخیر انداخت.

جالب اینجا بود که تیم ملی از سال ۱۳۳۸ تا ۱۳۴۱ بازی نداشت و به همین دلیل حضور همایون در تیم ملی تا سال ۴۱ به عقب افتاد. در خرداد سال ۱۳۴۱، سرطلایی فوتبال در جریان دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و عراق، در حالی که ۲۰ سال و ۵ ماه سن داشت پیراهن تیم ملی فوتبال را بعد از ۳ سال پوشید و تا سال ۱۳۵۱ پیراهن تیم ملی را در اختیار داشت و در همان سال بود که در عین ناباوری از فوتبال ملی خداحافظی کرد.

اما بهزادی زمانی چهره شد و حسابی مورد توجه قرار گرفت که در مسابقات مقدماتی المپیک ۱۹۶۴ توکیو، مثلث رویایی خط حمله تیم ملی شامل همایون بهزدادی، حمید شیرزادگان و مرحوم دهداری حسابی معروف شدند. ایران با قدرت‌نمایی مثلث هنرمند شاهین به المپیک صعود کرد.

در هر حال نظام شاهنشاهی به دلیل جایگاه خوبی که شاهینی ها داشتند و محبوبیت مردمی، همیشه نسبت به شاهین کارشکنی هایی انجام می داد. مثلا در همان سال بسیاری از بازیکنان شاهین در تیم ملی خط خوردند و بهزادی و چند تن دیگر در اعتراض به این تصمیم و اعتقاد به نادیده گرفته شدن حقوق شاهینی‌ها، از حضور در مسابقات تدارکاتی قبل از المپیک توکیو سرباز زدند و به همین دلیل از حضور در مسابقات فوتبال المپیک ۱۹۶۴ توکیو محروم شدند. فدراسیون وقت هم کوتاه نیامد و همه شاهینی ها را خط زد.

بازیکنان شاهینی تیم ملی یک سال محروم بودند اما در سال ۱۳۴۴ با وساطت مرحوم غلامرضا تختی حاضر شدند به تیم ملی بازگردند. همایون بهزادی به تیم ملی برگشت و در مسابقات فوتبال جام عمران منطقه‌ای - سنتو- یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شد.

در سال ۱۳۴۵ تیم ملی ایران، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶ بانکوک شد و همایون بهزادی در ۲۵ سالگی برای اولین بار حضور در یک فینال مهم آسیایی را تجربه کرد. یک سال بعد تیم شاهین به دلیل مخالفتهایی که با حکومت شاه داشت و اختلاف ها با مسئولان سازمان ورزش وقت و فدراسیون فوتبال وقت منحل شد و بازیکنان شاهین در تیم های دیگر پخش شدند.

همایون بهزادی می‌خواست به عقاب یا پاس برود، اما تشکیل تیم پرسپولیس که شالکه اصلی اش از بازیکنان شاهین بود، باعث شد تا بهزادی به پرسپولیس برود. همایون بهزادی برای اولین بار در روز ۱۶ فروردین سال ۱۳۴۷ در حالی که ۲۶ سال و سه ماه داشت پیراهن پرسپولیس را در بازی دوستانه مقابل تاج بر تن کرد. یک ماه بعد، بهترین روزهای همایون بهزادی در فوتبال بود. با درخشش فوق‌العاده و ۴ گلی که او در ۴ بازی زد تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات چهارمین دوره جام ملت‌های آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شد هر چهار حریف خود را شکست داد و قهرمان شد اما همایون بهزادی به شدت مصدوم شد.

در پرسپولیس سال ۴۷، دوران نقاهت بعد از مصدومیت را سپری کرد اما در سال ۴۸ وقتی پرسپولیسی‌ها دسته‌جمعی به پیکان پیوستند، یک بار دیگر قدرت‌نمایی کرد و یک سال بسیار خوب را در این تیم گذراند. سالی که با قهرمانی در مسابقات تهران و جام بین‌المللی دوستی توام بود. با نظر و خواست او، بازیکنانی که به پیکان رفته بودند به پرسپولیس برگشتند. در شهریور سال ۴۹ که این اتفاق رخ داد، همایون که ۲۸ سال و ۸ ماه داشت تبدیل به همه کاره تیم شد. در واقع بعد از علی عبده که رئیس باشگاه بود، او دومین فرد قدرتمند در پرسپولیس بود. در واقع همایون بهزادی سرمربی بازیکن یا به قول امروزی ها مربی بازیکن پرسپولیس بود اما عبده می خواست برای پرسپولیس سرمربی خارجی بیاورد. به همین دلیل آلن راجرز انگلیسی، سرمربی پیکان در سال ۵۰ سرمربی پرسپولیس شد. هر چند که می گفتند بهزادی دوست داشته خودش سرمربی بماند اما همیشه بهزادی می گفت که خودش به عبده پیشنهاد داده تا راجرز سرمربی پرسپولیس شود. با حور راجرز پرسپولیس در سال‌های ۵۰ و ۵۲ قهرمان لیگ کشوری شد.

راجرز در مقطعی با پرسپولیس به مشکل خورد و این تیم را ترک کرد و تا بازگشتش این بهزادی بود که دوباره مربی بازیکن پرسپولیس شد. او در حالیکه تیم را در شهریور ۵۲ برای بازی حساس مقابل تاج آماده می کرد که راجرز پس از روزهای طولانی غیبت به پرسپولیس برگشت. در آن بازی رویایی برای پرسپولیس که ۱۶ شهریور سال ۵۲ بود، در دوره اول لیگ تخت جمشید ، تاج شش بر صفر شکست خورد که همایون بهزادی سه گل از شش گل را به ثمر رساند و هت تریک کرد. تازه بهزادی در آن بازی مصدوم بود و البته با ۳۱ سال و هشت ماه بازیکن زیاد جوانی به حساب نمی آمد.

بعد از کناره‌گیری راجرز از سرمربیگری پرسپولیس، همایون بهزادی در زمستان ۵۳ سرمربی پرسپولیس شد. او رویه جوانگرایی را پیش گرفت و به جای کلانی، کاشانی، طاووسی، بیوک وطنخواه و... در ترکیب پرسپولیس از وجود محمدرضا زادمهر، محمد دادگان، بیژن ذوالفقارنسب استفاده کرد.

در هر حال پرسپولیس در اردیبهشت سال ۵۴ به تاج ۳- یک باخت اما بهزادی پس از پایان بازی ادعا کرد که تاجی ها در این بازی دوپینگ کرده اند.او دلیل اینکه به دوپینگ بازیکنان تاج رسیدگی نمی شد را روابط خوب فدراسیون وقت با تیم تاج دانست.  در هرحال پس از پایان بازی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد و البته استعفایش پذیرفته شد و بیوک وطنخواه به جایش نشست. پرسپولیس در پایان جام تخت جمشید در سال ۱۳۵۴ با وطنخواه به قهرمانی رسید. در آبان ۵۴ در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفتیانیک باکو، در حالی که ۳۳ سال و ۱۰ ماه داشت برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد تا جایش را به جوانها بدهد و البته بهزادی در جشن قهرمانی حضور نداشت. پس از آن بهزادی مربی تیم جوانان باشگاه جوانان شهباز شد و کلا کار در رده های پایه را جدی گرفت. همایون بهزادی تا سال ۵۷ در تیم‌های پایه باشگاه شاهین فعالیت کرد و فعالیت مجدد در فوتبال را از سال‌‌های ابتدایی دهه ۷۰ با حضور در مدارس فوتبال از سر گرفت و بعدها عضو و رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال و البته عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هم شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

 

 

 

 

 

همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

 

www.parsnaz.ir/homayoun-behzadi-died.html

همایون بهزادی درگذشت عکس و جزئیات باز هم مرگ بر چهره ای ورزشی سایه افکند و مرد بزرگپرسپولیسی را در بر کشید به گزارش پارس ناز سرطلایی فوتبال ای.

همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160122/.../همایون-بهزادی-درگذشت-عکس-و-جزئیات...

۵ ساعت پیش - همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیاتهمایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات باز هم مرگ بر چهره ای ورزشی سایه افکند و مرد بزرگپرسپولیسی را در ...

واکنش علی کریمی به درگذشت همایون بهزادی +عکس

https://www.mizanonline.ir/.../واکنش-علی-کریمی-به-درگذشت-همایون-به...

۲ دقیقه پیش - علی کریمی با انتشار تصویری از زنده یاد همایون بهزادی درگذشت او را تسلیت گفت. ... خبرهای مرتبط. جزئیات فوت همایون بهزادی به روایت همسرش.

تصاویر برای همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیاتگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات4 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

نتیجه تصویری برای همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

نتیجه تصویری برای همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

تصاویر بیشتر برای همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات

خبر درگذشت همایون بهزادی مرد بزرگ پرسپولیس عکس

panda2015.rozblog.com/post/294

۱ ساعت پیش - خبر درگذشت همایون بهزادی مرد بزرگ پرسپولیس / عکس همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات باز هم مرگ بر چهره ای ورزشی سایه افکند و مرد ...

عکس همایون بهزادی بازیکن سابق تیم ملی

top_news.rozblog.com/.../عکس-همایون-بهزادی-بازیکن-سابق-تیم-ملی.ht...

۲ ساعت پیش - 90tv.ir :: عکس خبری/ گواهی فوت همایون بهزادی ... ۵۴ دقیقه پیش - همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات باز هم مرگ بر چهره ای ورزشی سایه.

فوت همایون بهزادی عکس | khabar95 - خبر 95

download-news2-rzb.khabar95.ir/page-287252.html

۱ ساعت پیش - همایون بهزادی درگذشت عکس و جزئیات باز هم مرگ بر چهره ای ورزشی سایه افکند و مرد بزرگپرسپولیسی را در بر کشید به گزارش پارس ناز سرطلایی ...

جزئیات فوت همایون بهزادی به روایت همسرش - همه جو

hamejoo.ir/جزئیات-فوت-همایون-بهزادی-به-روایت-همسر/

۴۳ دقیقه پیش - همه جو | تازه های ایران و جهان | آخرین اخبار | هما بهزادی ، سرطلایی فوتبال ایران دار ... گواهی فوت همایون بهزادی +عکس · سرطلایی فوتبال ایران درگذشت ...

همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات - خبر آنتایم

khabarontime.ir/news/28731204/همایون-بهزادی-درگذشت-عکس-و-جزئیات

خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-همایون-بهزادی-درگذشت-عکس-و-جزئیات- -باز-هم-مرگ-بر-چهره-ای-ورزشی-سایه-افکند-و-مرد-بزرگپرسپولیسی-را-در-بر-کشید-.

عکس خبری/ گواهی فوت همایون بهزادی

sp.shafaqna.com/FA/IR/459780

جزئیاتی از فوت سرطلایی فوتبال ایران به روایت همسرش. - پرسپولیس نیوز. فوری/ همایون بهزادی درگذشت؛ سرطلایی، فوتبال ایران را تنها گذاشت. - شهر خبر ...

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

همایون بهزادی درگذشت+عکس | همایون بهزادی ستاره پرفروغ - قطره

www.ghatreh.com/news/nn29928762/همایون-بهزادی-درگذشت-عکس

۳ ساعت پیش - واکنش علی کریمی به درگذشت همایون بهزادی + عکس · فوتبال ایران بی "سرطلایی" شد/ ... واکنش فیفا به انتشار جزییات انتقال ستاره رئال مادرید ...

همایون بهزادی درگذشت-شما نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=همایون-بهزادی-درگذشت...

۱۰ ساعت پیش - همایون بهزادی درگذشت-شما نیوز|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... همایون بهزادی درگذشت · عکس/ حقوق داعشی‌ها نصف شد! همسرکشی با ضربات ...

- همايون بهزادي درگذشت + جزئيات فوت - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../همايون%20بهزادي%20درگذشت%20-%20جزئيات%2...

۲ ساعت پیش - همايون بهزادي ملقب به سرطلايي فوتبال ايران درگذشت. ... همايون بهزادي درگذشت + جزئيات فوت حاشيه هاي ورزشي ... زد و خورد حامد حدادي در چين + عکس ...

جزئیات فوت همایون بهزادی به روایت همسرش :: خبرگزاری میزان

pajvak.com/main/article/.../جزئیات-فوت-همایون-بهزادی-به-روایت-همسرش

جزئیات فوت همایون بهزادی به روایت همسرش. ... گواهی فوت همایون بهزادی +عکس ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، همسر همایون بهزادی درباره فوت این ستاره ...

الف - گواهی فوت همایون بهزادی/عکس

alef.ir/vdcaiinee49nue1.k5k4.html?326363

۲ ساعت پیش - با تایید پزشکی قانونی،گواهی فوت همایون بهزادی صادر شد.

"همایون بهزادی" فوتبالیست پیشکسوت درگذشت - پارسینه

www.parsine.com/fa/.../همایون-بهزادی-فوتبالیست-پیشکسوت-درگذش...

۱۰ ساعت پیش - همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. ... جزئیات فوت بهزادی در دقایق ... بازتاب 6 تايي شدن استقلال در نشريات سال 52 /عكس.

گواهی فوت همایون بهزادی/عکس - پویش

puyesh.net/fa/news/63413/گواهی-فوت-همایون-بهزادیعکس

۳ ساعت پیش - ... بهزادی/عکس. -با تایید پزشکی قانونی،گواهی فوت همایون بهزادی دقایقی قبل صادر شد.به این ترتیب خانواده زنده‌یاد بهزادی مراتب لازم برای تشییع و تدفین همایون را انجام خواهند داد. ... جزییات سقوط تاورکرین در منطقه ۲۲ · سال تئاتری ...

همایون بهزادی، سرطلایی ایران درگذشت - جمهوریت

jomhouriat.ir/fa/content/42295/همایون-بهزادی،-سرطلایی-ایران-درگذشت

۲ ساعت پیش - چاپ بدون عکس. اندازه متن. کد مطلب: ... همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. download همایون ... خبر را اعلام کرد. جزئیات فوت بهزادی.

جام نیوز :: JamNews - جزئیات درگذشت هادی نوروزی منتشر شد ...

www.jamnews.ir/detail/News/579196

۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس/ گواهی فوت همایون بهزادی صادر شد · خواب عجیبی که ... جزئیات درگذشت هادی نوروزی منتشر شد؛ قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شد. کاپیتان ...

همایون بهزادی درگذشت | ورزش 11

www.varzesh11.com/fa/n/59066

۱۰ ساعت پیش - اختصاصی | تنها پس از چند روز از درگذشت رضا احدی، همایون بهزادی پیشکسوت فوتبال ایران لحظاتی ... عصبانیت مدیر برنامه گرت بیل از انتشار جزئیات قرارداد موکلش ... وقتی باشگاه چلسی برای آرسنالی ها خط و نشان می کشد! +عکس.

همایون بهزادی درگذشت - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی

۹ ساعت پیش - همایون بهزادی اسطوره فوتبال ایران پس از طی یک دوره بیماری، دارفانی را وداع ... (+عکس). کد خبر: ۴۴۵۹۱۴. تاریخ انتشار: ۰۲:۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - 22 ...

همایون بهزادی، اسطوره پرسپولیس درگذشت

www.chaharah.com/News/.../همایون-بهزادی،-اسطوره-پرسپولیس-درگذش...

۹ ساعت پیش - همایون بهزادی، اسطوره پرسپولیس درگذشت ... همایون بهزادی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز جمعه (دوم بهمن) در سن ... جزئیات فوت بهزادی.

همایون بهزادی هم رفت + عکس و زنگی نامه - پرشین وی

www.persianv.com/preview/323111.php

۶ ساعت پیش - سرطلایی فوتبال ایران رفت ، همایون بهزادی درگذشت ... مقایسه خانواده جیسون رضاییان در ایران و آمریکا! + عکس .... جزئیات برگزاری فشن شو جنجالی دانشگاه الزهرا ...

گواهی فوت همایون بهزادی + عکس - پرشین وی

www.persianv.com/preview/323114.php

۲ ساعت پیش - همایون بهزادی هم رفت + عکس و زنگی نامه ... سرطلایی فوتبال ایران رفت ، همایون بهزادی درگذشت ... جزئیات برگزاری فشن شو جنجالی دانشگاه الزهرا ...

همایون بهزادی درگذشت - صفحه اصلی - شما نیوز

shomanews.com/NewsDetail/518224/همایون-بهزادی-درگذشت

۱۰ ساعت پیش - همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. justify ... جزئیات فوت بهزادی. در دقایق .... کارنامه مسی، رونالدو و نیمار در سال 2015 + عکس.

همایون بهزادی درگذشت : ورزشی - والانگار

valanegar.ir/intpage.php?p=news/1453389428a77t3

۲ روز پیش - عکس هاي سهراب در مسابقه استيج stage ... تریلی تئاتر ... ایسنا: همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. ... جزئیات فوت بهزادی.

همایون بهزادی درگذشت +عکس و بیوگرافی - SPI News

spinews.ir/sport/103523-همایون-بهزادی-درگذشت-عکس-و-بیوگرافی.html

۱ ساعت پیش - همایون بهزادی، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران که به سرطلایی فوتبال ... همایون بهزادی درگذشت +عکس و بیوگرافی ... جزئیات فوت بهزادی.

عکس/ گواهی فوت همایون بهزادی - تماشاگر پلاس

news.tamashagar.com/news/10587241/عکس-گواهی-فوت-همایون-بهزادی

۲ ساعت پیش - با تایید پزشکی قانونی،گواهی فوت همایون بهزادی صادر شد. ... جزئیاتی از فوت سرطلایی فوتبال ایران به روایت همسرش ...

حاشیه‌های شروع جشنواره تئاتر /از بازیگر شدن کارگردان تا ...

morix.ir/news/9784

۳ روز پیش - شهاب حسینی و بازیگر شهرزاد در 20 سال پیش +عکس. عکس/ افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ... همایون بهزادی درگذشت +عکس و جزئیات.

گروه رسانه ای گیلان آنلاین - همایون بهزادی هم درگذشت

www.guilanbarkhat.ir/index.php?mod=content&met=content...id...

۹ ساعت پیش - گیلان آنلاین: همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. به گزارش گیلان ... جزئیات فوت بهزادی .... استاد سینمای ایتالیا درگذشت+عکس.

همایون بهزادی درگذشت +عکس و بیوگرافی - مشرق نیوز - ...

khabar.parsijoo.ir/.../showpost?...همایون+بهزادی+درگذشت%2Bعکس...

۱ ساعت پیش - همایون بهزادی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران که به سرطلایی فوتبال ایران ... همایون بهزادی درگذشت +عکس و بیوگرافی ... جزئیات فوت بهزادی.

فوران | همایون بهزادی درگذشت -عکس و بیوگرافی - habibtm.ir

habibtm.ir/page/45662/همایون-بهزادی-درگذشت--عکس-و-بیوگرافی

واکنش فیفا به انتشار جزئیات انتقال گرت بیل .... علی بهزادی درباره درگذشت همایون بهزادی عنوان کرد:آخر شب بود که پدرم احساس ضعف داشت.او در اتاق خودش بود که می ...

همایون بهزادی درگذشت - گالری عکس

picphoto.blogpart.ir › اخبار

۹ ساعت پیش - ... ایران و سوئیس · خانه / اخبار / همایون بهزادی درگذشت ... ایسنا: همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. ... جزئیات فوت بهزادی. در دقایق ...

هادي نوروزی کاپیتان پرسپولیس درگذشت/ جزييات پزشكي ...

noandish.com/fa/news/33045

۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میثم علیپور، فیزیوتراپ پرسپولیس جزییات درگذشت کاپیتان این .... تقابل "همايون بهزادي" با ناصر حجازي و همنشيني با كاشاني (٢ عكس تاريخي).

همایون بهزادی درگذشت - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/289646/همایون-بهزادی-درگذشت

۱۰ ساعت پیش - همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. ایسنا: همایون ... جزئیات فوت بهزادی. در دقایق ... سرطلایی فوتبال ایران 74 ساله شد +عکس.

ماجرای و واقعیت فوت شادمهر عقیلی + عکس - فارو

faro.ir/8408/ماجرای-و-واقعیت-فوت-شادمهر-عقیلی-عکس.html

۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... این خواننده محبوب شد. علت فوت شادمهر عقیلی درگذشت شادمهر عقیلی شایعه فوت شادمهر عقیلی. ... نتیجه نهایی بازی ایران و گوام ۱۲ شهریور ۹۴ + جزئیات و گل ها · عکس های ... همایون بهزادی درگذشت + بیوگرافی همایون بهزادی · ساعت دیدار ...

دمادم | گواهی فوت همایون بهزادی(عکس)

damadam.ir/عصر-ایران-asriran/اخبار...همایون-بهزادی-عکس/.../1596103

۱ ساعت پیش - گواهی فوت همایون بهزادی(عکس) ... مـــــــــدل مشهور زن و این پسر ایــــــــــرونی! (+عکس) ... جزئیات احمقانه ترین ازدواج دنیا توسط یک پسر/عکس ...

همایون بهزادی درگذشت +عکس و بیوگرافی - vous.ir

vous.ir/news/mashreghnews/.../همایون-بهزادی-درگذشت-عکس-و-بیوگراف...

۵۵ دقیقه پیش - همایون بهزادی درگذشت +عکس و بیوگرافی. همایون بهزادی، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران که به سرطلایی فوتبال ایران ... جزئیات فوت بهزادی.

عکس های تست گریم بازیگران سریال «کیمیا»/ فیلمی با ...

www.niksalehi.com/learn/archives/207743.php

عکس های تست گریم بازیگران سریال «کیمیا» ... سرطلایی فوتبال ایران رفت ، همایون بهزادی درگذشت .... های تست گریم بازیگران سریال «کیمیا»/ فیلمی با بیش از 100 بازیگر+جزئیات .... درخواست عجیب داور مرد از فوتبالیست زن در زمین مسابقه.

همایون بهزادی درگذشت /پرسپولیس بدون سرطلایی شد - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/sport/1453414800082636

۱۰ ساعت پیش - افشاگری میلیاردی و اینستاگرامی مجیدی + عکس ... همایون بهزادی درگذشت /پرسپولیس بدون سرطلایی شد. خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم ملی و ...

سرطلایی پرسپولیس درگذشت + عکس - هورنیوز

hoornews.com/1394/11/02/سرطلایی-پرسپولیس-درگذشت-عکس/

۹ ساعت پیش - همایون بهزادی ، پیشکسوت فوتبال ایران درگذشت. ... سرطلایی پرسپولیس درگذشت + عکس. بهزادی ، پیشکسوت ... جزئیات فوت بهزادی. در دقایق ...

همایون بهزادی درگذشت؛سرطلایی، فوتبال ایران را تنها گذاشت

www.golestan24.com/.../21371-همایون-بهزادی-درگذشت-سرطلایی-فوتبا...

۶ ساعت پیش - همایون بهزادی پیشکسوت تیم پرسپولیس پس از دوره طولانی بیماری درگذشت. ... همایون بهزادی درگذشت؛سرطلایی، فوتبال ایران را تنها گذاشت ... ورود یک جوان خوش آتیه به فهرست کی‌روش +عکس ... درخشش کشتی گیر بندرگزی در مسابقات جام تختی+عکس · محسن فروزان بازداشت شد+ جزئیات · وضع اسف‌بار بی‌حجابی ...

همایون بهزادی درگذشت - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/80009/همایون-بهزادی-درگذشت

۹ ساعت پیش - همایون بهزادی درگذشت ... به گزارش "ورزش سه"، همایون بهزادی که مدت‌ها بود از بیماری ریوی و قلبی رنج ... آمریکا جزئیات قانون جدید ویزا را اعلام خواهد کرد · «کلاه قرمزی» برای نوروز ۹۵ ساخته نمی شود · هتلی در کنار آبشار نیاگارا + عکس.

همایون بهزادی درگذشت -روزنامه همشمهری - آکاایران

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20161223224417545.html

۸ ساعت پیش - همشهری آنلاین:<br />همایون بهزادی فوتبالیست پیشکسوت تمعروف به سر طلایی در ۷۳ سالگی درگذشت. ... انتقام خونین از زن ایرانی به خاطر رابطه با مرد افغان · فوتبال ایران بی "سرطلایی" شد/ همایون بهزادی درگذشت · آخرین جزئیات مرگ مرد ... جنجالی اش را پاک کرد · آیت الله خامنه ای و آیت الله هاشمی در حال خواندن مجله/ عکس.

همایون بهزادی درگذشت | پایگاه خبری ریشه

rishe.ir/news/13000

۱۰ ساعت پیش - همایون بهزادی بامداد امروز پس از طی یک دوره طولانی بیماری، دار فانی را وداع گفت. منبع: ورزش ... اقدام عجیب بیرانوند پس از پایان نقل‌وانتقالات +عکس.

همایون بهزادی هم درگذشت - ایران ما

news.iranema.ir/news/5403370/همایون%20بهزادی%20هم%20درگذشت

۷ ساعت پیش - به گزارش جهان به نقل از ایسنا، همایون بهزادی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز جمعه ... تیپ جدید بازیکن اسبق پرسپولیس + عکس ... جزئیات فوت بهزادی در دقایق ابتدایی روز جمعه مرحوم بهزادی در منزل به دلیل بیماری زمین ...

فوتبال ایران بی "سرطلایی" شد/ همایون بهزادی درگذشت

www.akhbarjo.ir/935968/فوتبال-ایران-بی-سرطلایی-شد-همایون-بهز.html

۹ ساعت پیش - همایون بهزادی ملقب به سرطلایی فوتبال ایران درگذشت. آفتاب : ... جزئیات فوت بهزادی. در دقایق ... آزاده نامداری، عکس حلقه ازدواجش را منتشر كرد +عكس ...

برنامه هفت - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/tags/4173/برنامه-هفت

همایون اسعدیان، کارگردان می گوید بابت اتفاقی که در برنامه «هفت» افتاده از ته قلب ... همایون بهزادی درگذشت/ فوتبال ایران دیگر سرطلایی ندارد · علیرضا حقیقی ... در حال خواندن مجله/ عکس · جزئیاتی از فوت سرطلایی فوتبال ایران به روایت همسرش.

جزئیاتی فوت سرطلایی فوتبال ایران به روایت همسرش نیمه ...

khabarche.ir/.../جزئیاتی-فوت-سرطلایی-فوتبال-ایران-به-روایت-همسر...

۹ ساعت پیش - فوتبال نیمه شب جمعه دوم بهمن ماه 1394 خبر جزئیاتی فوت سرطلایی فوتبال ایران به ... همایون بهزادی مرد سرطلایی فوتبال ایران دقایقی قبل درگذشت. 2 هفته پیش سرطلایی ۷۴ ساله شد/ حضور بزرگان فوتبال در جشن تولد بهزادی+ عکس.

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

bultannews.ir/sport.aspx

پیام تسلیت تیم ملی فوتبال برای درگذشت مرد سرطلایی فوتبال; جزئیاتی از فوت سرطلایی ... تسلیت اعضای تیم ملی فوتبال در پی درگذشت همایون بهزادی; حقیقی به جای ... حرکات عجیب و غیر حرفه ای استقلالی ها قبل از بازی دوستانه+ عکس; مجیدی ...

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 879
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 879
  • بازدید ماه : 7,445
  • بازدید سال : 105,771
  • بازدید کلی : 8,073,206