loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 291 نظرات (0)

پوشیدن کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟

 

 

پوشیدن کفش پاشنه بلند ، عوارض پوشیدن کفش پاشنه بلند

بسیاری از خانمها که به زیبایی و مد اهمیت بسیاری می دهند نمی توانند پوشیدن کفش پاشنه بلند را کنار گذاشته و عوارض آن را قبول دارند.به این افراد باید گفت که این گونه کفشها همیشه هم بد نیستند.

 
بازدید : 178 نفر

اهمیت پوشیدن کفش پاشنه بلند

علاقه به زیبایی و میل به بهتر بودن باعث بالارفتن میزان استفاده از کفش​های پاشنه بلند شده است. مصرفی که میانسالی خیلی از خانم​ها را با درد و ناراحتی زیاد در ناحیه پا و ستون فقرات همراه کرده است. 

همانطور که اکثر زنان در طول تاریخ فهمیده اند، مد های دوست داشتنی اغلب کمی راحتی را از ما می گیرد. از لباس ها و گن های بسیار تنگ و چسبان گرفته، تا کفش های پاشنه بلند. زیبا به نظر آمدن، گاهی به قیمت بسیار سنگینی برایمان تمام می شود. کفش های پاشنه بلند انگشتان پا را بهم می چسباند و به سمت پایین می کشاند و گاهی موجب فرو رفتن ناخن در پا می شود. در هر حال لزومی ندارد که کفش های دوست داشتنی پاشنه بلندتان را دور بیاندازید، و (خوشبختانه) راهکارهای زیر تا حدودی مشکل تان را حل خواهد کرد.

خانم هایی که کفش پاشنه بلند می پوشند در حقیقت تنها زمانی دچار مشکل خواهند شد که تصمیم به پوشیدن کفش تخت بگیرند. تاندون آشیل آن ها هنگام راه رفتن با کفش تخت به شدت کشیده می شود و احساس ناخوشایندی را در پا ایجاد می کند.

پژوهشگران پوشیدن کفش پاشنه بلند را آن قدر مضر نمی دانند، اما توصیه می کنند که دوستداران این مدل کفش برای پیشگیری از پا درد به تمرین های کششی بپردازند.

پوشیدن کفش پاشنه بلند ، عوارض پوشیدن کفش پاشنه بلند ، مضرات پوشیدن کفش پاشنه بلند

 

نگذارید پاهایتان پینه ببندد

تحقیقات جدید نشان می دهد که 80% خانم ها مشکلاتی در ناحیه پا دارند که 15% شان مربوط به پینه بستن است. تغییر شکل (دردناک) مفاصل در ناحیه انگشت شست پا اکثر اوقات ژنتیکی است اما می تواند با پوشیدن کفش های پاشنه بلند بسیار تنگ بدتر شود؛ زیرا به اطراف انگشت فشار زیادی وارد می کند. بنابراین سعی کنید که کفش هایی متناسب با اندازه پاهایتان بپوشید.

حتی اگر کفش، عامل اصلی پینه بستن نباشد، تا حد قابل توجهی می تواند مشکل را وخیم تر کند. پس اگر متوجه شدید کفشتان انگشت ها را بهم می فشارد از پوشیدن آن خودداری کرده و کفش هایی انتخاب کنید که انگشتان پا براحتی در آن جابه جا شود. بهترین ارتفاع پاشنه برای حفظ راحتی، حدود 4 سانتی متر است.

استفاده از پاشنه بلندهای «پشت باز» را محدودتر کنید

برای ما خانم ها به تجربه ثابت شده است که انواع کفش های پاشنه بلند، تاثیرات و عوارض یکسانی ندارند. پاشنه بلند های «پشت باز»، و یا آن هایی که در ناحیه قوزک پا «بنددار» هستند، آسیب بیشتری به پا می رسانند و دلیل آن ایجاد فشار بیشتر به پنجه پا در حین حرکت است. بنابراین به شما توصیه می کنیم از اینگونه کفش ها کمتر استفاده کنید.

در خرید کفش، حضور شخص الزامی است

هرگز کفش و بخصوص کفش های پاشنه بلند را بصورت آنلاین یا بدون امتحان کردن آن در فروشگاه خریداری نکنید.

از پاشنه دار هایی با ارتفاع مختلف استفاده کنید

سعی کنید کفش پاشنه بلندتان را تمام طول روز، و هر روز نپوشید. آن را مرتبا تغییر دهید. مثلا یک روز کفش پاشنه بلند بپوشید، فردایش پاشنه تخت بپوشید و روز بعدی کفشی با پاشنه متوسط بپوشید. در اینصورت علاوه بر اینکه عوارض کفش و درد پا را کم می کنید، می توانید همگام با مد پیش رفته و به ظاهر خود، تنوع بدهید.

حرکات کششی در ناحیه ساق پا انجام دهید

این تمرین می تواند عوارض کفش پاشنه بلند (که موجب کوتاه شدن ماهیچه و ایجاد درد می شود) را تا حدودی کم کند:
رو به دیوار بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید. زانوها را کمی خم کنید، یک پایتان را به اندازه یک قدم جلوتر بگذارید و دستان را به دیوار تکیه دهید. پای جلو را خم کرده و پای عقبی را صاف نگه دارید. کف هر دو پایتان باید روی زمین باشد. به سمت دیوار خم شوید، بطوریکه در ماهیچه های ساق و پاشنه پا کشیدگی را احساس کنید. اندکی حالت خود را حفظ کرده و سپس به حالت نخست باز گردید.
سعی کنید این تمرین را هر روز انجام دهید، بخصوص بعد از روزی که پاشنه بلند می پوشید.

یک جفت کفش پاشنه تخت به همراه خود داشته باشید

همه ما این شرایط را تجربه کرده ایم که با کفش مورد علاقه مان از خانه خارج شویم و بعد از ساعاتی درد را احساس کنیم. بنابراین به همراه داشتن کفش تخت (بخصوص اگر به جشن عروسی می روید)، به شما این امکان را می دهد که در طول زمان پذیرایی و شام بتوانید کمی به پاهایتان استراحت دهید. و به همین ترتیب، وقتی با دوستانتان به گردش می روید به همراه داشتن کفش تخت، به شما این امکان را می دهد که در طول زمان رفتن و برگشتن کمی از فشار کفش پاشنه بلند را کاهش دهید.

پوشیدن کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟


اعتراف «دویچه‌وله» به عواقب کفش‌های پاشنه بلند - انقلاب نیوز

enghelab-news.ir/shownews.php?idnews=33828
 
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پوشیدن کفش ‌های پاشنه بلند نه تنها روی سکوهای سالن‌ مد، بلکه در ... بلند نگاه بدبینانه ‌ای وجود دارد و پزشکان معمولا در مورد پی ‌آمدهای بد آن ... یک شب خوب که با کفش پاشنه بلند شروع می‌شود ممکناست در آخر به اتاق اورژانس ختم شود.

پوشیدن کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟ - اخبار روز

nchse.ir/پوشیدن-کفش-پاشنه-بلند-خوب-است-یا-بد؟/
 
بسیاری از خانمها که به زیبایی و مد اهمیت بسیاری می دهند نمی توانند پوشیدن کفش پاشنه بلند را کنار گذاشته و عوارض آن را قبول دارند.به این افراد باید گفت که این ...

مضرات پوشیدن کفش های پاشنه بلند برای خانوم ها - وبلاگ ...

blog.jibnet.ir/مضرات-پوشیدن-کفش-های-پاشنه-بلند-برای-خا/
 
۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوشیدن کفش ‌های پاشنه بلند نه تنها روی سکوهای سالن‌ مد، بلکه در ... بلند نگاه بدبینانه ‌ای وجود دارد و پزشکان معمولا در مورد پی ‌آمدهای بد آن ... یک شب خوب که با کفش پاشنه بلند شروع می شود ممکناست در آخر به اتاق اورژانس ختم شود.

آموزش کفشهای پاشنه بلند خوب است یا بد ؟ [آرشیو] - سایت ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-78333.html
 
۳ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 5پست - ‏5 نویسنده
کفشهای پاشنه بلند خوب است یا بد ؟ بسیاری از مردم علاقمند به پوشیدن کفشهای پاشنه دار هستند تا خوش تیپ تر به نظر بیایند، درحالی که اغلب از ...

چه کفشی بپوشیم؟ - دکتر من

doctoreman.ir/fa/news/232
 
۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پوشيدن کفش نامناسب، تنگ و پاشنه بلند فقط به پاها آسيب ... به همین دلیل ساده، بهترین رویه برای كفش، همان رویه چرم طبیعی است. رویه مصنوعی به علت عدم تبادل هوا، باعث بوی بد پا و عرق كردن بیش از حد آن می ‌شود. ... خطر کفش هاي پاشنه بلند: گاهي وقت ها خانمها با پوشيدن يک کفش پاشنه بلند آن قدر از بلند قد شدن ...

کفشهای پاشنه بلند،خوب یا بد؟ - گروه امید ایران

www.omideiran.ir/old/article-print-201.html
 
کفشهای پاشنه بلند،خوب یا بد؟ ... سی” است، ثابت کرده که پوشیدن کفش های پاشنه بلند بر خلاف نظر برخی کارشناسان بهداشتی ضرر زیادی برای سلامت زنان ندارد.

اختصاصی بانوان

womanblog.persianblog.ir/
 
۳۱ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - تحقیقات قبلی نشان داده که پوشیدن کفش پاشنه بلند با مشکلاتی جسمی .... اسید و باز ناحیه واژن در زمان قاعدگی احتمال تکثیر باکتری افزایش می یابد. ... کنترل در بعضی ازمواقع مثل ورزش که احتمال تراوش ادرار وجود دارد خوب است.

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی شیک و جالب + عوارض آن - آرگا

arga.ir › دنیای مد › کیف و کفش
 
احتمالا شما نیز بارها و بارها درباره مضرات پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند از پزشک و دوست و آشنا شنیده یا در مجلات و ... مدل کفش پاشنه بلند بالاخره خوب است یا بد؟

کفشهای پاشنه بلند خوب است یا بد ؟ : روزنامه پزشکی ایران

www.iran.pezeshk.us › بارداری و نوزاد
 
۱۰ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بسیاری از مردم علاقمند به پوشیدن کفشهای پاشنه دار هستند تا خوش تیپ تر به نظر بیایند، درحالی که اغلب از خطرات ناشی از آن بی اطلاع اند.

کفش پاشنه بلند بدون درد و دردسر • دونفره

2nafare.com › مد و لباس › کفش
 
بعد از مراسم و مهمانی با پاهای کرخت و خسته که پاشنه بلند هایتان را از پا در می آورید، تازه درد اصلی و زخم و ... پوشیدن کفش پاشنه بلند گاهی در محل کار حرفه ای ضرورت می شود، اینجاست که یک کف و کفی ... لژ درکفش پاشنه بلند یک ضرورت است، زیرا این لژ کوچک از داخل کفش کمی از زاویه ی پاشنه .... 4 + عادت هایبدم را چطوری ترک کنم؟

پوشیدن کفش پاشنه بلند چه عاقبتی دارد؟ - جوانی ها

www.javaniha.com › سلامت › بیماریها , راه درمان و پیشگیری
 
کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟ بنا بر پژوهش یادشده، خانم‌هایی که کفش پاشنه بلند می‌پوشند در حقیقت تنها زمانی دچار مشکل خواهند شد که تصمیم به پوشیدن کفش ...

قد مناسب واسه دختر چقده به نظرتون؟ :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/1035/قد-مناسب-واسه-دختر-چقده-به-نظرتون
 
استفاده از مطالب خانواده برتر (( بدون درج منبع )) در سایر وبسایت ها مجاز است . فقط در مورد پست ...... هر قدی از 150 تا 180 با درست لباس پوشیدن میتونه قشنگ باشه. ۱۷ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۷ ..... بعدشم کفش پاشنه بلندبهشددددت براى پا وکمر ضرر داره.من هر وقت .... اگه یه بلند قد کوچکترین خطایى بکنه دیگه بد اخلاقه وانسانیت نداره! اینه دیدگاه ...

چرا «اچ پی» پوشیدن تی‌شرت و صندل و کفش‌های پاشنه بلند را ...

www.khabaronline.ir/detail/439306/ict/internet
 
۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چرا «اچ پی» پوشیدن تی‌شرت و صندل و کفش‌های پاشنه بلند را برای کارمندان ممنوع کرد؟ ... ظاهراً ملاقات مشتریان با شعب اچ پی ذهنیت بدی را هنگام دیدن چنین کارمندانی بر جای گذاشته است و به دلیل .... ی گشت ارشاد بفرستیم اونجا همشون از فرداش با مانتو بلند و کت و ... کرمی که به جان سهام اپل افتاده، خوب است یا بد؟

کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟ بنا بر پژوهش یادشده، خانم ...

https://plus.google.com/108626936661479728382/posts/XgoEhGZgyji
 
۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟ بنا بر پژوهش یادشده، خانم ‌هایی که کفش پاشنه بلند می‌ پوشند در حقیقت تنها زمانی دچار مشکل خواهند شد که تصمیم ...

دانستني هاي جالب در مورد كفش - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
 
... و پارچه هاي مصنوعي، كفش خيلي ارزان شد و همه توانستند از كفشهاي خوب استفاده كنند. ... 1)كفش مناسبكفشي است كه هنگام پوشيدن طولاني‌مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد. ... راه رفتن با كفش‌هاي پاشنه بلند براي كساني‌كه اضافه وزن دارند باعث عدم تعادل مي‌شود. ..... كنيد چراكه اينگونه كفشها انگشتان پا را تحت فشار قرار داده وبد فرم ميكند.

کفش نامناسب موجب چه مشکلاتی میشود - ایران ارتوپد

www.iranorthoped.ir/fa/news/1684
 
باید توجه داشت کفش نامناسب و تنگ واقعا زجرآور است. ... کفش با پاشنه‌ی خیلی بلند نخرید و از کفش پاشنه بلندبیش از 3 ساعت در روز استفاده نکنید. ... در اثر پوشیدن کفش تنگ ایجاد می‌شود که به صورت خم شدن مفاصل انگشتان پا و بد شکل شدن آن‌ها ...

مدآنلاین | پوشیدن کفش پاشنه بلند، خوش‌تیپی یا بیماری؟

modeonline.ir/.../news-6692-_پوشیدن_کفش_پاشنه_بلند_خوشتیپی_...
 
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاشنه‌ خوب ویژگی‌هایی دارد که قبل از خرید کفش باید آنها را بدانید. ... پیشنهاد ما این است که تمرین پاشنه بلند پوشیدن را با پاشنه‌های پهن آغاز کنید. .... فصل کدو تنبل فرا رسیده و در کنار خوشمزگی‌های خوردنی آن بد نیست از شکل با ...

عمل جراحی افزایش قد راهی برای بلند تر شدن قد ، خوب یا بد ...

mahingooli.persianblog.ir/post/17/
 
آمده بیمارستان تا قد بکشد. سی سالش است اما به او گفته اند می تواند برای همیشه مشکل کوتاه قدی اش را حل کند. با پوشیدن کفش های لژدار و پاشنه بلند، باز هم احساس قد ...

ALL-BLOG.IR | پوشیدن کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟

www.all-blog.ir/post/.../پوشیدن-کفش-پاشنه-بلند-خوب-است-یا-بد؟
 
پشتیبان رایگان وبلاگ های ایرانی - بسیاری از خانمها که به زیبایی و مد اهمیت بسیاری می دهند نمی توانند پوشیدن کفش پاشنه بلند را کنار گذاشته و عوار...

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند

www.okhtapoos.ir/banavan/akuoat/27.html
 
مدل های جدید کفش پاشنه بلند دخترانه 2013 مدل کیف زنانه با مارک Chanel ... پاشنه کفش سوارکاران حدودا 1-1.2 اینچ بلندی داشته است، که حدود سال 1500 میلادی پدید آمد. ... فخرالسادات منفرد 31 ساله، خانه دار درباره مشکلات کفش پاشنه بلند با اشاره به خاطره بدی که از پوشیدن این کفشها دارد می گوید: در .... کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟

چگونه با کفشهای پاشنه بلند راحتر راه بریم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/.../how-high-heels-more-convenient-way-go.html
 
اگر شما به پوشیدن کفش های پاشنه بلند عادت ندارید، برایتان مشکل است که بدون افتادن و لغزیدن حرکت کنید.

احکام شرعی حجاب و عفاف / ویژه‌نامه صدف ایمان - بنیسی

www.benisi.ir/05-Special/010-Efaf-v-Hejab/03-Efaf-v-Hejab.php
 
آیا پوشیدن لباس‌هایی با رنگ روشن نه به قصد جذب نگاه مرد نامحرم حرام است؟ همهٔ مراجع: اگر باعث ... آیت‌الله بهجت: اگر خوب و بد را می‌فهمد، بنابر احتیاط واجب باید بدن و موی خود را از او بپوشاند. ○ آیات عظام ... پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند. آیا پوشیدن ...

f.shojaiee - مضرات کفش پاشنه بلند برای بانوان: تحقیقی از ...

fshojaiee.blogfa.com/post/261
 
پوشیدن کفش​های پاشنه بلند در زندگی روزمره​ زنان بسیاری در سراسر جهان در جریان است. ... های پاشنه بلند نگاه بدبینانه ‌ای وجود دارد و پزشکان معمولا در مورد پی ‌آمدهای بد آن ... یک شب خوب که با کفش پاشنه بلند شروع می شود ممکن است در آخر به اتاق ...

مژده برای خانم های علاقمند به کفش پاشنه بلند - matalebe ...

enzovio360.blogfa.com/post/48
 
۲۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به دلیل پوشیدن کفش پاشنه بلند، عضله ساق پا متناسب با بالا رفتن پاشنه منقبض می‌شود. این امر روی رشته‌های ... کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟

علمی-آموزشی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کردستان

muk.ac.ir/Muk/Network/kamiaran/.../behdashtherfeikamyaran3.aspx
 
کفش تنها محل تماس پا با زمین حین راه رفتن است و با انتخاب یک کفش مناسب و به اصطلاح ... از ویژگی یککفش پیادهروی خوب میتوان سبکی، انعطافپذیری کفش در پنجه و ... همان رویه چرم طبیعی است، رویه مصنوعی به علت تبادل نکردن هوا باعث بوی بد پا و .... 13) از پوشیدن کفشهای پاشنه بلند به مدت طولانی خودداری شود زیراکفشهای ...

پزشک آنلاین - راهنمایی برای انتخاب مناسب ترین کفش ...

www.pezeshkonline.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&AID=15720
 
نکات طلایی درباره کفش های تابستانی با فرا رسیدن گرمای تابستان باز هم علاقه ... افزایش چشمگیری می یابد این در حالی است که به طور طبیعی جوانان اصلا نباید دچار .... پوشیدن کفش های پاشنه بلند باعث می شود وزن بدن به طورمساوی روی پاها تقسیم ...

علت یا علت های پادرد چیست و راه درمان آن - انجمن خانوم خانوما

www.khanoomkhanooma.com/Thread-علت-یا-علت-های-پادرد-چیست-و-را...
 
۲۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کفش پاشنه بلند، عامل عمده تشدید درد پاست،كه باعث مشکلات در ... آیا فرد در حال راه رفتن، نشستن، یا ایستادن است كاهش يا افزایش می يابد. ... خود را به شکل مخروطی در اورده است و معمولا علت آن پوشيدن كفش تنگ برای مدت طولانی است. .... خيلي از اوقات ديده شده است كه اين اطفال با درمان كم خوني ، پادردشان خوب مي شود .

: کفش استاندارد بپوشید؟ - دانشنامه رشد

daneshnameh.roshd.ir/.../mavara-index.php?...کفش+استاندارد+بپوشید...
 
عنوان : پوشیدن کفشهای نامناسب در کودکی کاربر :مجید آقاپور ... وی بااشاره به اینکه`پا قلب دوم انسان است`،افزود:کفش‌های پاشنه بلند و بسیار نوک تیز که ... سه مشخصه بارز دارد: جنس خوب ، پاشنه استاندارد و قالب و پنجه استاندارد. رویه کفش ... کفش همان رویه چرم طبیعی است، رویه مصنوعی به علت تبادل نکردن هوا باعث بوی بد پا و عرق ...

دانستنی های جالب در مورد كفش - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/2082/دانستنی-های-جالب-در-مورد-كفش
 
... و پارچه هاي مصنوعي، كفش خيلي ارزان شد و همه توانستند از كفشهاي خوب استفاده كنند. ... 1)كفش مناسبكفشي است كه هنگام پوشيدن طولاني‌مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد. ... راه رفتن با كفش‌هاي پاشنه بلند براي كساني‌كه اضافه وزن دارند باعث عدم تعادل مي‌شود. ..... كنيد چراكه اينگونه كفشها انگشتان پا را تحت فشار قرار داده وبد فرم ميكند.
rehab.blogfa.com/category/133/پا(درد-پا،-کجی-شست)

دکتر غلامرضا رئيسی و دکـتر طناز احدی - پا(درد پا، کجی شست)

rehab.blogfa.com/category/133/پا(درد-پا،-کجی-شست)
 
پوشیدن کفش پاشنه بلند باعث می شود تاندون آشیل که که به پاشنه پا متصل است ،منقبض ... بلکه درد شدید ودائمیاست وبا حرکت دادن ویا راه رفتن کاهش نمی یابد.

چگونه کفش های شما چاقتان می کند؟!-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=16391...69...
 
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تصمیم گیری ,تصمیمات خوب,تصمیم های بد .... درضمن بد نیست پس از هربار پوشیدن کفش های پاشنه بلند پاهایتان به خصوص مچ پا و تک تک ... پس اگر کفشی در صبح یا ظهر کاملا اندازه پای شما بود ممکن است در شب به شدت پایتان را ...

عوارض پوشیدن کفش پاشنه بلند

www.parsnaz.ir/news_detail_10754.html
 
فرهنگ‌غنی‌پور در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت بیشتر وزن بدن ، روی مچ‌پا است ... عوارض پوشیدن کفش پاشنه بلند ..... آیا ازدواج مردان جوان با زنان مسن خوب است یا بد؟

نحوه انتخاب کفش ورزشی مناسب - فدراسیون آماتوری ورزش ...

afwsi.ir/fa/news/detail/217/نحوه-انتخاب-کفش-ورزشی-مناسب/
 
نحوه انتخاب کفش ورزشی مناسب ... پوشیدن کفش مناسب در هنگام راه رفتن , دویدن و. ... شده و تحمل فـشار آن کـاهش می یابد که به تنهایی می تواند باعث بروز اختلال گردد. ... بهتر است نیمی از روز کفش های راحت بپوشید ویا کفش های پاشنه بلند را به طور ...

[PPT]کفش مناسب

https://www.tamin.ir/file/file/49350
 
حتی پوشیدن چنین کفش هائی در دراز مدت ممکن است باعث انحراف و کجی شست یا ... 3-چنگالی شدن انگشتان پا و بخصوص بد شکلی ناخن ها به دلیل کوتاهی اندازه طولی ... 8-درد ناحیه پشت پاشنه پا وآشیل به دلیل فشار چرمکفش در ناحیه یاد شده -ویا به .... راه رفتن با كفش‌هاي پاشنه بلند براي كساني‌كه اضافه وزن دارند باعث عدم تعادل مي‌شود.

Iranian Vienna - نکته های مهم برای کسانی که دنبال افزایش قد ...

iranianvienna.blogfa.com/post-395.aspx
 
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این رشد سریع قد با افزایش سن كاهش می‌ یابد؛ از2 سالگی به بعد کودكان هر سال ....خوب البته پوشیدن کفش های پاشنه بلند یکی از این راه هاست اما تکنیک های ... بهره بردن از میزان کافی خواب برای عملکرد خوب هورمون های رشد ضروری است.

میگنا - کفش پاشنه بلند؛ بلایی به قیمت زیبایی

www.migna.ir/vdca.onuk49niu5k14.html
 
پوشیدن کفش پاشنه بلند برای بسیاری از دختر بچه‌ها یک آرزوست. ... خبری خوب برای داوطلبان آزمون ارشد و دکتری روانشناسی ... مدت ‌ها است که نسبت به کفش‌ های پاشنه بلند نگاه بدبینانه ‌ای وجود دارد و پزشکان معمولا در مورد .... منفرد 31 ساله، خانه دار درباره مشکلات کفش پاشنه بلند با اشاره به خاطره بدی که از پوشیدن این کفشها دارد می ...

مشکلاتی که کفش پاشنه بلند برای شما بوجود می آورد

www.ihbgroup.ir/Pages/Page-41.aspx
 
پوشيدن کفش​هاي پاشنه بلند در زندگي روزمره​ زنان بسياري در سراسر جهان در جريان ... پس خوب است با این عضو پرمشغله و فعالمان کمی مهربان تر باشیم تا او هم رفیق ...

سرخاب سفیداب - ۵ تاثیر پوشیدن کفش های پاشنه بلند

fitnessmagazine.ir/beauty/fashion/5-effects-of-wearing-heels/
 
۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با پاهای دل فریبانه ی پدیکور شده، خانم ها کفش های پاشنه بلند را بسیار جذاب و کامل ... ایجاد شده، ولی گرایش به پوشیدن کفش های پاشنه دار همچنان بدون تغییر مانده است.یادتان نرود، همیشه این طور بوده و هست که هرچیز خوبی، بدی هایی هم دارد. ... پیاده روی معمولا یک ورزش خوب تلقی می شود ولی نه با کفش هایپاشنه بلند!

چقدر به فکر پاهای تان هستید - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/.../چقدر-به-فکر-پاهای-تان-هستید
 
با تحمل وزن زیاد بدن مان، پاهای دردناک ما در طی روز بیش از سایر قسمت های بدن آسیب می بینند. ... وقتی به فکرکفش مناسب و راحت برای خود هستید، طبیعی است که به دنبال ... چند نفر از ما پوشیدن کفش پاشنه بلند را فقط محدود به موقعیت های خاص می کنیم فقط به این ... آیا کفش های صاف و بدون پاشنه به بدی کفش های پاشنه بلندهستند؟

فروشگاه لوازم کوهنوردی دونا - مشخصات كفش مناسب چيست؟

donashop.blogfa.com/post-484.aspx
 
1)كفش مناسب كفشي است كه هنگام پوشيدن طولاني‌مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد. ... راه رفتن با كفش‌هاي پاشنه بلند براي كساني‌كه اضافه وزن دارند باعث عدم تعادل مي‌شود. ..... كنيد چراكه اينگونه كفشها انگشتان پا را تحت فشار قرار داده و بد فرم ميكند.

خانم های شاغل! - گیس گلابتون

www.gisgolabetoon.ir/.../خانم-های-شاغل--آیا-می-دانید-در-محل-کار-چگونه-آر...
 
۲۰ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آنچه در دنباله خواهد آمد آداب لباس پوشیدن یک خانم در محل کار است. ... به همین دلیل لازم دیدم آداب لباس پوشیدن و آرایش کردن برای یک خانم شاغل را با شما سهیم شوم. ..... من بيرون از محل كار كفش پاشنه بلند مي پوشم ولي توي محل كار براي 8 ساعت يكم سخته . ..... اینجوری اون حس بدی که به شلوار پارچه ای دارین از بین میره

کلینیک فیزیوتراپی | زانو درد و کفش پاشنه بلند | ...

tehranphysiotherapy.ir/زانو-درد-و-کفش-پاشنه-بلند/
 
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زانو درد و کفش پاشنه بلند ویژگی های کفش مناسب. ... باید به این نکته توجه داشت که پا تنها قسمتی از بدن است که در تماس با زمین است و بنابراین در حفظ ... در پا می شود که نیاز دارد کفش های مناسبی برای جلوگیری از این مشکلات پوشید شود. ... کفش های با پاشنه بلند باعث می شوند که وزن بدن به جلو انتقال یابد و در ...

علت و درمان درد پاشنه پا - کلینیک تخصصی پا -کلینیک امید

footmed.ir/علت-و-درمان-درد-پاشنه-پا/
 
علت و درمان درد پاشنه پای چپ یا راست ، در صبح ، بعد از خواب، هنگام راه رفتن ... پس از کمی فعالیت، علائم رو به کاهش می گذارند ولی با نزدیک شده به پایان روز، بد تر می شوند. ... که قبل از بلوغ استخوان، شروع به پوشیدن کفش های پاشنه بلند می کنند، شایع است. ... ارتز : یک راه خوب برای درمان ریشه ای مشکل درد پاشنه پا ، تجویز وسایل ...

نکاتی برای افراد قد کوتاه - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/282440/نکاتی-برای-افراد-قد-کوتاه
 
کفش ها: یکی از روش های بلندتر نمودن قد پوشیدن کفش هایی است که ارتفاع را افزایش می دهند همانند کفش هایپاشنه بلند و یا کفش هایی که دارای کفی کلفت تر هستند. ... اگر نمی توانید شلواری به اندازه خود پیداکنید، دوختن آن را به یک خیاط خوب محول کنید. .... دسامبر در این کشور به منظور افزایش جذابیت های گردشگری، گشایش می یابد.

کفش پاشنه بلند با پاها چه می‌کند؟

www.entekhab.ir/fa/news/216506/کفش-پاشنه-بلند-با-پاها-چه-می‌کند
 
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفته می شود که این شرایط به دلیل سالها پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند ... کریگ اضافه می‌کند: افزایش آگاهی از بیماری نورمای مورتون خیلی خوب است، البته بی حسی .... طی روزهای آینده در کشور گسترش مییابد / پایتخت هم در خطر است.

سلامت پا، قربانی زیبایی زنان

www.adsearch.ir/show.aspx?ad=t_151737
 
کفش پاشنه بلند خوب است یا بد؟ بنا بر پژوهش یادشده، خانم ‌هایی که کفش پاشنه بلند می‌ پوشند در حقیقت تنها زمانی دچار مشکل خواهند شد که تصمیم به پوشیدن کفش ...

پايگاه اطلاع رسانی سلامت ايرانيان : 7 کفش بيماري‌زا

www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=58665&type=2
 
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - كفش مناسب معمولا بنددار است تا با شکل‌هاي مختلف پا قابل‌تغيير باشد و از ... علاوه بر درد ناحيه پاشنه به دليل اينکه با پوشيدن کفش‌هاي پاشنه بلند ...

دکتر بیژن فروغ - خار پاشنه یا پاشنه درد

www.bijanfr.blogfa.com/cat-23.aspx
 
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این التهاب، یکی از علل مهم ایجاد درد پاشنه پا است. ... حوله را بردارید، به جای حوله، کتاب و یا وزنه سبک را از زمین بلند کنید. ...... سخن آخر این است که خار پاشنه با پوشیدن کفش راحت و با درمان حمایتی بهبود می یابد و اگر خوب نشد، ...

کفش کوک

kookmark.blogfa.com/
 
پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند و غیراستاندارد دارای عوارضی است: .... بهتر است جورابی مناسب به پا داشته باشید که بسیار نازک یا بسیار ضخیم نباشد. .... تا حد امكان خودداري كنيد چراكه اينگونه كفشها انگشتان پا را تحت فشار قرار داده و بد فرم ميكند. ..... اگر واکس شما تمام شده می‌توانید روغن زیتون را با یک اسفنج روی کفش خوب بمالید ...

مصاحبه دو - دکتر شهرام صادقی

www.shahramsadeghi.com/2010-08.../58-2011-06-17-20-56-21.html
 
۲۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... دارند، حتما خوب می‌دانند که فرزند آنها از کودکی عاشق پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار است... مساله پیچ خوردن یا نخوردن پای بچه‌ها در اثر پوشیدن کفش ساق‌دار یا .... تا کنون تحقیقی در مورد اینکه آیا بدگذاشتن پاها در دفرمیتی زانو‌ی بچه‌ها تاثیری دارد یا .... زيان‌هاي پوشيدن كفش‌هاي زنانه با پاشنه‌هاي بلند به اثبات رسيده است.

درمان دیسک کمر - خار پاشنه

drshojae.blogfa.com/tag/خار-پاشنه
 
انگشتان پای دچاردرد را ،بسمت بالا بلند کنید درهمین حال پاشنه را محکم روی کف .... خوب همان گونه که گفته شد، عضله های فراوانی پیرامون استخوانی است که بر اثر ... سخن آخر این است که خار پاشنه با پوشیدن کفش راحت وبا درمان حمایتی بهبود می یابد و ...

چگونه قد بلند شوم؟ - بهترین راه افزایش قد - راههای بلند قد شدن ...

web.hitit.ir/چگونه-قد-بلند-شوم؟
 
۲۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مهمترین عامل افزایش قد غده هیپوفیز است که در زیر مغز قرار دارد و با ترشح ... خوب البتهپوشیدن کفش های پاشنه بلند یکی از این راه هاست اما ... این رشد قابل توجه، از قسمت های خارجی بدن شروع شده و به قسمت ها داخلی تر ادامه می یابد.

مطالب قدیمی‌تر - چی نپوشیم؟

chi-napooshim.blogfa.com/category/15?p=2
 
بدونید که در همه دنیا تا این قد، کفشهای پاشنه بلند رو راحت و بدون رودربایستی می پوشند. ... اگر عادت به پوشیدن پاشنه بلند ندارید، هر چقدر هم که قدتون کوتاهه، ببلندتر از .... در صورتی که باسن خوش فرم است لباسهای مدل ماهیبا یقه های خیلی باز ... مورد این قوانین فکر کنید و درک کنید هرکدوم چرا براتون خوب یا بد هستند و بتونین این ...

کفش پاشنه بلند چه عوارضی دارد؟ | دانشنامه پزشکی

medplus.ir/کفش-پاشنه-بلند-چه-عوارضی-دارد؟/
 
۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وارد آوردن فشار: پوشیدن کفش پاشنه بلند ممکن است قد را بلندتر نشان دهد اما هر چه ... پاشنه بیشتر می شود، فشار وارد شده به پاها نیز افزایش می یابد.

کفش‌ها درحال کشتن شما هستند - بامیلو

blog.bamilo.com/1393/10/06/کفش‌ها-درحال-کشتن-شما-هستند/
 
۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این متخصصان هشدار داده‌اند که انتخاب کفش بد می‌تواند به تمام نقاط پا و همچنین ستون ... اگر هر روز با پوشیدن این کفش‌ها تلوتلو می‌خورید و یا لق‌خوردن آنها در پا ... مطالعات دیگری نیز نشان داده است کهپوشیدن کفش پاشنه‌بلند می‌تواند موجب .... ۸ روش افزایش وزن; یاسین در ۱۰ جمله‌ی خوب برای آغاز گفت‌وگو; محسن در چگونه ...

.:: طب روز - سلامتی ::. - 9. تأثيرات كفش پاشنه بلند

teberooz.blogfa.com/post-89.aspx
 
۲ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - وضعيت بدني در زماني كه كفش پاشنه بلند مي پوشيد به صورتي است كه مركز جرم بدن را به جلو متمايل مي‌ ... يك شب خوب كه با كفش پاشنه بلند شروع مي شود ممكن است در آخر به اتاق اورژانس ختم شود. ... كفش پاشنه بلند خوب است يا بد؟

چطور کفش مناسب انتخاب کنیم ؟؟ - مامی سایت

mamisite.com/forum/t45.html
 
۳۰ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 6پست - ‏4 نویسنده
کفشهای پاشنه بلند خوب است یا بد ؟ ۱۰ مهر ۱۳۸۸ بسیاری از مردم علاقمند به پوشیدن کفشهای پاشنه دار هستند تا خوش تیپ تر به نظر بیایند، درحالی ...

تاثيرات كفش پاشنه بلند بر اندام بدن + عكس - پایگاه ...

www.emdadgar.com › ... › بهداشت ، سلامت و تازه های پزشکی
 
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - وقتی کفش پاشنه بلند می پوشید مهم است بدانید که دقیقا چه چیزی را ... یه شب خوبکه با کفش پاشنه بلند شروع می شود ممکن است در آخر به اتاق اورژانس ختم شود. ... اما از بد ماجرا طراحان مد اصلا به فکر سلامت مصرف‌کنندگان نیستند و ...

راه های افزایش قد اگه هنوز تو رشدی بد نیس اینارو بدونی ...

313reza.miyanali.com/.../راه_های_افزایش_قد_اگه_هنوز_تو_رشدی_بد_نی...
 
۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بلوغ در این کودکان با تأخیر است، اما در نهایت، بیشتر این کودکان به حد ژنتیکی قد خود می‌رسند. ... این رشد سریع قد با افزایش سن کاهش می‌ یابد؛ از۲ سالگی به بعد .... خوب البته پوشیدن کفش هایپاشنه بلند یکی از این راه هاست اما ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 282
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 448
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,222
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,514
  • بازدید ماه : 4,514
  • بازدید سال : 134,629
  • بازدید کلی : 8,102,064