loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 376 نظرات (0)

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟

 

واریز عیدی ، عیدی

اخیرا پیامی با عنوان واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم دست به دست می چرخد حالا می خواهیم بدانیم ماجرای واریز عیدی پر سروصدا چیست؟

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم

خبر فوری***دولت روحانی اعلام کرد: به تمامی ملت ایران جهت خرید لباس نو و مایحتاج سال جدید به هر نفر مبلغ 200 هزار تومان پرداخت می شود. 

تاریخ واریز بیست و پنجم اسفند ماه 1394، اعلام شده است و مبلغ ذکر شده به حساب افراد سرپرست خانوار واریز می شود.» 

«چه عجب دل مسئولان به رحم آمده است!» 

این پیامی است که این روزها دست به دست در میان مردم در فضای مجازی می چرخد و به دنبال آن، بسیاری این پرسش را مطرح می کنند که آیا چنین خبری صحت دارد و آیا واقعا دولت روحانی برای واریز پول به حساب مردم دلش به رحم آمده است یا خیر؟! 

منتشر شدن چنین پیام هایی بیش از هر چیزی این پیام نگران کننده را به همراه دارد که انگار هنوز تبعات مهلک واریز پول نقدی به حساب مردم، آن طور که باید آشکار نشده و هنوز چنین تلقین می شود که واریز پول به حساب مردم جزو وظایف دولت است که از انجام آن کوتاهی می کند. 

مطالبه دریافت پول نقدی از کجا شکل گرفت؟ 

واریز پول نقدی به حساب مردم، نخستین بار در دو دولت نهم و دهم بدعت گذاری شد. زمانی که دولت تصمیم گرفت در طرحی به نام هدفمندی یارانه ها قیمت حامل های انرژی را اصلاح کند و با توجه به اینکه قیمت نفت- به عنوان منبع اصلی درآمد دولت- صعود کرده و به بیش از بشکه ای 140 دلار رسیده بود و به این ترتیب درآمدهای دولت نسبت به پیش بینی ها به شکل چشم گیری افزایش یافته بود، دولت می توانست فارغ بالانه و به شیوه ی دلخواه اش طرح هدفمندی یارانه ها را اجرا کند. 

شیوه ی دلخواه آن دولت نیز این بود که با رویکردی عوام گرایانه ترجیح داد به جای تخصیص منابع موجود برای صرف هزینه های اصلاح ساختارهای اقتصاد کشور، سرمایه گذاری های زیربنایی و هزینه های عمرانی و... آن را به صورت نقدی میان مردم تقسیم کند. 

اقدامی که گرچه بسیاری از اقتصاددانان از ابتدای اجرای این طرح نسبت به تاثیرات نامناسب آن هشدار داده بودند، ولی بسیاری از تبعات ناخوشایند آن بعدها حتی سال های بعد مشخص شد. 

از مهم ترین تبعات هدفمندی یارانه ها در قالب توزیع پول نقدی در میان مردم، افزایش نقدینگی و تورم بود، اتفاقی که موجب کاهش توان خرید خانوار و انقباض سفره اقشار فرودست جامعه شد. ولی ایجاد تورم فقط یکسوی ماجرا بود، مشکلاتی از قبیل بالا رفتن آمار بیکاری در کشور به دلیل توزیع پول نقد میان خانوار مناطق محروم و پر جمعیت و از بین بردن انگیزه کار کردن در میان آن ها، از دیگر تبعات اجرای طرح هدفمندی یارانه ها بود. 

در کنار این موارد و فارغ از مسائل ریز و درشت اجتماعی و زیست محیطی که اجرای طرح هدفمندی یارانه ها بر اقتصاد کشور تحمیل کرد، نکته ی قابل توجه این است که دولت وقتی اجرای هدفمندی یارانه ها را در قالب اصلاح قیمت حامل های انرژی و توزیع یارانه های نقدی در میان مردم در سال 1390 اجرا کرد که بیش از 119 میلیارد دلار درآمد نفتی داشت. 

این در حالی است که با سقوط قیمت نفت به زیر بشکه ای سی دلار در سال 1394، درآمد نفتی دولت زیر 20 میلیارد دلار تخمین زده شده است و به این ترتیب دولت با کسری شدید بودجه مواجه است که برای تامین بخشی از آن مجبور است از بودجه عمرانی هزینه کند. 

علاوه بر این، در سال جاری مجموع بدهی های دولت به پیمان کاران و بانک ها در حدود 380 هزار میلیارد تومان برآورد شده است. بدهی که یادگار دولت گذشته است و به زعم بسیاری از کارشناسان باعث کاهش توان پرداخت پول توسط بانک ها و خوابیدن پروژه های عمرانی و به نوعی ایجاد رکود در بازار شده است و اگر دولت بتواند بخشی از بدهی های خود را پرداخت کند، می تواند به ایجاد رونق در بازار کمک کند ولی علی رغم وجود این همه هزینه دولت سالیانه نزدیک به 40 هزار میلیارد یارانه پرداخت می کند که منافع قابل توجهی هم برای اقتصاد کشور به همراه ندارد. 

آیا ادامه پرداخت یارانه های نقدی اهداف سیاسی دارد؟ 

بسیاری از اقتصاد دانان حوزه رفاه اجتماعی معتقدند از ابتدا شیوه اجرای هدفمندی یارانه ها غلط بود و دولت می بایست بخشی از یارانه هایی که پرداخت می کند را به طرقی به جز توزیع پول نقدی، به اقشار نیازمند جامعه تخصیص می داد؛ با این همه دولت پیشین با اهداف سیاسی و به قصد جلب نظر بخشی از جامعه این شیوه را برگزید و تبعات ناخوشانید آن را به اقتصاد کشور تحمیل کرد. 

اکنون نیز گرچه دو سال و نیم از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد و این دولت نیز از همان ابتدای کار نسبت به توزیع پول نقد در میان مردم انتقادات شدیدی را مطرح کرده است ولی هنوز علی رغم کسری بودجه و نبودن منابع مالی لازم برای پرداخت یارانه ها، قاطعیت لازم را در حذف اقشار بی نیاز جامعه از این طرح به خرج نمی دهد. به زعم بسیاری این رفتار دولت یازدهم هم به احتمال قوی اهداف سیاسی پشت سر دارد و دولت مصلحت خود را در این می بیند که به این راه ادامه داده و همچنان پول نقدی را به صورت ماهیانه در میان مردم توزیع کند تا بخشی از حمایت خود را از دست ندهد. 

مردم از دریافت یارانه ها استقبال می کنند 

وقتی دولت یازدهم از متمولان خواست که خودشان از دریافت یارانه ها انصراف دهند، فقط هشت درصد از جمعیت کشور حاضر شدند که برای ثبت نام یارانه های نقدی اقدام نکرده و از دولت پول نقدی دریافت نکنند. 

این در حالی است که بنا بر آمارهای غیر رسمی اکنون نزدیک به یک سوم از جمعیت ایران زیر خط فقر قرار داشته و باید از طرق مختلف مورد حمایت دولت قرار بگیرند و ما بقی باید از دریافت یارانه ها حذف شوند. 

با این حال تجربه تلاش برای انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه ها نشان می دهد که بخش بزرگی از جمعیت کشور علی رغم نیازمند نبودن به کمک مالی، دریافت پول نقدی از دولت را حق مسلم خود تلقی کرده و بر ادامه دریافت این پول پافشاری می کنند. رد پای این تمایل که در هشت سال دولت نهم و دهم ایجاد شد و قوت گرفت، به ویژه در همین پیامک هایی قابل پی گیری است که این روزها دست به دست می چرخد و با مطرح کردن این عبارت که «دل دولت بالاخره به رحم آمد»، به دروغ واریز عیدی های چند صد هزار تومانی از سوی دولت به حساب مردم را وعده می دهد. 

البته این پیامک ها توضیح نمی دهد که در صورتیکه واقعا دل دولت به رحم آمده باشد و تصمیم بگیرد 200 هزار تومان عیدی به حساب هر ایرانی واریز کند، در شرایط افت قیمت نفت و بدهکاری سنگین دولت به بانک ها و پیمان کاران، منابع مالی آن را از کجا تامین خواهد کرد؟ و در صورت اقداماتی از قبیل چاپ پول و توزیع آن در میان مردم، یعنی شبیه به چیزی که در دولت قبل اتفاق افتاد، چنین رفتاری چه تبعاتی برای اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت؟

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟    

 

 

واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟

www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۵ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟ ... را به همراه دارد که انگار هنوز تبعات مهلک واریز پول نقدی به حساب مردم، آن‌طور که باید ...

واریز 200 هزار تومان عیدانه 94 به مردم شایعه یا واقعیت

wikipedia.nasrblog.com/واریز-200-هزار-تومان-عیدانه-94-به-مردم-شایعه-ی...

۱ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومانی عیدانه دولت روحانی حقیقت دارد؟,واریز 200 هزار تومان عیدانه صحت دارد,واریز عیدانه دولت به مردم شایعه است یا واقعیت,واریز 200 هزار تومان عیدانه ... واریز کمک 200 هزار تومانی از پول های بلوکه شده,خبر عیدی 300 هزار ...

واریز 200 هزار تومان عیدانه دولت به مردم صحت دارد؟

pnueb1394.rozblog.com/post/.../واریز-200-هزار-تومان-عیدانه-سال-95.ht...

۱۲ دقیقه پیش - واریز 200 هزار تومان عیدانه به مردم صحت دارد؟,خبر واریز 200 هزار تومان عیدانهبه مردم صحت دارد؟,عیدانه 94 دولت روحانی به مردم صحت دارد؟,واریز 200…

واریز 200 هزار تومان عیدانه دولت به مردم صحت دارد؟ - کلکسیون

collections.rozblog.com/.../واریز-200-هزار-تومان-عیدانه-دولت-به-مردم-ص...

۱ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدانه به مردم صحت دارد؟, خبر واریز 200 هزار تومان عیدانهبه مردم صحت دارد؟, عیدانه 94 دولت روحانی به مردم صحت دارد؟, واریز…,واریز 200 هزار تومان عیدانه دولت به مردم صحت دارد؟ ... واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟ ..... تعطیلی مدارس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه از شایعه تا واقعیت.

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟ | نوروز 95

www.promdress95.ir/2016/.../واریز-عیدی-200-هزار-تومانی-دولت-به-مردم...

۲ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟ www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی ۳ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت ...

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟

01.pop-music.biz/2016/03/.../واریز-عیدی-200-هزار-تومانی-دولت-به-مردم-...

۲ ساعت پیش - اخیرا پیامی با عنوان واریز ۲۰۰ هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم دست به دست می چرخد حالا می خواهیم بدانیم ماجرای واریز عیدی پر سروصدا چیست؟

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/03/.../واریز-عیدی-200-هزار-تومانی-دولت-به-م...

۲ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟ www.yjc.ir › وب‌گردی ... آیا عیدی 200 هزارتومانی دولت به مردم حقیقت دارد – خبر ایرونی.

واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت ...

khabarfarsi.com/n/16062028

۳ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟ ... که آیا چنین خبری صحت دارد و آیا واقعا دولت روحانی برای واریز پول به حساب مردم .

واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت ...

nowruz95-model2016.ir/.../واریز-200-هزار-تومان-عیدی-توسط-دولت-به-م...

۱۳ دقیقه پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟ www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی ... واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟ | News File

newsfile.ir/.../واریز+عیدی+200+هزار+تومانی+دولت+به+مردم+واقعیت+دارد...

اخیرا پیامی با عنوان واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم دست به دست می چرخد حالا می خواهیم بدانیم ماجرای واریز عیدی پر سروصدا چیست؟

واریز عیدی 200 هزار تومانی 25 اسفند 94 شایعه یا واقعیت ...

95download2016.ir/.../واریز-عیدی-200-هزار-تومانی-25-اسفند-94-شایعه...

۴۳ دقیقه پیش - اخیرا پیامی با عنوان واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم دست به دست می چرخد حالا می .... واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟

واریز 200 هزار تومان عیدانه دولت به مردم صحت دارد؟ - مجله ...

shaparakmag.ir › کلیپ و صوت

۱ ساعت پیش - خبر فوری : دولت روحانی اعلام کرد: به تمامی ملت ایران جهت خرید لباس نو و مایحتاج سال جدید به هر نفر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود. تاریخ واریز ...

واریز عیدی 200 هزار تومانی دولت به مردم واقعیت دارد؟ - خبر ...

khabarontime.ir/.../واریز-عیدی-200-هزار-تومانی-دولت-به-مردم-واقعیت-دا...

خبر-آنتایم-img-align=-left-hspace=-5-width=-120-src=-http-files.namnak.com-users-zn-aup-9412-1114.jpg- ...

آیا عیدی 200 هزارتومانی دولت به مردم حقیقت دارد - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=آیا+عیدی+200+هزارتومانی+دولت+به+مردم...دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: عيدي ۶۸۸ هزار تومانی کارمندان دولت تا آخر بهمن ماه واریز می‌شود. محمد باقر ...

یارانه نقدی هر ایرانی یک شبه 73500 تومان شد/ مرادی - فردا

www.fardanews.com/.../یارانه-نقدی-هر-ایرانی-یک-شبه-73500-تومان-شد...

یارانه نقدی هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی یارنه ها با افزایش 28 هزار تومانی به 73500 ... نقدی هر ایرانی، گفت: این مبلغ در حسابهای مردم زودتر واریز شده است اما غیر قابل ... دولت در اقدامی ناگهانی 28 هزار تومان مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها را به ازای هر .... که می گفتند sms های انصراف از یارانه حالت داوطلبانه دارد پس چرا یارانه ما قطع شده است.

واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3844300

۵ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟ ... نيروي انتظامي، يک کار الهي در دستور کار دارد. - خبرگزاری بسیج ...

واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3843407

۶ ساعت پیش - واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟ ... مثلث عشق 3 ضلع دارد. - عصر ایران ... روایتی واقعی از دایی که تاکنون نشنیده‌اید.

کمک 200 هزار تومانی دولت به هر خانوار در کنار سبد کالایی

buinnews.ir/?p=8307

در جلسه شب گذشته دولت و مجلس بر کمک 200 هزار تومانی دولت به هر خانوار در کنار ... یارانه و فقط به حساب سرپرست خانواده‌ها واریز شود تا کاهش قدرت خرید مردم را در اثر ... وی افزود: دولت و مجلس توافق کردند که کمک معیشتی به مردم در شب عید انجام شود، ... در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همچنان ادامه دارد و قرار است تا نمایندگان و دولت در ...

ایا واریز عیدی سال 95 دولت ب مردم حقیقت دارد - تفریحی

tafrihy.net/note/.../45289-ایا+واریز+عیدی+سال+95+دولت+ب+مردم+حقیقت+...

۵ روز پیش - تاریخ و مبلغ واریز عیدی کارمندان آخر سال ۹۴ عید ۹۵ – نکس وان … ... آیا عیدی 200 هزارتومانی دولت به مردم حقیقت دارد کارمندان هرساله منتظر اعلام مبلغ ...

کمک نقدی با چه هدفی؟ - تبیان

www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=236658

بالاخره رقم کمک نقدی دولت برای جبران هزینه های تحمیل شده به مردم مشخص شد: هر نفر بین ... تومان اما این ارقام با کدام واقعیت های اقتصادی همخوانی دارد و تعیین آنها به چه معناست؟ ... 5200 میلیارد تومانی کمک اقتصادی دولت و مجلس به مردم در شب عید و تقسیم این ... پیشتر، گمانه زنی های نمایندگان مجلس دامنه 200 تا 400 هزارتومانی را نشانه ...


ایسنا: خبرگزاری دانشجویان ایران

www.isna.ir/

این روزها پیامکی در میان مردم دست به دست می‌شود که در آن از واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم خبر می‌دهد. پیامکی که گرچه محتوای آن کذب است ولی در صورت ...

ساب موزیک | آیا 220 هزار تومان دولت به حساب به سرپرستان ...

blog.submusic.ir/.../آیا+220+هزار+تومان+دولت+به+حساب+به+سرپرستان...

۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا 220 هزار تومان دولت به حساب به سرپرستان خانوارهای درست است ... یارانه مردم عربستان اگر به واحد تومان حساب کنید هر دقیقه ای 200 تک تومان میشود ... و در هر روز مقدار289600 تومان به حساب مردم عربستان واریز میشود و در ... مجلس نهم اگرچه داعیه همراهی و تعامل با دولت را دارد اما انجام دو استیضاح (به جز استیضاح ...

مبلغ یارانه عیدانه دولت به مردم 100تا200هزار :: دانلود آهنگ ...

farsmelody.blog.ir/post/مبلغ-یارانه-عیدانه-دولت-به-مردم-100تا200هزار

۶ روز پیش - جزییات تصمیم یارانه‌ ای برای شب عید مردم/100 تا 200 هزار تومان برای 7دهک ... ۶ روز پیش - مبلغ عیدی دولت به مردم - ramsarsms.com زمان واریز یارانه عیدانه مردم .... دولت تاکنون 27 روز در پرداخت یارانه نقدی ایرانیان تاخیر دارد و با توجه ...

همه چیز درباره مبلغ و زمان واريز عیدی سال 1394 - شما نیوز

shomanews.com/.../همه-چیز-درباره-مبلغ-و-زمان-واريز-عیدی-سال-1394

۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... رسانی(شمانیوز): عیدی کارگران امسال بین یک میلیون و 200 هزار تومان تا ... با اینحال عیدی کارمندان دولت 503 هزار تومان خواهد بود. ... داده باشد، حق دارد به نسبت روزهایی که کار کرده، عیدی و پاداش دریافت کند ... هر سال وقتی عیدی و حقوق آخر سال یکجا پرداخت می شد، مردم مجبور بودند در ... عراقچی: دلواپس واقعی، ما بودیم ...

رئیس جمهور زمان واریز کمک 200 هزار تومانی را اعلام کرد | استخدام

www.estekhtam.com/رییس-جمهور-زمان-واریز-کمک-200-هزار-تومانی/

بازبینی توسط MODIR

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رییس جمهور زمان واریز کمک 70 هزار تومانی را اعلام کردReviewed by ... جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: با توافق دولت و مجلس 70 هزار تومان به هر ... کل مبلغ پرداختی به عنوان عیدی 6 هزار میلیارد تومان خواهد شد که با توجه به ... اول اسفند کمک جبرانی به مردم ارائه شود تا بخشی از فشارهای وارد شده به آنان جبران گردد.

کمک 200 هزار تومانی و سبد کالایی به هر خانوار - فرارو

fararu.com/fa/news/.../کمک-200-هزار-تومانی-و-سبد-کالایی-به-هر-خانوار

۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در جلسه شب گذشته دولت و مجلس بر کمک 200 هزار تومانی دولت به هر خانوار در ... یارانه و فقط به حساب سرپرست خانواده‌ها واریز شود تا کاهش قدرت خرید مردم را در ..... 200 هزار تومان شاید برای جبران 2میلیون تومان هزینه اضافی شب عیدی مردم! .... دستمزد واقعي به مردم پرداخت كنيد نياز به صدقه ندارند صدقه را هم واگذار كنيد به ...

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...

فاطیما جعفری. اعتماد. محسن رضایی:عربستان به این تجاوزگری ها ادامه دهد به شدت تنبیه خواهد شد -- شفقنا ..... تا زمانی که تهدیدات وجود دارد تقویت برد موشکی ایران نیز ادامه دارد -- شبستان .... واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟

آیا یارانه نقدی 120 هزار تومان می‌شود؟ - بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار اقتصادی و بازرگانی

با واریز این مرحله و با در نظر گرفتن یارانه 28 هزار تومانی نان، همچنین کمک جبرانی 85 هزار تومانی دولت، هر ایرانی تاکنون حدود یک میلیون و 300 هزار تومان یارانه نقدی دریافت ... و 200 هزار میلیارد ریال مربوط به این قانون، مبلغ 900 هزار میلیارد ریال به منظور ... هدفمندی‌ یارانه‌ها که به پرداخت یارانه در قالب‌های نقدی و غیر نقدی اختصاص دارد و ...

دولت به چه كساني عيدي مي‌دهد؟ - شفاف

shafaf.ir/fa/news/164337/دولت-به-چه-كساني-عيدي-مي‌دهد

۹ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بر اين اساس دولت در شرايط عادي سه سناريو پيش روي خود دارد چرا كه در حال حاضر دلار در بازار ... شرايط پرداخت عيدي 200 هزار توماني به ترتيب به 12 ميليون و 200 هزار نفر (احتساب ارز ... نظام پرداخت يارانه و فقط به حساب سرپرست خانواده‌ها واريز شود تا كاهش قدرت خريد مردم را در .... سرزمین عجایب در دنیای واقعی+تصاویر.

وقتی پرداخت عیدی مصوب دولت را هم شهردار آبادان به پای ...

feydus.ir/.../وقتی-پرداخت-عیدی-مصوب-دولت-را-هم-شهردار-آبادان-به-پای-...

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعلام طلب 48 میلیارد تومانی مردم آبادان از پالایشگاه ... به گفته شیرازی عیدی پارسال کارکنان رسمی شهرداری ۵۰۰ هزار تومان بوده است. ... به میزان درآمدها بستگی دارد، گفت: ما به خزانه وصل نیستیم که همچون ادارات دولتی بتوانیم به ... شورا و شهردار برای جبران عیدی کارمندان شهرداری که حدود 200 نفرن هرسال میان و علاوه بر ...

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: کمک شب عید دولت به ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911114000049

خبرگزاری فارس: کمک شب عید دولت به سرپرستان خانوار تقریبا قطعی است / حداقل مبلغ ... مشخص نشده و مبلغ 200 تا 220 هزار تومان نیامده ولی این مبلغ از 100 هزار تومان به ... دولت و مجلس دارد و امیدواریم با تصویب مجلس از سوی دولت برای حل مشکلات مردم ... خود به معنای واقعی کلمه متخصص باشند۹۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۲پرداخت 2 میلیارد ریال به ...

مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/

ویستا - سریعترین موتور جستجوگر خبر فارسی - اخبار لحظه به لحظه از ... میان مردم دست به دست می‌شود که در آن از واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم خبر می‌دهد. ... به شیرین‌کردن آب شده - انتقال‌آب از خلیج‌فارس به یزد، ارزیابی زیست‌محیطی دارد؟ ..... به قطر بروم/ تمارضم به مصدومیت واقعیت نداشت · در برنامه 90 دیشب چه گذشت؟

مدیر عامل صندوق بازنشستگی: فردا 200 هزار تومان به حساب ...

www.khabaronline.ir/detail/256972/society/urban

۲۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به اين خانم بفرماييد از 6 ماه پيش تا الان ارزش دارايي مردم نصف شده 5سال ديگه .... عیدی چقدره ... 200 , هزار تومان واریز میشود مربوط به چه زمانیست/؟ .... من که در دوران خدمت به دلیل بی عدالتی های فراوان نتوانستم حقوق واقعی خود را بگیرم . ... تومان از دولت طلب دارد پس چرا با واریز حدود 800 الی 900 تومان به حسابم گفتن که ...

Bourse News

www.boursenews.ir/

صنعت بانکداری چقدر جای رشد دارد ؟ تشکیل ... حمله شاخص به هدف 90 هزار واحدی / بورس عیدی می دهد ! ..... واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم شایعه یا واقعیت؟

الف - عيدي 100 هزارتوماني رييس‌جمهور به حاضرين در يک ...

alef.ir/vdcbw8ba.rhbf0piuur.html?43168

آقای دکتر احمدی نژاد در جریان بازدید نوروزی خود از وزارت امور خارجه، به حاضران در سخنرانی خود نفری ... باور کنید پاداش کارگران امسال از 100 هزار تومان بیشتر بود. بس کنید ... آيا كاركنان وزارت خارجه با عده اي از مردم كه اخيرا عيدي سيب زميني گرفتند فرق دارند؟ .... هنوز سرانه ی نفری سه هزار تمون هر دانش اموز رو به حسبا مدرسه واریز نکردند.

- اجتماعی - حرف راست

www.harferast.ir/social

اظهارات جدید نوبخت درخصوص تیم اقتصادی دولت ... به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و به درخواست سازمان زندان‌ها از ریاست محترم قوه ... واقعیت معیشت مردم نباید فراموش شود ... با خودم فکر می‌کنم کاش اینها که می‌شنوم واقعیت نداشته باشد؛ اما واقعیت دارد و ... باند 16 نفره تاکنون به بیش از 68 مورد سرقت معادل 400 میلیون تومان از چمدان های ...

چند نمونه پیامک کلاهبرداران - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/21657/چند-نمونه-پیامک-کلاهبرداران

۲۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای هزینه پستی و پیک موتوری معمولا حدود پنجاه هزار تومان می گیرند، ولی جایزه ... ناچیزی، گاهی کمتر از دویست تومان، به حساب اسپانسر قرعه کشی واریز کنید. ... سرخ کنو چنتا وسیله دیگه در قبال چهارصد تومن این دم عیدی گول خورده بودما ... سلام ترو خدا مردم رو هوشیار کنید درمورد پیامکهایی بامتن مشترک گرامی شماره ...

خبر خوش برای کشاورزان طلبکار از دولت - ازاده کلیبر .. ...

donyayejadval.persianblog.ir/post/1064/

وی فرهنگ سازی و ترغیب مردم به کاهش استفاده بی رویه از منابع آب زیرزمینی، کاهش ... هنوز دولت برای فروش نفت با مشکل مواجه است و نفت به کمتر از یک سوم قیمت واقعی به ... حجتی با اشاره به اینکه در سال 1392 ذرت با ارز مبادله هزار و 200 تومان در بازار به .... حقوق سطوح مختلف شغلی(۱) افزایش دوباره دستمزد کارگران چقدر واقعیت دارد؟

سلیمانی: مردم باید بدانند وعده‌های روحانی فقط جنبه سیاسی دارد ...

www.rajanews.com/news/235196

۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وعده رونق یا هشدار دولتمردان کدام واقعیت دارد؟ ... سلیمانی: مردم باید بدانند وعده‌های روحانی فقط جنبه سیاسی دارد / مدیران دولت ... وی ادامه داد: اگر آنها تصمیم می‌گیرند این شائبه وجود دارد که برطرف شدن مشکلات خودشان در اولویت قرار می‌گیرد، به همین ... سلیمانی با بیان اینکه دولت 200 هزار میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: این ...

توجیه اقتصادی عیدی 688 هزار تومانی کارمندان چیست - سخن معلم

sedayemoallem.ir/.../4392-توجیه-اقتصادی-عیدی-688-هزار-تومانی-کارمن...

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر ساله دولت برای کارمندان خود مبلغی را به عنوان عیدی اعلام می کند که ظاهرا بر اساس ... متاسفانه به هیچ عنوان با واقعیت های اقتصادی جامعه و تورم و قیمت ها همخوانی ندارد . ... به صورت بن خرید کالا ،کارت های هدیه از 200 هزار تومان به بالا ، عیدی های نقدی و......وجود داشته و دارد ؛ اما متاسفانه برای معلمان و بسیاری از کادر آموزش و ... 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,692
  • بازدید ماه : 1,692
  • بازدید سال : 131,807
  • بازدید کلی : 8,099,242