loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 322 نظرات (0)

X چند سوال مهم وناراحت کننده از همسر که موجب نفرت می شود X سوال از همسر و سوالاتی که نباید از همسر بپرسید X 10 - سوال از همسر که نباید پرسید X 1. «مشکلت چیه؟ چرا همیشه این کار رو میکنی؟» X سوال از همسر ، سوال از همسر که موج سردی رابطه می شود 

چند سوال از همسر که موجب نفرت می شود

 

سوال از همسر ، سوال از همسرم

پرسیدن سوال از همسر امری طبیعی و نرمال در زندگی روزمره است ولی چه سوالی و چگونه ؟ سوال از همسرتان را با حواس جمع تر بپرسید مبادا سوالاتی را بپرسید که هرگز نباید از همسرتان بپرسید.

 

 

سوال از همسر و سوالاتی که نباید از همسر بپرسید

هماند بسیاری از اصول و نکات رفتار با همسر بایستی در حین سوال کردن اصولی را رعایت کنیم. این بدان معنا نیست که پرسیدن سوال امری اشتباه است بلکه هدف دانستن روش و سوالاتی است که از همسر باید پرسید و نپرسید.

بیشتر مقالات درمورد حرف هایی که نباید به همسرتان بگویید به اجتناب از حرف زدن درمورد موضوعات تابو و خارج از محدوده اشاره می کند. بااینکه این موضوعات هم می تواند برایتان مفید باشد اما سوالاتی عمیق تر و مهمتر هم وجود دارد که خودداری از پرسیدن آنها ضروری تر است. اگر از پرسیدن این 10 سوال از همسرتان خودداری کنید، مطمئن باشید که رابطه ای رضایت بخش تر و شادتر در کنار او خواهید داشت.

 سوال از همسر ، سوال از همسرم ، اصول همسرداری

اشتباهات سوال از همسر

10 - سوال از همسر که نباید پرسید

1. «مشکلت چیه؟ چرا همیشه این کار رو میکنی؟» 
قضاوت منفی کردن درمورد همسرتان هیچوقت کار درستی نیست. تنها تاثیری که دارد بیشتر کردن رفتارهای منفی در اوست که سعی دارید تغییرشان دهید چون قضاوتتان او را از شما دورتر می کند. 
به جای حمله کردن به او بخاطر کارهایی که دوست ندارید انجام دهد، درمورد چیزهایی که دوست دارید و حسی که وقتی انجامشان می دهد در شما ایجاد می شود با او حرف بزنید. 
مثلاً فرض کنیم که همسرتان همیشه عادت دارد در خمیردندان را باز بگذارد. به جای اینکه به او بگویید، «مشکلت چیه؟ چرا همیشه این کار رو میکنی؟» می توانید بگویید، «عزیزم میشه لطف کنی از این به بعد بیشتر در خمیردندن را ببندی؟ شاید احمقانه به نظرت برسه ولی وقتایی که این کار رو میکنی احساس می کنم بیشتر دوستم داری.» 

بعد دفعه بعدی که در خمیردندان را بست، آن لذت بیشتر دوست داشته شدن را احساس کنید و بگذارید خوشحالتان کند. بغلش کنید و ببوسیدش. به او بگویید که می دانید کار کوچک و پیش پا افتاده ای است اما واقعا ممنونید که این کار را کرده است. وقتی همسرتان ببیند بخاطر این کار کوچک تحسینش می کنید، دلش می خواهد کارهای بیشتر و بیشتری برایتان انجام دهد و این حس مثبت بین تان باقی می ماند.

 سوال از همسر ، اصول همسرداری ، نکات زندگی مشترک

اصول سوال از همسر

2. «چرا هیچوقت کاری که میگم رو انجام نمیدی؟» 
متهم کردم جذاب نیست. فضایی از ناامیدی، خشم، بی اعتمادی و جدایی ایجاد می کند. اینکار نه تنها برای رابطه تان مخرب است بلکه کاملاً بی فایده است. 
تابحال کسانی را دیده اید که سبک زندگی و شخصیتشان را ناگهان عوض می کنند چون همیشه متهم می شده اند؟ آدمها گاهی اوقات به این دلیل تغییر می کنند که از بس متهمشان کردند احساس بدی پیدا کردند. در چنین شرایطی قدرت درونی فرد او را به سبک جدیدی از زندگی می کشاند. شما آن کاتالیزوری نباشید که طرفتان را تغییر دهید. راه های دیگری برای ایجاد همان تاثیر به روشی قابل اطمینان تر و سازنده تر هم وجود دارد. 

هر وقت از همسرتان ناراحتید، اول باید مسئولیت احساسات، افکار و اعمال خودتان را بپذیرید. سهم خودتان را از این تساوی به گردن بگیرید. به جای فکر کردن به کارهای اشتباهی که همسرتان انجام می دهد، تمرکزتان را روی راه هایی که می تواند باعث تقویت رابطه تان شود بگذارید. 
وقتی بیشتر به راه حل مشکل فکر کردید و درک بهتری از موقعیت و شرایط پیدا کردید، با لحنی شفاف و آزاد و دوستانه با او حرف بزنید تا راه حلی پیدا کنید که هر دو شما را خوشحال تر کند.
 سوال از همسر ، نکات زندگی مشترک ، سوالاتی که نباید پرسید

10سوال از همسر که نباید پرسید

3 و 4. «چرا اینقدر (تنبل، خودخواه، قدرنشناس) هستی؟» / «چرا مهربون تر، بهتر نمیشی؟» 
وقتی ناراحتید، نباید به طرفتان حمله کنید. این کار هیچ کمکی به شما نمی کند. شما با او هستید، با کل زندگی اش، او هم با شماست، با کل زندگی تان. اگر با هم هستید، یعنی تقریباً زوج خوبی هستید. 
اگر می خواهید کیفیت رابطه تان بهتر شود، با نحوه ارتباط و حرف زدنتان شروع می شود. دکتر مارشال روزنبرگ می گوید که مفیدترین راه ارتباط برقرار کردن با همسرتان این است که صادقانه احساساتتان را ابراز کنید و با همدردی به ابراز احساس او پاسخ دهید. 
صادقانه ابراز کنید چه حسی دارید و چه می خواهید، بدون اینکه او را متهم کنید، از او انتقاد کنید یا چیزی طلب کنید. وقتی همسرتان با شما حرف می زند، همدردانه گوش دهید که چه می گوید و چه حسی دارد، بدون اینکه انتقاد، اتهام یا طلبی از او بشنوید. 
این نوع ارتباط برمبنای آزادی بیان، صداقت و درک شکل می گیرد و باعث تقویت رابطه تان می شود.

 سوال از همسر که نباید پرسید ، سوالاتی که نباید پرسید ، سوالاتی که باید از همسر آینده پرسید

کدام سوال از همسر را نباید پرسید

5. «چرا نمیتونی یک کم آروم باشی؟» 
اگر همسرتان در واکنش جنگ و گریز است به دستور شما نمی تواند «آرام تر» شود. اگر استرس دارد، یعنی چیزی اذیتش می کند. درغیراینصورت می توانست آرام باشد. ناراحتی همسرتان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و بااینکه طبیعی است شما از او بخواهید آرام تر باشد، گفتنش در آن لحظه یعنی می خواهید به نتیجه ای که خودتان می خواهید برسید. بهترین کاری که برای آرام تر کردن او می توانید انجام دهید این است که درکش کنید. قبل از اینکه بتوانید چیزی را تغییر دهید اول باید آن را بفهمید و درک کنید. گاهی اوقات درک کردن تنها چیزی است که به آن نیاز دارد. 
وقتی درمورد اینکه چه اتفاقی برای همسرتان افتاده کنجکاو باشید و با آرامش آن را از او بپرسید، قدمی مفید برداشته اید. وقتی در چنین فضای حمایتگری با او حرف بزنید مطمئن باشید به نتیجه ای که می خواهید می رسید.

 سوال از همسر ، سوالاتی که باید از همسر آینده پرسید ، سوال پرسیدن از همسر

روش های نادرست سوال از همسر

6. «می خوای از من جدا بشی؟» 
استفاده از این جمله در مشاجرات روزمره غیرضروری است و از نظر عاطفی یک مخرب احساسی به حساب می آید. خیلی اوقات افراد این سوال را نمی پرسند که وضعیت برایشان روشن شود، می پرسند که امکان جدایی را به صورت تهدیدی وارد دعوا کنند. 
اگر واقعاً می خواهید آن لحظه رابطه تان را بر هم بزنید، به او بگویید و همان کار را هم بکنید. درغیراینصورت، دلیل برای پرسیدن این سوال وجود ندارد. اگر احساس می کنید آن لحظه خیلی عصبانی هستید، یک قدم به عقب برداشته و مسئله را تا جایی که می توانید منتقدانه بررسی کنید و وقتی اوضاع بین تان آرام تر شد دوباره درمورد آن موضوع حرف بزنید. 
اگر واقعاً می ترسید طرفتان بخواهد شما را ترک کند، خیلی ساده بگویید، «عزیزم، ببخشید. اجازه بده چند دقیقه برای خودمان باشیم و وقتی آرام تر شدیم حرف بزنیم.» و وقتی کمی آرام تر شدید، از او بپرسید، «الان چه حسی داری؟» یا «از رابطه مان چه می خواهی؟» 
وقتی این سوالات را به روشی که تهدید آمیز نباشد بپرسید، به همسرتان فضای لازم برای فکر کردن سازنده درمورد سوالاتتان را خواهید داد. اگر همسرتان واقعاً قصد داشته باشد ترکتان کند، به شما خواهد گفت. درغیراینصورت، صحیح و با آرامش پرسیدن اینگونه سوالات صمیمیت بین تان را بیشتر خواهد کرد.

 سوال از همسر ، سوال پرسیدن از همسر ، سوال از همسر

سوال نادرست از همسر

7. «مطمئنی که دوست داری با من زندگی کنی؟» 
بااینکه برای سلامت رابطه مهم است که دو طرف همدیگر را تحسین کنند اما هر فرد خودش مسئول احترام و اعتماد به نفس خود است. همانطور که جردن گری، روانشناس خانواده می گوید، نشان دادن علاقه تان به همسرتان به صورت مرتب و روزانه و اطمینان دادن به او که برایتان بسیر جذاب است، رمز داشتن یک رابطه رضایت بخش است. همینطور دکتر دیوید شارک نویسنده کتاب ازدواجپرعشق می گوید، داشتن تمایل و علاقه جنسی به کسی که مدام به دنبال تایید گرفتن از شماست سخت است. اگر مدام به دنبال تایید گرفتن طرف مقابلتان باشید، دیر یا زود برای همسرتان سخت خواهد شد که تحسینتان کند یا به شما احترام بگذارد. راه حل این است که مطمئن شوید خودتان خودتان را دوست دارید و دوست دارید با خودتان باشید. وقتی برای خودتان جذاب باشید آنوقت برایتان راحت تر خواهد بود که بفهمید همسرتان واقعاً تحسینتان می کند و دوست دارد با شما باشد یا خیر.

 سوال نادرست از همسر ، سوال از همسر ، سوال از همسرم

سوال نادرست از همسر که موجب جدایی می شود

8 و 9. «میتونم بهت اعتماد کنم؟» / «راستش رو بهم میگی؟» 
پرسیدن مستقیم این سوال ایده خوبی نیست. هم اینکه باعث می شود همسرتان بلافاصله به حالت دفاعی برود و هم اینکه هیچوقت نمی توانید به پاسخی که دریافت می کنید مطمئن باشید. 
دلیل آن این است که اگر اساساً نمی توانید به کسی اعتماد کنید، دیگر پرسیدن اینکه می توانید یا نمی توانید به او اعتماد کنید فقط اعصابتان را خردتر می کند. 
وقتی افراد در روابط خود حالت مالکیت پیدا کرده و کمی حسود می شوند، مارک مانسون توصیه می کند، «خیلی ساده است: یا به همسرتان اعتماد دارید یا ندارید. اگر به او اعتماد دارید، پس دهانتان را ببندید. اگر اعتماد ندارید، دلیلی برای ادامه زندگی تان با او وجود ندارد. 
اما اگر به او اعتماد دارید ولی او به شما دروغ بگوید چه؟ آنوقت مطمئن باشید که یک روز متوجه دروغ های او خواهید شد. ماه هیچوقت پشت ابر نمی ماند. بالاخره دروغ های او رو شده و متوجه آن می شوید. و آن روز، ترکش کنید.» بله کمی تلخ است اما کاملاً رک و راست است.

 سوال از همسر  ، سوال از همسر ، سوال از همسرم

اشتباهات در سوال از همسر 

10. «اگه میدونستی ناراحت میشم، چرا این موضوع رو وسط کشیدی؟» 
یک رابطه خوب و باکیفیت با شبه آرامش ناشی از نگفتن ها ایجاد نمی شود. این رابطه با راحتی واقعی دو نفری حاصل می شود که با شفافیت کامل با هم صحبت می کنند تا صمیمیت رابطه و رضایتشان را از آن بیشتر کنند. 
برای این منظور باید بتوانید درمورد موضوعات سخت و ناراحت کننده هم با هم صحبت کنید. همانطور که دکتر دیوید شارک توصیه می کند، برای اینکه یک رابطه رضایت بخش باشد، باید هر دو طرف بتوانند به طور مستقل به خودشان آرامش دهند. 
مطمئناً آرامش دادن به خود و مقابله با خود در یک زمان کار دشواری است. یعنی با آن قسمت از خودمان که شاید دوست نداشته باشیم با آن روبه رو شویم کنار بیاییم، مثل ترس هایمان، اضطراب ها و ناامنی هایمان. 
البته به همان اندازه که سخت است، سودمند هم خواهد بود. دقت به اتفاقاتی که درونتان می افتد با شفافیت، آزادی و کنجکاوی باعث ارتقای مداوم رابطه و زندگی تان خواهد شد.

سوال از همسر ، سوال از همسر که موج سردی رابطه می شود

 

 

چند سوال از همسر که موجب نفرت می شود - جوونی

javuni.ir/news/37772

۱۴ دقیقه پیش - پرسیدن سوال از همسر امری طبیعی و نرمال در زندگی روزمره است ولی چه سوالی و چگونه ؟ سوال از همسرتان را با حواس جمع تر بپرسید مبادا سوالاتی را ...

چند سوال از همسر که موجب نفرت می شود | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../چند-سوال-از-همسر-که-موجب-نفرت-می-شود/

چند سوال از همسر که موجب نفرت می شود. چند سوال از همسر که موجب نفرت می شود پرسیدن سوال از همسر امری طبیعی و نرمال در زندگی روزمره است ولی چه سوالی و چگونه ؟

عواملی که باعث نفرت و شک به همسر میشود

www.tanzimekhanevadeh.com/.../2101-عواملی-باعث-نفرت-شک-همسر

... شک به همسر میشود. عواملی که باعث نفرت و شک به همسر میشود. عواملی که باعث شک کرد نبه همسر میشود،عواملی که باعث نفرت از همسر میشود،خیانت همسر، شک به همسر.

ایسنا - آزار جنسی دخترک 6ساله توسط راننده آژانس

isna.ir/fa/news/.../آزار-جنسی-دخترک-6ساله-توسط-راننده-آژانس

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش، بار دیگر بهبودی خود را بازیابد، انگار همین دیروز بود که. ... خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما ... این تغییر رفتار موجب افت تحصیلی فرشته نیز شد؛ بگونه‌ای که مدیریت ... همراه راننده جنایتکار تماس گرفتم و از او در مورد تاخیر سوال پرسیدم که ...

10 سؤالي که بايد از همسر بي وفاي خود بپرسيد

www.irantravels.ir/FunNews.aspx?FID=63

هر چند گوش دادن به کلمات و جملات رمانتيک داخل موسيقي، براي شخصي که مورد ... از اين طريق فرد قادر مي شود تا علل بي تفاوتي همسرش نسبت به خود را پيدا ... 10 سوال زير، کاوشي است براي اکتشاف دلايل بروز خيانت و مسائلي که در وراي آن نهفته است. ... ارزش هاي فردي، و آسيب هايي که بعدها ممکن است به موجب اين اشتباه پديد آيد، همه و همه ...

بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟

namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور...

۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شاید بتوان گفت تمام سردمزاجی خانم‌ها در یک جمله خلاصه می‌شود که به .... و بگذارند مشکلات‌شان افزایش یابد و این سردی‌ها به نفرت تبدیل شود و ... سوال اینجاست که همسر اول چقدر توانسته به‌طورکامل به نیازهای شوهرش توجه کند؟ .... دهد ولی پس از چند ماه اعتیادآور شده و همسران بدون دیدن آن فیلم‌ها نمی‌توانند رابطه داشته باشند.

مستور - احکام: خودارضایی

mastoor.ir/content/view/2969/2/

۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شخصی به قصد اینکه از همسرش منی خارج شود، او را با دست تحریک می ... آیا بر کسی که خودارضایی می کند؛ ولی نمی گذارد منی خارج شود غسل ... به ورزش‌هایی كه موجب عرق‌ریزی می‌شود بپردازد، مانند: كوه‌نوردی، ..... چند نفر سوال پرسیدن جواب ندادین. .... سلام من حدود 6 سال این کار نفرت انیگیز انجام میدم دو ماه ترک میکنم یک ...

پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/104207/پاسخ-به-سوالات-جنسی-و-زناشویی

پاسخ پزشک: انزال زودرس به راحتی در ۸۰-۷۰ درصد موارد با دارو خوب می شود. eslam parsa: ... هفته ای دو بار استفاده میکنم که موجب نگرانی ام شده لطف راهنمائی بفرمائید. پاسخ پزشک: .... پاسخ پزشک: البته شما نفرمودید که همسر شما چند سال دارد. تمامی مردان ...

راه موفقیت

warbar.blogfa.com/

درصورت وجود اختلاف فرهنگی و طبقاتی با خانواده همسر، می توانید با صبر، گذشت و ... از سوی دیگر، کینه و نفرت ایجاد شده به خاطر این رفتار، تا آخر عمر در ذهن ... هر شبی که می گذشت آن ببر و زن چند گام به هم نزدیکتر می شدند. ..... زیر سوال بردن محدودیت ها باعث می شود که موانع بر سر راه تجارت، روابط با دیگران و بین کشورها فرو بریزد.

اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري -فلسفه عادت ...

www.porseman.org/q/show.aspx?id=115124

زنان به صورت عادي در هر ماه چند روز خون مي بينند (حداقل 3 روز و حداكثر 10 روز) كه اگر با ... البته شوهر مي تواند از همسر خويش، هر گونه لذت و استفاده جنسي غير دخول را ببرد و ... باشد در اين ايام حرام است و به فتواي بسياري از مراجع تقليد, موجب كفاره مي شود. .... در مورد سوالات احکام، جهت اطلاع از آخرين استفتائات با دفتر مرجع تقليد خود در ...

نظر دکتر محبی در مورد رابطه مقعدی :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/1631

چند نکته : 1 - اگه سوالی در مورد انتخاب همسر ، مسائل جنسی و رفتاری دوران عقد ...... مطالعات نشان داده است که تکرار این عمل موجب ایجاد بی اختیاری مدفوعی می شود، به این ...

مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین ...

new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index

زیاد انجام دهید ، در شبانه روز چند بار - شرکت در مجالس عزاداری خوب هم می تواند شما را به ... است خدا و پيامبرش را فحش میدهد قبلا معتاد بود 2 سالی میشود که ترک کرده است من ... سوال 5199 - با سلام زنی 47 ساله هستم که ازدواج فامیلی داشته ام سالها با همسرم ..... که اگر به پدر یا مادر راست موضوعی را بگوییم موجب اذیت و ناراحتی آنان میشود در ...

خواسته هاي جنسي همسر | پرسمان دانشجویی اخلاق

akhlagh.porsemani.ir/node/319

عقدي هستم شوهرم مي خواهد او را با دست ارضا كنم گاهي وقت ها اعصابم خرد مي شود ولي به ... در میون رابطه داریم اما شوهرم علاقه ای به دخول نداره چند بار بهش گفتم اما توجهی نکرده چکار کنم؟ ... درج سوال در سايت پرسمان : http://www.porseman.org/q/newq.aspx .... وقتایی که زن روزست و همسرش شدیدا به رابطه جنسی نیاز داره چیکار باید انجام بده؟

بعد از خیانت چگونه به همسرم اعتماد کنم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/danestani/trust2-husband-cheating.html

شیطان محبت خيانت تاریکی بعد از خیانت همسر مورد خیانت واقع شدن ,احساس خیانت ... 2 - هر چند تعهدی شکسته شده اما اعتماد مجدد زمانی دوباره حاصل می شود که شما باز هم نسبت به یکدیگر متعهد شوید و از آن مراقبت کنید. .... چربی هایی که موجب ناباروری می شوند ... فال و طالع بینی · مطالب طنز و خنده دار · اس ام اس های جالب · معما و تست هوش ...

پرسش و پاسخ - شهاب مرادی

shahab-moradi.ir/fa/message

سلام جناب مرادي مي خواستم بپرسم که ايا پسران 18 ساله هم ميتوانند در جلسات مهمان ... ،ميدانم که امکانش نيست کلاس را در شهرستان برگزار کنيد ، اما يک سوال ايا ميشود يک ... سلام 1-دختر 29 ساله هستم 2-فوق ليسانس 3- مجرد 4-چند سال قبل بهتون پيام دادم .... حتما یادداشت های قبلی ام در باب انتخاب همسر و پاسخ های قبلی ام به موارد مختلف ...

چگونه با همسر ( مرد ) خودخواه و خودرأي خود كنار بيايم ؟ | مرکز ...

www.pasokhgoo.ir/node/82443

۲۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نيست مشكل بزرگ من كنار آمدن با همسرم مي باشد . با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی ... نيز در زندگي ما بكنند و اين باعث مي شود كه احيانا زندگي ما با مشكل مواجه شود. .... و هر از چند گاهى به مناسبت عيد يا تولد يكى از ائمه زمينه را براى اين كه خانواده شما از ...

ايران نت - پاسخ به تمامي مسايل زناشويي ونزديكي هنكام همسر ...

kissmanato.blogfa.com/.../پاسخ-به-تمامي-مسايل-زناشويي-ونزديكي-هنكا...

هنگام معاشقه ی مرد با زن بدون نزدیکی ترشحاتی که از زن خارج میشود نجس است و غسل ... سوال 2 ? من در آستانه ازدواج با دختري هستم ولي مي خواهيم فعلا عقد کنيم و تا چند ...

آدولف هیتلر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/آدولف_هیتلر

در ۳۰ آوریل یعنی یک روز پس از ازدواجش، به همراه همسرش خودکشی کرد. ... هیتلر در تصویر دیده می‌شود:اولین ردیف از بالا، چهارمی از چپ یا راست. .... در ماه مارس ۱۹۳۳ حزب نازی توانست قانونی را در مجلس تصویب کند که به موجب آن اختیارات بالایی به ... در برلین از آدولف هیتلر در خصوص تغییرات بسیار در آلمان سوال کرد وی اینگونه پاسخ داد:.

دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما (اختلالات جنسی خانمها)

www.doctorsheikh.blogfa.com/cat-15.aspx

مشکل اسپاسم عضلات مجرای تناسلی زن که منجر به عدم دخول می شود ... پاسخ به چند سوال(ناتوانی جنسی - داشتن دو چوچوله - سکس بدون دخول - حساسیت ناحیه تناسلی - ترس از آسیب ... آیا واقعا نابودی کلیتوریس موجب می شود دیگر زن ارضا نشود؟ ... حالا هر وقت که تصمیم به نزدیکی میگیریم من ابتدا آماده می شوم اما وقتی همسرم می خواهد دخول ...

پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به سئوالاتی پیرامون روابط زن و مرد

www.parsine.com/.../پاسخ-آیت-الله-مکارم-شیرازی-به-سئوالاتی-پیرامو...

لطفاً به سوالات زیر پیرامون محدوده ی اطلاعت زوجه پاسخ دهید: ... ج) قدر مسلّم از نشوز و عدم تمکین که موجب سلب حقّ نفقه می شود عدم تمکین در برابر ... بر او واجب نیست هر چند بهتر است زن و مرد در تمام مسائل با هم تفاهم داشته باشند. ...... مریضی قلبی داره با نفرت با شوهرم زندگی میکنم که زبونم لال اتفاقی برا مامانم نیفته_شوهرتو بترسون.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

ازدواج و طلاق (سردفتر ) - هرآنچه که در مورد طلاق می خواهید بدانید

www.azdta.blogfa.com/post/466

پاسخگویی به سوالات حقوقی، فروغ نظربیگی ... در فسخ ازدواج شرایطی پیش می آید كه به موجب آن می توان عقد را باطل كرد، یعنی زن یا ... اگر ناتوانی جنسی پس از عقد نیز انجام شود باز هم زن می تواند فسخ نكاح را بخواهد. ... در حقوق ایران چند نوع طلاق وجود دارد؟ .... یعنی اگر نفرت بی اندازه طرفین دلیل طلاق است، نباید میزان مبلغی كه زن می ...

یک زن و چند مرد؟! - دخت ایران

www.dokhtiran.com/report/1393_05_01/003412.php?q=print

و حال او به عنوان علی بن ابیطالب (علیه‌السلام) باید به این سوال پاسخ می‌داد. ... در ردیابی بحث چندشوهری در تاریخ چند مورد اندک واجد این رسم دیده می‌شود که از جمله آن .... و در نهایت اینکه رسم چند شوهری میتواند موجب کینهزایی گردد، چرا که در درازمدت ممکن است ...

24 - بخش سوالات شرعی

moshavere.vaislamah.com/index.php?option=com...view...144...

متن سوال: من و همسرم بطور شراکتی کارمیکنیم آیا مجاز است هریک از طرفین بدون اطلاع ... هر چند بهتر است که تا قبل از مراسم عروسی از نزدیکی پرهیز شود تا باعث سوء تفاهم .... 5_ اگر رفتار و يا صفتى كه در شخصى هست موجب عصبانيت شما شده است آن ..... کسی که جنب می شود غسل بر او واجب است و از آنجائیکه غسل جنابت بجای وضوء هم ...

پرسش و پاسخ | Human Reflection

humanreflection.square7.ch/پرسش-و-پاسخ/

ضمن عرض خسته نباشید و با آرزوی موفقیت متاسفانه چند وقتیه که مشکلی برام پیش اومده ..... در ضمن ایا امکان بارداری برای بنده هنوز هست یا لازم است همسرم هم تست بدهند. ... در مورد ویروس اچ پی وی که موجب زگیل تناسلی می شود موضوع در کل فرق می کند.

چرا زن نمی‌تواند چند شوهر داشته باشد؟ | شهر سوال

www.soalcity.ir/node/368

۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پس با توجه به تفاوت های بین زن و مرد، اگر چه در مواردی می توان چند زوجه را برای ... از چیزها میتوان به مرد و زن غالب کرد تا زندگی بهتر شود ولی همانطور که مثلاً در .... و در نهايت اينکه رسم چند شوهری ميتواند موجب کينهزايی گردد٬ چرا که در ...

سئوالات متداول - طلاق - erfanabad.org

www.erfanabad.org › سئوالات متداول › فقهی

در صورت طلاق رجعی، زوج بدون تجدید عقد نکاح، میتواند به همسرش رجوع کرده و با هم ... توضیحا باید بگوییم که یک طلاق بائن قطعا واقع میشود و اگر در نیت خود دو یا سه ... بدانم که دختر و پسری که عاشق هم هستند و به علت مشکلات سندی تا چند سال آینده .... به هر دليلي از همسر خود خوشش نيايد آيا طلاق دادن او موجب گناه و غضب خداوند ميشود يا ...

دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما (اختلالات جنسی خانمها)

www.doctorsheikh.blogfa.com/cat-15.aspx

مشکل اسپاسم عضلات مجرای تناسلی زن که منجر به عدم دخول می شود ... پاسخ به چند سوال(ناتوانی جنسی - داشتن دو چوچوله - سکس بدون دخول - حساسیت ناحیه تناسلی - ترس از آسیب ... آیا واقعا نابودی کلیتوریس موجب می شود دیگر زن ارضا نشود؟ ... حالا هر وقت که تصمیم به نزدیکی میگیریم من ابتدا آماده می شوم اما وقتی همسرم می خواهد دخول ...

تیر ۱۳۹۱ - مشاورحقوقی خانواده

mhjohar.blogfa.com/1391/04

خیانت و داشتن روابط نامشروع یکی از اولین اتهام‌هایی است که همسران هنگام .... پاسخ وزارت رفاه به ۱۵ سوال یارانه ای مردم ((سوال حقوقی خانواده ها)) ... عدم تمکین زوجه موجب می شود که با تقاضای مرد مبنی بر طلاق، زن نتواند از حقوق خود همچون ..... 3-حکم مستند به رای یک یا چند داور یا کارشناس که طرفین کتبا رای آنها را قاطع دعوی قرار داده باشند.

۷۸۵۶ / امر به معروف و نهی از منکر - پرسش و پاسخ - لب المیزان

lobolmizan.ir/quest/cat/86

چند تا سوال می خواستم از شما بپرسم اگر وقت داشتید جواب بدهید ممنون میشم .... سلام علیک استاد میخواستم ببینم در جایی که خانمی با همسرش هستند و وضعیت حجاب .... حتی نهی از منکر لسانی نیز برخی مواقع باعث ایجاد نفرت و حتی درگیری می شود. ... از این زاویه به امر به معروف نظر کنید که موجب می‌شود انسان در این سایه هاى دروغین و ...

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند ...

www.mardoman.net/family/دلایل-حس-تنفر-از-والدین-در-فرزندان

در صورتی که نیازهای آنها تأمین نشود ، حس تنفر از والدین در آنها شکوفا می شود. ... نارضایتی فرزند آغاز می شود و به تدریج این نارضایتی ، تبدیل به تنفر می شود! .... رعایت می کنه چند بار همسایه ها اعتراض کردن بهش که تو که میای تو آسانسور بوی .... 20 نشانه یک همسر سلطه گر و زورگو ... رمزگشایی از سوالات خانمها در اولین قرار عاشقانه.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 273
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 501
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 3,370
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,662
  • بازدید ماه : 6,662
  • بازدید سال : 136,777
  • بازدید کلی : 8,104,212